Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Laatste onderwerpen
» De Beste Albums ooit met Ries
*RTH* Brotherhood of man – Kiss me, kiss your baby EmptyVandaag om 0:36 van Ries

» Mei 2024
*RTH* Brotherhood of man – Kiss me, kiss your baby EmptyGisteren om 19:56 van Timmus

» De beste 100 albums ooit met Ries
*RTH* Brotherhood of man – Kiss me, kiss your baby EmptyGisteren om 19:50 van Timmus

» *RTH* D:Ream – Things can only get better
*RTH* Brotherhood of man – Kiss me, kiss your baby EmptyGisteren om 19:43 van Frodo

» *RTH* Def Rhymz - Doekoe
*RTH* Brotherhood of man – Kiss me, kiss your baby EmptyGisteren om 19:38 van Frodo

» *RTH* The Offspring - Pretty Fly (for a White Guy)
*RTH* Brotherhood of man – Kiss me, kiss your baby EmptyGisteren om 19:37 van Frodo

» *RTH* Roger Whittaker - The Last Farewell
*RTH* Brotherhood of man – Kiss me, kiss your baby EmptyGisteren om 19:27 van Frodo

» *RTH* Lee 'Scratch' Perry - Soul Fire
*RTH* Brotherhood of man – Kiss me, kiss your baby EmptyGisteren om 19:24 van Frodo

» De beste 100 albums ooit met Ries
*RTH* Brotherhood of man – Kiss me, kiss your baby EmptyGisteren om 19:19 van Timmus

» *RTH* Critical mass – Believe in the future
*RTH* Brotherhood of man – Kiss me, kiss your baby EmptyGisteren om 19:16 van Frodo

» *RTH* Ella Fitzgerald – Spring can really hang you up the most
*RTH* Brotherhood of man – Kiss me, kiss your baby EmptyGisteren om 19:10 van Frodo

» *RTH* Dresden dolls – Coin-operated boy
*RTH* Brotherhood of man – Kiss me, kiss your baby EmptyGisteren om 19:03 van Frodo

» *RTH* Queen Latifah - U.N.I.T.Y.
*RTH* Brotherhood of man – Kiss me, kiss your baby EmptyGisteren om 19:01 van Frodo

» *RTH* Future Islands - Seasons (Waiting On You)
*RTH* Brotherhood of man – Kiss me, kiss your baby EmptyGisteren om 18:56 van Frodo

» *RTH* Peter Skellern - You're A Lady
*RTH* Brotherhood of man – Kiss me, kiss your baby EmptyGisteren om 18:46 van Frodo

» *RTH* Liza Minnelli - Losing My Mind
*RTH* Brotherhood of man – Kiss me, kiss your baby EmptyGisteren om 18:43 van Frodo

» *RTH* Emeli Sandé - Clown
*RTH* Brotherhood of man – Kiss me, kiss your baby EmptyGisteren om 18:40 van Frodo

» *RTH* Agua de Annique - Beautiful One
*RTH* Brotherhood of man – Kiss me, kiss your baby EmptyGisteren om 18:37 van Frodo

» *RTH* The Supremes - Someday We'll Be Together
*RTH* Brotherhood of man – Kiss me, kiss your baby EmptyGisteren om 18:33 van Frodo

» *RTH* Linda de Mol - Beethoven
*RTH* Brotherhood of man – Kiss me, kiss your baby EmptyGisteren om 18:28 van Frodo


*RTH* Brotherhood of man – Kiss me, kiss your baby

3 plaatsers

Ga naar beneden

Wat is je cijfer voor 'Brotherhood of man – Kiss me, kiss your baby'?

*RTH* Brotherhood of man – Kiss me, kiss your baby Vote_lcap0%*RTH* Brotherhood of man – Kiss me, kiss your baby Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Brotherhood of man – Kiss me, kiss your baby Vote_lcap20%*RTH* Brotherhood of man – Kiss me, kiss your baby Vote_rcap 20% 
[ 1 ]
*RTH* Brotherhood of man – Kiss me, kiss your baby Vote_lcap0%*RTH* Brotherhood of man – Kiss me, kiss your baby Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Brotherhood of man – Kiss me, kiss your baby Vote_lcap0%*RTH* Brotherhood of man – Kiss me, kiss your baby Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Brotherhood of man – Kiss me, kiss your baby Vote_lcap0%*RTH* Brotherhood of man – Kiss me, kiss your baby Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Brotherhood of man – Kiss me, kiss your baby Vote_lcap80%*RTH* Brotherhood of man – Kiss me, kiss your baby Vote_rcap 80% 
[ 4 ]
*RTH* Brotherhood of man – Kiss me, kiss your baby Vote_lcap0%*RTH* Brotherhood of man – Kiss me, kiss your baby Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Brotherhood of man – Kiss me, kiss your baby Vote_lcap0%*RTH* Brotherhood of man – Kiss me, kiss your baby Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Brotherhood of man – Kiss me, kiss your baby Vote_lcap0%*RTH* Brotherhood of man – Kiss me, kiss your baby Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Brotherhood of man – Kiss me, kiss your baby Vote_lcap0%*RTH* Brotherhood of man – Kiss me, kiss your baby Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
 
Totaal aantal stemmen : 5
 
 
Deze enquette eindigd in 24 dag(en)

*RTH* Brotherhood of man – Kiss me, kiss your baby Empty *RTH* Brotherhood of man – Kiss me, kiss your baby

Bericht  sowhat 06.04.24 13:02

[2-4]
Uit de serie Containeraanvraag:
Ik begin met een citaat uit Imagine, een voormalige nummer 1 uit de Top 2000, een song van de legendarische John Lennon:
Imagine no possessions
I wonder if you can
No need for greed or hunger
A brotherhood of man


Nee, ik had dat niet achter John gezocht. Dat hij, het brein van de grootste groep ter wereld, de Beatles en bekend om zijn vlijmscherpe teksten fan was. Van de instantpopgroep bekend om zijn oppervlakkige liedjes Brotherhood of Man. Misschien omdat hij na al die creatieve vernuftigheden wel wat plat vermaak kon gebruiken. De Brotherhood of Man, waar ook twee vrouwen inzitten, had na de RtH nog geen genoeg van kussen. Ze gingen daarmee door op het songfestival en wonnen daarmee ook nog.


_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18701
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Brotherhood of man – Kiss me, kiss your baby Empty Re: *RTH* Brotherhood of man – Kiss me, kiss your baby

Bericht  Dave Evans 10.04.24 18:57

Ach een niemendalletje, maar hij ligt geeneens verkeerd in het gehoor. Vandaar een zesje!

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25288
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Brotherhood of man – Kiss me, kiss your baby Empty Re: *RTH* Brotherhood of man – Kiss me, kiss your baby

Bericht  Mirrr 13.04.24 15:11

Beetje jeugdsentiment dit, 6
Mirrr
Mirrr
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 12061
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Brotherhood of man – Kiss me, kiss your baby Empty Re: *RTH* Brotherhood of man – Kiss me, kiss your baby

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum