Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Luister mee
luisterlink
Laatste onderwerpen
» Wo 06-11 Sokra zaagt door
Verrukkelijke 500 (editie 2009!) - Pagina 9 EmptyVandaag om 16:28 van sokratikos

» November 2024
Verrukkelijke 500 (editie 2009!) - Pagina 9 EmptyVandaag om 11:31 van sokratikos

» Timmus presents: de beste albums van 2023
Verrukkelijke 500 (editie 2009!) - Pagina 9 EmptyGisteren om 20:57 van Timmus

» Marsha's jukebox (04 november)
Verrukkelijke 500 (editie 2009!) - Pagina 9 Empty05.11.24 0:58 van Marsha

» *RTH* Cat Power – The greatest
Verrukkelijke 500 (editie 2009!) - Pagina 9 Empty04.11.24 22:36 van Mirrr

» *RTH* Cheap trick – Dream Police
Verrukkelijke 500 (editie 2009!) - Pagina 9 Empty04.11.24 22:34 van Mirrr

» Zondag 3 nov. Zonnig vervolg
Verrukkelijke 500 (editie 2009!) - Pagina 9 Empty03.11.24 17:51 van Roche

» Zat. 2 nov.: Weekendshow met Dave & Roche
Verrukkelijke 500 (editie 2009!) - Pagina 9 Empty02.11.24 18:51 van Dave Evans

» Introquiz November staat klaar
Verrukkelijke 500 (editie 2009!) - Pagina 9 Empty02.11.24 17:50 van KatjeV

» *RTH* Vanessa Paradis – Joe le taxi
Verrukkelijke 500 (editie 2009!) - Pagina 9 Empty02.11.24 15:35 van KatjeV

» *RTH* Nick Cave & The Bad Seeds - Into My Arms
Verrukkelijke 500 (editie 2009!) - Pagina 9 Empty02.11.24 12:56 van sowhat

» *RTH* Mia Martini - Almeno Tu Nell'Universo
Verrukkelijke 500 (editie 2009!) - Pagina 9 Empty02.11.24 12:55 van sowhat

» *RTH* Les Thugs - I'm Scared
Verrukkelijke 500 (editie 2009!) - Pagina 9 Empty02.11.24 12:53 van sowhat

» *RTH* Leonard Cohen – I Want It Darker
Verrukkelijke 500 (editie 2009!) - Pagina 9 Empty02.11.24 12:51 van sowhat

» *RTH* Smile – Doin’ allright
Verrukkelijke 500 (editie 2009!) - Pagina 9 Empty02.11.24 12:49 van sowhat

» *RTH* Clash – White riot
Verrukkelijke 500 (editie 2009!) - Pagina 9 Empty02.11.24 12:48 van sowhat

» Vrijdag 1 nov: De Weekendstart met Tim en Ard
Verrukkelijke 500 (editie 2009!) - Pagina 9 Empty01.11.24 22:43 van sowhat

» Wo 30-10 Sokra zaagt door
Verrukkelijke 500 (editie 2009!) - Pagina 9 Empty01.11.24 14:32 van sokratikos

» Stemfinale Weekend
Verrukkelijke 500 (editie 2009!) - Pagina 9 Empty01.11.24 13:14 van Mirrr

» *RTH* Magazine - Shot by Both Sides
Verrukkelijke 500 (editie 2009!) - Pagina 9 Empty31.10.24 21:00 van Timmus

Verrukkelijke 500 (editie 2009!)

+18
Roche
ErickNJ
Jorg
Boontje
Timmus
Nien
Miennnn
Joyce
Paapke
Mark
Vleertje
MrJohn
Kaj
Colijn1984
sowhat
Grafmat
Mauricedegier
Dave Evans
22 plaatsers

Pagina 9 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Ga naar beneden

Verrukkelijke 500 (editie 2009!) - Pagina 9 Empty Re: Verrukkelijke 500 (editie 2009!)

Bericht  Boontje 30.11.09 0:11

mensen het was super

Ik heb het hele weekend vanonder een dekbedje meegemaakt... Dikke koorts, keel pijn en pijn in mijn hele lijf maar ik heb het uitgezeten
Ik ben trots op mezelf

Vindt het zo super als mensen hun best doen om iets neer te zetten dus ik moest er bij zijn maar het was wel doorbijten :-).... af en toe een pilletje tamiflu en de mexicaan hield zich rustig

Graf Jorg Dave en Kaj......... thnxxxxxxxxxxxxxxxx..... dit weekend had ik echt nodig
xxxxxxxxx
Boontje
Boontje
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1792
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 61

Terug naar boven Ga naar beneden

Verrukkelijke 500 (editie 2009!) - Pagina 9 Empty Re: Verrukkelijke 500 (editie 2009!)

Bericht  Dave Evans 30.11.09 0:16

Ik maak ff van de gelegenheid gebruik om allereerst Grafmat en zijn vrouw Karin te bedanken voor de gastvrijheid en alles wat ze voor ons gedaan hebben. Supertof!!! we werden echt in de watten gelegd Smile Ook de fantastische waakhond krijgt van mij een pluim, want ik ben hem zonder kleerscheuren gepasseerd Wink
Dan nog Jorg en Kaj voor het leuke samenwerken, want je moet maar met elkaar een weekend lang in een studiootje zitten zonder echte meningsverschillen. En ja ondanks onze verschillende karakters lukte dat Smile
Roche en Koekkie bedankt voor het gezellige bezoekje.
Verder alle luisteraars bedankt want zonder jullie konden we het niet doen!!!!!! Echt ik heb enorm genoten!!!

Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59

Bericht  koekkie 30.11.09 0:26

ik vond het erg leuk om jullie te verrassen met een boterkoekje Very Happy

het was zeer gezellig, stemming zat er goed in. Voor herhaling vatbaar

jullie juist bedankt voor het samenstellen en draaien en presenteren.
koekkie
koekkie
Music-freak
Music-freak

Aantal berichten : 214
Registratiedatum : 18-12-08

Bericht  Mauricedegier 30.11.09 0:30

Grafmat, Kaj, Dave, Jorg: Bedankt voor 3 dagen van muziekgenot

Iedereen die aanwezig was in de chat / had gestemd op platen: ook bedankt, het was echt geweldig.

Het heeft me wat uurtjes slaap gekost, maar ik had het hier graag voor over.
Mauricedegier
Mauricedegier
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 6607
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 42

Bericht  Jorg 30.11.09 12:33

Ook namens mij iedereen ontzettend bedankt, ik heb het super naar mijn zin gehad het afgelopen weekend dankzij de dj's, luisteraars en muziek. Zo'n weekend gaat veel en veel te snel weer voorbij, ik zou zeggen: volgend jaar op herhaling!!

P.S. Ik heb gisteren het slot niet meer mee kunnen pikken, daar baal ik echt van. Wat was het geval: Ik moest eerder weg omdat ik vandaag op stage ben begonnen, dus was het handig gisterenavond al in Den Bosch te zijn, omdat vroeg de wekker ook weer ging. Allereerst stond ik gisteren naast het huis van Grafmat op de bus te wachten, kom ik er achter dat mijn brabant buskaart niet in Groningen geld, al mijn klein geld bij elkaar geschraapt en ik kon nog net het goedkoopste, op de rest van het parcours nutteloos. Enfin, ik had een opgevouwd matras, kussen en een tas vol met kleren en andere dingen bij, dus ik was allang blij dat ik zat.
Op het station aangekomen ging ik op zoek naar wat eten. Ik kon alleen de burgerking vinden, en laat ik daar nou net niet zo'n voorstander van zijn. Enfin, snel maar in de trein gestapt, want ik werd aardig moe van het sleuren met alle spullen. Ik zat, de reis kon beginnen. Ik pak mijn Ipod erbij en begin een playlist samen te stellen voor de rest van de lange reis. Na zo'n tien minuten zie ik ineens een conducteur. Kut, ik realiseer me ineens dat ik iets vergeten ben. Doordeweeks kan ik gewoon zomaar de trein instappen vanwege mijn ov, leunend op dat idee en het idee snel alle spullen in de trein te willen hebben ben ik glad vergeten een kaartje te kopen. En ja hoor, ik was aan de beurt, geen begrip van de conducteur van de situatie, en de eerlijkheid gebied me te zeggen dat ik inconsequente conducteurs ook maar niks ben, dus dan moet je in je eigen situatie ook toegeven da tje een fout hebt gemaakt: Ik was voor 52 euro aan de beurt, en dat terwijl een kaartje me anders 17 euro had gekost.
Enfin, op Utrecht centraal wil ik dan eindelijk wat eten. Het moet wel vlot gaan want ik heb maar 11 minuten overstap tijd. Dit gaat redelijk de mist in, want er staat bij de smullers een rij van hier tot Groningen en terug, dat ik maar besluit gewoon mijn trein te nemen. Het is inmiddels na acht uur en wil het liefst zo snel mogelijk thuis zijn.
Op Den Bosch CS aangekomen staan er mensen rijen dik: wat blijkt al heel de dag zijn er reizigers gestrand omdat de trein naar Eindhoven niet reed. En de NS was weer eens vergeten bussen in te zetten. Geen probleem voor mij, ik woon immers in Den Bosch. Ik heb echter maar weinig overstap tijd naar de bus, anders moet ik een uur wachten. Ik wurm me door al die mensen en bij het busplatform aangekomen komt er maar geen bus.. oh nee he denk ik. Na een kwartier komt tot mijn opluchting echter mijn bus aanrijden. Om half tien was ik thuis, mijn reis heeft inmiddels meer dan 4,5 uur geduurd en ik moet nog eten. Nou voor dat allemaal klaar was, was ik zo moe, en ik moest er vandaag ook weer vroeg uit, dat ik mijn bed in ben gedoken, sorry heren, maar ik was echt op Wink Bedankt voor alles!!

Jorg
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 3076
Registratiedatum : 05-12-08
Leeftijd : 35

Bericht  Gast 30.11.09 13:04

Ahh Jorg het zat je niet mee zeg!! Ik vind het tof dat je toch dit weekend in Grunn overhad voor die lange reis Very Happy Bedankt voor de leuke uurtjes muziek en het gepraat tussendoor!! Very Happy Kusje!

Gast
Gast

Bericht  Grafmat 30.11.09 13:51

tjonge Jorg... klinkt niet als je meest soepele thuisreis ooit.. zonde hoor! wij (Grafmat en Kaj die nu via Grafmats account typt omdat ie te lui is om zichzelf in te loggen) vonden het in elk geval erg gezellig dit weekend! jammer dat je het staartje niet meer hebt kunnen meepikken.

hoewel, HET staartje was toch wel de grandioze verscheidenheid aan toppers die we nog tot bijna 5 uur 's nachts in de bubbling after hebben gedraaid. ik heb zelden zo gelachen Very Happy

Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 4327
Leeftijd : 52

http://www.orinocoradio.nl

Bericht  Gast 30.11.09 14:00

WAUW and WAUW sinds lange tijd is dit het enige wat ik hiervan kan zeggen, WAUW voor de uitzending, de dj's en een ieder die dit mogelijk heeft gemaakt!!!!! WAUW voor de lijst !!!!!!!
................. Top 2000 eat your bloody heart out!!!

En voor de rest gebaald als een stekker dat deze uitzendingen nu net moesten vallen in een van de drukste weekenden qua werken dan voor ondergetekende, maar van een ding kan ieder volgend jaar overtuigd zijn mijn lijst doet dan mee en zal shocking en terrible vol

muse/springsteen/stones/hardrock/blues/southernrock/country/journey/nederlandstalig en vooral anti dire straits zijn !!!!!!!!!!!!!

Mannen en dames ook!! dank voor een paar heerlijke dagen en uurtjes!!! waarin zelfs SoWhat draaglijk was!!!

Journeyman

Gast
Gast

Bericht  Gast 30.11.09 14:03

Ik heb geteld dat er maar liefst 15 platen van mijn lijstje in stonden! Haha wat een buit! Volgende keer probeer ik echt een goeie lijst te maken, want dit slaat natuurlijk nergens op Razz ZO tot 5 uur ! Surprised Jullie hebben het lang volgehouden zeg!

Gast
Gast

Bericht  Mies 30.11.09 14:07

Alle DJ's bedankt voor een superweekend! Ik ben vannacht om 2 uur bij de "Bubbling Under" afgehaakt toen de rubberen kaplaarzen uit de kast werden gehaald. Dat trok ik niet meer Surprised Maar het was echt geweldig! Een mooie opmaat naar de Top2000!
Mies
Mies
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 4072
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 58

Bericht  sowhat 30.11.09 14:36

1) Graf, Kaj, Dave, Jorg, bedankt voor het grandioze weekend!

2) Mijn hoogtepunt was de meer dan hilarische SW bubbling after tot 5 uur vanmorgen. Het begon met Kaplaarzen en het werd nog veel beter. De meest hilarische SW-liedjes werden uit de krochten van mijn lijst getoverd. Ik ben nog steeds aan het bijkomen.
Mijn fles whisky is dan ook leeg gegaan, al moet ik daar eerlijk bij zeggen dat ik een deel over mijn schriftje met liedjes heb heengegooid, zodat ik weer moet achterhalen welke ik dit weekend opgeschreven had Smile
Ik ga nu een paar dagen celebraal leven.
Graf/Kaj, bedankt!!!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 19039
Leeftijd : 67

Bericht  Timmus 30.11.09 15:05

De Bubbling After was inderdaad weergaloos...heb het tot kwart over twee volgehouden, de beste muziek kwam voorbij.

Sowhat, volgend jaar stemmen we Kaplaarzen de lijst in, OK?
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16848
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43

Bericht  sowhat 30.11.09 15:42

Zekers Timmus.

Dank voor je opmerking: de beste muziek kwam voorbij Smile
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 19039
Leeftijd : 67

Bericht  Gast 30.11.09 15:47

Ik moest het gisteren opgeven rond 20.00 uur, want ik hang tegen een griepje aan. Jammer dat ik de top 10 net miste, want ik heb de lijst gezien en hij was geweldig !
DJ's bedankt voor dit weekeinde en chatters: het was gezellig !

Gast
Gast

Bericht  Jorg 30.11.09 17:45

Mensen, mensen, mensen... Wát een weekend. Als je het organiseert moet ik wel zeggen dat het een dosis energie kost waar je niet zo één-twee-drie van bijkomt. Tel daarbij op het heftige schema, de enorme gezelligheid (inclusief overmatige drankconsumptie) en de enorme emoties die tijdens het luisteren naar de lijst bij tijd en wijle loskwamen, en u kunt zich een beeld vormen hoe ik er nu voorsta.... Sleep

Ik wil mijn medeDJ's bedanken voor een geweldig weekend. Mannen: jullie waren geweldig, en wat mij betreft is de traditie gezet. Zelfs Karin vond het leuk en luisterde als ze maar even kon. Kaj: Het samen presenteren van de laatste uren van de Verrukkelijke was toch wel heel erg geweldig. Zoals je zelf al zei: Raken we eindelijk op elkaar ingespeeld, is het alweer zo goed als over...

Een stiekem hoogtepunt dat maar weinigen mochten meebeleven was de bubbling after, waarbij we echt alleen maar nummers hebben gedraaid waar daadwerkelijk op was gestemd. Het begon heel erg goed, maar het bleek naarmate de nacht vorderde alleen maar beter en beter te worden. Het meest bizarre vonden we beide toch wel dat ik echt bijna ( op 1 of 2 na geloof ik) alle meest bizarre entries in de lijst daadwerkelijk op mijn harde schijf heb staan. De emoties bij de DJ's liepen zo mogelijk nog hoger op als bij onze luisteraars... Die harde schijf is overigens een schatkist waar ik nog vaak uit zal gaan putten... Wát een TOPmuziek hebben we gedraaid tussen 2 en 5.
Ik ga zeer binnenkort mijn best doen om de hoogtepunten van deze nacht (en dat waren er véle kan ik u melden) voor een aparte uitzending te verzamelen. Ik waaarschuw jullie: zakdoeken voor de emoties die hierbij loskomen zijn absoluut noodzakelijk!

Rest mij verder niets meer dan alle luisteraars gedurende het weekend te bedanken en alle stemmers te bedanken. jullie maakten een schitterende en ik mocht het mede presenteren, en dat heb ik als een eer ervaren.

Op naar de Verrukkelijke 2010!!!

Jorg
Moderator
Moderator

Bericht  Mark 30.11.09 18:37

Volgens mij is bovenste post van Graf en niet van Jorg?
Mark
Mark
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1241
Leeftijd : 37

http://www.maeur.nl

Bericht  Mauricedegier 30.11.09 18:40

Het lijkt net alsof ik vandaag in een zwart gat zit.

Hebben meer mensen er last van ? Wink
Mauricedegier
Mauricedegier
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 6607
Leeftijd : 42

Bericht  MrJohn 30.11.09 18:43

@Jorg: die terugreis van jou lijkt wel een scenario voor een avondvullende speelfilm. De wet van Murphy.

De dank aan de vier musketiers (Kaj, Graf, Jorg en Dave) is groot en dat merken jullie natuurlijk ook aan de reacties. Er is muziekhistorie geschreven !

Helaas heb ik en ook een aantal andere mensen de bubbling under gemist, omdat maandagmorgen vroeg de plicht weer riep.

Is het een idee om dit een keer gedurende een weekend op Orinoco te herhalen ?

Gr, MrJohn
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16693
Leeftijd : 74

Bericht  MrJohn 30.11.09 18:45

Ohh ik lees nu pas, dat er al gedacht wordt aan een uitzending. Prima idee !
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16693
Leeftijd : 74

Bericht  Jorg 30.11.09 18:57

Jorg schreef:Mensen, mensen, mensen... Wát een weekend. Als je het organiseert moet ik wel zeggen dat het een dosis energie kost waar je niet zo één-twee-drie van bijkomt. Tel daarbij op het heftige schema, de enorme gezelligheid (inclusief overmatige drankconsumptie) en de enorme emoties die tijdens het luisteren naar de lijst bij tijd en wijle loskwamen, en u kunt zich een beeld vormen hoe ik er nu voorsta.... Sleep

Ik wil mijn medeDJ's bedanken voor een geweldig weekend. Mannen: jullie waren geweldig, en wat mij betreft is de traditie gezet. Zelfs Karin vond het leuk en luisterde als ze maar even kon. Kaj: Het samen presenteren van de laatste uren van de Verrukkelijke was toch wel heel erg geweldig. Zoals je zelf al zei: Raken we eindelijk op elkaar ingespeeld, is het alweer zo goed als over...

Een stiekem hoogtepunt dat maar weinigen mochten meebeleven was de bubbling after, waarbij we echt alleen maar nummers hebben gedraaid waar daadwerkelijk op was gestemd. Het begon heel erg goed, maar het bleek naarmate de nacht vorderde alleen maar beter en beter te worden. Het meest bizarre vonden we beide toch wel dat ik echt bijna ( op 1 of 2 na geloof ik) alle meest bizarre entries in de lijst daadwerkelijk op mijn harde schijf heb staan. De emoties bij de DJ's liepen zo mogelijk nog hoger op als bij onze luisteraars... Die harde schijf is overigens een schatkist waar ik nog vaak uit zal gaan putten... Wát een TOPmuziek hebben we gedraaid tussen 2 en 5.
Ik ga zeer binnenkort mijn best doen om de hoogtepunten van deze nacht (en dat waren er véle kan ik u melden) voor een aparte uitzending te verzamelen. Ik waaarschuw jullie: zakdoeken voor de emoties die hierbij loskomen zijn absoluut noodzakelijk!

Rest mij verder niets meer dan alle luisteraars gedurende het weekend te bedanken en alle stemmers te bedanken. jullie maakten een schitterende en ik mocht het mede presenteren, en dat heb ik als een eer ervaren.

Wilt u zo vriendelijk zijn om uit te loggen? Razz

Jorg
Moderator
Moderator

Bericht  Grafmat 30.11.09 19:13

ha lol!

Ja, dat krijg je er dus van met al die pc's en iedereen die maar van de ene naar de andere pc verhuist... Razz

Maar goed: Het voorgaande verhaal is dus van mij en niet van Jorg, maar dat hadden jullie al begrepen...

Mensen, mensen, mensen... Wát een weekend. Als je het organiseert moet ik wel zeggen dat het een dosis energie kost waar je niet zo één-twee-drie van bijkomt. Tel daarbij op het heftige schema, de enorme gezelligheid (inclusief overmatige drankconsumptie) en de enorme emoties die tijdens het luisteren naar de lijst bij tijd en wijle loskwamen, en u kunt zich een beeld vormen hoe ik er nu voorsta....

Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 4327

http://www.orinocoradio.nl

Bericht  Dave Evans 30.11.09 22:10

Jeetje Jorg, wat een ellende allemaal op jouw terugreis!
Kleine domper op een heel leuk weekend!
Leuk trouwens om met iedereen gedraaid te mogen hebben, vooral de nachtelijke uurtjes waren gaaf om te doen Smile Mede dankzij de nachtbrakers natuurlijk Wink
Jammer dat ik de Bubbling After niet meer heb mogen meemaken, maar ik was echt helemaal op en moest er een paar uur later al weer uit! Ik hoop het nog eens te mogen aanhoren What a Face

Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59

Bericht  Kaj 01.12.09 0:14

Thééééóóóóóóó, wir fahr'n nach Lodz! lol!

Zo, ik ben ook weer thuis... Heftige dag gehad vandaag zeg, want toen ik om 12 uur opstond in het slaaphok naast de studio bleek dat ik er een kater als huisdier bij had, en daarna mocht ik van kwart voor 3 tot kwart voor 7 in de trein gaan zitten.. Nou, in Maastricht aangekomen gelijk door naar één van m'n twee vergaderingen die ik vanavond had.. Eigenlijk had ik ze tegelijk gepland (oeps!), maar gelukkig kon de bestuursvergadering - ik ben wedstrijdcommissaris van m'n wielerclub - worden verlaat zodat ik eerst naar de vergadering van m'n wedstrijdcommissie (tja, anders had ik op de bestuursvergadering weinig te melden gehad Very Happy) kon... Nou, om een lang verhaal kort te maken: net thuis, nu naar bed! scratch
Kaj
Kaj
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3999
Leeftijd : 36

Bericht  Gast 01.12.09 12:20

Ik ben toch wel heel erg benieuwd geworden naar die bubbling after! Very Happy
Zo Kaj je hebt ook aan een overlevingstocht gedaan! Voel je je nog ziek? Ik heb gister mn skeelers gepakt en even een lekker tochtje gemaakt, omdat het thuiszitten zo enorm zat was.. Ben niet helemaal tot aan Harkstede gekomen, maar toch wel redelijk in de buurt Smile Ik ben nog steeds niet helemaal beter.. Maar ik doe vandaag maar net alsof anders wordt het nooit wat met mijn drukke leventje Razz Heb vanavond ook een vergadering en ik moet nog een aantal dingen kopen voor sinterklaas en weer terug naar Grunn Very Happy Groetjes iedereen!

Gast
Gast

Bericht  Vleertje 01.12.09 19:07

Ik BAAL als een stekker. Heb echt een nanoseconde van de hele verukkelijke 500 kunnen meekrijgen door omstandigheden. Mijn weekend was helaas niet zo rooskleurig als dat van de meesten. Ik begrijp dat er nog wel wat bubbling under wordt uitgezonden? Ik ga nu eerst maar eens naar die lijst kijken want daar ben ik zelfs nog niet aan toe gekomen.

Maar hoe dan ook ik begrijp dat de heren dj's brute helden zijn.
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 9 van 10 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: