*RTH* Heart - Barracuda
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Jouw cijfer voor 'Barracuda'
*RTH* Heart - Barracuda
[11-07-2009]
Ann & Nancy Wilson brachten in de late seventies vele harten van mannen op hol met hun rock'n roll!
Nancy met haar prachtige gitaarspel en Ann met haar mooie stemgeluid. Als Heart hebben ze dan ook de nodige hits gescoord. Speciaal voor Ranking The Hits brengen ze hier nog éénmaal 'Barracuda' uit 1976
Ik plaats er twee versies van: één originele en eentje omdat ik hem zo prachtig vind, nl die van de American Idols waar ze dit nummer samen brengen met Fergie (Black Eyed Peas).
Gitaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrreeeeeeeeeeeeeee!!!!!
Ann & Nancy Wilson brachten in de late seventies vele harten van mannen op hol met hun rock'n roll!
Nancy met haar prachtige gitaarspel en Ann met haar mooie stemgeluid. Als Heart hebben ze dan ook de nodige hits gescoord. Speciaal voor Ranking The Hits brengen ze hier nog éénmaal 'Barracuda' uit 1976
Ik plaats er twee versies van: één originele en eentje omdat ik hem zo prachtig vind, nl die van de American Idols waar ze dit nummer samen brengen met Fergie (Black Eyed Peas).
Gitaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrreeeeeeeeeeeeeee!!!!!
Dave Evans- Beheerder
- Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Re: *RTH* Heart - Barracuda
De SWlijst er weer eens bijgepakt, Dave?
SWclassic, dus 10.
SWclassic, dus 10.
sowhat- Chief
- Aantal berichten : 19039
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
sowhat schreef:De SWlijst er weer eens bijgepakt, Dave?
SWclassic, dus 10.
Haha Sowhat, it's your lucky day
Dave Evans- Beheerder
Heerlijke no-nonsens rock'n roll '8'
Dave Evans- Beheerder
Geen twijfel over mogelijk, alleen al uit een soort van misplaatst jeugdsentiment, plus omdat ik dit nu eenmaal een fabelachtig lekker nummer vind van een LP die meegaat naar mijn onbewoonde island in the sun, maar ook omdat ik Mevrouw Ann Wilson altijd wel een bijzonder smakelijk gevulde bonbon heb gevonden met een stem als een scheepstoeter (luister maar eens naar haar echt zeer zwaar onderschatte solo album Hope and Glory, die ook mee gaat overigens)is het enige echt nog wat mij tegenhoud om dit nummer te geven wat het verdient, het vaststaande feit en jammerlijke gegeven dat zowel ik als de welhaast als een nagel aan mijn kist fungerende heer SoWhat exact dezelfde becijfering zullen hebben en gaan geven.
Maar ondanks deze twijfel, of meer desondanks, overwint het gevoel en de gedachte aan een nog zeer jeugdige Journeyman die zwijmelend en dromend van Ann dit nummer talloze malen uit de speakertjes liet dreunen tot afgrijzen van ouders, buren en andere omstanders maar wel tot meerder genot van de oortjes die zich toen nog in de prille ontwikkelingsfase bevonden, vandaar dan ook dat ik niets anders kan doen dan deze Barracuda een hele fraaie met goud omrande 10 ga geven!!
Maar ondanks deze twijfel, of meer desondanks, overwint het gevoel en de gedachte aan een nog zeer jeugdige Journeyman die zwijmelend en dromend van Ann dit nummer talloze malen uit de speakertjes liet dreunen tot afgrijzen van ouders, buren en andere omstanders maar wel tot meerder genot van de oortjes die zich toen nog in de prille ontwikkelingsfase bevonden, vandaar dan ook dat ik niets anders kan doen dan deze Barracuda een hele fraaie met goud omrande 10 ga geven!!
Gast- Gast
Ik herinner me graag Ann & Nancy uit de beginperiode. De schoonheid van beide meiden in combinatie met de heerlijke poprock waren voor mij alle reden om album na album van Heart aan te schaffen.
Barracuda is één van de songs, die in mijn geheugen gegrift staan. Prima gitaarrifje!
Hoe zo'n plaat in de SW lijst [ik spreek met opzet nadrukkelijk niet van "hitlijst"] terecht is gekomen kan niet anders dan een schande worden genoemd. De liberalisering van lijsten moet dan ook z.s.m. worden teruggedraaid.
Oh..... een 8 uiteraard.
[no offence]
Barracuda is één van de songs, die in mijn geheugen gegrift staan. Prima gitaarrifje!
Hoe zo'n plaat in de SW lijst [ik spreek met opzet nadrukkelijk niet van "hitlijst"] terecht is gekomen kan niet anders dan een schande worden genoemd. De liberalisering van lijsten moet dan ook z.s.m. worden teruggedraaid.
Oh..... een 8 uiteraard.
[no offence]
Gast- Gast
Op 1 of andere manier werkt dit op mijn zenuwen, niet mijn ding dus.
Een 3.
Een 3.
Gast- Gast
Ruim voldoende een 7!
Vleertje- Music-Master
- Aantal berichten : 6150
Leeftijd : 52
Fijn plaatje hoor Een 7
Kaj- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 3999
Leeftijd : 36
Soortgelijke onderwerpen
» *RTH* ABC - All of my Heart
» *RTH* Moby - Why Does My Heart Feel So Bad?
» *RTH* Heart - Alone
» *RTH* Heart - Crazy on you
» *RTH* Vandenberg - Burning heart
» *RTH* Moby - Why Does My Heart Feel So Bad?
» *RTH* Heart - Alone
» *RTH* Heart - Crazy on you
» *RTH* Vandenberg - Burning heart
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: