Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Laatste onderwerpen
» De beste 100 albums ooit met Ries
Timmus presents: de beste albums van 2021 - Pagina 2 EmptyVandaag om 19:09 van Ries

» De Beste Albums ooit met Ries
Timmus presents: de beste albums van 2021 - Pagina 2 EmptyVandaag om 19:01 van Ries

» *RTH* Pixies – Alec Eiffel
Timmus presents: de beste albums van 2021 - Pagina 2 EmptyVandaag om 13:54 van sowhat

» *RTH* Sandra – Maria Magdalena
Timmus presents: de beste albums van 2021 - Pagina 2 EmptyVandaag om 13:53 van sowhat

» *RTH* Brotherhood of man – Kiss me, kiss your baby
Timmus presents: de beste albums van 2021 - Pagina 2 EmptyVandaag om 13:51 van sowhat

» *RTH* D:Ream – Things can only get better
Timmus presents: de beste albums van 2021 - Pagina 2 EmptyVandaag om 13:50 van sowhat

» *RTH* Def Rhymz - Doekoe
Timmus presents: de beste albums van 2021 - Pagina 2 EmptyVandaag om 13:49 van sowhat

» *RTH* Paul McCartney & Wings - Bluebird
Timmus presents: de beste albums van 2021 - Pagina 2 EmptyVandaag om 13:47 van sowhat

» *RTH* Cracker - Low
Timmus presents: de beste albums van 2021 - Pagina 2 EmptyVandaag om 13:44 van sowhat

» *RTH* Reparata & the Delrons – Captain of your ship
Timmus presents: de beste albums van 2021 - Pagina 2 EmptyVandaag om 13:40 van sowhat

» *RTH* Julien Clerc – Si on chantait
Timmus presents: de beste albums van 2021 - Pagina 2 EmptyVandaag om 13:38 van sowhat

» De beste 100 albums ooit met Ries
Timmus presents: de beste albums van 2021 - Pagina 2 EmptyVandaag om 12:32 van Timmus

» *RTH* Frankie Lane - Rawhide
Timmus presents: de beste albums van 2021 - Pagina 2 EmptyVandaag om 12:13 van Frodo

» *RTH* Middle of the Road - Soley Soley
Timmus presents: de beste albums van 2021 - Pagina 2 EmptyVandaag om 12:03 van Frodo

» *RTH* Diana Ross - Upside Down
Timmus presents: de beste albums van 2021 - Pagina 2 EmptyVandaag om 11:57 van Frodo

» *RTH* Vengaboys – We’re going to Ibiza!
Timmus presents: de beste albums van 2021 - Pagina 2 EmptyVandaag om 11:53 van Frodo

» *RTH* Five star - Shine
Timmus presents: de beste albums van 2021 - Pagina 2 EmptyVandaag om 11:49 van Frodo

» Mei 2024
Timmus presents: de beste albums van 2021 - Pagina 2 EmptyVandaag om 10:41 van Ries

» Steunfonds 19: 12 t/m 18 mei 2024
Timmus presents: de beste albums van 2021 - Pagina 2 EmptyVandaag om 9:13 van Timmus

» De beste 100 albums ooit met Ries
Timmus presents: de beste albums van 2021 - Pagina 2 EmptyGisteren om 19:50 van Timmus


Timmus presents: de beste albums van 2021

2 plaatsers
Reageren

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Timmus presents: de beste albums van 2021 - Pagina 2 Empty Re: Timmus presents: de beste albums van 2021

Bericht  Timmus 12.10.22 18:36

29. The Weather Station - Ignorance
Met het vijfde studio-album heeft deze Canadese folkband rondom Tamara Lindeman een groter publiek bereikt, en dat is meer dan terecht. Goed, je moet misschien even aan de stem van deze zangeres wennen, maar als dat eenmaal is gebeurd, heb je een buitengewoon prettige luisterervaring, waarbij je soms denkt Fleetwood Mac opgezet te hebben (en dat kan nooit verkeerd zijn, natuurlijk) en dan weer verrast wordt door een stukje jazz of een fraai piano-stukje.

Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16640
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

forzautregivo vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Timmus presents: de beste albums van 2021 - Pagina 2 Empty Re: Timmus presents: de beste albums van 2021

Bericht  forzautregivo 12.10.22 22:11

Timmus schreef:29. The Weather Station - Ignorance
Met het vijfde studio-album heeft deze Canadese folkband rondom Tamara Lindeman een groter publiek bereikt, en dat is meer dan terecht. Goed, je moet misschien even aan de stem van deze zangeres wennen, maar als dat eenmaal is gebeurd, heb je een buitengewoon prettige luisterervaring, waarbij je soms denkt Fleetwood Mac opgezet te hebben (en dat kan nooit verkeerd zijn, natuurlijk) en dan weer verrast wordt door een stukje jazz of een fraai piano-stukje.


Deze zou bij mij wel de top 10 hebben gehaald. Wát een plaat Liefde 2

_________________
If I agreed with you we'd both be wrong
forzautregivo
forzautregivo
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 5375
Registratiedatum : 09-10-12
Leeftijd : 34
Woonplaats : Amsterdam

http://www.last.fm/user/forzautregivo

Terug naar boven Ga naar beneden

Timmus presents: de beste albums van 2021 - Pagina 2 Empty Re: Timmus presents: de beste albums van 2021

Bericht  Timmus 23.10.22 13:17

28. Etan Huijs - The Monochrome Veil
Na het zeer goed ontvangen The Secret Us van vier jaar geleden is de nieuwe plaat van deze Limburgse singer-songwriter ook weer heel erg geslaagd. Er gaat een geweldige creativiteit uit van deze plaat, die genrematig ergens tussen americana en folk inligt. Onbetwiste hoogtepunt van het album is onderstaande "murder ballad".

Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16640
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

Timmus presents: de beste albums van 2021 - Pagina 2 Empty Re: Timmus presents: de beste albums van 2021

Bericht  Timmus 23.10.22 13:51

27. Adele - 30
Tegen het einde van de zeroes brak Adele door met de Dylan-cover Make me feel my love. Toentertijd moest ik er nog weinig van hebben, en de debuutplaat van de piepjonge zangeres liet ik dan ook langs me heengaan. Het tweede album beviel al een stuk beter, vooral door het prachtige Someone like you (en toen schafte ik alsnog 19 aan). De derde LP, 25, kende zeker een paar sterke nummers, maar het SkyRadio-gehalte bleef onverminderd hoog. Hoe anders is dat bij 30 - hier zijn het hooguit Easy On Me en in iets mindere mate Oh My God die het predicaat "easy listening" krijgen, want zo lichtvoetig en laagdrempelig als haar voorgangers is deze vierde plaat allerminst, hier horen we een andere Adele, soms gekrenkt, soms getormenteerd zelfs, maar met een dijk van een stem die soms door merg en been gaat - in de goede zin van het woord, dit keer. Ze laat een rauwheid horen die we niet eerder van haar gehoord hadden, maar die formidabel uitpakt.

Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16640
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

Timmus presents: de beste albums van 2021 - Pagina 2 Empty Re: Timmus presents: de beste albums van 2021

Bericht  Timmus 24.10.22 10:58

26. Pearl Charles - Magic Mirror
Een plaat die ik pas leerde kennen in de zomer van 2022. Ook op grauwe dagen gaat hiermee de zon spontaan schijnen. Het is (vooral track 1) lekker ABBA'esque (de hele plaat kent sowieso dikke knipogen naar de seventies), het is dansbaar, vrolijk en verslavend.



Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16640
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

Timmus presents: de beste albums van 2021 - Pagina 2 Empty Re: Timmus presents: de beste albums van 2021

Bericht  Timmus 24.10.22 11:05

25. The Reds, Pinks & Purples - Uncommon Weather
Over verslavend gesproken: deze plaat bleef ik draaien (vooral op het werk trouwens - niet tijdens de lessen, maar gedurende de vele digitale werkzaamheden die als docent en mentor van je gevraagd worden) - ik moet zeggen dat ik de nummers onderling nauwelijks uit elkaar kan houden, maar dat maakt het juist zulke fijne achtergrondmuziek - het doet me denken aan het eveneens door mij (in een ver verleden) grijsgedraaide Billie The Vision & The Dancers.

Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16640
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

Timmus presents: de beste albums van 2021 - Pagina 2 Empty Re: Timmus presents: de beste albums van 2021

Bericht  Timmus 24.10.22 18:48

24. Youp van 't Hek - Huisje aan C
Een redelijk opmerkelijke naam in deze top-50: ik ben geen fan van zijn cabaret en als het aan mij ligt wordt zijn column in NRC nog vandaag vervangen door iemand die zich niet steeds van hetzelfde trucje bedient. Echter, in liedvorm komt de zachte kant van Youp naar voren. Samen met zijn vaste muzikale partner Ton Scherpenzeel heeft hij dertien prachtige liedjes gecomponeerd. Je hoort vertwijfeling en hoop, je hoort liefde en vergankelijkheid, je hoort Amsterdam en Parijs. Prachtige CD van de man die momenteel bezig is aan zijn afscheidstournee.

Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16640
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Jorg vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Timmus presents: de beste albums van 2021 - Pagina 2 Empty Re: Timmus presents: de beste albums van 2021

Bericht  Timmus 25.10.22 19:09

23. Jesse Marchant - Antelope Running
Wat komt er toch veel moois uit Canada. Deze singer-songwriter is slaapverwekkend in de positieve zin van het woord: niet omdat het saai is, maar omdat het zo mooi, rustig en vertrouwd klinkt.

Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16640
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

Timmus presents: de beste albums van 2021 - Pagina 2 Empty Re: Timmus presents: de beste albums van 2021

Bericht  Timmus 25.10.22 19:17

22. Goldband - Betaalbare Romantiek
De albumtitel heb ik al vele malen gezien bij het verlaten van het hoofdstation in mijn huidige woonplaats; het is het bijschrift van de bloemenkraam van Henks Hoekie. Ik moest even wennen aan Goldband, maar nu gebleken is dat het geen hype maar een blijver is ben ook ik gevallen voor het enorme talent van het Haagse drietal. Er is ontzettend goed nagedacht over elk detail, zonder dat het geforceerd aandoet. Het is een uur lang genieten van de zeer aanstekelijke muziek, de verrassende productie, de hoogstaande teksten, de vele 80's-invloeden en de perfecte samenzang.



Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16640
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

Timmus presents: de beste albums van 2021 - Pagina 2 Empty Re: Timmus presents: de beste albums van 2021

Bericht  Timmus 26.10.22 19:15

21. The Notwist - Vertigo Days
Soms heb je van die nummers of albums waarbij je graag zou willen dat de band of artiest in kwestie een keuze maakt - variatie is leuk, maar wanneer zo'n beetje alle mogelijke genres voorbijkomen maakt dat het niet per se beter, maar wel vermoeiender. Echter, soms pakt het wel heel goed uit en deze plaat van Duitse makelij is hier een goed voorbeeld van. Het gaat alle kanten en tempo's op, wat maakt dat je soms wat langer bij een soundscape wil blijven hangen en even later juist denkt "ja, komt er nog wat van", om weer iets later dan toch de prachtige opmaat naar het volgende nummer te moeten erkennen. Vertigo Days is één van de fijnste trips van 2021.

Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16640
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

forzautregivo vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Timmus presents: de beste albums van 2021 - Pagina 2 Empty Re: Timmus presents: de beste albums van 2021

Bericht  Timmus 26.10.22 19:39

20. Cassandra Jenkins - An Overview of Phenomenal Nature
Deze plaat telt zeven tracks, en de eerste twee zijn om in te komen. En toch staat dit op plek 20 - en dat heeft alles te maken met wat daarna komt - de definitie van perfectie. Vergeet alles om je heen en droom weg bij deze fantastische plaat.


Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16640
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

Timmus presents: de beste albums van 2021 - Pagina 2 Empty Re: Timmus presents: de beste albums van 2021

Bericht  Timmus 27.10.22 10:18

19. Mogwai - As the love continues
Het Schotse postrockcollectief Mogwai, al actief sinds halverwege de jaren '90, past voor mijn in de categorie "bands die nooit teleurstellen". Ook hun tiende studio-album is weer een lust voor het oor (al worden ze in deze top-50 wel afgetroefd door een genregenoot, waarover later meer).

Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16640
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

forzautregivo vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Timmus presents: de beste albums van 2021 - Pagina 2 Empty Re: Timmus presents: de beste albums van 2021

Bericht  Timmus 27.10.22 18:09

18. Racoon - Spijt is iets voor later
Het is alweer tien jaar geleden dat Racoon Oceaan uitbracht en ik weet nog dat ik toen dacht: ga maar weer over op Engels. Anno 2021 denk ik dat zéker niet meer, want wat een prachtplaat heeft de band afgeleverd. De rock is er bijna geheel uit, maar wat er muzikaal én vooral tekstueel voor terugkomt, is iets waar je zeker geen spijt van hoeft te hebben.

Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16640
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

Timmus presents: de beste albums van 2021 - Pagina 2 Empty Re: Timmus presents: de beste albums van 2021

Bericht  Timmus 29.10.22 17:57

17. Black Country, New Road - For the first time
Linksboven op de Engelse Wikipedia kun je klikken op "random article". De zevenkoppige band uit Engeland deed dit, en zo hadden ze een naam. Het album kwam uit op 5 februari 2021, maar bevatte meerdere tracks die al in 2019 en 2020 te horen waren. Het album kwam al snel hoog in de rotatielijst op MusicMeter en zodoende kwam ik in aanraking met hun muziek. Toen ik de openingstrack Instrumental had beluisterd, moest ik wel even bijkomen en deze eerste kennismaking verwerken. De muziek is doordringend en de duistere, ietwat zeurderige stem past daar uitstekend bij. Ik kan er nog veel meer over zeggen, maar je kunt het beter zelf gaan ervaren.


Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16640
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

Timmus presents: de beste albums van 2021 - Pagina 2 Empty Re: Timmus presents: de beste albums van 2021

Bericht  Timmus 31.10.22 21:03

16. Billie Eilish - Happier than ever
Billie overtreft zichzelf op de opvolger van haar veelgeprezen debuut, en dat toont des te meer aan van hoeveel markten ze thuis is. Heerlijk om iemand die bulkt van het talent alle registers te horen openen. Ik kan genieten van de ballads, de pompende bassen en alles daartussenin.


Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16640
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

Timmus presents: de beste albums van 2021 - Pagina 2 Empty Re: Timmus presents: de beste albums van 2021

Bericht  Timmus 02.11.22 18:19

15. Yong Yello - Het Magnetisme Van De Goot
Jazeker, een Vlaamse hiphopplaat in deze lijst. "Ik heb geen Plan B, ik heb geen fokking vangnet". Het komt uit zijn tenen: de debuutplaat van Yello Staelens, alias Yong Yello, is een pijnlijke, ruwe en keiharde verhalende plaat over wat men "de zelfkant van de maatschappij" pleegt te noemen. Geen autotune, geen patserij, maar een goudeerlijke kijk op de vele (verslavings)gevaren en risico's van het leven. Yello is een uitstekende rapper en een zo mogelijk nog betere producer. De nummers werden met band live ingespeeld en zo is er muzikaal ook nog eens van alles te beleven. Een vrolijke trip is het dus niet, zeker Londenbrug beschrijft het trieste zelfgekozen afscheid van de Marcel uit de titel, en toch kun je genieten van deze luisterervaring, die overigens met de titelsong alsnog hoopvol eindigt.

Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16640
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

Timmus presents: de beste albums van 2021 - Pagina 2 Empty Re: Timmus presents: de beste albums van 2021

Bericht  Timmus 02.11.22 18:43

14. Kat Von D - Love Made Me Do It
En nog een debuutplaat, van Katherine von Drachenberg. Ze deed al eens mee op een paar nummers van IAMX, en nu is ze een heel fijn album lang zelf te horen. Het is een artieste die die ook erg goed kan tatoeëren. Dáár heb ik dan dan wat minder mee, maar van deze dansbare electropop, die soms flirt met darkwave, krijg ik niet snel genoeg, zeker niet wanneer er een goede stem bij zit.


Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16640
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

Timmus presents: de beste albums van 2021 - Pagina 2 Empty Re: Timmus presents: de beste albums van 2021

Bericht  Timmus 10.11.22 20:38

Schakel nu in op Orinoco Radio voor de nummers 13 etc.
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16640
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

Timmus presents: de beste albums van 2021 - Pagina 2 Empty Re: Timmus presents: de beste albums van 2021

Bericht  Timmus 10.11.22 20:46

13. Little Simz - Sometimes I might be introvert
Tsja, een enorm vaak miskend en verkeerd uitgelegd begrip: introvert. Maar goed, laten we het over de muziek hebben. Die is zo goed: productie, maatschappelijke betrokkenheid, rapskills. Het is niet de hoogst genoteerde dame in mijn lijst, maar we hebben hier wel de beste hiphopplaat van 2021 te pakken, volgens mijn bescheiden en introverte mening.

Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16640
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

forzautregivo vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Timmus presents: de beste albums van 2021 - Pagina 2 Empty Re: Timmus presents: de beste albums van 2021

Bericht  Timmus 10.11.22 21:14

12. Balthazar - Sand
Voor de prijs van "lelijkste hoes" zouden ze ook een eind kunnen komen, maar gelukkig is de muziek meer dan in orde: onze Belgische vrienden schotelen je een heerlijke mystieke, maffiose plaat voor; lekker smooth en lichtvoetig, met een bijna perfecte, zeer rijke instrumentatie.

Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16640
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

Timmus presents: de beste albums van 2021 - Pagina 2 Empty Re: Timmus presents: de beste albums van 2021

Bericht  Timmus 11.11.22 18:06

11. Lady Blackbird - Black Acid Soul
Grace Jones, Nina Simone, Etta James, Billie Holiday: er wordt met grote namen gestrooid in de lovende recensies die deze debuutplaat kreeg. Dat klinkt wat overdreven, maar als je eenmaal de geweldige stem van de voormalige gospelzangeres hebt gehoord, dan snap je het wel. Zelf maak ik overigens de vergelijking met Kaz Hawkins.

Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16640
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

Timmus presents: de beste albums van 2021 - Pagina 2 Empty Re: Timmus presents: de beste albums van 2021

Bericht  Timmus 15.11.22 20:46

10. The War On Drugs - I don't live here anymore
Wat mij betreft behorend tot de beste band uit de tens, en in de twenties gaan ze vrolijk door. Het derde uitstekende en toegankelijke album op rij. Bij The War On Drugs heb je maar heel even nodig om "in het nummer te komen" en ga je het dertig luisterbeurten later nog steeds beter vinden, zonder dat het nu allemaal een enorme gelaagdheid bevat - het klinkt subtiel en overtuigend tegelijk. De titeltrack is een instant klassieker, maar de volledige plaat is er een om te blijven draaien.


Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16640
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

forzautregivo vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Timmus presents: de beste albums van 2021 - Pagina 2 Empty Re: Timmus presents: de beste albums van 2021

Bericht  Timmus 15.11.22 21:06

9. Maybeshewill - No feeling is final
Het formidabele Refuturing (genoteerd in de Catch 22 van dit jaar) was slecht de opmaat naar een geweldig album: volledig instrumentaal, en toch geen moment eentonig of langdradig. Met een verbluffend gevoel voor timing worden rustige en stevige stukken afgewisseld; het resultaat is een enorm intense plaat; het beste op het gebied van de postrock van de afgelopen jaren.


Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16640
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

forzautregivo vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Timmus presents: de beste albums van 2021 - Pagina 2 Empty Re: Timmus presents: de beste albums van 2021

Bericht  Timmus 22.11.22 19:18

8. Dirk Maassen - Echoes
Als je mijn op dit forum geplaatste Last FM-lijstjes kent, dan is de nummer-8 waarschijnlijk geen grote verassing. Het zijn de meest perfecte klanken voor de late avond of de vroege nacht.
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16640
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

Timmus presents: de beste albums van 2021 - Pagina 2 Empty Re: Timmus presents: de beste albums van 2021

Bericht  Timmus 22.11.22 19:42

7. GHEIST - Zukunft
Een album dat ik zelf toevoegde op MusicMeter en waarvan ik tot op heden de enige stemmer ben. Vele potentiele liefhebbers missen een geweldig electro-album, waarbij elk nummer genieten geblazen is, zo fijn zitten deze composities in elkaar. Redelijk stevig, maar geen enorme dansbare platen, al is stilzitten ook weer tamelijk lastig wanneer je eenmaal in het ritme van het nummer zit.

Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16640
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

forzautregivo vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Timmus presents: de beste albums van 2021 - Pagina 2 Empty Re: Timmus presents: de beste albums van 2021

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Reageren
 
Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum