Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Luister mee
luisterlink
Laatste onderwerpen
» November 2024
EK 2012 Polen & Oekraïne - Pagina 5 EmptyGisteren om 7:40 van Ries

» PreParty 13.00-16.00
EK 2012 Polen & Oekraïne - Pagina 5 Empty22.11.24 16:09 van Ries

» V500 2024 - De Lijst
EK 2012 Polen & Oekraïne - Pagina 5 Empty21.11.24 23:05 van MrJohn

» Mijn Muzikale Horizon
EK 2012 Polen & Oekraïne - Pagina 5 Empty21.11.24 19:55 van Timmus

» Wo 20-11 Sokra zaagt door
EK 2012 Polen & Oekraïne - Pagina 5 Empty21.11.24 19:28 van sokratikos

» Di. 19 nov. Roche draait verder.
EK 2012 Polen & Oekraïne - Pagina 5 Empty19.11.24 13:29 van Roche

» *RTH* Grace Slick & Paul Kantner - Silver Spoon
EK 2012 Polen & Oekraïne - Pagina 5 Empty18.11.24 17:13 van sokratikos

» *RTH* Wayne Fontana & The Mindbenders - The Game of Love
EK 2012 Polen & Oekraïne - Pagina 5 Empty18.11.24 16:59 van sokratikos

» *RTH* Natalie Merchant - Carnival
EK 2012 Polen & Oekraïne - Pagina 5 Empty18.11.24 16:45 van sokratikos

» *RTH* Fredrika Stahl - Oh Sunny Sunny Day
EK 2012 Polen & Oekraïne - Pagina 5 Empty18.11.24 16:25 van sokratikos

» !8 nov. Top 40
EK 2012 Polen & Oekraïne - Pagina 5 Empty18.11.24 11:30 van Roche

» *RTH* Mia Martini - Almeno Tu Nell'Universo
EK 2012 Polen & Oekraïne - Pagina 5 Empty16.11.24 23:23 van Mirrr

» *RTH* Michael Bublé – Santa Claus is coming to town
EK 2012 Polen & Oekraïne - Pagina 5 Empty16.11.24 23:22 van Mirrr

» Za. 16 november: Orinoco Weekendsjooww
EK 2012 Polen & Oekraïne - Pagina 5 Empty16.11.24 20:03 van Grafmat

» *RTH* Spirit of St Louis – Down by the radio
EK 2012 Polen & Oekraïne - Pagina 5 Empty16.11.24 14:53 van Mirrr

» *RTH* Pussy Riot – Make America great again
EK 2012 Polen & Oekraïne - Pagina 5 Empty16.11.24 14:52 van Mirrr

» *RTH* Temptations – Law of the land
EK 2012 Polen & Oekraïne - Pagina 5 Empty16.11.24 14:51 van Mirrr

» *RTH* Ennio Morricone – Once upon a time in the West
EK 2012 Polen & Oekraïne - Pagina 5 Empty16.11.24 14:51 van Mirrr

» *RTH* Damned – In dulco decorum
EK 2012 Polen & Oekraïne - Pagina 5 Empty16.11.24 14:50 van Mirrr

» *RTH* Paula Abdul – Straight up
EK 2012 Polen & Oekraïne - Pagina 5 Empty16.11.24 14:50 van Mirrr

EK 2012 Polen & Oekraïne

+14
Chrisje
Kasper
Mauricedegier
Erwin
Berend
Jorg
MrJohn
Dave Evans
Jan...
Grafmat
Timmus
Dutchzaphod
sowhat
sokratikos
18 plaatsers

Pagina 5 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

EK 2012 Polen & Oekraïne - Pagina 5 Empty Re: EK 2012 Polen & Oekraïne

Bericht  Jorg 09.06.12 23:50

Tja, je kunt er veel over zeggen. Maar wat mij vooral opviel was hoe graag de spelers voor eigen glorie wilden scoren en hoezeer ze daarbij het teambelang over het hoofd zagen. Ik zag een stel overbetaalde profs met als enig doel: zichzelf in de kijker spelen.

Jorg
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 3078
Registratiedatum : 05-12-08
Leeftijd : 35

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Mauricedegier 10.06.12 0:35

Zondag 10-6 de volgende wedstrijden

18:00 uur

(origineel zonder tekst...)

VS

en om 20:45 uur

VS

Mauricedegier
Mauricedegier
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 42

Bericht  Timmus 10.06.12 14:20

Jorg schreef:Tja, je kunt er veel over zeggen. Maar wat mij vooral opviel was hoe graag de spelers voor eigen glorie wilden scoren en hoezeer ze daarbij het teambelang over het hoofd zagen. Ik zag een stel overbetaalde profs met als enig doel: zichzelf in de kijker spelen.

Eens, vooral wat Robben betreft. Oranje heeft geweldige spelers in de aanval staan, maar van samenwerking kwam gisteren weinig.

Verder was het natuurlijk een frustrerende wedstrijd, met zoveel kansen en een bij vlagen onthutsend zwak spelend Denemarken.

De andere wedstrijd van poule B was evenmin groots; noch Duitsland, noch Portugal kon overtuigen.

Woensdag móet er gewoon gewonnen worden van Duitsland; als Nederland beter samenwerkt en Duitsland zo speelt als gisteren, is dit zeer goed mogelijk.
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16861
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43

Bericht  Jan... 10.06.12 15:10

2 controlerende misddelvelders is echt 1 teveel, zeker nu het uur U nu al is toegeslagen. Het is heel pijnlijk voor de familie van Marwijk, maar van Bommel moet er toch echt uit. En anders moet papa zelf maar weg.
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58

Bericht  sowhat 10.06.12 15:32

Even een wat uitgebreidere post over de wanvertoning van gisteren:

Dat F-pupil Willems, samen met Sneijder, de beste man van het veld is, zegt natuurlijk alles.
Net zoals dat de matchwinner een voormalige reserve van RKC Waalwijk is.

Het was de wedstrijd van de gemiste kansen en van spelers die voor eigen succes gaan, wordt overal gezegd.
Ik noem liever man en paard: Persie en Robben. Deze spelers worden al 100 jaar opgesteld omdat de coach hoopt dat ze het verschil kunnen brengen. Statistieken wijzen uit dat dit zelden tot nooit gebeurt. Niet meer opstellen dus. Zoals jullie weten, roep ik dit al jaren.

Persie is absoluut de beste voetballer van Nederland. Maar bij Arsenal. Bij Oranje lukt het niet. Geef dat dan op. Dat is destijds uiteindelijk met Seedorf ook gebeurd.
De beste spits voor Oranje moet erin. Huntelaar. Hij scoort altijd en overal. Niet in grote wedstrijden, werd ik wel eens tegengesproken. Logisch, zeg ik dan: als Van Marwijk hem niet in grote wedstrijden opstelt, kan ie daar ook net in scoren.

Robben gaat alleen voor eigen succes. Dat levert in 99% van de gevallen balverlies op en in 1% van de gevallen een doelpunt op. Stel Kuijt op. Een zeer waardevolle teamspeler. Ja, maar hij is versleten, wordt gezegd. Nou, ik vind hem veel beter dan leeftijdgenoot Van Bommel van wie ik pas wist dat die meedeed toen zijn naam in de 80ste minuut werd opgeroepen.
En met Huntelaar en Kuijt gaat ook Appelvlaaij beter spelen. Je ziet nu dat hij Robben/Persie-neigingen heeft, als die weg zijn is dat misschien over.

Verder VdVaart in plaats van De Jong: meer voetbal.
Boula in plaats van VdWiel. Hij was tegen Denemarken de zwakste schakel. Sinds hij de halve dag bij de kapper zit, raakt hij geen bal meer. En ze moeten zijn Smartfoon afpakken. Misschien dat ie dan in de volgende ronde weer op niveau is.
Vlaar laten staan. Hij is de enige wie de onderschatte Gomez in de lucht de baas kan.

Zo, dat zijn behalve 4 wijzigingen ten goede, maatregelen waardoor het hele team beter gaat functioneren.
Alleen als Bert dit van mij overneemt, zie ik 1988 nog herhaald worden.

Chief
Chief

Aantal berichten : 19068
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67

Bericht  Vleertje 10.06.12 19:56

Sowhat ik zit je op de hielen. Wink
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150
Leeftijd : 52

Bericht  sowhat 10.06.12 22:46

Vleertje, na deze wedstrijd sta je nog steeds heel knap tweede, maar ik ben wel twee punten op je uitgelopen Smile

Chief
Chief

Bericht  Vleertje 10.06.12 22:47

Ik sla nog wel meedogenloos toe later deze week Wink
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Bericht  MrJohn 10.06.12 22:56

Vleer wordt wel fanatiek, heb je altijd met bekeerlingen he Razz

Ik schat zo in, dat ze over een half jaartje Studio Sport op zondagavond presenteert Smile
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16701
Leeftijd : 74

Bericht  Vleertje 10.06.12 23:01

Voor hetzelfde salaris als Mart Smeets wil ik daar best gaan zitten hoor!
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Bericht  Mauricedegier 10.06.12 23:05

Morgen de laatste poule, Poule D

Met om 18:00 uur

VS

en om 20:45 uur

VS

Mauricedegier
Mauricedegier
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 6613
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 42

Bericht  sokratikos 11.06.12 2:01

Groep C nog

De kraker tussen Spanje en Italie werd een boeiende wedstrijd waarin de titelverdediger en wereldkampioen wat tegenviel en de Azzuri meevielen. 1-1 was wel een terechte uitslag. Net als op het wk in ZAfrika liep t stroef bij Spanje en dit team oogt bij toch minder sterk en uitgebalanceerd zonder de verdedigings- en elftalleider Puyol en de pur sang afmaker Villa. Iniesta speelde erg goed, maar zijn kornuiten in de beroemde driehoek leken iets minder in vorm. Maar goed, dat hoeft nog niets te zeggen. Maar het zou wel iets kunnen zeggen over de kracht van Spanje in dit toernooi. Italie oogde veel beter dan de laatste toernooien, zoveel is zeker. Nogal een andere uitstraling met die rare knuiter erbij, Ballotelli, die te snel geel kreeg door zijn slechte reputatie en te lang wachtte toen hij in scoringspositie was. Met een mooi shot van hem op de bank tot gevolg, balend peinzend. Italie moet het in de volgende wedstrijd gaan uitvechten met Kroatie, wat wel eens al een soort voor-beslissing voor de 2e plaats in de groep zou kunnen gaan worden. Want Spanje gaat op dezelfde dag wel dik winnen tegen de Ieren en houdt ik (ondanks hun ietwat verminderde kracht) nog steeds voor de toekomstige groepswinnaar.

Ierland-Kroatie was eigenlijk maar 1 helft een beetje spannend. Toen de 1-3 viel aan het begin van de 2e helft was het al gebeurt met de spanning. De Ieren wilden vurig, zoals altijd, maar konden niet brengen wat nodig was om de Kroaten eronder te krijgen en die vonden 1-3 wel goed genoeg en dachten, als de 4e goal van ons valt is t mooi meegenomen. Die viel dus niet. Blij dat de Ieren er zijn, voor en door hun supporters, maar het Ierse team heeft al een topprestatie geleverd door zich te kwalificeren. Meer zit er niet in, ben ik bang, dan 3 nederlagen van Ierland in deze groep.
sokratikos
sokratikos
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 10290
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53

Bericht  sowhat 11.06.12 22:47

JAAAAAAAAAAAAAAAAA, ik heb een gouden medaille gewonnen als winnaar van de eerste ronde van de EK-voetbalpool (ik kan helaas geen plaatjes plakken)

Chief
Chief

Bericht  Vleertje 11.06.12 22:56

Gefeliciteerd Sowhat!!!

Ik ben nog altijd uiterst verbaasd dat ik uberhaupt boven de streep sta Very Happy
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Bericht  Timmus 11.06.12 23:12

Proficiat met deze mijlpaal sowhat Smile En Vleertje, goed bezig!

Ik ben zelf gisteren gelukkig ook wat opgeklommen, door bij de wedstrijd van de dag bij beide teams goed te voorspellen wie als eerste zou scoren Cool
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Bericht  Grafmat 11.06.12 23:36

Op twitter overdreef ik zojuist, want stiekem blijk ik toch nog 3 totootjes (ipv 1 wat ik dacht) goed te hebben, maar verder etaleer ik voorlopig alleen een hoop professionele onkunde. Sowhat: gefeliciteerd; u begint wel ernstig constant goed te scoren in die voorspellingsspelletjes...
Ikzelf baal wel van het feit dat ik ronde 2 niet goed heb opgeslagen, want die heb ik wel degelijk volledig ingevuld. Maar goed, da's eigen schuld, dikke bult.

Tussenbalans na alle ploegen 1 keer aan het werk gezien te hebben (behalve Duitsland-Portugal, waar ik niks van heb kunnen zien). Niet 1 ploeg heeft controle laten zien over een wedstrijd - alle wedstrijden zijn zeer open. Maar ook dat is wel weer de ervaring, dat gaat veranderen straks.
Engeland was heel blij met de 1-1, en terecht, want als je goed kijkt spelen die lui italiaanser dan italiaans, zonder daarbij in de counter tot veel effectiviteit te komen (het zakte héél ver weg na het eerste half uur). Frankrijk viel me ook tegen qua creativiteit (alles kwam uit de 2e lijn), Italië viel heel erg mee, Spanje zit toch wel snor denk ik. Rusland was toch wel de uitblinker van ronde 1, maar wat dat waard is weet ik niet, want de kracht van de Tsjechen kan ik niet zo goed inschatten. Zweden vond ik dramatisch zojuist. En dan ook nog 2 vétte kansen op 2-2 missen in de slotfase... Vergeet ik nog een team?

Nederland? Tja, schop er 2 in van al die kansen en je hoort niemand. Nu zijn het toch weer spelers die of alleen uit zijn op eigen succes (terwijl Robben toch wel errrug onzelfzuchtig was voor de goal.... en Van Persie heb ik niet kunnen betrappen op overdreven egoïstisch spel. Wel op een aantal hopeloze fouten waar 'ie er had moeten staan). Maar als je gewoon kijkt naar wat er is gecreëerd lijkt me dat schromelijk overdreven - zoveel kansen creëer je niet door louter egoïstisch voetbal, wel door individueel af en toe klasse te etaleren. Pijnlijk was wel dat we in de 2e helft gewoon bij tijd en wijle compleet wegzakten en toekeken hoe de Denen de bal rondspeelden. De wissels kwam ook veel te laat, en dat lag niet aan het feit dat het spel niet stil kwam te liggen.
Van Marwijk kennende gaat 'ie trouwens niet veel veranderen, hoezeer ik een aantal van bv. sowhat's keuze volledig onderschrijf. Met name m.b.t. Van Persie en V.d. Wiel. Van Persie nu niet opstellen is trouwens inderdaad net als bij Seedorf misschien wel zijn interlandcarrière beëindigen. Toch lijkt Huntelaar keer op keer beter te passen in Oranje. En ik ondersteun ook al Sowhat's mening van harte dat je Huntelaar wel in grote wedstrijden moet gaan opstellen om tot de inmiddels wijd verspreide conclusie te kunnen komen dat 'ie in grote wedstrijden niet scoort (in Oranje...). Over Van der Wiel hoeven we het niet lang over te hebben; wát een drama was die goser. Robben zou ik echter zéker laten staan na alle heerlijke Duitse commentaren. Ik denk (of hoop ik het...?) dat Robben op ontploffen staat, in positieve zin.
Van Marwijk was trouwens vééééél te laat met zijn wissels - en dat had niks te maken met het feit dat het spel maar niet stil kwam te liggen.
Ik ben in ieder geval blij dat ik geen bondschoach ben. 'T is in dit tournooi in ieder geval al 2 voor 12, dat is zeker...
Woensdag finale. Ben nu al zenuwachtig...

Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 4336

http://www.orinocoradio.nl

Bericht  Jorg 12.06.12 0:39

Hmmh. Bleek iets vreemds aan de hand. Dacht dat ik met het team 'Gorki' meespeelde, maar ik blijk alleen bij Mia's Helden wat te hebben ingevuld (wat ik niet snap, want het was volgens mij één account waar ik gewoon maar één team had Gorki = Mia's Helden). Vandaar dat er geen voorspellinen werden geüpdate: ik dacht dat het een kwestie was van ontsleutelen, maar dat werkte niet. Maargoed. Goede account doet nu dus mee (voorspellingen zijn gewoon vorige week woensdag ingevuld), dus de onderste (Gorki - Gorki), mag eruit worden gegooid door de operator. Dat is een spookaccount.

Jorg
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 3078
Registratiedatum : 05-12-08
Leeftijd : 35

Bericht  sokratikos 12.06.12 4:33

Groep D

Frankrijk-Engeland zag er heel anders uit dat ik vooraf had gedacht. Van Engeland had ik net als hun supporters lage verwachtingen, dus dat kon bijna alleen maar meevallen en dat deed het spel ook wel een beetje. Het was wel het Chelsea-cattenaccio, toch wel regelmatig met de Engelse lel of precisiepass naar de snelle voorwaartse jonkies en als dat niet lukt dan maar de dode spelmomenten proberen te benutten. De Fransen vielen me tegen, had ik veel meer van verwacht. Ongelofelijk vaak stonden ze stil en namen van elkaars voeten de bal over. Op het moment dat ze even tempo maakten, werd het gevaarlijk, maar dat gebeurde zelden. De aanvallers liepen meestal elkaars ruimtes dicht. Benzema bleef niet loeren voorop in de spits, waar hij het gevaarlijkst is. In de 2e helft leken beide teams zich al vrij snel tevreden te stellen met het 1-1 gelijkspel in die benauwde omstandigheden en speelden op een laag tempo.

Oekraïne-Zweden werd de emotionele ontlading voor het thuisland waarin het sprookjesachtige verhaal van de 35jarige Shevchenko gestalte kreeg met 2 goals, waarvan vooral de winnende nogmaals toonde dat Sheva (zoals ze hem bij AC Milan nog steeds noemen) toch echt wel een klassespits was in zijn hoogtijdagen rond 2004 (toen hij Europees voetballer van het jaar werd). Vanaf het moment dat de 1e goal van Oekraïne viel, hadden ze het momentum en gaven dat niet meer af. Zweden viel me behoorlijk tegen, die heb ik in de kwalificatie beter zien spelen. Zlatan is ook een klassespits, had ook bijna 2 keer gescoord, maar ja bijna. De Zweden hebben t echt wel geprobeerd en het schol soms niet veel, maar tussen al die energieke Oekraïners lukte het niet.

De volgende wedstrijden as vrijdag zijn Oekraïne-Frankrijk en Zweden-Engeland
sokratikos
sokratikos
Music-Master
Music-Master

Bericht  sokratikos 13.06.12 2:46

Groep A

Tsjechie-Griekenland was voor mij een verwachte winst van de Tsjechen. Ze hadden nogal wat over zich heen gekregen na de 4-1 nederlaag tegen de Russen en wilden wat laten zien in het begin. Binnen 6 of 7 minuten stonden ze met 2-0 voor. Tegen het einde van de 1e helft kwamen de Grieken wat beter in de wedstrijd, maar ik heb geen hoge dunk van dat team. Ook toen Tsjechie wegzakte in de 2e helft zonder spelmaker Rosicky, lukte het Griekenland niet echt een vuist te maken. Hellas moet nog tegen de Russen en daarna is einde toernooi. Want het sterkste team kan de volgende ronde veilig stellen tegen het zwakste team van de groep.

Tsjechie en Polen mogen in hun laatste groepswedstrijd onderling gaan uitvechten wie er 2e wordt achter Rusland. Dick Advocaat had gelijk dat de Russen het betere spel op te mat legden, het was in de fase na de 0-1 tegen Polen wachten op hun 2e treffer, maar die viel niet. De goal viel aan de andere kant, een mooie pegel in de verre hoek, en daardoor ging bij de Polen de geest uit de fles. Extra krachten kwamen vrij in hartstochtig opportunisme en dat maakte de Polen gelijkwaardig aan de Russen, soms zelfs beter in deze boeiende confrontatie. Het roodwitte thuisland heeft met 2 punten in Groep A as zaterdag een soort 1/8-finale tegen Tsjechie die het moet winnen, terwijl de Tsjechen met 3 punten op zak ook genoeg hebben aan een gelijk spel.
sokratikos
sokratikos
Music-Master
Music-Master

Bericht  Timmus 13.06.12 15:39

Als Griekenland wint van Rusland (wat niet voor de hand ligt, dat is waar), heeft Tsjechie niet per definitie genoeg aan een gelijkspel; drie landen eindigen dan met 4 punten.

Overigens vond ik Polen - Rusland de meest interessante wedstrijd tot nu toe.
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Bericht  Erwin 13.06.12 20:13

We leven nog in ieder geval. Ondanks wat er vanavond gaat gebeuren. Nou ja, met 5-0 verliezen dan zijn we toch best wel uitgeschakeld. :-)

Zal mooi zijn als we met 3-2 winnen. Staan we alle 4 gelijk.. Maar ik dat niet gebeuren...
Erwin
Erwin
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1694
Registratiedatum : 03-01-09
Leeftijd : 41

Bericht  Vleertje 13.06.12 21:15

AAAARGHHHH Sad 1-0 duitsland
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Bericht  Erwin 13.06.12 22:42

Niks aan het handje. Duitsland wint wel van Denemarken. Dus wij gewoon ff met 2-0 winnen van Portugal en we zijn door.
Erwin
Erwin
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1694
Registratiedatum : 03-01-09
Leeftijd : 41

Bericht  MrJohn 14.06.12 10:36

Toeval en geluk kunnen in de sport een grote rol spelen. Het kan dus zomaar gebeuren, dat Nederland zich kwalificeert voor de volgende ronde.

Niet, dat ze dat verdiend hebben. Allerminst !

Als de Duitsers gisteren bij de rust met 4-0 voor hadden gestaan, was dat volkomen gerechtvaardigd geweest. Door de nonchalance en gemakzucht van de Duitsers kwam nog even de spanning terug, maar een gelijkspel of overwinning voor Nederland zou een flagrante vertekening van de wedstrijd hebben betekend.

Het niveau laat duidelijk te wensen over.

MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16701
Leeftijd : 74

Bericht  Grafmat 14.06.12 11:13

We moeten Sowhat toch maar bondscoach maken... Al is er tegen collectief falen uiteraard geen kruid gewassen.

En ook in deze wedstrijd hebben we weer gemerkt dat Nederland ook gewoon niet fit genoeg is. Je maakt 'zomaar ineens' de 2-1. Dan verwacht je nog 20 minuten 'storm' richting het Duitse doel, maar het laatste kwartier is er helemaal niet gevoetbald. Of Duitsland had de bal, of er lag er een op de grond, of ze waren aan het wisselen... We hadden gewoon niet meer de energie om er iets tegenover te stellen.

Overigens vind ik wat MrJohn zegt onzin (sorry, daar heb je dat woord weer. MrJohn, voor alle duidelijkheid: dit is NIET persoonlijk bedoelt, maar puur op dit kleine stukje inhoud). Als Duitsland het te makkelijk opneemt en de 2-2 nog opm de oren zou hebben gekregen, was dat gewoon terecht geweest. Als het onszelf overkomt zijn wij altijd de eersten die ons boos maken over onderschatting en gemakzucht. Hadden we nu dus richting Duitsland ook kunnen doen. Löw was niet voor niets woest in die fase van de wedstrijd. Alleen jammer dat wij er geen gebruik van wisten te maken, dus dat maakt het weer tot een hypothetische discussie.

Ik hoop verder héééél erg dat Erwin's laatste opmerking bewaarheid, zoals hij wel vaker op verrassende wijze gelijk blijkt te krijgen.
Ikzelf durf me aan geen enkele voorspelling meer te wagen, want ik heb het dit EK alleen maar fout.

Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 4336

http://www.orinocoradio.nl

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende