Voetbal-topique seizoen 2010 - 2011
+13
Kaj
Timmus
LarryMullen
Grafmat
Jaap2000
MrJohn
Ries
Dave Evans
Paapke
Mauricedegier
Jorg
sowhat
Erwin
17 plaatsers
Pagina 6 van 25
Pagina 6 van 25 • 1 ... 5, 6, 7 ... 15 ... 25
Re: Voetbal-topique seizoen 2010 - 2011
Erwin schreef:Twente heeft een topprestatie geleverd. Had ik eerlijk gezegd niet verwacht. Maar nu kijken wat het waard is voor Twente. Woensdag tegen PSV, en komend weekend tegen Feyenoord. En volgens mij volgt Utrecht uit ook heel snel.
PSV deed het erg goed. Ajax is onder De Boer blijkbaar nog niks veranderd. En die mogen volgende week tegen NAC uit. Dus dat wordt dan ook weer lastig.
Het seizoen duurt nog wel even, maar dat Twente in Groningen wint is bijzonder knap.
De bekerconfrontatie wordt interessant. Tegen Feyenoord zal Twente het niet zo moeilijk hebben.
Mauricedegier- Beheerder
- Aantal berichten : 6607
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 42
@ Erwin, ik las net al je pm in mn mailbox! Gelukkig ben ik een sportief verliezer.. Gefeliciteerd met de overwinning van je club... Het was al met al een verdiende overwinning voor Fc Twente. Het was in ieder geval een wedstrijd die het aanzien wel waard was. Wel leek het vanmiddag dat Fc Twente thuis speelde en Fc Groningen uit. Fc Twente maakte toch meer het spel en Fc Groningen probeerde het toch voornamelijk in de omschakeling. Hoewel ook wij nog wat aardige kansen hebben gehad, hing de 1-2 toch meer in de lucht dan de 2-1... Vervelend voor ons was natuurlijk dat de gelijkmaker wel heel snel viel na de fraaie 1-0 van Matavz en ook nog eens vlak voor de rust. Wat ik alleen vooral niet zo goed begreep van mn eigen ploeg is dat vooral de lange en dus hoge bal gehanteerd werd. Eigenlijk weet je dat deze lange ballen allemaal voor Douglas, Wisgerhof, Onyewu en Michailov zijn.... Helaas hebben 2 dekkingsfouten vandaag achterin ervoor gezorgd dat Janko 2 keer kon scoren... Al zat de 1-2 er wel heel knap in na een goede passe van Jansen, moet ik zeggen... Ook de strafschop was een terechte, maar doordat deze werd gemist door diezelfde Janko bleef het toch spannend tot en met de 94ste minuut... Na de wedstrijd was ik natuurlijk teleurgesteld over het resultaat, maar toch had ik het gevoel dat onze jongens er alles aan hebben gedaan had ik er wel vrede mee. Jammer is natuurlijk ook dat we weer een wedstrijd hebben verloren in eigen huis, na een hele lange ongeslagen status... Feit blijft natuurlijk ook dat mn club hele goede zaken had kunnen doen dit weekend, na het gelijke spel van AZ en de doordeweekse nederlaag tegen Nec, de nederlaag van Heerenveen, waardoor we op 10 punten zouden komen en de nederlaag van ajax bij utreg... Vreemd genoeg kan mn club nooit eens proviteren van de verliespunten van de concurrenten helaas... Toch blijft dit een crusiale week met woensdag utrecht uit voor de beker en zondag heerenveen uit...
Maare ik refereerde dus even aan het feit dat ik de wedstrijd van Fc Groningen tegen Fc Twente wel het aanzien waard vond, omdat ik het gisteren vol gehouden heb 90 minuten lang naar Feyenoord-de Graafschap te kijken, maar dat was nauwelijks het aanzien waard echt een drama.... Wel vrijdag een leuke en goede wedstrijd gezien: Ado-Heerenveen.
Eerder heb ik in deze topic mij uitgelaten over de arrogantie van Frank de Boer. Ook vandaag vond ik hem toch na de wedstrijd in zijn commentaar best wel weer een tikkeltje arrogant. Oke zijn spelers speelden misschien onder de maat, maar ook zeker Utrecht verdiende toch de credits voor een hele goede wedstrijd... Inmiddels heb ik 2 wedstrijden onder Frank de Boer, zo'n beetje helemaal gezien en wel de klassieker van afgelopen woensdag, als een uur van de wedstrijd van vanmiddag, maar ik zie de geweldige filosofie (volgens velen) van Frank de Boer en het verbeterde spel nog zeker niet terug in het elftal... Tuurlijk weet ook ik dat ze Suarez missen, maar ook zonder Suarez moet een 'top' club als ajax dit toch kunnen oplossen met de spelers die zij toch nog op die 'brede' bank van ze hebben zitten. Frank de Boer refereerde in zijn commentaar na afloop ook op de jonge leeftijd van zijn ploeg. Dit vond ik sowieso een slecht excuus, want dat is bij Feyenoord al het gehele jaar zo... Bovendien hebben spelers al Stekelenburg, de Zeeuw, Vertongen en van der Wiel genoeg ervaring..
@ Mau gefeliciteerd met de overwinning van jouw club! Was toch wel een hele gemakkelijke overwinnig zo in de samenvatting te zien... Had echter wel een 6-0tje mogen worden tegen het toch wel vrij armoetierige VVV, jemig wat een kansen... Jouw club en Fc Twente nemen even afstand, maar ze spelen nog tegen elkaar en krijgen ook nog wel wat lastige wedstrijden voor de kiezen. De 6 en 7 punten achterstand zijn nog best goed te maken door mn club
Maare ik refereerde dus even aan het feit dat ik de wedstrijd van Fc Groningen tegen Fc Twente wel het aanzien waard vond, omdat ik het gisteren vol gehouden heb 90 minuten lang naar Feyenoord-de Graafschap te kijken, maar dat was nauwelijks het aanzien waard echt een drama.... Wel vrijdag een leuke en goede wedstrijd gezien: Ado-Heerenveen.
Eerder heb ik in deze topic mij uitgelaten over de arrogantie van Frank de Boer. Ook vandaag vond ik hem toch na de wedstrijd in zijn commentaar best wel weer een tikkeltje arrogant. Oke zijn spelers speelden misschien onder de maat, maar ook zeker Utrecht verdiende toch de credits voor een hele goede wedstrijd... Inmiddels heb ik 2 wedstrijden onder Frank de Boer, zo'n beetje helemaal gezien en wel de klassieker van afgelopen woensdag, als een uur van de wedstrijd van vanmiddag, maar ik zie de geweldige filosofie (volgens velen) van Frank de Boer en het verbeterde spel nog zeker niet terug in het elftal... Tuurlijk weet ook ik dat ze Suarez missen, maar ook zonder Suarez moet een 'top' club als ajax dit toch kunnen oplossen met de spelers die zij toch nog op die 'brede' bank van ze hebben zitten. Frank de Boer refereerde in zijn commentaar na afloop ook op de jonge leeftijd van zijn ploeg. Dit vond ik sowieso een slecht excuus, want dat is bij Feyenoord al het gehele jaar zo... Bovendien hebben spelers al Stekelenburg, de Zeeuw, Vertongen en van der Wiel genoeg ervaring..
@ Mau gefeliciteerd met de overwinning van jouw club! Was toch wel een hele gemakkelijke overwinnig zo in de samenvatting te zien... Had echter wel een 6-0tje mogen worden tegen het toch wel vrij armoetierige VVV, jemig wat een kansen... Jouw club en Fc Twente nemen even afstand, maar ze spelen nog tegen elkaar en krijgen ook nog wel wat lastige wedstrijden voor de kiezen. De 6 en 7 punten achterstand zijn nog best goed te maken door mn club
Gast- Gast
Glimmerikje, ik weet je betrokkenheid bij Grunn, dus ik vind dit een hele mooie sportieve post.
Laatst aangepast door sowhat op 24.01.11 19:50; in totaal 1 keer bewerkt
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Inderdaad, heel sportieve reactie. Mijn PM was misschien ff flauw hehe.
Maar goede sporters zijn slechte verliezers.
Maar goede sporters zijn slechte verliezers.
Erwin- Music-director
- Aantal berichten : 1694
Registratiedatum : 03-01-09
Leeftijd : 41
glimmerikje20 schreef:@ Erwin, ik las net al je pm in mn mailbox! Gelukkig ben ik een sportief verliezer.. Gefeliciteerd met de overwinning van je club... Het was al met al een verdiende overwinning voor Fc Twente. Het was in ieder geval een wedstrijd die het aanzien wel waard was. Wel leek het vanmiddag dat Fc Twente thuis speelde en Fc Groningen uit. Fc Twente maakte toch meer het spel en Fc Groningen probeerde het toch voornamelijk in de omschakeling. Hoewel ook wij nog wat aardige kansen hebben gehad, hing de 1-2 toch meer in de lucht dan de 2-1... Vervelend voor ons was natuurlijk dat de gelijkmaker wel heel snel viel na de fraaie 1-0 van Matavz en ook nog eens vlak voor de rust. Wat ik alleen vooral niet zo goed begreep van mn eigen ploeg is dat vooral de lange en dus hoge bal gehanteerd werd. Eigenlijk weet je dat deze lange ballen allemaal voor Douglas, Wisgerhof, Onyewu en Michailov zijn.... Helaas hebben 2 dekkingsfouten vandaag achterin ervoor gezorgd dat Janko 2 keer kon scoren... Al zat de 1-2 er wel heel knap in na een goede passe van Jansen, moet ik zeggen... Ook de strafschop was een terechte, maar doordat deze werd gemist door diezelfde Janko bleef het toch spannend tot en met de 94ste minuut... Na de wedstrijd was ik natuurlijk teleurgesteld over het resultaat, maar toch had ik het gevoel dat onze jongens er alles aan hebben gedaan had ik er wel vrede mee. Jammer is natuurlijk ook dat we weer een wedstrijd hebben verloren in eigen huis, na een hele lange ongeslagen status... Feit blijft natuurlijk ook dat mn club hele goede zaken had kunnen doen dit weekend, na het gelijke spel van AZ en de doordeweekse nederlaag tegen Nec, de nederlaag van Heerenveen, waardoor we op 10 punten zouden komen en de nederlaag van ajax bij utreg... Vreemd genoeg kan mn club nooit eens proviteren van de verliespunten van de concurrenten helaas... Toch blijft dit een crusiale week met woensdag utrecht uit voor de beker en zondag heerenveen uit...
Helemaal mee eens Glimmerikje. Het duurt nog lang genoeg.
Dat het uiteindelijk slechts 3-0 wordt is jammer, maar ook niet meer dan dat. Je reageert toch anders bij een gemiste kans als er een achterstand of een gelijke stand is.
Vorig jaar had PSV op Ajax na de maand januari ook 7 punten voorsprong. Op het eind stonden we er 7 achter. Het kan raar lopen. Zo groot zijn de verschillen niet. Ik vrees dat de titel voor Groningen net iets te hoog is gegrepen, daarvoor zijn ze net te afhankelijk van de thuiswedstrijden. Wat dat betreft vrees ik Twente het meest, na de wedstrijd in Eindhoven is dit de 2e lastige die ze pakken.
Ik kijk als het programma bekend is meteen naar de laatste ronde. En dat belooft dit seizoen nogal wat
Ajax - Twente
Groningen - PSV.
Beide zijn lastig te voorspellen en gezien de geringe verschillen denk ik dat dan de beslissing pas valt.
Mauricedegier- Beheerder
Mauricedegier schreef:glimmerikje20 schreef:@ Erwin, ik las net al je pm in mn mailbox! Gelukkig ben ik een sportief verliezer.. Gefeliciteerd met de overwinning van je club... Het was al met al een verdiende overwinning voor Fc Twente. Het was in ieder geval een wedstrijd die het aanzien wel waard was. Wel leek het vanmiddag dat Fc Twente thuis speelde en Fc Groningen uit. Fc Twente maakte toch meer het spel en Fc Groningen probeerde het toch voornamelijk in de omschakeling. Hoewel ook wij nog wat aardige kansen hebben gehad, hing de 1-2 toch meer in de lucht dan de 2-1... Vervelend voor ons was natuurlijk dat de gelijkmaker wel heel snel viel na de fraaie 1-0 van Matavz en ook nog eens vlak voor de rust. Wat ik alleen vooral niet zo goed begreep van mn eigen ploeg is dat vooral de lange en dus hoge bal gehanteerd werd. Eigenlijk weet je dat deze lange ballen allemaal voor Douglas, Wisgerhof, Onyewu en Michailov zijn.... Helaas hebben 2 dekkingsfouten vandaag achterin ervoor gezorgd dat Janko 2 keer kon scoren... Al zat de 1-2 er wel heel knap in na een goede passe van Jansen, moet ik zeggen... Ook de strafschop was een terechte, maar doordat deze werd gemist door diezelfde Janko bleef het toch spannend tot en met de 94ste minuut... Na de wedstrijd was ik natuurlijk teleurgesteld over het resultaat, maar toch had ik het gevoel dat onze jongens er alles aan hebben gedaan had ik er wel vrede mee. Jammer is natuurlijk ook dat we weer een wedstrijd hebben verloren in eigen huis, na een hele lange ongeslagen status... Feit blijft natuurlijk ook dat mn club hele goede zaken had kunnen doen dit weekend, na het gelijke spel van AZ en de doordeweekse nederlaag tegen Nec, de nederlaag van Heerenveen, waardoor we op 10 punten zouden komen en de nederlaag van ajax bij utreg... Vreemd genoeg kan mn club nooit eens proviteren van de verliespunten van de concurrenten helaas... Toch blijft dit een crusiale week met woensdag utrecht uit voor de beker en zondag heerenveen uit...
Helemaal mee eens Glimmerikje. Het duurt nog lang genoeg.
Dat het uiteindelijk slechts 3-0 wordt is jammer, maar ook niet meer dan dat. Je reageert toch anders bij een gemiste kans als er een achterstand of een gelijke stand is.
Vorig jaar had PSV op Ajax na de maand januari ook 7 punten voorsprong. Op het eind stonden we er 7 achter. Het kan raar lopen. Zo groot zijn de verschillen niet. Ik vrees dat de titel voor Groningen net iets te hoog is gegrepen, daarvoor zijn ze net te afhankelijk van de thuiswedstrijden. Wat dat betreft vrees ik Twente het meest, na de wedstrijd in Eindhoven is dit de 2e lastige uitwedstrijd die ze pakken.
Ik kijk als het programma bekend is meteen naar de laatste ronde. En dat belooft dit seizoen nogal wat
Ajax - Twente
Groningen - PSV.
Beide zijn lastig te voorspellen en gezien de geringe verschillen denk ik dat dan de beslissing pas valt.
Mauricedegier- Beheerder
Maurice,
Het was een leuke post, maar om jezelf nou op die manier nog maar eens te quoten.....
Het was een leuke post, maar om jezelf nou op die manier nog maar eens te quoten.....
Quotes uit het Dagblad van het Noorden:
"Henk Kesler ... ziet overeenkomsten tussen de voetballerij en de dierentuin"
"Ja, de voetballerij is een slangenkuil en je hebt ook te maken met verwende apen"
"Ja, de voetballerij is een slangenkuil en je hebt ook te maken met verwende apen"
Jaap2000- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 3102
Leeftijd : 66
Jaap2000 schreef:Henk Kesler (voorheen KNVB) gaat een business-plan schrijven voor de noodlijdende dierentuin Emmen (Noorderdierenpark)...
Tsja en 1 van die 'verwende apen' is zeer waarschijnlijk de heer Kesler zelf .... Die heeft namelijk zelf ook wel de nodige eurotjes op de bankrekening staan....
Gast- Gast
Henk Kesler heeft altijd wel geweldige uitspraken. Of ze nu goed zijn of niet. Het is een bijzonder figuur.
Erwin- Music-director
Zo meteen twee mooie kwartfinales in de KNVB beker!! Wel te verstaan: Fc Utrecht-Fc Groningen en Fc Twente-PSV... Helaas beginnen beide wedstrijden om kwart voor 9... Ook eredivisielive zal dit wel betreuren aangezien beide wedstrijden mooie affiches zijn en als de wedstrijden op verschillende tijdstippen gespeeld zouden worden, ze mooi wat extra geld zouden kunnen genereren. Maarja de loting staat natuurlijk nooit van tevoren vast... Uiteraard ga ik na Fc Utrecht-Fc Groningen kijken! Ik ben benieuwd of mn club vandaag wel een resultaat kan neerzetten, aangezien dat zondag niet lukte tegen Fc Twente... Ook hoop ik dat zowel Matavz als Granqvist vandaag de focus volledig op deze belangrijke bekerconfrontatie hebben gericht en niet in het achterhoofd stiekem nog bezig zijn met een mogelijke transfer... Als het om Fc Twente-PSV gaat hoop ik stiekem op Fc Twente... Ik hoop namelijk ooit nog eens een finale (als wij zelf vanavond weten te winnen en de halve finale ook) tegen de tukkers te spelen, aangezien een goede kennis van mij een Fc Twente supporter is en regelmatig kaarten voor mij regelt, als ik eens naar een mooie wedstrijd als voetballiefhebber wil (zoals laatst de wedstrijd, Fc Twente tegen de Spurs in de championsleque) (sorry Mau , toch suc-6 gewenst vanavond met je club)
Gast- Gast
Voor die 'gedroomde finale' zal toch eerst mn eigen club moeten winnen van Utrecht...glimmerikje20 schreef:Zo meteen twee mooie kwartfinales in de KNVB beker!! Wel te verstaan: Fc Utrecht-Fc Groningen en Fc Twente-PSV... Helaas beginnen beide wedstrijden om kwart voor 9... Ook eredivisielive zal dit wel betreuren aangezien beide wedstrijden mooie affiches zijn en als de wedstrijden op verschillende tijdstippen gespeeld zouden worden, ze mooi wat extra geld zouden kunnen genereren. Maarja de loting staat natuurlijk nooit van tevoren vast... Uiteraard ga ik na Fc Utrecht-Fc Groningen kijken! Ik ben benieuwd of mn club vandaag wel een resultaat kan neerzetten, aangezien dat zondag niet lukte tegen Fc Twente... Ook hoop ik dat zowel Matavz als Granqvist vandaag de focus volledig op deze belangrijke bekerconfrontatie hebben gericht en niet in het achterhoofd stiekem nog bezig zijn met een mogelijke transfer... Als het om Fc Twente-PSV gaat hoop ik stiekem op Fc Twente... Ik hoop namelijk ooit nog eens een finale (als wij zelf vanavond weten te winnen en de halve finale ook) tegen de tukkers te spelen, aangezien een goede kennis van mij een Fc Twente supporter is en regelmatig kaarten voor mij regelt, als ik eens naar een mooie wedstrijd als voetballiefhebber wil (zoals laatst de wedstrijd, Fc Twente tegen de Spurs in de championsleque) (sorry Mau , toch suc-6 gewenst vanavond met je club)
Helaas zat het er vanavond wederom niet in.... Fc Utrecht verdiende de overwinning... Veel slechte passes en onnodig balverlies gezien... Huistra was best nog wel positief in zijn commentaar en eigenlijk was ik het ook niet met hem eens... Hij zei namelijk dat het 2 kanten kon opgaan en dat Utrecht de gelukkige was, mede doordat de 3-2 van Utrecht uit de lucht kwam vallen, maar dat Fc Groningen toch ook zeker nog goede kansen op de 3-3 heeft gehad... Nou ik heb eigenlijk nog 1 goede kans geteld>>> van matavz die hij in de handen van de keeper schoot... Voor de rest waren de betere kansen toch echt voor Utreg.... Nou zondag tegen Heerenveen dr echt maar eens op, of geen vreet'n
Gast- Gast
Ach ja Glimmer "dromen zijn bedrog" nou ja vanavond kun je weer genieten hoe dromen werkelijkheid kunnen worden met de 18 voudige winnaar in de favorol!!
Tsja verschil moet er zijn he?????
Tsja verschil moet er zijn he?????
Gast- Gast
Ajakkes zal wel weer mooi wegkomen met de loting straks. Ik voorspel dat ze RKC krijgen, zoals ze vorig jaar Go Ahead kregen in de halve finale.
Erwin- Music-director
Erwin schreef:Ajakkes zal wel weer mooi wegkomen met de loting straks. Ik voorspel dat ze RKC krijgen, zoals ze vorig jaar Go Ahead kregen in de halve finale.
Ik zou naar t casino gaan Erwin...
Ik baalde gisteren wel. Vooral omdat PSV een goede wedstrijd op de mat legde tegen 1 van de beste ploegen uit de eredivisie. Jammer genoeg gaat het fout met penalties. Kan gebeuren. Dat het dicht bij elkaar zou liggen tussen Twente en PSV is niet verrassend, voor de twentse zege in oktober 2010 eindigde de onderlinge confrontatie 6x op een rij in een gelijkspel, vaak met de score 1-1.
Dan maar vol voor de titel gaan en voor een zo lang mogelijk Europees verblijf.
Mauricedegier- Beheerder
Mauricedegier schreef:Erwin schreef:Ajakkes zal wel weer mooi wegkomen met de loting straks. Ik voorspel dat ze RKC krijgen, zoals ze vorig jaar Go Ahead kregen in de halve finale.
Ik zou naar t casino gaan Erwin...
Ik baalde gisteren wel. Vooral omdat PSV een goede wedstrijd op de mat legde tegen 1 van de beste ploegen uit de eredivisie. Jammer genoeg gaat het fout met penalties. Kan gebeuren. Dat het dicht bij elkaar zou liggen tussen Twente en PSV is niet verrassend, voor de twentse zege in oktober 2010 eindigde de onderlinge confrontatie 6x op een rij in een gelijkspel, vaak met de score 1-1.
Dan maar vol voor de titel gaan en voor een zo lang mogelijk Europees verblijf.
Ben het wel met je eens.... Ik heb niet de hele wedstrijd gezien, maar er wel vlagen van terug gekeken (van de reguliere speeltijd) en gisteren nog de verlenging en de strafschoppen gezien, maar sowieso in de verlenging en wat ik van de reguliere wedstrijd heb terug gezien, was PSV wel de betere ploeg... Maarja strafschoppen blijven strafschoppen en daar ik de grolsch veste speel je sowieso als uit spelende ploeg altijd tegen een twaalfde man... Ik vind namelijk zelf het publiek in Enschede altijd super fanatiek. Altijd een goede sfeer daar. Wel (en dat zeg ik nu niet achteraf) zag ik Engelaar naar de stip lopen en ik zei nog tegen mn vader met wie ik samen zat te kijken: 'Die kan hem wel eens missen', en dat gebeurde dus ook.... Boschker pakte hem overigens ook wel goed... Maar zeker balen voor Engelaar tegen zn oude club... Overigens vond ik Rutten wel een slechte verliezer in zn commentaar na de wedstrijd....
@ Erwin en jawel je hebt gelijk... Ook ik had het wel verwacht.... Ze hebben daar in Amsterdam namelijk wel vaker geluk met de loting... Maarja aan de andere kant... Twente ook weer thuis, dat ik ook wel weer mazzel.... Theo zal wel balen... Hoopte nog zo op Ajax in de halve finale... Maar zeg nou zelf een finale FC Twente-Ajax in de kuip is toch ook wel een mooi affiche... Alhoewel... Zal wel geen publiek uit Amsterdam mogen komen...
Gast- Gast
In het oosten begint men nu zeker ook te leiden aan zelfoverschating?? Eerst maar eens zien of Ajax wel kan winnen van RKC het zou niet de 1e keer dat men ten onder gaat aan de eigen hooghartigheid nietwaar!!.
En Twente zal nog een hele zware dobber aan cupfighter Utreg krijgen waarbij ik op voorhand al zeg dat Utreg deze zal gaan winnen, alleen al op grond van hun mentaliteit en daar gaat het om in het bekervoetbal.
Maar goed waarschijnlijk zal de finale dus Ajax- Utreg worden en weer zal dan Utreg verre van kansloos zijn.
En Twente zal nog een hele zware dobber aan cupfighter Utreg krijgen waarbij ik op voorhand al zeg dat Utreg deze zal gaan winnen, alleen al op grond van hun mentaliteit en daar gaat het om in het bekervoetbal.
Maar goed waarschijnlijk zal de finale dus Ajax- Utreg worden en weer zal dan Utreg verre van kansloos zijn.
Gast- Gast
Journeyman schreef:In het oosten begint men nu zeker ook te leiden aan zelfoverschating?? Eerst maar eens zien of Ajax wel kan winnen van RKC het zou niet de 1e keer dat men ten onder gaat aan de eigen hooghartigheid nietwaar!!.
We zullen het zien Journeyman... Ik houd het op een finale: Fc Twente-Ajax, met een zegevierend Fc Twente....
Gast- Gast
glimmerikje20 schreef:Journeyman schreef:In het oosten begint men nu zeker ook te leiden aan zelfoverschating?? Eerst maar eens zien of Ajax wel kan winnen van RKC het zou niet de 1e keer dat men ten onder gaat aan de eigen hooghartigheid nietwaar!!.
We zullen het zien Journeyman... Ik houd het op een finale: Fc Twente-Ajax, met een zegevierend Fc Twente....
Lijkt me een prima scenario Glim
Mauricedegier- Beheerder
Kunnen we afspreken dat we niet elke post waar je direct op reageert gaan quoten?? Het is echt onzinnig om te reageren op de post direct voorafgaande aan die van jou, en die vervolgens in zijn geheel te gaan quoten. Onnodig en irritant (vind ik).
Sorry, maar da's een van mijn grootste ergernissen op fora.
Sorry, maar da's een van mijn grootste ergernissen op fora.
Grafmat, jij zegt wat ik al heel lang dacht...
En als het dan toch eens nodig is om, voor de duidelijkheid, iets te quoten, haal dan het betreffende zinnetje uit het bericht en gebruik dat. Simpel selecteren met de muis en op de delete-knop drukken zodat er maar één zin overblijft. Zoals bij deze.
Jaap2000- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 3102
Leeftijd : 66
Jaap2000 schreef:Grafmat schreef:Kunnen we afspreken dat we niet elke post waar je direct op reageert gaan quoten??
Grafmat, jij zegt wat ik al heel lang dacht...
En als het dan toch eens nodig is om, voor de duidelijkheid, iets te quoten, haal dan het betreffende zinnetje uit het bericht en gebruik dat. Simpel selecteren met de muis en op de delete-knop drukken zodat er maar één zin overblijft. Zoals bij deze.
Mee eens!
Leeftijd : 67
Meestal als ik een reageer op een post moet ik wel gelijk het hele stuk quoten,want meestal slaat mijn reactie dan weer op de hele post... Maar ik zal in het vervolg proberen er enkele kernzinnen uit te zoeken en daar dan op te gaan qouten... Overigens snap ik niet zo goed wat jullie er zo aan irritant aan vinden....
Gast- Gast
Glimmerikje: het is heel simpel: De tekst die je quote staat er gewoon boven! En die komt dan dus 2 keer achter mekaar, dus wat is daar de zin van? Ik vind dat bloedirritant, en ik ken een forum (dat jij vast ook kent) waar al die quotes standaard worden vervangen door de tekst "Onnodige quote"... Kijk maar even... Een quote in quote is daar helemaal verboden, trouwens. Ook iets dat ik haat.
Quoten is bedoeld om een stukje dat verder is teruggezakt in een topic terug te halen en om daar op te reageren. Anders snappen mensen niet waar je op reageert. Als je op een zojuist geplaatste post reageert snappen mensen het echt wel hoor. Dat is namelijk toch een beetje de kern van een forum...
Simpele regel: reageer je gewoon op je voorganger: Niet quoten. Nergens voor nodig.
En nu weer on-topic!
Quoten is bedoeld om een stukje dat verder is teruggezakt in een topic terug te halen en om daar op te reageren. Anders snappen mensen niet waar je op reageert. Als je op een zojuist geplaatste post reageert snappen mensen het echt wel hoor. Dat is namelijk toch een beetje de kern van een forum...
Simpele regel: reageer je gewoon op je voorganger: Niet quoten. Nergens voor nodig.
En nu weer on-topic!
De halve wereld ligt aan de geeuwhonger, driekwart van alle clubs staan bij elkaar voor miljarden in het rood en dan dit............... onbegrijpelijk wat een gekkenhuis.
De halve wereld ligt aan de geeuwhonger, driekwart van alle clubs staan bij elkaar voor miljarden in het rood en dan dit............... onbegrijpelijk wat een gekkenhuis.
Gast- Gast
Pagina 6 van 25 • 1 ... 5, 6, 7 ... 15 ... 25
Soortgelijke onderwerpen
» Voetbal eredivisie toto seizoen: 2010-2011
» WK Voetbal 2010 Pool!
» Formule 1 2011
» Voetbal
» Compassie en Voetbal
» WK Voetbal 2010 Pool!
» Formule 1 2011
» Voetbal
» Compassie en Voetbal