Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Laatste onderwerpen
» Steunfonds 20: 19 t/m 25 mei 2024
Tour de France 2011 - Pagina 2 EmptyVandaag om 10:44 van MrJohn

» De top-1000 van 2023
Tour de France 2011 - Pagina 2 EmptyGisteren om 23:18 van Timmus

» Mei 2024
Tour de France 2011 - Pagina 2 EmptyGisteren om 21:11 van Roche

» Boudewijn De Groot Top 40 (20-05-2024)
Tour de France 2011 - Pagina 2 EmptyGisteren om 19:03 van Timmus

» Zondag 19 mei: herhaling Timmus Top 1000
Tour de France 2011 - Pagina 2 EmptyGisteren om 13:57 van Timmus

» *RTH* Hans Dorrestijn – Meryl Streep
Tour de France 2011 - Pagina 2 Empty18.05.24 20:25 van Frodo

» *RTH* Janet Jackson – All for you
Tour de France 2011 - Pagina 2 Empty18.05.24 20:19 van Frodo

» *RTH* Janse Bagge Band - Sollicitere
Tour de France 2011 - Pagina 2 Empty18.05.24 20:10 van Frodo

» Steunfonds 19: 12 t/m 18 mei 2024
Tour de France 2011 - Pagina 2 Empty18.05.24 15:49 van Frodo

» *RTH* Billie Holiday - What A Little Moonlight Can Do
Tour de France 2011 - Pagina 2 Empty18.05.24 13:01 van sowhat

» *RTH* The Miracles - You Really Got A Hold On Me
Tour de France 2011 - Pagina 2 Empty18.05.24 12:59 van sowhat

» *RTH* Guru Josh - Infinity
Tour de France 2011 - Pagina 2 Empty18.05.24 12:58 van sowhat

» *RTH* Isis - April Fool
Tour de France 2011 - Pagina 2 Empty18.05.24 12:56 van sowhat

» *RTH* Frankie Lane - Rawhide
Tour de France 2011 - Pagina 2 Empty18.05.24 12:55 van sowhat

» *RTH* Middle of the Road - Soley Soley
Tour de France 2011 - Pagina 2 Empty18.05.24 12:54 van sowhat

» *RTH* Diana Ross - Upside Down
Tour de France 2011 - Pagina 2 Empty18.05.24 12:53 van sowhat

» *RTH* Vengaboys – We’re going to Ibiza!
Tour de France 2011 - Pagina 2 Empty18.05.24 12:52 van sowhat

» *RTH* Five star - Shine
Tour de France 2011 - Pagina 2 Empty18.05.24 12:50 van sowhat

» Za 18 mei : Uit de losse pols
Tour de France 2011 - Pagina 2 Empty18.05.24 12:47 van Roche

» Een wonderkind van 80 (20-05-2024)
Tour de France 2011 - Pagina 2 Empty17.05.24 21:38 van Mauricedegier


Tour de France 2011

+13
ErickNJ
Grafmat
Mark
sowhat
Paapke
Mauricedegier
Kaj
Jaap2000
LarryMullen
Jorg
Erwin
MrJohn
Dave Evans
17 plaatsers

Pagina 2 van 20 Vorige  1, 2, 3 ... 11 ... 20  Volgende

Ga naar beneden

Tour de France 2011 - Pagina 2 Empty Re: Tour de France 2011

Bericht  Dave Evans 21.06.11 7:09

Misschien toch een heel kleine verrassing dat het toch Tjallingii is geworden en niet Martens. De laatste dagen werd toch een beetje de indruk gewekt dat het Martens zou zijn ook omdat hij mee was op verkenning door de Alpen en Tjallingii niet (beiden immers in de Dauphiné).
Maar ik vind het wel mooi want zie Maarten graag rijden en hij kan enorm van nut zijn op het vlakke en in de ploegentijdrit!

Addy Engels is wel een verrassing omdat hij ook al de Giro reed. Maar blijkbaar doet hij zijn knechtenwerk zo goed bij Quick Step, dat hij er voor beloond werd!
Mooi dat we nu toch een Drent in de Tour zullen zien Wink

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

Tour de France 2011 - Pagina 2 Empty Re: Tour de France 2011

Bericht  MrJohn 21.06.11 11:46


Paul Martens is, temeer daar hij met de toppers op hoogtestage was, erg teleurgesteld en heeft even moeite de draad weer op te pakken.

Logische reactie overigens van een topsporter, die niet geselecteerd is.

Komt wel weer goed, Paul gaat nog iets moois verrichten dit seizoen. Mark my words !
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16671
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

Tour de France 2011 - Pagina 2 Empty Re: Tour de France 2011

Bericht  Dave Evans 21.06.11 22:04

[Bron: wielerland]
Team RadioShack heeft de selectie voor de Tour de France vrijgegeven. De Amerikaanse formatie van manager Johan Bruyneel heeft vier renners die in aanmerking komen voor een goed klassement: Levi Leipheimer, Andreas Klöden, Chris Horner
en Janez Brajkovic. Markel Irizar, Dmitriy Muravyev, Sérgio Paulinho, Yaroslav Popovych en Haimar Zubeldia maken de selectie compleet. Voor sprinters Robert Hunter en Robbie McEwen is dus geen plek. Naast Bruyneel neemt ook Alain Gallopin plaats in de ploegleiderswagen.


Euskaltel-Euskadi heeft zijn definitieve selectie bekendgemaakt voor de aankomende Tour de France die op 2 juli van start gaat in de Vendée. Kopman Samuel Sanchez krijgt de volgende acht renners met zich mee: Egoi Martínez, Gorka Verdugo, Amets Txurruka, Rubén Pérez, Iván Velasco, Alan Pérez en de Tourdebutanten Pablo Urtasun en Gorka Izagirre.
"Een etappezege is het uiteindelijke doel. Vorig jaar is ons dat ,ondanks verwoede pogingen, niet gelukt. Daarnaast dromen we van een podiumplaats voor Samuel Sanchez. In 2010 behaalde hij de vierde plaats en r zou een droom uitkomen als hij het podium haalt dit jaar" aldus Igor González de Galdeano, die voor de elfde keer als ploegleider van de Baskische ploeg naar Frankrijk trekt.


_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

Tour de France 2011 - Pagina 2 Empty Re: Tour de France 2011

Bericht  Kaj 22.06.11 0:24

No way dat Igor Gonzalez de Galdeano voor de 11e keer als ploegleider naar de Tour gaat, 10 jaar geleden was hij zelf nog coureur, sterker nog, 11 Tours geleden (in 2001) werd hij 5e Laughing Goed bezig daar bij Wielerland..
Kaj
Kaj
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3989
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Maastricht

Terug naar boven Ga naar beneden

Tour de France 2011 - Pagina 2 Empty Re: Tour de France 2011

Bericht  MrJohn 22.06.11 12:12


Scherp gelezen Kaj in combinatie met een ijzersterk geheugen Cool
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16671
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

Tour de France 2011 - Pagina 2 Empty Re: Tour de France 2011

Bericht  Dave Evans 22.06.11 13:21

Yep inderdaad scherp van Kaj, want ik had er ook gewoon over heen gelezen. Kwam de Galdeano er ook niet pas na de periode Mayo bij? Volgens mij was toch een andere oud renner tot dan de 'baas' bij Euskatel, ik meen Julian Gorospe?

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

Tour de France 2011 - Pagina 2 Empty Re: Tour de France 2011

Bericht  Kaj 22.06.11 13:23

Dave Evans schreef:Yep inderdaad scherp van Kaj, want ik had er ook gewoon over heen gelezen. Kwam de Galdeano er ook niet pas na de periode Mayo bij? Volgens mij was toch een andere oud renner tot dan de 'baas' bij Euskatel, ik meen Julian Gorospe?
Jep, Gorospe idd. Heb het even nagezocht, en het is wel de 11e keer dat Euskaltel meedoet aan de Tour.. Daar zal het foutje wel vandaan komen.
Kaj
Kaj
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3989
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Maastricht

Terug naar boven Ga naar beneden

Tour de France 2011 - Pagina 2 Empty Re: Tour de France 2011

Bericht  MrJohn 22.06.11 13:33

Dave Evans schreef:[Bron: wielerland]
Team RadioShack heeft de selectie voor de Tour de France vrijgegeven. De Amerikaanse formatie van manager Johan Bruyneel heeft vier renners die in aanmerking komen voor een goed klassement: Levi Leipheimer, Andreas Klöden, Chris Horner
en Janez Brajkovic. Markel Irizar, Dmitriy Muravyev, Sérgio Paulinho, Yaroslav Popovych en Haimar Zubeldia maken de selectie compleet. Voor sprinters Robert Hunter en Robbie McEwen is dus geen plek. Naast Bruyneel neemt ook Alain Gallopin plaats in de ploegleiderswagen.



Het niet selecteren van McEwen begrijp ik wel. In de eventuele sprints heeft hij - met alle respect - toch geen kans tegen Cavendish, Farrar en Greipel. Verder zal ook wel meespelen dat hij RadioShack gaat verlaten en volgend jaar voor een Australische formatie gaat rijden.

Wat Brajkovic betreft: de Tour is een maatje te groot voor hem. Vorig jaar was hij na zijn winst in de Dauphiné ook in geen velden of wegen te bekennen in de Tour. Zijn top-10 plaats in de Dauphiné van dit jaar zegt me dan ook niet zoveel.
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16671
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

Tour de France 2011 - Pagina 2 Empty Re: Tour de France 2011

Bericht  Kaj 22.06.11 13:44

In diezelfde lijn: Andy Schleck gaat natuurlijk ook totaal niet goed rijden dan, MrJohn? Die was in de Ronde van Zwitserland immers ook in geen velden of wegen te bekennen... Wink

Volgens de 'wetenschap' van periodisering en vormpieken, was Brajkovic in de Dauphiné vorig jaar in topvorm (moet ook wel, hij was bergop sterker dan Contador op dat moment), waardoor hij dus in de Tour geen vooraanstaande rol meer kon spelen (er zijn maar weinig renners die hun vormpiek zo lang kunnen aanhouden). Of hij het in de Tour drie weken kan volhouden, valt te bezien, maar ik verwacht wel dat hij in de Tour de beste Radioshacker gaat zijn, samen met Horner.
Volgens hetzelfde principe verwacht ik trouwens ook dat Bradley Wiggins zijn Dauphiné-vorm niet gaat kunnen doortrekken tot het einde van de Tour. Maar goed, hij mag me verrassen Razz
Kaj
Kaj
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3989
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Maastricht

Terug naar boven Ga naar beneden

Tour de France 2011 - Pagina 2 Empty Re: Tour de France 2011

Bericht  MrJohn 22.06.11 13:49


Dan ben ik benieuwd of Jurgen van den Broeck in deze Tour na zijn overduidelijke vorm in de Dauphiné kan meestrijden voor de top 5 Razz
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16671
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

Tour de France 2011 - Pagina 2 Empty Re: Tour de France 2011

Bericht  Gast 22.06.11 14:03

Van den Broeck had ik vorig jaar wel in mijn team en was hem nu vergeten; dus gooi ik er een 1-punter uit, blijkt Jurgen maar liefst 3 punten te kosten! Rolling Eyes
Toch maar niet geselecteerd dan.....

Ik heb Nicolas Roche in mijn team; doe ik daar goed aan?
Kunnen we een beetje overleggen? Het gaat per slot van rekening ook om een totaal klassement voor de Vrienden van dus een beetje tactisch overleg kan geen kwaad toch?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tour de France 2011 - Pagina 2 Empty Re: Tour de France 2011

Bericht  Kaj 22.06.11 14:25

MrJohn schreef:
Dan ben ik benieuwd of Jurgen van den Broeck in deze Tour na zijn overduidelijke vorm in de Dauphiné kan meestrijden voor de top 5 Razz
Van Den Broeck was aardig in vorm in de Dauphiné, maar zeker nog niet absolute top. Hij kon toch een hoop mensen van 'beneden zijn stand' niet lossen bergop. Denk dat VDB2 er wel zal staan in de Tour, al betwijfel ik of hij zijn 5e plek van vorig jaar kan evenaren..
Kaj
Kaj
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3989
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Maastricht

Terug naar boven Ga naar beneden

Tour de France 2011 - Pagina 2 Empty Re: Tour de France 2011

Bericht  Kaj 22.06.11 14:35

katje37 schreef:Van den Broeck had ik vorig jaar wel in mijn team en was hem nu vergeten; dus gooi ik er een 1-punter uit, blijkt Jurgen maar liefst 3 punten te kosten! Rolling Eyes
Toch maar niet geselecteerd dan.....

Ik heb Nicolas Roche in mijn team; doe ik daar goed aan?
Kunnen we een beetje overleggen? Het gaat per slot van rekening ook om een totaal klassement voor de Vrienden van dus een beetje tactisch overleg kan geen kwaad toch?
Nicholas Roche is dit jaar wat minder in vorm geweest tot nu toe dan hij vorig jaar was, maar dat had vooral met blessureleed te maken. Roche is iemand die er wel altijd voor gaat, en vorig jaar toch heel wat mooie ereplaatsen behaalde in Tourritten, kan al bij al toch heel wat puntjes opleveren.

Mijn tip: laat Cavendish en Contador uit je ploeg, want 5 zwartelijstpunten zijn echt buitensporig. Zelfs als Cav 5 ritten wint, heb je er meer aan als je de nummers 2 en 3 van die ritten in je ploeg hebt (die kosten samen vast niet meer dan 5 zwartelijstpunten..)
Kaj
Kaj
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3989
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Maastricht

Terug naar boven Ga naar beneden

Tour de France 2011 - Pagina 2 Empty Re: Tour de France 2011

Bericht  Gast 22.06.11 15:13

Dank Kaj; ik heb Contador uit principe nooit in mijn ploeg, want dan moet ik gaan hopen dat hij wint en dat strookt niet met mijn gevoel Very Happy

Cavendish heb ik ook niet. Dit is een berg tour de France dus om zo lang mogelijk te kunnen genieten van mijn renners, heb ik heel veel berggeiten.

Van de sprinters verwacht ik veel van Farrar, die heeft een engeltje bij zich waar hij als echte Amerikaan voor zal willen winnen.

Greipel en Boasson Hagen maken mijn sprintersteam compleet.

Ik denk dat Boasson Hagen net even wat meer kan in de bergen en daardoor langer mee zal kunnen doen. Volgens mij heb je daar dan meer aan dan aan een Cavendish of zie ik dat verkeerd?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Tour de France 2011 - Pagina 2 Empty Re: Tour de France 2011

Bericht  Jaap2000 22.06.11 15:45

Kaj schreef:... Zelfs als Cav 5 ritten wint, heb je er meer aan als je de nummers 2 en 3 van die ritten in je ploeg hebt ...
Ja, maar die nrs 2 en 3 komen uit dat zelfde kleine clubje met goeie sprint-benen.

De volgende hypothese heb ik eens getoetst aan een aantal print-uitslagen: "de sprinter die de etappe wint (of bijna wint), die heeft wel minstens één ploegmakker bij de eerste 10 of 15, nl. degene die voor hem de sprint aangetrokken heeft".
Dat blijkt lang niet zo vaak voor te komen als ik had verwacht. De aantrekker van de sprint zakt in de laatste 50m blijkbaar zover terug dat hij geen punten meer oplevert. Hier valt dus ook geen goede punten-tactiek uit te halen.

Edit: krijg nu pas door dat Tour-topic en Sportpools-topic hier door elkaar gaan lopen. Sorry.


Laatst aangepast door Jaap2000 op 22.06.11 15:48; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Toevoeging Edit)
Jaap2000
Jaap2000
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3102
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 65

Terug naar boven Ga naar beneden

Tour de France 2011 - Pagina 2 Empty Re: Tour de France 2011

Bericht  Jaap2000 23.06.11 13:22

Ruijgh in Tour-ploeg Vacansoleil

Vacansoleil heeft onze landgenoot Rob Ruijgh te elfder ure toegevoegd aan de selectie voor de 98ste Tour de France. Ruijgh neemt de plaats in van de niet geheel fitte Belg Stijn Devolder, die de rol van kopman was toegedicht.
De formatie verschijnt nu met een groep vrijbuiters aan de start van de Tour. In de bergen kunnen Johnny Hoogerland en Wout Poels van zich doen spreken en in de sprint heeft de ploeg troeven met de Fransman Romain Feillu en de Sloveen Borut Bozic.
Ook Lieuwe Westra maakt deel uit van de ploeg, die voorts bestaat uit de Belgen Björn Leukemans en Thomas de Gendt en de Italiaan Marco Marcato. (NOS)
Jaap2000
Jaap2000
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3102
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 65

Terug naar boven Ga naar beneden

Tour de France 2011 - Pagina 2 Empty Re: Tour de France 2011

Bericht  Kaj 23.06.11 13:35

Lijkt me een voor de hand liggende Tourploeg, hoewel ik denk dat het voor Ruijgh niet per se goed is om nu al de Tour te rijden, had hem liever in de Vuelta gezien. Hij is toch al erg diep gegaan in de Dauphiné, en ze moeten zo'n jonge kerel niet de nek omdraaien voor hij tot wasdom kan komen... Ik zou zelf een ervaren kracht als Ruslan Pidgornyy hebben meegenomen, of een Lagutin, Ongarato of Selvaggi - maar die laatste drie hebben allemaal de Giro al in de benen.
Kaj
Kaj
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3989
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Maastricht

Terug naar boven Ga naar beneden

Tour de France 2011 - Pagina 2 Empty Re: Tour de France 2011

Bericht  MrJohn 23.06.11 15:01

Er doet volgens goed ingelichte bronnen nog een Nederlander aan de Tour mee, Joost Posthuma bij Leopard Trek.

Daarmee zijn er 12 Nederlandse renners voor de Tour geselecteerd. Een aantal dat al heel lange tijd niet gehaald is.

Overigens staat Nederland door de prestaties dit seizoen in het landenklassement op een relatief hoge plaats, waar we enkele jaren geleden bij het WK eenmaal of tweemaal slechts 6 renners mochten selecteren vanwege de lage klassering in dat klassement.
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16671
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

Tour de France 2011 - Pagina 2 Empty Re: Tour de France 2011

Bericht  Dave Evans 23.06.11 18:21

Ik vind dat je een Tour plaats ook moet verdienen en Rob Ruygh heeft dat zekers verdient. Meneer Pidgornyy heeft amper wat laten zien en mag van mij dan ook rustig thuis blijven. Tuurlijk moet men Ruygh wel een beetje in toom houden en niet elke dag erin laten vliegen, maar een keer een ritje uit laten kiezen en verder gewoon proberen uit te laten rijden.
Joost Posthuma had ik van begrepen dat hij zich al langer mocht voorbereiden op de Tour. Begrijp dat nu Stuart O'Grady niet meegaat ........
Wel een luxe 12 renners!

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

Tour de France 2011 - Pagina 2 Empty Re: Tour de France 2011

Bericht  Dave Evans 23.06.11 18:45

Ehh herstel! Niet Stuart O'Grady maar Brice Feillu mag thuis blijven. Ach beste Brice je wilde toch zo graag bij Vacansoleil weg? Razz

Dit zijn de ploegen:



1: Saxo Bank - Sungard
1 CONTADOR VELASCO, Alberto
2 NOVAL, Benjamin Gonzalez
3 VANDBORG, Brian
4 HERNÁNDEZ BLAZQUEZ, Jesús
5 NAVARRO GARCIA, Daniel
6 PORTE, Richie
7 SORENSEN, Chris Anker
8 SÖRENSEN, Nicki
9 TOSATTO, Matteo

2: LEOPARD TREK
11 SCHLECK, Andy
12 SCHLECK, Frank
13 CANCELLARA, Fabian
14 POSTHUMA, Joost
15 GERDEMANN, Linus
16 MONFORT, Maxime
17 FUGLSANG, Jakob
18 VOIGT, Jens
19 GRADY, Stuart O'

3: Euskaltel - Euskadi
21 SANCHEZ GONZALEZ, Samuel
22 IZAGIRRE INSAUSTI, Gorka
23 MARTINEZ DE ESTEBAN, Egoi
24 PEREZ, Alan Lezaun
25 PEREZ MORENO, Ruben
26 TXURRUKA, Amets
27 URTASUN PEREZ, Pablo
28 VELASCO MURILLO, Ivan
29 VERDUGO MARCOTEGUI, Gorka

4: Omega Pharma-Lotto
31 BROECK, Jurgen Van Den
32 GILBERT, Philippe
33 GREIPEL, Andre
34 LANG, Sebastian
35 ROELANDTS, Jurgen
36 SIEBERG, Marcel
37 VANENDERT, Jelle
38 WALLE, Jurgen Van De
39 WILLEMS, Frederik

5: Rabobank ProTeam
41 GESINK, Robert
42 BARREDO LLAMAZALES, Carlos
43 BOOM, Lars
44 DAM, Laurens Ten
45 GARATE, Juan Manuel
46 MOLLEMA, Bauke
47 NIERMANN, Grischa
48 SANCHEZ GIL, Luis Leon
49 TJALLINGII, Maarten

6: Team Garmin - Cervélo
51 DANIELSON, Thomas
52 HESJEDAL, Ryder
53 ZABRISKIE, David
54 HUSHOVD, Thor
55 FARRAR, Tyler
56 DEAN, Julian
57 VANDE VELDE, Christian
58 MILLAR, David
59 NAVARDAUSKAS, Ramunas

7: Radio Shack
61 HORNER, Chris
62 BRAJKOVIC, Janez
63 IRIZAR ARANBURU, Markel
64 KLÖDEN, Andréas
65 LEIPHEIMER, Levi
66 MURAVYEV, Dmitriy
67 PAULINHO, Sergio Miguel Moreira
68 POPOVYCH, Yaroslav
69 ZUBELDIA AGIRRE, Haimar

8: Ag2R - La Mondiale
71 ROCHE, Nicolas
72 GADRET, John
73 KADRI, Blel
74 PERAUD, Jean-christophe
75 RIBLON, Christophe
76 DUPONT, Hubert
77 BOUET, Maxime
78 MINARD, Sébastien
79 HINAULT, Sébastien

9: Team Astana
81 VINOKOUROV, Alexandre
82 IGLINSKIY, Maxim
83 GREGORIO, Rémy Di
84 TIRALONGO, Paolo
85 KREUZIGER, Roman
86 GRIVKO, Andriy
87 FOFONOV, Dmitriy
88 VAITKUS, Tomas
89 ZEITS, Andrey

10: Quickstep Cycling Team
91 WEERT, Kevin De
92 BOONEN, Tom
93 CHAVANEL, Sylvain
94 CIOLEK, Gerald
95 DEVENYNS, Dries
96 ENGELS, Addy
97 PINEAU, Jérome
98 STEEGMANS, Gert
99 TERPSTRA, Niki

11: Team Sky
101 WIGGINS, Bradley
102 HAGEN, Edvald Boasson
103 FLECHA, Juan Antonio
104 ZANDIO ECHAIDE, Xabier
105 KNEES, Christian
106 GERRANS, Simon
107 URAN, Rigoberto
108 THOMAS, Geraint
109 SWIFT, Ben

12: Française des Jeux
111 CASAR, Sandy
112 BONNET, William
113 DELAGE, Mickaël
114 PAURIOL, Rémi
115 ROUX, Anthony
116 ROY, Jérémy
117 JEANNESSON, Arnold
118 MEERSMAN, Gianni
119 VICHOT, Arthur

13: BMC Racing Team
121 EVANS, Cadel
122 BOOKWALTER, Brent
123 BURGHARDT, Marcus
124 HINCAPIE, George
125 MOINARD, Amaël
126 MORABITO, Steve
127 QUINZIATO, Manuel
128 SANTAROMITA, Ivan
129 SCHAR, Michael

14: Cofidis
131 FARES, Julien El
132 DUMOULIN, Samuel
133 DUQUE, Leonardo Fabio
134 GALLOPIN, Tony
135 MONCOUTIÉ, David
136 TAARAMÄE, Rein
137 VALENTIN, Tristan
138 BUFFAZ, Mickael
139 ZINGLE, Romain

15: Lampre - ISD
141 CUNEGO, Damiano
142 BOLE, Grega
143 BONO, Matteo
144 HONDO, Danilo
145 MALORI, Adriano
146 PETACCHI, Alessandro
147 BERTAGNOLLI, Leonardo
148 KOSTYUK, Denys
149 LOOSLI, David

16: Liquigas - Cannondale
151 BASSO, Ivan
152 BODNAR, Maciej
153 BORGHINI, Paolo Longho
154 KOREN, Kristjan
155 OSS, Daniel
156 PATERSKI, Maciej
157 SABATINI, Fabio
158 SZMYD, Sylvester
159 VANOTTI, Alessandro

17: Europcar
161 VOECKLER, Thomas
162 CHARTEAU, Anthony
163 GAUTIER, Cyril
164 KERN, Christophe
165 ROLLAND, Pierre
166 GENE, Yohann
167 TURGOT, Sébastien
168 QUEMENEUR, Perrig
169 JEROME, Vincent

18: Team Movistar
171 ROJAS GIL, Jose Joaquin
172 KIRYIENKA, Vasil
173 INTXAUSTI, Benat
174 GUTIERREZ PALACIOS, José Ivan
175 ARROYO DURAN, David
176 FARIA DA COSTA, Rui Alberto
177 SAMOILAU, Branislau
178 ERVITI OLLO, Imanol
179 VENTOSO ALBERDI, Francisco José

19: Katusha
181 KOLOBNEV, Alexandr
182 KARPETS, Vladimir
183 GALIMZYANOV, Denis
184 ISAYCHEV, Vladimir
185 TROFIMOV, Yuri
186 GUSEV, Vladimir
187 IGNATYEV, Mikhail
188 BRUTT, Pavel
189 SILIN, Egor

20: HTC - High Road
191 MARTIN, Tony
192 CAVENDISH, Mark
193 RENSHAW, Mark
194 YTTING BAK, Lars
195 VELITS, Peter
196 EISEL, Bernhard
197 PATE, Danny
198 GOSS, Matthew
199 GARDEREN, Tejay Van

21: Saur - Sojasun
201 COPPEL, Jérome
202 COYOT, Arnaud
203 ENGOULVENT, Jimmy
204 HIVERT, Jonathan
205 JEANDESBOZ, Fabrice
206 MANGEL, Laurent
207 TALABARDON, Yannick
208 DELAPLACE, Anthony
209 GALLAND, Jeremie

22: Vacansoleil - DCM
211 POELS, Wout
212 BOZIC, Borut
213 FEILLU, Romain
214 HOOGERLAND, Johnny
215 MARCATO, Marco
216 WESTRA, Lieuwe
217 LEUKEMANS, Bjorn
218 GENDT, Thomas De
219 RUIJGH, Rob




















Laatst aangepast door Dave Evans op 28.06.11 20:15; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : rennerslijst compleet!)

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

Tour de France 2011 - Pagina 2 Empty Re: Tour de France 2011

Bericht  Kaj 23.06.11 18:53

Dave Evans schreef:Ik vind dat je een Tour plaats ook moet verdienen en Rob Ruygh heeft dat zekers verdient. Meneer Pidgornyy heeft amper wat laten zien en mag van mij dan ook rustig thuis blijven. Tuurlijk moet men Ruygh wel een beetje in toom houden en niet elke dag erin laten vliegen, maar een keer een ritje uit laten kiezen en verder gewoon proberen uit te laten rijden.
Hmm, maar Ruijgh heeft al zoveel gereden dit jaar... Ik weet dat Karsten Kroon destijds een beetje in dezelfde situatie zat voor zijn eerste Tour. Heeft toen de laatste week op z'n tandvlees uitgereden, omdat 'men' zei dat dat beter voor hem was. Naar eigen zeggen heeft hem dat anderhalf jaar van z'n carrière gekost...
Kaj
Kaj
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3989
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Maastricht

Terug naar boven Ga naar beneden

Tour de France 2011 - Pagina 2 Empty Re: Tour de France 2011

Bericht  Dave Evans 23.06.11 19:21

Ja akkoord maar daarom vind ik ook dat ze hem in toom moeten houden. Gewoon een aantal keren de bus laten pakken en géén hoge positie in één of ander klassement na laten streven.
Een keertje in een vlucht mee gaan, dat mag.
Wordt hij te vermoeid dan na anderhalf á twee weken uit koers halen. Volgens mij is dat in het verleden wel vaker gebeurd met jonge renners.......
Ik denk dat hij er dan wel sterker van wordt!

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

Tour de France 2011 - Pagina 2 Empty Re: Tour de France 2011

Bericht  Erwin 26.06.11 23:34

Wint er iemand anders dan Gilbert komende zaterdag?
Erwin
Erwin
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1694
Registratiedatum : 03-01-09
Leeftijd : 40

Terug naar boven Ga naar beneden

Tour de France 2011 - Pagina 2 Empty Re: Tour de France 2011

Bericht  MrJohn 26.06.11 23:40

Gilbert wint in ieder geval ook de 4de etappe met aankomst bovenop de Mur de Bretagne
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16671
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

Tour de France 2011 - Pagina 2 Empty Re: Tour de France 2011

Bericht  Erwin 27.06.11 0:05

Ja. Smile Dat lijkt me wel.

Winnaar van 1e etappe krijgt zowel gele, groene als bolletjes trui. Smile
Erwin
Erwin
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1694
Registratiedatum : 03-01-09
Leeftijd : 40

Terug naar boven Ga naar beneden

Tour de France 2011 - Pagina 2 Empty Re: Tour de France 2011

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 20 Vorige  1, 2, 3 ... 11 ... 20  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum