Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Laatste onderwerpen
» Een wonderkind van 80 (20-05-2024)
Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 5 EmptyVandaag om 9:35 van Timmus

» Mei 2024
Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 5 EmptyVandaag om 7:00 van Boebstie

» *RTH* Julien Clerc – Si on chantait
Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 5 EmptyGisteren om 23:08 van Frodo

» *RTH* George Harrisson – Give me love (give me peace on earth) (live)
Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 5 EmptyGisteren om 23:05 van Frodo

» *RTH* Beatles – Drive my car
Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 5 EmptyGisteren om 23:04 van Frodo

» *RTH* Lisa Stansfield - All Around The World
Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 5 EmptyGisteren om 23:01 van Frodo

» *RTH* Alcazar - Crying at the Discoteque
Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 5 EmptyGisteren om 22:57 van Frodo

» *RTH* Gerard Joling – Maak me gek
Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 5 EmptyGisteren om 22:55 van Frodo

» *RTH* Buggles – Living in the plastic age
Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 5 EmptyGisteren om 22:54 van Frodo

» *RTH* Leon de Graaff – Pittsburg in the rain
Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 5 EmptyGisteren om 22:52 van Frodo

» *RTH* André Hazes – Een beetje verliefd
Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 5 EmptyGisteren om 22:49 van Frodo

» *RTH* Klaus Nomi – Total eclips (live)
Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 5 EmptyGisteren om 22:42 van Frodo

» *RTH* Pink - Funhouse
Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 5 EmptyGisteren om 22:39 van Frodo

» *RTH* Lowland Trio – Mijn naam is haas
Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 5 EmptyGisteren om 22:35 van Frodo

» *RTH* Queen – Bicycle race
Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 5 EmptyGisteren om 22:34 van Frodo

» *RTH* André van Duin - Willy Alberti, bedankt
Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 5 EmptyGisteren om 22:29 van Frodo

» *RTH* Twista – Slow jamz (featuring Kanye West & Jamie Foxx)
Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 5 EmptyGisteren om 22:28 van Frodo

» *RTH* Billie Holiday - What A Little Moonlight Can Do
Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 5 EmptyGisteren om 22:26 van Frodo

» *RTH* The Miracles - You Really Got A Hold On Me
Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 5 EmptyGisteren om 22:17 van Frodo

» *RTH* Break machine – Street dance
Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 5 EmptyGisteren om 22:10 van Frodo


Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs

+19
Dave Evans
sokratikos
Mirrr
forzautregivo
Ries
Frodo
Marsha
Chrisje
snoopy
Joyce
Roche
thoke
Jaap2000
arjanh
sowhat
Timmus
MrJohn
MissDieHard
Boebstie
23 plaatsers
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren

Pagina 5 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden

Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 5 Empty Re: Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs

Bericht  MrJohn 28.01.16 0:35

Leuk dat jullie participeren Ries en Ivo. Enkele liedjes waren al genoemd , maar dat maakt niet uit. Fijne chansons van diverse aard.

Die hang naar BZN heb ik nooit begrepen, maar sommigen hier zijn er verzot op.
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16669
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 5 Empty Re: Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs

Bericht  arjanh 28.01.16 8:05

MrJohn schreef:
Die hang naar BZN heb ik nooit begrepen, maar sommigen hier zijn er verzot op.
Dat geldt wel voor meer bands die hier populair zijn Wink
arjanh
arjanh
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 4684
Registratiedatum : 10-05-15
Leeftijd : 54
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 5 Empty Re: Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs

Bericht  MissDieHard 28.01.16 9:03

Ries schreef:Tsja Franstalig, ik ben snel uitgekakt ben ik bang!

1/Noir Desir - La Vent Nous Portera
2/Manau - La Tribu De Dana
3/Françoise Hardy - Tous les garçons et les filles
4/Michel Fugain - Une belle histoire
5/Jacques Dutronc - Il est cinq heures Paris s'éveille


Tijd om je verder te laten verlichten, maar dit zijn al prima keuzes!

MissDieHard
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 29-12-15
Leeftijd : 55
Woonplaats : Havana aan de Waal

Terug naar boven Ga naar beneden

Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 5 Empty Re: Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs

Bericht  MissDieHard 28.01.16 9:16

Lio, Alizée... Weten jullie dat prinses Stéphanie van Monaco in dit genre (de categorie niemendalletjes)  een geweldig succes heeft  geboekt, getiteld Ouragan.


https://youtu.be/EGIxihIHPEk


Alleen de tekst al: comme un ouragan qui passait sur moi, l'amour etc.


Veel plezier ermee  Sad

MissDieHard
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 29-12-15
Leeftijd : 55
Woonplaats : Havana aan de Waal

Terug naar boven Ga naar beneden

Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 5 Empty Re: Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs

Bericht  sowhat 28.01.16 11:21

Ook de prinses heeft uiteraard in de sw1000 gestaan

_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18713
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 5 Empty Re: Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs

Bericht  forzautregivo 28.01.16 12:16

MrJohn schreef:

Die hang naar BZN heb ik nooit begrepen, maar sommigen hier zijn er verzot op.

Terwijl jij normaal gesproken de kwaliteitsmuziek er toch moeiteloos uitpikt Laughing

_________________
If I agreed with you we'd both be wrong
forzautregivo
forzautregivo
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 5376
Registratiedatum : 09-10-12
Leeftijd : 34
Woonplaats : Amsterdam

http://www.last.fm/user/forzautregivo

Terug naar boven Ga naar beneden

Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 5 Empty Re: Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs

Bericht  arjanh 28.01.16 18:28

MissDieHard schreef:Lio, Alizée... Weten jullie dat prinses Stéphanie van Monaco in dit genre (de categorie niemendalletjes)  een geweldig succes heeft  geboekt, getiteld Ouragan.


https://youtu.be/EGIxihIHPEk


Alleen de tekst al: comme un ouragan qui passait sur moi, l'amour etc.


Veel plezier ermee  Sad
Jazeker, een week of 3 in de nederlandse top 40.
arjanh
arjanh
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 4684
Registratiedatum : 10-05-15
Leeftijd : 54
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 5 Empty Re: Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs

Bericht  MrJohn 29.01.16 1:15

Nog enkele klassieke juweeltjes :



MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16669
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 5 Empty Re: Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs

Bericht  MrJohn 29.01.16 1:27

En ook een moderne exponent:

MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16669
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 5 Empty Re: Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs

Bericht  MrJohn 29.01.16 1:36

forzautregivo schreef:
MrJohn schreef:

Die hang naar BZN heb ik nooit begrepen, maar sommigen hier zijn er verzot op.

Terwijl jij normaal gesproken de kwaliteitsmuziek er toch moeiteloos uitpikt Laughing

Exactement Smile
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16669
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 5 Empty Re: Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs

Bericht  MrJohn 29.01.16 1:45

Ik kan vele muziekminuten en zelfs -uren vullen met Brel, maar dat zullen we maar niet doen. Zijn magnum opus ontbrak tot op heden echter en dat kan echt niet.

Een waarachtig meesterwerk, zo niet het meest grootse, in de geschiedenis van het Franse chanson.

Vergeet het niet Boebstie Smile

MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16669
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 5 Empty Re: Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs

Bericht  Ries 29.01.16 9:45

MrJohn schreef:Leuk dat jullie participeren Ries en Ivo. Enkele liedjes waren al genoemd , maar dat maakt niet uit. Fijne chansons van diverse aard.

Die hang naar BZN heb ik nooit begrepen, maar sommigen hier zijn er verzot op.

In mijn opinie is het voor de uitzendduur ook beter dat Boebstie er een soort van lijst van maakt. 8 verzoekjes per indiener zorgt er voor dat de uitzending Laatste Oordeelachtige proporties gaat aannemen. Maar goed dat is hoe ik erin sta en wie ben ik.
Ries
Ries
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7078
Registratiedatum : 06-01-10
Leeftijd : 54
Woonplaats : Hoogeveen

Terug naar boven Ga naar beneden

Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 5 Empty Re: Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs

Bericht  MissDieHard 29.01.16 10:28

Ik hoop vurig dat het geen lijst wordt waarbij alleen de populairste c.q. de meest genoemde chansons want dat zijn natuurlijk per definitie de bekendste.

Wat mij juist zo aanspreekt is het horen van muziek die minder bekendheid geniet, om de muzikale horizon te verbreden.
Een heleboel juweeltjes zouden afvallen omdat zij slechts 1 keer genoemd zijn.

Ik begrijp het probleem -dat in casu geen probleem is omdat het mij verheugt dat het franse lied, in welke vorm dan ook, hier leeft en grotere navolging dan verwacht geniet- maar het oorspronkelijke idee was (denk ik) een intieme avond met muziek die je zelden tot nooit hoort.

Nu het enthousiasme zo groot is, lijkt dit concept ten onder te gaan aan zijn eigen succes. Heel, heel jammer.

Is het een idee om een  Franse top40 tijdens de Tour de France te draaien en het oorspronkelijke concept intact te laten waarbij  de overige muziek een andere keer aan bod komt?

Ik laat het graag aan Boebstie over om te bepalen welke nummers waar thuishoren.

MissDieHard
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 29-12-15
Leeftijd : 55
Woonplaats : Havana aan de Waal

Terug naar boven Ga naar beneden

Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 5 Empty Re: Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs

Bericht  sowhat 29.01.16 11:25

Welnee het gaat niet ten onder, MissDiehard. Daarvoor is er teveel enthousiasme. Ik vertrouw volledig op Boebstie als programmamaker dat ze de juiste liedjes kiest. En de vorm moet wat mij betreft ondergeschikt zijn aan de inhoud.

_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18713
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 5 Empty Re: Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs

Bericht  MrJohn 29.01.16 12:03

Ik kies in principe het uitgangspunt van MissDieHard. De onbekende bloemetjes, gedeeltelijk aan het oog ontrokken door het struikgewas langs de kant van de weg, kunnen nu eens tot volle bloei komen.

Nu weet ik wel, dat ik niet consequent ben als ik dan roep, dat Brel's klassieker niet mag ontbreken, die ook onder niet-francofielen bekendheid geniet, al was het maar door de vele covers in binnen- en buitenland, maar dat was dan ook de passie van het moment Smile

Laat duizend bloemen bloeien en veel (relatief) onbekende schoonheden ons hart en oor raken, waarbij een mooie krans van bekende chansons niet mag ontbreken om iedereen ook het veelkleurige palet te tonen.

Boebstie, liefhebster van Franse chansons en al zeer lange tijd residerend in la Douce France, zal ons de weg wijzen. Ik heb daar alle vertrouwen in cheers
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16669
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 5 Empty Re: Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs

Bericht  Boebstie 29.01.16 12:20

MrJohn schreef:Ik kan vele muziekminuten en zelfs -uren vullen met Brel, maar dat zullen we maar niet doen. Zijn magnum opus ontbrak tot op heden echter en dat kan echt niet.

Een waarachtig meesterwerk, zo niet het meest grootse, in de geschiedenis van het Franse chanson.

Vergeet het niet Boebstie  Smile


Zeker niet MrJohn!
Boebstie
Boebstie
Music-freak
Music-freak

Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 29-12-11
Woonplaats : Parijs/Clamart

Terug naar boven Ga naar beneden

Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 5 Empty Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs

Bericht  Boebstie 29.01.16 12:26

Lieve allemaal,

Natuurlijk maak ik een lijst met een mix van onbekende juweeltjes en de bekendere meedeiners/meezingers. Het moet een bloemlezing gaan geven van de Franse muziek van toen, het nu en de toekomst. Hier leeft erg de hang naar het moderniseren van het Franse Chanson en Emmanuel Moire is daar een goed voorbeeld van. Zodra ik van Roche een datum krijg ga ik de lijst tot in detail plannen en bouwen. Het goede nieuws is dat ik al wel een Openings tune heb (ga ik natuurlijk niet verklappen) en de "tussenmuziek".

Ik lees iedere dag (voor zover mogelijk) alle updates en toevoegingen op de lijstjes en zit me al behoorlijk te verheugen op de Franse avond. Om de energie gaande te houden luister ik iedere dag een paar van de lijst en gelukkig ken ik het merendeel Razz omdat het hier nog steeds (veelvuldig) op de radio gedraaid wordt (heeft te maken met een Franse wet dat Radiostations minimaal 75% Franse muziek moeten draaien. Dit om de Franse cultuur (qua muziek dan) in stand te houden. iedereen een fijn weekend gewenst en tot snel weer
Boebstie
Boebstie
Music-freak
Music-freak

Aantal berichten : 269
Registratiedatum : 29-12-11
Woonplaats : Parijs/Clamart

Terug naar boven Ga naar beneden

Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 5 Empty Re: Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs

Bericht  Mirrr 29.01.16 12:34

Ik ken niet zoveel Franse liedjes en de meesten zijn inmiddels al genoemd maar ik ga zeker luisteren, leuk Boebstie dat je dit gaat doen Very Happy
Mirrr
Mirrr
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 12061
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60

Terug naar boven Ga naar beneden

Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 5 Empty Re: Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs

Bericht  Joyce 29.01.16 15:00

Boebstie schreef:Lieve allemaal,

Natuurlijk maak ik een lijst met een mix van onbekende juweeltjes en de bekendere meedeiners/meezingers. Het moet een bloemlezing gaan geven van de Franse muziek van toen, het nu en de toekomst. Hier leeft erg de hang naar het moderniseren van het Franse Chanson en Emmanuel Moire is daar een goed voorbeeld van. Zodra ik van Roche een datum krijg ga ik de lijst tot in detail plannen en bouwen. Het goede nieuws is dat ik al wel een Openings tune heb (ga ik natuurlijk niet verklappen) en de "tussenmuziek".

Ik lees iedere dag (voor zover mogelijk) alle updates en toevoegingen op de lijstjes en zit me al behoorlijk te verheugen op de Franse avond. Om de energie gaande te houden luister ik iedere dag een paar van de lijst en gelukkig ken ik het merendeel Razz omdat het hier nog steeds (veelvuldig) op de radio gedraaid wordt (heeft te maken met een Franse wet dat Radiostations minimaal 75% Franse muziek moeten draaien. Dit om de Franse cultuur (qua muziek dan) in stand te houden. iedereen een fijn weekend gewenst en tot snel weer

Blij dat we hier niet zo'n wet hebben...
Stel je voor, dagelijks 75% Nederlandse muziek op alle radio stations  Shocked
Er is best mooie Nederlandstalige muziek, maar ik zie b.v. de Volendamse muziek scene zich
al in de handjes wrijven  What a Face  


Laatst aangepast door Joyce op 29.01.16 17:25; in totaal 1 keer bewerkt
Joyce
Joyce
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6575
Registratiedatum : 16-12-08
Woonplaats : Top van de Randstad

Terug naar boven Ga naar beneden

Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 5 Empty Re: Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs

Bericht  sowhat 29.01.16 15:59

Ik denk dat Bill Wymann wel blij is met die wet. Hij verdient veel extra dankzij de Franse BUMA/STEMRA.

_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18713
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 5 Empty Re: Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs

Bericht  sokratikos 29.01.16 16:49

Nog 8 duiten in het Franse zakje

Trust - Le Mitard
Mijn ouders kenden een Belgisch stel dat vlakbij Werchter woonde en daarvan hebben ik en mijn zus een aantal keer dankbaar gebruik van gemaakt door daar te logeren in de nachten voor en na Rock (Torhout)Werchter. De vrouw des huizes was compleet muziekgek, zette gerust de volumeknop volop open als ze daar zin in had (soms tot ergernis van haar man) en zong hardop mee, ´headbangend´ met haar grote krullenbos. Dat gebeurde bijvoorbeeld op dit nummer van de Franse hardrockband Trust, dat ik van haar ken.

Gotan Project - Epoca
Tijdens een vakantie in Bretagne in een strandtent op een heerlijk warme zomerdag werd de cd La Revancha del Tango van het Parijse Gotan Project gedraaid. Dat beviel enorm goed (bij een cocktail). Het werd mijn vakantiemuziek van 2002.

Les Negresses Vertes - Zobi La Mouche
Opzwepende feestmuziek van een fijne band.

Yann Tiersen & Claire Pichet - Rue des Cascades
Het is een groot muzikaal talent, die Yann Tiersen, bekend van zijn soundtrack van Amelie. In dit nummer zingt een zangeres mee uit zijn geboortestreek Bretagne.

Alan Stivell - Tri Martolod
Het zal inmiddels duidelijk zijn, ik heb iets met Bretagne en haar Keltische muziektraditie. (Ik zou alle 8 Bretonse nummers kunnen kiezen, maar doe er nog 1 :-) ) Alan Stivell is daarvan een bekende exponent. Het nummer van Manau, dat Boebstie is haar lijstje heeft gezet, is zo geslaagd omdat het de sfeer van het origineel heeft weten te bewaren en er toch iets eigens van heeft gemaakt. Luister maar eens naar het origineel!

Cora Vaucaire - Le temps des cerises
Veel mooie chansons zijn al genoemd. Brel en Piaf zijn al meerdere malen genoemd - en terecht. En La Mer al. En dat over de publieke bankjes. Ik voeg er een wat onbekendere bij die ook gewoon erg mooi is.

Django Reinhardt & Stephane Grapelli¨- Minor swing
Moeilijk kiezen uit al het mooie dat dit tweetal heeft gespeeld samen met hun Quintette du Hot Club de France, oa tijdens WO-II in Parijs. Een klassieker uit de zigeunerjazz.

Francoiz Breut - Si Tu Disais
Een Franse illustrator en (sinds 1993) zangeres, die inmiddels 6 albums op haar naam heeft en oa heeft samengewerkt met Yann Tiersen, Louise Attaque en Calexico. Dit nummer komt van haar 2e album uit 2000.

_________________
Alle mensen worden vrij en gelijk in waardigheid en rechten geboren. Zij zijn begiftigd met verstand en geweten, en behoren zich jegens elkander in een geest van broederschap te gedragen. Art 1 UVRM
sokratikos
sokratikos
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 9982
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53
Woonplaats : Nijmegen, NL, Europa, Aarde, Wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 5 Empty Re: Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs

Bericht  MrJohn 29.01.16 16:55

Boebstie schreef:Lieve allemaal,

Om de energie gaande te houden luister ik iedere dag een paar van de lijst en gelukkig ken ik het merendeel Razz omdat het hier nog steeds (veelvuldig) op de radio gedraaid wordt (heeft te maken met een Franse wet dat Radiostations minimaal 75% Franse muziek moeten draaien. Dit om de Franse cultuur (qua muziek dan) in stand te houden. iedereen een fijn weekend gewenst en tot snel weer

Het verplichte percentage is volgens mij 40 Boebstie en ik heb ook begrepen, dat een flink aantal zenders met het oog op hun achterban er zich niet aan houdt en de waarschuwingen/boetes gewoon accepteert, zoals men nu eenmaal ook belasting moet betalen Smile
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16669
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 5 Empty Re: Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs

Bericht  MissDieHard 29.01.16 17:04

Hallo allemaal,

Ik ben weer helemaal gerustgesteld Very Happy want ik kan me prima vinden in de ideeën van Boebstie.

Boebstie en MrJohn, dank voor jullie reacties in deze.






MissDieHard
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1777
Registratiedatum : 29-12-15
Leeftijd : 55
Woonplaats : Havana aan de Waal

Terug naar boven Ga naar beneden

Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 5 Empty Re: Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs

Bericht  Jaap2000 05.02.16 16:56

Merde.

Mag ik mijn maîtresse nu niet meer fêteren met een crêpe?

De Fransen gaan uit hun dakje...

Jaap2000
Jaap2000
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3102
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 65

Terug naar boven Ga naar beneden

Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 5 Empty Re: Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs

Bericht  Joyce 05.02.16 17:08

...En daarna nog de C-cedille, de accent grave en de accent aigu.. Very Happy .
Joyce
Joyce
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6575
Registratiedatum : 16-12-08
Woonplaats : Top van de Randstad

Terug naar boven Ga naar beneden

Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs - Pagina 5 Empty Re: Franse Avond met Boebstie live vanuit Parijs

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 8 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren
 
Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum