Voetbal-topique seizoen 2010 - 2011
+13
Kaj
Timmus
LarryMullen
Grafmat
Jaap2000
MrJohn
Ries
Dave Evans
Paapke
Mauricedegier
Jorg
sowhat
Erwin
17 plaatsers
Pagina 14 van 25
Pagina 14 van 25 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 19 ... 25
Re: Voetbal-topique seizoen 2010 - 2011
Kampioen is kampioen. Simpel. Over 10 jaar weet niemand meer hoe slecht er gespeeld werd in dit seizoen.
Erwin- Music-director
- Aantal berichten : 1694
Registratiedatum : 03-01-09
Leeftijd : 41
Fantastisch om te zien hoe het Ajax publiek uit z'n dak ging bij scores van Feyenoord op het scherm!
Gast- Gast
katje37 schreef:Fantastisch om te zien hoe het Ajax publiek uit z'n dak ging bij scores van Feyenoord op het scherm!
Ik heb ook een sms-je gestuurd naar wat Feyenoord-vrienden. Feyenoord maakt ons kampioen!
Jan...- Music-Master
- Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58
Helaas vergeten de ajax fans dat ze weer compleet ruk speelden en hulp nodig hadden om het duel met Excelsior te winnen.
Op basis van dit weekend ( en eigenlijk geldt het voor het gehele seizoen) is er maar 1 ploeg die verdient om kampioen te worden
FC Twente.
Op basis van dit weekend ( en eigenlijk geldt het voor het gehele seizoen) is er maar 1 ploeg die verdient om kampioen te worden
FC Twente.
Mauricedegier- Beheerder
- Aantal berichten : 6607
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 42
Als het even kan a.s. weekeinde al: Ajax verliest hopenlijk van Heerenveen (onderschatting), Twente wint van Willem 2, PSV gaat vast nog punten verspelen, kortom, dan doet de wedstrijd in de Arena er niet meer toe.
En zo niet, dan volstaat een gelijkspel in Amsterdam.
En zo niet, dan volstaat een gelijkspel in Amsterdam.
Gast- Gast
Mee eens. Maar het is alweer even geleden dat het zó spannend was op het eind van de competitie. Werd PSV toen geen kampioen op de laatste speeldag ?Erwin schreef:Kampioen is kampioen. Simpel. Over 10 jaar weet niemand meer hoe slecht er gespeeld werd in dit seizoen.
Gast- Gast
Vergeten we niet mau, maar mogen we niet n beetje in jubelstemming zijn?
Mauricedegier schreef:Helaas vergeten de ajax fans dat ze weer compleet ruk speelden en hulp nodig hadden om het duel met Excelsior te winnen.
FC Twente.
Je hebt helemaal gelijk Maurice. Het was helemaal ruk weer en als je die El Hamadoui weer zag knoeien. Maar joh, mogen we een beetje blij zijn? We hebben al zovaak dit soort seizoenen gehad en dan krabbelen we altijd weer wat boven, het is nooit genoeg. Maar nu zijn FC Twente en vooral PSV (ongelooflijk wat een zaadploeg!) zo aan het knoeien, dan zijn we gewoon blij dat we nog een kans maken! En vind jij nou Twente nou zo overtuigend? Ik denk toch dat de meeste op Twente gokken vanwege de bekende redenen. Zo bijzonder is die ploeg echt niet.
Zo en nu Heerenveen uit. Ik heb nu al stress.
Jan...- Music-Master
- Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58
Ajax heeft gewoon altijd meegedaan om de titel, alleen als Ajax een keer verloor van ADO was er opeens direct sprake van een crisis. Dat soort gezeur. Bij PSV is crisis. Bij Ajax is dat er niet echt geweest. Nu doen ze opeens alsof er een wonder gaat gebeuren als Ajax kampioen gaat worden, maar dat is natuurlijk dikke onzin. Gezien het budget is het een wonder als Ajax geen kampioen gaat worden.
Maar goed, door veel puntenverlies van PSV en Ajax doet Twente mooi mee om de titel. Normaal gesproken is Twente de betere ploeg, maar in zo'n laatste wedstrijd kun je niet voorspellen wat er gaat gebeuren. De scheidsrechter zal wel weer een hoofdrol gaan vervullen.
Maar goed, door veel puntenverlies van PSV en Ajax doet Twente mooi mee om de titel. Normaal gesproken is Twente de betere ploeg, maar in zo'n laatste wedstrijd kun je niet voorspellen wat er gaat gebeuren. De scheidsrechter zal wel weer een hoofdrol gaan vervullen.
Erwin- Music-director
- Aantal berichten : 1694
Registratiedatum : 03-01-09
Leeftijd : 41
PSV is jaren op rij de kampioen van de armoede geweest met 30x 1-0 winst met slecht spel. Mag Ajax ook een keer?
Kaj- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 3999
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 36
Kaj schreef:PSV is jaren op rij de kampioen van de armoede geweest met 30x 1-0 winst met slecht spel. Mag Ajax ook een keer?
Dat heeft niks met armoede te maken... Dat is ook wel degelijk een kwaliteit... Uiteindelijk gaat het keihard om de 3 punten en dan maakt het niet uit of je die nou met mooi of slecht voetbal pakt... Effectiviteit daar gaat het om!Bovendien prefereert men in Amsterdam zelf altijd het mooie voetbal boven het resultaat>>> Johan Cruijff...
Laatst aangepast door glimmerikje20 op 25.04.11 1:11; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Kaj schreef:
Uiteindelijk gaat het keihard om de 3 punten en dan maakt het niet uit of je die nou met mooi een slecht voetbal pakt...
Dat is nou precies de reden waarom ik steeds meer afstand van het voetbal ben ga nemen!
Laatst aangepast door Dave Evans op 25.04.11 16:28; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : correctie aangebracht)
- Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Dave, Dank, dank, dank, dank, dank, dank, dank, dank voor deze post!!!
Vanmiddag schijnen 20.000 man in slaap te zijn gevallen in de Euroborg, maar men was tevreden want er zijn 3 punten verdiend.... Kaj: Johan Cruijff is alles wat jouw post niet is. Ajax-onwaardige opmerking dus.
BAH.
OK: DAVE: Als je quote, quote dan wel even goed aub.... De opmerking was niet van Kaj, maar van Glimmer. Glimmer: FC Groningen onwaardige post. Bagger. Nogmaals: BAH.
Vanmiddag schijnen 20.000 man in slaap te zijn gevallen in de Euroborg, maar men was tevreden want er zijn 3 punten verdiend.... Kaj: Johan Cruijff is alles wat jouw post niet is. Ajax-onwaardige opmerking dus.
BAH.
OK: DAVE: Als je quote, quote dan wel even goed aub.... De opmerking was niet van Kaj, maar van Glimmer. Glimmer: FC Groningen onwaardige post. Bagger. Nogmaals: BAH.
Kaj, om even op je opmerking in te haken: Ook ik zie liever leuk voetbal. Ik ben het wel met je eens dat we tot een paar seizoenen vaak met 1 doelpunt verschil wonnen, maar toen was de kwaliteit ook aanwezig om de wedstrijd op slot te gooien. Niet spectaculair, niet leuk voor het publiek, maar wel begrijpelijk. De tegenstander had destijds niet het gevoel dat er iets te halen viel.
Ik heb bij Twente vaker het gevoel dat die kwaliteit aanwezig is, hoewel minder dan vorig jaar.
Ik heb bij Twente vaker het gevoel dat die kwaliteit aanwezig is, hoewel minder dan vorig jaar.
Mauricedegier- Beheerder
De fout is reeds verbeterd Paap... Het is een voetbal mening topic, geen Nederlandse taal-topic!
Gast- Gast
Paapke schreef:Wat is er op deze groep tegen het veel fijnere 'citeren'? Beter Nederlands ook.
Jij zou gaan slapen...!
En v.w.b. het "quoten": welkom in 2011. Ik ga me niet verontschuldigen voor heel algemeen internet-taalgebruik...
Graf, mijn post Groningen onwaardig? Hou toch op! Ik was niet 1 van die 20.000 mensen die vandaag in slaap viel op de tribune! Het was niet goed, maar zo slecht was het ook weer niet.. Jouw negativiteit is lekker Groningen-waardig... Met mij irriteren zich vele supporters aan het gedrag van andere supporters die maar constant lopen te klagen (fluiten tijdens de wedstrijd) dat het vertoonde spel niet goed is, zelfs toen we nog meededen om de 1e plaats was er negativiteit in het stadion.... Partijtje arrogant met zn allen... Past niet bij de Groningse cultuur, moet jij toch weten...!
Gast- Gast
Glimmer: Je gooit van alles op 1 hoop. Zoals ik weinig van jou weet, weet jij eigenlijk maar weinig van mij, dus ook niet hoe ik mij gedraag in het stadion. Ik kan niet fluiten, al zou ik het willen.... Ik ben gewoon supporter, en best een grote al zeg ik het zelf, en ik fluit of 'boe' nooit, maar ik juich ook niet als mij een drol wordt voorgehouden. Zelfs niet als 'ie 3 punten oplevert.
En wat wel of niet in de Groningse cultuur past... Het toppunt van Gronings positivisme is "Ik heb 't wel eens minder had", Dus als we ons daar aan moeten gaan spiegelen...
En wat wel of niet in de Groningse cultuur past... Het toppunt van Gronings positivisme is "Ik heb 't wel eens minder had", Dus als we ons daar aan moeten gaan spiegelen...
Laatst aangepast door Grafmat op 25.04.11 2:22; in totaal 1 keer bewerkt
Daarom zo goed ken je mij ook niet, en als je mij zou kennen zou je weten hoe belangrijk mijn club voor mij is...Een uitlating doen dat mijn opmerking die eigenlijk niet eens van toepassing was op FC Groningen, Fc Groningen-onwaardig is valt dan ook gigantisch in het verkeerde keelgat! Mijn club op wat voor manier dan ook in discridiet brengen, zou ik namelijk nooit doen!
Gast- Gast
Erwin schreef:Kampioen is kampioen. Simpel. Over 10 jaar weet niemand meer hoe slecht er gespeeld werd in dit seizoen.
Hier ben ik het dus volkomen mee eens, en dat is ook het enige waaraan ik wou refereren in mn post!
Gast- Gast
Goedemorgen zeg..... ben net klaar met werken en lees dit topic nog even door.
Als iemand er behoefte toe voelt weet ik nog wel ergens een weiland om op af te koelen zeg maar!!!
Grote god zeg het is maar een spelletje hoor!!! Waar 11 meestentijds bijzonder lelijke kerels op een grasveldje tegenover 11 andere ook al lelijke kerels proberen een kunststof bal tussen 3 latjes te krijgen en wel zo dat er altijd 11 zijn die dat minimaal 1 keer vaker lukt dan die andere 11.
Overigens wie kan ik hier uitnodigen voor een vrolijke partij digitale hersengymnastiek middels het wonderschone spel genaamd HALMA..
Als iemand er behoefte toe voelt weet ik nog wel ergens een weiland om op af te koelen zeg maar!!!
Grote god zeg het is maar een spelletje hoor!!! Waar 11 meestentijds bijzonder lelijke kerels op een grasveldje tegenover 11 andere ook al lelijke kerels proberen een kunststof bal tussen 3 latjes te krijgen en wel zo dat er altijd 11 zijn die dat minimaal 1 keer vaker lukt dan die andere 11.
Overigens wie kan ik hier uitnodigen voor een vrolijke partij digitale hersengymnastiek middels het wonderschone spel genaamd HALMA..
Gast- Gast
Mau, de opmerking over het voetbal dat Ajaxt vertoont, geldt al jaren voor PSV. Noem mij de laatste keer maar eens dat PSV een landskampioenschap heeft veroverd zonder een intense bak geluk en nog mooi voetbal spelend ook....
Gast- Gast
katje37 schreef:Mau, de opmerking over het voetbal dat Ajaxt vertoont, geldt al jaren voor PSV. Noem mij de laatste keer maar eens dat PSV een landskampioenschap heeft veroverd zonder een intense bak geluk en nog mooi voetbal spelend ook....
in 2005 en 2006 stak PSV ver boven de rest uit, ook met het spel. 2007 en 2008 was met geluk, dat wil ik wel toegeven.
Mauricedegier- Beheerder
Pagina 14 van 25 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 19 ... 25
Soortgelijke onderwerpen
» Voetbal eredivisie toto seizoen: 2010-2011
» WK Voetbal 2010 Pool!
» Formule 1 2011
» Voetbal
» Compassie en Voetbal
» WK Voetbal 2010 Pool!