Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Laatste onderwerpen
» Introquiz Mei staat klaar
Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 2 EmptyVandaag om 11:31 van Mies

» Mei 2024
Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 2 EmptyGisteren om 23:42 van Marsha

» Marsha’s jukebox (6 mei)
Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 2 EmptyGisteren om 23:40 van Marsha

» Steunfonds 18: 5 t/m 11 mei 2024
Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 2 Empty05.05.24 19:19 van MrJohn

» Steunfonds 17: 28 april t/m 4 mei 2024
Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 2 Empty04.05.24 17:52 van forzautregivo

» *RTH* George Harrisson – Give me love (give me peace on earth) (live)
Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 2 Empty04.05.24 17:51 van sowhat

» 4 mei: Dave is on the road again
Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 2 Empty04.05.24 17:35 van Dave Evans

» *RTH* The Offspring - Pretty Fly (for a White Guy)
Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 2 Empty04.05.24 12:46 van sowhat

» *RTH* Roger Whittaker - The Last Farewell
Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 2 Empty04.05.24 12:44 van sowhat

» *RTH* Lee 'Scratch' Perry - Soul Fire
Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 2 Empty04.05.24 12:43 van sowhat

» *RTH* Critical mass – Believe in the future
Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 2 Empty04.05.24 12:42 van sowhat

» *RTH* Ella Fitzgerald – Spring can really hang you up the most
Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 2 Empty04.05.24 12:40 van sowhat

» *RTH* Dresden dolls – Coin-operated boy
Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 2 Empty04.05.24 12:39 van sowhat

» *RTH* Beatles – Drive my car
Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 2 Empty04.05.24 12:33 van sowhat

» *RTH* André van Duin - Willy Alberti, bedankt
Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 2 Empty04.05.24 12:29 van sowhat

» Vr. 3 mei : De weekendstart.
Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 2 Empty03.05.24 10:30 van Roche

» Di. 2 mei : herhaling Proff 50.
Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 2 Empty02.05.24 17:51 van Roche

» Wo 01-05 Sokra zaagt door
Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 2 Empty02.05.24 15:24 van sokratikos

» Di. 30 april : Grabbelton.
Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 2 Empty30.04.24 18:01 van Roche

» April 2024
Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 2 Empty30.04.24 0:08 van Marsha


Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs

+19
Dave Evans
sokratikos
Mirrr
forzautregivo
Ries
Frodo
Marsha
Chrisje
snoopy
Joyce
Roche
thoke
Jaap2000
arjanh
sowhat
Timmus
MrJohn
MissDieHard
Boebstie
23 plaatsers
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren

Pagina 2 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 2 Empty Re: Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs

Bericht  MrJohn 23.01.16 21:30

Marie Laforet, heerlijk MissDieHard. Ik zal wel op ettelijke lange tenen trappen, maar ik vind haar uitvoering veel en veel leuker dan Jagger Smile
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16668
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 2 Empty Re: Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs

Bericht  arjanh 23.01.16 21:36

MissDieHard schreef:
Marie Laforêt- Marie Douceur, Marie Colère
Laat ik deze cover helemaal niet kennen maar dankzij Arjanh die hem koos voor de verjaardagslijst voor Roche ben ik er helemaal wèg van en wil dit nummer nog heel vaak gaan beluisteren!
Ik heb een serie verzamel cd's (3 stuks), Femmes de Paris, vol met Franse 60s dames. Daar stond deze ook op. Geweldig inderdaad Smile
arjanh
arjanh
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 4684
Registratiedatum : 10-05-15
Leeftijd : 54
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 2 Empty Re: Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs

Bericht  MissDieHard 23.01.16 21:41

Helemaal mee eens MrJohn!

En verras ons met nog meer moois Arjanh!

MissDieHard
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 29-12-15
Leeftijd : 55
Woonplaats : Havana aan de Waal

Terug naar boven Ga naar beneden

Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 2 Empty Re: Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs

Bericht  arjanh 23.01.16 21:43

MissDieHard schreef:
En verras ons met nog meer moois Arjanh!
Ik ben m'n shortlist aan het inperken Rolling Eyes
arjanh
arjanh
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 4684
Registratiedatum : 10-05-15
Leeftijd : 54
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 2 Empty Re: Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs

Bericht  MissDieHard 23.01.16 21:46

Was een intensieve taak, die lijst...

MissDieHard
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 29-12-15
Leeftijd : 55
Woonplaats : Havana aan de Waal

Terug naar boven Ga naar beneden

Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 2 Empty Re: Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs

Bericht  Roche 23.01.16 22:56

Heerlijk dat enthousiasme....en die Franse avond komt er echt wel.. maar of dat Live uit Parijs kan.....daar zitten nogal wat technische haken en ogen aan... iedereen die met Sam Broadcaster werkt weet dat het niet een kwestie van een paar klikken is en je kunt uitzenden...was dat maar waar. Bovendien is er ooit afgesproken dat nieuwe deejays natuurlijk zeer welkom zijn maar dat dat toch echt via Grafmat dient te lopen. Wordt vervolgd!
Roche
Roche
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 3452
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 68
Woonplaats : ergens in Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 2 Empty Re: Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs

Bericht  Boebstie 23.01.16 23:21

Ik ga met Roche wel even overleggen hoe en wat. Vanzelfsprekend zal ik sommige onderdelen in het Frans presenteren Very Happy
En de lijst wordt wel erg mooi!
Boebstie
Boebstie
Music-freak
Music-freak

Aantal berichten : 264
Registratiedatum : 29-12-11
Woonplaats : Parijs/Clamart

Terug naar boven Ga naar beneden

Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 2 Empty Re: Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs

Bericht  arjanh 23.01.16 23:35

Niet erg evenwichtig verdeeld, maar ach. Deze 8.

Vanessa Paradis - Des que te fois
Een van m'n absolute favoriete artiesten. Ik ben zelfs naar Brussel geweest om haar live te zien. Dat was in 2007, toen had ze net het album Divinidylle uit waar dit nummer van af komt. Overigens kwam ze in 2014 nog in Paradiso maar dat kon ik toen nog niet weten.

Jacqueline Taieb - 7 heure du matin
Van dezelfde 60s verzamelreeks als waar ik Marie Laforet vanaf heb geplukt, lekker nummer en eigenlijk (her)kende ik het al de eerste keer dat ik het van die cd draaide.

Plastiscines - Loser
Ken ik ze van tv? ik denk het wel waarschijnlijk van het geweldige programma Taratata, inmiddels helaas opgehouden, een bron voor heel veel geweldige muziek die ik anders nooit had leren kennen (en niet eens alleen frans/franstalig). Engelse titel maar een echt franstalig nummer. Van hun eerste album toen ze nog lekkere rammelpunkrock maakten.

Let Rita Mitsouko - Les histoires d'A.
Uit de 80s, ik ken dit eigenlijk vooral via covers oa van Vanessa Paradis (op een live dvd). Toen ik de lp waar deze op staat een keer kocht op een beurs was het van 'ah zo heet-ie dus'.

Olivia Ruiz - J'traîne des pieds
Dit nummer zag ik een keer live op de franse tv en ik was meteen verkocht. De albumversie bevat niet de heftiger stukken die in de live versie wel zitten (met klarinet en accordeon!) maar het nummer blijft zeker favoriet. Het wordt wel weer eens tijd voor een nieuw album trouwens.

Dolly - Quand l'herbe nous dévore
Ik zag de hoes van het debuutalbum van Manu, die sprak me wel aan, na beluistering de muziek nog veel meer. Toen kwam ik er echter dat Manu het vervolg was op een 90s band genaamd Dolly. En dat bleek ook geweldig.

Mayane Delem - Je pars avec toi
Ik zag op TV5 de clip van een nummer waarvan het heel lang heeft geduurd voor ik wist wie de artiest was. Dat bleek Mayame Delem. Op het album wat ik daarna kocht bleek een nog beter nummer te staan dan die ik als eerste hoorde, deze namelijk...

Emilie Simon - Menteur
Na Vanessa (en misschien france gall) m'n favoriete franstalige zangeres. In 2014 kwam ze met een album waarop deze single, na een paar iets minder geslaagde wat mij betreft was dit weer helemaal goed.
arjanh
arjanh
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 4684
Registratiedatum : 10-05-15
Leeftijd : 54
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 2 Empty Re: Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs

Bericht  MrJohn 24.01.16 0:19

Ik laat me graag verrassen arjanh, want het merendeel van deze latere lichting zangeressen zegt me in alle eerlijkheid niets Smile

Edit: Heb even Plasticines en Dolly beluisterd en dat beviel best goed !


MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16668
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 2 Empty Re: Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs

Bericht  sowhat 24.01.16 1:49

Mooie lijst arjanh! Die enkele die ik niet ken ga ik nog luisteren.

_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18701
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 2 Empty Re: Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs

Bericht  MissDieHard 24.01.16 1:59

Weer een verrassende lijst, enkele ervan ken ik en enkele niet. Ik ga niet van tevoren luisteren, geen tijd daarvoor maar ik ga er lekker voor zitten op de franse avond!


Niemand heeft Carla Bruni gekozen (gelukkig) )en niemand Élodie Frégé (een beetje jammer).

Boebstie, ik zou zó graag een lijstje van jou zien....


Laatst aangepast door MissDieHard op 24.01.16 12:55; in totaal 2 keer bewerkt

MissDieHard
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 29-12-15
Leeftijd : 55
Woonplaats : Havana aan de Waal

Terug naar boven Ga naar beneden

Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 2 Empty Re: Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs

Bericht  MrJohn 24.01.16 2:01

MissDieHard schreef:Weer een verrassende lijst, enkele ervan ken ik en enkele niet. Ik ga niet van tevoren zoekn, geem tijd dasrvoor maar ik ga er lekker voor zitten op de franse avond!


Niemand heeft Carla Bruni gekozen (gelukkig) )en niemand Élodie Frégé (een beetje jammer).

Boebstie, ik zou zó graag een lijstje van jou zien....

Nee zeg, gelukkig geen Carla Bruni, wat een larmoyante zangeres die ex van Sarkozy Smile
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16668
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 2 Empty Re: Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs

Bericht  MissDieHard 24.01.16 2:04

Goed te lezen dat je het wat Carla Bruni aangaat hartgrondig met me eens bent MrJohn Very Happy

Niet te geloven ze covert zelfs Gainsbourg, schande!
Dat zag ik vanavond pas.

MissDieHard
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 29-12-15
Leeftijd : 55
Woonplaats : Havana aan de Waal

Terug naar boven Ga naar beneden

Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 2 Empty Re: Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs

Bericht  arjanh 24.01.16 10:35

MissDieHard schreef:

niemand Élodie Frégé (een beetje jammer).
die stond wel op m'n shortlist, maar ja, 8 is zo (over)vol Smile
arjanh
arjanh
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 4684
Registratiedatum : 10-05-15
Leeftijd : 54
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 2 Empty Franse Avond met Boebstie (live vanuit Parijs

Bericht  Boebstie 24.01.16 11:06

Lieve allemaal,
Inmiddels heb ook ik mijn lijst af (en ik heb het voorrecht om meer nummers te kiezen :-);

Ik geef een willekeurige opsomming van mijn keuzes (ontdubbelt natuurlijk met die van jullie). Nou lijkt het me leuk dat jullie uit deze lijst nog een aantal voorkeuren geven, zodat ik de door de bomen ook het bos kan blijven zien :-)

De Tune heb ik ook al gevonden maar die geef ik niet prijs Smile

Jacques Dutronc - Il est cinq heures, Paris s'eveille
Jean-Luc Ponty et Stephane Grapelli - Sweet Lorraine
Emmanuel Moire - Beau Malheur
Michel Fugain et Pluribus (vorig jaar live gezien); Une Belle Histoire et Viva la Vida
Elodie Frege - Je te dis non
Elodie Frege - Comment t'appelles tu ce moment
Francoise Hardy - Le temps d'amour
Charles Aznavour - Emmenez-moi
Joe Dassin - L'ete Indien
Michel Polnareff - Tous les bateaux, tous l'oiseaux
Manau - La tribu de Dana
Julien Leclerc - Ce n'est rien
Johnny Hallyday - Allumer le feu
Michel Delpech - pour un flirt
Collectif Metisse - Laisser tomber tes problemes
SPECIAAL pour sowhat = ReneTaupe - Ou La La
Charles Trenet - La Mer
Stromae - Alors on Danse
Patrick Bruel - Au Cafe des Delices

Ik zie jullie reacties graag Laughing

A bientot mes amies
Boebstie
Boebstie
Music-freak
Music-freak

Aantal berichten : 264
Registratiedatum : 29-12-11
Woonplaats : Parijs/Clamart

Terug naar boven Ga naar beneden

Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 2 Empty Re: Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs

Bericht  arjanh 24.01.16 11:24

Grappig Boebstie, met je keus van Élodie Frégé weet je precies de 2 albums die ik van haar heb te omzeilen Laughing Een van haar eerste en een van haar vierde, en inderdaad, ik heb 2 en 3  Cool
Ik ken niet alles maar die van Michel Delpech hoort er wel bij. Stromae daarentegen mag je van mij best 'vergeten'.


Laatst aangepast door arjanh op 24.01.16 12:10; in totaal 1 keer bewerkt
arjanh
arjanh
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 4684
Registratiedatum : 10-05-15
Leeftijd : 54
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 2 Empty Re: Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs

Bericht  MrJohn 24.01.16 12:05

Leuke lijst Boebstie !

In tegenstelling tot arjanh vind ik, dat Stromae als een zelbewuste nieuwe uiting van het Franse chanson er zeker bij hoort.

Dus:
Stromae, zie hiervoor
Dutronc, had bijna ook mijn lijstje gehaald
Trenet, de oude meester
Dassin, blijft goed
Manau, met de prachtige Keltische invloeden
Delpech, als eerbetoon voor de recent overleden zanger.

Hallyday hoeft niet voor mij (is trouwens ook een echt rechtse bal geworden, maar dit terzijde Razz ) en Francoise Hardy is inmiddels al 2x genoemd
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16668
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 2 Empty Re: Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs

Bericht  MissDieHard 24.01.16 12:34

Goedemiddag Boebstie,

Ik zat al aan mijn i-Pad gekluisterd op jouw lijst te wachten en ik kan me in jouw keuzes goed herkennen!

Élodie Frégé: hoera!

Charles Trenet en Michel Delpèche en Michel Fugain;  s'il vous plaît.

En natuurlijk Jacques Dutronc! Wie heeft er niet 's ochtends door Parijs gewandeld terwijl dit lied door zijn of haar gedachten speelde...

Merci bien en salut, MissDieHard

( Dutronc en Frégé stonden ook op mijn shortlist)


Laatst aangepast door MissDieHard op 24.01.16 12:56; in totaal 2 keer bewerkt

MissDieHard
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 29-12-15
Leeftijd : 55
Woonplaats : Havana aan de Waal

Terug naar boven Ga naar beneden

Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 2 Empty Re: Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs

Bericht  MissDieHard 24.01.16 12:44

Ik hoop met smart dat de franse avond op een vrijdag (of zaterdag) plaatsvindt, zodat ik me kan permitteren een goede fles witte wijn te gaan drinken...
Wijnsuggesties zijn welkom want wie weet zijn er ook wel connaisseurs te vinden binnen dit topic?

MissDieHard
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 29-12-15
Leeftijd : 55
Woonplaats : Havana aan de Waal

Terug naar boven Ga naar beneden

Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 2 Empty Re: Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs

Bericht  MissDieHard 24.01.16 13:09

Jaap2000 schreef:De hele CD "Entre Deux" van Patrick Bruel.
Franse chansons uit de jaren 20/30 van de vorige eeuw.

Stomtoevallig 14 jaar geleden voor de grap gekocht in Chambery, omdat we wel eens op vakantie waren in een plaatsje met de naam "Entre Deux Guiers". Bij de Carrefour een paar nummers beluisterd en dat stond me wel aan.
Sindsdien is de hele CD een hit bij mij en mijn kinderen en zingen we alles mee.
Jaren later ben ik nog eens met Golda (ook een liefhebber) afgereisd naar Bruxelles omdat daar zo ongeveer het enige concert was dat Bruel buiten Frankrijk gaf met de nummers van deze CD als thema. Inclusief attributen en figuranten op het toneel.
Een schitterende, muzikale theatershow, precies zoals in onderstaand filmpje van Olympia.

Nou is een hele CD misschien wat veel gevraagd, dus maak er maar een selectie uit. Maar dan op z'n minst wel met "Ramona" zodat de volgers van WoS weten dat dit nummer niet orgineel van de Bleu Diamonds is.

Een voorproefje: "Mon amant de St. Jean"



Naar aanleiding van bovenstaand verhaal werd mijn nieuwsgierigheid gewekt en heb de tracklist maar eens bekeken.
Van mij mag Parlez-Moi d'Amour wel... De versie van Lucienne Boyer ken ik heel goed.


Gek dat J'attendrai er niet op staat, het onvergetelijke orgineel van Rina Ketty stond ook op mijn shortlist.
Ik heb nu al heel wat tijdperken langs zien komen, maar behalve Trenet niet zoveel uot de jaren '40 van de vorige eeuw.
Samen met Trenet was J'attendrai toch wel een van de liederen met de meeste airplay want de thematiek is natuurlijk bij uitstek geschikt voor een tijd die getekend werd door oorlog en verlies.


Laatst aangepast door MissDieHard op 24.01.16 13:18; in totaal 1 keer bewerkt

MissDieHard
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 29-12-15
Leeftijd : 55
Woonplaats : Havana aan de Waal

Terug naar boven Ga naar beneden

Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 2 Empty Re: Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs

Bericht  arjanh 24.01.16 13:09

Sorry als ik voor m'n beurt ga maar aangezien deze toch niet in het lijstje van Boebstie staat...
Ik vind dit nummer (en dan ook vooral deze versie) zo geweldig.

(Acoustic is een muziekprogramma op TV5, ook in Nederland vrijwel overal gewoon te zien)
arjanh
arjanh
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 4684
Registratiedatum : 10-05-15
Leeftijd : 54
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 2 Empty Re: Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs

Bericht  MissDieHard 24.01.16 13:16

Arjanh, jij bent net als ik (J'attendrai-Rina Ketty) op snaakse wijze bezig nóg een nummer in de lijst te krijgen Very Happy .
Maar ik wil je graag supporteren als jij mij steunt als tegenprestatie!

MissDieHard
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 29-12-15
Leeftijd : 55
Woonplaats : Havana aan de Waal

Terug naar boven Ga naar beneden

Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 2 Empty Re: Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs

Bericht  MissDieHard 24.01.16 13:31

thoke schreef:

4. ADAMO - Tombe la Neige
   als 16/17 jarige trad hij op in een dorp waar ik toevallig was met mijn ouders. mocht er niet heen want er gingen ook jongens alleen naar binnen.......


Wat een geweldige herinnering Thoke, en wat een teleurstelling zal dat zijn geweest.
Een muzikaal trauma van formaat Crying or Very sad

MissDieHard
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 29-12-15
Leeftijd : 55
Woonplaats : Havana aan de Waal

Terug naar boven Ga naar beneden

Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 2 Empty Re: Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs

Bericht  arjanh 24.01.16 13:41

MissDieHard schreef:Arjanh, jij bent net als ik (J'attendrai-Rina Ketty) op snaakse wijze bezig nóg een nummer in de lijst te krijgen Very Happy .
Maar ik wil je graag supporteren als jij mij steunt als tegenprestatie!
Ha, nou het maakt me niet eens zoveel uit welk nummer van haar gedraaid wordt maar wilde deze wel graag delen Smile
Wat vind jij van dit nummer?

En natuurlijk wil ik je steunen , de avond zit nog niet vol toch Smile
arjanh
arjanh
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 4684
Registratiedatum : 10-05-15
Leeftijd : 54
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 2 Empty Re: Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs

Bericht  sowhat 24.01.16 13:54

MissDieHard schreef:Goed te lezen dat je het wat Carla Bruni aangaat hartgrondig met me eens bent MrJohn Very Happy

Niet te geloven ze covert zelfs Gainsbourg, schande!
Dat zag ik vanavond pas.

Ach kom nou toch MrJohn en MissDiehard. Carla zingt prachtig! Haar stembanden zijn beslist niet achteruit gegaan door het huwelijk met Sarkozy.


_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18701
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 2 Empty Re: Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren
 
Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum