Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Laatste onderwerpen
» De beste 100 albums ooit met Ries
Timmus presents: de beste albums van 2021 EmptyVandaag om 19:09 van Ries

» De Beste Albums ooit met Ries
Timmus presents: de beste albums van 2021 EmptyVandaag om 19:01 van Ries

» *RTH* Pixies – Alec Eiffel
Timmus presents: de beste albums van 2021 EmptyVandaag om 13:54 van sowhat

» *RTH* Sandra – Maria Magdalena
Timmus presents: de beste albums van 2021 EmptyVandaag om 13:53 van sowhat

» *RTH* Brotherhood of man – Kiss me, kiss your baby
Timmus presents: de beste albums van 2021 EmptyVandaag om 13:51 van sowhat

» *RTH* D:Ream – Things can only get better
Timmus presents: de beste albums van 2021 EmptyVandaag om 13:50 van sowhat

» *RTH* Def Rhymz - Doekoe
Timmus presents: de beste albums van 2021 EmptyVandaag om 13:49 van sowhat

» *RTH* Paul McCartney & Wings - Bluebird
Timmus presents: de beste albums van 2021 EmptyVandaag om 13:47 van sowhat

» *RTH* Cracker - Low
Timmus presents: de beste albums van 2021 EmptyVandaag om 13:44 van sowhat

» *RTH* Reparata & the Delrons – Captain of your ship
Timmus presents: de beste albums van 2021 EmptyVandaag om 13:40 van sowhat

» *RTH* Julien Clerc – Si on chantait
Timmus presents: de beste albums van 2021 EmptyVandaag om 13:38 van sowhat

» De beste 100 albums ooit met Ries
Timmus presents: de beste albums van 2021 EmptyVandaag om 12:32 van Timmus

» *RTH* Frankie Lane - Rawhide
Timmus presents: de beste albums van 2021 EmptyVandaag om 12:13 van Frodo

» *RTH* Middle of the Road - Soley Soley
Timmus presents: de beste albums van 2021 EmptyVandaag om 12:03 van Frodo

» *RTH* Diana Ross - Upside Down
Timmus presents: de beste albums van 2021 EmptyVandaag om 11:57 van Frodo

» *RTH* Vengaboys – We’re going to Ibiza!
Timmus presents: de beste albums van 2021 EmptyVandaag om 11:53 van Frodo

» *RTH* Five star - Shine
Timmus presents: de beste albums van 2021 EmptyVandaag om 11:49 van Frodo

» Mei 2024
Timmus presents: de beste albums van 2021 EmptyVandaag om 10:41 van Ries

» Steunfonds 19: 12 t/m 18 mei 2024
Timmus presents: de beste albums van 2021 EmptyVandaag om 9:13 van Timmus

» De beste 100 albums ooit met Ries
Timmus presents: de beste albums van 2021 EmptyGisteren om 19:50 van Timmus


Timmus presents: de beste albums van 2021

2 plaatsers
Reageren

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Timmus presents: de beste albums van 2021 Empty Timmus presents: de beste albums van 2021

Bericht  Timmus 01.09.22 19:56

Nou, het topic is geopend. Normaliter rond ik dit project wel ergens halverwege het jaar af (en dat is al rijkelijk laat), nu gaat het een uitdaging worden om voor Kerst klaar te zijn, maar goed - dan moeten er ook maar niet zo schandalig veel goede platen in één jaargang worden uitgebracht. En dat terwijl er toch ook genoeg relatief mindere platen uitkwam, bijvoorbeeld de laatste van Desperate Journalist, Angus & Julia Stone, Lorde, London Grammar: stuk voor stuk artiesten die met eerdere platen rijkelijk de eindlijst haalden, maar nu niet in het stuk voorkomen. Ook Altin Gun, CHVRCHES, Fischer-Z en Ben Howard - artiesten die ik hoog heb zitten - komen niet in aanmerking.

Van de albums die eind 2021/begin 2022 de favorietenlijstjes haalden van de diverse media, hebben er zéker een aantal ook mijn lijst gehaald, dus die ga je hier vanzelf tegenkomen. Maar dat gaat niet op voor bijvoorbeeld Floating Points, Nick Cave & Warren Ellis, Self Esteem (wie?) en Low. Goede Nederlandstalige platen waren er in 2021, en ook die zijn vertegenwoordigd, maar Fresku, Herman van Veen, Nol Havens en Stephanie Struijk overtuigden niet voldoende om kans te maken. Ook de terugkeer van ABBA en de laatste van Steven Wilson zijn er niet bij - al gaf ik die laatste wel drie sterren en dat is ook iets om de pers te bellen.

En dan houd je nog steeds een hele hoop goede platen over, waarvan ik alleen de beste X (precieze aantal nog te bepalen) in de enige juiste volgorde ga zetten (ja, er moet nog een hoop werk verricht worden). De komende albums krijgen van mij een rating van 3,5 sterren op een schaal van 5 - klinkt heel behoorlijk, maar dan kom je dus echt tekort. As we speak kun je op Orinoco beluisteren of dit terecht is of juist niet:

The Black Keys - Delta Kream
Morgan Wade - Reckless
Silk Sonic - An Evening With Silk Sonic
Orla Gartland - Woman on the internet
Son Mieux - The Mustard Seed
The Paper Kites - Roses
Royal Blood - Typhoons
Dry Cleaning - New Long Leg
Mdou Moctar - Afrique Victime
Someone - Shapeshifter
Sylvie Kreusch - Montbray
Holy Holy - Hello My Beautiful World
Curtis Harding - If Words Were Flowers
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16640
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

MrJohn, Mirrr en forzautregivo vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Timmus presents: de beste albums van 2021 Empty Re: Timmus presents: de beste albums van 2021

Bericht  Timmus 13.09.22 18:20

Het gaat uiteindelijk een top-50 worden. Deze albums vallen net buiten de boot. Forzautregivo zal mij vast onterven vanwege eerstgenoemde.

Yola - Stand For Myself
Snelle - Lars
RUFUS DU SOL - Surrender
Oscar and the Wolf - Shimmer (Infinity haalde in 2017 nog de nummer 16)
Meskerem Mees (bekend van het WSC) - Julius
FINNEAS - Optimist
Django Django - Glowing in the dark
Bicep - Isles (de nummer 1 van 2017)
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16640
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

forzautregivo vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Timmus presents: de beste albums van 2021 Empty Re: Timmus presents: de beste albums van 2021

Bericht  Timmus 13.09.22 19:16

50. Freestylers - Other Worlds
We openen deze lijst met een plaat die totaal niet aan 2021, maar eerder aan dertig jaar eerder doet denken: Freestylers maakt er een waar oldskoolfeestje van - terwijl ze pas halverwege de nineties begonnen. Met de nodige hyperactieve MC's en light-drum-n-bass bezorgt dat mij veel gelukzaligheid.

Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16640
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Mirrr vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Timmus presents: de beste albums van 2021 Empty Re: Timmus presents: de beste albums van 2021

Bericht  Timmus 14.09.22 19:30

49. Mansfield.TYA - Monument Ordinaire
Drie Franstalige platen in de top-50. Dit is -verreweg- de laagst genoteerde van de drie, maar alsnog bijzonder fijn: je krijgt een zeer interessante veertig minuten durende cocktail voorgeschoteld van bijna-chanson tot bijna electropop (denk Vive La Fete) én alle mogelijke tussenvarianten.

Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16640
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

Timmus presents: de beste albums van 2021 Empty Re: Timmus presents: de beste albums van 2021

Bericht  Timmus 14.09.22 19:47

48. Lana del Rey - Blue Banisters
"Huh, nu al?" - ik hoor het u denken. Niet verwonderlijk, want het gaat hier om de lijstaanvoerder in 2019 en de nummer-9 van twee jaar daarvoor. In 2021 bracht ze twee platen uit, maar Chemtrails Over The Country Club ga je helemaal niet tegenkomen in deze top-50 en de andere dus net aan de goede kant van de grens. Aan het begin is er geen vuiltje aan de lucht, maar na de zesde track sluipen er toch wat onvolkomenheden in.

Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16640
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Jorg en Mirrr vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Timmus presents: de beste albums van 2021 Empty Re: Timmus presents: de beste albums van 2021

Bericht  Timmus 18.09.22 9:16

47. Paul de Munnik - III
Groot liefhebber ben/was ik van het duo Acda en de Munnik - laatstgenoemde staat in deze top-50 met zijn derde solo-album. De titel is allesbehalve origineel, maar gelukkig zit er wel genoeg creativiteit in de liedjes (waar de "geest" van Thomas Acda overigens veelvuldig rondwaart). III is een gevarieerd album (met meerdere genres wordt geflirt) en bevat ook weer een paar prachtige liefdesliedjes - dat kun je nog altijd gerust aan Paul overlaten.

Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16640
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Mirrr vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Timmus presents: de beste albums van 2021 Empty Re: Timmus presents: de beste albums van 2021

Bericht  Timmus 20.09.22 9:37

46. Reuben Vaun Smith - Sounds from the workshop
Hoogstwaarschijnlijk de minst bekende naam tot nu toe - ook voor mij was dat lange tijd zo, maar ik werd toch getriggerd door de albumtitel en -hoes. Deze Engelse producer - voor wie een mooie sportcarrière in het verschiet lag, maar een hardnekkige blessure maakte hier voortijdig een eind aan - brengt een uiterst fijne mix van electro, funk en jazz.

Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16640
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

Timmus presents: de beste albums van 2021 Empty Re: Timmus presents: de beste albums van 2021

Bericht  Timmus 20.09.22 10:37

45. Raoul Vignal - Years In Marble
Hey, de Franse Nick Drake? Ja, zijn rustige, warme stem en - in mindere mate - zijn gitaarspel doen wel denken aan Drake, wellicht dat het me daarom zo bevalt.

Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16640
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

Timmus presents: de beste albums van 2021 Empty Re: Timmus presents: de beste albums van 2021

Bericht  Timmus 20.09.22 10:56

44. Jon Allen - ...meanwhile
Ik ben benieuwd hoe vaak jullie bij een nummer op deze plaat denken "hey, dit ken ik ergens van" - ik heb het bij bijna elke track, en meestal kan ik het niet thuisbrengen - ten minste, geen specifiek nummer, want associaties met andere artiesten zijn er zeker: Neil Young, Bruce Springsteen, Tom Petty, om er maar een paar te noemen. Het is een fijne plaat voor de vroege lente dan wel herfst, zoals ook Jonathan Jeremiah ze gemaakt heeft.

Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16640
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

forzautregivo vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Timmus presents: de beste albums van 2021 Empty Re: Timmus presents: de beste albums van 2021

Bericht  Timmus 20.09.22 14:59

43. LNZNDRF - II
Vier plaatsen hoger dan III komen we II tegen, maar deze twee albums laten zich slecht vergelijken. De broertjes Devendorf (The National) leveren onder de naam LNZNDRF hun tweede album af (de eerste verscheen in 2016). Even geduld - het eerste nummer heeft een zeer lang intro, maar als je daar doorheen bent, is het ronduit genieten van de electro. Veel raakvlakken met The National zul je niet vinden (al was het alleen maar omdat er veel minder vocale stukken zijn); het eindresultaat is een haast hypnotiserende stroom van een postpunk-postrockcombinatie.

Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16640
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

Timmus presents: de beste albums van 2021 Empty Re: Timmus presents: de beste albums van 2021

Bericht  forzautregivo 20.09.22 21:05

Timmus schreef:Het gaat uiteindelijk een top-50 worden. Deze albums vallen net buiten de boot. Forzautregivo zal mij vast onterven vanwege eerstgenoemde.

Yola - Stand For Myself
Snelle - Lars
RUFUS DU SOL - Surrender
Oscar and the Wolf - Shimmer (Infinity haalde in 2017 nog de nummer 16)
Meskerem Mees (bekend van het WSC) - Julius
FINNEAS - Optimist
Django Django - Glowing in the dark
Bicep - Isles (de nummer 1 van 2017)

Onterfd!

_________________
If I agreed with you we'd both be wrong
forzautregivo
forzautregivo
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 5375
Registratiedatum : 09-10-12
Leeftijd : 34
Woonplaats : Amsterdam

http://www.last.fm/user/forzautregivo

Timmus vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Timmus presents: de beste albums van 2021 Empty Re: Timmus presents: de beste albums van 2021

Bericht  forzautregivo 20.09.22 21:08

Timmus schreef:44. Jon Allen - ...meanwhile
Ik ben benieuwd hoe vaak jullie bij een nummer op deze plaat denken "hey, dit ken ik ergens van" - ik heb het bij bijna elke track, en meestal kan ik het niet thuisbrengen - ten minste, geen specifiek nummer, want associaties met andere artiesten zijn er zeker: Neil Young, Bruce Springsteen, Tom Petty, om er maar een paar te noemen. Het is een fijne plaat voor de vroege lente dan wel herfst, zoals ook Jonathan Jeremiah ze gemaakt heeft.


Nog steeds niet op uitgekeken. Met Mercy en How Long als absolute hoogtepunten

_________________
If I agreed with you we'd both be wrong
forzautregivo
forzautregivo
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 5375
Registratiedatum : 09-10-12
Leeftijd : 34
Woonplaats : Amsterdam

http://www.last.fm/user/forzautregivo

Timmus vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Timmus presents: de beste albums van 2021 Empty Re: Timmus presents: de beste albums van 2021

Bericht  Timmus 21.09.22 17:56

42. The Reytons - Kids off the estate
Toen ik deze plaat voor het eerst in z'n geheel luisterde, dacht ik na elk nummer: laat er a.u.b. nog zo'n lekker uptempo nummer komen, en geen ballad! Gelukkig gebeurde dat ook niet, en zo is de eerste langspeler van deze Britten een heel fijne rechttoe-rechtaanplaat. Het is het soort muziek dat ik een jaar of twintig geleden (bijna) dagelijks draaide, maar tegenwoordig komt punkrock nauwelijks meer door de speakers. Voor The Reytons maak ik echter graag een uitzondering.

Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16640
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Grafmat vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Timmus presents: de beste albums van 2021 Empty Re: Timmus presents: de beste albums van 2021

Bericht  Timmus 24.09.22 17:18

41. The Vices - Looking for faces
We blijven nog even aan de rockige kant van het spectrum met dit uitermate fijne Groningse bandje, dat ons trakteert op een aanstekelijke en redelijk dansbare debuutplaat (na al twee EP's op de markt gebracht te hebben). Met in het begin een likje The White Stripes, om later meer de kant van The Black Keys op te duiken.

Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16640
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

Timmus presents: de beste albums van 2021 Empty Re: Timmus presents: de beste albums van 2021

Bericht  Timmus 27.09.22 18:12

40. Makthaverskan - För Allting
Dat deze Zweedse band heel fijne muziek kan maken, wist ik al met dank aan Kaj, en een heel album smaakt ook erg lekker. Een uitstekende mix van "light" new wave en shoegaze maakt dat je deze plaat blijft draaien: toegankelijk en toch net even anders dan anders.

Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16640
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

Timmus presents: de beste albums van 2021 Empty Re: Timmus presents: de beste albums van 2021

Bericht  Timmus 27.09.22 18:27

39. Maximo Park - Nature Always Wins
Deze Britten brachten hun debuutalbum uit in 2005 - een periode waarin er heel veel dergelijke bandjes opkwamen én een tijd waarin de "alternative rock" ook het leeuwendeel van mijn playlists vulde. Nature Always Wins is de zevende langspeler van de driekoppige band - nadat ik ze lang geleden (in 2009, na hun tweede plaat) uit het oog was verloren trokken ze vorig jaar toch weer mijn aandacht omdat bij werkelijk élk nummer van de nieuwe plaat dat ik al dan niet toevallig hoorde, ik dezelfde gedachte had: "wat is dit een fijn nummer!". Ik word een dagje ouder en flink stevige rock is niet meer zo aan mij besteed - Maximo Park blijft keurig onder die grens, zonder dat het een trage bedoening wordt.

Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16640
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

Timmus presents: de beste albums van 2021 Empty Re: Timmus presents: de beste albums van 2021

Bericht  Timmus 28.09.22 21:09

38. Marissa Nadler - The Path Of The Clouds
Een nieuwe naam aan het front? Zeker niet, deze 40-jarige Amerikaanse bracht haar debuutalbum al in 2004 uit. Maar goed, voor mij was het wél een onbekende artiest voordat Ries met Couldn't Have Done The Killing op de proppen kwam in de longlist voor de Catch 22. The Path of The Clouds is uitermate sfeervol, zeer goed geproduceerd en meeslepend van begin tot eind. Dat begin is trouwens wel een hoogstandje en een eersteklas "murder ballad".

Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16640
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

Timmus presents: de beste albums van 2021 Empty Re: Timmus presents: de beste albums van 2021

Bericht  Timmus 29.09.22 20:20

37. Claw Boys Claw - Kite
Deze Nederlandse rockband draait al sinds de jaren '80 mee en doet dat nog altijd vol overgave én met een geweldige kwaliteit. Werkelijk geen zwak moment te beleven op dit twaalfde studioalbum.

Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16640
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

Timmus presents: de beste albums van 2021 Empty Re: Timmus presents: de beste albums van 2021

Bericht  Timmus 30.09.22 18:32

36. Jungle - Loving in stereo
Wat een prima titel eigenlijk, dacht ik toen ik deze plaat vandaag weer eens opzette. Vandaag is in dit geval vrijdag, en dat is geen toeval: het is een uitstekend begin van je weekend; met de uiterst aanstekelijke combinatie van met groot enthousiasme gebrachte funk, soul en jazz, met af en toe een rustmomentje, kom je direct in de feeststemming. De overgangen tussen de nummers zijn ook een lust voor het muzikaal geoefende oor.

Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16640
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

Timmus presents: de beste albums van 2021 Empty Re: Timmus presents: de beste albums van 2021

Bericht  Timmus 01.10.22 17:03

35. Jungle By Night - Algorhythm
Nogmaals de jungle, maar nu in het donker. Heerlijke band; na het fijne Livingstone uit 2018 gaan we gewoon lekker verder toeteren. Kan zo mee op hetzelfde feestje als waar de voorganger werd gedraaid. Geheel instrumentaal, maar nergens saai.


Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16640
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

Timmus presents: de beste albums van 2021 Empty Re: Timmus presents: de beste albums van 2021

Bericht  Timmus 05.10.22 18:49

34. Celeste -  Not Your Muse
Vooral bekend worden door het uitermate aanstekelijke Stop This Flame, maar deze (jawel) Britse zangeres heeft veel in haar mars. Vooral haar geweldige, op de voorgrond tredende stem valt op, en de vergelijking met Amy Winehouse is snel gemaakt (wees gerust, Celeste werd afgelopen mei 28). De stuk voor stuk goed uitgevoerde nummers gaan gepaard met fijne pianoklanken en hebben meermaals een prettig jazz-jasje.

Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16640
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

Timmus presents: de beste albums van 2021 Empty Re: Timmus presents: de beste albums van 2021

Bericht  Timmus 05.10.22 19:06

33. Wolf Alice - Blue Weekend
Eén van de laatste albums die ik aan mijn longlist toevoegde, en gelukkig maar, want anders had ik me toch een goeie plaat uit 2021 gemist. Het begint en eindigt met het strand, en alles wat daartussen zit is ook een bezoekje waard.

Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16640
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Jorg vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Timmus presents: de beste albums van 2021 Empty Re: Timmus presents: de beste albums van 2021

Bericht  Timmus 05.10.22 19:38

32. NEØV - Picture of a good life
De meest onbekende cq. obscure band uit mijn lijst? Wie zal het zeggen (ik zou zelf niet meer weten hoe ik hieraan ben gekomen). NEØV, uit Finland, klínkt in elk geval niet obscuur; het is tamelijk toegankelijke rock (soms postrock), met de lekkerste nummers aan het begin en aan het eind.

Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16640
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

forzautregivo vinden dit bericht leuk

Terug naar boven Ga naar beneden

Timmus presents: de beste albums van 2021 Empty Re: Timmus presents: de beste albums van 2021

Bericht  Timmus 11.10.22 19:11

31. Garbage - No Gods No Masters
Fel, recht voor je raap, dikke 90's-saus en toch niet gedateerd: welkom bij het ijzersterke laatste album van Garbage.

Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16640
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

Timmus presents: de beste albums van 2021 Empty Re: Timmus presents: de beste albums van 2021

Bericht  Timmus 12.10.22 18:06

30. Ist Ist - The Art Of Lying
De Britten van Ist Ist maken postpunk zoals - op het eerste gehoor - tientallen bandjes doen: leuk, maar niet meer dan dat. Maar déze plaat ontstijgt dat niveau al snel; zo goed en beklemmend hoor ik ze niet vaak in dit genre, met name de synths zijn extreem lekker.

Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16640
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

Timmus presents: de beste albums van 2021 Empty Re: Timmus presents: de beste albums van 2021

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Reageren
 
Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum