Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Laatste onderwerpen
» Steunfonds 20: 19 t/m 25 mei 2024
VANCOUVER 2010 - Pagina 3 EmptyVandaag om 0:14 van sowhat

» De top-1000 van 2023
VANCOUVER 2010 - Pagina 3 EmptyGisteren om 23:18 van Timmus

» Mei 2024
VANCOUVER 2010 - Pagina 3 EmptyGisteren om 21:11 van Roche

» Boudewijn De Groot Top 40 (20-05-2024)
VANCOUVER 2010 - Pagina 3 EmptyGisteren om 19:03 van Timmus

» Zondag 19 mei: herhaling Timmus Top 1000
VANCOUVER 2010 - Pagina 3 EmptyGisteren om 13:57 van Timmus

» *RTH* Hans Dorrestijn – Meryl Streep
VANCOUVER 2010 - Pagina 3 Empty18.05.24 20:25 van Frodo

» *RTH* Janet Jackson – All for you
VANCOUVER 2010 - Pagina 3 Empty18.05.24 20:19 van Frodo

» *RTH* Janse Bagge Band - Sollicitere
VANCOUVER 2010 - Pagina 3 Empty18.05.24 20:10 van Frodo

» Steunfonds 19: 12 t/m 18 mei 2024
VANCOUVER 2010 - Pagina 3 Empty18.05.24 15:49 van Frodo

» *RTH* Billie Holiday - What A Little Moonlight Can Do
VANCOUVER 2010 - Pagina 3 Empty18.05.24 13:01 van sowhat

» *RTH* The Miracles - You Really Got A Hold On Me
VANCOUVER 2010 - Pagina 3 Empty18.05.24 12:59 van sowhat

» *RTH* Guru Josh - Infinity
VANCOUVER 2010 - Pagina 3 Empty18.05.24 12:58 van sowhat

» *RTH* Isis - April Fool
VANCOUVER 2010 - Pagina 3 Empty18.05.24 12:56 van sowhat

» *RTH* Frankie Lane - Rawhide
VANCOUVER 2010 - Pagina 3 Empty18.05.24 12:55 van sowhat

» *RTH* Middle of the Road - Soley Soley
VANCOUVER 2010 - Pagina 3 Empty18.05.24 12:54 van sowhat

» *RTH* Diana Ross - Upside Down
VANCOUVER 2010 - Pagina 3 Empty18.05.24 12:53 van sowhat

» *RTH* Vengaboys – We’re going to Ibiza!
VANCOUVER 2010 - Pagina 3 Empty18.05.24 12:52 van sowhat

» *RTH* Five star - Shine
VANCOUVER 2010 - Pagina 3 Empty18.05.24 12:50 van sowhat

» Za 18 mei : Uit de losse pols
VANCOUVER 2010 - Pagina 3 Empty18.05.24 12:47 van Roche

» Een wonderkind van 80 (20-05-2024)
VANCOUVER 2010 - Pagina 3 Empty17.05.24 21:38 van Mauricedegier


VANCOUVER 2010

+15
Grafmat
Mauricedegier
Boontje
Ries
muis
Nien
Erwin
MrJohn
Mark
Joyce
Dave Evans
ErickNJ
sowhat
Kaj
Jaap2000
19 plaatsers

Pagina 3 van 14 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 8 ... 14  Volgende

Ga naar beneden

VANCOUVER 2010 - Pagina 3 Empty Re: VANCOUVER 2010

Bericht  Jaap2000 23.01.10 13:51

Hoog tijd om dit topic weer eens naar boven te halen...

Ronald Mulder en Thijsje Oenema mogen wel, en Marianne Timmer niet naar de 500m in Vancouver.
Mooi voor Ronald en Thijsje, jammer voor Marianne.
Wellicht lukt het haar a.s. maandag nog om zich te plaatsen voor de 1000m (maar ik vrees voor haar het ergste; de tijd voor revalidatie was te kort).
Maar zeg nooit nooit bij Marianne. We zullen zien.

Dan voor de liefhebbers:
Afgelopen week was het EK Kunstrijden in Estland; als aanloop naar de Olympische Spelen.
Goed nieuws voor de dames: Plushenko is back !
Gisteren Europees Kampioen geworden bij de heren, en de dag daarvoor 'en passant' nog even een wereldrecord (in punten) neergezet in de korte kuur.
Kortom: nadat hij na Turijn2006 even gas terug had genomen, is hij weer helemaal terug op niveau.

Vanavond de afsluiting van het EK: IJsdansen voor paren.
Te volgen op Eurosport, vanaf 20.05u.

Ik kan het niet laten om hier toch weer even dat leuke filmpje neer te zetten van enkele jaren geleden... De performer Plushenko.
Voor de liefhebbers, maar ook voor degenen die denken dat bij kunstrijden alleen saaie klassieke muziek hoort. Dit filmpje bewijst het tegendeel.
Met twee commentatoren die ook niet meer wisten waar ze het zoeken moesten.



Jaap2000
Jaap2000
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3102
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 65

Terug naar boven Ga naar beneden

VANCOUVER 2010 - Pagina 3 Empty Re: VANCOUVER 2010

Bericht  Joyce 23.01.10 14:18

Hee.. leuk dat Plushenko weer terug is...ik heb hem helaas niet gezien deze week, maar ik neem aan, dat hij dan ook in Vancouver te bewonderen valt ? VANCOUVER 2010 - Pagina 3 Icon_smile

Het ijsdansen voor paren heb ik gisteren wel gezien....en zeker geen saaie muziek.. het varieerde van muziek van Johnny Halliday tot de Vuurvogel van Strawinsky...en wat een mooie kostuums weer !!

Volgens mij zijn de dames vanavond aan de beurt...
Joyce
Joyce
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6575
Registratiedatum : 16-12-08
Woonplaats : Top van de Randstad

Terug naar boven Ga naar beneden

VANCOUVER 2010 - Pagina 3 Empty Re: VANCOUVER 2010

Bericht  Kaj 23.01.10 14:20

Plushenko is zelfs speciaal voor de Spelen weer begonnen met kunstrijden op topniveau. Hij was eigenlijk gestopt, maar het bloed kroop kennelijk waar het niet gaan kon. Mooi, want ik heb niet echt veel met kunstschaatsen, maar hij verpersoonlijkt toch wel echt de 'kunst' in 'kunstschaatsen'!
Kaj
Kaj
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3989
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Maastricht

Terug naar boven Ga naar beneden

VANCOUVER 2010 - Pagina 3 Empty Re: VANCOUVER 2010

Bericht  Dave Evans 23.01.10 18:12

Doen Torvill en Dean dan ook weer mee? What a Face

Je begrijpt ik heb niet zoveel met zo'n jurysport als het kunstschaatsen. Af en toe komt er weleens wat bijzonders voorbij ja, dat geef ik graag grif toe!
Zoals het voorbeeld dat ik al noemde en later had je ook zo'n Frans paar wat bijzonder spectaculair schaatste!
Ook Katherina Witt kon er natuurlijk wat van!
Maar bij de winterspelen geef ik toch de voorkeur aan sporten als schaatsen, shorttrack, biathlon, langlaufen en hoe heet dat ook alweer.........met zijn vieren op een snowboard naar beneden.....zeer spectaculair!

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

VANCOUVER 2010 - Pagina 3 Empty Re: VANCOUVER 2010

Bericht  Kaj 23.01.10 18:21

Dave Evans schreef:Doen Torvill en Dean dan ook weer mee? What a Face

Je begrijpt ik heb niet zoveel met zo'n jurysport als het kunstschaatsen. Af en toe komt er weleens wat bijzonders voorbij ja, dat geef ik graag grif toe!
Zoals het voorbeeld dat ik al noemde en later had je ook zo'n Frans paar wat bijzonder spectaculair schaatste!
Ook Katherina Witt kon er natuurlijk wat van!
Maar bij de winterspelen geef ik toch de voorkeur aan sporten als schaatsen, shorttrack, biathlon, langlaufen en hoe heet dat ook alweer.........met zijn vieren op een snowboard naar beneden.....zeer spectaculair!
Kijk Dave, Plushenko is zó goed dat ie boven elke twijfel verheven is: hij wint met zo'n straat voorsprong, dat het jury-element bijna overbodig is geworden. Ook z'n concurrenten geven graag toe dat er gewoon geen beginnen aan is...
Kaj
Kaj
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3989
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Maastricht

Terug naar boven Ga naar beneden

VANCOUVER 2010 - Pagina 3 Empty Re: VANCOUVER 2010

Bericht  Jaap2000 23.01.10 22:26

@Joyce: je had natuurlijk gelijk v.w.b. de programmering.
Ik had het programma niet goed op een rijtje omdat ik de afgelopen dagen ook alleen maar wat fragmenten heb kunnen zien.
Afijn, we zagen Carolina Kostner Europees Kampioen worden; niet helemaal vlekkeloos maar dat waren de anderen ook niet.
In Turijn2006 was ze natuurlijk al de publiekslieveling, toen was ze nog jong. Nu staat er een vrouw op de schaatsvloer.
Ik begreep dat het nog even afwachten is of ze naar Vancouver mag. Er komen twee Italiaanse dames in aanmerking maar Italie mag er maar één afvaardigen. Het lijkt me dat ze niet om Carolina heen kunnen.

Zondagmiddag het afsluitende gala (exhibition); om 14.00u live op BBC2 of om 22.45u op Eurosport.
Het gala is altijd mooi om naar te kijken. Hier gaat het niet meer om de punten of de medailles. De spanning van het wedstrijdelement is er af voor de kandidaten en ze mogen laten zien wat ze leuk vinden en wat ze in huis hebben.

@Dave, je hebt natuurlijk wel een beetje gelijk v.w.b. jurering. Dat zal altijd een punt van discussie blijven.
Maar sporten zoals kunstrijden en turnen kunnen niet zonder jurering. De bonden nemen dat ook echt wel serieus en het gebeurt regelmatig dat er na een betwistbare beslissing wordt gecorrigeerd of dat de regels worden aangescherpt.

En Kaj kan ik natuurlijk ook alleen maar gelijk geven: Plushenko is van uitzonderlijke klasse en hoort in het rijtje van andere mega-toppers zoals Torvill&Dean (kunstrijden), Marc Spits (zwemmen), Eric Heiden (schaatsen) of Nadia Comaneci (turnen).
Nadat Nadia Comaneci in Montreal (1976) vele medailles haalde en van de jury 10-en kreeg, is de jurering aangepast omdat anders nooit meer iemand die 10 zou kunnen overtreffen.

Voor Dave dan hieronder nog één keer de Bolero van Torvill&Dean, Sarajevo 1984.
Ik kan me nog herinneren dat ik dit destijds 'live' op TV zag en ik zat ademloos te kijken.
Ieder ander die het nu nog waagt om een kuur te doen op de Bolero mag wat mij betreft bij voorbaat gediskwalificeerd worden.
Torvill&Dean schaatsen niet meer in wedstrijd-verband maar ze kunnen het nog steeds: op Youtube is ook een filmpje te vinden uit 2006 waarin ze de Bolero nogmaals rijden, in het TV-programma 'Dancing on the Ice'. Weliswaar iets voorzichtiger en in een kortere uitvoering, maar toch!



Jaap2000
Jaap2000
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3102
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 65

Terug naar boven Ga naar beneden

VANCOUVER 2010 - Pagina 3 Empty Re: VANCOUVER 2010

Bericht  muis 24.01.10 12:01

Ik heb toen ademloos zitten kijken, heb net ook weer even ademloos zitten te kijken.
Zeldzame klasse. Zij konden als geen ander het gevoel en het karakter van de dans overbrengen op het ijs. Hun rumba is in dit geval overigens ook het vermelden waard.
(Weet nog niet goed hoe ik dat moet doen anders had ik het filmpje even geplakt hier)
muis
muis
Music-freak
Music-freak

Aantal berichten : 414
Registratiedatum : 29-12-08
Woonplaats : Haus am See

Terug naar boven Ga naar beneden

VANCOUVER 2010 - Pagina 3 Empty Re: VANCOUVER 2010

Bericht  Joyce 24.01.10 13:02

Deze dan maar Muis ?? Wink

Joyce
Joyce
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6575
Registratiedatum : 16-12-08
Woonplaats : Top van de Randstad

Terug naar boven Ga naar beneden

VANCOUVER 2010 - Pagina 3 Empty Re: VANCOUVER 2010

Bericht  muis 24.01.10 13:32

Jaaaaaaaaaa Joyce, dat is hem helemaal.
Geweldig mooi, dank je wel voor het plaatsen Very Happy
muis
muis
Music-freak
Music-freak

Aantal berichten : 414
Registratiedatum : 29-12-08
Woonplaats : Haus am See

Terug naar boven Ga naar beneden

VANCOUVER 2010 - Pagina 3 Empty Re: VANCOUVER 2010

Bericht  Gast 24.01.10 13:56

Ik heb helemaal niets met ijsdansen, maat Torvill & Dean heb ik toen ook live (op t.v.) gezien. Het viel me op dat er nog ijs lag toen het nummer af was...
En die van Plushenko had ik nog nooit gezien, maar wát een showman is die man zeg !

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

VANCOUVER 2010 - Pagina 3 Empty Re: VANCOUVER 2010

Bericht  Gast 25.01.10 19:10

Helaas ook geen Timmertje op de 1000 meter.
Was natuurlijk ook niet te doen eigenlijk je te moeten plaatsen zonder conditie en wedstrijdritme.

Marianne was toch een prachtige outsider geweest; met Wust heb ik helemaal niks.

Aan de andere kant wel goed dat het selecteren nu een stuk eerlijker gaat. In het verleden wees de bond zelf aan; daar klopte vaak helemaal niets van.

Hoe dan ook; ik ga er zeker weer van genieten dit jaar.

Mijn hoop op de 500 meter mannen is gevestigd op Wotherspoon.
Een jaartje of wat geleden nog in Heerenveen gezien; wat een power en zo langzamerhand een Dan Jansen story.

Dat wordt weer nagelbijten!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

VANCOUVER 2010 - Pagina 3 Empty Re: VANCOUVER 2010

Bericht  Jaap2000 25.01.10 20:46

Toch jammer dat "Timmertje, Timmertje, wat doe je nou" niet mee mag naar Vancouver. Ireen Wust zie ik nog niet zo snel een medaille halen op de 1000m.
Net zo jammer dat Carl Verheijen zijn carriere niet op de Olympische Spelen kan afsluiten. Hopelijk is Jan Blokhuijsen een goede vervanger, met name in de ploegenachtervolging.

Vanmiddag deed ik zelf al een poging om op een rijtje te krijgen wie er nu wel en niet gaan want na alle plaatsingen, nominaties, kwalificaties en afvallers was ik het spoor een beetje bijster.

Gelukkig had vanavond het AD alles op de website bij elkaar gezet:


ROTTERDAM - Nederland is op de Winterspelen in Vancouver vertegenwoordigd met de grootste ploeg ooit. De Oranje-ploeg telt over minder dan een maand in Canada 36 sporters. Schaatsen vormt traditioneel de grootste afvaardiging, met tien mannen en negen vrouwen.

Daarnaast gaan er acht bobsleeërs (vijf mannen, drie vrouwen), twee snowboarders en zeven shorttrackers naar Vancouver. Shorttracker Niels Kerstholt en halfpiper Dolf van der Wal voegden zich in het weekeinde bij de olympische groep. NOC*NSF bekrachtigde maandag de voordrachten van die twee sporters. De olympische winterploeg van Turijn vier jaar geleden was met 35 atleten tot dusverre de grootste.

In de ploeg van chef de mission Henk Gemser zitten wel reserves. De bobteams (mannen en vrouwen) nemen elk een extra remmer mee voor noodgevallen. Bij het shorttrack telt de vrouwenafvaardiging, met het oog op de aflossing, vijf schaatssters. Op de aflossing komen er vier in actie.

De olympische ploeg in Vancouver bestaat uit:

Bobslee,
mannen:
Edwin van Calker, Arnold van Calker, Sybren Jansma, Timothy Beck en Arno Klaassen;
vrouwen: Esmé Kamphuis, Tine Veenstra, Urta Rozenstruik.

Snowboard: Nicolien Sauerbreij (parallel reuzenslalom), Dolf van der Wal (halfpipe).

Schaatsen, langebaan,
mannen:
Jan Bos (1000), Jan Blokhuijsen (5000), Stefan Groothuis (1000/1500), Bob de Jong (5000/10.000), Arjen van der Kieft (10.000), Sven Kramer (1500/5000/10.000), Simon Kuipers (1000/1500), Ronald Mulder (500), Jan Smeekens (500), Mark Tuitert (1000/1500);
vrouwen: Margot Boer (500/1000/1500), Annette Gerritsen (500/1000/1500), Renate Groenewold (3000), Thijsje Oenema (500), Laurine van Riessen (500/1000/1500), Diane Valkenburg (3000), Jorien Voorhuis (5000), Elma de Vries (5000), Ireen Wüst (1000/1500/3000).

Shorttrack,
vrouwen:
Annita van Doorn (1000/relay), Liesbeth Mau-Asam (relay), Jorien ter Mors (relay), Maaike Vos (relay), Sanne van Kerkhof (relay);
mannen: Sjinkie Knegt (1000), Niels Kerstholt (1500).

Jaap2000
Jaap2000
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3102
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 65

Terug naar boven Ga naar beneden

VANCOUVER 2010 - Pagina 3 Empty Re: VANCOUVER 2010

Bericht  Gast 25.01.10 21:07

Bedankt voor het overzicht Jaap; dat is inderdaad handig.

Knap dat Nicolien Sauerbreij erbij is, na haar ernstige blessure!

Van Ronald Mulder verwacht ik ook veel; ben heel blij dat hij meemag.
Als Wotherspoon tegen die tijd nog niet op z'n oude niveau terug is en/of voor de zoveelste keer pecht heeft, zie ik Mulder zomaar kans maken op een mooie medaille.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

VANCOUVER 2010 - Pagina 3 Empty Re: VANCOUVER 2010

Bericht  ErickNJ 25.01.10 21:26

Jaap bedankt voor het plaatsen van dit overzicht. Aan de ene kant ben ik het met je eens dat het jammer is dat Timmer niet mee mag, maar aan de andere kant is het ook zo dat de Olympische Spelen een hele mooie ervaring zullen worden voor atleten die er nog nog nooit geweest zijn.

Ik denk dat Shani Davis alle vijf afstanden gaat schaatsen. Hij zal daarmee wel de enige zijn.
ErickNJ
ErickNJ
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 2375
Registratiedatum : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

VANCOUVER 2010 - Pagina 3 Empty Re: VANCOUVER 2010

Bericht  Dave Evans 25.01.10 21:35

Wonderen zijn de wereld nog niet uit, maar eerlijk gezegd verwacht ik niet zoveel van Jeremy Wotherspoon.
Was er ook nooit fan van hoor, misschien wel omdat hij altijd een grote concurrent van 'onze' Nederlandse sprinters (Bos, Wennemars, van Velde) was!
Maar goed op de 500 meter waar hij de meeste kans zou hebben zijn de Japanners en de Koreanen vrijwel superieur!
Op de 1000 kan hij zeker niet op tegen Davis en Groothuis en misschien Kuipers!

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

VANCOUVER 2010 - Pagina 3 Empty Re: VANCOUVER 2010

Bericht  Gast 25.01.10 21:51

Dave, bij mij wint liefde voor sport het altijd van chauvinisme Very Happy

Ik heb juist niet het gevoel dat de Aziaten superieur zijn op de 500. De verschillen zijn zo ontzettend klein.
Een Wotherspoon in goede doen is natuurlijk onverslaanbaar; daar hoop ik dan maar op Laughing

(Dat hij ook nog de mooiste benen van allemaal heeft is leuk meegenomen Very Happy , hoewel het feit dat z' n bijnaam Forrest Gump is niet echt voor hem spreekt lol! ).

Verder moeten we natuurlijk altijd de Amerikanen in de gaten houden; die kunnen net even iets dieper gaan als het om Olympische spelen gaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

VANCOUVER 2010 - Pagina 3 Empty Re: VANCOUVER 2010

Bericht  Dave Evans 25.01.10 21:54

Hahaha Katje, heb je gelijk in natuurlijk!
Maar nee Wotherspoon raakte me nooit..........mij iets te boelkloedig Wink Je zag nooit veel emotie bij hem en sport is voor mij ook emotie Smile
Idd ik vergat natuurlijk de Amerikanen Smile

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

VANCOUVER 2010 - Pagina 3 Empty Re: VANCOUVER 2010

Bericht  Gast 25.01.10 21:57

Dave, Wotherspoon is heel erg verlegen en introvert, maar juist niet koelbloedig.
Dat is ook een van de redenen van zijn "pech" elke keer weer, hij kan de druk niet aan; hij is te zachtaardig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

VANCOUVER 2010 - Pagina 3 Empty Re: VANCOUVER 2010

Bericht  ErickNJ 25.01.10 23:26

Relatief gezien hechten de Amerikanen veel meer belang aan de Olympische Spelen dan Nederland. Bij veel Olympische sporten heb je in de andere 3 jaren wereldkampioenschappen, zoals bijv. de WK Afstanden bij het schaatsen. Het is een beetje moeilijk uit te leggen, maar als Nederlanders nou bijvoorbeeld zouden denken dat de OS twee keer zo belangrijk zijn als de WK, dan denken de Amerikanen dat de OS wel tien keer zo belangrijk is. Met uitzondering van de OS toont het alledaagse publiek weining belangstelling voor de typisch Olympische sporten. Als je bij de WK een gouden medaille wint dan kom je misschien ergens op een binnenpagina van de sportpagina's te staan, als je mazzel hebt, maar als je bij de OS een gouden medaille wint, dan ben je hier een held. Dus is het nogal logisch dat de Amerikanen juist met de OS weer in topvorm zijn.

Ik hoop nog wat van die Trevor Marsicano te zien. Hij deed het vorig jaar zo goed. Maar het lijkt erop dat Davis en Hedrick de eer moeten verdedigen.
ErickNJ
ErickNJ
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 2375
Registratiedatum : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

VANCOUVER 2010 - Pagina 3 Empty Re: VANCOUVER 2010

Bericht  Dave Evans 25.01.10 23:34

Ben trouwens wel benieuwd wie er bij Nederland de ploegenachtervolging gaan doen: Sven Kramer, Jan Blokhuysen en Mark Tuitert?
Simon Kuipers is natuurlijk ook nog een optie Smile

Bij de dames ligt het iets makkelijker denk ik: Ireen Wüst, Renate Groenewold en onze Meppelse hoop Elma de Vries Smile


Hier trouwens alles over de Nederlandse ploeg voor de Olympische Winterspelen: http://www.olympisch.nl/

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

VANCOUVER 2010 - Pagina 3 Empty Re: VANCOUVER 2010

Bericht  Dave Evans 25.01.10 23:47

Hey Katje, hier nog een mooi stukje van onze beste schaatscommentator over Jeremy Wotherspoon!http://nos.nl/video/129770-de-glazen-bol-frank-snoeks.html

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

VANCOUVER 2010 - Pagina 3 Empty Re: VANCOUVER 2010

Bericht  Kaj 26.01.10 1:05

Dave Evans schreef:Maar goed op de 500 meter waar hij de meeste kans zou hebben zijn de Japanners en de Koreanen vrijwel superieur!
Wotherspoon heeft dit jaar dan ook nog niet serieus meegedaan... De laatste keer dat Wotherspoon een beetje in vorm was, reed ie bijna een 33er... Als ie op tijd klaar raakt voor de OS, dan kan er niemand hem verslaan, behalve hijzelf.
Kaj
Kaj
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3989
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Maastricht

Terug naar boven Ga naar beneden

VANCOUVER 2010 - Pagina 3 Empty Re: VANCOUVER 2010

Bericht  Jaap2000 26.01.10 8:32

Dave, die website van NOC*NSF, daar heb ik gisteren natuurlijk ook gezocht maar die was nog niet geupdate met de laatste resultaten. Nu trouwens nog steeds niet: bij Ireen Wust bv. staan alleen de 1500 en 3000 genoemd. Ook de website van de KNSB geeft nog geen uitsluitsel.

Dan als aanvulling op jouw tip over Jeremy Wotherspoon, een andere tip (misschien speciaal voor ErickNJ):
Zondag was er een docu over Trevor Marsicano; lijkt me een heel sympatieke knul.
Te vinden op de website van de NOS:

http://nos.nl/video/131471-reportage-trevor-marsicano.html
Jaap2000
Jaap2000
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3102
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 65

Terug naar boven Ga naar beneden

VANCOUVER 2010 - Pagina 3 Empty Re: VANCOUVER 2010

Bericht  Kaj 26.01.10 9:35

Jaap2000 schreef:
Zondag was er een docu over Trevor Marsicano; lijkt me een heel sympatieke knul.
Te vinden op de website van de NOS:

http://nos.nl/video/131471-reportage-trevor-marsicano.html
Die moet ik idd nog even gaan bekijken! Had zondagavond 'helaas' andere 'verplichtingen' Razz
Kaj
Kaj
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3989
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Maastricht

Terug naar boven Ga naar beneden

VANCOUVER 2010 - Pagina 3 Empty Re: VANCOUVER 2010

Bericht  Gast 26.01.10 10:54

Ik heb begrepen dat ze gaan proberen om Marianne Timmer als reserverijdster alsnog mee te sturen: er is bij de dames nog één plek over (ze mogen er 10 meenemen, de teller staat nu op 9).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

VANCOUVER 2010 - Pagina 3 Empty Re: VANCOUVER 2010

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 14 Vorige  1, 2, 3, 4 ... 8 ... 14  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum