Voetbal-topique seizoen 2010 - 2011
+13
Kaj
Timmus
LarryMullen
Grafmat
Jaap2000
MrJohn
Ries
Dave Evans
Paapke
Mauricedegier
Jorg
sowhat
Erwin
17 plaatsers
Pagina 23 van 25
Pagina 23 van 25 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24, 25
Re: Voetbal-topique seizoen 2010 - 2011
Jan4004
Natuurlijk mag je dat onzin vinden maar hoe je het ook wend of keert El Hamdaoui is nu geen cent meer waard bijna en de transfersom voor de in mijn ogen echte miskoop Theo krijg je ook nooit meer terug.
In mijn boekje heet dat nog steeds kapitaalvernietiging.
Puur persoonlijk vind ik El Hamdaoui in het rijtje van een Keizer, La Ling, Rep, Cantona en Leonardo om er maar eens een paar te noemen passen.
Allen hebben de overeenkomst dat ze heerlijke stronteigenwijze zeer dwarsliggende egoisten zijn die slechts met de grootste moeite in het zogenaamde collectief waren en zijn te persen maar op het voetbalveld, (en daar moet het ook gebeuren!!!) je met kwijl in de bek van hun soms onnavolgbare acties lieten en laten genieten.
Mounir is een Rotterdammer, Marrokaan, Trots en een zelfingenomen klootzakje en dan win je het dus nooit tegenover Frankie de Boer de nuchtere hollandsche lompe boer uit Grootebroek maar "dat is logisch" zou JC dan zeggen.
Hij is daarentegen ook een rasvoetballer met schitterende acties en in het bezit van iets zeer zeldzaam namelijk het vermogen om overal tegen wie dan ook en hoe dan ook te scoren mits je de man gebruikt op zijn sterke punten, Jol deed dat en is daarvoor rijkelijk beloond met doelpunten, van Gaal idem dito.
Natuurlijk heeft Frank de Boer het volste recht om het niet te zien zitten in El Hamdaoui maar dan nog blijft het feit er staan dat je dus een investering van 5 miljoen in enkele maanden laat afschrijven tot bijna nul.
Maar of je dan dus gelijk een toptrainer bent door enerzijds een rasvoetballer met heel veel potentie, altijd scorend, veelzijdig en nog jong ook anderzijds in te wissellen voor een qua leeftijd bejaarde zeer beperkte voetballer die maar 1 kunstje beheerst dat waag ik dan te betwijfelen!!
Frankie zou eens in de leer moeten bij de echte toptrainers als een Mourinho, Ferguson of de helaas overleden Bobby Robson waar bijna alle spelers maar zeker de absolute topspelers mee weg lopen en liepen als ik een Rigss, Cantona, van der Sar een Sneijder, Ronaldo over hun trainers hoor spreken dan is dat bijna ontroerend te noemen om over Bobby Robson maar te zwijgen want daar liep zelfs iedere grasspriet mee weg.
Jij dacht toch werkelijk niet dat Mourinho een Sneijder of Ferguson een Gigss zou afbranden op de wijze die de Boer met El Hamdaoui heeft gedaan?? Ze zouden wel knettergek zijn geweest als ze dat hadden gedaan.
Of Ajax ook met El Hamdaoui in de basis kampioen zou zijn geworden weet ik niet en vind ik ook niet relevant want dat is een als vraag en als vragen die tellen niet mee.
Natuurlijk mag je dat onzin vinden maar hoe je het ook wend of keert El Hamdaoui is nu geen cent meer waard bijna en de transfersom voor de in mijn ogen echte miskoop Theo krijg je ook nooit meer terug.
In mijn boekje heet dat nog steeds kapitaalvernietiging.
Puur persoonlijk vind ik El Hamdaoui in het rijtje van een Keizer, La Ling, Rep, Cantona en Leonardo om er maar eens een paar te noemen passen.
Allen hebben de overeenkomst dat ze heerlijke stronteigenwijze zeer dwarsliggende egoisten zijn die slechts met de grootste moeite in het zogenaamde collectief waren en zijn te persen maar op het voetbalveld, (en daar moet het ook gebeuren!!!) je met kwijl in de bek van hun soms onnavolgbare acties lieten en laten genieten.
Mounir is een Rotterdammer, Marrokaan, Trots en een zelfingenomen klootzakje en dan win je het dus nooit tegenover Frankie de Boer de nuchtere hollandsche lompe boer uit Grootebroek maar "dat is logisch" zou JC dan zeggen.
Hij is daarentegen ook een rasvoetballer met schitterende acties en in het bezit van iets zeer zeldzaam namelijk het vermogen om overal tegen wie dan ook en hoe dan ook te scoren mits je de man gebruikt op zijn sterke punten, Jol deed dat en is daarvoor rijkelijk beloond met doelpunten, van Gaal idem dito.
Natuurlijk heeft Frank de Boer het volste recht om het niet te zien zitten in El Hamdaoui maar dan nog blijft het feit er staan dat je dus een investering van 5 miljoen in enkele maanden laat afschrijven tot bijna nul.
Maar of je dan dus gelijk een toptrainer bent door enerzijds een rasvoetballer met heel veel potentie, altijd scorend, veelzijdig en nog jong ook anderzijds in te wissellen voor een qua leeftijd bejaarde zeer beperkte voetballer die maar 1 kunstje beheerst dat waag ik dan te betwijfelen!!
Frankie zou eens in de leer moeten bij de echte toptrainers als een Mourinho, Ferguson of de helaas overleden Bobby Robson waar bijna alle spelers maar zeker de absolute topspelers mee weg lopen en liepen als ik een Rigss, Cantona, van der Sar een Sneijder, Ronaldo over hun trainers hoor spreken dan is dat bijna ontroerend te noemen om over Bobby Robson maar te zwijgen want daar liep zelfs iedere grasspriet mee weg.
Jij dacht toch werkelijk niet dat Mourinho een Sneijder of Ferguson een Gigss zou afbranden op de wijze die de Boer met El Hamdaoui heeft gedaan?? Ze zouden wel knettergek zijn geweest als ze dat hadden gedaan.
Of Ajax ook met El Hamdaoui in de basis kampioen zou zijn geworden weet ik niet en vind ik ook niet relevant want dat is een als vraag en als vragen die tellen niet mee.
Gast- Gast
Journey, Mourinho is echt geen toptrainer hoor, dat heb je namelijk een paar posts geleden aangegeven:
Hier kun je gemakkelijk de naam 'Pieter' vervangen door 'José', en de quote betrekken op de duels tegen Barca in de Champions League. Real faalde op alle fronten. Schuld van de trainer, toch?@Grafmat Tsja in een eerdere post hen ik al gewezen op Pieter Huistra en verdomd in de wedstrijd waar het opkomt faalt het team en faalt de trainer eigenlijk een schande!! Pieter is gewoon nog te licht voor deze job want heeft zijn team ondanks maanden van voor te kunnen bereiden een wel zeer povere voorstelling laten geven.
Kaj- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 3999
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 36
Leuk om de naam Rep weer eens te lezen, maar de vergelijking. Rep was in Frankrijk ten tijde van Platini groter dan Platini zelf. Er is zelfs een liedje over hem gemaakt wat ik op het betreffende Muziekspel-topic heb geplaatst.
Kwijl in mijn bek heb ik van Mounir nooit gekregen. Ja, misschien van ergernis. Bij AZ heeft ie een leuk jaar gedraaid, maar dat was het.
De vergelijking Rep/El Hamdaoui gaat dus volslagen mank. Hetzelfde geld voor de overige genoemde heren.
Kwijl in mijn bek heb ik van Mounir nooit gekregen. Ja, misschien van ergernis. Bij AZ heeft ie een leuk jaar gedraaid, maar dat was het.
De vergelijking Rep/El Hamdaoui gaat dus volslagen mank. Hetzelfde geld voor de overige genoemde heren.
Leeftijd : 67
Journey, Frank de Boer is de trainer en scheiding van taken zegt mij dat hij zich helemaal niet moet bezighouden met de financiele waarde van een voetballer, maar enkel met het spelletje an sich.
Frank kan niet met jongens zoals Mounir samenwerken. Frank heeft namelijk een schurfthekel aan patsertjes en al helemaal aan Marokkanen.
Als het bestuur van Ajax slim is, dwingen ze de Boer om El Hamdoui begin van komend seizoen 3 wedstrijden te laten spelen met als opdracht ook aan Mounir zelf dat hij zich in de picture moet spelen voor de verkoop.
Frank kan niet met jongens zoals Mounir samenwerken. Frank heeft namelijk een schurfthekel aan patsertjes en al helemaal aan Marokkanen.
Als het bestuur van Ajax slim is, dwingen ze de Boer om El Hamdoui begin van komend seizoen 3 wedstrijden te laten spelen met als opdracht ook aan Mounir zelf dat hij zich in de picture moet spelen voor de verkoop.
Gast- Gast
Goed. Morgenavond Champions League finale.
Waagt iemand nog een voorspelling? Ik hoop dat Man Utd morgen de wedstrijd gaat winnen. En ik geef ze ook nog wel een grote kans.
Waagt iemand nog een voorspelling? Ik hoop dat Man Utd morgen de wedstrijd gaat winnen. En ik geef ze ook nog wel een grote kans.
Erwin- Music-director
- Aantal berichten : 1694
Registratiedatum : 03-01-09
Leeftijd : 41
Haha Erwin, als liefhebber van mooi voetbalspel hoop ik natuurlijk dat Barça wint
Nee serieus ik gun Edwin v/d Sar erg veel maar Manchester United erg weinig.....................dat zegt wel genoeg denk ik
Bovendien is mijn favoriete club in het buitenland Barcelona, dus erg makkelijk aan wie ik mijn voorkeur geef!
Maar goed bovenal hoop ik op een aantrekkelijke wedstrijd!
Nee serieus ik gun Edwin v/d Sar erg veel maar Manchester United erg weinig.....................dat zegt wel genoeg denk ik
Bovendien is mijn favoriete club in het buitenland Barcelona, dus erg makkelijk aan wie ik mijn voorkeur geef!
Maar goed bovenal hoop ik op een aantrekkelijke wedstrijd!
- Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Kaj schreef:Journey, Mourinho is echt geen toptrainer hoor, dat heb je namelijk een paar posts geleden aangegeven:Hier kun je gemakkelijk de naam 'Pieter' vervangen door 'José', en de quote betrekken op de duels tegen Barca in de Champions League. Real faalde op alle fronten. Schuld van de trainer, toch?@Grafmat Tsja in een eerdere post hen ik al gewezen op Pieter Huistra en verdomd in de wedstrijd waar het opkomt faalt het team en faalt de trainer eigenlijk een schande!! Pieter is gewoon nog te licht voor deze job want heeft zijn team ondanks maanden van voor te kunnen bereiden een wel zeer povere voorstelling laten geven.
Oehhhh.... Game set and match to Mr. Raaijmakers...!
Journey: je vergeet een paar niet onbelangrijke details. In de wedstrijd tegen ADO ontbraken van het voor de winterstop zo succesvolle FC Groningen de volgende spelers: Matavz, Garcia, Van der Laak, Pedersen, Holla en Sparv. Dat is de helft van je basiselftal, de gehele as van middenveld en aanval, de reserve spits en/of nummer10 (Pedersen), en de aanvoerder (Van der Laak). Zou dát er ook niet iets mee te maken gehad kunnen hebben...? De eerste 3 zijn al langer afwezig, en mede de oorzaak van het verval van Groningen na de winterstop, maar Holla en Sparv hielden als blok "Van Bommel/De Jong' de FC recent nog bij mekaar. Daar stonden gisteren noodgedwongen de veel te flegmatieke en lichtgewichtige Hiariej en de draaikont Femi die al heel lang geen basisplaats meer heeft. Met name Sparv is erg belangrijk voor Groningen geworden. En op Holla is veel kritiek geweest, maar juist een wedstrijd als gisteren bewijst zijn waarde. Vrij naar De Dijk: "Als ie er niet is, weet je pas wat je mist..."
Om vanaf een hele grote afstand even zo te oordelen over de trainer getuigt mijns inziens eigenlijk meer van kortzichtigheid en een gebrek aan kennis over de situatie (blessures en schorsingen) dan van een hele scherpe neus...
Laat onverlet dat het zooitje ongeregeld van gister de boel natuurlijk nooit zo uit de klauw had mogen laten lopen...!
Mijn sympathie voor van der Sar is zo groot dat ik Man United de overwinning gun; het zou een volledig gegund en terecht droom afscheid zijn voor een van de beste en meest betrouwbare keepers die we ooit gehad hebben in NL.
Gast- Gast
sowhat schreef: Bij AZ heeft ie een leuk jaar gedraaid, maar dat was het.
Goed gezegd, Sowhat! Laten we maar ophouden, want eens zullen we het over de Lionel Messi van Ajax nooit worden. Ik vind het een vreselijke voetballer, Journey en ik begrijp echt niet wat je erin ziet.
Ik vond het wel grappig dat je het over Felix Gasselich begint. Dat is toch een cultheld uit mijn jeugd. Het was absoluut geen geslaagde aankoop, maar een miskoop? In die tijd werden nooit zoveel voetballers gekocht en als het dan tegen zat, viel het extra op. Felix zat in een team met allemaal geweldige jeugdvoetballers en viel gewoon uit de toon. Maar sorry, tegenwoordig in het Bosman-tijdperk worden zoveel pipo's gekocht dat Felix eigenlijk een wereldaankoop was. Die Gabri, dat was een perfect voorbeeld..
Jan...- Music-Master
- Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58
Hoewel in Edwin van de Sar een mooi afscheid gun, (want wat een geweldig afscheid zou het zijn als hij in een seizoen waarin hij weer het kampioenschap met zijn club mocht vieren ook de championsleaque beker weer omhoog mag houden, wat een cariere!),denk ik toch dat Barca gewoon aan het langste eind gaat trekken en wel om de reden dat ik denk dat Man United alleen maar met behoudend voetbal (verdedigend) Barca kan afstoppen en alleen dan een doelpunt zou kunnen maken vanuit een counter... Maar dan nog beheerst Barca het spelen tussen de linies zo goed, dat ze denk ik gewoon niet af te stoppen zijn... Man United houdt dat behoudende spelen namelijk nooit 90 minuten lang vol... Maar we zullen het zien morgen... Ik heb er in ieder geval zin in! Helemaal omdat ik er nu eens rustig voor kan gaan zitten... Als mn eigen cub speelt ben ik er veelste emotioneel bij betrokken, en heb ik geen minuut rust... (niet dat ik voortdurend loop te schelden ofzo hoor of gigantisch meeleef, maar meer druk in mn koppie en de adrenaline giert dan door mn lichaam) Ik denk overigens dat het 3-1 gaat worden... 2 doelpunten van Messi, 1 van Iniesa en 1 vanuit een counter van Rooney...
Gast- Gast
Renata, ik hoop dat Barca wint, want die spelen het mooiste voetbal. Edwin is een goeie keeper. Als hij in Doorn komt, krijgt hij een paar sokken. Jij mag ze uitreiken!
Leeftijd : 67
Ik heb het niet zo op Man United, dat kaugom gedoe van Ferguson, wat een kameel is dat. Ik heb ook niks met types als Les Ferdinand of Rooney. Ik gun wel Erwin van der Sar een mooie afsluiting van zijn geweldige carriere. Ik heb nooit Lev Yashin bewust mee gemaakt, maar in zijn tijd was Erwin duidelijk de beste keeper. Vooral op het EK 2008 heb ik zo vreselijk van hem genoten.
Nee, dan Barcelona. Messi en zijn neefjes spelen gewoonweg geweldig voetbal en mogen voor mij hun 4e trofee binnen slepen. Bij Barcelona ziet er nooit zo bedrijfsmatig uit, je ziet dat ze plezier in het voetbal hebben. Een sieraad in het product voetbal.
Nee, dan Barcelona. Messi en zijn neefjes spelen gewoonweg geweldig voetbal en mogen voor mij hun 4e trofee binnen slepen. Bij Barcelona ziet er nooit zo bedrijfsmatig uit, je ziet dat ze plezier in het voetbal hebben. Een sieraad in het product voetbal.
Jan...- Music-Master
Ja. Continu mekkeren op tegenstanders en scheids. Continu doorrollen en huilen op een voetbalveld. Doen alsof ze zwaar geblesseerd zijn, en wanneer ze van het veld moeten, gaan ze vijf seconden later weer sprintend het veld in. Sergio Busquets die een donkere speler van Real voor aap uit maakt. Ja, Barcelona is een geweldig sieraard voor het voetbal...
Ik hoop dat Barcelona het vanavond bij tikkie-tikkie en prachtig voetbal houdt. Dan zijn ze inderdaad wél een sieraard om te zien. Maar als ze weer dat gedrag laten zien wat ze tegen Arsenal en Real hebben getoond, dan mag Man Utd van mij winnen.
Ik hoop dat Barcelona het vanavond bij tikkie-tikkie en prachtig voetbal houdt. Dan zijn ze inderdaad wél een sieraard om te zien. Maar als ze weer dat gedrag laten zien wat ze tegen Arsenal en Real hebben getoond, dan mag Man Utd van mij winnen.
Erwin- Music-director
@Kaj In het kader van het "Mourinho" bashen mag je dat van mij rustig zeggen, alleen zie ik als men bij Real het geduld kan opbrengen en Mourinho laat zitten volgend seizoen een ander Real die wel eens of kamipioen of champions leage en wellicht van beide winaar kan gaan worden, iets wat ik Pieter niet zie doen.
Sterker als men Pieter laat zitten voorzie ik degradatiezorgen bij die "trots van het Noorden".
@Graf Wat een lulverhaal!!!
Allemaal huilie-huilie excuses in de categorie van "het gras was door de terreinmeester de verkeerde kant opgemaaid waardoor de bal niet in onze richting wilde gaan" !!! o ja, en verder "was de ijskast leeg in de bus, stond er een brug open, was de mascottekat weggelopen en stootte de materiaalman zijn kleine teen aan de deur van een bordeel!!!".
Weet je degene die er niet waren die waren er dus niet en je zal nooit weten wat er was gebeurd als ze er wel bij waren geweest.
Overigens is het ook nog eens een zeer kwalijke diskwalificatie voor hun vervangers!! erg fijn om te horen dat je mag spelen maar je wel slechter bent dan degene waar je voor in het veld staat!! een fijne boost voor het zelfvertrouwen zal dat geven zeg!!
Feit is en blijft dat je clubbie tegen ADO een wanvertonting heeft neergezet met geen enkele inzet, drive of overtuiging dat je dan ook als trainer en team nog die dwerggrabbelaar de hele wedstrijd op het doel laat staan is helemaal ongelooflijk.
Meteen na de 1e blunder had die clown eruit gemoeten hoewel dat gezien het totale gebrek aan beleving van de rest vermoedelijk ook geen bal meer had uitgemaakt.
Helaas werkt het nu eenmaal zo dat de trainer verantwoordelijk is en daar ook vorstelijk voor word betaald inclusief een afbreukrisico in zijn contract dus ik zou zeggen "Pieter bedankt en nog een hele fijne tijd bij AGOVV of zoiets" en hop de markt op voor een trainer die zijn team wel gemotiveerd het veld in kan jagen voor de wedstrijd van het seizoen.
@Jan4004 Waarom ik Mounir leuk vind heb ik al uitgelegd, overigens Gas en Licht was een heuse miskoop die gewoon niet bij Ajax paste en gewoon te traag was, verder is door de actie Mounir ruilen voor Theo er echt wel minimaal 8 miljoen weggevloeid uit de kas van Ajax en dat is zonde want voor 8 miljoen had ik nog wel een paar leuke spelers met meer potentiele transferwaarde geweten.
Voor vanavond hoop ik op Manchester United en vooral voor die proleet van een kauwgumballen vretende onverstaanbare schot Ferguson die ik als coach veel hoger aansla dan Guardiola en ik vind Man United ook gewoon een betere uitstraling hebben dan Barcalona. Maar vooral hoop ik op een open eerlijke wedstrijd waarin Koning Voetbal weer eens wint door een opzwepende partij op de mat te toveren.
Sterker als men Pieter laat zitten voorzie ik degradatiezorgen bij die "trots van het Noorden".
@Graf Wat een lulverhaal!!!
Allemaal huilie-huilie excuses in de categorie van "het gras was door de terreinmeester de verkeerde kant opgemaaid waardoor de bal niet in onze richting wilde gaan" !!! o ja, en verder "was de ijskast leeg in de bus, stond er een brug open, was de mascottekat weggelopen en stootte de materiaalman zijn kleine teen aan de deur van een bordeel!!!".
Weet je degene die er niet waren die waren er dus niet en je zal nooit weten wat er was gebeurd als ze er wel bij waren geweest.
Overigens is het ook nog eens een zeer kwalijke diskwalificatie voor hun vervangers!! erg fijn om te horen dat je mag spelen maar je wel slechter bent dan degene waar je voor in het veld staat!! een fijne boost voor het zelfvertrouwen zal dat geven zeg!!
Feit is en blijft dat je clubbie tegen ADO een wanvertonting heeft neergezet met geen enkele inzet, drive of overtuiging dat je dan ook als trainer en team nog die dwerggrabbelaar de hele wedstrijd op het doel laat staan is helemaal ongelooflijk.
Meteen na de 1e blunder had die clown eruit gemoeten hoewel dat gezien het totale gebrek aan beleving van de rest vermoedelijk ook geen bal meer had uitgemaakt.
Helaas werkt het nu eenmaal zo dat de trainer verantwoordelijk is en daar ook vorstelijk voor word betaald inclusief een afbreukrisico in zijn contract dus ik zou zeggen "Pieter bedankt en nog een hele fijne tijd bij AGOVV of zoiets" en hop de markt op voor een trainer die zijn team wel gemotiveerd het veld in kan jagen voor de wedstrijd van het seizoen.
@Jan4004 Waarom ik Mounir leuk vind heb ik al uitgelegd, overigens Gas en Licht was een heuse miskoop die gewoon niet bij Ajax paste en gewoon te traag was, verder is door de actie Mounir ruilen voor Theo er echt wel minimaal 8 miljoen weggevloeid uit de kas van Ajax en dat is zonde want voor 8 miljoen had ik nog wel een paar leuke spelers met meer potentiele transferwaarde geweten.
Voor vanavond hoop ik op Manchester United en vooral voor die proleet van een kauwgumballen vretende onverstaanbare schot Ferguson die ik als coach veel hoger aansla dan Guardiola en ik vind Man United ook gewoon een betere uitstraling hebben dan Barcalona. Maar vooral hoop ik op een open eerlijke wedstrijd waarin Koning Voetbal weer eens wint door een opzwepende partij op de mat te toveren.
Gast- Gast
jan4004 schreef:Ik heb het niet zo op Man United, dat kaugom gedoe van Ferguson, wat een kameel is dat. Ik heb ook niks met types als Les Ferdinand of Rooney. Ik gun wel Erwin van der Sar een mooie afsluiting van zijn geweldige carriere. Ik heb nooit Lev Yashin bewust mee gemaakt, maar in zijn tijd was Erwin duidelijk de beste keeper. Vooral op het EK 2008 heb ik zo vreselijk van hem genoten.
Als je van Les nou nog Rio Ferdinand maakt ben ik het helemaal en dan ook echt helemaal met je eens!
Maar goed vroegguh was ik voor Leeds United en dat was toen de aartsrivaal van Manchester United, dus daar zal mijn afkeer voor Man. Un. ook mee te maken hebben....................
Enne Erwin zo'n typje als Sergio Busquets geeft voor mij niet de doorslag, dat zijn juist de artiesten zoals Messi, Xavi & Iniesta!
- Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Les Ferdinand, dat die naam nog eens voorbijkomt; buitencategorie lekker hapje; als voetballer was hij iets minder
Jouerney....., weet jij uberhaupt wel iets van voetbal, of heb je de namen gegoogeld en plak je daar je standaard huilie-huilie verhaal op?
Jouerney....., weet jij uberhaupt wel iets van voetbal, of heb je de namen gegoogeld en plak je daar je standaard huilie-huilie verhaal op?
Gast- Gast
"Voetbal is een simpel spel 2 maal 11 mannen spelen een wedstrijd op gras en op het eind winnen de Duitsers" vij naar Lineker G.. Verder is de bal rond en als je nu maar een keer meer scoort dan die ander win je het vanzelf.katje37 schreef:Les Ferdinand, dat die naam nog eens voorbijkomt; buitencategorie lekker hapje; als voetballer was hij iets minder
Gast- Gast
Dezelfde Lineker heeft gezegd dat Man Utd vanavond kansloos is.
Erwin- Music-director
Ah Lineker; de man met de mooiste benen en de grootste oren van alle voetballers
Gast- Gast
Beste Erwin,
Ik heb de wedstrijd gemist en er zijn geen herhalingen op TV. Kan je voor mij een verslagje uitbrengen hoe die etters uit Barcelona gewonnen hebben?
Jan
Ik heb de wedstrijd gemist en er zijn geen herhalingen op TV. Kan je voor mij een verslagje uitbrengen hoe die etters uit Barcelona gewonnen hebben?
Jan
Jan...- Music-Master
Journeyman schreef:@Graf Wat een lulverhaal!!!
Ik weet eigenlijk niet waar ik zou moeten beginnen bij een reactie op deze post, laat staan waar ik zou moeten eindigen. Ik denk dat ik het dus maar niet doe.
Jan
Dat je een dikke sukkel bent dat je deze wedstrijd gemist heb.
Erwin- Music-director
Kan het alleen maar eens zijn met Grafmat.
Sorry Journey, ik was een tijdje blij met je stukkies, maar de laatste tijd is er geen touw aan vast te knopen. Beetje slap gelul allemaal. W willen de ouwe Journey terug!!!
Sorry Journey, ik was een tijdje blij met je stukkies, maar de laatste tijd is er geen touw aan vast te knopen. Beetje slap gelul allemaal. W willen de ouwe Journey terug!!!
Jan...- Music-Master
Dik verdiende overwinning van Barcelona in een verder sportieve wedstrijd; wat een klasse verschil tussen die 2 ploegen.
Wat moet het een feest zijn voor een trainer om met Messi te mogen werken. Altijd vrolijk en volledig in dienst van het team excellerend. Het viel me ook op dat iedereen hem vertederend over z'n bol aaide; met recht de beste voetballer van de wereld.
Wat moet het een feest zijn voor een trainer om met Messi te mogen werken. Altijd vrolijk en volledig in dienst van het team excellerend. Het viel me ook op dat iedereen hem vertederend over z'n bol aaide; met recht de beste voetballer van de wereld.
Gast- Gast
Ontzettend fijn... Met als smoes de bouw van een school vlak naast het stadion is de kaartverkoop aan het de kassa vandaag gesloten voor FC Groningen - ADO, %$#@#@#&*. dat betekent dus dat ik op zoek moet naar een Sopkassie of zo... Beláchelijk. Angst voor onze oergezellige vrienden uit Den Haag, denk ik...
» Voetbal eredivisie toto seizoen: 2010-2011
» WK Voetbal 2010 Pool!
» Formule 1 2011
» Voetbal
» Compassie en Voetbal
» WK Voetbal 2010 Pool!
» Formule 1 2011
» Voetbal
» Compassie en Voetbal
Pagina 23 van 25
Permissies van dit forum: