*RTH* Christina Aguilera - Beautiful
+5
sowhat
MrJohn
Jan...
Ries
Dave Evans
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Jouw cijfer voor 'Beautiful'
*RTH* Christina Aguilera - Beautiful
[06-03-2010]
Een plaatje uit de Zeroes, beter gezegd uit 2004.
En maar weer eens een zangeres, want die komen niet zo vaak voor in RTH!
Christina Aquilera zingt Beautiful tijdens de Grammy's!
https://www.youtube.com/watch?v=e1TQgx70vhs
Een plaatje uit de Zeroes, beter gezegd uit 2004.
En maar weer eens een zangeres, want die komen niet zo vaak voor in RTH!
Christina Aquilera zingt Beautiful tijdens de Grammy's!
https://www.youtube.com/watch?v=e1TQgx70vhs
- Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Re: *RTH* Christina Aguilera - Beautiful
Barfffffff, een 1
Ries- Music-Master
- Aantal berichten : 7103
Registratiedatum : 06-01-10
Leeftijd : 54
Genie in a bottle is haar leukste. Daarna had het wel afgelopen mogen zijn. Dat gebler en geschreeuw van dat mens gaat door merg en been. Ik vind dit echt vreselijk, een 1 voor de moeite.
Jan...- Music-Master
- Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58
Wat een aanslag op het zenuwstelsel: een 2
MrJohn- Chief
- Aantal berichten : 16693
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 74
Ik hoor zelfs een paar flinke valse noten.
Ok, het nummer zelf vind ik erg goed. Is geschreven door Linda Perry en die heeft al wat hits op haar naam staan.
Maar de zangeres? Oef wat een drama is dit zeg. Het houdt maar niet op en het blijft maar doorbrullen en elke keer die rare uitlopen. Zangeres een 1, het liedje een 6. Nou vooruit dan maar, ik hou het bij een 6. Nummer is voor mij nu toch belangrijker dan deze mevrouw. Moet niet gekker worden met deze zogenoemde zuurpruim.
Ok, het nummer zelf vind ik erg goed. Is geschreven door Linda Perry en die heeft al wat hits op haar naam staan.
Maar de zangeres? Oef wat een drama is dit zeg. Het houdt maar niet op en het blijft maar doorbrullen en elke keer die rare uitlopen. Zangeres een 1, het liedje een 6. Nou vooruit dan maar, ik hou het bij een 6. Nummer is voor mij nu toch belangrijker dan deze mevrouw. Moet niet gekker worden met deze zogenoemde zuurpruim.
Gast- Gast
Nou Alex ik snap je best maar ik heb wat minder moeite om deze dame ondanks het inderdaad mooie liedje, aan het kruis van dames die denken te kunnen zingen en met een valse stem weg te kunnen komen met enorm grote nagels vast te nagelen!! Een echte nagel harde 1 voor dit gekrijs.brrrrr om sjaggo van te worden
Gast- Gast
Dave, zoals ik net zei, heb ik geen geluid. Ik ken het liedje ook niet. Mag ik op basis van het beeld een cijfer geven?
sowhat- Chief
- Aantal berichten : 19039
Leeftijd : 67
Alex schreef:Ik hoor zelfs een paar flinke valse noten.
Hoe kan je in vredesnaam hier een 6 voor geven? Een charme-offensief is best leuk en aandoenlijk, maar we moeten hier toch vanavond even over praten.
Jan...- Music-Master
- Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58
Re: *RTH* Christina Aquilera - Beautiful
Verschrikkelijk hoe Aguilera er altijd weer in slaagt nummers zo te verkrachten.
Het prachtige Hurt ook, zo 'n mooi nummer verdiende echt een veel betere zangeres.
Een 1.
Het prachtige Hurt ook, zo 'n mooi nummer verdiende echt een veel betere zangeres.
Een 1.
Gast- Gast
sowhat schreef:Dave, zoals ik net zei, heb ik geen geluid. Ik ken het liedje ook niet. Mag ik op basis van het beeld een cijfer geven?
Haha Sowhat, wat mij betreft wel hoor
- Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Oké, een 9 op basis van het beeld
sowhat- Chief
Dit is gewoon helemaal geen goede uitvoering.. Al die irritante uithalen steeds :S Maar de originele versie van Christina is wel erg goed! Daar geef ik gewoon een 9 voor!
Gast- Gast
Re: *RTH* Christina Aquilera - Beautiful
Het is maar goed dat we ook weer weten dat sommige mannen dus op vreselijk, goedkoop geklede ordinaire vrouwen vallen
Laatst aangepast door katje37 op 06.03.10 15:58; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ik heb dit nummer laatst live gespeeld, toen hadden we een zangeres die toonvaster was dan Christina. dan is het best een mooi nummer.
Maar deze R&B uithalen en halve toonladdertjes gaan me zó tegenstaan dat ik hier niet mer dan 3 punten voor over heb.
En dan heb ik nog een goed humeur omdat de zon schijn en de schuur is opgeruimd...
Maar deze R&B uithalen en halve toonladdertjes gaan me zó tegenstaan dat ik hier niet mer dan 3 punten voor over heb.
En dan heb ik nog een goed humeur omdat de zon schijn en de schuur is opgeruimd...
Gast- Gast
Voor mij bestaat er toch wel een (groot) verschil tussen een liedje dat technisch goed gezongen is en een liedje dat mooi gezongen is. Dit liedje is hier een mooi voorbeeld van.
Technisch gezien zingt ze dit uitstekend. Er bestaan maar heel weinig zangeressen die dit zo kunnen zingen. Maar wat mij stoort is dat ze veel te veel over the top wil. Ze wil haar zangvermogen zó graag tonen dat ze het liedje ondergeschikt maakt. En op die wijze krijgen de maniertjes de overhand: de overdosis vibrato, het gekunsteld kirren, de niet op zijn plaats zijnde uithaaltjes en het zogenaamd buiten adem zijn (wat ze niet is zoals een paar seconden later blijkt wanneer ze een moeilijke lange noot perfect zingt).
En dat is natuurlijk zonde, als je je ruimschoots aanwezige talent zo 'gebruikt'. Wellicht is dat inherent aan het beroep van 'popdiva' zijn, waarbij het vooral gaat om de buitenkant en het genereren van publiciteit, maar punten scoor je er niet mee bij een muziekminnend publiek.
Wat zou ik deze goede stem eens graag op echte muziek willen horen!
Een 5.
Technisch gezien zingt ze dit uitstekend. Er bestaan maar heel weinig zangeressen die dit zo kunnen zingen. Maar wat mij stoort is dat ze veel te veel over the top wil. Ze wil haar zangvermogen zó graag tonen dat ze het liedje ondergeschikt maakt. En op die wijze krijgen de maniertjes de overhand: de overdosis vibrato, het gekunsteld kirren, de niet op zijn plaats zijnde uithaaltjes en het zogenaamd buiten adem zijn (wat ze niet is zoals een paar seconden later blijkt wanneer ze een moeilijke lange noot perfect zingt).
En dat is natuurlijk zonde, als je je ruimschoots aanwezige talent zo 'gebruikt'. Wellicht is dat inherent aan het beroep van 'popdiva' zijn, waarbij het vooral gaat om de buitenkant en het genereren van publiciteit, maar punten scoor je er niet mee bij een muziekminnend publiek.
Wat zou ik deze goede stem eens graag op echte muziek willen horen!
Een 5.
Een 8. Een van haar laatste leuke liedjes, waar ik ook leuke herinneringen aan heb overgehouden.
Beter dan haar generatiegenote, maar daar is ook niet heel veel voor nodig.
Hurt had een voldoende gescoord, dit net niet .
5
Hurt had een voldoende gescoord, dit net niet .
5
Mauricedegier- Beheerder
- Aantal berichten : 6607
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 42
sowhat schreef:Oké, een 9 op basis van het beeld
Ik heb ook weer geluid en heb spijt van mijn 9
sowhat- Chief
sowhat schreef:sowhat schreef:Oké, een 9 op basis van het beeld
Ik heb ook weer geluid en heb spijt van mijn 9
Goh dat verbaast me niet Sowhat
Mauricedegier- Beheerder
- Aantal berichten : 6607
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 42
Ik heb haar altijd een draak van een zangeres gevonden, of ze nou technisch goed kan zingen of niet, ze kan mij niet raken met dit ook nog eens verschrikkelijke lied. Meer dan een 3 heb ik er dan ook niet voor over, het laagste cijfer wat ik tot nu toe gegeven heb.
muis- Music-freak
- Aantal berichten : 415
Registratiedatum : 29-12-08
Soortgelijke onderwerpen
» *RTH* Christina Aguilera - Genie in a bottle
» *RTH* Suede - Beautiful Ones
» *RTH* It's A Beautiful Day - White Bird
» Vr. 07-06 The Bald & Beautiful Avond
» Album Jukebox
» *RTH* Suede - Beautiful Ones
» *RTH* It's A Beautiful Day - White Bird
» Vr. 07-06 The Bald & Beautiful Avond