Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Luister mee
luisterlink
Laatste onderwerpen
» Wo 06-11 Sokra zaagt door
*RTH* 30 Seconds to Mars - Vox Populi EmptyVandaag om 16:28 van sokratikos

» November 2024
*RTH* 30 Seconds to Mars - Vox Populi EmptyVandaag om 11:31 van sokratikos

» Timmus presents: de beste albums van 2023
*RTH* 30 Seconds to Mars - Vox Populi EmptyGisteren om 20:57 van Timmus

» Marsha's jukebox (04 november)
*RTH* 30 Seconds to Mars - Vox Populi Empty05.11.24 0:58 van Marsha

» *RTH* Cat Power – The greatest
*RTH* 30 Seconds to Mars - Vox Populi Empty04.11.24 22:36 van Mirrr

» *RTH* Cheap trick – Dream Police
*RTH* 30 Seconds to Mars - Vox Populi Empty04.11.24 22:34 van Mirrr

» Zondag 3 nov. Zonnig vervolg
*RTH* 30 Seconds to Mars - Vox Populi Empty03.11.24 17:51 van Roche

» Zat. 2 nov.: Weekendshow met Dave & Roche
*RTH* 30 Seconds to Mars - Vox Populi Empty02.11.24 18:51 van Dave Evans

» Introquiz November staat klaar
*RTH* 30 Seconds to Mars - Vox Populi Empty02.11.24 17:50 van KatjeV

» *RTH* Vanessa Paradis – Joe le taxi
*RTH* 30 Seconds to Mars - Vox Populi Empty02.11.24 15:35 van KatjeV

» *RTH* Nick Cave & The Bad Seeds - Into My Arms
*RTH* 30 Seconds to Mars - Vox Populi Empty02.11.24 12:56 van sowhat

» *RTH* Mia Martini - Almeno Tu Nell'Universo
*RTH* 30 Seconds to Mars - Vox Populi Empty02.11.24 12:55 van sowhat

» *RTH* Les Thugs - I'm Scared
*RTH* 30 Seconds to Mars - Vox Populi Empty02.11.24 12:53 van sowhat

» *RTH* Leonard Cohen – I Want It Darker
*RTH* 30 Seconds to Mars - Vox Populi Empty02.11.24 12:51 van sowhat

» *RTH* Smile – Doin’ allright
*RTH* 30 Seconds to Mars - Vox Populi Empty02.11.24 12:49 van sowhat

» *RTH* Clash – White riot
*RTH* 30 Seconds to Mars - Vox Populi Empty02.11.24 12:48 van sowhat

» Vrijdag 1 nov: De Weekendstart met Tim en Ard
*RTH* 30 Seconds to Mars - Vox Populi Empty01.11.24 22:43 van sowhat

» Wo 30-10 Sokra zaagt door
*RTH* 30 Seconds to Mars - Vox Populi Empty01.11.24 14:32 van sokratikos

» Stemfinale Weekend
*RTH* 30 Seconds to Mars - Vox Populi Empty01.11.24 13:14 van Mirrr

» *RTH* Magazine - Shot by Both Sides
*RTH* 30 Seconds to Mars - Vox Populi Empty31.10.24 21:00 van Timmus

*RTH* 30 Seconds to Mars - Vox Populi

+9
sokratikos
sowhat
MrJohn
Vleertje
snoopy
Frodo
PPProfessor
Kasper
Dave Evans
13 plaatsers

Ga naar beneden

Jouw cijfer voor 'Vox Populi'

*RTH* 30 Seconds to Mars - Vox Populi Vote_lcap0%*RTH* 30 Seconds to Mars - Vox Populi Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* 30 Seconds to Mars - Vox Populi Vote_lcap6%*RTH* 30 Seconds to Mars - Vox Populi Vote_rcap 6% 
[ 1 ]
*RTH* 30 Seconds to Mars - Vox Populi Vote_lcap6%*RTH* 30 Seconds to Mars - Vox Populi Vote_rcap 6% 
[ 1 ]
*RTH* 30 Seconds to Mars - Vox Populi Vote_lcap12%*RTH* 30 Seconds to Mars - Vox Populi Vote_rcap 12% 
[ 2 ]
*RTH* 30 Seconds to Mars - Vox Populi Vote_lcap12%*RTH* 30 Seconds to Mars - Vox Populi Vote_rcap 12% 
[ 2 ]
*RTH* 30 Seconds to Mars - Vox Populi Vote_lcap29%*RTH* 30 Seconds to Mars - Vox Populi Vote_rcap 29% 
[ 5 ]
*RTH* 30 Seconds to Mars - Vox Populi Vote_lcap18%*RTH* 30 Seconds to Mars - Vox Populi Vote_rcap 18% 
[ 3 ]
[ 2 ]
*RTH* 30 Seconds to Mars - Vox Populi Vote_lcap0%*RTH* 30 Seconds to Mars - Vox Populi Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* 30 Seconds to Mars - Vox Populi Vote_lcap5%*RTH* 30 Seconds to Mars - Vox Populi Vote_rcap 5% 
[ 1 ]

Totaal aantal stemmen : 17

Enquête gesloten

*RTH* 30 Seconds to Mars - Vox Populi Empty *RTH* 30 Seconds to Mars - Vox Populi

Bericht  Dave Evans 04.11.11 20:52

[04-11-2011]
Een kersvers verzoekje van een kersvers lid Smile

30 Seconds to Mars is opgericht in 1998 door Jared Leto en zijn broer Shannon Leto. De afgelopen jaren wijzigde de bezetting van de band verschillende malen. Naast de broers Leto is momenteel het enige vaste bandlid Tomo Milicevic. Sinds het vertrek van bassist Matt Wachter, die de band verliet om persoonlijke redenen, wordt de band bij liveconcerten aangevuld met bassist Tim Kelleher. Alhoewel Leto een bekende Hollywoodacteur is, wil hij deze roem niet gebruiken om zijn band te promoten. Zo weigert de band zelfs te spelen op plaatsen die Jareds roem gebruiken om de show te promoten.

https://www.youtube.com/watch?v=1fXi_vpFkLs&feature=related

Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* 30 Seconds to Mars - Vox Populi Empty Re: *RTH* 30 Seconds to Mars - Vox Populi

Bericht  Kasper 04.11.11 21:47

Een plaat die iets machtigs heeft. Met het koor en het ritmische klappen zorgt het ook voor een soort ultiem groepsgevoel wat nog eens versterkt wordt door de tekst van het refrein:

This is a call to arms, gather soldiers
Time to go to war
This is a battle song, brothers and sisters
Time to go to war

Op het eind komt dan nog een muzikale uitbarsting van geluid waar ik erg van hou. Een voor mij zo goed als perfecte plaat. Een plaat van macht

Kasper
Kasper
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1531
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 34

*RTH* 30 Seconds to Mars - Vox Populi Empty Re: *RTH* 30 Seconds to Mars - Vox Populi

Bericht  PPProfessor 05.11.11 20:33

Tja lieve Kasper, ik wil je graag ter wille zijn, maar ik trek het niet echt met dit nummer. Het is me te onbehouwen, mix van allerlei jaren 80 stijlen, het gaat gewoon niet naar binnen bij me. Excuus dus voor de 4.

PPProfessor
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1842
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 67

Bericht  Frodo 05.11.11 20:44

Hoog U2-gehalte. En nu is er helemaal niets mis met U2 wanneer je U2 heet. Maar dit bandje heet anders en dus doen ze gewoon iets na. En dan is het alweer een stuk minder.
Maar onder het motto 'beter goed gejat dan slecht verzonnen' geef ik toch nog een 6.
Frodo
Frodo
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7364
Registratiedatum : 29-12-09

http://www.eyecatcherdordrecht.nl/

Bericht  snoopy 06.11.11 19:46

"time to go to war"....nou "strijd" zal dit nummer wel opleveren!
Ik moet het even een paar keer horen maar het heeft wel iets wat mijn aandacht vasthoudt....een 7
snoopy
snoopy
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 2902
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 64

Bericht  Kasper 06.11.11 19:52

PPProfessor schreef:Tja lieve Kasper, ik wil je graag ter wille zijn, maar ik trek het niet echt met dit nummer. Het is me te onbehouwen, mix van allerlei jaren 80 stijlen, het gaat gewoon niet naar binnen bij me. Excuus dus voor de 4.

Je hoeft je niet richting mij te verantwoorden hoor Wink Ik ben de maker niet. Ik vind het geweldig, jij niet. Move on. Leven zit vol met verschillende smaken en gelukkig maar Smile
Kasper
Kasper
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1531
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 34

Bericht  Vleertje 06.11.11 23:48

Nee sorry ik word hier niet blij van zijn stem vind ik niet lekker en het is voor mij allemaal iets te gemaakt en on-echt verder dan een schamel vijfje wil ik niet gaan voor deze plaat.
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 52

Bericht  MrJohn 07.11.11 0:29

De omlijsting is machtig, de inhoud magertjes. Al met al net voldoende, een 6.
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16693
Leeftijd : 74

Bericht  sowhat 07.11.11 1:45

Lijkt een beetje op Innuendo, waarvan iedereen weet hoe ik daar over denk, maar dan door kinderen ingezongen. Een 2 voor het idee.

Chief
Chief

Aantal berichten : 19039
Leeftijd : 67

Bericht  sokratikos 07.11.11 16:01

Wikipedia: 30 Seconds to Mars have been stated by reviewers and critics to play within the genres of hard rock, alternative rock, neo-progressive, progressive metal, alternative metal and post-grunge. The band takes influence from a variety of artists, but primary influences include: Alice in Chains, The Goo Goo Dolls, Deftones, David Bowie, Jane's Addiction, My Bloody Valentine, Nine Inch Nails, Nirvana, Pearl Jam, Stone Temple Pilots, Radiohead, Marilyn Manson, Pink Floyd, Everclear, Creed, The Cure, Björk, and U2
http://en.wikipedia.org/wiki/30_Seconds_to_Mars

Behalve het intro lijkt het muzikaal, zoals Frodo al opmerkte, veel op U2. De stem van Jared Leto gaat me steeds meer irriteren. Volgens hem (meldt Wiki) bevat de RTH een ´feeling of all-conquering optimism", maar van een oproep van soldaten tot oorlog met echte wapens "far, far away in a land that time can´t change" wordt ik niet optimistisch. In tegendeel, ik wordt pessimistisch van optimisme in de verkeerde richting, waardoor ik bij de tekst een wrange bijsmaak krijg die nog versterkt wordt doordat kinderen die massaal meezingen. Een 7 voor de muziek en een 1 voor de tekst maakt gemiddeld een 4
sokratikos
sokratikos
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 10275
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53

Bericht  Timmus 07.11.11 20:25

Bijzonder aangename verrassing dit! Origineel en gevarieerd en zeker een dikke 8 waard. En ik ken geen plaat van U2 die hier op lijkt.
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16848
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43

Bericht  LarryMullen 07.11.11 20:47

dit is een soort mix tussen REM's Electron Blue, U2's '40' en Elbow's The Loneliness Of A TowerCrane Driver. 3 nummers die ik goed vind... oftewel, supermooi dit! een 8!
LarryMullen
LarryMullen
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3951
Registratiedatum : 31-12-10
Leeftijd : 25

Bericht  Keano 07.11.11 22:38

Ik ben best een fan van deze band. Persoonlijk hou ik niet zo van hun 'overdreven' gedoe als ze live spelen, maar de muziek staat wel als een huis.

30 second to mars hebben een aantal nummers gemaakt die ik regelmatig terugluister. Deze vind ik goed, maar niet héél goed. Vandaar een 7
Keano
Keano
Music-freak
Music-freak

Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 05-11-11
Leeftijd : 40

Bericht  Gast 08.11.11 22:16

Ja dit trek ik wel. Ik geef het een 6. Festival bandje. Heb ze al eens mogen bewonderen. Maar de volgende keer zou ik naar iets anders kijken om eerlijk te zijn.

Gast
Gast

Bericht  Mirrr 09.11.11 19:44

Vind dit ook niet onaaardig, een 6 toch zeker wel....
Mirrr
Mirrr
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 12274
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60

Bericht  Gast 11.11.11 0:05

Nee onaardig vind ik dit ook niet, maar ook niet super goed... Net als wat Vleer zegt irriteer ik mij op den duur een beetje aan de stem en ook ben ik het met Sokra eens dat het een beetje wrang is dat er ook een kinderkoortje mee zingt in dit nummer dat over oorlog gaat en 'ten strijde gaan'... Net als Sokra vind ik de muzikale ondersteuning best fraai, daar wil ik wel een 7 voor geven, maar de stem scoort niet hoger dan een 3... dan kom ik gemiddeld op een 5

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: