Voetbal-topique seizoen 2010 - 2011
+13
Kaj
Timmus
LarryMullen
Grafmat
Jaap2000
MrJohn
Ries
Dave Evans
Paapke
Mauricedegier
Jorg
sowhat
Erwin
17 plaatsers
Pagina 17 van 25
Pagina 17 van 25 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 21 ... 25
Re: Voetbal-topique seizoen 2010 - 2011
Nadat ik inderdaad al meerdere keren een kleuter-allert heb gekregen, kan ik het toch niet nalaten jullie mijn pro/anti lijstje even te laten zien... Nou komt ie!
Pro----
Nederland - Fc Groningen (enige symphatie voor Fc Twente, Feyenoord, PSV en ADO Den Haag)
Belgie - Club Brugge (KV Mechelen ook wel)
Frankrijk - Paris Saint Germain
Spanje - Barcelona
Engeland - Fc Liverpool en vroeger ook Leeds United (op de voet gevolgd door Arsenal)
Schotland - Celtic
Duistland - Werder Bremen en Borussia Dortmund
Italie - As Roma en Cagliari (mijn oom is een italiaan Cagliari is de hoofdstad van zijn geboorte-eiland Sardinie. De club van mijn oom is dan ook Cagliari. Regelmatig kijk ik wel eens een wedstrijd met mijn oom en daarom heb ik veel sympathie voor deze club gekregen)
Turkije: Fenerbache
Anti-----
Nederland - Ajax en SC Heerenveen (heb bovendien ook best wel een hekel aan Vitesse, Willem II en AZ)
Belgie - Anderlecht.
Frankrijk - Olympique Lyon
Spanje - Real Madrid
Engeland - Chelsea, Manchester City en Manchester United
Schotland - Glasgow Rangers
Duitsland - Bayern Munchen
Italie - Inter Milaan.
Turkije- Galatasaray
Favoriete spelers
Nederlandse competitie
De sellectie van Fc Groningen. Favoriete speler van de FC: Andreas Granqvist;
Theo Janssen
Voor spelers als: Wout Brama,Ron Vlaar, Danny Buijs, Lex Immers, Jens Toornstra, Balasz Dzsudzsak, Luuk de Jong o.a. heb ik ook enige symphatie.
Favoriete spelers buitenland:
Dirk Kuyt, Steven Gerrard, Jamie Carragher, Lionel Messi
(verder heb ik diep respect voor spelers als Ryan Giggs en Edwin van der Sar ondanks dat ze bij Man United spelen)
'Gehate' spelers in de Nederlandse competitie:
Purrel Frankel, Antonie Lurling
'Gehate' spelers in het buitenland:
Ronaldo, Drogba, Pepe, Sergio Ramos, Ibrahimovic, Matarazzi, Schweinsteiger.
(soms Wesley Sneijder bij Inter en zelfs Arjan Robben bij Bayern ook wel eens)
Pro----
Nederland - Fc Groningen (enige symphatie voor Fc Twente, Feyenoord, PSV en ADO Den Haag)
Belgie - Club Brugge (KV Mechelen ook wel)
Frankrijk - Paris Saint Germain
Spanje - Barcelona
Engeland - Fc Liverpool en vroeger ook Leeds United (op de voet gevolgd door Arsenal)
Schotland - Celtic
Duistland - Werder Bremen en Borussia Dortmund
Italie - As Roma en Cagliari (mijn oom is een italiaan Cagliari is de hoofdstad van zijn geboorte-eiland Sardinie. De club van mijn oom is dan ook Cagliari. Regelmatig kijk ik wel eens een wedstrijd met mijn oom en daarom heb ik veel sympathie voor deze club gekregen)
Turkije: Fenerbache
Anti-----
Nederland - Ajax en SC Heerenveen (heb bovendien ook best wel een hekel aan Vitesse, Willem II en AZ)
Belgie - Anderlecht.
Frankrijk - Olympique Lyon
Spanje - Real Madrid
Engeland - Chelsea, Manchester City en Manchester United
Schotland - Glasgow Rangers
Duitsland - Bayern Munchen
Italie - Inter Milaan.
Turkije- Galatasaray
Favoriete spelers
Nederlandse competitie
De sellectie van Fc Groningen. Favoriete speler van de FC: Andreas Granqvist;
Theo Janssen
Voor spelers als: Wout Brama,Ron Vlaar, Danny Buijs, Lex Immers, Jens Toornstra, Balasz Dzsudzsak, Luuk de Jong o.a. heb ik ook enige symphatie.
Favoriete spelers buitenland:
Dirk Kuyt, Steven Gerrard, Jamie Carragher, Lionel Messi
(verder heb ik diep respect voor spelers als Ryan Giggs en Edwin van der Sar ondanks dat ze bij Man United spelen)
'Gehate' spelers in de Nederlandse competitie:
Purrel Frankel, Antonie Lurling
'Gehate' spelers in het buitenland:
Ronaldo, Drogba, Pepe, Sergio Ramos, Ibrahimovic, Matarazzi, Schweinsteiger.
(soms Wesley Sneijder bij Inter en zelfs Arjan Robben bij Bayern ook wel eens)
Gast- Gast
Renata, vergeet dat kleuteralert nou en schrijf gewoon wat je wilt.
Al komen bij mij, net als bij Graf, de termen pro, anti en een hekel aan niet voor als ik het over clubs heb. Verder ben ik blij met je bijdragen, want ze verlevendigen de discussie.
Ook ik heb me geërgerd aan Real. Hun afbraakvoetbal is helemaal niet nodig, want zij zijn, samen met Barca, de ruggegraat van wereldkampioen Spanje. Ik heb het dan ook alleen uitgekeken, omdat het zo lang 0-0, dus spannend, bleef. Gelukkig maar, want zo heb ik de enige twee mooie momenten, de goals, waarvan vooral die van Messi erg mooi was, kunnen meepakken. Ik vind het ook leuk dat Affelay zich zo goed ontwikkeld.
Al komen bij mij, net als bij Graf, de termen pro, anti en een hekel aan niet voor als ik het over clubs heb. Verder ben ik blij met je bijdragen, want ze verlevendigen de discussie.
Ook ik heb me geërgerd aan Real. Hun afbraakvoetbal is helemaal niet nodig, want zij zijn, samen met Barca, de ruggegraat van wereldkampioen Spanje. Ik heb het dan ook alleen uitgekeken, omdat het zo lang 0-0, dus spannend, bleef. Gelukkig maar, want zo heb ik de enige twee mooie momenten, de goals, waarvan vooral die van Messi erg mooi was, kunnen meepakken. Ik vind het ook leuk dat Affelay zich zo goed ontwikkeld.
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Quote:
José Mourinho kookte na afloop van het verloren heenduel (0-2) in de halve finale van de Champions League met aartsrivaal Barcelona. De Portugese trainer van Real Madrid nam in de aanloop naar de derde van vier Clásico's in achttien dagen geen blad voor de mond en deed dat ook na afloop niet. Zo hekelde hij zijn eigen rode kaart en die van Pepe en insinueerde hij een Catalaanse voorkeursbehandeling.
'Ik hoop dat Guardiola ooit de Champions League kan winnen zonder een schandaal. In 2009 was de zege bij Chelsea in de halve finale een schandaal, nu was het optreden in Bernabéu dat.'
'Geregeld verafschuw ik deze wereld', vervolgt Mourinho, doelend op de gele kaart van Sergio Ramos en de rode prent voor Pepe. 'Ze hebben niets gedaan en verdienen de schorsing niet. Ik ga naar huis en daar wacht mijn familie op mij, maar wel vraag ik me af waarom het altijd zo moet? Ik weet zeker dat veel Catalanen niet houden van de manier waarop Barcelona wint, maar de club verstopt zich achter de resultaten. Wij hebben daarentegen de Copa del Rey op een eerlijke manier gewonnen.'
Volgens Mourinho was de rode kaart de doodsteek voor zijn ploeg, ook met het oog op de return
Ik feliciteer Barcelona met de zege, maar ook voor de enorme macht die ze in het voetbal hebben', besloot de Portugees.
Conclusie? Die man is knettergek...
José Mourinho kookte na afloop van het verloren heenduel (0-2) in de halve finale van de Champions League met aartsrivaal Barcelona. De Portugese trainer van Real Madrid nam in de aanloop naar de derde van vier Clásico's in achttien dagen geen blad voor de mond en deed dat ook na afloop niet. Zo hekelde hij zijn eigen rode kaart en die van Pepe en insinueerde hij een Catalaanse voorkeursbehandeling.
'Ik hoop dat Guardiola ooit de Champions League kan winnen zonder een schandaal. In 2009 was de zege bij Chelsea in de halve finale een schandaal, nu was het optreden in Bernabéu dat.'
'Geregeld verafschuw ik deze wereld', vervolgt Mourinho, doelend op de gele kaart van Sergio Ramos en de rode prent voor Pepe. 'Ze hebben niets gedaan en verdienen de schorsing niet. Ik ga naar huis en daar wacht mijn familie op mij, maar wel vraag ik me af waarom het altijd zo moet? Ik weet zeker dat veel Catalanen niet houden van de manier waarop Barcelona wint, maar de club verstopt zich achter de resultaten. Wij hebben daarentegen de Copa del Rey op een eerlijke manier gewonnen.'
Volgens Mourinho was de rode kaart de doodsteek voor zijn ploeg, ook met het oog op de return
Ik feliciteer Barcelona met de zege, maar ook voor de enorme macht die ze in het voetbal hebben', besloot de Portugees.
Conclusie? Die man is knettergek...
Jan...- Music-Master
- Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58
Die Pepe is toch wel de grootste slager die er sinds Materazzi op de voetbalvelden is verschenen.. Hoe Mourinho die kerel toch maar elke keer blijft verdedigen, is beyond me
Kaj- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 3999
Leeftijd : 36
Dat is toevalling Jan... Ik wou deze tekst van voetbalprimeur net plakken in deze post.... Over kleuter-alert en huilie-huilie gedrag gesproken... Dit is het ultieme voorbeeld als je het mij vraagt! Alleen al het stukje: 'Wij hebben de Copa del Rey op een eerlijke manier gewonnen'... Uhuh... Het was een hele andere wedstrijd geworden als Pepe en Arbeloa ook in deze wedstrijd een zeer terechte rode kaart hadden gekregen, voor 2 schandalige overtredingen (op Messi en Villa) aangezien Barca in de 2e helft veel beter speelde dan Real... Mourinho's eigen tactiek pakte gewoon compleet verkeerd uit en was ook nog eens bijzonder laf in eigen huis... en dat 'vragen' om gele kaarten kwam zowel uit het Barca kamp als het Real kamp... Bovendien waren de rode kaart voor Pepe en de gele voor Sergio Ramos gisteren natuurlijk 100% terecht... Ook had ook Marcelo gewoon een dikke vette rode kaart moeten hebben.... Wat een arrogante trainer is die Mourinho toch, bah....
Gast- Gast
Grappig Glimmie dat je bijna allemaal 'werk' voetballers als je favorieten noemt!
Mijn favo's lagen toch meestal op het artistieke vlak vooral vroeger:
Bijv.: Robbie de Wit, Marco van Basten, Jan Monster (linksbuiten Fc Utrecht), Frank Arnesen, Michael & Brian Laudrup, Zé Sergio (Braziliaanse linksbuiten begin Eighties), Finidi George, Frank Rijkaard, Socrates, Zico, Fred Patrick, Robbie Alflen, Glen Hoddle, Milko Djurovski, Igor Korneev (toen hij nog bij Heerenveen voetbalde), Dennis Bergkamp en natuurlijk Johan Cruijff!
Mijn favo's lagen toch meestal op het artistieke vlak vooral vroeger:
Bijv.: Robbie de Wit, Marco van Basten, Jan Monster (linksbuiten Fc Utrecht), Frank Arnesen, Michael & Brian Laudrup, Zé Sergio (Braziliaanse linksbuiten begin Eighties), Finidi George, Frank Rijkaard, Socrates, Zico, Fred Patrick, Robbie Alflen, Glen Hoddle, Milko Djurovski, Igor Korneev (toen hij nog bij Heerenveen voetbalde), Dennis Bergkamp en natuurlijk Johan Cruijff!
- Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Voorlopig heeft meneer Mourinho een niet geheel onaardige prijzenkast bij elkaar laten spelen en ook niet geheel en al onbelangrijk, voor wat de spelers betreft waar die mee heeft gewerkt kan hij bij iedere club terugkomen zie chelsea en zie inter waar de spelers deze man gewoon missen!!
Conclusie is dan ook dat het een botte aap mag wezen maar wel een winnende botte aap die als een van de zeer weinige coaches altijd meer dan vierkant achter zijn eiegen spelers gaat en blijft staan!!
Ook dat is een kwaliteit die slechts de grootste coaches bezitten en hoe je ook het allemaal ziet of niet ziet feit is en blijft dat Mourinho behoort tot de grootste coaches.
Natuurlijk is de man niet dom en niet gestoord zoals vele denken, maar wat verwachten mensen nu eigenlijk??
De man geeft heel simpel leiding aan het voetbalgedeelte van een multinational, een commecieel gedrocht zonder enige weerga een miljoenenbedrijf op voetbalgebied en dat is Real Madrid waar de financiele belangen die bij een simpele winst of verlies partij spelen ongekend zijn, feit is ook dat bijna alle volgers van Real puur op resultaat zijn gefixeerd.
Als deze man dus heel simpel gaat proberen met Barcelona op dezelfde golflengte te voetballen, wetende dat op bijna iedere positie zijn elftal het onderspit delft, dan is de uitslag bij voorbaat van korfbalafmetingen en te vergelijken met de krofbalinterland Nederland - Opper Volta c.q. Swahili oftewel desastreus.
Dat hij met afbraakvoetbal slechts met 2-0 verliest zal de vele volgers van het intstituut Real een rotzorg zijn en wat de zogenaamde onafhankelijke voetballiefhebbers er van vinden daar zal bij Real helemaal niemand wakker liggen want die kopen geen kaartje c.a merchandaise en daar gaat het uiteindelijk om bij Real Madrid en vele andere zogenaamde voetbalgrootheden.
Ook Barcelona zal op enig moment te maken gaan krijgen met het verval van dit elftal en dan wil ik nog wel eens als de rollen omgedraaid zijn zien wat er van de filosofie van Barca overblijft als zij uitspelen bij een Real wat dan op de toppen van de voetballadder staat ik denk dat de situatie dan precies omgekeerd evenredig is aan de huidige.
Nee, Jose is niet arrogant of gek maar een ongekende realist en geloof me dat ze in de bestuurskamer van Real de champagne hebben ontkurkt omdat het slechts 0-2 was wetende dat bij bijna iedere andere naief werkende coach de uitslag weleens 1-13 had kunnen zijn met alle financiele konsekwenties vandien.
Uiteindelijk is het dan ook nog eens zo dat over 30 jaar helemaal niemand meer weer hoe de wedstrijd om de Copa del Rey werd gespeeld slechts het feit dat in de annalen staat Winner- Real Madrid blijft dan over en als er iemand is die dat beter dan wie dan ook beseft dan is het deze Portugese winnaar wel, en dat alles maakt hem een echte grootheid als trainer/coach!!
Conclusie is dan ook dat het een botte aap mag wezen maar wel een winnende botte aap die als een van de zeer weinige coaches altijd meer dan vierkant achter zijn eiegen spelers gaat en blijft staan!!
Ook dat is een kwaliteit die slechts de grootste coaches bezitten en hoe je ook het allemaal ziet of niet ziet feit is en blijft dat Mourinho behoort tot de grootste coaches.
Natuurlijk is de man niet dom en niet gestoord zoals vele denken, maar wat verwachten mensen nu eigenlijk??
De man geeft heel simpel leiding aan het voetbalgedeelte van een multinational, een commecieel gedrocht zonder enige weerga een miljoenenbedrijf op voetbalgebied en dat is Real Madrid waar de financiele belangen die bij een simpele winst of verlies partij spelen ongekend zijn, feit is ook dat bijna alle volgers van Real puur op resultaat zijn gefixeerd.
Als deze man dus heel simpel gaat proberen met Barcelona op dezelfde golflengte te voetballen, wetende dat op bijna iedere positie zijn elftal het onderspit delft, dan is de uitslag bij voorbaat van korfbalafmetingen en te vergelijken met de krofbalinterland Nederland - Opper Volta c.q. Swahili oftewel desastreus.
Dat hij met afbraakvoetbal slechts met 2-0 verliest zal de vele volgers van het intstituut Real een rotzorg zijn en wat de zogenaamde onafhankelijke voetballiefhebbers er van vinden daar zal bij Real helemaal niemand wakker liggen want die kopen geen kaartje c.a merchandaise en daar gaat het uiteindelijk om bij Real Madrid en vele andere zogenaamde voetbalgrootheden.
Ook Barcelona zal op enig moment te maken gaan krijgen met het verval van dit elftal en dan wil ik nog wel eens als de rollen omgedraaid zijn zien wat er van de filosofie van Barca overblijft als zij uitspelen bij een Real wat dan op de toppen van de voetballadder staat ik denk dat de situatie dan precies omgekeerd evenredig is aan de huidige.
Nee, Jose is niet arrogant of gek maar een ongekende realist en geloof me dat ze in de bestuurskamer van Real de champagne hebben ontkurkt omdat het slechts 0-2 was wetende dat bij bijna iedere andere naief werkende coach de uitslag weleens 1-13 had kunnen zijn met alle financiele konsekwenties vandien.
Uiteindelijk is het dan ook nog eens zo dat over 30 jaar helemaal niemand meer weer hoe de wedstrijd om de Copa del Rey werd gespeeld slechts het feit dat in de annalen staat Winner- Real Madrid blijft dan over en als er iemand is die dat beter dan wie dan ook beseft dan is het deze Portugese winnaar wel, en dat alles maakt hem een echte grootheid als trainer/coach!!
Gast- Gast
En toch zeg ik weg met deze verzieker van het voetbal!!!
Inter speelde al niet aantrekkelijk met hem aan het roer, Chelsea al zeker niet en bij Real Madrid mag hij met dit materiaal wel wat mooiers laten zien.
Alléz misschien is Barcelona dan te sterk maar dan mag je als nummer 2 toch ook wel wat meer laten zien lijkt me! (zekers als je zoveel kapitaal op het veld hebt staan).
Inter speelde al niet aantrekkelijk met hem aan het roer, Chelsea al zeker niet en bij Real Madrid mag hij met dit materiaal wel wat mooiers laten zien.
Alléz misschien is Barcelona dan te sterk maar dan mag je als nummer 2 toch ook wel wat meer laten zien lijkt me! (zekers als je zoveel kapitaal op het veld hebt staan).
- Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Dat hebben ze willen doen in november, en toen werden ze met 5-0 overklast. Wat bij Barcelona loopt is gewoon veel en veel beter. Dit Real had het gekund als ze in het verleden niet zo gek geweest waren om Sneijder en Robben te verkopen. Nu staan er leuke spelers, maar het is niet echt een team. Maar Mourinho wordt altijd beter in zijn 2e jaar, dus volgend jaar staat er wellicht wel een team.
Verder wat Journeyman zegt.
Verder wat Journeyman zegt.
Erwin- Music-director
- Aantal berichten : 1694
Registratiedatum : 03-01-09
Leeftijd : 41
Wat een ordinaire schoppartij. En dat noemt zich professionals en "verdient" een miljoenensalaris. Ongelooflijk.
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16848
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
En het was juist Spanje dat boehoe deed over Oranje tijdens de WK-finale...
Erwin- Music-director
Dave Evans schreef:En toch zeg ik weg met deze verzieker van het voetbal!!!
Barcelona verziekt het voetbal door hun aanstellerige gedrag. Alves die met een brancard van het veld gaat, en dan vijf seconden later weer sprintend mee doet, alsof er niks gebeurd is. Busquettes die om de haverklap gaat liggen alsof hij in elkaar geslagen is.
Ook Real is niet netjes, maar ik zie liever een tactisch sterke counterploeg, dan een zielige ploeg als Barcelona dat om de haverklap gaat liggen. Bij Manchester United zie je dat nooit bijvoorbeeld. Ik vind het gedrag van Barcelona tenenkrommend slecht. Daar mag de Uefa best wel eens wat aan doen.
Erwin- Music-director
Ik doe ook mee:
Vind ik lief en leuk:
NL: Ajax
ESP: Barcelona, Villarreal
ENG: Arsenal, Tottenham, Man U, Liverpool in iets mindere mate
IT: Fiorentina
Haat ik want ze zijn stom
Geen.
Vind ik lief en leuk:
NL: Ajax
ESP: Barcelona, Villarreal
ENG: Arsenal, Tottenham, Man U, Liverpool in iets mindere mate
IT: Fiorentina
Haat ik want ze zijn stom
Geen.
Sorry Journey,
Ik was het redelijk met je eens (zie mijn post maandag). maar nu ik de hele wedstrijd gezien hebt heb ik zoiets van BAH. Ik weet zeker dat als Real positief had gespeeld was het ook 0-2 geworden. En die champagne bleef gewoon koud in de kleedkamer, Journey. Geloof mij nou.
Ik heb respect voor zijn behaalde prijzen, maar zijn gedrag en uitspraken sporen gewoon niet en zijn voetbalfilosofie al helemaal niet.
Ik weet zeker dat deze man meer van Pepe houdt dan van Messi.
Ik was het redelijk met je eens (zie mijn post maandag). maar nu ik de hele wedstrijd gezien hebt heb ik zoiets van BAH. Ik weet zeker dat als Real positief had gespeeld was het ook 0-2 geworden. En die champagne bleef gewoon koud in de kleedkamer, Journey. Geloof mij nou.
Ik heb respect voor zijn behaalde prijzen, maar zijn gedrag en uitspraken sporen gewoon niet en zijn voetbalfilosofie al helemaal niet.
Ik weet zeker dat deze man meer van Pepe houdt dan van Messi.
Jan...- Music-Master
Erwin- Music-director
Ik verbaas me altijd weer over het gemak waar menigeen mee beweert dat de tegenstander half doodschoppen "gewoon bij het voetbal hoort".
Dit soort aanvallen vallen gewoon onder het strafrecht en zouden tot levenslange schorsing moeten leiden.
Ik denk dat dat ook de enige remedie is tegen het evident verknallen van het spelletje.
Dit soort aanvallen vallen gewoon onder het strafrecht en zouden tot levenslange schorsing moeten leiden.
Ik denk dat dat ook de enige remedie is tegen het evident verknallen van het spelletje.
Gast- Gast
@ Erwin, zeker Di Maria niet gezien en Ronaldo die bij elke lichtelijke overtreding ook lagen te mekkeren op het veld en probeerden de spelers van Barca kaarten aan te naaien.... Nogmaals het in komen met gestrekt been van Pepe was rood. Het staan op het been van Villa door Marcelo (wat de scheidsrechter is ontgaan helaas, maar de camera niet, dus ik zou zeggen alsnog schorsen) was donkerrood, en ook de gele kaart van Ramos was terecht. Bovendien vond ik ook het buitensporig hard inkomen van Adebayor gewoon een rode kaart. Wat Barca daar voor 'fisiek geweld' tegen over stelde viel compleet in het niets bij dat van Real... En nogmaals dat aanstelligere gedrag van de spelers van Barca waar jij aan refereert zag ik toch ook wel degelijk bij de spelers van Real...
Gast- Gast
Was die actie van Marcelo niet op Pedro? Die werd daarna toch gewisseld voor Afellay?
Eerlijk gezegd viel de overtreding me pas in de herhaling op Paap, maar dat had een strafschop + Rood Marcelo moeten wezen.
Mourinho heeft met de negatieve speelwijze vooral de eigen club een slechte dienst bewezen. Er valt veel meer te halen, mits Real gewoon uitgaat van de eigen kwaliteiten.
Mourinho heeft met de negatieve speelwijze vooral de eigen club een slechte dienst bewezen. Er valt veel meer te halen, mits Real gewoon uitgaat van de eigen kwaliteiten.
Mauricedegier- Beheerder
- Aantal berichten : 6607
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 42
glimmerikje20 schreef:@ Erwin, zeker Di Maria niet gezien en Ronaldo die bij elke lichtelijke overtreding ook lagen te mekkeren op het veld en probeerden de spelers van Barca kaarten aan te naaien.... Nogmaals het in komen met gestrekt been van Pepe was rood. Het staan op het been van Villa door Marcelo (wat de scheidsrechter is ontgaan helaas, maar de camera niet, dus ik zou zeggen alsnog schorsen) was donkerrood, en ook de gele kaart van Ramos was terecht. Bovendien vond ik ook het buitensporig hard inkomen van Adebayor gewoon een rode kaart. Wat Barca daar voor 'fisiek geweld' tegen over stelde viel compleet in het niets bij dat van Real... En nogmaals dat aanstelligere gedrag van de spelers van Barca waar jij aan refereert zag ik toch ook wel degelijk bij de spelers van Real...
Kan het hier helemaal mee eens zijn! Sorry Erwin, je moet wel alles in het juiste perspectief zien. Wat Real uitspookt (lees Mourinho), verziekt gewoon het voetbal en zeker niet Barcelona.
Jan...- Music-Master
Paapke schreef:Was die actie van Marcelo niet op Pedro? Die werd daarna toch gewisseld voor Afellay?
Ja sorry je hebt helemaal gelijk Paap... Ik zat nog aan een overtreding op Villa te denken tijdens de Copa del Rey...
Gast- Gast
Jan/Renata, ik denk dat Erwin aandelen in Real heeft
Leeftijd : 67
Paapke schreef:Die van Arbeloa, die toen ook wel rood had mogen krijgen
Inderdaad die ja...
Gast- Gast
sowhat schreef:Jan/Renata, ik denk dat Erwin aandelen in Real heeft
Ik denk dat Erwin ook hoofdschuttend en afkeurend naar de solo van Messi hebt zitten kijken. Zo van: daar heb je die aanstellers weer.
Jan...- Music-Master
Pagina 17 van 25 • 1 ... 10 ... 16, 17, 18 ... 21 ... 25
Soortgelijke onderwerpen
» Voetbal eredivisie toto seizoen: 2010-2011
» WK Voetbal 2010 Pool!
» Formule 1 2011
» Voetbal
» Compassie en Voetbal
» WK Voetbal 2010 Pool!