VANCOUVER 2010
+15
Grafmat
Mauricedegier
Boontje
Ries
muis
Nien
Erwin
MrJohn
Mark
Joyce
Dave Evans
ErickNJ
sowhat
Kaj
Jaap2000
19 plaatsers
Pagina 9 van 14
Pagina 9 van 14 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14
Re: VANCOUVER 2010
Ik ben eigenlijk wel een klein beetje blij met dat tijdsverschil. Ik kan vanmiddag en vanavond rustig de val van het kabinet live op tv bijwonen en in de late avond en nachtelijke uurtjes weer verder genieten van de Olympische Spelen.
Gast- Gast
Ik snap niet dat de NOS overdag de uitzending van 's nachts niet overdag herhaalt. Een normaal mens zit toch niet de hele nacht naar de OS te kijken ? (behalve Jaap dan )
Als ze het hele circus integraal (= zonder knippen) herhalen, heeft iedereen kans om te zien wat hij/zij interessant lijkt.
's Morgens van 7 tot 9 een ontbijtjournaal (zoals nu), dan van 9 tot 7 de herhaling van de nachtuitzending, die dan weer begint om 9 uur 's avonds. Goede en goedkope oplossing voor de NOS. Toch ?
Als ze het hele circus integraal (= zonder knippen) herhalen, heeft iedereen kans om te zien wat hij/zij interessant lijkt.
's Morgens van 7 tot 9 een ontbijtjournaal (zoals nu), dan van 9 tot 7 de herhaling van de nachtuitzending, die dan weer begint om 9 uur 's avonds. Goede en goedkope oplossing voor de NOS. Toch ?
Gast- Gast
....en daarom is Eurosport ook zo leuk....de hele dag alle herhalingen van de afgelopen nacht.....scheelt de NOS idd een hoop geld
Joyce- Music-Master
- Aantal berichten : 6575
Registratiedatum : 16-12-08
Heerlijk mens
Boontje- Music-director
- Aantal berichten : 1792
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 61
Bedankt voor het filmpje Boontje; we hebben er smakelijk om gelachen!
Tja, een dinertje met prins pils...., dit kwam echt niet van 1 wijntje, ze zwetste als onze kroegalcoholist
Tja, een dinertje met prins pils...., dit kwam echt niet van 1 wijntje, ze zwetste als onze kroegalcoholist
Gast- Gast
katje37 schreef:Ik duim met je mee Alex voor de val van het kabinet
Katje/Alex, wat een geweldige soap dit. Ik volg het nu via Politiek 24. JP de MP en Bos draaien als een drol in een pispot en Verhagen en Koenders zijn op last van een meerderheid nu ook op weg naar de Kamer.
Om het on-topic te houden: ik hoop dat ze om 10 uur klaar zijn (lees: kabinet is gevallen), want ik wil ook schaatsen kijken.
Leeftijd : 67
Yup, laten we topic Vancouver maar topic Vancouver laten.....politiek kunnen we eventueel later nog wel een topic voor opzetten.
Spannend is het wel en eigenlijk is het geen antwoorden geven op de vragen.
Spannend is het wel en eigenlijk is het geen antwoorden geven op de vragen.
Gast- Gast
katje37 schreef:Bedankt voor het filmpje Boontje; we hebben er smakelijk om gelachen!
Geweldig mens. Iemand die echt een hart heeft voor sport en sporters. Ik denk dat zij 100% echt is als ze over sport praat. En deze borrel....?? Ze mag van mij volgend meteen aanschuiven bij het kerstdiner. He, gezellig!
Gast- Gast
katje37 schreef:Ik duim met je mee Alex voor de val van het kabinet
Ik volg het ook via het digitale kanaal Politiek24 en duim met je mee Katje, als we na verkiezingen maar niet daarvoor die geblondeerde haatzaaier in de plaats krijgen.
Overigens ondersteun ik het verzoek van Alex om daar niet dit topic mee te belasten, maar de beheerders te vragen een nieuw topic te openen.
MrJohn- Chief
- Aantal berichten : 16693
Leeftijd : 74
Ik steun de motie van Mr. John mbt een topic over politiek
Spannend vanavond! Ik verwacht veel van de dames die ook in staat zijn een langere afstand te rijden; de omstandigheden zijn te zwaar voor de echte sprinters.
Tenzij er natuurlijk 1 een topdag heeft, laat het dan Gerritsen zijn, dat meissie heeft zoveel pech gehad al....
Spannend vanavond! Ik verwacht veel van de dames die ook in staat zijn een langere afstand te rijden; de omstandigheden zijn te zwaar voor de echte sprinters.
Tenzij er natuurlijk 1 een topdag heeft, laat het dan Gerritsen zijn, dat meissie heeft zoveel pech gehad al....
Gast- Gast
Dank je Katje vwb je steun voor een politiek topic.
Wat Vancouver betreft: Margot Boer werd vorig jaar 3de op de 1000 m bij de WK afstanden.
Ze had overigens bij de 500m deze week het snelste rondje van de laatste 400 van allemaal. Ze heeft alleen moeite met de start, maar is dus een ideale kandidaat voor het podium van de 1000 m, waar overigens de Canadese wereldkampioene Nesbitt de absolute favoriete is. Om de overige medailles wordt m.i. gestreden tussen Groves, Postma-Friesinger, Angermuller en Boer
Wat Vancouver betreft: Margot Boer werd vorig jaar 3de op de 1000 m bij de WK afstanden.
Ze had overigens bij de 500m deze week het snelste rondje van de laatste 400 van allemaal. Ze heeft alleen moeite met de start, maar is dus een ideale kandidaat voor het podium van de 1000 m, waar overigens de Canadese wereldkampioene Nesbitt de absolute favoriete is. Om de overige medailles wordt m.i. gestreden tussen Groves, Postma-Friesinger, Angermuller en Boer
MrJohn- Chief
sowhat schreef:katje37 schreef:Ik duim met je mee Alex voor de val van het kabinet
Katje/Alex, wat een geweldige soap dit. Ik volg het nu via Politiek 24. JP de MP en Bos draaien als een drol in een pispot en Verhagen en Koenders zijn op last van een meerderheid nu ook op weg naar de Kamer.
Om het on-topic te houden: ik hoop dat ze om 10 uur klaar zijn (lees: kabinet is gevallen), want ik wil ook schaatsen kijken.
Sowhat, je kunt rustig om 22.00 naar het schaatsen kijken. Als het kabinet valt, is dat pas morgen na de besluitvorming in de Ministerraad.
MrJohn- Chief
Nou een Politiek prikbord, daar ben ik zeer huiverig voor. Als je ergens ruzie over wil en kunt krijgen dan is het wel de politiek!
Enne ik zit helemaal niet te wachten op alweer nieuwe verkiezingen!
Ik stem op Dick Berlijn, ehh welke partij zit die bij?
Backt to topic:
Zit nu weer te genieten van de mooie Biathlon wedstrijd!
Enne ik zit helemaal niet te wachten op alweer nieuwe verkiezingen!
Ik stem op Dick Berlijn, ehh welke partij zit die bij?
Backt to topic:
Zit nu weer te genieten van de mooie Biathlon wedstrijd!
- Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Dan toch nog even off-topic: ik ben net zoals Dave Evans nogal huiverig voor een politiek topic. Heb uit het verleden slechte ervaringen met het voeren van discussies via een prikbord. Het leidt tot niets en er zit altijd wel iemand tussen die zich superieur voelt en het laatste woord wil hebben om met zijn eigen argumenten zijn eigen gelijk te krijgen.
Een discussie ga ik beslist niet uit de weg maar dan liever face-to-face.
Een paar uur geleden had ik mijn eigen reactie op vorige berichten al ingetypt maar uiteindelijk afgezien van publicatie hier omdat het a) niets met Vancouver te maken heeft; en b) omdat het alleen maar tot meer geschreeuw op het prikbord zou leiden.
Nu weer over naar Vancouver: ik ga lekker de 1000m dames volgen, terwijl Radio1 zachtjes aan staat voor Den Haag (en voetbal) en op de PC staat Politiek24 standby.
Go for it Margot, Annette, Laurine en Ireen!
Een discussie ga ik beslist niet uit de weg maar dan liever face-to-face.
Een paar uur geleden had ik mijn eigen reactie op vorige berichten al ingetypt maar uiteindelijk afgezien van publicatie hier omdat het a) niets met Vancouver te maken heeft; en b) omdat het alleen maar tot meer geschreeuw op het prikbord zou leiden.
Nu weer over naar Vancouver: ik ga lekker de 1000m dames volgen, terwijl Radio1 zachtjes aan staat voor Den Haag (en voetbal) en op de PC staat Politiek24 standby.
Go for it Margot, Annette, Laurine en Ireen!
Jaap2000- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 3102
Leeftijd : 66
Dave Evans schreef:Nou een Politiek prikbord, daar ben ik zeer huiverig voor. Als je ergens ruzie over wil en kunt krijgen dan is het wel de politiek!
Jammer, want het gaat niet helemaal 100% alleen om een discussie maar meer om deze situatie die heeft plaatsgevonden. Wat je nu krijgt is toch nog reacties in de verkeerde topic, dus......
Gast- Gast
Nou ja iedereen kan toch onder Algemeen - Diversen posten?
Bovendien gaf ik net mijn eigen mening, als de meesten hier een apart prikbord er voor willen hebben is dat géén probleem hoor!
Ik ben slechts beheerder en geen eigenaar van dit forum
Bovendien gaf ik net mijn eigen mening, als de meesten hier een apart prikbord er voor willen hebben is dat géén probleem hoor!
Ik ben slechts beheerder en geen eigenaar van dit forum
Olé Olé Olé weer twee medailles voor Nederland erbij.
Prachtige prestatie van Anette Gerritsen en Laurine van Riessen!!!
Tja en 2/100 ste verschil.......
Heeft Herbert Dijkstra een nieuwe bril nodig? Hij had het er toch over dat Anette Gerritsen een blokje wegtikte? Nou heb géén diskwalificatie gezien.......
Prachtige prestatie van Anette Gerritsen en Laurine van Riessen!!!
Tja en 2/100 ste verschil.......
Heeft Herbert Dijkstra een nieuwe bril nodig? Hij had het er toch over dat Anette Gerritsen een blokje wegtikte? Nou heb géén diskwalificatie gezien.......
Geen diskwalificatie, maar ik dacht ook echt dat ze tegen een blokje aan zat.
YaY voor Laurine en Annette! En ook wel een beetje voor Margot en Ireen, want alle vier de Nederlanders zitten bij de beste 8! Dat is ook heel wat!
YaY voor Laurine en Annette! En ook wel een beetje voor Margot en Ireen, want alle vier de Nederlanders zitten bij de beste 8! Dat is ook heel wat!
Catherine Nesmith??? Mart Smeets begint de namen nu alweer te veranderen......
Mag ik trouwens opmerken dat ik Ria Visscher bij deze spelen een sterkere analyticus vind dan 'kenner' Bart Veldkamp!
En dat ik na een avondje Herbert Dijkstra alweer verlang naar het snedige en humorvolle commentaar van Frank Snoeks.....
Mag ik trouwens opmerken dat ik Ria Visscher bij deze spelen een sterkere analyticus vind dan 'kenner' Bart Veldkamp!
En dat ik na een avondje Herbert Dijkstra alweer verlang naar het snedige en humorvolle commentaar van Frank Snoeks.....
Tjonge jonge... 2 honderste van goud af - had Annette nou maar gefinisht zoals die Koreanen....
Maar wát een mooie race vanavond. Nesbiss, zoals Smeets het geloof ik uitsprak, bezweek echt bijna onder de immense druk, maar als je in zo'n allesbehalve vlekkeloze race nog steeds de sterkste bent, verdien je het dus wel.
Verder was ik tot de laatste kruising echt overtuigd dat Boer naar goud ging rijden... Alles bij mekaar een prachtige sportavond. En eindelijk eens geen rare taferelen met ijsmachines, falende tijdwaarnemingen en piepende speakers na het startschot...
Dave: ook wij hier op de bank hielden onze adem in toen Gerritsen die eerste bocht zo scherp aansneed, hoor, en vonden het heel begrijpelijk dat Dijkstra erover begon.
PS: Die Terpstra heeft overduidelijk niet naar de Verukkelijke500 geluisterd, want dan had ze van tevoren geweten dat je niet met ''een wijntje' op achter de microfoon moet kruipen...
Maar wát een mooie race vanavond. Nesbiss, zoals Smeets het geloof ik uitsprak, bezweek echt bijna onder de immense druk, maar als je in zo'n allesbehalve vlekkeloze race nog steeds de sterkste bent, verdien je het dus wel.
Verder was ik tot de laatste kruising echt overtuigd dat Boer naar goud ging rijden... Alles bij mekaar een prachtige sportavond. En eindelijk eens geen rare taferelen met ijsmachines, falende tijdwaarnemingen en piepende speakers na het startschot...
Dave: ook wij hier op de bank hielden onze adem in toen Gerritsen die eerste bocht zo scherp aansneed, hoor, en vonden het heel begrijpelijk dat Dijkstra erover begon.
PS: Die Terpstra heeft overduidelijk niet naar de Verukkelijke500 geluisterd, want dan had ze van tevoren geweten dat je niet met ''een wijntje' op achter de microfoon moet kruipen...
Fijne sportavond; jammer van Plushenko...
Fijne sportavond; jammer van Plushenko...
Gast- Gast
Net gekeken naar de kwalificatie voor het skispringen Grote schans.
Simon Ammann springt 5 meter verder dan zijn concurrenten. De oostenrijkers staan met 4 man in de top 10 van het klassement om de wereldbeker, maar ook gezien zijn optreden van de kleine schans eerder deze week lijkt de zwitser Ammann de te kloppen man
Simon Ammann springt 5 meter verder dan zijn concurrenten. De oostenrijkers staan met 4 man in de top 10 van het klassement om de wereldbeker, maar ook gezien zijn optreden van de kleine schans eerder deze week lijkt de zwitser Ammann de te kloppen man
Mauricedegier- Beheerder
- Aantal berichten : 6607
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 42
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa......gaaafffff......goud voor Mark Tuitert.....wat een race !!
Davis 2...Bokko 3....
En nu lekker slapen...
Davis 2...Bokko 3....
En nu lekker slapen...
Joyce- Music-Master
- Aantal berichten : 6575
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dit was echt geweldig.....echt een race om in te lijsten!!!!
Mooi om dit in de chat mee te maken!
Geweldigggggggggg
En als ik het iemand wel gunde....dan was het Mark Tuitert wel
Mooi om dit in de chat mee te maken!
Geweldigggggggggg
En als ik het iemand wel gunde....dan was het Mark Tuitert wel
Pagina 9 van 14 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 14
Soortgelijke onderwerpen
» AGR 2010
» WK 2010
» Top 10 van 2010 tot nu toe...
» Steunfonds 13: 28-3 / 3-4 2010
» Dave is on the road again (22-05-2010)
» WK 2010
» Top 10 van 2010 tot nu toe...
» Steunfonds 13: 28-3 / 3-4 2010
» Dave is on the road again (22-05-2010)
Pagina 9 van 14
Permissies van dit forum: