*RTH* 30 Seconds To Mars - A Beautiful Lie
+5
sowhat
Mauricedegier
Dromertje
Kaj
Dave Evans
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat is jouw cijfer voor 'A Beautiful Lie'?
*RTH* 30 Seconds To Mars - A Beautiful Lie
Dit zijn hele snelle jongens als je de Band-naam zo bekijkt. Van de beruchte verzoek-pallet gepakt is deze plaat van Jared Leto en zijn mannen.
Gast- Gast
Re: *RTH* 30 Seconds To Mars - A Beautiful Lie
Gerard Ekdom zou zeggen: ROCK'N ROLL !!!!!
Gewoon lekkere gitaarmuziek! From Yesterday zou ik een '9' geven, The Kill een '8' en 'A Beautiful lie' geef ik...........ook een '8'
Gewoon lekkere gitaarmuziek! From Yesterday zou ik een '9' geven, The Kill een '8' en 'A Beautiful lie' geef ik...........ook een '8'
Dave Evans- Beheerder
- Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Aangezien ik The Kill, From Yesterday en eigenlijk het hele bandje 30 Seconds To Mars - of althans, de nummers die ze speelden in die 20 minuten Pinkpop die ik ervan heb meegekregen voordat ik betere muziekoorden ging opzoeken - enorm overschat vind (zonder Jared Leto zouden ze waarschijnlijk niet eens airplay hebben gekregen, hooguit hun videoclips zijn wel altijd de moeite waard), toch maar eens luisteren naar dit nummer... Oh ja, dit ken ik wel trouwens... Typisch gevalletje 'middelmaat troef'... Een 5,5 die ik toch maar afrond naar een 6, omdat het toch wel een categorie hoger is dan de 5 die ik eerder vandaag gaf aan die Napoleon-rommel van vanmiddag...
Kaj- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 3999
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 36
pffff da's een mooie plaat zeg ....ik geloof dat ik vlinders in mijn buik voel....ik voel dat ik hopeloos verliefd aan het worden ben op..... 30 SECONDS TO MARS !!!!!!!!
Dit is nou echt helemaal mijn ding...stevige gitaren...mooie klagerige stem....en dan die dikke vette uithalen....helemaal goed
Mijn dank gaat uit naar degene die dit prachtige nummer heeft aangevraagd!!!!!!
Ik geef een hele...héle dikke 8 !!!
Dit is nou echt helemaal mijn ding...stevige gitaren...mooie klagerige stem....en dan die dikke vette uithalen....helemaal goed
Mijn dank gaat uit naar degene die dit prachtige nummer heeft aangevraagd!!!!!!
Ik geef een hele...héle dikke 8 !!!
Dromertje- Music-freak
- Aantal berichten : 357
Registratiedatum : 28-12-08
Leeftijd : 56
hmmm redelijk maar niet echt meer dan dat.
From yesterday beviel me stukken beter. Deze plaat had net wat te lang nodig om op gang te komen.
6
From yesterday beviel me stukken beter. Deze plaat had net wat te lang nodig om op gang te komen.
6
Mauricedegier- Beheerder
- Aantal berichten : 6607
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 42
Kaj schreef:Aangezien ik The Kill, From Yesterday en eigenlijk het hele bandje 30 Seconds To Mars - of althans, de nummers die ze speelden in die 20 minuten Pinkpop die ik ervan heb meegekregen voordat ik betere muziekoorden ging opzoeken - enorm overschat vind (zonder Jared Leto zouden ze waarschijnlijk niet eens airplay hebben gekregen, hooguit hun videoclips zijn wel altijd de moeite waard), toch maar eens luisteren naar dit nummer... Oh ja, dit ken ik wel trouwens... Typisch gevalletje 'middelmaat troef'... Een 5,5 die ik toch maar afrond naar een 6, omdat het toch wel een categorie hoger is dan de 5 die ik eerder vandaag gaf aan die Napoleon-rommel van vanmiddag...
Kaj, voor straf komende week 12 uur Klassieke muziek therapie bij Paap
Dave Evans- Beheerder
- Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Helemaal niet mijn ding, overgewaardeerde Band.
Ekdom kan wel 10x zeggen "Rock en Roll", Raver zegt daarna: EEN 4
Ekdom kan wel 10x zeggen "Rock en Roll", Raver zegt daarna: EEN 4
Gast- Gast
Gooi er een lang intro en een geschoolde stem tegen aan en je hebt er weer een U2-kloon bij: 4
sowhat- Chief
- Aantal berichten : 19039
Leeftijd : 67
Ik ga tegen de meeste van jullie reacties in. Ik vind Beautiful Lie een betere plaat dan From Yesterday. Waarschijnlijk ook omdat From Yesterday zo enorm vaak is gedraaid. Beautiful Lie en ook The Kill hebben dat een stuk minder. Ik twijfel heel erg tussen een 8 en een 9. Uiteindelijk kan ik hier toch geen 9 voor geven. Maar Dromertje, graag gedaan.
Wat een bagger, een 2, is dit rock n roll?, eerder een crytogram, ik haat dit soort geklooi
Jan...- Music-Master
- Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58
Ik ken de groep niet, ben er echter niet vies van, maar om nou te zeggen dit is het.... nee het pakt me net niet genoeg, maar meer dan goede voldoende is het me niet waard, ik twijfel tussen een 6 en een 7 maar ga voor de 6.
Gast- Gast
Typisch een band en een nummer die je pakt of niet pakt, aan de ene kant kan ik het met Jan eens zijn dat dit een soort van cryptogram is aan de andere kant is dit ook Ruk And Roll sort of speak!!, maar ondanks dat ik de plaat bijzonder slecht geproduceerd vind pakt het me toch op de een of andere manier mede door het geweldige basswerk (ja als ex bassistje luister je daar toch extra na op de een of andere manier) wat fabelachtig goed is en doordat dit absoluut geen U2 kloon is en ik graag cryptogrammen oplos een hele vette welverdiende 9++ en daar mogen ze het mee doen wat mij betreft, want ja dit liedeke heb wel wat en pakt me ook dus ergens vandaar.
Gast- Gast
Voortreffelijk!!!!
Als oud-ijsboer [Jamin - dubbeldik puur] ontroert ook de video me zeer.
Als oud-ijsboer [Jamin - dubbeldik puur] ontroert ook de video me zeer.
Gast- Gast
Een 7 voor dit nummertje. Ik hou er wel van tempowisselingetjes, rag gitaartje, lekkere uithaaltjes en in tegenstelling tot de luie hond aangenaam om naar te kijken ook nog. Dus Boon, noes en dromertje laten jullie de hond uit dan wil ik deze wel
Vleertje- Music-Master
- Aantal berichten : 6150
Leeftijd : 52
sowhat schreef:Gooi er een lang intro en een geschoolde stem tegen aan en je hebt er weer een U2-kloon bij: 4
?????????? Gooi er een zangeres en een toetsenist met donkere strings- en vocalgeluiden tegenaan en je hebt er weer een Gothickloon bij. En zo kan ik er nog wel 10 verzinnen. Kortom: Onzin, sowhat.
Ik geef dit nummer overigens een 6,5 - dus een 7 omdat halve cijfers hier niet kunne. The Kill vind ik écht een goed nummer en From Yesterday is ook lekker. Deze is al wat minder, om nog maar te zwijgen van de rest. 30 Seconds to Mars is een typische singles-band die verder grote moeite heeft fatsoenlijke albumtracke te maken.
» *RTH* 30 Seconds To Mars - From Yesterday
» *RTH* Neneh Cherry & Youssou N'Dour - Seven Seconds
» *RTH* Beautiful South - Don't marry her
» *RTH* Christina Aguilera - Beautiful
» *RTH* 30 Seconds To Mars - From Yesterday
» *RTH* Neneh Cherry & Youssou N'Dour - Seven Seconds
» *RTH* Beautiful South - Don't marry her
» *RTH* Christina Aguilera - Beautiful
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: