Voetbal-topique seizoen 2010 - 2011
+13
Kaj
Timmus
LarryMullen
Grafmat
Jaap2000
MrJohn
Ries
Dave Evans
Paapke
Mauricedegier
Jorg
sowhat
Erwin
17 plaatsers
Pagina 15 van 25
Pagina 15 van 25 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 20 ... 25
Re: Voetbal-topique seizoen 2010 - 2011
Ik ben trouwens benieuwd, wat er nu gaat gebeuren met die maatschappijleraar, Fredje Rutten. Ik mag toch aannemen dat de leiding van PSV zich ook gaat afvragen wat te doen nu ze het voor het tweede achtereenvolgende jaar het kampioenschap zomaar weg geven.
En nog even over Dave, dat het draait om het resultaat, geldt dat niet voor alle sporten? Ik weet niet dat ik me nu niet populair maakt, maar wat gebeurde de afgelopen jaren met het wielrennen? Had dat ook niet alles met het resultaat te maken?
En nog even over Dave, dat het draait om het resultaat, geldt dat niet voor alle sporten? Ik weet niet dat ik me nu niet populair maakt, maar wat gebeurde de afgelopen jaren met het wielrennen? Had dat ook niet alles met het resultaat te maken?
Jan...- Music-Master
- Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58
Nou ja, ik wil alleen maar even wat stoken en gelijk wordt me Ajax-onwaardig gedrag verweten..
Kaj- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 3999
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 36
katje37 schreef:Mau, de opmerking over het voetbal dat Ajaxt vertoont, geldt al jaren voor PSV. Noem mij de laatste keer maar eens dat PSV een landskampioenschap heeft veroverd zonder een intense bak geluk en nog mooi voetbal spelend ook....
233 voor Christus
Leeftijd : 67
Dat is een kwaliteit van de Graafschap: iedere trainer die tegen de Graafschap speelt zegt dat dat de slechtste wedstrijd tot nu toe was. De Graafschap kan het spel van de tegenstanders dus heel goed ontregelen. Kwestie van je tegenstander goed ontleden.Erwin schreef:
Prima als Du Chatenier weg gaat. Hij kan zijn spelers blijkbaar wel motiveren tegen Ajax, maar zodra ze tegen de Graafschap moeten is het dramatisch.
Gast- Gast
katje37 schreef:Mau, de opmerking over het voetbal dat Ajaxt vertoont, geldt al jaren voor PSV. Noem mij de laatste keer maar eens dat PSV een landskampioenschap heeft veroverd zonder een intense bak geluk en nog mooi voetbal spelend ook....
Dat is dikke onzin, want onder Hiddink was PSV veruit de beste ploeg van Nederland. Pas daarna onder Koeman en Stevens/Vergoossen werd het allemaal wat minder.
Verder is gewoon onzin om te zeggen dat iemand altijd met prachtig voetbal met 5-0 moet winnen. Bedoel: Zelfs Man Utd speelt beroerd en gaat toch gewoon simpel kampioen worden. Dat gehuil van prachtig voetbal enzo: Volgens mij heb je dan toch een verkeerd verwachtingspatroon van voetbal.
Erwin- Music-director
- Aantal berichten : 1694
Registratiedatum : 03-01-09
Leeftijd : 41
Grafmat schreef:Dave, Dank, dank, dank, dank, dank, dank, dank, dank voor deze post!!!
Vanmiddag schijnen 20.000 man in slaap te zijn gevallen in de Euroborg, maar men was tevreden want er zijn 3 punten verdiend....
Volgens mij had ik het over mijzelf Grafmat en niet over 20.000 bezoekers die begrijpelijk liever de punten zien dan mooi voetbal. Ook dat mag
En Jan, tuurlijk heb je gelijk dat er ook mindere wielerwedstrijden zijn. Maar goed voetbal was vroeger mijn spelletje en daar is toch door coaches als bijv. Mourinho mij het plezier een beetje ontnomen. En misschien was ik wel een beetje negatief, want de meeste samenvattingen zijn wel aardig om te zien maar een hele wedstrijd zelden.......
Oja en ik ben wel een Cruijff adept wat betreft zijn mening over het voetbal dat je beter met 6-4 kunt winnen dan met 1-0
Ik vond zelfs de 5-5 van Ajax tegen Groningen ooit één van de leukste wedstrijden die er gespeeld is ondanks het puntverlies voor Ajax........
- Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
En toch heb ik best respect voor Mourinho, die toch een heel slimme man is en als enige in staat is het tikkietakkie voetbal van Barcelona te ontregelen.
Komt het zien, komt het zien, El Classico 2 keer voor de CL. The beauty against the beast, maar het staat wel 1-0 voor the beast, want de beker is voor Mourinho, ook al viel die voor de bus. Ik ben echt heel benieuwd..
Komt het zien, komt het zien, El Classico 2 keer voor de CL. The beauty against the beast, maar het staat wel 1-0 voor the beast, want de beker is voor Mourinho, ook al viel die voor de bus. Ik ben echt heel benieuwd..
Jan...- Music-Master
Dave Evans schreef:
En Jan, tuurlijk heb je gelijk dat er ook mindere wielerwedstrijden zijn. Maar goed voetbal was vroeger mijn spelletje en daar is toch door coaches als bijv. Mourinho mij het plezier een beetje ontnomen.
Maar wel een Barcelona-aanhanger? Die spelen soms inderdaad geweldig/ Maar zie je ook weleens wat voor matennaaiers er in dat team rond lopen? Hoort dat dan wel bij het voetbal?
Erwin- Music-director
Ik heb toevallig de wedstrijd Real Madrid - Barcelona voor de Spaanse beker gezien en ik kan je wel vertellen na wat ik gezien heb dat er meer matennaaiers bij Madrid voetballen dan bij Barcelona!
Maar goed dat is wel gebaseerd op deze wedstrijd!
De grootste matennaaier is toch eigenlijk wel de heer C. Ronaldo
Maar goed dat is wel gebaseerd op deze wedstrijd!
De grootste matennaaier is toch eigenlijk wel de heer C. Ronaldo
Dat valt echt wel mee. Het is een verwend mannetje, maar matennaaier zal ik hem niet willen noemen. Sommige spelers van Real zijn ook geen lieverds, maar ik zie bij Barca toch meer irritant gedrag dan bij Real als het niet loopt.
Maar goed. Barca - Arsenal was een decor van irritant gedrag. En anders is er deze nog van vorig jaar: https://www.youtube.com/watch?v=m0uYDpUcFeo
Maar goed. Barca - Arsenal was een decor van irritant gedrag. En anders is er deze nog van vorig jaar: https://www.youtube.com/watch?v=m0uYDpUcFeo
Erwin- Music-director
Trouwens om de discussie even de andere kant op te gooien. Iedereen heeft in bepaalde landen vast wel teams waar ze weinig mee hebben en teams die favoriet zijn bij jezelf.
Ben wel benieuwd wie jou favo's zijn en de teams waar je weinig mee hebt (of is dit al eens besproken?)
Van mij i.i.g. (vraag me soms niet waarom )
Favoriet:
Nederland: Ajax
België: Lierse SK
Frankrijk: St Etienne
Engeland: Arsenal (en toch ook Leeds United)
Spanje: CF Barcelona
Italië: Fiorentina
Duitsland: Schalke '04
Heb niets met:
Nederland: PSV (maar eigenlijk komt dat door de Ajax 2 periode) en verder Excelsior.
België: -
Frankrijk: Olympique Marseille
Engeland: Manchester United
Spanje: Real Madrid
Italië: Inter Milaan (sorry Wesley )
Duitsland: Bayern München
Ben wel benieuwd wie jou favo's zijn en de teams waar je weinig mee hebt (of is dit al eens besproken?)
Van mij i.i.g. (vraag me soms niet waarom )
Favoriet:
België: Lierse SK
Frankrijk: St Etienne
Engeland: Arsenal (en toch ook Leeds United)
Italië: Fiorentina
Heb niets met:
Nederland: PSV (maar eigenlijk komt dat door de Ajax 2 periode) en verder Excelsior.
België: -
Engeland: Manchester United
Italië: Inter Milaan (sorry Wesley )
Sergio Ramos, dát is pas een matennaaierErwin schreef:Dat valt echt wel mee. Het is een verwend mannetje, maar matennaaier zal ik hem niet willen noemen. Sommige spelers van Real zijn ook geen lieverds, maar ik zie bij Barca toch meer irritant gedrag dan bij Real als het niet loopt.
Kaj- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 3999
Leeftijd : 36
Favoriet:
Nederland: PSV
België: Club Brugge
Engeland: Liverpool
Spanje: CF Barcelona en Sevilla.
Italië: -
Heb niets met:
België: Anderlecht
Frankrijk: Olympique Lyon ( al hoewel de aversie wat minder is dan rond de confrontaties met PSV rond 2005/2006)
Engeland: Manchester City. Het moment dat de miljoenen er niet meer worden ingepompt stort de club in als een kaartenhuis
Italië: Inter Milaan. Wat dat betreft mooi dat het dit seizoen een stuk minder gaat
België: Club Brugge
Spanje: CF Barcelona en Sevilla.
Heb niets met:
België: Anderlecht
Frankrijk: Olympique Lyon ( al hoewel de aversie wat minder is dan rond de confrontaties met PSV rond 2005/2006)
Engeland: Manchester City. Het moment dat de miljoenen er niet meer worden ingepompt stort de club in als een kaartenhuis
Italië: Inter Milaan. Wat dat betreft mooi dat het dit seizoen een stuk minder gaat
Mauricedegier- Beheerder
- Aantal berichten : 6607
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 42
@Kaj: Sergio Ramos zou er eens naast gezet moeten worden, de meest overschatte speler bij Madrid en het Spaanse elftal.
Ik denk dat qua matennaaierij Barcelona en Real Madrid elkaar niet zo gek veel ontlopen. Het komt bij beide kampen te veel voor. Het veel betere team voetbal ( voetbal is nog altijd een TEAM sport) maakt dat bij Barcelona alleen meer dan goed bij mij.
Ik denk dat qua matennaaierij Barcelona en Real Madrid elkaar niet zo gek veel ontlopen. Het komt bij beide kampen te veel voor. Het veel betere team voetbal ( voetbal is nog altijd een TEAM sport) maakt dat bij Barcelona alleen meer dan goed bij mij.
Mauricedegier- Beheerder
Ik ben iets aan het proeven.....mmmmmm en wel een woord wat hier tamelijk vaak word en is gebezigd het woord MATEN NAAIEN.
Als ik het dus goed begrijp is een MATENNAAIER iemand die zijn maten naait, als dit aldus is vastgesteld zit ik met een ernstig probleem van niet begrijpen??
Immers men spreekt hier in dit verband over mensen van het ene team die andere van een ander naaien omdat zij dus maten zijn, welnu dat kan dus niet, want "maten"zijn degene die bij jouw team horen en die ja die naai je niet althans niet in het openbaar.
Hoe kan men immers iemand naaien die geen maat van je is?? het zou kunnen als dit voorbeeld volgende bijvoorbeeld de heer "natte poedell" Ronaldo C. dan ineens de heer Ramos S. naait. Ik kan uiteraaard niet in de kleedkamer kijken maar op het veld gebeurd dit in ieder geval niet.
Men doet iets om een ander team nadelig te beinvloeden en aangzien dat andere team dus geen maten zijn kan er dan ook wetenschappelijk bezien geen sprake zijn van maten naaien c.q. maten naaierij.
Wat wel weer gebeuren kan zoals recentelijk in Engeland (waar anders ??) is dat de ene speler van een team een andere speler van datzelfde team figuurlijk naait door letterlijk de vrouw van die en die niet die andere is te naaien maar kan je dan nog spreken van MATENNAAIEN !!!!
Het lijkt mij dat we op zoek moeten gaan naar een ander woord een woord welke meer geschikt is om het bedoelde proces tussen twee teams te omschrijven.
Als ik het dus goed begrijp is een MATENNAAIER iemand die zijn maten naait, als dit aldus is vastgesteld zit ik met een ernstig probleem van niet begrijpen??
Immers men spreekt hier in dit verband over mensen van het ene team die andere van een ander naaien omdat zij dus maten zijn, welnu dat kan dus niet, want "maten"zijn degene die bij jouw team horen en die ja die naai je niet althans niet in het openbaar.
Hoe kan men immers iemand naaien die geen maat van je is?? het zou kunnen als dit voorbeeld volgende bijvoorbeeld de heer "natte poedell" Ronaldo C. dan ineens de heer Ramos S. naait. Ik kan uiteraaard niet in de kleedkamer kijken maar op het veld gebeurd dit in ieder geval niet.
Men doet iets om een ander team nadelig te beinvloeden en aangzien dat andere team dus geen maten zijn kan er dan ook wetenschappelijk bezien geen sprake zijn van maten naaien c.q. maten naaierij.
Wat wel weer gebeuren kan zoals recentelijk in Engeland (waar anders ??) is dat de ene speler van een team een andere speler van datzelfde team figuurlijk naait door letterlijk de vrouw van die en die niet die andere is te naaien maar kan je dan nog spreken van MATENNAAIEN !!!!
Het lijkt mij dat we op zoek moeten gaan naar een ander woord een woord welke meer geschikt is om het bedoelde proces tussen twee teams te omschrijven.
Gast- Gast
Grappig Mau, behalve in Nederland komen we betreft clubs in het buitenland aardig overeen!
Favoriet:
België: geen, want negatief voetbal
Frankrijk: Olympique Lyon
Spanje: Barcelona
Italië: Inter
Duitsland: Bayern
Heb niets met:
België: met geen van allen
Engeland: Chelsea
Spanje: Deportivo
Italië: AC Milan (sorry Clarence)
Duitsland: Andries Jonker
België: geen, want negatief voetbal
Frankrijk: Olympique Lyon
Spanje: Barcelona
Italië: Inter
Duitsland: Bayern
Heb niets met:
België: met geen van allen
Spanje: Deportivo
Italië: AC Milan (sorry Clarence)
Duitsland: Andries Jonker
Leeftijd : 67
mmm heel moeilijk,
Ik ben iig uitgesproken fan in NL van Ajx en zwaar anti-PSV. In het buitenland vind ik alle club met een ruime en interessante voetbalhistorie heel mooi. De wat poerige clubs vind ik niet zo geweldig, zoals Chelsea en Manchester City. Ik heb ook meer met Real Madrid dan met Barcelona vanwege de jaren 80, toen Real een geweldig elftal had onder leiding van Don Leo. Maar Barcelona is ook zwaar OK, altijd ook al een favoriet vasn me geweest. En nu ben ik duidelijk voor Barcelona vanwege het voetbal en ook vanwege die twee Portugezen...
Ik ben iig uitgesproken fan in NL van Ajx en zwaar anti-PSV. In het buitenland vind ik alle club met een ruime en interessante voetbalhistorie heel mooi. De wat poerige clubs vind ik niet zo geweldig, zoals Chelsea en Manchester City. Ik heb ook meer met Real Madrid dan met Barcelona vanwege de jaren 80, toen Real een geweldig elftal had onder leiding van Don Leo. Maar Barcelona is ook zwaar OK, altijd ook al een favoriet vasn me geweest. En nu ben ik duidelijk voor Barcelona vanwege het voetbal en ook vanwege die twee Portugezen...
Jan...- Music-Master
Erwin, onder Hiddink was PSV inderdaad de beste. Ik had het ook over mooi voetbal, omdat nu juist PSV fan Mau over de "pracht" van het huidige Ajax voetbal begon.
Ik kan me prachtig voetbal van PSV alleen maar herinneren toen Romario nog in het veld stond.
Het team van '88 was beresterk, maar mooi voetbal.......
Dus...., de combinatie zonder allerlei gelukjes landskampioen worden en mooi voetbal spelen is bij PSV met een vergrootglas zoeken
Ik kan me prachtig voetbal van PSV alleen maar herinneren toen Romario nog in het veld stond.
Het team van '88 was beresterk, maar mooi voetbal.......
Dus...., de combinatie zonder allerlei gelukjes landskampioen worden en mooi voetbal spelen is bij PSV met een vergrootglas zoeken
Gast- Gast
Pro----
Nederland - Ajax en Telstar
Belgie - Club Brugge
Frankrijk - AJ Auxerre
Spanje - Atletico Madrid
Engeland - Chrystal Palace
Schotland - Hearts of Midlothian
Duistland - Borussia Monchengladbach
Italie - AS Napoli en Cagliari
Anti-----
Nederland - Joop Munsterman en PSV
Belgie - Anderlecht
Frankrijk - Olympique Marsellie
Spanje - Real Madrid
Engeland - Chelsea en Man City
Schotland - Rangers
Duitsland - Bayern Munchen
Italie - AC Milan
Gast- Gast
Wat je ook van dit Forum moge vinden. Emotie en beleving ontbreken er in ieder geval niet
MrJohn- Chief
- Aantal berichten : 16693
Leeftijd : 74
Mijn laatste column gaat over de scheidsrechter. Benieuwd wat jullie ervan vinden.
Klik hier om 'm te lezen:
http://ditvindikervan.web-log.nl/
Klik hier om 'm te lezen:
http://ditvindikervan.web-log.nl/
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16848
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Tim, ik kan jouw column helemaal volgen.
Na afloop hoorde ik Rutten het feitelijk alleen maar hebben over de (onterechte) rode kaart. Dat is in eerste instantie niet waar het fout ging. Alle duels werden verloren, persoonlijke fouten in alle linies, DAT was het probleem. Ik heb dan ook hoofdschuddend het interview later terug gezien. Het niet of onvoldoende erkennen van eigen falen maakt de kans dat het falen zich voor blijft doen.
Na afloop hoorde ik Rutten het feitelijk alleen maar hebben over de (onterechte) rode kaart. Dat is in eerste instantie niet waar het fout ging. Alle duels werden verloren, persoonlijke fouten in alle linies, DAT was het probleem. Ik heb dan ook hoofdschuddend het interview later terug gezien. Het niet of onvoldoende erkennen van eigen falen maakt de kans dat het falen zich voor blijft doen.
Mauricedegier- Beheerder
Nederland: FC Den Bosch en PSV
België: KV Mechelen
Frankrijk: -
Engeland: Arsenal (Hoewel Wenger niet te arrogant moet worden)
Heb niets met:
België: Standard Luik
Italië: AS en Lazio Roma
België: KV Mechelen
Frankrijk: -
Engeland: Arsenal (Hoewel Wenger niet te arrogant moet worden)
Heb niets met:
België: Standard Luik
Italië: AS en Lazio Roma
Jorg- Moderator
- Aantal berichten : 3076
Registratiedatum : 05-12-08
Leeftijd : 35
Journeyman schreef:Johan is een grootheid en een ware voetbalgod die gewoon bezorgd is om zijn cluppie en dat mag. Maar om zo ongenuanceerd uit te halen gaat mij een brug te ver en ik begin zelfs te denken of het spook van dementie in Spanje is aangeland.
Het gaat hier niet om gelijk hebben het gaat hier om pure macht en Johan merkt dat zijn rol zowel bij Ajax als bij Barcelona langzaam maar zeker uitgespeeld is en dus gaat die als een dol geworden stier woest briesend de Arena in echter ik voorspel nu al een grote nederlaag voor JC en in samenhang daarmee zijn roeptoeterblaadje de Telegrof.
Laten we zijn kritiek eens nader beschouwen:
1) De club moet in handen komen van "echte" Ajaxcieden??
Mag ik dan wel eerst een definitie van wat dat dan is een "echte' Ajaxcied??
Verder is het bestuur van Ajax en zeker de Voorzitter van dat college al veel langer lid van de vereniging Ajax dan JC sterker JC moest zelfs nog geboren worden toen Coronel al lid was dus waar heeft Johan het over?? De algemeen directeur van Ajax vd Boog komt voort uit de boezem van de club, in de zo onder kritiek staande "opleiding" is ruim 85% van de opleiders een ex-voetballer van Ajax. Dhr. vd Boog is trouwens toen benoemd met volledige instemming van de JC protege M. v. B. uit U. die toen als gewoon trainer zijnde de macht had gekregen om de komst van vd Boog tegen te houden zulks is niet geschied. Dus is de aanname terecht dat vd Boog toen is benoemd met minimaal de instemming van JC en ik vermoed zelfs de toestemming van JC dus waar heb die gozer het eigenlijk over??
2. De financieen.
Dankzij de zo verfoeide beursgang heeft ene MvB uit U. met kennisname van en in en toestemming van ene JC uit B. een kleine 40 miljoen van de laatste in de kas zittende euro's mogen verkwanselen aan zogenaamde Z(wakzinnig)voetballers de namen zal ik niet noemen die mogen bekend zijn.
3. De huidige aankopen
JC gaat hier voor het gemak maar even voorbij aan de ietwat veranderde markt ten opzicht van toen hij nog wel actief was, de grote geldstromen gaan nu eenmaal aan ons landje voorbij leuk of niet maar wel een feit en de harde realiteit. We mogen, nee MOETEN, hier te lande blij wezen dat er nog sowieso B nivo voetballers als Suarez en Ruiz in deze competitie willen spelen. Het feit is nu eenmaal zo dat geld in het voetbal alles bepaald en zeker heden te dage, de ouwe romantiek waar JC schijnaar zo naar verlangt de romantiek van spelen voor een dropveter en een comsumptiebon liggen nu eenmaal ver achter ons.
4. Het rendement van de opleiding.
Feit is dat geen enkele club in europa zulke rendementscijfers kan laten zien over zijn jeugdafdeling als Ajax dat in de afgelopen 10 jaar heeft gepresteerd.
Ik meen toch te weten (eventueel zoeken ze dat maar op) dat een gigantisch groot percentage van de jeugdvoetballers van Ajax doorstroomt naar een andere BVO of zelfs Ajax 1 bereikt. De financieele konsekwenties hiervan en dan vooral de "netto" opbrengst van de opleidingsvergoedingen/transfersommen zijn van absoluut levensbelang voor de club Ajax.
5. De trainer.
De laatste maal dat JC zich met de keuze van een oefenmeester bemoeide heeft dat de club Ajax bijna 75 miljoen euro gekost aan verlies op transfers en uitgaven voor nieuwe spelers plus een onwerkbare salarishuishouding die nu nog steeds invloed heeft op de financieele ruimte van de club.Dit door JC vormgegeven beleid heeft ervoor gezorgd dat binnen vijf jaar Ajax van de rijkste club van Nederland naar een stelletje armoedezaaers heeft gebracht!! Johan bedankt nog he!!!! of nee liever maar niet bedankt!!!! Tevens mag de huidige club Ajax god op zijn blote knieen bedanken dat een trainer als Jol nog wel eergevoel en kloten heeft om deze club te trainen en te proberen weer wat neer te zetten waar de club mee vooruit kan, bedenk goed dat Martin Jol zowel in Duitschlande alsmede in England een zeer gerespecteerde trainer/coach is die bij
een hele horde clubs uit die landen hoog op het verlanglijstje staat.
6. Algemeen
JC gaat in zijn kritiek compleet voorbij aan het feit dat de huidige structuur van Ajax een uitvloeisel is uit het rapport Coronel waar hij nota bene zelf zijn zegening toen aan heeft gegeven!!! Bijzonder zwak en vooral erg laf om deze mensen dan nu op deze wijze een mes in de rug te steken.
Overigens is het een feit dat qua rendement qua spelers ene Louis van Gaal veel beter heeft gepresteerd als trainer/coach/technisch directeur dan JC zelf in zijn tijden bij Ajax dus wie nu de echte Ajaxcied is laat ik dan maar even in het midden.
Slot:
Als voetballer blijf ik JC onnavolgbaar vinden en waarlijk een unieke verschijning maar met zijn kritiek nu slaat hij niet alleen de plank mis, maar laat ook zien welk een machtswellusteling hij nu echt is en alles draait alleen maar om het feit dat zijn loophondje Keje Molenaar niet de directeur is geworden en dat al zijn zogenaamde deskundige vrindjes er langzaam maar zeker bij Ajax zijn uitgesodemieterd. Verder vergeet JC even dat hoeveel talent er ook is het unieke talent van hemzelf of van Marco van B. of een Dennis B. of noem ze allemaal maar op niet iedere dag aan de hemelpoort van Ajax verschijnen. De maatschappij waarin we nu leven is een volstrekt andere dan die waarin JC is grootgebracht, meer keuzes, meer geld, meer aandacht, meer verleidingen het is een wonder dat er nog jongens zijn als een Wesley Sneyder die in hun opleiding zoveel opofferingen konden brengen maar helaas 80% van de huidige talenten bezwijkt onder de aandacht, de druk enz. enz. en dat heeft geen kloot met het nivo van de opleiding te maken.
Conclusie :
JC ga en geniet van het leven zou ik zeggen en word vooral een echte pensionado!! neem een glas, doe een plas en mijmer verder hoe het ooit eens was maar hou asjeblieft gewoon nu maar eens je muil dicht want die onzin die je nu verkoopt is bijna lachwekkend te noemen.
Hm.... Ik denk ineens : laten we eens een relevante post opgraven uit het nog niet eens zo grijze verleden - september vorig jaar. Journey is er kennelijk in een half seizoen tijd compleet anders over gaan denken. Dit is echt niet om je af te zeiken of zo, en ik had het eigenlijk eerder moeten doen, maar ik vind dit toch wel erg opmerkelijk. In september moet JC zijn muil houden en port gaan drinken, en in maart of zo is precies dezelfde inhoudelijke kritiek ineens het evangelie anno 2011... Nog behoefte aan een verklaring voor deze ongelooflijke 'moodswing' uwerzijds in het gevalletje JC<->Ajax bestuur/directie, Journey....?
Overigens: sinds Ajax weer kans maakt op de titel is het wel errug stil geworden rond Ajax en het nieuwe bestuur (hier in elk geval wel). Zou Erwin toch gelijk hebbben? Zijn jullie echt zo opportunistisch dat een verloren potje tegen ADO de handel in de hens zet, en een paar weken later vanwege het geknoei van anderen alles ineens weer koek en ei is...?
» Voetbal eredivisie toto seizoen: 2010-2011
» WK Voetbal 2010 Pool!
» Formule 1 2011
» Voetbal
» Compassie en Voetbal
» WK Voetbal 2010 Pool!
» Formule 1 2011
» Voetbal
» Compassie en Voetbal
Pagina 15 van 25
Permissies van dit forum: