Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Laatste onderwerpen
» Steunfonds 20: 19 t/m 25 mei 2024
Voetbal EmptyVandaag om 10:44 van MrJohn

» De top-1000 van 2023
Voetbal EmptyGisteren om 23:18 van Timmus

» Mei 2024
Voetbal EmptyGisteren om 21:11 van Roche

» Boudewijn De Groot Top 40 (20-05-2024)
Voetbal EmptyGisteren om 19:03 van Timmus

» Zondag 19 mei: herhaling Timmus Top 1000
Voetbal EmptyGisteren om 13:57 van Timmus

» *RTH* Hans Dorrestijn – Meryl Streep
Voetbal Empty18.05.24 20:25 van Frodo

» *RTH* Janet Jackson – All for you
Voetbal Empty18.05.24 20:19 van Frodo

» *RTH* Janse Bagge Band - Sollicitere
Voetbal Empty18.05.24 20:10 van Frodo

» Steunfonds 19: 12 t/m 18 mei 2024
Voetbal Empty18.05.24 15:49 van Frodo

» *RTH* Billie Holiday - What A Little Moonlight Can Do
Voetbal Empty18.05.24 13:01 van sowhat

» *RTH* The Miracles - You Really Got A Hold On Me
Voetbal Empty18.05.24 12:59 van sowhat

» *RTH* Guru Josh - Infinity
Voetbal Empty18.05.24 12:58 van sowhat

» *RTH* Isis - April Fool
Voetbal Empty18.05.24 12:56 van sowhat

» *RTH* Frankie Lane - Rawhide
Voetbal Empty18.05.24 12:55 van sowhat

» *RTH* Middle of the Road - Soley Soley
Voetbal Empty18.05.24 12:54 van sowhat

» *RTH* Diana Ross - Upside Down
Voetbal Empty18.05.24 12:53 van sowhat

» *RTH* Vengaboys – We’re going to Ibiza!
Voetbal Empty18.05.24 12:52 van sowhat

» *RTH* Five star - Shine
Voetbal Empty18.05.24 12:50 van sowhat

» Za 18 mei : Uit de losse pols
Voetbal Empty18.05.24 12:47 van Roche

» Een wonderkind van 80 (20-05-2024)
Voetbal Empty17.05.24 21:38 van Mauricedegier


Voetbal

5 plaatsers

Ga naar beneden

Voetbal Empty Voetbal

Bericht  Gast 25.01.10 17:43

Wat een pot was dat!
Het blijft bizar om naar te kijken.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal Empty Re: Voetbal

Bericht  Dave Evans 25.01.10 19:21

Wat een schoppers hé die Portugezen! What a Face

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal Empty Re: Voetbal

Bericht  Gast 25.01.10 19:47

Laughing Dave, je klinkt als m'n vader. Die beweert nog steeds dat al die "spaghettivreters" " zo eeuwig gemeen " zijn in het veld.

Ik wijs dan altijd maar even op de broertjes Koeman, van Tiggelen, van Bommel, Fraser en Gorter (om maar eens wat te noemen); ook van die "zachtaardige" jongens lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal Empty Re: Voetbal

Bericht  Dave Evans 25.01.10 22:14

Je vergeet de Wolf, Jan van Dijk, Eugene Hanssen, Jan Wouters, Hans Kraay jr., etc. Wink

Maar de grootste sloper aller tijden was toch wel een 'spaghettivreter': Claudio Gentile
alhoewel die Bask die Maradonna ooit doormidden schopte kon er ook wat van (ben zijn naam ff kwijt, iets met ortochea op het eind)

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal Empty Re: Voetbal

Bericht  Gast 28.01.10 9:35

De defensie van Italie eind jaren 80 begin jaren 90 was ook een hel; met Ferri, Baresi, Bergomi en Maldini. Vooral Ferri en Baresi konden er wat van, maar was misschien ook wel het beste centrale verdedigingsduo allertijden.

Het was de verdienste van dit 4-tal dat Zenga onterecht een klasse keeper werd genoemd.

Je had het trouwens nog over Hans Kraaij junior; daar heb ik me ooit eens kapot om gelachen. Hij kwam als wissel het veld in na een flinke schorsing, hij rende op een speler af, deelde een keek uit en stond binnen 20 seconden met rood weer naast het veld.
Dolkomisch was dat lol! ; jammer dat er geen filmpje op Youtube te vinden is.


Laatst aangepast door katje37 op 28.01.10 17:49; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal Empty Re: Voetbal

Bericht  ErickNJ 28.01.10 17:48

We hadden die dag visite. Ik dacht, mooi even de visite laten zien hoe goed de Nederlanders kunnen voetballen. Ik had zelfs nog oranje versiersels opgehangen. Maar ik schaamde me rot bij die wedstrijd.

Ze moeten gewoon meer scheidsrechters op het veld zetten, net zoals bij het Amerikaanse football (wat dus geen voetbal is), vooral bij de WK. Het is niet mogelijk voor een persoon om alles te zien.

En ze moeten ook rode kaarten gaan uitdelen aan iedereen die op de grond gaat liggen zonder geraakt te zijn. Voor mij is de hele sport daardoor verpest.
ErickNJ
ErickNJ
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 2375
Registratiedatum : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal Empty Re: Voetbal

Bericht  Kaj 28.01.10 17:55

ErickNJ schreef:We hadden die dag visite. Ik dacht, mooi even de visite laten zien hoe goed de Nederlanders kunnen voetballen. Ik had zelfs nog oranje versiersels opgehangen. Maar ik schaamde me rot bij die wedstrijd.

Ze moeten gewoon meer scheidsrechters op het veld zetten, net zoals bij het Amerikaanse football (wat dus geen voetbal is), vooral bij de WK. Het is niet mogelijk voor een persoon om alles te zien.

En ze moeten ook rode kaarten gaan uitdelen aan iedereen die op de grond gaat liggen zonder geraakt te zijn. Voor mij is de hele sport daardoor verpest.
Het klopt wel dat de sport door de jaren heen langzaam steeds meer verziekt is, maar de voetbalwereld is helaas ook enorm conservatief. Dus bij elke revolutionaire verandering (noem eens iets: camera's op de doellijn) dan schiet gelijk de halve voetbalwereld in de stress.. Ik volg het tegenwoordig nauwelijks meer, de lol is er wel vanaf.
Kaj
Kaj
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3989
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Maastricht

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal Empty Re: Voetbal

Bericht  Gast 28.01.10 18:21

Invoering van camera's op de doellijn en meerdere dubbelcheck mogelijkheden geeft de FIFA minder mogelijkheden om te frauderen; dat is een verschrikkelijk corrupt zooitje.
Laatst ook nog een docu gezien hoe ze de kleine handelaartjes bij het aankomende WK ook weer het brood uit de mond stoten.

Ik volgde vroeger alles, ben zelfs bij Nederland-Duitsland geweest; '88; De wedstrijd, maar nu volg ik het ook steeds minder.
Heb een hekel aan die grootgraaiende fraudeurs mentaliteit.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal Empty Re: Voetbal

Bericht  Dave Evans 28.01.10 19:54

Ah jij zat in Hamburg Katje? Gaaf hoor!!! Smile
Ik zat een paar dagen later in München bij de finale.......wat een feest zeg!!!

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal Empty Re: Voetbal

Bericht  Gast 28.01.10 20:04

Zo; dat is ook super!
Die heb ik in Amsterdam gezien; dat was ook machtig gezellig.

Die halve finale was een droom. Er zaten veel Ieren en Italianen die hadden gehoopt dat zij daar zouden staan. Al voor de wedstrijd ging er een grote Ierse vlag over het oranje publiek heen; we konden niet meer stuk. Italianen waren ook allemaal op onze hand.
De spanning van de penalty tegen; huilen van verdriet; snikken in de armen van volstrekt onbekenden.
Het feest van de mee-penalty (wat natuurlijk helemaal geen penalty was Very Happy ) en de climax in de 88ste minuut; de steekpass van Wouters op van Basten.

Ik zat bij een of andere Italiaan op de nek; uit volle borst werd er gezongen; het was destijds de allermooiste dag van m'n leven.
Zelfs eigen sportprestaties konden daar niet tegenop.

Had je een mooi stekkie op de tribune in Munchen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal Empty Re: Voetbal

Bericht  Dave Evans 28.01.10 20:24

Ja qua emoties en alles wat eromheen zat was de halve finale natuurlijk de wedstrijd! Ongelooflijk mooi dat je er bij kon zijn Katje!
Ik zat bij de Finale achter het doel waar Gullit de 1-0 inkopte en waar Hans van Breukelen de penalty veroorzaakte (alhoewel....) en daarna stopte. Jammer dat de weergaloze goal van Marco van Basten aan de andere kant viel, maar kon alles wel goed zien hoor.
Ach sowieso een onvergetelijke finale, want in een roes gingen we terug! Was wel gesloopt daarna want ik wilde ook nog naar Amsterdam maar dat heb ik daarna maar gewoon via de buis moeten volgen!

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal Empty Re: Voetbal

Bericht  Gast 28.01.10 20:37

Leuk he, dat soort herinneringen!

Jammer dat het nu bijna niet meer kan.
Al die bedrijven pakken het leeuwendeel van de kaarten en geven ze aan bladibla bralbal relaties met plastic vrouwen die verveeld champagne nippen in de vipboxen Mad

Ik weet nog dat wij op dezelfde ochtend hoorden dat we 3 kaarten konden krijgen, moesten we ophalen ergens bij Groningen; waren 125 gulden per stuk; those were the days Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal Empty Re: Voetbal

Bericht  Jan... 28.01.10 20:41

Dave Evans schreef:Wat een schoppers hé die Portugezen! What a Face

Ik vond die schop van Bhoularouz op Cristiano Ronaldo ook niet verkeerd. En wie begon er? Van Bommel! Nee, vreselijke wedstrijd, vreselijke avond. Leek echt helemaal nergens naar en we lieten ons lekker provoceren.
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal Empty Re: Voetbal

Bericht  Gast 28.01.10 21:05

Idd Jan, van Bommel begon.
Mijn vriend en ik zijn echte van Bommel "haters". We keken elkaar nog aan en zeiden tegen elkaar: "dit gaat niet goedkomen."
Zo'n Figo was natuurlijk veel meer door de wol geverft en speelde het spel beter; de kaart die hij Bhoula aannaaide, kostte ons de volgende ronde.

We hebben wat afgetierd achteraf op van Bommel Laughing

Maar ja, de kans dat hij deze keer niet meedoet is natuurlijk klein..., als schoonzoontje van de trainer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal Empty Re: Voetbal

Bericht  Kaj 28.01.10 21:16

Ach, er zijn dagen dat een elftal (ook het NL elftal) iemand als Van Bommel best goed kan gebruiken. Want je kunt er van alles van zeggen, maar Van Bommel is als ie z'n dag heeft sowieso een erg goeie voetballer, en is daarnaast iemand die een in slaap gesukkeld elftal wel wakker kan krijgen. Maar er zijn ook dagen dat Van Bommel zichzelf niet of nauwelijks in de hand heeft, en dan wordt een team er echt niet beter door.
Edgar Davids had dat ook op een bepaalde manier: er waren dagen dat hij net dat beetje bracht waardoor het hele elftal beter ging spelen, maar er waren ook dagen dat hij zichzelf en de rest van het team alleen maar onnodig in de problemen bracht. Voor Van Bommel was die wedstrijd tegen Portugal idd een goed voorbeeld van het laatste...

Kan me trouwens goed voorstellen dat mensen een hekel hebben aan Van Bommel, dat zeker.
Kaj
Kaj
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3989
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Maastricht

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal Empty Re: Voetbal

Bericht  Grafmat 21.06.11 0:05

Laten we dit topic maar eens gebruiken om de zomerstop door te komen...

Ik wil eigenlijk wel de stelling poneren dat het nu echt tijd is geworden voor de Uefa om gewoon UIT de Fifa te stappen. De druppel in de emmer vol met smeergeld, omkoping, machtspelletjes en intriges is de werkelijk lachwekkende berichtgeving die vandaag is gekomen rond het vertrek van vice-voorzitter van de Fifa Warner.

Lees dit absurde staaltje onder-het-tapijt-geveeg

Blatter zit nog 4 jaar op zijn troon, en alle pogingen om tot een onderzoek naar de handel en wandel binnen deze walgelijke club te initiëren wordt op flagrant openbare wijze met allerlei trucjes de nek om gedraaid. Niemand lijkt er iets aan te doen. De Uefa heeft nu gevraagd of de Fifa snel met een concrete voorstellen wil komen om tot meer transparantie te komen, maar mijns inziens is het moment gekomen om de knuppel in het hoenderhok te gooien. Stap er maar uit, geef je clubs de vrije hand om bij Fifa-interlands te weigeren internationals af te staan - aan een bond die je niet langer erkent hoef je geen spelers af te staan, nietwaar... En laat de boel maar ploffen. Of begin een nieuwe wereldvoetbalbond waarbij de niet Uefa-landen zich kunnen aansluiten...

Ik zal van alle kanten wel gewezen worden op de onmogelijkheid van dit voorstel vanwege 100 redenen, waaronder de verstrengeling tussen Uefa en Fifa van allerlei sponsorbelangen, maar ook die bubble kan me niet snel genoeg ploffen... En laat de sponsoren ook maar eens kleur bekennen: hoe wil ik mijn geld verdienen?

Dus: doen of niet doen.......?

_________________
"Ik ben niets wijzer geworden van wat ik al wist." *28-6-2014 - Sowhat.
Grafmat
Grafmat
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 4297
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 51

http://www.orinocoradio.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal Empty Re: Voetbal

Bericht  Gast 21.06.11 0:44

Alsof de UEFA nou zo een lekker zooitje is?? Platini c.s. hebben ook wel een zeer aardige berg roomboter op het weldoorvoede hoofd of niet soms??.
En dan stapt de UEFA eruit en wat dan?? is dan ineens het walhalla gearriveerd ?? nee toch zeker zo naief kun je toch niet zijn??
De enige reden dat Jack Warner is vertrokken heeft natuurlijk alles met geld te maken, immers de hele grote sponsors van de FIFA begonnen te mekkeren en ja pas dan gebeurd er dus wat.
Pragmatisch gezien is het dan ook veel leuker om te zien naar welke kant het echt grote geld van de voetbalwereld op aan het gaan is en dat grote geld zit dan met name in Engeland, Spanje, Italie en Duitsland.
De Chelsea's en Madrid's van deze wereld verdienen dankzij UEFA en FIFA nog veel teveel geld om ook maar bij benadering te denken aan een eerlijk systeem ef een verandering daarvan men heeft daar dan ook geen enkel belang bij.
Zo lang als dat zo is zo lang zullen we zuchten onder het bestaande juk van corruptie, incompetentie en machtsmisbruik van Blatter, Platini c.s..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Voetbal Empty Re: Voetbal

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum