Top 10 van 2010 tot nu toe...
+4
Dave Evans
Kaj
sowhat
Paapke
8 plaatsers
Wall Of Sound :: Sound :: Muzieklijstjes
Pagina 1 van 1
Top 10 van 2010 tot nu toe...
Er wordt al druk over serious request gepraat, dan mag er, (vindt ik als lijstjes en muziekjesliefhebber) ook al een 'tussen' top 10 komen met favo singles van dit 4.5 stukje jaar.... Toch? Hier komt tie dan:
1. The Heavy - How you like me Now?
2. Gorillaz (feat. Mos Def & Bobby Womack) - Stylo
3. Mumford & Sons - The Cave
4. Ginger Ninja - Sunshine
5. The Antlers - Bear
6. Alice In Chains - Your Decision
7. Kelis - Acapella
8. Donkeyboy - Ambitions
9. Elin Ruth Sigvardsson - Bang
10. Blood Red Shoes - Light It Up
ben ook schienierig naar jullie klappers van 2010 mensen, doe je best
1. The Heavy - How you like me Now?
2. Gorillaz (feat. Mos Def & Bobby Womack) - Stylo
3. Mumford & Sons - The Cave
4. Ginger Ninja - Sunshine
5. The Antlers - Bear
6. Alice In Chains - Your Decision
7. Kelis - Acapella
8. Donkeyboy - Ambitions
9. Elin Ruth Sigvardsson - Bang
10. Blood Red Shoes - Light It Up
ben ook schienierig naar jullie klappers van 2010 mensen, doe je best
Gast- Gast
Re: Top 10 van 2010 tot nu toe...
Ja, nu al dat geleuter over SR11. Het is toch eigenlijk waanzin. Nou ja, nu is het dat ik er niks mee heb, dus waarschijnlijk stoor ik me er dan des te meer aan.
Een top 6 beste albums van 2010, tot nu toe.
1. Daughters - Daughters (noiserock, chaos, geschreeuw)
2. James Holden - DJ-kicks (hypnotiserende techno, krautrock-revival)
3. Greg Haines - Until the Point of Hushed Support (melancholische ambient, neo-klassiek)
4. Joanna Newsom - Have one on me (singer-songwriter met 'n harp en fijn arrangement. Voor de Kate Bush-liefhebbers)
5. Liars - Sisterworld (chaotische rock gekte)
6. Jonas Reinhardt - Powers of Audition (krautrock-revival, electronica)
Een top 6 beste albums van 2010, tot nu toe.
1. Daughters - Daughters (noiserock, chaos, geschreeuw)
2. James Holden - DJ-kicks (hypnotiserende techno, krautrock-revival)
3. Greg Haines - Until the Point of Hushed Support (melancholische ambient, neo-klassiek)
4. Joanna Newsom - Have one on me (singer-songwriter met 'n harp en fijn arrangement. Voor de Kate Bush-liefhebbers)
5. Liars - Sisterworld (chaotische rock gekte)
6. Jonas Reinhardt - Powers of Audition (krautrock-revival, electronica)
Re: Top 10 van 2010 tot nu toe...
Hier de mijne:
1. Katie Melua - The flood
2. Melanie Fiona - Johnny
3. Laura Marling - Devil spoke
4. Sarah Blasko - All I want
5. Laura Jansen - Wicked world
6. Wende Snijders - Yes we can
7. Elin Ruth Sigvardsson - Bang
8. Charlotte Gainsbourg - IRM
9. Kate Nash - Dah wah doo
10. Paloma Faith - New York
1. Katie Melua - The flood
2. Melanie Fiona - Johnny
3. Laura Marling - Devil spoke
4. Sarah Blasko - All I want
5. Laura Jansen - Wicked world
6. Wende Snijders - Yes we can
7. Elin Ruth Sigvardsson - Bang
8. Charlotte Gainsbourg - IRM
9. Kate Nash - Dah wah doo
10. Paloma Faith - New York
_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat- Chief
- Aantal berichten : 18726
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum
Re: Top 10 van 2010 tot nu toe...
Singletjes zou ik te lang over moeten nadenken. Top-albums tot nu toe:
1. The National - High violet
..(heel lang niets)..
2. Vampire Weekend - Contra
3. John Grant - Queen of Denmark
4. Caribou - Swim
5. Midlake - The courage of others
Maar goed, voor Vampire Weekend en Midlake geldt wel dat ik hun vorige album eigenlijk beter vond. Dat geldt voor The National trouwens ook, vooralsnog....
1. The National - High violet
..(heel lang niets)..
2. Vampire Weekend - Contra
3. John Grant - Queen of Denmark
4. Caribou - Swim
5. Midlake - The courage of others
Maar goed, voor Vampire Weekend en Midlake geldt wel dat ik hun vorige album eigenlijk beter vond. Dat geldt voor The National trouwens ook, vooralsnog....
Kaj- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 3989
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Maastricht
Re: Top 10 van 2010 tot nu toe...
Hey Sowhat, allemaal vrouwlijk schoon in top 10! Stille genieter.
Gast- Gast
Re: Top 10 van 2010 tot nu toe...
Tja ik ben ook meer van de losse trackjes, dus van mij ook een single Top 10 van 2010 (tot nu toe dan)
1.Mumford & Sons - The Cave
2.Customs - Rex
3.The National - Bloodbuzz Ohio (met stip * )
4.Moss - I apologize (Dear Simon)
5.Johan - Why don't we
6.Lifehouse - Halfway gone
7.Carolina Liar - I'm not over
8.Midlake - Children of the grounds
9.Moss - The Comfort
10.David Guetta & Kid Cudi - Memories
1.Mumford & Sons - The Cave
2.Customs - Rex
3.The National - Bloodbuzz Ohio (met stip * )
4.Moss - I apologize (Dear Simon)
5.Johan - Why don't we
6.Lifehouse - Halfway gone
7.Carolina Liar - I'm not over
8.Midlake - Children of the grounds
9.Moss - The Comfort
10.David Guetta & Kid Cudi - Memories
_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans- Beheerder
- Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel
Re: Top 10 van 2010 tot nu toe...
Eigenlijk vind ik wel dat je je trackjes uit 2009 (The cave, Rex, I apologize, Why don't we, Halfway gone, I'm not over, The comfort, Memories) wel moet vervangen.. Hoewel ze idd wel merendeels in 2010 pas op single uitkwamen Rex is wel een uitzondering, dat was in juni vorig jaar al een hit in België... In Nederland liggen ze (logischerwijs) wat achter, wat Belgische groepjes betreft... Los daarvan: wel een prettig lijstje!
Kaj- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 3989
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Maastricht
Re: Top 10 van 2010 tot nu toe...
Haha Kaj, je weet dat ik een andere mening daarover heb
Ik kijk altijd naar het moment dat een plaat in Nederland als single release verschijnt. Maar goed da's een oude discussie
Verder thanks for the compliments wat betreft de lijst
Ehh heb jij The National al ingediend bij Raver voor het Steunfonds?
Ik kijk altijd naar het moment dat een plaat in Nederland als single release verschijnt. Maar goed da's een oude discussie
Verder thanks for the compliments wat betreft de lijst
Ehh heb jij The National al ingediend bij Raver voor het Steunfonds?
_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans- Beheerder
- Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel
Re: Top 10 van 2010 tot nu toe...
Raver schreef:Hey Sowhat, allemaal vrouwlijk schoon in top 10! Stille genieter.
Das puur toeval, Raver. Zoals je weet ga ik voor de muziek
sowhat- Chief
- Aantal berichten : 18726
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum
Re: Top 10 van 2010 tot nu toe...
Sowhat: Zie mijn comment in het Steunfonds van deze week... Je bent hopeloos
_________________
"Ik ben niets wijzer geworden van wat ik al wist." *28-6-2014 - Sowhat.
Re: Top 10 van 2010 tot nu toe...
Nee, ik durf niet. Zou het niet kunnen verkroppen als ze verliezenDave Evans schreef:Haha Kaj, je weet dat ik een andere mening daarover heb
Ik kijk altijd naar het moment dat een plaat in Nederland als single release verschijnt. Maar goed da's een oude discussie
Verder thanks for the compliments wat betreft de lijst
Ehh heb jij The National al ingediend bij Raver voor het Steunfonds?
Kaj- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 3989
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Maastricht
Re: Top 10 van 2010 tot nu toe...
Grafmat schreef:Sowhat: Zie mijn comment in het Steunfonds van deze week... Je bent hopeloos
Ik heb daar dan ook als door een adder gebeten intussen op gereageerd
Daar zonder smiley.
sowhat- Chief
- Aantal berichten : 18726
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum
Re: Top 10 van 2010 tot nu toe...
Kaj schreef:Eigenlijk vind ik wel dat je je trackjes uit 2009 (The cave, Rex, I apologize, Why don't we, Halfway gone, I'm not over, The comfort, Memories) wel moet vervangen.. Hoewel ze idd wel merendeels in 2010 pas op single uitkwamen Rex is wel een uitzondering, dat was in juni vorig jaar al een hit in België... In Nederland liggen ze (logischerwijs) wat achter, wat Belgische groepjes betreft... Los daarvan: wel een prettig lijstje!
Hmm dan vallen bij mij ook veel plaatjes af.
Stereophonics - Innocent vond ik naast de al genoemde plaatjes een hele goede single die begin dit jaar verscheen. Ik wilde net ook Band of Skulls invoeren, maar bedacht me dat die al afgelopen zomer (2009 dus) in het steunfonds stond. Toen had de plaat het niet gered, in de herkansing dit jaar wel.
Mauricedegier- Beheerder
- Aantal berichten : 6499
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 42
Woonplaats : Eindhoven
Re: Top 10 van 2010 tot nu toe...
Geweldig muziekjaar tot zover. Ik kan al zeker tot een Top 50 komen, maar houd het bij 30, wat al belachelijk veel is, haha!
1. The National – High Violet
2. Band of Horses – Infinite Arms
3. Broken Bells – Broken Bells
4. Foals – Total Life Forever
5. Spoon – Transference
6. Yeasayer – Odd Blood
7. Broken Social Scene – Forgiveness Rock Record
8. Eels – End Times
9. Marina and the Diamonds – The Family Jewels
10. The Black Keys – Brothers
11. The Hold Steady – Heaven Is Whenever
12. Turin Brakes – Outbursts
13. Erykah Badu – New Amerykah Part Two (Return of the Ankh)
14. Delphic – Acolyte
15. MGMT - Congratulations
16. Two Door Cinema Club – Tourist History
17. Darwin Deez – Darwin Deez
18. Bonobo – Black Sands
19. The Tallest Man on Earth – The Wild Hunt
20. We Have Band - WHB
21. The Magnetic Fields – Realism
22. Kate Nash – My Best Friend Is You
23. Gorillaz – Plastic Beach
24. Blaudzun – Seadrift Soundmachine
25. Beach House – Teen Dream
26. Midlake – The Courage of Others
27. Get Well Soon – Vexations
28. Jónsi – Go
29. Balthazar – Applause
30. Emanuel and the Fear – Listen
1. The National – High Violet
2. Band of Horses – Infinite Arms
3. Broken Bells – Broken Bells
4. Foals – Total Life Forever
5. Spoon – Transference
6. Yeasayer – Odd Blood
7. Broken Social Scene – Forgiveness Rock Record
8. Eels – End Times
9. Marina and the Diamonds – The Family Jewels
10. The Black Keys – Brothers
11. The Hold Steady – Heaven Is Whenever
12. Turin Brakes – Outbursts
13. Erykah Badu – New Amerykah Part Two (Return of the Ankh)
14. Delphic – Acolyte
15. MGMT - Congratulations
16. Two Door Cinema Club – Tourist History
17. Darwin Deez – Darwin Deez
18. Bonobo – Black Sands
19. The Tallest Man on Earth – The Wild Hunt
20. We Have Band - WHB
21. The Magnetic Fields – Realism
22. Kate Nash – My Best Friend Is You
23. Gorillaz – Plastic Beach
24. Blaudzun – Seadrift Soundmachine
25. Beach House – Teen Dream
26. Midlake – The Courage of Others
27. Get Well Soon – Vexations
28. Jónsi – Go
29. Balthazar – Applause
30. Emanuel and the Fear – Listen
Gast- Gast
Re: Top 10 van 2010 tot nu toe...
Owen Pallett - Heartland (rijk georkestreerde singer-songwriter). Aanradertje!
Re: Top 10 van 2010 tot nu toe...
Voor een top 10 is het idd ietwat overdreven...Gijs schreef:Geweldig muziekjaar tot zover. Ik kan al zeker tot een Top 50 komen, maar houd het bij 30, wat al belachelijk veel is, haha!
Gast- Gast
Re: Top 10 van 2010 tot nu toe...
1. Angus & Julia Stone - Down the way
2. Stef Bos - Kloofstraat
3. Sophie Zelmani - I'm the rain
4. Midlake - The courage of others
5. Vampire Weekend - Contra
6. Joanna Newsom - Have one on me
7. Go Back To The Zoo - Benny Blisto
8. Katie Melua - The House
9. Pendulum - Immersion
10. Gogol Bordello - Trans-Continental Hustle
2. Stef Bos - Kloofstraat
3. Sophie Zelmani - I'm the rain
4. Midlake - The courage of others
5. Vampire Weekend - Contra
6. Joanna Newsom - Have one on me
7. Go Back To The Zoo - Benny Blisto
8. Katie Melua - The House
9. Pendulum - Immersion
10. Gogol Bordello - Trans-Continental Hustle
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16647
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage
Re: Top 10 van 2010 tot nu toe...
Eind van het jaar nadert, en dat betekent dat het tijd wordt om de balans op te maken. Mijn top 10 van 2010:
1. Daughters - Daughters (2010)
2. Swans - My Father Will Guide Me Up a Rope to the Sky (2010)
3. Mi Ami - Steal Your Face (2010)
4. Owen Pallett - Heartland (2010)
5. James Blackshaw - All Is Falling (2010)
6. DeepChord Presents Echospace - Liumin (2010)
7. James Holden - DJ-Kicks (2010)
8. Greg Haines - Until the Point of Hushed Support (2010)
9. The Ex - Catch My Shoe (2010)
10. Sloath - Sloath (2010)
1. Daughters - Daughters (2010)
2. Swans - My Father Will Guide Me Up a Rope to the Sky (2010)
3. Mi Ami - Steal Your Face (2010)
4. Owen Pallett - Heartland (2010)
5. James Blackshaw - All Is Falling (2010)
6. DeepChord Presents Echospace - Liumin (2010)
7. James Holden - DJ-Kicks (2010)
8. Greg Haines - Until the Point of Hushed Support (2010)
9. The Ex - Catch My Shoe (2010)
10. Sloath - Sloath (2010)
Re: Top 10 van 2010 tot nu toe...
Wat de albums betreft komen er 4 zonder meer in aanmerking voor het predikaat bijzonder:
1 The National
2 Grinderman
3 Swans
4 Interpol (alhoewel minder dan Turn On The Bright Lights, Antics en Our Love To Admire)
Over de rest moet ik nog eens nadenken op een moment dat ik meer tijd heb.
1 The National
2 Grinderman
3 Swans
4 Interpol (alhoewel minder dan Turn On The Bright Lights, Antics en Our Love To Admire)
Over de rest moet ik nog eens nadenken op een moment dat ik meer tijd heb.
MrJohn- Chief
- Aantal berichten : 16670
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73
Re: Top 10 van 2010 tot nu toe...
Wel verrassend dat al die albums uit 2010 komen!Paapke schreef:Eind van het jaar nadert, en dat betekent dat het tijd wordt om de balans op te maken. Mijn top 10 van 2010:
1. Daughters - Daughters (2010)
2. Swans - My Father Will Guide Me Up a Rope to the Sky (2010)
3. Mi Ami - Steal Your Face (2010)
4. Owen Pallett - Heartland (2010)
5. James Blackshaw - All Is Falling (2010)
6. DeepChord Presents Echospace - Liumin (2010)
7. James Holden - DJ-Kicks (2010)
8. Greg Haines - Until the Point of Hushed Support (2010)
9. The Ex - Catch My Shoe (2010)
10. Sloath - Sloath (2010)
Kaj- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 3989
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Maastricht
Wall Of Sound :: Sound :: Muzieklijstjes
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum
|
|
Vandaag om 13:57 van Timmus
» *RTH* Hans Dorrestijn – Meryl Streep
Gisteren om 20:25 van Frodo
» *RTH* Janet Jackson – All for you
Gisteren om 20:19 van Frodo
» *RTH* Janse Bagge Band - Sollicitere
Gisteren om 20:10 van Frodo
» Steunfonds 19: 12 t/m 18 mei 2024
Gisteren om 15:49 van Frodo
» *RTH* Billie Holiday - What A Little Moonlight Can Do
Gisteren om 13:01 van sowhat
» *RTH* The Miracles - You Really Got A Hold On Me
Gisteren om 12:59 van sowhat
» *RTH* Guru Josh - Infinity
Gisteren om 12:58 van sowhat
» *RTH* Isis - April Fool
Gisteren om 12:56 van sowhat
» *RTH* Frankie Lane - Rawhide
Gisteren om 12:55 van sowhat
» *RTH* Middle of the Road - Soley Soley
Gisteren om 12:54 van sowhat
» *RTH* Diana Ross - Upside Down
Gisteren om 12:53 van sowhat
» *RTH* Vengaboys – We’re going to Ibiza!
Gisteren om 12:52 van sowhat
» *RTH* Five star - Shine
Gisteren om 12:50 van sowhat
» Za 18 mei : Uit de losse pols
Gisteren om 12:47 van Roche
» Mei 2024
Gisteren om 10:30 van Roche
» Een wonderkind van 80 (20-05-2024)
17.05.24 21:38 van Mauricedegier
» *RTH* Julien Clerc – Si on chantait
16.05.24 23:08 van Frodo
» *RTH* George Harrisson – Give me love (give me peace on earth) (live)
16.05.24 23:05 van Frodo
» *RTH* Beatles – Drive my car
16.05.24 23:04 van Frodo