WK 2010
+22
noes
PPProfessor
Mark
Roche
Boontje
sokocat
Erwin
Mauricedegier
Jorg
Ries
MrJohn
Timmus
Kaj
sowhat
Nien
Joyce
Jan...
Paapke
Meli
ErickNJ
Dave Evans
Grafmat
26 plaatsers
Pagina 8 van 23
Pagina 8 van 23 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 15 ... 23
Hoe ver komt Nederland dit jaar op het WK!?
Re: WK 2010
Klopt het dat de FIFA nog tijdens het tournooi heeft beslist dat de kaarten tot de kwart finale blijven staan ipv tot de achtste finale?
Als dat inderdaad zo is, ziet Katje weer een complotje; namelijk om de Duitsers naar huis te krijgen.
Als dat inderdaad zo is, ziet Katje weer een complotje; namelijk om de Duitsers naar huis te krijgen.
Gast- Gast
Is er ooit een dag in je leven geweest dat je niet aan een complot hebt gedacht
MrJohn- Chief
- Aantal berichten : 16693
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 74
De gele kaarten worden na de kwartfinale gewist, zodat het dan onmogelijk wordt om door twee gele kaarten de finale te missen.
ErickNJ- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 2377
Registratiedatum : 20-12-08
Wel als je twee gele kaarten in de halve finale krijgt.
Erwin- Music-director
- Aantal berichten : 1694
Registratiedatum : 03-01-09
Leeftijd : 41
Timmus schreef:Vooral de verdediging van Oranje liet gisteren te wensen over. Als dat niet verbetert, voorzie ook ik een uitschakeling maandag. Zeker als Slowakije zo speelt als het gisteren deed.
Gisteren zette Italie eventjes 10 minuten druk, en het hele Slowaakse team zakte als een kaartenhuis in elkaar. Ik maak me niet druk om maandag. Aanvallend lossen we dat wel op. Verdedigend kon het beter, maar ik had gister ook het idee dat er heel veel rare ballen waren, die moeilijk te verdedigen zijn.
Erwin- Music-director
Nee mr.John, de laatste jaren niet meer, maar..... er is no such thing as a conspiracy when the subject is just well informed
Dus, hebben ze nu wel of niet de regels nog even snel tijdens het tournooi veranderd?
Ik vind dat relevant in het zicht van een bak belachelijke kaarten jegens Duitsland.
Wil je een bizarre conspiracy horen mr. John? Nee? Nou, ongevraagd dan.
NL of Spanje gaat het tournooi winnen, iets met Bilderbergconferentie, FIFA, corruptie, Fraude en bedwelmen van de bevolking
Dus, hebben ze nu wel of niet de regels nog even snel tijdens het tournooi veranderd?
Ik vind dat relevant in het zicht van een bak belachelijke kaarten jegens Duitsland.
Wil je een bizarre conspiracy horen mr. John? Nee? Nou, ongevraagd dan.
NL of Spanje gaat het tournooi winnen, iets met Bilderbergconferentie, FIFA, corruptie, Fraude en bedwelmen van de bevolking
Gast- Gast
Katje, neemt Bert van Marwijk dan ook deel aan de Bilderbergconferentie?
sowhat- Chief
- Aantal berichten : 19039
Leeftijd : 67
Lol SW, het was maar een grapje, maar als ik het serieus had bedoeld, zou ik gezegd hebben dat Bert van Marwijk noch de spelers enige invloed hebben. De FIFA heeft al vaker aangetoond door en door verrot te zijn. Laten we Argentinie- Nederland niet vergeten bijvoorbeeld.
Gast- Gast
Dat had natuurlijk ook wel met het Argentijnse regime van toen te maken. Denk dat de Nederlandse ploeg het land niet levend uit gekomen was, als ze hadden gewonnen...
Kaj- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 3999
Leeftijd : 36
Hier (bijv.) kun je zien wat er vanaf nu op het programma staat:
http://soccernet.espn.go.com/world-cup/bracket?cc=3888&ver=global
Het lijkt erop dat we tegen de volgende landen moeten, als alle ploegen blijven spelen zoals ze dat tot nu toe gedaan hebben: Slowakije, Brazilie, Uruguay, en Argentinie.
Wel interessant trouwens dat alle vijf zuidamerikaanse landen door zijn naar de volgende ronde.
http://soccernet.espn.go.com/world-cup/bracket?cc=3888&ver=global
Het lijkt erop dat we tegen de volgende landen moeten, als alle ploegen blijven spelen zoals ze dat tot nu toe gedaan hebben: Slowakije, Brazilie, Uruguay, en Argentinie.
Wel interessant trouwens dat alle vijf zuidamerikaanse landen door zijn naar de volgende ronde.
ErickNJ- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 2377
Registratiedatum : 20-12-08
WK 2010
Húúuúúúúúúu'...........!
...En daar verscheen Sokocat weer eens ten tonele.....! Ja ja.... het was weer eens tijd... (maar aangezien ik toch op het interweb zit te interwebben...kan ik nétuurlek meteen weer us hier langsgaan ..snuffel de snuffel..)
Ik had nooit gedacht dat het volgen van een WK toch wel interressant genoeg is
en dat het kijken van een WK wedstrijd toch een heel stuk spannender is dan het volgen van bijvoorbeeld een binnenlandse (NL) voetbalwedstrijd ! (Heb daarin geen interresse, in het WK wel) ...maar ja..
Er staat dan ook wel weer heeel wat op het spel (Ja het is wél even een Wereldcup....!) en daarnaast : om diverse landen te zien strijden tegen elkaar om eerst maar eens door de groepsfase te komen....Toppie voor Nederland: Groepswinnaar met maar liefst 5 doelpunten, slechts 1 tegen en daarmee 9 punten in de poule.........TOP!
(Haaaaaaaa Haaaa Haaaaa... Italië eruit, Frankrijk eruit - one big farçe..!- ) superrrr.... kijk zo maken 'we' wel een goeie kans uiteraard, maar dan moet het Nederlandse trotse team toch wel sterker gaan pegelen met name in de eerste helften.....hoop echt dat ze Slowakije niet onderschatten, (dat ze zich vooral niets geen fouten kunnen permitteren) en mochten ze misschien tegen Brazilië moeten gaan spelen ......absoluut dus geen fouten (zelfs ook maar geen enkele seconde verslappen!) maken in de verdediging vlak bij het NL-doel om Stekelenburg niet in de problemen te brengen.
Leuk: ondanks dat ik in ploegendienst werk, kreeg ik het toch voor elkaar om álle wedstrijden van Nederland volledig te kunnen zien.......Yesssssss baby !
(Lol) .. Grijns... Die reclame van A-H met alle beesies en het Oranje-elftal blijf ik toch wel heel grappig vinden....... ! Van Persie onder de witte (hoe heten die dingen ook alweer...?!?!) slingers (?) met een winkelwagentje op de vlucht voor beesies....Of Nigel de Jong met een mandje bij de wijnen en 'betoeterd' wordt door een beesie, Stekelenburg (ook met mandje) die terugdeinst als er een 'Stekelenburg-beesies-legioen' een vlag laat zien ....... schítterend.....! Kijk, dat toont toch wel aan dat onze oranje-boys zich niet te goed voelen om mee te werken aan een reclame. Tuurlijk schuift het wel wat, maar hé.... het heeft wel alvast als resultaat gehad dat ze groepswinnaar zijn.....! Olé Olé Olé....... en nou doorzetten he! (O ja: ook met dank aan Van Marwijk!) En waarom flapt die Van Gelder er van alles uit tijdens het radiocommentaar (wat iedere keer sneller is dan de TV beelden) ...wat er eigenlijk niet toe doet maar zoooooo geweldig is om naar te luisteren........! Kortom: ja.... ik vermaak me wel met het WK! En die Vuvuzela's ......... tenzij ze niet rechtstreeks in je oor toeteren... ik stoor me er niet aan. Het is weer eens wat anders dan rellende supporters. Ja toch.....? Die meiden in die Bavaria-jurkjes hadden wel een goeie stunt, maar gaan zoiets toch maar niet meer herhalen. Ik vind die actie van direct arresteren en een rechtszaak van de Fifa trouwens wel zwaar overdreven............
Nou dat was dat....... op naar Maandag.......... duim duim duim ........ en dat het maar 3-1 moge worden voor Nederland.
Was getekend: Sokocat!
...En daar verscheen Sokocat weer eens ten tonele.....! Ja ja.... het was weer eens tijd... (maar aangezien ik toch op het interweb zit te interwebben...kan ik nétuurlek meteen weer us hier langsgaan ..snuffel de snuffel..)
Ik had nooit gedacht dat het volgen van een WK toch wel interressant genoeg is
en dat het kijken van een WK wedstrijd toch een heel stuk spannender is dan het volgen van bijvoorbeeld een binnenlandse (NL) voetbalwedstrijd ! (Heb daarin geen interresse, in het WK wel) ...maar ja..
Er staat dan ook wel weer heeel wat op het spel (Ja het is wél even een Wereldcup....!) en daarnaast : om diverse landen te zien strijden tegen elkaar om eerst maar eens door de groepsfase te komen....Toppie voor Nederland: Groepswinnaar met maar liefst 5 doelpunten, slechts 1 tegen en daarmee 9 punten in de poule.........TOP!
(Haaaaaaaa Haaaa Haaaaa... Italië eruit, Frankrijk eruit - one big farçe..!- ) superrrr.... kijk zo maken 'we' wel een goeie kans uiteraard, maar dan moet het Nederlandse trotse team toch wel sterker gaan pegelen met name in de eerste helften.....hoop echt dat ze Slowakije niet onderschatten, (dat ze zich vooral niets geen fouten kunnen permitteren) en mochten ze misschien tegen Brazilië moeten gaan spelen ......absoluut dus geen fouten (zelfs ook maar geen enkele seconde verslappen!) maken in de verdediging vlak bij het NL-doel om Stekelenburg niet in de problemen te brengen.
Leuk: ondanks dat ik in ploegendienst werk, kreeg ik het toch voor elkaar om álle wedstrijden van Nederland volledig te kunnen zien.......Yesssssss baby !
(Lol) .. Grijns... Die reclame van A-H met alle beesies en het Oranje-elftal blijf ik toch wel heel grappig vinden....... ! Van Persie onder de witte (hoe heten die dingen ook alweer...?!?!) slingers (?) met een winkelwagentje op de vlucht voor beesies....Of Nigel de Jong met een mandje bij de wijnen en 'betoeterd' wordt door een beesie, Stekelenburg (ook met mandje) die terugdeinst als er een 'Stekelenburg-beesies-legioen' een vlag laat zien ....... schítterend.....! Kijk, dat toont toch wel aan dat onze oranje-boys zich niet te goed voelen om mee te werken aan een reclame. Tuurlijk schuift het wel wat, maar hé.... het heeft wel alvast als resultaat gehad dat ze groepswinnaar zijn.....! Olé Olé Olé....... en nou doorzetten he! (O ja: ook met dank aan Van Marwijk!) En waarom flapt die Van Gelder er van alles uit tijdens het radiocommentaar (wat iedere keer sneller is dan de TV beelden) ...wat er eigenlijk niet toe doet maar zoooooo geweldig is om naar te luisteren........! Kortom: ja.... ik vermaak me wel met het WK! En die Vuvuzela's ......... tenzij ze niet rechtstreeks in je oor toeteren... ik stoor me er niet aan. Het is weer eens wat anders dan rellende supporters. Ja toch.....? Die meiden in die Bavaria-jurkjes hadden wel een goeie stunt, maar gaan zoiets toch maar niet meer herhalen. Ik vind die actie van direct arresteren en een rechtszaak van de Fifa trouwens wel zwaar overdreven............
Nou dat was dat....... op naar Maandag.......... duim duim duim ........ en dat het maar 3-1 moge worden voor Nederland.
Was getekend: Sokocat!
sokocat- Music-director
- Aantal berichten : 1022
Registratiedatum : 22-12-08
Leeftijd : 51
Die meiden in Bavaria jurk waren tot nu toe het hoogtepunt van het WK; dat zegt toch wel alles over de wedstrijden
Gast- Gast
Ik heb ook genoten van Honduras tegen Zwitserland, wat spelden die raar voetbal. Als eem kip zonder kop verloren ze de simpelste kansen. Gelukkig dat Zwitserland eruit is.
Jan...- Music-Master
- Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58
Ja haha Jan daar zeg je iets waars. Ik heb de tweede helft ook merendeels naar Honduras gekeken. Aan de ene kant ware arteisten maar aande andere kant zodra de zestienmeter van de tegenpartij in beeld kwam waren ze totaal de kluts kwijt en verloren ze vrijwel altijd zeer kinderlijk de bal weer. Als er ééntje had moeten winnen was het Honduras wel en Zwitserland pfffffffffffff daar zakte mijn broek echt van af, veels te laat gingen die op zoek naar de overwinning. Ze hadden natuurlijk meteen met 4 aanvallers moeten beginnen en continu moeten gaan pressen maar nee hoor, dacht dat die Hitzfeld zo'n topcoach was.............nou eerder een lafaard!
- Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
L U I S S U A R E Z !!!!!!!
Dave Evans schreef: L U I S S U A R E Z !!!!!!!
Daar is de penningmeester van ajax vast blij mee Dave. kans dat ie vertrekt in de zomer is weer wat groter zo
Mauricedegier- Beheerder
- Aantal berichten : 6607
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 42
Mauricedegier schreef:Dave Evans schreef: L U I S S U A R E Z !!!!!!!
Daar is de penningmeester van ajax vast blij mee Dave. kans dat ie vertrekt in de zomer is weer wat groter zo
Ajax is met een hoofdletter Maurice
Maar idd de prijs gaat zo wel omhoog, alléén weet ik niet of de rest van Ajax dan wel zo blij is........
Ajax heeft het geld hard nodig, dus die zullen er wel blij mee zijn.
Erwin- Music-director
Dave Evans schreef:Mauricedegier schreef:Dave Evans schreef: L U I S S U A R E Z !!!!!!!
Ajax is met een hoofdletter Maurice
Maar idd de prijs gaat zo wel omhoog, alléén weet ik niet of de rest van Ajax dan wel zo blij is........
no way dat ik dat met hoofdletters ga schrijven Dave
Ik vond Uruguay eigenlijk wat tegenvallen vandaag. De 2e helft tot en met de 1-1 liepen ze voornamelijk achteruit, was helemaal niet nodig.
Zo direct USA - Ghana. Spannende wedstrijd, waarbij ik een nipte zege voor de amerikanen verwacht.
Mauricedegier- Beheerder
Misschien is het leuk om te onderzoeken welk volkslied hier op t forum het beste wordt gewaardeerd.
Ik ga ze even opzoeken van de 32 deelnemende landen
Ik ga ze even opzoeken van de 32 deelnemende landen
Mauricedegier- Beheerder
Ik heb veel respect voor die Amerikanen, want ze blijven maar gaan. Maar voor het toernooi is het beter dat Ghana door is. Ze spelen beter voetbal en ik gun Afrika het beste.
Jan...- Music-Master
- Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58
Jan, dat onderschrijf ik helemaal. Ik betrapte mezelf erop dat ik eigenlijk voor de VS was; ik hou van hun vechters sport mentaliteit, maar voor het tournooi is Ghana idd beter.
Gast- Gast
jan4004 schreef:Ik heb veel respect voor die Amerikanen, want ze blijven maar gaan. Maar voor het toernooi is het beter dat Ghana door is. Ze spelen beter voetbal en ik gun Afrika het beste.
Iedere speler gaat er toch voor? Zuid-Korea ging er nog voor vanmiddag. Lijkt me ook niet meer dan logisch. Als ze er niet voor waren gegaan, had je je moeten afvragen waar ze mee bezig waren.
Erwin- Music-director
Pagina 8 van 23 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 15 ... 23
Soortgelijke onderwerpen
» Top 10 van 2010 tot nu toe...
» AGR 2010
» Wielerseizoen 2010
» Giro 2010
» Steunfonds 26: 27-6 / 3-7 2010
» AGR 2010