Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Laatste onderwerpen
» Steunfonds 20: 19 t/m 25 mei 2024
WK 2010 - Pagina 23 EmptyVandaag om 10:44 van MrJohn

» De top-1000 van 2023
WK 2010 - Pagina 23 EmptyGisteren om 23:18 van Timmus

» Mei 2024
WK 2010 - Pagina 23 EmptyGisteren om 21:11 van Roche

» Boudewijn De Groot Top 40 (20-05-2024)
WK 2010 - Pagina 23 EmptyGisteren om 19:03 van Timmus

» Zondag 19 mei: herhaling Timmus Top 1000
WK 2010 - Pagina 23 EmptyGisteren om 13:57 van Timmus

» *RTH* Hans Dorrestijn – Meryl Streep
WK 2010 - Pagina 23 Empty18.05.24 20:25 van Frodo

» *RTH* Janet Jackson – All for you
WK 2010 - Pagina 23 Empty18.05.24 20:19 van Frodo

» *RTH* Janse Bagge Band - Sollicitere
WK 2010 - Pagina 23 Empty18.05.24 20:10 van Frodo

» Steunfonds 19: 12 t/m 18 mei 2024
WK 2010 - Pagina 23 Empty18.05.24 15:49 van Frodo

» *RTH* Billie Holiday - What A Little Moonlight Can Do
WK 2010 - Pagina 23 Empty18.05.24 13:01 van sowhat

» *RTH* The Miracles - You Really Got A Hold On Me
WK 2010 - Pagina 23 Empty18.05.24 12:59 van sowhat

» *RTH* Guru Josh - Infinity
WK 2010 - Pagina 23 Empty18.05.24 12:58 van sowhat

» *RTH* Isis - April Fool
WK 2010 - Pagina 23 Empty18.05.24 12:56 van sowhat

» *RTH* Frankie Lane - Rawhide
WK 2010 - Pagina 23 Empty18.05.24 12:55 van sowhat

» *RTH* Middle of the Road - Soley Soley
WK 2010 - Pagina 23 Empty18.05.24 12:54 van sowhat

» *RTH* Diana Ross - Upside Down
WK 2010 - Pagina 23 Empty18.05.24 12:53 van sowhat

» *RTH* Vengaboys – We’re going to Ibiza!
WK 2010 - Pagina 23 Empty18.05.24 12:52 van sowhat

» *RTH* Five star - Shine
WK 2010 - Pagina 23 Empty18.05.24 12:50 van sowhat

» Za 18 mei : Uit de losse pols
WK 2010 - Pagina 23 Empty18.05.24 12:47 van Roche

» Een wonderkind van 80 (20-05-2024)
WK 2010 - Pagina 23 Empty17.05.24 21:38 van Mauricedegier


WK 2010

+22
noes
PPProfessor
Mark
Roche
Boontje
sokocat
Erwin
Mauricedegier
Jorg
Ries
MrJohn
Timmus
Kaj
sowhat
Nien
Joyce
Jan...
Paapke
Meli
ErickNJ
Dave Evans
Grafmat
26 plaatsers

Pagina 23 van 23 Vorige  1 ... 13 ... 21, 22, 23

Ga naar beneden

Hoe ver komt Nederland dit jaar op het WK!?

WK 2010 - Pagina 23 Vote_lcap3%WK 2010 - Pagina 23 Vote_rcap 3% 
[ 1 ]
WK 2010 - Pagina 23 Vote_lcap0%WK 2010 - Pagina 23 Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
WK 2010 - Pagina 23 Vote_lcap36%WK 2010 - Pagina 23 Vote_rcap 36% 
[ 12 ]
WK 2010 - Pagina 23 Vote_lcap21%WK 2010 - Pagina 23 Vote_rcap 21% 
[ 7 ]
WK 2010 - Pagina 23 Vote_lcap6%WK 2010 - Pagina 23 Vote_rcap 6% 
[ 2 ]
WK 2010 - Pagina 23 Vote_lcap33%WK 2010 - Pagina 23 Vote_rcap 33% 
[ 11 ]
 
Totaal aantal stemmen : 33
 
 
Enquête gesloten

WK 2010 - Pagina 23 Empty Re: WK 2010

Bericht  Dave Evans 13.07.10 20:18

Haha toch denk ik dat die man in het NRC wel gelijk had. Cruijff heeft natuurlijk een stempel op het spel van Barcelona gezet. En vergeet niet dat Pep Guardiola ook een volgeling van hem is......

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

WK 2010 - Pagina 23 Empty Re: WK 2010

Bericht  Gast 13.07.10 21:05

Dave, het was een vrouw Very Happy

Maurice, Cruijff wilde wel, maar niet onder de voorwaarden van de KNVB; dat was het probleem destijds.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

WK 2010 - Pagina 23 Empty Re: WK 2010

Bericht  sowhat 13.07.10 22:52

Idd Katje.

En Mau, wil je JC nooit meer een Betweter noemen? Smile
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18728
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

WK 2010 - Pagina 23 Empty Re: WK 2010

Bericht  Grafmat 14.07.10 0:06

Pfff... Cruijff heeft me gisteren diep teleurgesteld - net als een aantal anderen hier trouwens. Ik heb even twee dagen genomen om te bekomen, maar zal toch ook maar even vertellen hoe ik erover denk...

Ik ben trots op dit Oranje. Niet omdat we het spel gespeeld hebben dat je graag zou willen zien, maar wel omdat ik meer vechtlust, teamspirit, werklust en alles waar 'wij Nederlanders' zo vaak op neerkijken in het voetbal, heb gezien dan ooit tevoren bij een Nederlands elftal. En iedereen die Oranje na de finale, waarin ze mijns inziens hetzelfde spel hebben gespeeld, of geprobeerd te spelen als alle andere wedstrijden ineens zo hard afvalt en neerzet als "de wereldkampioen van gemeen en armoedig voetbal" kan wat mij betreft de boom in.
En daar hoort JC dus ook bij, die de Spanjaarden een kilometer in de kont kruipt, Nederland van het ene op het andere moment afzeikt, en zichzelf nog een veer in de reet steekt ook , want de implicaties van wat 'ie zegt voelt iedereen wel: JC=Barcelona-> Spanje speelt als Barcelona -> Spanje is wereldkampioen dankzij Cruijff. En de NRC schrijft nog iets in die richting op ook. Wát een bullshitredenering!!

Om even te illustreren hoe het werkt: Roche noemt 74, maar ik ben nooit vergeten dat mijn vader, die sportjournalist is geweest en bij de halve finale in 1974 aanwezig was, me meerdere keren heeft verteld dat de halve finale tegen Brazilië naast een fantastische wedstrijd en belevenis een van de meest ordinaire schoppartijen is geweest die hij ooit heeft gezien, en dat Nederland er overduidelijk mee begon om de Brazilianen te ontregelen en uit te lokken. Alles voor het resultaat nietwaar... Maar goed, als je zo'n wedstrijd wint hoor je er bijna nooit meer iemand over. Zo was het met deze finale ook geweest. Het was hard, soms té hard (soms heel dom hard -> De Jong, ik ben niet blind), maar volgens mij met behoorlijk open vizier. De irritatie gold toch voornamelijk elke keer de scheidsrechter.

Ik zei het al eerder: Nederland speelde volgens mij niet zoveel anders dan in de andere wedstrijden, er waren alleen een paar verschillen.
1) De tegenstander was bijna de gehele wedstrijd beter, en dan wordt het helemáál ploeteren. Maar Nederland ploeterde tenminste, knokken zoals Frodo het noemde. Strijdend voor elke bal, elke meter, en perst er nog een paar joekels van kansen uit ook. Het was duidelijk dat hier een ploeg stond die er alles voor over had om wereldkampioen te worden
2) Oranje verzuimt te doen waar het in de voorgaande wedstrijden zo goed in was: Het benutten van de eerste de beste grote en belangrijke kans in de tweede helft. Als Robben scoort, worden we wereldkampioen, ook al zijn we de mindere. Ik denk dat dat niet zo'n boude bewering is.

Over de scheids is heel wat gezegd. Hij was gewoon slecht, en in beide richtingen. De Jong had eraf gemoeten, Van Bommel wellicht ook, maar aan andere zijde hadden Iniesta met rood (beste man van het veld, en de maker van de winnende goal, detail...?) en Puyol met 2 keer geel er later ook af gemoeten. Hij had het niet onder controle, en - achteraf makkelijk beweerd, maar het was wel zo - na kaart nr. 3 of 4 riepen wij al: dit gaat volledig mis, hij trekt ze te snel en fluit bovendien de hele wedstrijd dood, wat spelers mateloos irriteert. Webb schrikt vervolgens van de hoeveelheid kaarten die 'ie al uit heeft gedeeld, en begint situaties verschillend te beoordelen -> meer en meer irritatie. Als kers op de taart tovert hij ook nog een doeltrap uit de hoge hoed waar iedereen ziet dat... En de aanval erna is het over voor ons. Overigens hoort dat gewoon bij voetbal, maar dat wil wel zeggen dat Webb 'gewoon zijn dag niet had'....

Mijn eerste reactie na afloop: Verdiend verloren, Spanje was een klasse beter, maar tóch had het gekund... En zo dacht iedereen er bij ons over. En ik snap heel goed dat de 'neutrale' toeschouwer uiteindelijk verschrikkelijk voor Spanje was en misschien zelfs wel een totale rukwedstrijd heeft gezien, maar dat zal me jeuken, net als het commentaar van de internationale pers, dat zijn toch maar opportunisten eerste klas.

Ik was trots op dit Oranje!

En dan nu een Bavaria, als het mag van Blatter...


Laatst aangepast door Grafmat op 14.07.10 0:34; in totaal 2 keer bewerkt

_________________
"Ik ben niets wijzer geworden van wat ik al wist." *28-6-2014 - Sowhat.
Grafmat
Grafmat
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 4297
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 51

http://www.orinocoradio.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

WK 2010 - Pagina 23 Empty Re: WK 2010

Bericht  sowhat 14.07.10 0:16

Bijna met het hele betoog eens, op twee dingen na:
1) Zo'n Cruijff maakt het alleen maar amusant Smile
2) Eerste helft was gelijkwaardig, tweede helft was Oranje beter, verlenging met 10 man was Spanje iets beter. Over de hele wedstrijd was Spanje dus niet de betere ploeg. Heb geen kranten gelezen, alleen mijn objectieve ogen gevolgd.
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18728
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

WK 2010 - Pagina 23 Empty Re: WK 2010

Bericht  Gast 14.07.10 2:12


1) Nou dan maar een azijnzeikert wezen, de huldiging is en was in mijn ogen ronduit belachelijk 2e plaatsen tellen niet!!!!

2) Dankzij de behoudende en mijns inzien laffe coach van Marwijk heeft ons voetbal bijna al zijn grandeur internationaal gezien verloren iets wat op termijn ook absoluut tegen ons gaat werken in de vorm van minder vraag naar spelers/coaches etc.

3) Ik heb nu de wedstrijd ontdaan van de waan van de dag en alle emoties die daarbij horen nogmaals gezien en in een woord was het schandalig slecht. De scheids was uitstekend en spaarde Nederland nog ook. Als Webb binnen 20 minuten 3 Nederlandse voetballers met rood eraf had gestuurd hadden we niet eens mogen klagen. De door Bert in een duits keurslijf gedwongen spelers ademden te weinig plezier uit en toonden geen creativiteit, schandalig hoe een geweldige speler als van Persie door de gekozen laffe tactiek op een eiland tegenover een overmacht aan verdedigers stond, ook een fabelachtig mooie speler als Sneijder zou veel meer tot zijn recht komen als die wat meer vrijheid had gekregen van Ome Bert en hoe je tenslotte een technisch volmaakte speler met het karakter en het hart van een leeuw als van de Vaart ten faveure van een slager als de Jong buiten je elftal kunt houden doet mij vraagtekens plaatsen bij de verstandelijke vermogens van Bert(je).

4) Diego is een absolute topcoach die op het moment supreme door de speler om wie hij en met wie hij het sterkst mogelijke team had samengesteld die allemaal in dienst moesten en wilden spelen van deze speler in de steek werd gelaten en die speler is uiteraard Messi!!
Maar de wijze waarop hij Argentinie een team heeft geschonken vol trots en spelend met hart en ziel en volledige zaligheid is en blijft bewonderenswaardig.

5) Johan C. heeft uiteraard volledig gelijk n zijn analyse die scherp en correct was zoals altijd, dat JC niet altijd zegt wat mensen willen horen ja dat is ook weer waar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

WK 2010 - Pagina 23 Empty Re: WK 2010

Bericht  sowhat 14.07.10 2:27

1 en 5) Eens
2, 3 en 4) Klinkklare onzin
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18728
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

WK 2010 - Pagina 23 Empty Re: WK 2010

Bericht  Boontje 14.07.10 6:29

he he Graf ... ik ben het eindelijk in dit topic het een keer met iemand helemaal eens.

Want als ik sommig commentaar lees denk ik wel eens dat ze naar een hele andere wedstrijd hebben gekeken.
Ik heb zeker genoten gisteren va de huldiging en met mij honderduizend andere mensen die hetzelfde denken als wij Graf.... en maar goed dat die er zijn.
Ik zat mega trots te zijn op onze jongens , net zoals ze die andere 6 wedstrijden gewonnen hebben...
We hebben nogal wat landen achter ons gelaten maar dat schijnt met de finale totaal vergeten te zijn. De mensen die de finale afzeiken hebben waarschijnlijk keihard staan juichen bij de andere 6 wedstrijden.
Ik heb weken feest gevierd en gisteren was een zeer mooie afsluiter.

Wij zijn een mooi landje ( tenminste de meeste van ons dan :-) )
Boontje
Boontje
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1788
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 60
Woonplaats : Hutje Op de Hei

Terug naar boven Ga naar beneden

WK 2010 - Pagina 23 Empty Re: WK 2010

Bericht  Paapke 14.07.10 8:09

Ik ben wel trots op onze jongens,
maar het chauvinisme drijft sommigen van ons nog wel een beetje te ver door.
Het is natuurlijk de grootste onzin om Nederland in de eerste helft gelijkwaardig te noemen en in de tweede helft zelfs beter. Omdat we 2 kansen uit het niets krijgen terwijl Spanje voor de rest volledig controleert? Nou ja, ik zal inderdaad wel een andere wedstrijd hebben gezien.
Paapke
Paapke
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1316
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 39
Woonplaats : Baarn

http://www.last.fm/user/paap_floyd

Terug naar boven Ga naar beneden

WK 2010 - Pagina 23 Empty Re: WK 2010

Bericht  Kaj 14.07.10 8:21

Al die mensen met hun oranje bril... Uiteraard speelde oranje niet zozeer ánders dan in eerdere wedstrijden, maar ze zaten nu vooral met het probleem dat ze tegen een tegenstander stonden die ze steeds net een stap voor was. En dat resulteert dan in nóg meer overtredingen om het Spaanse team in bedwang te houden. En eigenlijk in tegenstelling tot de meeste andere wedstrijden, zaten er dit keer gewoon een paar overtredingen bij die direct rood hadden verdiend. Ook bij de Spanjaarden hadden er wel meer kaarten mogen vallen.

Ik ben het met je eens, Graf, dat Webb z'n dag niet had. Maar om nu alle schuld op hem af te schuiven, is volledig onterecht. Ik begin steeds meer te denken dat de enige manier waarop Webb de wedstrijd in de hand had kunnen houden, Van Bommel gelijk met direct rood naar de kant te sturen was geweest. Nu liet ie het eerst wat te lang op z'n beloop, met slechts gele kaarten voor de echte aanslagen (Bruce Lee... euh... Nigel De Jong dus), waardoor de spelers steeds verder gingen (van beide kanten). Toen was de wedstrijd eigenlijk al om zeep... Daar hielp zelfs de stortvloed aan kaarten die daarna volgde niet meer tegen.

Je kunt het draaien en keren zoals je wilt, maar ik ben eigenlijk alleen na de wedstrijd tegen Brazilië echt trots geweest op dit Oranje. En dat was eigenlijk ook de enige wedstrijd waar bij vlagen goed voetbal te zien was. Verder kon ik me maar matig identificeren met dit elftal. Maar goed, ik ben dan ook geen die-hard voetbalfan. Ik heb tijdens dit toernooi objectief gezien meer genoten van teams als Duitsland en bij vlagen ook Argentinië, Spanje en Uruguay.
Maar ik blijf een Nederlander (hoewel sommigen daar gezien m'n woonplaats ook hun twijfels bij zetten..) en dan supporter je voor Oranje. En ja, als ze wereldkampioen waren geworden, was het totaal niet meer van belang hoe dat gebeurd is. Maar nu overheerst toch vooral de herinnering aan een toernooi waar Nederland met saai, berekenend, soms gemeen, soms hard spel; maar wel met overgave en werklust de finale heeft bereikt. Zoals men al zegt: op z'n Duits. Nou, spannend. Als je zo speelt, moet je het toernooi winnen. Anders heb ik liever dat we er in de kwartfinale uit gaan na een paar fantastische wedstrijden.

En toch ben ik blij dat het WK voorbij is, want een geweldig sportevenement als de Tour mag niet ondersneeuwen bij een simpel balspelletje!
Kaj
Kaj
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3989
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Maastricht

Terug naar boven Ga naar beneden

WK 2010 - Pagina 23 Empty Re: WK 2010

Bericht  Gast 14.07.10 9:43

Grafmat, je verwoordt exact hoe ik de wedstrijd heb beleefd.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

WK 2010 - Pagina 23 Empty Re: WK 2010

Bericht  Timmus 14.07.10 15:37

Veel is hier al gezegd en geschreven over (de prestaties van) het Nederlands elftal in het algemeen en de WK-finale in het bijzonder. Ik heb alle reacties gelezen en wil nu, drie dagen na de anti-climax, ook nog even mijn mening deponeren.

Ik heb de eindstrijd bekeken in de "recreatiezaal" van de camping in Zeeland waar ik op dat moment bivakkeerde. Mijn plek was nogal ver van de bar vandaan dus heb ik ook een aanzienlijke tijd lopend doorgebracht.
Geen moment heb ik genoten van de finale. Zowel Nederland als Spanje speelde zwaar onder de maat, een WK-finale onwaardig. Ik weet niet of anderen iets soortgelijks hebben ervaren, maar ik voelde een onprettige spanning tijdens de wedstrijd en de sfeer in de zaal werd er ook niet beter op.
Het is echt heel jammer dat Nederland het WK op deze manier afsluit. Goed, Spanje speelde ook matig en de scheidsrechter drukte teveel zijn stempel op de finale, maar het elftal van Van Marwijk liet een zeer donkere kant van zichzelf zien. De voorgaande wedstrijden waren ook zeker niet altijd sprankelend (de poulewedstrijden waren ronduit saai) maar je schaamde je zeker niet voor "onze jongens". Afgelopen zondag heb ik dat wel gedaan.

Natuurlijk floot Webb de wedstrijd dood. Maar ik heb geen onterecht gegeven kaarten gezien. Ik was verbijsterd over het agressieve en onsportieve spel van Oranje en vind het niet meer dan terecht dat er niet gewonnen is. Aan het einde gaan zeuren over buitenspel, is een zwaktebod, Nederland had zelf moeten scoren in de reguliere speeltijd.

Ondanks de finale mag Nederland terugkijken op een succesvol WK. Mooie doelpunten zijn er geweest (Robben, Sneijder, Van Bronckhorst). De uitschakeling van Brazilie was toch wel het hoogtepunt. Oranje heeft veel tevoren gestelde verwachtingen overtroffen en mag trots zijn.

Ik vind het dan weer onbegrijpelijk dat de rondvaart "gewoon" doorging (van tevoren was bepaald dat deze alleen doorgang zou vinden wanneer de finale gewonnen zou worden). Het Nederlands elftal had zelf aangegeven "een rondvaart op prijs te stellen". Belachelijk dat daar gehoor aan gegeven wordt.
Huldiging op het Museumplein? Prima. Maar een rondvaart is voor de kampioen en dat is Nederland niet geworden.
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16650
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

WK 2010 - Pagina 23 Empty Re: WK 2010

Bericht  Gast 15.07.10 10:02

@kaj
"En toch ben ik blij dat het WK voorbij is, want een geweldig sportevenement als de Tour mag niet ondersneeuwen bij een simpel balspelletje!"

Zo zonde weer!! Een mooi uitgebalanceerd en vol nuance zittend epos over het afgelopen WK waar ik ja knikkende ieder woord van heb verslonden en dat word dan weer volledig ontkracht door bovenstaande laatste opmerking!!
Ik wijs hierbij slechts op het gegeven dat het WK wel op bruine bammetjes met pindakaas is verspeeld en dat er bij de tour een afvaardiging van de DSM in de wagens mee rijd!!!
Dus is de conclusie gerechtvaardigd dat het WK voetbal een iets groter SPORT evenement is dan de heren die als een chemisch product van de firma Bayer langs berg en dal fietsende amper weten van voren dat ze van achteren ook leven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

WK 2010 - Pagina 23 Empty Re: WK 2010

Bericht  Kaj 15.07.10 10:13

Als jij gelooft dat in het voetbal alleen maar op bruine boterhammetjes wordt gespeeld, dan laat ik je in die waan.
Kaj
Kaj
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3989
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Maastricht

Terug naar boven Ga naar beneden

WK 2010 - Pagina 23 Empty Re: WK 2010

Bericht  Gast 15.07.10 10:54

De lijst van Fuentes alleen al bevatte ook vele voetballers.....

Ik vind het een beetje een non discussie om de ene sport superieur aan de andere te stellen.
Het is maar net waar je voorkeur naar uitgaat.

Op het VK forum barst het ook van de lieden die het voetballen en haar aanhang ronduit voor amoeben uitmaken; de azijnzeikerij en arrogantie druipen ervan af. Natuurlijk weer aangevoerd door een horde "-ologen", die hun elitaire anti volks mening overgieten met een wetenschappelijk sausje van bedenkelijk niveau.
Er zijn genoeg sporten, dus voor elk wat wils.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

WK 2010 - Pagina 23 Empty Re: WK 2010

Bericht  Gast 15.07.10 12:24

Kaj schreef:Als jij gelooft dat in het voetbal alleen maar op bruine boterhammetjes wordt gespeeld, dan laat ik je in die waan.
Correct!! indien het alleen bruine bammetjes zijn, maar degene die ik bedoel daar zit de enig echte C...e pindakaas op en dan lukt zo een WK futjebal zeker en vast naturel lol! lol!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

WK 2010 - Pagina 23 Empty Re: WK 2010

Bericht  Gast 15.07.10 14:49

Sneijder enige Nederlander in All-Star Team ....

JOHANNESBURG - Wesley Sneijder is de enige Nederlander die een plek heeft gekregen in het All-Star Team van het WK voetbal. Dat elftal is samengesteld door bezoekers van de website van wereldvoetbalbond FIFA.

Het All-Star team van het WK 2010:

Doel: Iker Casillas (Spanje);

Verdediging: Philipp Lahm (Duitsland), Carles Puyol (Spanje), Maicon (Brazilië) en Sergio Ramos (Spanje);

Middenveld: Wesley Sneijder (Nederland), Bastian Schweinsteiger (Duitsland), Andrés Iniesta (Spanje) en Xavi (Spanje);

Aanval: David Villa (Spanje) en Diego Forlan (Uruguay). Coach: Vicente Del Bosque (Spanje).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

WK 2010 - Pagina 23 Empty Re: WK 2010

Bericht  Mark 15.07.10 16:42

Mja, een beetje raar hoor. En dan 6 Spanjaarden + Coach in het team. Beetje scheef beeld van de werkelijkheid als je het mij vraagt.
Mark
Mark
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1241
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 37
Woonplaats : Rotterdam

http://www.maeur.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

WK 2010 - Pagina 23 Empty Re: WK 2010

Bericht  Timmus 15.07.10 16:48

Dat Puyol hiertussen staat, vind ik ronduit vreemd; op de andere Spanjaarden valt eigenlijk weinig aan te merken, maar dat ze de smaakmakers van dit toernooi waren, nou nee. Dat geldt veel meer voor Schweinsteiger, Sneijder en (vooral) Forlan.
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16650
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

WK 2010 - Pagina 23 Empty Re: WK 2010

Bericht  Kaj 15.07.10 16:56

Mwah, ik kan niet zeggen dat ik Sneijder nu zo geweldig vond spelen dit toernooi. Wel beslissend, maar zelden of nooit sprankelend. De verdediging wordt trouwens ook wel een probleem, want ze hebben daar 3 spelers staan die dit toernooi rechtsback waren (Lahm, Maicon en Ramos)...
Kaj
Kaj
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3989
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Maastricht

Terug naar boven Ga naar beneden

WK 2010 - Pagina 23 Empty Re: WK 2010

Bericht  Gast 15.07.10 18:08

Ach, het is sowieso gekleurd door het feit dat Spanje kampioen is geworden.
Casillas heeft een waardeloos tournooi gekeept, maar wordt door 1 redding en het feit van wereldkampioen zijn tot keeper van het tournooi gemaakt.
Ik vond die keeper van ik meen Ghana (?) helemaal geweldig. De ene redding na de andere en Stekelenburg heeft het ook veel beter gedaan dan Casillas.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

WK 2010 - Pagina 23 Empty Re: WK 2010

Bericht  Kaj 15.07.10 18:22

katje37 schreef:Ach, het is sowieso gekleurd door het feit dat Spanje kampioen is geworden.
Casillas heeft een waardeloos tournooi gekeept, maar wordt door 1 redding en het feit van wereldkampioen zijn tot keeper van het tournooi gemaakt.
Ik vond die keeper van ik meen Ghana (?) helemaal geweldig. De ene redding na de andere en Stekelenburg heeft het ook veel beter gedaan dan Casillas.
Denk dat je de keeper van Nigeria bedoelt. Die was goed, die van Ghana was een vliegenvanger... Nu maakte die Nigeriaan ook één ongelofelijke blunder, maar had er eerder in die wedstrijd al minstens 10 ballen uit gehouden...
Kaj
Kaj
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3989
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Maastricht

Terug naar boven Ga naar beneden

WK 2010 - Pagina 23 Empty Re: WK 2010

Bericht  Gast 15.07.10 18:48

Ja Kaj, die bedoel ik inderdaad. Die maakte 1 gigantische blunder, maar keepte verder een geweldig tournooi.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

WK 2010 - Pagina 23 Empty Re: WK 2010

Bericht  Timmus 26.10.10 13:04

Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16650
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

WK 2010 - Pagina 23 Empty Re: WK 2010

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 23 van 23 Vorige  1 ... 13 ... 21, 22, 23

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum