Voetbal-topique seizoen 2010 - 2011
+13
Kaj
Timmus
LarryMullen
Grafmat
Jaap2000
MrJohn
Ries
Dave Evans
Paapke
Mauricedegier
Jorg
sowhat
Erwin
17 plaatsers
Pagina 19 van 25
Pagina 19 van 25 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 25
Re: Voetbal-topique seizoen 2010 - 2011
Dat is balen...op NRC.nl blijkt een live blog te zijn en Ziggo is volledig overbelast
Dan maar met de radio luisteren...
Dan maar met de radio luisteren...
Gast- Gast
Update: Joepie op Eredivisie live kun je ook eenmalig voor 6 euro de wedstrijd bekijken!
Meteen maar even aangeschaft. Vanaf een uur voor de wedstrijd kun je dan inloggen met een code. Even koppelen aan de grote TV en kijken maar!
Meteen maar even aangeschaft. Vanaf een uur voor de wedstrijd kun je dan inloggen met een code. Even koppelen aan de grote TV en kijken maar!
Gast- Gast
Ik prefereer de tweevoudige beklimming van de Etna
MrJohn- Chief
- Aantal berichten : 16693
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 74
En ik ga schakelen tussen Dame Etna 2x en de herhaling van "eastenders"op de "beeb"met zachtjes jengelend "langs de lijn"op de achtergrond, met een verse pot koffie, warme broodjes en bijzonder aangenaam gezelschap.
Gast- Gast
ik ga met wat alte Kameraden in mijn oude stamkroeg kijken en wat zuipen en wat schelden en wat juichen. En nu maar hopen dat 020 wint...
John veel plezier op de Etna!
John veel plezier op de Etna!
Jan...- Music-Master
- Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58
Zal ik dan maar sportief de eerste zijn?
Beste ajacieden hier, van harte gefeliciteerd. Op basis van de wedstrijd van vandaag ook verdiend.
Beste ajacieden hier, van harte gefeliciteerd. Op basis van de wedstrijd van vandaag ook verdiend.
Laatst aangepast door Mauricedegier op 15.05.11 16:34; in totaal 1 keer bewerkt
Mauricedegier- Beheerder
- Aantal berichten : 6607
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 42
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!
- Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
dat kan langer Dave
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Ries- Music-Master
- Aantal berichten : 7103
Registratiedatum : 06-01-10
Leeftijd : 54
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Leeftijd : 67
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Wat een ontzettend leuke wedstrijd was dit zeg en inderdaad geheel verdiend gewonnen!
Wat een ontzettend leuke wedstrijd was dit zeg en inderdaad geheel verdiend gewonnen!
Gast- Gast
Aah, de successupporters komen hier weer te voorschijn.
Anyway, Verdiende titel voor Ajax. Vandaag waren ze veel beter dan Twente. Ik moet zeggen dat ik het dit Ajax ook wel gun. Ik vind het vooral leuk voor Danny Blind, Vd Boog en Coronel die door Cruyff en cs. flink wat ellende over zich heen hebben gekregen, waardoor ze vooral zakelijk als privé in moeilijkheden zijn gekomen. Deze titel is voor hun. En ook voor de Boer die de jeugd weer een kans heeft gegeven in dit Ajax. Als ze dit team redelijk bij elkaar kunnen houden, dan wordt Ajax de komende jaren fluitend kampioen. PSV zit in de financiële problemen, en Twente moet het maar hebben van aankopen. Uiteindelijk heeft Twente ook een prima seizoen gekend.
Anyway, Verdiende titel voor Ajax. Vandaag waren ze veel beter dan Twente. Ik moet zeggen dat ik het dit Ajax ook wel gun. Ik vind het vooral leuk voor Danny Blind, Vd Boog en Coronel die door Cruyff en cs. flink wat ellende over zich heen hebben gekregen, waardoor ze vooral zakelijk als privé in moeilijkheden zijn gekomen. Deze titel is voor hun. En ook voor de Boer die de jeugd weer een kans heeft gegeven in dit Ajax. Als ze dit team redelijk bij elkaar kunnen houden, dan wordt Ajax de komende jaren fluitend kampioen. PSV zit in de financiële problemen, en Twente moet het maar hebben van aankopen. Uiteindelijk heeft Twente ook een prima seizoen gekend.
Erwin- Music-director
- Aantal berichten : 1694
Registratiedatum : 03-01-09
Leeftijd : 41
Journeyman schreef:En ik ga schakelen tussen Dame Etna 2x en de herhaling van "eastenders"op de "beeb"met zachtjes jengelend "langs de lijn"op de achtergrond, met een verse pot koffie, warme broodjes en bijzonder aangenaam gezelschap.
ff volkomen off topic: Journey, ben jij ook fan van Eastenders? Leuk !!!
Joyce- Music-Master
- Aantal berichten : 6575
Successupporters Erwin?
Nogal een boude uitspraak nietwaar als je ziet wie er gereageerd hebben, die zijn allemaal door dik en dun al minimaal 30 jaar Ajax fan.
Nogal een boude uitspraak nietwaar als je ziet wie er gereageerd hebben, die zijn allemaal door dik en dun al minimaal 30 jaar Ajax fan.
Gast- Gast
Mauricedegier schreef:Zal ik dan maar sportief de eerste zijn?
Dank Mau, je bent een groot sportman!
katje37 schreef:Successupporters Erwin?
Ach Katje, ga toch niet in op die onzin.
Je hebt gelijk Sowhat; niemand verpest mijn dag; eindelijk weer feest!
Gast- Gast
sowhat schreef:katje37 schreef:Successupporters Erwin?
Ach Katje, ga toch niet in op die onzin.
Ik ben het helemaal eens met Sowhat, tjonge wat een onzin zeg. Ik vond dat gezeur over het onsportieve gedrag van Barcelona ook al zo overtrokken. Ik ben zelf sinds 82 fan van Ajax en ik ben heel blij met deze titel. Want hij is natuurlijk wel heel bijzonder na zo´n raar seizoen. Ik vind dat we heel terecht hebben gewonnen en het kan alleen maar beter worden de komende jaren.
KAMPIOENEN!!!!
Jan...- Music-Master
Zo, wat een huldiging! 110.000 man op het Museumplein en wat een heerlijk feest!
Gast- Gast
Ook van mijn kant toch mijn felicitaties voor alle Ajax supporters op dit forum...! Ik hoef jullie niet meer te vertellen dat ik geen fan van Ajax ben (op zn zachtst gezegd) want dat weten jullie inmiddels allemaal al wel... Toch moet ik wel toegeven dat ik het knap vind van Frank de Boer, wat hij toch nog heeft neergezet in Amsterdam na een zeer rumoerig (eerste) seizoen (helft) en dat hij de jeugd (8 spelers vandaag in de basis meen ik uit de eigen jeugd opleiding) een kans heeft gegeven... Ik heb zelf momenteel nog zwaar de pe in, maar dat heeft natuurlijk vooral ook te maken met de verrichtingen van mijn eigen club vandaag... Zelf heb ik Ajax-Fc Twente gevolgd via de radio in de Euroborg en wat ik er van mee heb gekregen (en net in de samenvatting heb gezien) was het een verdiende overwinning... Ik ga mij opmaken voor nog 4 finales en misschien dat wij dan toch ook nog een feestje mogen gaan vieren op de Grote markt!
Laatst aangepast door glimmerikje20 op 15.05.11 20:36; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Geacht bestuur,
Ondanks de prettige samenwerking van de laatste 2 jaar en het feit dat mijn contract nog een jaar door loopt heb ik besloten per ingang van nu de samenwerking op te zeggen. We hadden dit jaar en ook nog vorig seizoen de titel kunnen pakken, maar helaas het lukte steeds net niet.
Mijn aankopen functioneerden bijna allemaal niet en ook mijn ambitie een goede keeper van Isakson te maken is ook volledig mislukt. Ik merkte ook dat ik halverwege het seizoen steeds banger werd en mijn ploeg steeds meer achteruit ging. Maar ja, de druk van de media was ook ondraaglijk en dat kon ik ook niet aan. In de media deed ik echt mijn best maar de media-trainingen bezorgden niet bepaald een gunstig effect, in tegendeel.
Daarom besloten mijn contract in te leveren. Het scheelt u ook een smak geld, want ik had inmiddels begrepen dat door al die resultaten het geld ook op is.
Het is beter zo en ik dank u voor de fijne periode hier in Eindhoven.
Was getekend,
Fred(je) Rutten
Ondanks de prettige samenwerking van de laatste 2 jaar en het feit dat mijn contract nog een jaar door loopt heb ik besloten per ingang van nu de samenwerking op te zeggen. We hadden dit jaar en ook nog vorig seizoen de titel kunnen pakken, maar helaas het lukte steeds net niet.
Mijn aankopen functioneerden bijna allemaal niet en ook mijn ambitie een goede keeper van Isakson te maken is ook volledig mislukt. Ik merkte ook dat ik halverwege het seizoen steeds banger werd en mijn ploeg steeds meer achteruit ging. Maar ja, de druk van de media was ook ondraaglijk en dat kon ik ook niet aan. In de media deed ik echt mijn best maar de media-trainingen bezorgden niet bepaald een gunstig effect, in tegendeel.
Daarom besloten mijn contract in te leveren. Het scheelt u ook een smak geld, want ik had inmiddels begrepen dat door al die resultaten het geld ook op is.
Het is beter zo en ik dank u voor de fijne periode hier in Eindhoven.
Was getekend,
Fred(je) Rutten
Jan...- Music-Master
Glimmerikje bedankt!
Ik vind het heel sportief van je dat je ons feliciteert. En jullie hoeven je absoluut niet te schamen voor dit seizoen en ik vind het heel goed dat jullie je niet hebben laten afslachten door PSV. Ik denk dat jullie samen met Heracles facoriet zijn in de PO's.
Ik vind het heel sportief van je dat je ons feliciteert. En jullie hoeven je absoluut niet te schamen voor dit seizoen en ik vind het heel goed dat jullie je niet hebben laten afslachten door PSV. Ik denk dat jullie samen met Heracles facoriet zijn in de PO's.
Jan...- Music-Master
Laten we het nou net in de eerste 2 finale in de PO's opnemen tegen Heracles, Jan.... Echt een angstgagner voor ons... Zeker uit>>>verrekte ku(ns)tgras
Gast- Gast
Jan, de spijker op zijn kop.
De wedstrijd vandaag staat symbool voor het gehele seizoen. In alles niet goed genoeg om ergens aanspraak op te kunnen maken. En daar heeft Rutten een groot aandeel in. Nog een jaar Rutten betekent geen stilstand, maar achteruitgang.
Ik heb vanmiddag uitgebreid de wedstrijd Ajax-Twente via Sopcast gevolgd. Er stond een ploeg op het veld met de intentie om kampioen te worden en dat was de thuisploeg. Mits ze de boel bijeen kunnen houden ( met de extra Champions League miljoenen moet dat al kunnen lukken) zit de kans er goed in dat het team op vele vlakken gaat verbeteren.
PSV zal een flinke stap terug moeten doen ( ja, nog verder dan nu) en bij Twente zijn er toch veel vraagtekens. Ik lees op internet dat de kans dat Janssen vertrekt erg groot is, hetzelfde geldt voor Ruiz. Dat zou wel eens een te grote wissel kunnen trekken op de kansen voor een titel.
Gegroet , een bezorgde maar realistische PSV-fan
De wedstrijd vandaag staat symbool voor het gehele seizoen. In alles niet goed genoeg om ergens aanspraak op te kunnen maken. En daar heeft Rutten een groot aandeel in. Nog een jaar Rutten betekent geen stilstand, maar achteruitgang.
Ik heb vanmiddag uitgebreid de wedstrijd Ajax-Twente via Sopcast gevolgd. Er stond een ploeg op het veld met de intentie om kampioen te worden en dat was de thuisploeg. Mits ze de boel bijeen kunnen houden ( met de extra Champions League miljoenen moet dat al kunnen lukken) zit de kans er goed in dat het team op vele vlakken gaat verbeteren.
PSV zal een flinke stap terug moeten doen ( ja, nog verder dan nu) en bij Twente zijn er toch veel vraagtekens. Ik lees op internet dat de kans dat Janssen vertrekt erg groot is, hetzelfde geldt voor Ruiz. Dat zou wel eens een te grote wissel kunnen trekken op de kansen voor een titel.
Gegroet , een bezorgde maar realistische PSV-fan
Mauricedegier- Beheerder
- Aantal berichten : 6607
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 42
Als Reis niet geblesseerd was geraakt, dan was PSV met twee vingers in de neus kampioen geworden. Als die volgend jaar op hetzelfde niveau terug kan komen, dan kan het nog wel wat worden voor PSV hoor. Weet niet hoeveel potentie er in de jeugd zit.
Erwin- Music-director
- Aantal berichten : 1694
Registratiedatum : 03-01-09
Leeftijd : 41
@ Mau... Tsja de wedstrijd van vanmiddag.... De goal kon aan beide kanten vallen... Maar jemig als je die kans mist die Ola Toivonen vanmiddag miste, dan verdien je misschien ook wel geen overwinning (en 2e plaats)... Voor ons was het gewoon zuur, omdat iedereen natuurlijk al heel vroeg in de wedstrijd wist dat het bij FC Utrecht-AZ 2-0 stond... Dan heb je gewoon aan 1 goal genoeg...,maar helaas hij wou dr niet in vanmiddag, al vind ik wel dat de spelers dr alles aan hebben gedaan vandaag... Aan de instelling van mijn club lag het zeker niet vanmiddag...
Gast- Gast
Pagina 19 van 25 • 1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 25
Soortgelijke onderwerpen
» Voetbal eredivisie toto seizoen: 2010-2011
» WK Voetbal 2010 Pool!
» Formule 1 2011
» Voetbal
» Compassie en Voetbal
» WK Voetbal 2010 Pool!
» Formule 1 2011
» Voetbal
» Compassie en Voetbal