Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Luister mee
luisterlink
Laatste onderwerpen
» Wo 06-11 Sokra zaagt door
Voetbal-topique seizoen 2010 - 2011 - Pagina 20 EmptyGisteren om 16:28 van sokratikos

» November 2024
Voetbal-topique seizoen 2010 - 2011 - Pagina 20 EmptyGisteren om 11:31 van sokratikos

» Timmus presents: de beste albums van 2023
Voetbal-topique seizoen 2010 - 2011 - Pagina 20 Empty06.11.24 20:57 van Timmus

» Marsha's jukebox (04 november)
Voetbal-topique seizoen 2010 - 2011 - Pagina 20 Empty05.11.24 0:58 van Marsha

» *RTH* Cat Power – The greatest
Voetbal-topique seizoen 2010 - 2011 - Pagina 20 Empty04.11.24 22:36 van Mirrr

» *RTH* Cheap trick – Dream Police
Voetbal-topique seizoen 2010 - 2011 - Pagina 20 Empty04.11.24 22:34 van Mirrr

» Zondag 3 nov. Zonnig vervolg
Voetbal-topique seizoen 2010 - 2011 - Pagina 20 Empty03.11.24 17:51 van Roche

» Zat. 2 nov.: Weekendshow met Dave & Roche
Voetbal-topique seizoen 2010 - 2011 - Pagina 20 Empty02.11.24 18:51 van Dave Evans

» Introquiz November staat klaar
Voetbal-topique seizoen 2010 - 2011 - Pagina 20 Empty02.11.24 17:50 van KatjeV

» *RTH* Vanessa Paradis – Joe le taxi
Voetbal-topique seizoen 2010 - 2011 - Pagina 20 Empty02.11.24 15:35 van KatjeV

» *RTH* Nick Cave & The Bad Seeds - Into My Arms
Voetbal-topique seizoen 2010 - 2011 - Pagina 20 Empty02.11.24 12:56 van sowhat

» *RTH* Mia Martini - Almeno Tu Nell'Universo
Voetbal-topique seizoen 2010 - 2011 - Pagina 20 Empty02.11.24 12:55 van sowhat

» *RTH* Les Thugs - I'm Scared
Voetbal-topique seizoen 2010 - 2011 - Pagina 20 Empty02.11.24 12:53 van sowhat

» *RTH* Leonard Cohen – I Want It Darker
Voetbal-topique seizoen 2010 - 2011 - Pagina 20 Empty02.11.24 12:51 van sowhat

» *RTH* Smile – Doin’ allright
Voetbal-topique seizoen 2010 - 2011 - Pagina 20 Empty02.11.24 12:49 van sowhat

» *RTH* Clash – White riot
Voetbal-topique seizoen 2010 - 2011 - Pagina 20 Empty02.11.24 12:48 van sowhat

» Vrijdag 1 nov: De Weekendstart met Tim en Ard
Voetbal-topique seizoen 2010 - 2011 - Pagina 20 Empty01.11.24 22:43 van sowhat

» Wo 30-10 Sokra zaagt door
Voetbal-topique seizoen 2010 - 2011 - Pagina 20 Empty01.11.24 14:32 van sokratikos

» Stemfinale Weekend
Voetbal-topique seizoen 2010 - 2011 - Pagina 20 Empty01.11.24 13:14 van Mirrr

» *RTH* Magazine - Shot by Both Sides
Voetbal-topique seizoen 2010 - 2011 - Pagina 20 Empty31.10.24 21:00 van Timmus

Voetbal-topique seizoen 2010 - 2011

+13
Kaj
Timmus
LarryMullen
Grafmat
Jaap2000
MrJohn
Ries
Dave Evans
Paapke
Mauricedegier
Jorg
sowhat
Erwin
17 plaatsers

Pagina 20 van 25 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 25  Volgende

Ga naar beneden

Voetbal-topique seizoen 2010 - 2011 - Pagina 20 Empty Re: Voetbal-topique seizoen 2010 - 2011

Bericht  Ries 15.05.11 20:47

pffffffffffffffffff succes supporters ben al langer ajax fan dan bepaalde personen alhier op deze aardkloot rondlopen, anyway

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ries
Ries
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7103
Registratiedatum : 06-01-10
Leeftijd : 54

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal-topique seizoen 2010 - 2011 - Pagina 20 Empty Re: Voetbal-topique seizoen 2010 - 2011

Bericht  Jan... 15.05.11 20:50

Ik vind dat PSV zonder Reis het ook makkelijk had kunnen redden. Bovendien, die gozer is zo labiel, om nou te zeggen dat hij alleen het verschil had kunnen maken. Het is geen Messi hoor.

Ik vind het een mooie dag en een mooi kampioenschap, ben helemaal in mijn nopjes. En volgend jaar gaat Johan ons een stukje verder helpen. Hopelijk, want dat is hard en hard nodig ondanks dit kampioenschap.
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58

Bericht  Jaap2000 15.05.11 20:58

Een kijkje achter de schermen, vanmiddag bij het onvolprezen "Langs De Lijn" op Radio1.
Met Tom, Toine en de technicï:

http://nos.nl/video/240720-kampioensdag-bij-langs-de-lijn.html
Jaap2000
Jaap2000
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3102
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66

Bericht  Gast 15.05.11 21:02

lol! Net in de samenvattingen.... 'Mag Bas Dost toch nog even in het shirt spelen van zn favoriete club, haha...' Wat een aanfluiting dat nieuwe uitshirt van Heerenveen....
Trouwens in Enschede zijn ze in 1 ding wel veel beter dan in Amsterdam en wel in het vieren van een kampioensfeest... Mn broer zei al na de wedstrijd vanmiddag van de FC... Zal wel weer trammelant van komen in Amsterdam met het vieren van het kampioensfeest en zie hier... Er zijn toch al weer aardig wat gewonden gevallen Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Grafmat 15.05.11 22:03

Pfff... Zit ik net een hele tekst te posten onder de naam van ene DaveEvans die het afgelopen weekend kennelijk mijn PC heeft gekaapt... Razz En vervolgens delete ik het bericht en heb ik de tekst niet goed gekopieerd... Evil or Very Mad Dus nog maar een keer:

Ajacieden: Van harte gefeliciteerd met het 30e kampioenschap! Ik voorspelde het toch al in de winterstop, dus waarom al die onrust joh... Razz Na ADO-uit gaf ook ik echter geen cent meer voor de kansen, maar ja... Het was toch al een raar seizoen, dus de titel naar de club waar de grootste onrust en de grootste onvrede is geweest dit seizoen kon er ook nog wel bij.
Ook weer gezien Erwin's post denk ik dat Ajax op de lange termijn misschien beter af was geweest met een 2e plek en meer sense of urgency om zaken te veranderen, maar ok, deze titel telt natuurlijk gewoon. Maar concurrentie, berg u dus: Ajax wordt met deze selectie - die de afgelopen weken maar amper voorbij hele modale eredivisieclubs kon komen, zelfs in de thuiswedstrijden - de komende jaren fluitend kampioen. Als er ook maar 1 speler vertrekt is het niet meer dezelfde selectie, dus Erwin is nu al gedekt want die selectie blijft niet hetzelfde. Maar de opmerking an sich is wat mij betreft al te zot voor woorden. Nou begrijp ik Erwin's kijk op sport toch al 9 van de 10 keer niet, maar de toekomst zal het op zeker niet uitwijzen. Het mag geen excuus zijn natuurlijk, maar laat ik dan ter vergelijking en relativering nog maar even melden dat mét Jonathan Reis in de spits dat lamme zooitje uit Eindhoven ergens in april waarschijnlijk al kampioen was geweest... En ik zeg dit NIET om afbreuk te doen aan de titel van Ajax, ik zeg dit om Erwin's vreemde opmerking te relativeren. (ik denk, voordat iedereen weer over me heenvalt: ik zeg het er nóg maar een keertje expliciet bij Very Happy)

En dat brengt mij op het écht belangrijke deel van van het voetbalnieuws van vandaag... Razz
Baaaaaaaaaalen dat we (FC Groningen, voor de traag begrijpenden onder u) op 0-0 bleven steken tegen het wederom lamme zooitje uit Eindhoven. Die ploeg speelde weer eens zonder bezieling, leiding, overtuiging, vertrouwen, plezier, passie, de absolute wil om te winnen... etc. Nou wil ik daarmee zeker niet beweren dat wij hadden MOETEN winnen, want het kon alle kanten op, en voor hetzelfde geld was PSV momenteel 'gewoon' geplaatst geweest voor de voorronde CL, want beide ploegen misten ongelooflijke kansen. 0-0 was een uiterst vreemde uitslag voor deze wedstrijd.
Hiermee mag Groningen zich voor de zoveelste keer opmaken voor de Play offs. BAH. Seizoen duurt weer langer dan van andere ploegen en stel dat alles goed gaat, stappen we alweer eerder in dan de nummer 4 AZ in de Europa League en hebben we dus weer een hele korte zomerstop.
Donderdag a.s. Heracles-uit: Dat wordt een zware dobber...

Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 4327
Leeftijd : 52

http://www.orinocoradio.nl

Bericht  Jaap2000 15.05.11 22:38

Matthijs van Nieuwkerk hoeft zijn hoofd niet kaal te scheren. De presentator zou zijn wilde lokken verliezen door een weddenschap als ADO Den Haag bij de eerste 5 van de eredivisie zou eindigen, maar zover is het niet gekomen. ADO sloot de competitie af op de 7de plek. (AD)
Jaap2000
Jaap2000
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3102
Leeftijd : 66

Bericht  Gast 15.05.11 22:47

Ja dat is toch best jammer Jaap... Ik had Matthijs wel eens zonder zijn wilde haarlokken willen zien....

Laatst aangepast door glimmerikje20 op 16.05.11 1:19; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast

Bericht  Erwin 15.05.11 23:29

Wat een feest in Enschede nu. Cool Wat prachtig. Kippenvel. Het is duidelijk waar de echte supporters zitten.
Erwin
Erwin
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1694
Registratiedatum : 03-01-09
Leeftijd : 41

Bericht  Kaj 16.05.11 1:01

Ondanks dat ik niet eens weet van welke club Erwin eigenlijk fan is, blijkt uit z'n laatste bijdrages wel dat hij er kennelijk slecht tegen kan dat Ajax kampioen is geworden. Je laat je erg kennen, Erwin...
Kaj
Kaj
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3999
Leeftijd : 36

Bericht  sowhat 16.05.11 1:11

Weet ik ook niet Kaj. Erwin is een reporter type. Doet nergens aan mee, maar loopt alleen overal te stangen. Negeren die vent, zou ik zeggen. Doe ik ook.

Chief
Chief

Aantal berichten : 19039
Leeftijd : 67

Bericht  Gast 16.05.11 1:32

Tsja, is Ajax de terechte kampioen?? Uiteindelijk wel want men staat aan het eind van de rit gewoon bovenaan nietwaar?? En dus is de fraaie derde ster meer dan terecht!!!
Eerlijkheid echter gebied te zeggen dat als en indien Twente een andere coach had gehad de wedstrijd vanmiddag heel anders had kunnen aflopen. Gelukkig voor Ajax is Michel P. een Belgische coach en dus per definitie defensief denkende want ik had het nog moeten zien als Twente voluit fris en vrij in de meest aanvallende opstelling van aquit was gegaan, anyway water onder de brug allemaal.
Zelf denk ik dat de leegloop van de selectie wel zal meevallen als ik zo zie hoe bij de meest rijke clubs zelfs de reservebank is gevuld met absolute topspelers dan ben ik daar niet zo bang voor. Misschien een Vertonghen of Stekelenburg maar verder zal het wel eens mee kunnen vallen.
PSv had zelfs met een Reis in topvorm ook weinig kans gehad met een Engelaar die nooit zijn nivo haalde en een goalie die de naam Grabbelaar als geuzennnaam had geadopteerd plus een coach die weliswaar bijzonder charmant lispelen kan maar een echt winning team neerzetten daar heb ik hem nog niet op kunnen betrappen.
Voor Groningen gloort een fraaie toekomst het is vele wellicht ontgaan maar de nieuwe sponsor en dus de geldkraan die men heeft aangeboord opent enorme perspectieven waardoor deze club zich net als Twente wel eens sneller aan de top kan gaan melden dan menigeen nu nog denkt.
Ik denk alleen wel dat bij dit andere perspectief voor Groningen ook een andere coach hoort want hoewel Huistra het best wel knap gedaan heeft denk ik niet dat hij die kwaliteiten bezit die Groningen al komend seizoen nodig zal hebben om in dat overgangsjaar de selectie door te selecteren.
Als geheel is dit seizoen me niet tegen gevallen wel kwa kwaliteit maar dan vergoedde de spanning dat dan weer wel.
En nu maar hopen dat alle Nederlandse clubs zich straks in Europa gaan overtreffen zodat er weer broodnodige punten op die ranglijst kunnen worden gescoord.

off topic @joyce jazeker, Eastenders rules hier al ook al bijna 20 jaar of zoiets hahahaha

Gast
Gast

Bericht  Gast 16.05.11 7:02

Tja, rellen......, in Amsterdam zijn 46 mensen opgepakt en in Enschede 13. Gezien de absolute aantallen aanwezigen, weinig verschil dus.
Het was ook wel tegen het gevaarlijke aan op het Museumplein; gewoon te druk; dan heb je al gauw dat mensen her en der geirriteerd raken.

Mooi dat Twente een geweldig onthaal heeft gekregen ondanks het verlies.

Dank aan alle niet Ajax-fans voor de felicitaties; heel sportief.

Ik hoop voor Groningen het beste en voor Mau dat Rutten de laan uit wordt gestuurd en weer een aanvallend en positief ingestelde coach wordt gehaald.

Erwin; als..., als....als mijn oom een doos had, was het mijn tante.

Gast
Gast

Bericht  Jan... 16.05.11 8:16

sowhat schreef:Weet ik ook niet Kaj. Erwin is een reporter type. Doet nergens aan mee, maar loopt alleen overal te stangen. Negeren die vent, zou ik zeggen. Doe ik ook.

Ik stel ook voor dat Erwin een eigen topic krijgt Erwin's corner of Afdeling Zinloos.
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Leeftijd : 58

Bericht  Grafmat 16.05.11 8:49

Journeyman schreef:Voor Groningen gloort een fraaie toekomst het is vele wellicht ontgaan maar de nieuwe sponsor en dus de geldkraan die men heeft aangeboord opent enorme perspectieven waardoor deze club zich net als Twente wel eens sneller aan de top kan gaan melden dan menigeen nu nog denkt.
Ik denk alleen wel dat bij dit andere perspectief voor Groningen ook een andere coach hoort want hoewel Huistra het best wel knap gedaan heeft denk ik niet dat hij die kwaliteiten bezit die Groningen al komend seizoen nodig zal hebben om in dat overgangsjaar de selectie door te selecteren.

Journey: Die opmerking over Huistra snap ik echt totaal niet. Waar baseer je dat in hemelsnaam op...?

En @Erwin: Echte supporters staan niet een feestje te vieren op de avond nadat je het kampioenschap hebt verspeeld. Die zitten thuis chagrijnig op de bank met 2 promille nog in hun bloed en tóch al een kater... Zou Ajax eens moeten proberen: feestje op het museumplein nadat de kampioenswedstrijd kansloos is verloren...

Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 4327
Leeftijd : 52

http://www.orinocoradio.nl

Bericht  Gast 16.05.11 10:17

@Graf Ik heb niets tegen Huistra hoor, integendeel zelfs, maar laten we wel zijn het zogenaamde "Huistra-effect" was na een maand of 6, 7 toch wel redelijk uitgewerkt waarna Groningen toch wel instortte en ze de race om het kampioenschap niet konden volhouden.
Ik ben ervan overtuigd dat een meer ervaren coach meer uit Groningen had kunnen halen dan nu het geval is geweest.
Wat Groningen nodig heeft is meer zoals ik dat noem "Amsterdamse flair en bluf" en daar past Pieter als "Fredje Rutten kloon" niet echt bij, Groningen is ook pas zijn eerste echte club dus je kan hem dat ook niet kwalijk nemen.
Als ik de berichten goed heb gevolgd heeft Nijman een commerciele deal gesloten die na Ajax"met Aegon het meeste "netto" sponsorgeld gaat opleveren, dit betekend dat Groningen nu dus reuzenstappen kan gaan maken zeker in vergelijking met de rest van de Eredivisie en dus ook een andere categorie spelers kan gaan halen.
Ik vind Huistra een uistekende jeugdtrainer of zelfs hoofdtrainer maar dan van clubs in de categorie Sparta, Zwolle etc. etc. maar ik zie Huistra niet als de ervaren topcoach die het huidige elftal van Groningen dankzij de financiele injectie kan gaan doorselecteren tot een topelftal welke recht gaat doen aan de begroting die enorm gaat stijgen waardoor Groningen op grond van die begroting structureel bij de top 4 zou kunnen aanhaken.
Het mooiste voorbeeld hiervan zetelt in Enschede waar Munsterman c.s. de laatste jaren wel absolute topcoaches hebben genomen waardoor de club in evenredigheid met de begroting de stap naar de top kon maken.
In zijn algemeenheid gezegd zou Groningen a la Twente eens wat meer zelfbewustheid moeten krijgen en veel meer van zichzelf moeten uitgaan dan zoals nu het geval is te vaak naar anderen wijzen en kijken en ik denk nogmaals dat Pieter Huistra niet de man is die aan dat proces van zelfbewustzijn leiding kan gaan geven.

Gast
Gast

Bericht  Gast 16.05.11 13:09

Journey, geef de man een kans en misschien ontpopt Pietertje zich wel tot een topcoach; hij krijgt per slot van rekening ook veel meer financiele armslag, dus het basisuitgangspunt verandert ook enorm.

Ik zou hem niet bij voorbaat afschrijven.

Gast
Gast

Bericht  Gast 16.05.11 14:32

Persoonlijk vind ik het jammer dat Ajax op de laatste speeldag het kampioenschap meeneemt naar Amsterdam. Maar, eerlijk is eerlijk, als je aan het einde van de competitie bovenaan staat ben je de terechte kampioen. Alle hulde voor coach de Boer, die de zaak vlot weer op de rit kreeg, ondanks alle misére bij die club.

Wat ik niet snap, is dat er mensen zijn die, als er een feestje gevierd wordt, het nodig vinden om te gaan rellen. Volgens mij heeft dat niets met voetbal te maken, al wordt de sport daar wel op aangekeken. Jammer.

Voor het volgend seizoen heb ik nog wel een tip voor de KNVB: laat geen uit-supporters meer toe in de Nederlandse stadions. De sfeer in het stadion wordt er alleen maar beter van, het scheelt tonnen (miljoenen) aan politiebegeleiding, herstel van bussen en treinen, om maar eens een paar kostenposten te noemen.
En als het nergens meer mag hebben alle ploegen er evenveel last / gemak van.

Gast
Gast

Bericht  Gast 16.05.11 15:45

@Berend Het trieste van het geval is dat ondanks alle goedbedoelde maatregelen, acties, spandoeken en wetgeving alles zijn doel voorbij schiet om de meest simpele reden namelijk dat degene die op rellen uit zijn helemaal geen moer om voetbal geven. Pas als dat feit nu eens zou worden geaccepteerd pas dan kun je maatregelen nemen. Een voorbeeldje?? wel neem nu eens de bekerfinale van verleden week tuissen Ajax en Twente daar is het volgende gebeurd en angstvallig uit de publiciteit gehouden.
Van een niet nader te noemen club hadden zich een kleine 90 man verzameld die onder andere via familie en andere connecties aan kaartjes voor de finale waren gekomen, deze 90 man hadden en hebben zowel tegen Twente als Ajax een bepaalde aversie, voor de wedstrijd hebben zij een bus met Twente supporters gesloop, alle ruiten eruit gegooid en de chauffeur plus enige inzittenden mishandeld voordat de politie kon ingrijpen. Tijdens de wedstrijd zaten zij ( O toeval!!!!) toevallig in een neutraal vak naast Ajax supporters in beide vakken zijn alle stoeltjes gesloopt en op elkaars hoofden gesmeten, enige (zwaar) gewonden waren hiervan het gevolg, in de rust hebben zij jacht gemaakt op mensen die in het neutrale vak zaten en toch een voorkeur bleken te hebben voor of Ajax of Twente, pas na de rust is er twee peletons ME tussen die 90 man en de rest gaan staan waarna de 90 zich de gehele 2e helft hebbeb "geamuseerd"met politie pesten. Na afloop wilde de busmaatschappij die ze heen had vervoerd ze niet meer mee terug nemen (oorzaak vernielingen op de heenreis!!) waarna de groep met een speciale trein na een paar uur onder zeer zware begeleiding zijn afgevoerd.
Deze 90 man zijn een prima afspiegeling van de maatschappij met respectabele leden als een advocaat, een arts een notaris maar ook bouwvakkers en werklozen kortom een mooi geheel met als enig doel RELLEN en VECHTEN, pas als de politiek dit gegeven erkend en ook herkend kan er wat gaan veranderen eerder niet!!!

Gast
Gast

Bericht  Gast 16.05.11 16:42

Zo Journey, das een flink verhaal, maar wel herkenbaar inderdaad.

Het gewone publiek moet niet lijden onder een handjevol tuig dat idd vaak niets met het voetballen heeft, maar even gezellig eigen frustraties komt afreageren in een setting die dat toelaat.

Ik denk dat meer te verwachten is van een goed geautomatiseerd systeem waarin na rellen en een levenslang stadioverbod de namen en foto's worden gepubliceerd van het tuig op een intra netwerk waar alle clubs op in kunnen loggen. De foto koppel je aan een systeem van gezichtsherkenning waar niemand bij binnenkomst van het stadion aan ontkomt.
Op die wijze registreer je alleen het tuig en hebben alle andere bezoekers niets te vrezen mbt waarborging van hun privacy.

Gast
Gast

Bericht  ErickNJ 16.05.11 17:18

Een interessante vraag is natuurlijk waarom je die soort gedrag wel in Nederland (en Engeland) ziet maar niet (bijvoorbeeld) in de VS. Als ze in de VS zoiets zouden proberen, dan zouden ze toch wel minstens een nacht in de gevangenis doorbrengen voordat ze aangeklaagd worden. Maar ja, zo simpel zal het ook wel niet zijn. Er zal wel meer achter zitten. En ik wil dus ook niet zeggen dat het ene land beter is dan het andere land, of zo. Elk land heeft zijn problemen. Maar ik vind het wel een interessant vraagstuk.
ErickNJ
ErickNJ
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 2377
Registratiedatum : 20-12-08

Bericht  Erwin 16.05.11 17:45

Kaj schreef:Ondanks dat ik niet eens weet van welke club Erwin eigenlijk fan is, blijkt uit z'n laatste bijdrages wel dat hij er kennelijk slecht tegen kan dat Ajax kampioen is geworden. Je laat je erg kennen, Erwin...

Dat is onzin, Kaj. Ondanks dat er wat sarcasme in zit, heb ik geen hekel aan Ajax en gisteren ook geen slechte dag gehad. Integendeel. Smile Het was wellicht wat sarcasme richting hier, maar ook over de media. De media schreef gisteravond dat Twente supporters kwaad en boos en rellend naar huis waren gegaan, terwijl dat helemaal niet zo was. Er werd met geen woord geschreven over de feestelijkheden in Twente. Dat is raar natuurlijk.

Voor de zekerheid maar ff quote van wat ik gezegd heb:

Anyway, Verdiende titel voor Ajax. Vandaag waren ze veel beter dan Twente. Ik moet zeggen dat ik het dit Ajax ook wel gun. Ik vind het vooral leuk voor Danny Blind, Vd Boog en Coronel die door Cruyff en cs. flink wat ellende over zich heen hebben gekregen, waardoor ze vooral zakelijk als privé in moeilijkheden zijn gekomen. Deze titel is voor hun. En ook voor de Boer die de jeugd weer een kans heeft gegeven in dit Ajax. Als ze dit team redelijk bij elkaar kunnen houden, dan wordt Ajax de komende jaren fluitend kampioen. PSV zit in de financiële problemen, en Twente moet het maar hebben van aankopen. Uiteindelijk heeft Twente ook een prima seizoen gekend.

Laatst aangepast door Erwin op 16.05.11 17:48; in totaal 1 keer bewerkt
Erwin
Erwin
Music-director
Music-director

Bericht  Gast 16.05.11 17:46

Erik, het zit 'em niet in de straf, want wij hebben hier in Nederland zelfs het trias politica ondermijnende "weekendarrangement", waarbij mensen zonder enige vorm van recht op een advocaat een weekend vastgezet kunnen worden als er een verdenking is dat ze de openbare orde zouden kunnen gaan verstoren.

Als je ten onrechte wordt vastgezet, mag je daarna zelf de kosten betalen om bij een rechter je gelijk te halen.

Ik weet ook niet waar het 'em wel in zit. Qua geweldsdelikten zie je in de VS relatief een enorme veelvoud van dat in Nederland en de UK.

Gast
Gast

Bericht  Erwin 16.05.11 17:49

Berend schreef:
Wat ik niet snap, is dat er mensen zijn die, als er een feestje gevierd wordt, het nodig vinden om te gaan rellen. Volgens mij heeft dat niets met voetbal te maken, al wordt de sport daar wel op aangekeken. Jammer.

Voor het volgend seizoen heb ik nog wel een tip voor de KNVB: laat geen uit-supporters meer toe in de Nederlandse stadions. De sfeer in het stadion wordt er alleen maar beter van, het scheelt tonnen (miljoenen) aan politiebegeleiding, herstel van bussen en treinen, om maar eens een paar kostenposten te noemen.
En als het nergens meer mag hebben alle ploegen er evenveel last / gemak van.

Tja, maar waarom moeten de goede supporters lijden onder de slechte supporters? Gisteren was toch duidelijk in beeld welke supporters van Ajax zaten te rellen. Dan treed je daar toch tegen op, met eventuele stadionverboden, dan wel meldingsplicht bij politie als ze weer moeten spelen of een feestje vieren? Bij Twente was het gisteren mooi feest, maar ook daar ging wel wat mis. Drank, lang wachten, drukte en dat soort dingen spelen allemaal een rol. Maar het gaat me wat ver om de goede supporters te straffen hiervoor.

katje37 schreef:
Erwin; als..., als....als mijn oom een doos had, was het mijn tante.

Tuurlijk. Maar vóór mijn bericht zei iemand dat het aan Rutten ligt, terwijl ik denk dat Rutten er weinig aan kan doen dat het slecht gaat met PSV. Vandaar mijn bericht dat als hij de beschikking had gehad over Reis, PSV veel meer punten had gepakt dan wat ze nu hadden gehaald.
Erwin
Erwin
Music-director
Music-director

Bericht  Gast 16.05.11 18:02

Dat vraag ik me af Erwin, de Rutten strategie is wel erg behoudend en verdedigend; dat is een speelstijl die PSV in z'n geheel niet zo goed ligt.
Daarnaast is Rutten verre van een inspirerend persoon; het is geen man waar de spelers enthousiast door worden en een stap extra voor zetten.
M.i ligt het bij PSV wel aan de trainer.

Gast
Gast

Bericht  Erwin 16.05.11 18:04

sowhat schreef:Weet ik ook niet Kaj. Erwin is een reporter type. Doet nergens aan mee, maar loopt alleen overal te stangen. Negeren die vent, zou ik zeggen. Doe ik ook.

Nou ja, blijkbaar negeer je me niet, want je reageert. Anyway, om even een misverstand de wereld uit te helpen: Ik stang niet Soms ben ik wat sarcastisch. Maar ben jij dat ook niet? Laatst hadden we een discussie over Real-Barcelona, waarin ik aangaf dat niet alleen Real, maar ook Barcelona ontzettend irritant aan het voetballen was. Daarop werd direct lacherig gereageerd, en typte jij een one-liner dat ik aandelen in Real had. Dat soort onzin. Daarna plaatste ik nog een bericht waarop ik inhoudelijk inging op Real-Barcelona, maar daarop werd door niemand gereageerd..... Over raar gesproken.... Als de eerstvolgende post van jou daarna direct een heel groot en onzinnig JAAA (met 60x a daarna) is, dan mag ik best reageren met successupporter toch? Smile Een tijd terug zat ik met twee of drie anderen in de chat. Jij komt binnen, en het eerste wat je zegt: "Ooh, ik kom wel terug wanneer het gezelliger is". Waarom mag jij wel sarcastische of dit soort opmerkingen maken, en word ik er direct op aangesproken en dat je me wilt negeren? Beetje raar toch?

Ik mag dan sarcastisch zijn soms, maar je kunt niet ontkennen dat ik meestal goed mee discussieer hier. Als jij alleen maar one-liners kunt plaatsen, dan moet je niet raar doen dat iemand anders daar dan weer op een flauwe manier op reageert.. En het feit dat ik ''nergens aan mee doe'' mag volgens mij geen reden zijn om anders tegen iemand te doen, toch?
Erwin
Erwin
Music-director
Music-director

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 20 van 25 Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 25  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: