Voetbal-topique seizoen 2010 - 2011
+13
Kaj
Timmus
LarryMullen
Grafmat
Jaap2000
MrJohn
Ries
Dave Evans
Paapke
Mauricedegier
Jorg
sowhat
Erwin
17 plaatsers
Pagina 4 van 25
Pagina 4 van 25 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 14 ... 25
Re: Voetbal-topique seizoen 2010 - 2011
Goh, voetbal. vaak zijn voetballers nogal grof in de mond. noem het dan Pootbal, zou ik zeggen.
Maar dan hier mijn "blik" opvoetPootbal.
Een groen veld met witte lijntjes. aan de uiteinden van het groene nep-grasveld, staan twee doeltjes. Op het veldje lopen een stuk of 20 mannetjes, waarvan er 2 in zo'n doeltje staan. ergens vliegt een rondvormig ding rond. dat is de bal. het doel van die mannetjes is om tegen het balletje aan te schoppen en het balletje in het doeltje krijgen.
Met andere woorden: voetbal intereseert me niet
Groetjes, Jesper.
Maar dan hier mijn "blik" op
Een groen veld met witte lijntjes. aan de uiteinden van het groene nep-grasveld, staan twee doeltjes. Op het veldje lopen een stuk of 20 mannetjes, waarvan er 2 in zo'n doeltje staan. ergens vliegt een rondvormig ding rond. dat is de bal. het doel van die mannetjes is om tegen het balletje aan te schoppen en het balletje in het doeltje krijgen.
Met andere woorden: voetbal intereseert me niet
Groetjes, Jesper.
LarryMullen- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 3951
Registratiedatum : 31-12-10
Leeftijd : 25
Voetbal-topique 2010 - 2011
Groover schreef:Reeds jarenlang was ik fan en medewerker van HFC Haarlem. Op 25 januari vorig jaar was het over en uit voor de 120 jaar oude roodbroekenclub. Waar ik als spelerhomebeheerder de spelers van selectie en de jeugdteams van de eerstdivisionist dagelijks alles verzorgde.
Naast de HFC Haarlem volg ik ook FC Twente al jaren.
Noodgedwongen revalideerde ik in de jaren '80 van de vorige eeuw (pff lang, lang geleden) in het Oosten van het land.
Het ene weekend was ik dan in Het Diekmanstadion de toenmalige thuisbasis van FC Twente, het andere weekend aan de Jan Gijzenkade in Haarlem waar de roodblauwe leeuwen hun thuisbasis hadden.
Ik hoop dan ook dat FC Twente opnieuw de titel pakt.
Hierbij mijn all over favourite HFC Haarlem- team:
Doel: Edward Metgod.
Achter: Keith Masefield, Martin Haar (aanvoerder) Piet Huyg, en Alwin Leysner.
Midden: Arthur Numan, Barry van Galen, en Gerrie Kleton.
Voor: Ruud Gullit, Piet Keur en Joop Bockling.
Reserves: Ruud Hesp(doel) Raymond Atteveld, Rob Matthaei, Beer Wentink, Johnny Metgod en Wim Balm.
Coach: Barry Hughes.
Voorspelling eindstand 2010 - 2011:
1 FC Twente
2 PSV
3 Ajax
4 FC Groningen
5 AZ
Gast- Gast
Ajax en Feyenoord zijn wel met afstand de clubs die ook favoriet zijn bij niet-Amsterdammers respectievelijk niet-Rotterdammers. Iemand die in Limburg woont zal niet snel fan worden van Twente, maar veel eerder van de genoemde clubs. Ajax en Feyenoord zijn dan ook meteen de clubs die het meest gehaat worden.
Journeyman geeft hier aan dat Ajax, Feyenoord en PSV wel de boventoon moeten voeren in sportbladen en op TV, omdat anders de belangstelling verloren gaat. Het is nooit uitgevoerd, dus ik vraag me of je daar gelijk in hebt. Ik vond het vroeger op Studio Sport behoorlijk irritant dat altijd begonnen werd met een club uit de traditionele top-3, óók wanneer bijvoorbeeld Utrecht-Heerenveen de nummer 5 tegen de nummer 3 was. Op die manier houd je het wel in stand ja. Daarom waren de kampioenschappen van AZ en daarna Twente dubbele overwinningen: niet alleen een pluim op een jaar van hard werken, maar ook het doorbreken van de heerschappij van de grote drie, die, zoals het helaas nog steeds gaat, excellerende spelers van kleinere clubs met kleinere begrotingen wegkopen.
Ik vind Nederlands voetbal over het algemeen niet bijzonder mooi. Mijn ploeg, de FC, speelt echter in mijn ogen erg aantrekkelijk voetbal en is nauwelijks vergelijkbaar met het spel van PSV, dat toch echt veel degelijker en daardoor meer voorspelbaar en saaier is.
Journeyman geeft hier aan dat Ajax, Feyenoord en PSV wel de boventoon moeten voeren in sportbladen en op TV, omdat anders de belangstelling verloren gaat. Het is nooit uitgevoerd, dus ik vraag me of je daar gelijk in hebt. Ik vond het vroeger op Studio Sport behoorlijk irritant dat altijd begonnen werd met een club uit de traditionele top-3, óók wanneer bijvoorbeeld Utrecht-Heerenveen de nummer 5 tegen de nummer 3 was. Op die manier houd je het wel in stand ja. Daarom waren de kampioenschappen van AZ en daarna Twente dubbele overwinningen: niet alleen een pluim op een jaar van hard werken, maar ook het doorbreken van de heerschappij van de grote drie, die, zoals het helaas nog steeds gaat, excellerende spelers van kleinere clubs met kleinere begrotingen wegkopen.
Ik vind Nederlands voetbal over het algemeen niet bijzonder mooi. Mijn ploeg, de FC, speelt echter in mijn ogen erg aantrekkelijk voetbal en is nauwelijks vergelijkbaar met het spel van PSV, dat toch echt veel degelijker en daardoor meer voorspelbaar en saaier is.
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16848
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Favo Ajax elftal is bijna onmogelijk, elk elftal dat je opstelt mist nog zoveel kanjers..............
Maar o.k. ook ik probeer het maar dan het perfecte elftal ook qua posities (tussen haakjes de tweede/derde keus)
Edwin van de Sar (Maarten Stekelenburg, Piet Schrijvers)
Danny Blind (Wim Suurbier, Hattem Trabelsi)
Ruud Krol (Danny Blind, Ronald Koeman)
Frank Rijkaard (Winston Bogarde, Ole Tobiassen)
Frank de Boer (Christiano Chivu, Winston Bogarde)
Johan Neeskens (Jan Wouters, Clarence Seedorf)
Johan Cruyff (Jari Litmanen, Dennis Bergkamp)
Wesley Sneijder (Rafael vd Vaart, Frank Arnesen)
Johnny Rep (Dennis Bergkamp, Finidi George, Tscheu La Ling)
Marco van Basten (Patrick Kluivert, Luis Suarez)
Rob de Wit (Michael Laudrup, Piet Keizer, Brian Laudrup)
nee geen doen eigenlijk.............. (Sorry Zlatan , Ronald de Boer, Arnold Muhren, etc. )
Maar o.k. ook ik probeer het maar dan het perfecte elftal ook qua posities (tussen haakjes de tweede/derde keus)
Edwin van de Sar (Maarten Stekelenburg, Piet Schrijvers)
Danny Blind (Wim Suurbier, Hattem Trabelsi)
Ruud Krol (Danny Blind, Ronald Koeman)
Frank Rijkaard (Winston Bogarde, Ole Tobiassen)
Frank de Boer (Christiano Chivu, Winston Bogarde)
Johan Neeskens (Jan Wouters, Clarence Seedorf)
Johan Cruyff (Jari Litmanen, Dennis Bergkamp)
Wesley Sneijder (Rafael vd Vaart, Frank Arnesen)
Johnny Rep (Dennis Bergkamp, Finidi George, Tscheu La Ling)
Marco van Basten (Patrick Kluivert, Luis Suarez)
Rob de Wit (Michael Laudrup, Piet Keizer, Brian Laudrup)
nee geen doen eigenlijk.............. (Sorry Zlatan , Ronald de Boer, Arnold Muhren, etc. )
- Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Oja bij Groover mis ik de man met de mooiste snor die een voetballer ooit had: Abe van de Ban en bij Katje mis ik de grijze muis : Pietro Paulo Virdis!!!
- Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Waar ik me altijd zo vrolijk over opwind, is het gedoe en de discussies over het te spelen "systeem".
1-2-3-4; 4-2-4; 3-4-3; 1-8-1; 4-1-5... en alle andere combinaties die tezamen het getal 10 opleveren (want de keeper telt blijkbaar niet mee in "het systeem").
En als ik dan naar het spelletje kijk, dan lopen ze toch allemaal door elkaar. Oké, er zijn er een paar die wat meer voorin lopen en een paar die wat meer achterin blijven maar voor de rest is er in het hele "systeem" tijdens de wedstrijd weinig te zien.
Bullshit dus, dat systeem.
Je zet gewoon een paar stevige jongens achterin; een paar met goed loopvermogen in het midden en een paar handige jongleurs voorin. Eventueel rekening houden met links- en rechtspoten maar verder is het gewoon een kwestie van goed samenspel.
Maar misschien zie ik het verkeerd. Daarom ben ik ook nooit voetbaltrainer geworden
1-2-3-4; 4-2-4; 3-4-3; 1-8-1; 4-1-5... en alle andere combinaties die tezamen het getal 10 opleveren (want de keeper telt blijkbaar niet mee in "het systeem").
En als ik dan naar het spelletje kijk, dan lopen ze toch allemaal door elkaar. Oké, er zijn er een paar die wat meer voorin lopen en een paar die wat meer achterin blijven maar voor de rest is er in het hele "systeem" tijdens de wedstrijd weinig te zien.
Je zet gewoon een paar stevige jongens achterin; een paar met goed loopvermogen in het midden en een paar handige jongleurs voorin. Eventueel rekening houden met links- en rechtspoten maar verder is het gewoon een kwestie van goed samenspel.
Maar misschien zie ik het verkeerd. Daarom ben ik ook nooit voetbaltrainer geworden
Jaap2000- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 3102
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
@Dave Als ik al die namen zie....................pffffffffffff hoe kon ik Wintonnetje vergeten?? Arnesen??? Lerboe?? Trabelsi,?? Finidi?? etc. etc.
@Timmus
Ik begrijp de druiven zijn nu eenmaal zuur maar het is nu eenmaal allang al een vaststaand gegeven dat als bv de VI op de cover een speler heeft van bv NEC/Groningen/Heerenveen de "losse" verkoop dramatisch in elkaar knalt t.o.v. hetzelfde blad maar nu met een Ajax/Feijenoord speler.
Ook is allang al aangetoond dat als bv Studio Sport geen Ajax/Feijenoord en/of PSV heeft de kijkcijfers een zeer dalende tendens vertonen, idem met de volgorde van uitzending.
Dat spelers weggaan heeft natuurlijk niet alleen maar met de macht van het geld te maken maar natuurlijk ook met de keuze van de speler zelf voor een bepaalde club te spelen, een speler die moet kiezen tussen Manheim en Bayern Munchen of Manchester United en Wigan Athletic of Barcelona versus Malaga enzovoort enzovoort ja dat is gelijk aan Heerenveen/Groningen/AZ- Ajax/Feijenoord/PSV 99,9 % van de spelers kiest dan helaas, maar het is niet anders, voor de in ieder geval "in naam" nog altijd grote club.
En net als bv Malmo/Rosenborg/Stockholm of Jokerit het opleidingscentrum zijn voor de Nederlandsche "sub" top zo zijn deze op hun beurt opleidingsclubs voor de "grote" Nederlandsche 3.
Verder vind ik puur persoonlijk het nog dommer dan dom om een bepaalde club te haten, ik haat geen enkele club en wens ze allemaal even veel succes te alleen gun ik het Ajax wat meer dan een ander maar mochten die anderen beter zijn so be it!!!
Maar haten gaat mij veel en veel te ver en je houd daarmee iets in stand wat dusdanig oliedom is dat ik daar geen woorden meer voor beschikbaar heb.
Het zou namelijk wel eens leuk zijn, om net als ik toen ik 5 jaar was en met mijn Oom naar Rotterdam ging met mijn Ajaxsjaaltje om de nek gebonden en daarna gewoon tussen de rasechte Feijenoorders kon gaan zitten, als dit nu weer eens ooit zou kunnen voor de huidige generatie kids en daar past HAAT niet bij.
@Timmus
Ik begrijp de druiven zijn nu eenmaal zuur maar het is nu eenmaal allang al een vaststaand gegeven dat als bv de VI op de cover een speler heeft van bv NEC/Groningen/Heerenveen de "losse" verkoop dramatisch in elkaar knalt t.o.v. hetzelfde blad maar nu met een Ajax/Feijenoord speler.
Ook is allang al aangetoond dat als bv Studio Sport geen Ajax/Feijenoord en/of PSV heeft de kijkcijfers een zeer dalende tendens vertonen, idem met de volgorde van uitzending.
Dat spelers weggaan heeft natuurlijk niet alleen maar met de macht van het geld te maken maar natuurlijk ook met de keuze van de speler zelf voor een bepaalde club te spelen, een speler die moet kiezen tussen Manheim en Bayern Munchen of Manchester United en Wigan Athletic of Barcelona versus Malaga enzovoort enzovoort ja dat is gelijk aan Heerenveen/Groningen/AZ- Ajax/Feijenoord/PSV 99,9 % van de spelers kiest dan helaas, maar het is niet anders, voor de in ieder geval "in naam" nog altijd grote club.
En net als bv Malmo/Rosenborg/Stockholm of Jokerit het opleidingscentrum zijn voor de Nederlandsche "sub" top zo zijn deze op hun beurt opleidingsclubs voor de "grote" Nederlandsche 3.
Verder vind ik puur persoonlijk het nog dommer dan dom om een bepaalde club te haten, ik haat geen enkele club en wens ze allemaal even veel succes te alleen gun ik het Ajax wat meer dan een ander maar mochten die anderen beter zijn so be it!!!
Maar haten gaat mij veel en veel te ver en je houd daarmee iets in stand wat dusdanig oliedom is dat ik daar geen woorden meer voor beschikbaar heb.
Het zou namelijk wel eens leuk zijn, om net als ik toen ik 5 jaar was en met mijn Oom naar Rotterdam ging met mijn Ajaxsjaaltje om de nek gebonden en daarna gewoon tussen de rasechte Feijenoorders kon gaan zitten, als dit nu weer eens ooit zou kunnen voor de huidige generatie kids en daar past HAAT niet bij.
Gast- Gast
Ik denk zelf dat je dat juist helemaal GOED ziet en absoluut geen "systeem" brilletje nodig hebt!!! Jammer dat je geen voetbalcoach bent geworden ik denk dat je tussen de kerstboom uitvinders geen slecht figuur had geslagen!!!Jaap2000 schreef:Waar ik me altijd zo vrolijk over opwind, is het gedoe en de discussies over het te spelen "systeem".
Gast- Gast
Journeyman schreef:Een FC Groningen zal ook nooit de status van bv Feyenoord bereiken dat is misschien erg vervelend voor de supporter van Groningen maar wel een feit.
Geef mij maar de eindklassering van FC Grunn'n t.o.v. Feyenoord de laatste 5 á 6 jaar, i.p.v. de status van Feyenoord vanwege prestaties van voor mijn eigen geboorte...
(jaja, ik weet ook wel dat F'noord nog een Uefa Cup heeft gewonnen in het nieuwe millennium en ergens in de 90-er jaren ook nog eens kampioen is geweest...)
Abe van de Ban was uniek om zijn snor. Maar ik stel toch echt de beste ploeg op die Haarlem had Dave Evans.[list][*]Dave Evans schreef:Oja bij Groover mis ik de man met de mooiste snor die een voetballer ooit had: Abe van de Ban en bij Katje mis ik de grijze muis : Pietro Paulo Virdis!!!
En Numan en van Galen schopten het toch tot Oranje.
Gast- Gast
Richie39 schreef:Poeh, leuk die elftallen aller tijden van de favoriete clubs, makkelijk om er 1 van mijn grote liefde te maken, zou dan waarschijnljk ook direct het Nederlands elftal aller tijden zijn . Moet mij wel even van het hart dat juist de arrogantie die een beetje uitstraalt van Journey's beginzin 1 van de oorzaken is dat alle niet Ajaxfans niet alleen geen fan zijn maar in de meeste gevallen een bloedhekel aan Ajax hebben.
Doel: Edwin van de Sar
Verdediging: Wim Suurbier
Ruud Krol
Frank Rijkaard
Frank de Boer
Middenveld: Johan Neeskens
Johan Cruijf
Edgar Davids
Aanval: Dennis Bergkamp
Marco van Basten
Piet Keizer
Reserves: Maarten Stekelenburg
Danny Blind
Jari Litmanen
Patrick Kluivert
Rafael van de Vaart
Wesley Sneijder
Duidelijk toch dat ik een Ajacied in hart en nieren ben vanaf ongeveer 1978 toen ze ook al zo´n leuk elftal hadden met o.a Tahamata, Lerby, Arnesen en La Ling. Sympathy voor andere clubs is er natuurlijk wel degelijk zo heb ik veel respect voor Fc Twente en Utrecht en in het buitenland gaat mijn voorkeur uit naar Tottenham en Barcelona.
Mijn voorspelling qua eindstand
1/Ajax
2/Fc Twente
3/PSV
4/AZ
5/Fc Groningen
Je slaat inderdaad volkomen de spijker op zn kop Richie... Dat ik op zn zachts gezegd niet zo gecharmeerd ben van die club uit Amsterdam komt inderdaad vooral door de arrogante houding van de mensen bij de club en supporters daar uit het westen....
Gast- Gast
Ik kom daarentegen uit Amsterdam en ben juist erg gecharmeerd van FC Grunn Glim
MrJohn- Chief
- Aantal berichten : 16693
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 74
Grafmat schreef:Journeyman schreef:Een FC Groningen zal ook nooit de status van bv Feyenoord bereiken dat is misschien erg vervelend voor de supporter van Groningen maar wel een feit.
Geef mij maar de eindklassering van FC Grunn'n t.o.v. Feyenoord de laatste 5 á 6 jaar, i.p.v. de status van Feyenoord vanwege prestaties van voor mijn eigen geboorte...
(jaja, ik weet ook wel dat F'noord nog een Uefa Cup heeft gewonnen in het nieuwe millennium en ergens in de 90-er jaren ook nog eens kampioen is geweest...)
Helemaal mee eens grafmat!
Gast- Gast
Ik moet zeggen nu Frank de Boer trainer is van Ajax gun ik het ze wel weer om wat te winnen. Jol vond ik echt een vreselijke man.
Erwin- Music-director
- Aantal berichten : 1694
Registratiedatum : 03-01-09
Leeftijd : 41
MrJohn schreef:Ik kom daarentegen uit Amsterdam en ben juist erg gecharmeerd van FC Grunn Glim
Dr zijn positieve uitzonderingen mr John
Gast- Gast
Erwin schreef:Ik moet zeggen nu Frank de Boer trainer is van Ajax gun ik het ze wel weer om wat te winnen. Jol vond ik echt een vreselijke man.
Bij mij is dat dus precies het tegenovergestelde.... Ik las van de week weer eens zo'n arrogante opmerking van Frank op voetbalprimeur, waarin hij zei dat hij geen traan heeft gelaten om het vertek van Jol, omdat hij nooit heeft begrepen dat Ajax hem als trainer wou hebben, want hij vond Jol absoluut niet bij de club passen... De beste man is echter met een hoop bombarie binnengehaald in Amsterdam... Iedereen was het er overeens dat Jol een prima trainer was/is die het goed had gedaan bij onder andere HSV en de Spurs... Dit vind ik dus persoonlijk weer een verschrikkelijk arrogante opmerking van Frank de Boer.... Jol is weg, dan kan er nog wel even met modder worden nagegooid.... Dat Ron Jans naar Heerenveen ging heeft mij ook nooit lekker gezeten en nog steeds niet... Want zeggen dat je nooit naar Heerenveen zal gaan en het dan toch doen, dat kan gewoon niet... Maar toen Ron met Heerenveen hier kwam voor een aantal maandjes terug werd hij toch heel hartelijk ontvangen (ook door mij)hier bij het stadion, want Ron Jans heeft ontzettend goed werk geleverd die 8 jaar dat hij bij ons en Europees voetbal gehaald en dat zijn wij niet vergeten... Er wordt dus niet met modder gesmeten... Zo kan het ook....
Gast- Gast
Frank de Boer vind ik ook een ongelofelijke arrogante, chagrijnige, achterbakse zeurzak, maar het is wel "onze" arrogante, chagrijnige, achterbakse zeurzak. Hij hoort bij Ajax, dus kan ik het van hem wel hebben itt dezelfde karaktereigenschappen bij Jol.
Gast- Gast
katje37 schreef:Frank de Boer vind ik ook een ongelofelijke arrogante, chagrijnige, achterbakse zeurzak, maar het is wel "onze" arrogante, chagrijnige, achterbakse zeurzak. Hij hoort bij Ajax, dus kan ik het van hem wel hebben itt dezelfde karaktereigenschappen bij Jol.
Naar mijn mening is 98% van pootballers zo
Greetz, Je$per.
LarryMullen- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 3951
Registratiedatum : 31-12-10
Leeftijd : 25
katje37 schreef:Frank de Boer vind ik ook een ongelofelijke arrogante, chagrijnige, achterbakse zeurzak, maar het is wel "onze" arrogante, chagrijnige, achterbakse zeurzak. Hij hoort bij Ajax, dus kan ik het van hem wel hebben itt dezelfde karaktereigenschappen bij Jol.
Het zijn wel allemaal eigenschappen die maken dat Ajax de enige club is aan wie ik werkelijk een hekel heb
Mauricedegier- Beheerder
- Aantal berichten : 6607
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 42
Jol kwam inderdaad met veel bombarie binnen. Maar gezien zijn aankoopbeleid heeft hij niks veranderd aan Ajax. Sterker nog, het is alleen maar slechter geworden onder hem. Frank de Boer is toch een soort van held. Misschien is ie wat arrogant, maar dat ze zijn toch allemaal? Als je Rutten hoort praten, dan word je helemaal misselijk. Dan zie ik nog liever Ajax kampioen worden dan PSV. En dat zeg ik niet vaak.
Maar toch liever Twente. En dan Groningen.
Erwin- Music-director
Erwin schreef:Jol kwam inderdaad met veel bombarie binnen. Maar gezien zijn aankoopbeleid heeft hij niks veranderd aan Ajax. Sterker nog, het is alleen maar slechter geworden onder hem. Frank de Boer is toch een soort van held. Misschien is ie wat arrogant, maar dat ze zijn toch allemaal? Als je Rutten hoort praten, dan word je helemaal misselijk. Dan zie ik nog liever Ajax kampioen worden dan PSV. En dat zeg ik niet vaak.
Halverwege de eerste seizoenshelft ging het inderdaad wat minder, maar toen Suarez en El Hamdioui lekker op dreef waren en aan de lopende band scoorden en ook mooie goals maakten hoorde je niemand klagen daar in Amsterdam.....
Gast- Gast
Suarez en El Hamdaoui moet je niet samen in de spits zetten. Ze zijn niet aanspeelbaar, en Ajax werd afhankelijk van individuele acties van hen. Dan ging het soms goed en dat leverde fraaie goals op, maar als zij niet in vorm waren, of er stond een strakke verdediging, dan kon Ajax helemaal niks meer doen. Pantelic speelde nooit echt geweldig, maar was in de 2e seizoenshelft wel een aanspeelpunt in de spits. Rommedahl was ook een nuttige kracht. Beiden kregen geen nieuw contract, en Jol haalde spelers als Mido, Tainio en Ooijer waar je niks aan hebt.
De Boer gaat het proberen met De Jong in de spits, en Suarez vanaf de zijkant. Je zult zien dat dat veel beter gaat. Dat zag je al in Milan.
De Boer gaat het proberen met De Jong in de spits, en Suarez vanaf de zijkant. Je zult zien dat dat veel beter gaat. Dat zag je al in Milan.
Erwin- Music-director
Journeyman schreef:Dat spelers weggaan heeft natuurlijk niet alleen maar met de macht van het geld te maken maar natuurlijk ook met de keuze van de speler zelf voor een bepaalde club te spelen, een speler die moet kiezen tussen Manheim en Bayern Munchen of Manchester United en Wigan Athletic of Barcelona versus Malaga enzovoort enzovoort ja dat is gelijk aan Heerenveen/Groningen/AZ- Ajax/Feijenoord/PSV 99,9 % van de spelers kiest dan helaas, maar het is niet anders, voor de in ieder geval "in naam" nog altijd grote club.
En nu vergis je je dus bij het gebruik van de naam Feyenoord, en wellicht zelfs Ajax.
1) De reputatie van Ajax en de mislukte aankopen is al bijna net zo berucht als die van Feyenoord en de mislukte spitsen, en heel veel spelers gaan liever naar een kleinere club in het buitenland waar ze evenveel of meer kunnen verdienen.
2) Spelers gaan al een aantal jaar liever naar Twente/Heerenveen/Groningen/AZ dan naar Feyenoord. Danny Buijs was de laatste die uit echte clubliefde van Groningen naar Feyenoord ging, en wát een plezier heeft 'ie ervan gehad... Aan feyenoord durft bijna niemand zijn handen meer te branden. En dán komt dus Van Beukering...
En Journey, je zegt me iets te vaak: "helaas, maar het is niet anders" om nog geloofwaardig te zijn. Daar meen je geen bal van.
Laatst aangepast door Grafmat op 14.01.11 20:07; in totaal 2 keer bewerkt
Gast- Gast
Jij begon.
Erwin- Music-director
Pagina 4 van 25 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 14 ... 25
Soortgelijke onderwerpen
» Voetbal eredivisie toto seizoen: 2010-2011
» WK Voetbal 2010 Pool!