Voetbal-topique seizoen 2010 - 2011
+13
Kaj
Timmus
LarryMullen
Grafmat
Jaap2000
MrJohn
Ries
Dave Evans
Paapke
Mauricedegier
Jorg
sowhat
Erwin
17 plaatsers
Pagina 22 van 25
Pagina 22 van 25 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23, 24, 25
Re: Voetbal-topique seizoen 2010 - 2011
Nou Katje die 17 jarigen van Ajax zijn te goed voor zo'n kinderelftal. Die staan in het gewone Oranje.
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Glimmerikje en Grafmat, gefeliciteerd met het halen van de finale van de PO's. De finale spelen ze in mijn achtertuin, ik weet niet of jullie uitsupporters (volgens mij niet) zijn.......
Jan...- Music-Master
- Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58
Ook namens mij van harte gefeliciteerd Groningen aanhang!
Gast- Gast
Jammer van Heracles. Die had ik het graag gegund. Maar de playoffs gaan iig naar de nummer 5 of 6, en dat is wel het eerlijkst. Ik heb het niet zo playoffs of ander geknutsel van competities, zoals in België. Groningen of ADO in Europa. Dat is gewoon prima. Kan Liverpool niet zeggen.
Erwin- Music-director
- Aantal berichten : 1694
Registratiedatum : 03-01-09
Leeftijd : 41
Gefeliciteerd Grunn fans, op naar de finale komend weekend. Groningen - ADO is een leuke wedstrijd tussen twee ploegen die het seizoen kleur gaven
Mauricedegier- Beheerder
- Aantal berichten : 6607
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 42
Inderdaad gelukkig de nrs. 5 & 6 die de finale spelen van de play offs! Verdiend gezien het prima seizoen dat zij speelden!
Enne Fc Zwolle via een mirakel (doelpunt in de laatste minuut en daarna via strafschoppen door) door naar de finalewedstrijd van de nacompetitie. Nu nog even Fc VVV verslaan
Enne Fc Zwolle via een mirakel (doelpunt in de laatste minuut en daarna via strafschoppen door) door naar de finalewedstrijd van de nacompetitie. Nu nog even Fc VVV verslaan
- Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Ik hoop dat deze mirakel de vorm een beetje terug brengt. Dan hebben ze alle kans tegen VVV dat zeker niet sterk speelt, en goed is weg gekomen tegen Volendam.
Erwin- Music-director
Het nieuws van de dag is natuurlijk dat Theo Janssen ons gaat versterken. Op het oog een geweldige versterking natuurlijk en je zou bijna zeggen dat we voorlopig niks te duchten hebben in NL. Maar ik moest toevallig denken aan Rob Wielaert, voor het oog ook een prima aankoop destijds en ook van Twente, maar hij bakte er helemaal niks van. In plaats rust brengen, veroorzaakte hij een hoop onrust.
Maar Theo is natuurlijk van een andere orde, hij speelde natuurlijk geweldig bij Twente en ik ben heel benieuwd hoe hij zich ontwikkeld in 020.
Maar Theo is natuurlijk van een andere orde, hij speelde natuurlijk geweldig bij Twente en ik ben heel benieuwd hoe hij zich ontwikkeld in 020.
Jan...- Music-Master
@jan4004
Jij moet denken aan Wielaert, ik ga nog verder terug naar nog zo een fenomenale aankoop namelijk Gas en Licht oftewel de heer Felix Gasselich die vanuit de Oostenrijkse competitie Ajax naar ongekende hoogten zou gaan opstuwen, ook deze had karakter, scoorde weleens, rookte en jawel was stijf links.
Ik vind de aankoop van Janssen dus een miskleun van de bovenste orde, hij is te oud waardoor je dus 3 a 4 miljoen weggooid, staat haaks op het beleid van Ajax om de "jeugd"in te passen cq kansen te geven, is als voetballer al volledig ge of misvormd waardoor hij slechts beperkt bruikbaar is, maar mijn grootste probleem heb ik met het feit dat omdat Theo nu eenmaal koning is in het land der blinden kan hij in onze kwalitatief steeds slechter wordende competitie daardoor dan de uitblinker zijn.
Het is natuurlijk niet voor niks dat slechts Turkse middenmoters, Duitse degradatiekandidaten en Engelse B teams belangstelling toonden, immers als onze Theo nu werkelijk zo goed is/was dan was die al jaren geleden opgehaald bij Vitesse en dat is niet gebeurd hetgeen alles wel zegt.
Ik verwacht komend seizoen dan ook een zeer vervelende Theo op het veld vol met misplaatste weggooigebaartjes omdat de youngsters van Ajax zijn zogenaamd geniale invallen weer niet begrijpen, een hele rits gele en rode kaarten vanwege de man zijn frustatie omdat die gewoon niet meer meekan, en ruzie met diverse medespelers omdat Theo nu eenmaal alle vrije trappen, corners en penalty's gaat opeisen.
Voor het nivo Twente, Vitesse is Theo uitstekend geschikt maar om Ajax echt op een hoger plan te gaan brengen zie ik bij Theo de capaciteiten niet aanwezig, in mijn ogen is hij slechts een gemankeerde Beckham en die heeft nog wel altijd een iets beter rendement gehad nietwaar??
Jij moet denken aan Wielaert, ik ga nog verder terug naar nog zo een fenomenale aankoop namelijk Gas en Licht oftewel de heer Felix Gasselich die vanuit de Oostenrijkse competitie Ajax naar ongekende hoogten zou gaan opstuwen, ook deze had karakter, scoorde weleens, rookte en jawel was stijf links.
Ik vind de aankoop van Janssen dus een miskleun van de bovenste orde, hij is te oud waardoor je dus 3 a 4 miljoen weggooid, staat haaks op het beleid van Ajax om de "jeugd"in te passen cq kansen te geven, is als voetballer al volledig ge of misvormd waardoor hij slechts beperkt bruikbaar is, maar mijn grootste probleem heb ik met het feit dat omdat Theo nu eenmaal koning is in het land der blinden kan hij in onze kwalitatief steeds slechter wordende competitie daardoor dan de uitblinker zijn.
Het is natuurlijk niet voor niks dat slechts Turkse middenmoters, Duitse degradatiekandidaten en Engelse B teams belangstelling toonden, immers als onze Theo nu werkelijk zo goed is/was dan was die al jaren geleden opgehaald bij Vitesse en dat is niet gebeurd hetgeen alles wel zegt.
Ik verwacht komend seizoen dan ook een zeer vervelende Theo op het veld vol met misplaatste weggooigebaartjes omdat de youngsters van Ajax zijn zogenaamd geniale invallen weer niet begrijpen, een hele rits gele en rode kaarten vanwege de man zijn frustatie omdat die gewoon niet meer meekan, en ruzie met diverse medespelers omdat Theo nu eenmaal alle vrije trappen, corners en penalty's gaat opeisen.
Voor het nivo Twente, Vitesse is Theo uitstekend geschikt maar om Ajax echt op een hoger plan te gaan brengen zie ik bij Theo de capaciteiten niet aanwezig, in mijn ogen is hij slechts een gemankeerde Beckham en die heeft nog wel altijd een iets beter rendement gehad nietwaar??
Gast- Gast
Idd, een internationale topclub zit er niet meer in, die branden zich niet aan een speler van zijn leeftijd. Maar hij was dit jaar met afstand de beste voetballer van de competitie en dat zegt meer over Theo dan de rest. In Oranje heeft hij de pech dat hij Sneider en vd Vaart voor zich heeft.
Maar in het jonge Ajax, wat zéker jong moet blijven, daar zorgt De Boer ook wel voor, kan een ervaren, coachende kwalitatieve speler geen kwaad, en dat is Theo. Samen met de weer opgebloeide De Zeeuw kan hiij de aanjager zijn. Of hij vervelend gaat worden, moeten we afwachten, ik denk het niet. Mocht dat wel zo zijn, dan heeft De Boer ballen genoeg om dat te coachen.
Ik verwacht veel van Theo.
PS: Gasselich was wél een uitstekende zaalvoetballer, Journey
Maar in het jonge Ajax, wat zéker jong moet blijven, daar zorgt De Boer ook wel voor, kan een ervaren, coachende kwalitatieve speler geen kwaad, en dat is Theo. Samen met de weer opgebloeide De Zeeuw kan hiij de aanjager zijn. Of hij vervelend gaat worden, moeten we afwachten, ik denk het niet. Mocht dat wel zo zijn, dan heeft De Boer ballen genoeg om dat te coachen.
Ik verwacht veel van Theo.
PS: Gasselich was wél een uitstekende zaalvoetballer, Journey
Leeftijd : 67
@SoWhat "Idd, een internationale topclub zit er niet meer in, die branden zich niet aan een speler van zijn leeftijd. Maar hij was dit jaar met afstand de beste voetballer van de competitie en dat zegt meer over Theo dan de rest. In Oranje heeft hij de pech dat hij Sneider en vd Vaart voor zich heeft."
Dat zegt inderdaad alles........ maar helaas niet over Theo want zo ontzettend veel beter is die niet geworden, het is onze competitie die al jaren in een spiraal naar beneden zit en daardoor lijkt Theo met en zonder tenenkaas wel een briljante diamant in de woestijn vol puin die onze competitie nu eenmaal is geworden.
Dat " de Boer" ballen genoeg heeft geloof ik meteen of die echter ook het natuurlijke gezag van Michel Preud'homme heeft waardoor Theo in het gareel bleef dat waag ik te betwijfelen.
Overigens ook in de zaal struikelde Gas en Licht nogal eens over de lijnen die op de vloer waren geschilderd!!!
Dat zegt inderdaad alles........ maar helaas niet over Theo want zo ontzettend veel beter is die niet geworden, het is onze competitie die al jaren in een spiraal naar beneden zit en daardoor lijkt Theo met en zonder tenenkaas wel een briljante diamant in de woestijn vol puin die onze competitie nu eenmaal is geworden.
Dat " de Boer" ballen genoeg heeft geloof ik meteen of die echter ook het natuurlijke gezag van Michel Preud'homme heeft waardoor Theo in het gareel bleef dat waag ik te betwijfelen.
Overigens ook in de zaal struikelde Gas en Licht nogal eens over de lijnen die op de vloer waren geschilderd!!!
Gast- Gast
Dit Ajax gaat spelen met de concurrentie de komende jaren, en ik geef ze ook wel kans om ver te komen in Europa. Ze hebben het daar wel weer goed voor elkaar.
Erwin- Music-director
Iemand die 57 wedstrijden in twee-en-een-half seizoen voor Ajax speelt en daarin 16 keer scoort vind ik geen miskoop anders Journeyman Ja ik bedoel Felix Gasselich.
Kijk Ivan Gabrich...............dat was een echte miskoop! Maar goed die is qua positie niet te vergelijken met Theo Janssen.......
Kijk Ivan Gabrich...............dat was een echte miskoop! Maar goed die is qua positie niet te vergelijken met Theo Janssen.......
- Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
De gemeente Eindhoven komt PSV te hulp met een lening van 48 miljoen euro.
De voetbalclub zou het bedrag binnen 40 jaar moeten terugbetalen.
Met het geld koopt de gemeente de grond onder het PSV-stadion en onder trainingscomplex De Herdgang. PSV gaat per jaar 2,4 miljoen euro betalen voor het gebruik van het onroerend goed.
Ik wil ook een lening van 48 miljoen van mijn gemeente want ik ben van grote maatschappelijke waarde. Ik beloof met de hand op mijn hart dat ik de komende 40 jaar alles tot op de laatste cent zal terugbetalen. De gemeente mag eigenaar worden van de grond onder mijn optrekje en ik zal als tegenprestatie culturele evenementen in mijn achtertuin organiseren met gratis toegang voor iedereen die hier bij de burgerlijke stand is ingeschreven.
Detail: Gemeente Eindhoven moet dit jaar 57 mln bezuinigen op de totale begroting.
De voetbalclub zou het bedrag binnen 40 jaar moeten terugbetalen.
Met het geld koopt de gemeente de grond onder het PSV-stadion en onder trainingscomplex De Herdgang. PSV gaat per jaar 2,4 miljoen euro betalen voor het gebruik van het onroerend goed.
Ik wil ook een lening van 48 miljoen van mijn gemeente want ik ben van grote maatschappelijke waarde. Ik beloof met de hand op mijn hart dat ik de komende 40 jaar alles tot op de laatste cent zal terugbetalen. De gemeente mag eigenaar worden van de grond onder mijn optrekje en ik zal als tegenprestatie culturele evenementen in mijn achtertuin organiseren met gratis toegang voor iedereen die hier bij de burgerlijke stand is ingeschreven.
Detail: Gemeente Eindhoven moet dit jaar 57 mln bezuinigen op de totale begroting.
Jaap2000- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 3102
Leeftijd : 66
2.4 miljoen per jaar is gelijk aan 5% rente over die 48 miljoen en er word dan in totaal dus 96 miljoen terugbetaald athans dat moet het zal gaan worden. Nou ben ik misschien helemaal knettergek maar is het niet zo dat de Gemeente Eindhoven dit geld ook ergens moet lenen en zo ja wat is dan het rentepercentage?? Oftewel is dit een lening of een schenking?? Gezien de europese wet en regelgeving op dit punt zou PSV dan nog wel eens een hele zware pijp kunnen gaan roken want (staats) steun is verboden.
Gast- Gast
Mooi is dat altijd. Er moet overal op bezuinigd worden. Een topclub in het volleybal kon geen steun van de gemeente krijgen van slechts € 50 000 en moet daardoor stoppen met profvolleybal. Maar zodra een voetbalclub wegens financieel wanbeleid in de problemen komt staat de gemeente met tonnen bij te springen..
Erwin- Music-director
Als PSV met dit geld de afkoopsom van Fred(je) Rutten betaalt, dan heeft deze op zich belachelijke lening toch nut.
Jan...- Music-Master
Zijn er ADO fans hier? Gefeliciteerd. Dik verdiend en niet eens geflatteerd. Heb me kapot geschaamd om alles wat in groen-wit binnen de lijnen liep, en helemaal om die lichtblauwe aanfluiting in de goal.
Erwin- Music-director
Ik ben niet echt fan, maar ze spelen bij mij om de hoek. En ze hebben een Russische spits natuurlijk. ADO heeft een geweldig seizoen gedraaid en dit is het toetje. Ik vind het ook hardstikke verdiend, want ze waren dit seizoen een smaakmaker met een aantal erg leuke spelers.
Ik dacht eigenlijk dat ze de weg kwijt waren met al die nederlagen aan het einde van het seizoen, maar op het moment dat het echt moest staan ze er weer. Erg knap van John van der Brom.
Ik dacht eigenlijk dat ze de weg kwijt waren met al die nederlagen aan het einde van het seizoen, maar op het moment dat het echt moest staan ze er weer. Erg knap van John van der Brom.
Jan...- Music-Master
Grafmat schreef:Zijn er ADO fans hier? Gefeliciteerd. Dik verdiend en niet eens geflatteerd. Heb me kapot geschaamd om alles wat in groen-wit binnen de lijnen liep, en helemaal om die lichtblauwe aanfluiting in de goal.
Hier heb ik niks meer aan toe te voegen....
Laatst aangepast door glimmerikje20 op 26.05.11 23:55; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Journey,
Je beweert altijd dat ik zo'n zuurpruim bent, maar als ik jou stukkie over Theo Janssen maak ik me echt zorgen om jou. Theo gaat het echt wel redden hoor, daar ben ik van overtuigd. En dat gezeur over het natuurlijke gezag van Preud'homme, kom nou zeg. Dat is toch die man die altijd zo loopt te blerren aan de zijlijn? Straks gaje nog beweren dat alleen Fred(je) Rutten Theo nog kan redden. Ik heb veel respect in de werkwijze van Frank de Boer, die Ajax heel netjes weer op de rails heeft gekregen. Zijn benadering met El Hamdaoui verdient respect!
Je beweert altijd dat ik zo'n zuurpruim bent, maar als ik jou stukkie over Theo Janssen maak ik me echt zorgen om jou. Theo gaat het echt wel redden hoor, daar ben ik van overtuigd. En dat gezeur over het natuurlijke gezag van Preud'homme, kom nou zeg. Dat is toch die man die altijd zo loopt te blerren aan de zijlijn? Straks gaje nog beweren dat alleen Fred(je) Rutten Theo nog kan redden. Ik heb veel respect in de werkwijze van Frank de Boer, die Ajax heel netjes weer op de rails heeft gekregen. Zijn benadering met El Hamdaoui verdient respect!
Jan...- Music-Master
@Grafmat Tsja in een eerdere post hen ik al gewezen op Pieter Huistra en verdomd in de wedstrijd waar het opkomt faalt het team en faalt de trainer eigenlijk een schande!! Pieter is gewoon nog te licht voor deze job want heeft zijn team ondanks maanden van voor te kunnen bereiden een wel zeer povere voorstelling laten geven.
@Jan4004 Ook ik heb het volste vertrouwen en respect voor Frankie de Boer maar dat laat onverlet dat die voorlopig net als hele bossen van zijn voorgangers ook aan kapitaalvernietiging doet.
El Hamdaoui kostte slechts 5 miljoen en indien goed gebruikt dit jaar was die nu 10 miljoen waard geweest, is niet gebeurd dus zijn transferwaarde is nu nog slechts rond de anderhalf a twee miljoen euro.
Die gozer is ook nog eens jong en zou mede op grond daarvan altijd minimaal zijn waarde hebben behouden
Ik ben niet zo zeer zuur maar meer vind ik fel realistisch aangaande Theo die ruim 3 miljoen heeft gekost.
Zo bekeken heeft Ajax in casu Frank de boer in enkele weken rond de 8 miljoen in de vullisbak gesmeten, hoe zo nieuw beleid??
Als je dit seizoen had opgelet had je net als ik de wisselwerking tussen Theo en zijn trainer kunnen aanschouwen, er was een klik tussen die twee ik denk mede veroorzaakt doordat Preud'homme Theo meer zijn "ding" gewoon heeft laten doen in alle vrijheid en zonder allerlei tactische mumbojumbo gezever.
Bij Ajax zal Theo niet de primma donna van het team zijn en dat ligt de man gewoon niet, het is geen type voor de 2e of 3e viool zo veel is wel zeker, vandaar mijn wellicht zure commentaar...........
Gast- Gast
Wat een onzin Journey,
El Hamdaoui was een aankoop van Jol en is weliswaar een aardige voetballer, maar iedereen kon aankomen dat hij niet geschikt is voor topvoetbal. Die gozert spoort gewoon niet, iedereen moet zich altijd maar schikken voor mijnheer. Dat kan je Frank de Boer niet aanrekenen. Mijnheer zat de Boer duidelijk te testen en de Boer greep heel verstandig in. Dat mijnheer de zoveelste miskoop is, komt duidelijk voort uit het beleid Jol/ van der Boog en kan je de Boer niet aanrekenen. Ik denk met El Hamdaoui in de basis, was Ajax never nooit kampioen geworden. Zie Berg bij PSV.
El Hamdaoui was een aankoop van Jol en is weliswaar een aardige voetballer, maar iedereen kon aankomen dat hij niet geschikt is voor topvoetbal. Die gozert spoort gewoon niet, iedereen moet zich altijd maar schikken voor mijnheer. Dat kan je Frank de Boer niet aanrekenen. Mijnheer zat de Boer duidelijk te testen en de Boer greep heel verstandig in. Dat mijnheer de zoveelste miskoop is, komt duidelijk voort uit het beleid Jol/ van der Boog en kan je de Boer niet aanrekenen. Ik denk met El Hamdaoui in de basis, was Ajax never nooit kampioen geworden. Zie Berg bij PSV.
Jan...- Music-Master
Pagina 22 van 25 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23, 24, 25
Soortgelijke onderwerpen
» Voetbal eredivisie toto seizoen: 2010-2011
» WK Voetbal 2010 Pool!
» Formule 1 2011
» Voetbal
» Compassie en Voetbal
» WK Voetbal 2010 Pool!