Tour de France 2010
+7
Erwin
Paapke
Jorg
sowhat
Kaj
Dave Evans
MrJohn
11 plaatsers
Pagina 11 van 14
Pagina 11 van 14 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14
Re: Tour de France 2010
Tja, volgens mij zijn de rollen daar duidelijk. Contador is de kopman. In de Giro is Vinokoerov zijn eigen kans mogen gaan. Hij moet zich nu gewoon schikken naar het ploegbelang. Dat hij vandaag zijn kans had willen gaan is prima, maar de strijd ontvlamde en dan kan ie het Contador niet kwalijk nemen dat hij als kopman gewoon zijn taak doet en er overheen rijdt.MrJohn schreef:[b][color=blue]Vino zal wel balen. Tijd voor een groepsgesprek bij Astana vanavond
Jorg- Moderator
- Aantal berichten : 3078
Registratiedatum : 05-12-08
Leeftijd : 35
EWF schreef:MrJohn schreef:
Vino zal wel balen. Tijd voor een groepsgesprek bij Astana vanavond
Mja. Dan had ie hem nog verloren. Vino had gewoon pech.
Haha ik heb me rotgelachen (verrassend hé ) dat Contador ook Vino opslokte. Trouwens volgens mij had Contador Rodriquez beter de etappezege kunnen aan bieden in ruil om mee te rijden. Deze uitslag wist je bijna van te voren........
- Aantal berichten : 25419
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Dave, ik vond dat juist helemaal niet leuk.
sowhat- Chief
- Aantal berichten : 19068
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Troost je, er hadden meer mensen last van.Dave Evans schreef:Wel balen (voor mijn team dan) dat Tyler Farrar is afgestapt!
Het mooie van Gesink is trouwens dat hij nooit veel verlies, hij kan de versnelling op zo'n kort steil klimmetje dan wel niet aan maar weet toch te beperken of zelfs terug te winnen! Ja dat Rodriquez won was echt het minst verrassend van allemaal
Vandaag resten slechts twee woorden:
Bravo Vino !
Bravo Vino !
MrJohn- Chief
- Aantal berichten : 16701
Leeftijd : 74
Zeker Katje. Gerechtigheid!
Zeer mooi van Vino dit. 1 dag later dan toch die felbegeerde etappezege.
Uiteindelijk heeft de heuvel niet ervoor gezorgd dat de topsprinters sneuvelden. Petacchi doet zeer goede zaken weer voor het groen.
Uiteindelijk heeft de heuvel niet ervoor gezorgd dat de topsprinters sneuvelden. Petacchi doet zeer goede zaken weer voor het groen.
Mauricedegier- Beheerder
- Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 42
Pff waarom reden ze nou zo snel? Ik had vandaag zelf koers, en had gehoopt daar na de finish nog wel de finish te kunnen meepikken.. Maar goed, ik zag nog net de herhaling toen ik weer in de kantine kwam... Drama voor m'n toto's dit, Vino doet het veel te goed...
Kaj- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 4000
Leeftijd : 36
Jammer dat Andy & Alberto niet wat langer stil bleven staan op de weg
Jammer van zoveel passiviteit op de voorlaatste klim van met name de mensen op de plaatsen 3 t/m 10. Schleck en Contador zaten zo ver weg in het peleton dat het leuk was geweest of iemand iets geprobeerd had (o.k. je moet ook kunnen natuurlijk)
De laatste klim was helemaal vreemd natuurlijk. Riblon die stand kon houden. Contador en Schleck die alléén maar oog voor elkaar hadden. Gesink die slecht aan de klim begon maar sterk weer terug kwam, Menchov die zowaar gebruik maakte van de fratsen van Schleck en Contador. Mmmm er breken nog leuke dagen aan!
Jammer van zoveel passiviteit op de voorlaatste klim van met name de mensen op de plaatsen 3 t/m 10. Schleck en Contador zaten zo ver weg in het peleton dat het leuk was geweest of iemand iets geprobeerd had (o.k. je moet ook kunnen natuurlijk)
De laatste klim was helemaal vreemd natuurlijk. Riblon die stand kon houden. Contador en Schleck die alléén maar oog voor elkaar hadden. Gesink die slecht aan de klim begon maar sterk weer terug kwam, Menchov die zowaar gebruik maakte van de fratsen van Schleck en Contador. Mmmm er breken nog leuke dagen aan!
Chapeau voor de toch pas 24-jarige Gesink, die niet van brute tempowisselingen houdt en in een gelijkmatige tred altijd weer terugkeert, en Menchov, die het podium in Parijs gaat halen.
Bizarre situatie tussen Schleck en Contador. Het zal erom spannen voor de Luxemburger. Hij zal ondanks zijn gele trui moeten aanvallen, want 31 seconden in de tijdrit zaterdag over 52 km is voor Alberto natuurlijk een peuleschil.
Duidelijk ook dat met de jonkies Schleck en Gesink en de een beetje ouder zijnde Contador en van den Broeck (beiden 27) de top 10 een flinke verjongingskuur ondergaat. In de Tour 2011 komt Nibali daar nog bij.
Heel vervelend trouwens dat Armstrong bij de aankomst uitgefloten werd door een deel van het publiek. Net zoals trouwens het uitfluiten van Vinokourov bij zijn zege in LBL ook een dieptepunt was in het wielerseizoen.
Bizarre situatie tussen Schleck en Contador. Het zal erom spannen voor de Luxemburger. Hij zal ondanks zijn gele trui moeten aanvallen, want 31 seconden in de tijdrit zaterdag over 52 km is voor Alberto natuurlijk een peuleschil.
Duidelijk ook dat met de jonkies Schleck en Gesink en de een beetje ouder zijnde Contador en van den Broeck (beiden 27) de top 10 een flinke verjongingskuur ondergaat. In de Tour 2011 komt Nibali daar nog bij.
Heel vervelend trouwens dat Armstrong bij de aankomst uitgefloten werd door een deel van het publiek. Net zoals trouwens het uitfluiten van Vinokourov bij zijn zege in LBL ook een dieptepunt was in het wielerseizoen.
Laatst aangepast door MrJohn op 18.07.10 17:45; in totaal 1 keer bewerkt
MrJohn- Chief
Mee eens, MrJohn. Ik vond vooral Schleck heel bizar. Hij zag er goed uit, ging zelfs zelf zijn reepje halen. Hij weet toch ook dat hij het in de tijdrit nooit van Contador kan winnen? Waarom viel hij niet aan?
sowhat- Chief
- Aantal berichten : 19068
Ja, ziet men zelden dat de gele trui in volle beklimming van een col hors categorie zichzelf laat uitzakken om een reepje of een drinkbus te halen. Vond het wel stoer van Andy
MrJohn- Chief
Dat reepje was wel goed bekeken van Andy! Als Chris Anker Sörensen (volgens mij zijn enige ploeggenoot op dat moment) dat had moeten doen, was die nooit meer terug gekomen
Verder speelt Andy gewoon poker, hij weet dat hij Alberto slechts met zeer grote moeite kan lossen en probeert het nu op deze manier (Contador vermoeien dus)
Verder speelt Andy gewoon poker, hij weet dat hij Alberto slechts met zeer grote moeite kan lossen en probeert het nu op deze manier (Contador vermoeien dus)
Misschien had Schleck gewoon zijn dag niet en gokt hij dat dit een van de komende dagen wel het geval zal zijn (?)
Gast- Gast
Juist, ik had het idee dat Contador veel frisser zat dan Schleck en hij veel te bang was dattie er door Contador afgereden zou worden.katje37 schreef:Misschien had Schleck gewoon zijn dag niet en gokt hij dat dit een van de komende dagen wel het geval zal zijn (?)
Menchov heeft overigens prima gepresteerd en had van mij nog wel wat eerder mogen gaan. Hij is volgens mij in zijn beste vorm sinds jaren. Als hij de komende dagen wat tijd kan pakken op Schleck, zijn er wellicht nog mogelijkheden in de tijdrit.
Jorg- Moderator
Als Andy bang was om er door Contador afgereden te worden had hij wel gewoon tempo door gereden. Hij blijkt echter de Contadoriaanse tempowisselingen goed aan te kunnen en dat maakt hem voor mij tot een groot favoriet. Slechts één man kon Contador eerder volgen en uiteindelijk zelfs lossen, maar die werd door Rabobank naar huis gestuurd
Die had het dan ook naar alle waarschijnlijkheid niet op een reguliere manier gedaanDave Evans schreef:Als Andy bang was om er door Contador afgereden te worden had hij wel gewoon tempo door gereden. Hij blijkt echter de Contadoriaanse tempowisselingen goed aan te kunnen en dat maakt hem voor mij tot een groot favoriet. Slechts één man kon Contador eerder volgen en uiteindelijk zelfs lossen, maar die werd door Rabobank naar huis gestuurd
Jorg- Moderator
De handelswijze van Schleck begreep ik ook niet zo heel goed. Hij heeft wel de gele trui, maar met de lange tijdrit nog voor de boeg rijdt Contador virtueel in het geel. Met deze actie krijgt Contador precies wat hij wil. Schleck moet morgen zeker aanvallen, want nu gaat zelf Menchov over Schleck heen als ze met deze stand aan de tijdrit beginnen.
Schleck had beter kunnen kiezen om samen met Alberto aan te vallen, en dan samen te werken, dan dit spel te spelen. Je mag toch wel stellen dat Contador hier de beste zaken heeft gedaan. Al moeten we niet vergeten dat Contador een dramatische tijdrit had in de Dauphiné (weliswaar niet in topvorm, maar toch). Nog zo'n tijdrit straks in de Tour, en Menchov kan hem nog winnen....
Maar ik verwacht nog wel grote verschillen. Is het niet morgen, dan is het wel donderdag. De etappe van dinsdag verwacht ik vrij weinig van.
Neuh. Maar ga er maar vanuit dat de rest dat ook niet deed.
Schleck had beter kunnen kiezen om samen met Alberto aan te vallen, en dan samen te werken, dan dit spel te spelen. Je mag toch wel stellen dat Contador hier de beste zaken heeft gedaan. Al moeten we niet vergeten dat Contador een dramatische tijdrit had in de Dauphiné (weliswaar niet in topvorm, maar toch). Nog zo'n tijdrit straks in de Tour, en Menchov kan hem nog winnen....
Maar ik verwacht nog wel grote verschillen. Is het niet morgen, dan is het wel donderdag. De etappe van dinsdag verwacht ik vrij weinig van.
Jorg schreef:
Die had het dan ook naar alle waarschijnlijkheid niet op een reguliere manier gedaan
Erwin- Music-director
- Aantal berichten : 1694
Registratiedatum : 03-01-09
Leeftijd : 41
Bwoh, ik geloof niet dat Alberto gebruikt had, maargoed iks teek voro niemand mijn handen in het vuur.EWF schreef:Jorg schreef:
Die had het dan ook naar alle waarschijnlijkheid niet op een reguliere manier gedaan
Jorg- Moderator
Och. Alberto stond op de bekende Fuentes-lijst, waardoor hij een startverbod kreeg voor de Tour in 2006. Niet zo gek, aangezien hij bij Manolo Saiz heeft gezeten. Spaanse justitie wist echter niet hoe snel ze Contador en Valverde van de lijst moesten afhalen.
We weten hoe het met de laatste is afgelopen. Maar goed, dit topic moet niet veranderen in geruchten en andere zaken omtrent doping.
We weten hoe het met de laatste is afgelopen. Maar goed, dit topic moet niet veranderen in geruchten en andere zaken omtrent doping.
Erwin- Music-director
- Aantal berichten : 1694
Registratiedatum : 03-01-09
Leeftijd : 41
Sjongejonge.. waar blijft het vuur in deze etappe
Edit: ketting eraf voor Schleck... pffffffffffffffffffffff
Edit 2: hij rijdt wel als een gek weer terug zeg.. respect.
Edit: ketting eraf voor Schleck... pffffffffffffffffffffff
Edit 2: hij rijdt wel als een gek weer terug zeg.. respect.
Kan iemand mij vertellen waarom Armstrong gisteren bij de finish door supporters werd getrakteerd op fluitconcerten en boeh-geroep?
Update: sorry, ik zie dat mr. John zich er ook al aan ergerde.
Nou, ik dus ook!
Wat is dat? Een 38 jarige voelt echt wel of hij nog kan of niet. Dat lomp volk hem liever ziet sterven in het harnas door zich over de kop te jagen, zegt toch wel heel veel over dat soort "supporters".
In ieder geval zijn dat geen echte sportfans.
Update: sorry, ik zie dat mr. John zich er ook al aan ergerde.
Nou, ik dus ook!
Wat is dat? Een 38 jarige voelt echt wel of hij nog kan of niet. Dat lomp volk hem liever ziet sterven in het harnas door zich over de kop te jagen, zegt toch wel heel veel over dat soort "supporters".
In ieder geval zijn dat geen echte sportfans.
Gast- Gast
Nee 't zijn Fransen
Maar het zal toch niet zo zijn dat de Tour door een mechanisch defect beslist wordt..........................
Pagina 11 van 14 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12, 13, 14
Soortgelijke onderwerpen
» Sportpools: Tour de France 2010
» Tour Down Under
» Concert Tour
» Tour de France 2009
» Sportpools: Tour de France
» Tour Down Under
» Concert Tour