Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Luister mee
luisterlink
Laatste onderwerpen
» Wo 06-11 Sokra zaagt door
*RTH* Nirvana - The man who sold the world - Pagina 2 EmptyVandaag om 4:28 pm van sokratikos

» November 2024
*RTH* Nirvana - The man who sold the world - Pagina 2 EmptyVandaag om 11:31 am van sokratikos

» Timmus presents: de beste albums van 2023
*RTH* Nirvana - The man who sold the world - Pagina 2 EmptyGisteren om 8:57 pm van Timmus

» Marsha's jukebox (04 november)
*RTH* Nirvana - The man who sold the world - Pagina 2 Emptydi nov 05, 2024 12:58 am van Marsha

» *RTH* Cat Power – The greatest
*RTH* Nirvana - The man who sold the world - Pagina 2 Emptyma nov 04, 2024 10:36 pm van Mirrr

» *RTH* Cheap trick – Dream Police
*RTH* Nirvana - The man who sold the world - Pagina 2 Emptyma nov 04, 2024 10:34 pm van Mirrr

» Zondag 3 nov. Zonnig vervolg
*RTH* Nirvana - The man who sold the world - Pagina 2 Emptyzo nov 03, 2024 5:51 pm van Roche

» Zat. 2 nov.: Weekendshow met Dave & Roche
*RTH* Nirvana - The man who sold the world - Pagina 2 Emptyza nov 02, 2024 6:51 pm van Dave Evans

» Introquiz November staat klaar
*RTH* Nirvana - The man who sold the world - Pagina 2 Emptyza nov 02, 2024 5:50 pm van KatjeV

» *RTH* Vanessa Paradis – Joe le taxi
*RTH* Nirvana - The man who sold the world - Pagina 2 Emptyza nov 02, 2024 3:35 pm van KatjeV

» *RTH* Nick Cave & The Bad Seeds - Into My Arms
*RTH* Nirvana - The man who sold the world - Pagina 2 Emptyza nov 02, 2024 12:56 pm van sowhat

» *RTH* Mia Martini - Almeno Tu Nell'Universo
*RTH* Nirvana - The man who sold the world - Pagina 2 Emptyza nov 02, 2024 12:55 pm van sowhat

» *RTH* Les Thugs - I'm Scared
*RTH* Nirvana - The man who sold the world - Pagina 2 Emptyza nov 02, 2024 12:53 pm van sowhat

» *RTH* Leonard Cohen – I Want It Darker
*RTH* Nirvana - The man who sold the world - Pagina 2 Emptyza nov 02, 2024 12:51 pm van sowhat

» *RTH* Smile – Doin’ allright
*RTH* Nirvana - The man who sold the world - Pagina 2 Emptyza nov 02, 2024 12:49 pm van sowhat

» *RTH* Clash – White riot
*RTH* Nirvana - The man who sold the world - Pagina 2 Emptyza nov 02, 2024 12:48 pm van sowhat

» Vrijdag 1 nov: De Weekendstart met Tim en Ard
*RTH* Nirvana - The man who sold the world - Pagina 2 Emptyvr nov 01, 2024 10:43 pm van sowhat

» Wo 30-10 Sokra zaagt door
*RTH* Nirvana - The man who sold the world - Pagina 2 Emptyvr nov 01, 2024 2:32 pm van sokratikos

» Stemfinale Weekend
*RTH* Nirvana - The man who sold the world - Pagina 2 Emptyvr nov 01, 2024 1:14 pm van Mirrr

» *RTH* Magazine - Shot by Both Sides
*RTH* Nirvana - The man who sold the world - Pagina 2 Emptydo okt 31, 2024 9:00 pm van Timmus

*RTH* Nirvana - The man who sold the world

+9
Joyce
Paapke
Kaj
MrJohn
Mauricedegier
Ries
Mark
sowhat
Dave Evans
13 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Jouw cijfer voor 'The man who sold the world'

*RTH* Nirvana - The man who sold the world - Pagina 2 Vote_lcap5%*RTH* Nirvana - The man who sold the world - Pagina 2 Vote_rcap 5% 
[ 1 ]
*RTH* Nirvana - The man who sold the world - Pagina 2 Vote_lcap0%*RTH* Nirvana - The man who sold the world - Pagina 2 Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Nirvana - The man who sold the world - Pagina 2 Vote_lcap0%*RTH* Nirvana - The man who sold the world - Pagina 2 Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Nirvana - The man who sold the world - Pagina 2 Vote_lcap5%*RTH* Nirvana - The man who sold the world - Pagina 2 Vote_rcap 5% 
[ 1 ]
[ 0 ]
*RTH* Nirvana - The man who sold the world - Pagina 2 Vote_lcap20%*RTH* Nirvana - The man who sold the world - Pagina 2 Vote_rcap 20% 
[ 4 ]
*RTH* Nirvana - The man who sold the world - Pagina 2 Vote_lcap20%*RTH* Nirvana - The man who sold the world - Pagina 2 Vote_rcap 20% 
[ 4 ]
*RTH* Nirvana - The man who sold the world - Pagina 2 Vote_lcap30%*RTH* Nirvana - The man who sold the world - Pagina 2 Vote_rcap 30% 
[ 6 ]
*RTH* Nirvana - The man who sold the world - Pagina 2 Vote_lcap15%*RTH* Nirvana - The man who sold the world - Pagina 2 Vote_rcap 15% 
[ 3 ]
[ 1 ]

Totaal aantal stemmen : 20

Enquête gesloten

*RTH* Nirvana - The man who sold the world - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Nirvana - The man who sold the world

Bericht  Vleertje za mei 01, 2010 7:30 am

Melissa Etheridge (of etterbitch zoals ik haar pleeg te noemen) is ook een enge soepjurk Jan.
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 52

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Nirvana - The man who sold the world - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Nirvana - The man who sold the world

Bericht  Gast za mei 01, 2010 12:07 pm

Vleertje schreef:Melissa Etheridge (of etterbitch zoals ik haar pleeg te noemen) is ook een enge soepjurk Jan.

Los van de dame haar muzikale kwaliteiten, haar verkoopcijfers en hits met meestal zelf geschreven songs alleen al spreken daarin boekdelen, doe je deze dame ernstig tekort met deze opmerking.
Niet alleen is deze mevrouw een begenadigd artiest(hoewel je daarover uiteraard van mening kunt verschillen) maar bovenal een politiek activiste die haar artistieke bekendheid gebruikt heeft voor de democratische partij van de USA, meer nog is ze een voorvechtster voor de homobeweging in hetzelfde land zijnde zelf een verklaard lesbienne, ook doet en deed zij veel in de nooit aflatende strijd tegen kanker en meer specifiek borstkanker waar zij zelf maar net van genezen is verklaard.
Als ik dan dit afzet tegen het valse gekraai van een luie laffe egoistische meneer die het schijnbaar makkelijker vond om zichzelf een kogel door zijn kop te jagen dan te leren om met zijn problemen en dus zichzelf om te gaan dan gaat de benaming enge soepjurk/etterbitch mij een brugje te ver. Ik vind namelijk dat mevrouw Etheridge wel ietsjes meer respect heeft verdiend met en door haar leven dan deze benaming doet geven.

Gast
Gast

Bericht  Vleertje za mei 01, 2010 8:28 pm

Sorry Journey ik hou gewoon niet van het genre van Etheridge. Anouk vind ik ook BAHBAHBAH overigens al die vrouwen die in een continue status van PMS lijken te verkeren daar hou ik gewoon niet van. Overigens ben ik dol op homo's heb ik in het verleden homo-emancipatiewerk gedaan met jonge uit de kastkomende homosexuelen en homosexuelen van allochtone afkomst. Nogmaals ik vind Melissa Etheridge gewoon vervelende muziek maken.

Jij mag van Cobain vinden dat hij lui, laf en egoistisch is. Mag ik dus Melissa Etheridge gewoon net als jan een enge soepjurk vinden en ik blijf haar gewoon etterbitch noemen.
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 52

Bericht  Jan... za mei 01, 2010 11:31 pm

Vleertje schreef:Sorry Journey ik hou gewoon niet van het genre van Etheridge. Anouk vind ik ook BAHBAHBAH overigens al die vrouwen die in een continue status van PMS lijken te verkeren daar hou ik gewoon niet van. Overigens ben ik dol op homo's heb ik in het verleden homo-emancipatiewerk gedaan met jonge uit de kastkomende homosexuelen en homosexuelen van allochtone afkomst. Nogmaals ik vind Melissa Etheridge gewoon vervelende muziek maken.

Jij mag van Cobain vinden dat hij lui, laf en egoistisch is. Mag ik dus Melissa Etheridge gewoon net als jan een enge soepjurk vinden en ik blijf haar gewoon etterbitch noemen.

Anouk ja, ook zo'n drama. Die heeft een partij draken gemaakt, daar zou ze leuk mee scoren in de middeleeuwen. Met de inhoud van het stukje ben ik het helemaal mee eens. Daar heb ik niks aan toe te voegen. Enge soepjurk!
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58

Bericht  Gast zo mei 02, 2010 3:14 am

Vleertje schreef:Sorry Journey ik hou gewoon niet van het genre van Etheridge. Anouk vind ik ook BAHBAHBAH overigens al die vrouwen die in een continue status van PMS lijken te verkeren daar hou ik gewoon niet van. Overigens ben ik dol op homo's heb ik in het verleden homo-emancipatiewerk gedaan met jonge uit de kastkomende homosexuelen en homosexuelen van allochtone afkomst. Nogmaals ik vind Melissa Etheridge gewoon vervelende muziek maken.

Thanx voor de heldere uitleg en natuurlijk mag je haar benoemen zoals je wilt(ja jan4004 jij ook)het was mij alleen niet duidelijk hoe en wat en dat is het nu dus wel geworden!!! Hopelijk begrijp je nu dan ook dat de woorden lui, laf en egoistisch tamelijk gechargeerd waren!!!, want wie ben ik om de motivatie van iemand die een einde aan zijn leven maakt zelf maar in te vullen niemand dus ook ik niet heb toen in de man zijn hoofd gekeken of kunnen kijken om zijn werkelijke beweegreden te vatten en dus R.I.P. voor K. Corbain. Zo, en dan neem ik nu nog een borrel op een etterbich in een enge soepjurk wiens muziek discutabel is en dat ook mag zijn, maar die hopelijk lesbische dames blijft inspireren om voor hun daadwerkelijke sexualiteit uit te blijven komen zeker in dat semi-moralistische landje aan de overkant van de plas.

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: