Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Luister mee
luisterlink
Laatste onderwerpen
» Wo 06-11 Sokra zaagt door
*RTH* Bruce Springsteen - The River - Pagina 2 EmptyGisteren om 16:28 van sokratikos

» November 2024
*RTH* Bruce Springsteen - The River - Pagina 2 EmptyGisteren om 11:31 van sokratikos

» Timmus presents: de beste albums van 2023
*RTH* Bruce Springsteen - The River - Pagina 2 Empty06.11.24 20:57 van Timmus

» Marsha's jukebox (04 november)
*RTH* Bruce Springsteen - The River - Pagina 2 Empty05.11.24 0:58 van Marsha

» *RTH* Cat Power – The greatest
*RTH* Bruce Springsteen - The River - Pagina 2 Empty04.11.24 22:36 van Mirrr

» *RTH* Cheap trick – Dream Police
*RTH* Bruce Springsteen - The River - Pagina 2 Empty04.11.24 22:34 van Mirrr

» Zondag 3 nov. Zonnig vervolg
*RTH* Bruce Springsteen - The River - Pagina 2 Empty03.11.24 17:51 van Roche

» Zat. 2 nov.: Weekendshow met Dave & Roche
*RTH* Bruce Springsteen - The River - Pagina 2 Empty02.11.24 18:51 van Dave Evans

» Introquiz November staat klaar
*RTH* Bruce Springsteen - The River - Pagina 2 Empty02.11.24 17:50 van KatjeV

» *RTH* Vanessa Paradis – Joe le taxi
*RTH* Bruce Springsteen - The River - Pagina 2 Empty02.11.24 15:35 van KatjeV

» *RTH* Nick Cave & The Bad Seeds - Into My Arms
*RTH* Bruce Springsteen - The River - Pagina 2 Empty02.11.24 12:56 van sowhat

» *RTH* Mia Martini - Almeno Tu Nell'Universo
*RTH* Bruce Springsteen - The River - Pagina 2 Empty02.11.24 12:55 van sowhat

» *RTH* Les Thugs - I'm Scared
*RTH* Bruce Springsteen - The River - Pagina 2 Empty02.11.24 12:53 van sowhat

» *RTH* Leonard Cohen – I Want It Darker
*RTH* Bruce Springsteen - The River - Pagina 2 Empty02.11.24 12:51 van sowhat

» *RTH* Smile – Doin’ allright
*RTH* Bruce Springsteen - The River - Pagina 2 Empty02.11.24 12:49 van sowhat

» *RTH* Clash – White riot
*RTH* Bruce Springsteen - The River - Pagina 2 Empty02.11.24 12:48 van sowhat

» Vrijdag 1 nov: De Weekendstart met Tim en Ard
*RTH* Bruce Springsteen - The River - Pagina 2 Empty01.11.24 22:43 van sowhat

» Wo 30-10 Sokra zaagt door
*RTH* Bruce Springsteen - The River - Pagina 2 Empty01.11.24 14:32 van sokratikos

» Stemfinale Weekend
*RTH* Bruce Springsteen - The River - Pagina 2 Empty01.11.24 13:14 van Mirrr

» *RTH* Magazine - Shot by Both Sides
*RTH* Bruce Springsteen - The River - Pagina 2 Empty31.10.24 21:00 van Timmus

*RTH* Bruce Springsteen - The River

+12
MrJohn
ErickNJ
Timmus
Colijn1984
Joyce
Paapke
Mauricedegier
Vleertje
Frodo
Dave Evans
Ries
Kaj
16 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Wat is jouw cijfer voor "The River'?

*RTH* Bruce Springsteen - The River - Pagina 2 Vote_lcap0%*RTH* Bruce Springsteen - The River - Pagina 2 Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Bruce Springsteen - The River - Pagina 2 Vote_lcap4%*RTH* Bruce Springsteen - The River - Pagina 2 Vote_rcap 4% 
[ 1 ]
*RTH* Bruce Springsteen - The River - Pagina 2 Vote_lcap13%*RTH* Bruce Springsteen - The River - Pagina 2 Vote_rcap 13% 
[ 3 ]
*RTH* Bruce Springsteen - The River - Pagina 2 Vote_lcap4%*RTH* Bruce Springsteen - The River - Pagina 2 Vote_rcap 4% 
[ 1 ]
*RTH* Bruce Springsteen - The River - Pagina 2 Vote_lcap0%*RTH* Bruce Springsteen - The River - Pagina 2 Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
[ 0 ]
*RTH* Bruce Springsteen - The River - Pagina 2 Vote_lcap13%*RTH* Bruce Springsteen - The River - Pagina 2 Vote_rcap 13% 
[ 3 ]
*RTH* Bruce Springsteen - The River - Pagina 2 Vote_lcap26%*RTH* Bruce Springsteen - The River - Pagina 2 Vote_rcap 26% 
[ 6 ]
*RTH* Bruce Springsteen - The River - Pagina 2 Vote_lcap26%*RTH* Bruce Springsteen - The River - Pagina 2 Vote_rcap 26% 
[ 6 ]
[ 3 ]

Totaal aantal stemmen : 23

Enquête gesloten

*RTH* Bruce Springsteen - The River - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Bruce Springsteen - The River

Bericht  MrJohn 21.05.10 22:32

In het kader van de discussie over Bruce even de aandacht vestigen op een pareltje: American Skin, 41 shots, de song over een ongehoord staaltje van police brutality jegens een afro-american, die neergeschoten werd. 41 kogels maakten een einde aan zijn leven. Achteraf bleek, dat hij ongewapend was.

Luister naar indringende muziek en weergaloze tekst (zie hieronder) tijdens een live uitvoering in de Madison Square Garden in New York. Huiveringwekkend mooi !

41 shots
41 shots
41 shots...
And we'll take that ride
'Cross this bloody river to the other side
41 shots they cut through the night
You''re kneeling over his body in the vestibule
Praying for his life

Well is it a gun?
Is it a knife?
Is it a wallet?
This is your life
It ain't no secret
It ain't no secret
No secret my friend
You can get killed just for living in your American skin

41 shots
41 shots
41 shots...

Lena gets her son ready for school
She says now on these streets Charles
You got to understand the rules
Promise me if an officer stops you that you''ll always be polite
And that you'll never ever run away
And promise momma you'll keep your hands in sight

'Cause is it a gun?
Is it a knife?
Is it a wallet?
This is your life
It ain't no secret
It ain't no secret
No secret my friend

41 shots
41 shots
41 shots...

Is it a gun?
Is it a knife?
Is it in your heart?
Is it in your eyes?
It ain't no secret
It ain't no secret
It ain't no secret

41 shots and we'll take that ride
'Cross this bloody river to the other side
41 shots
I got my boots caked in mud
We're baptized in these waters and in each other's blood

Is it a knife?
Is it a wallet?
This is your life
It ain't no secret
It ain't no secret
No secret my friend
You can get killed just for living in
You can get killed just for living in

41 shots
41 shots
41 shots...
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16693
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 74

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Bruce Springsteen - The River - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Bruce Springsteen - The River

Bericht  Kaj 21.05.10 23:16

Ik hou m'n mond....
Kaj
Kaj
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3999
Leeftijd : 36

Bericht  Dave Evans 21.05.10 23:22

Laughing Laughing Laughing

Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59

Bericht  Jan... 22.05.10 13:35

Joh Vleer, als je de azijnpisser bent, dan ben ik de bulldozert wat betreft die Springdoos. Ik vind die man helemaal helemaal niks. Veel te Amerikaans, veel te veel spierballen en opgeblazen gedoe, kwa teksten typisch geval van links lullen, rechts vullen en lekker populistisch Bush aanvallen. Nee, laten we maar ophouden over die "boss" (van dat woord ga ik alleen al stevig jeuken over mijn hele, prachtige lichaam.

We gaan lekker een lang weekend vieren met het vrouwtje en deze rotzooi snel vergeten. Dit is ongetwijfeld zijn beste nummer maar een 2 is al best hoog.

Mijn mooiste herinnering aan Springdoos? Een VV-er die bekende op een verjaardag van Ruud en Gerda een hekel aan me te hebben omdat ik een hekel hebt aan Springdoos. Hahahaha, dat is ook zo eng aan Springdoos, de fans zijn ook altijd zo eng fanatiek over al de gebakken lucht die de man verspreidt.

Nog een prettig Pinksteren allemaal!!!!!
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58

Bericht  Paapke 22.05.10 13:42

"Veel te veel spierballen". Ja, dat is precies hoe ik ook over Bruce denk.
Paapke
Paapke
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1316
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 39

http://www.last.fm/user/paap_floyd

Bericht  MrJohn 22.05.10 18:59

jan4004 schreef:Joh Vleer, als je de azijnpisser bent, dan ben ik de bulldozert wat betreft die Springdoos. Ik vind die man helemaal helemaal niks. Veel te Amerikaans, veel te veel spierballen en opgeblazen gedoe, kwa teksten typisch geval van links lullen, rechts vullen en lekker populistisch Bush aanvallen. Nee, laten we maar ophouden over die "boss" (van dat woord ga ik alleen al stevig jeuken over mijn hele, prachtige lichaam.

We gaan lekker een lang weekend vieren met het vrouwtje en deze rotzooi snel vergeten. Dit is ongetwijfeld zijn beste nummer maar een 2 is al best hoog.

Mijn mooiste herinnering aan Springdoos? Een VV-er die bekende op een verjaardag van Ruud en Gerda een hekel aan me te hebben omdat ik een hekel hebt aan Springdoos. Hahahaha, dat is ook zo eng aan Springdoos, de fans zijn ook altijd zo eng fanatiek over al de gebakken lucht die de man verspreidt.

Lekker populistisch Bush aanvallen ? Er zijn mensen, die maatschappelijk engagement in de muziek kunnen waarderen. Anderen hebben daar juist weer een afkeer van. Dat staat eenieder vrij.

Wat Springsteen betreft het volgende. Als hij pas de laatste jaren Bush had geattaqueerd toen iedereen over hem heenviel, had je gelijk gehad. Bruce heeft echter vanaf het begin zijn beleid fel aangevallen en dan heb ik het niet alleen over Irak, maar ook over de desastreuze politiek van zijn regering inzake binnenlandse aangelegenheden. Denk maar eens bv. aan zijn belastingpolitiek waardoor de topinkomens er steeds beter van werden en de minimuminkomens steeds slechter. Springsteen heeft daar vanaf het begin oppositie tegen gevoerd, ook in de tijd dat 70% van de Amerikanen het Bush/Cheney-beleid steunde.

Betekent dat, dat Springsteen boven alle twijfel verheven is ? Allerminst, maar jouw opmerking is wat dit betreft té kort door de bocht.

Jan, ik wens je een fijn Pinksterweekend, samen met Olga !
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16693
Leeftijd : 74

Bericht  Dave Evans 22.05.10 19:40

Tjah om eerlijk te zijn heb ik ook meer met Bruce die gelukkig zijn bekendheid inzet om te trachten dingen te veranderen net zoals bijv. Bono (beterschap by the way!) doet. Ik heb daar meer meer dan van die rare snuiters die zich volheisen en hun neus kapot snuiven..................niet dat dat iets met muziek te maken heeft maar wel om een voorbeeld te geven.

Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Bericht  Gast 22.05.10 19:54

Ook ik ben geen fan Springsteen, dit zou ik nou nooit eens voor mezelf aanzetten qua cd, mpdrie etc. Heb nooit "begrepen"wat hier nou zo ontzettend goed aan is. Doe mij het solo werk van 'little Steven' maar, dat is wel prima. Op een enkel nummer na, vindt ik Brous pruttig met peren. Een 4 voor deze vol gejankte rivier.

Gast
Gast

Bericht  Dave Evans 22.05.10 19:57

"T is natuurlijk niet voor niets dat Little Steven de muzikale adjudant van Bruce is en niet andersom Razz Razz Razz

Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Bericht  Gast 22.05.10 20:13

Inderdaad mr. John, politieke, goed beargumenteerde geengageerdheid is iets heel anders dan populisme.
Populisme is namelijk letterlijk " u vraagt, wij draaien", Bruce had en heeft een eigen mening en draait niet zoals het uitkomt.

Die zurigheid klinkt in mijn oren gewoon jaloers of op z'n minst slecht geinformeerd. Het zijn dezelfde types die altijd over Bono heenvallen.
Net als de mantra "links lullen, rechts vullen" Alsof je enkel als arme sloeber recht van spreken hebt en geloofwaardig bent als je het voor de armen opneemt.
My ass....

Ik ben blij met iemand als Springsteen die zijn bekendheid inzet om misdadigers als Bush de wacht aan te zeggen; dat overtuigt een heleboel gewone mensen.

Gast
Gast

Bericht  Joyce 23.05.10 0:49

Wij hebben hier op de kabel de zender Het Gesprek...
Daar zit ook een item bij van Elvis Costello die allerlei mensen uit de muziek interviewt.
Vanavond een mooi interview met Bruce Springsteen...Springsteen vertelde daar hoe het nummer The River is ontstaan...het gaat over zijn zuster en zwager, eind 70-er jaren in Jersey, veel werkloosheid, zwager werkloos geworden, zuster zwanger en het vooruitzicht dat zij net zo'n zwaar leven zouden krijgen als hun ouders....perfecte omstandigheden om een song over te schrijven..

Dit was dl.1 van het interview.
Komende vrijdag dl. 2 om 22.00 u
Joyce
Joyce
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6575

Bericht  Mies 23.05.10 0:55

Een 8 van mij. Geweldig nummer!
Mies
Mies
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 4072

Bericht  Gast 23.05.10 9:22

Ik heb een paar cd's van Bruce in de kast staan, maar zijn live-box heb ik juist weer doorverkocht.
Natuurlijk is Bruce erg Amerikaans: hij is er één !
Maar als me alleen tot dit nummer beperk: een universeel thema (jongen maakt meisje zwanger, moet trouwen en het huwelijk loopt niet zoals gewenst. En de rivier die droogvalt als beeld voor het huwelijk) geweldig gevonden, prachtig gemaakt.
De live-versie heeft bij mij, juist vanwege het verhaal vooraf, nog weer een extra dimensie gekregen.
De live-versie krijgt van mij een 10, de studioversie een 9.

Gast
Gast

Bericht  Gast 23.05.10 10:59

Raver schreef:Gek genoeg, nog nooit een Boss plaat geweest om te ranken... Embarassed
Bruce Springsteen (Long Branch (New Jersey), 23 september 1949) is een Amerikaanse rockzanger, gitarist en liedjesschrijver. Zijn bijnaam luidt The Boss. Voor meer info, zie wiki Very Happy .

https://www.youtube.com/watch?v=eImziy-nhpk

Wat een afschuwelijk videoclip!!! Goed nummer maar foute clip. Doet een Springsteenfan heel veel pijn dit. Rolling Eyes

Gast
Gast

Bericht  Gast 23.05.10 11:08

Joyce schreef:Wij hebben hier op de kabel de zender Het Gesprek...
Daar zit ook een item bij van Elvis Costello die allerlei mensen uit de muziek interviewt.
Vanavond een mooi interview met Bruce Springsteen...Springsteen vertelde daar hoe het nummer The River is ontstaan...het gaat over zijn zuster en zwager, eind 70-er jaren in Jersey, veel werkloosheid, zwager werkloos geworden, zuster zwanger en het vooruitzicht dat zij net zo'n zwaar leven zouden krijgen als hun ouders....perfecte omstandigheden om een song over te schrijven..

Dit was dl.1 van het interview.
Komende vrijdag dl. 2 om 22.00 u

Je schrijft precies wat ik wilde schrijven Joyce! En bedankt voor de tip! Ik ga vanavond naar Het Gesprek kijken!

Gast
Gast

Bericht  Gast 23.05.10 11:11

jan4004 schreef:Joh Vleer, als je de azijnpisser bent, dan ben ik de bulldozert wat betreft die Springdoos. Ik vind die man helemaal helemaal niks. Veel te Amerikaans, veel te veel spierballen en opgeblazen gedoe, kwa teksten typisch geval van links lullen, rechts vullen en lekker populistisch Bush aanvallen. Nee, laten we maar ophouden over die "boss" (van dat woord ga ik alleen al stevig jeuken over mijn hele, prachtige lichaam.

Van die VV-er... Ik geloof dat ik het maar ga ontkennen Laughing
En welk artiest vult er met gemak een stadion met tussen de 50.000 en 100.000 mensen? Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Vleertje 23.05.10 16:27

Ik heb er totaal geen problemen mee als een artiest ge-engageerd is. Maar dat hoeft nog niet te betekenen dat het dan ook maar meteen goeie muziek voor mij is. Bruce zou ik zelfs al zou hij de zieligste hondjes liefdevol brokjes voeren, 1000 pleegkinderen onder zich nemen om liefdevol te verzorgen en te voorzien van een onbezorgde toekomst, de oplossing voor alle oorlogen en milieuproblemen zien aandragen nog steeds niet goed vinden zingen.

Maar er wordt hier een cokesnuivende nietsnut naast gezet door Dave geloof ik. Als die cokesnuivende nietsnut muziek maakt waar mijn nekhaartjes van overeind gaan staan dan is het een goede artiest. Maakt een toonbeeld van goed leven en ge-engageerdheid een nummer waarvan ik slechts buikpijn krijg in de slechtste zin van het woord dan is het geen goede artiest. (wel een goed mens dat dan weer wel)

Als er 1 drugs & drankorgel is geweest die bovendien onuitstaanbaar was voor zijn naasten dan is het Jim Morrisson wel geweest. O ja deze nietsnut heeft in mijn ogen ook net zo goed zelfmoord gepleegd door zijn consumptiegebruik. Maar dan wel suicide in slowmotion. Toch vind volgens mij 95% zo niet 100% van ons ledenbestand the Doors te gek. Daarintegen worden Kurt Cobain die zichzelf een kogel door zijn kop (liet schieten???) schoot en Ian Curtis die in zijn wanhoop zichzelf van kant maakten hier gezien als hypes. Fuck it.......

Ik val ook niet over Bono vind het fijn als mensen iets goeds proberen te doen voor de wereld. Ook van Bruce vind ik dat fantastisch hij moet alleen het zingen aan een ander overlaten.

Muziek gaat niet over politiek het kan maar het hoeft niet. Overigens heb ik ook politiek ge-engageerde muziek in mijn kast staan van kleine bandjes. Maar die staan er niet vanuit politieke overtuiging maar omdat de muziek die ze maken iets met me doet.

Fijne pinksterzondag allemaal.

Laatst aangepast door Vleertje op 23.05.10 16:41; in totaal 1 keer bewerkt
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150
Leeftijd : 52

Bericht  Jan... 23.05.10 16:34

[quote="CowboyVan die VV-er... Ik geloof dat ik het maar ga ontkennen Laughing
En welk artiest vult er met gemak een stadion met tussen de 50.000 en 100.000 mensen? Very Happy[/quote]

Andre Rieu!!!
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08

Bericht  Vleertje 23.05.10 16:35

jan4004 schreef:[quote="CowboyVan die VV-er... Ik geloof dat ik het maar ga ontkennen Laughing
En welk artiest vult er met gemak een stadion met tussen de 50.000 en 100.000 mensen? Very Happy

Andre Rieu!!![/quote]

Mag ik de heren nu om een verse tena verzoeken. Andre Rieu idd.
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Bericht  Gast 23.05.10 16:38

Mooie woorden Vleertje..........

Ach ja, wat is goed, wat is slecht?
Ik wordt wel of niet gegrepen door een plaat/artiest ja of te not.
Als het een reli gast is die een top plaat maakt waar mijn kippevel bultjes zichtbaar van worden of inderdaad een Morrison die s'morgens
vroeg om 7 uur al aan de whiskey nipt het gaat maar om 1 ding..

W A T E E N P L A A T

Aldus een nu naar de Doors luisterende Ravert DJ

Gast
Gast

Bericht  Gast 24.05.10 10:37

jan4004 schreef:[quote="CowboyVan die VV-er... Ik geloof dat ik het maar ga ontkennen Laughing

Andre Rieu!!![/quote]

Er passen toch geen 50.000 mensen op een pittoresk dorpspleintje als het Vrijthof??

Gast
Gast

Bericht  Gast 24.05.10 11:04

Mooie woorden Vleer en in principe heb je daar ook volledig gelijk in echter Jim Morrison was al een absolute grootheid alvorens hij besloot te gaan hemelen en coke of niet de man heb prachtige teksten gemaakt.
Wat betreft Corbain is mijn mening dat zijn muziek pas echt serieus en/of hype werd du moment dat hij zichzelf wel of niet een kogel door de hersenpan schoot.
Van Joy Division weet ik te weinig af behoudens het gekke gegeven dat ik sommige nummers door hun gemaakt in de versie van anderen veel beter vind klinken dan het meestal matige origineel.
Overigens na in mijn leven inmiddels 3 zelfmoorden van zeer nabij hebben te mogen ervaren hoop ik niet dat je het heel erg zult vinden als ik de wanhoop van Ian Curtis even aan mij voorbij laat gaan en me beperk tot het vinden van dat zijn muziek mij in ieder geval absoluut niet aansprak, of aanspreekt.
Overigens ook het werk van Corbain blijf ik vrij matig vinden en heb nog nooit iets begrepen van al de drukte daaromheen.
Maar goed die vrijheid hebben we gelukkig allemaal zo zullen er vast hele volksstammen te vinden zijn die alle drukte om MUSE helemaal niks vinden en dat mag godlof allemaal.
En verder is het zeer prettig als mensen tegen iets zijn zoals in dit geval over Broesje, dat voorkomt dat fans als ondergetekende in hun adoratie over de grens gaan en in ieder geval op deze wijze met tegenstand geconfronteerd niet alles maar klakkeloos goed blijven vinden van wat de man allemaal ook maar uitbraakt, maar ook de kritiek die er is zeer ter harte nemen ter verdere lering ende vermaak.
Zo, en nu ga ik me verder op deze mooie dag maar eens verdrinken in de fenomenale Madame Galas die qua muziek een steeds onweerstaanbare aantrekkingskracht op mij heeft.

Inmiddels staan er al 3 nummers van deze dame in mijn persoonlijke top 20 dus er is wellicht nog hoop dat ik me ooit zal bekeren.clown clown

Gast
Gast

Bericht  Dave Evans 24.05.10 15:16

Tja dat van die cokesnuivende artiest was inderdaad van mij (ik noemde trouwens géén namen). Maar in dit geval ging het meer om het vergelijk dan om die cokesnuivende artiest onderuit te halen.
Ik bedoel het lijkt soms wel dat je van oprechte artiesten die positief bezig zijn met de wereld zijn géén fan behoort te zijn omdat ze 'blijkbaar' te braaf zijn.
Daar erger ik me inderdaad weleens aan en daarom gebruikte ik ook de vergelijking van de cokesnuivende artiest die omdat hij zulke vreemde dingen in zijn leven doet wel vereerd wordt en niet saai is.......
Dus in mijn betoog nam ik het juist op voor iemand als Bruce (of Bono) en ging het mij niet om andere artiesten.
Verder ben ik inderdaad ook van mening dat als de muziek goed is de rest er inderdaad niet toe doet (tenminste niet voor de muzikale prestaties), maar daar ging het nu even niet om.

Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Bericht  Vleertje 24.05.10 16:53

Ik snap je wel hoor Dave. Ik wilde alleen even de andere kant er tegenover zetten. Overigens vind ik goed doen zeker niet saai. Muziek kan saai zijn maar de mens achter de artiest die goed doet vind ik fantastisch. Zeker daar mogen meer mensen wel een voorbeeld aan nemen. Maar als het image weldoener is dan word ik er wel eens een beetje kriegel van in geval Geldof.

Geloof me er zijn ook ge-engageerde artiesten die voor mij niet saai in mijn oren klinken. Ik reken ze niet als saai door hun al dan niet weldoen voor de wereld. Ik reken ze tot saai als hun muziek mijn oogleden tot over mijn knieën laat zakken Razz

Overigens voor wat betreft de bezoekers van dit forum houd het grote deel volgens mij van zowel U2 als van Bruce Springsteen dus dat zit wel snor. U2 vind ik niet saai Bruce Springsteen vind ik ongelooflijk saaie muziek maken. Tsja dat is en blijft een kwestie van smaak.
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Bericht  Dave Evans 24.05.10 16:56

Dan zijn we het weer helemaal eens hoor Vleer! Very Happy
Alléén gebruikte ik een andere insteek denk ik......

Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: