Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Laatste onderwerpen
» *RTH* Hans Dorrestijn – Meryl Streep
*RTH* The Velvet Underground - What goes on EmptyGisteren om 20:25 van Frodo

» *RTH* Janet Jackson – All for you
*RTH* The Velvet Underground - What goes on EmptyGisteren om 20:19 van Frodo

» *RTH* Janse Bagge Band - Sollicitere
*RTH* The Velvet Underground - What goes on EmptyGisteren om 20:10 van Frodo

» Steunfonds 19: 12 t/m 18 mei 2024
*RTH* The Velvet Underground - What goes on EmptyGisteren om 15:49 van Frodo

» *RTH* Billie Holiday - What A Little Moonlight Can Do
*RTH* The Velvet Underground - What goes on EmptyGisteren om 13:01 van sowhat

» *RTH* The Miracles - You Really Got A Hold On Me
*RTH* The Velvet Underground - What goes on EmptyGisteren om 12:59 van sowhat

» *RTH* Guru Josh - Infinity
*RTH* The Velvet Underground - What goes on EmptyGisteren om 12:58 van sowhat

» *RTH* Isis - April Fool
*RTH* The Velvet Underground - What goes on EmptyGisteren om 12:56 van sowhat

» *RTH* Frankie Lane - Rawhide
*RTH* The Velvet Underground - What goes on EmptyGisteren om 12:55 van sowhat

» *RTH* Middle of the Road - Soley Soley
*RTH* The Velvet Underground - What goes on EmptyGisteren om 12:54 van sowhat

» *RTH* Diana Ross - Upside Down
*RTH* The Velvet Underground - What goes on EmptyGisteren om 12:53 van sowhat

» *RTH* Vengaboys – We’re going to Ibiza!
*RTH* The Velvet Underground - What goes on EmptyGisteren om 12:52 van sowhat

» *RTH* Five star - Shine
*RTH* The Velvet Underground - What goes on EmptyGisteren om 12:50 van sowhat

» Za 18 mei : Uit de losse pols
*RTH* The Velvet Underground - What goes on EmptyGisteren om 12:47 van Roche

» Mei 2024
*RTH* The Velvet Underground - What goes on EmptyGisteren om 10:30 van Roche

» Een wonderkind van 80 (20-05-2024)
*RTH* The Velvet Underground - What goes on Empty17.05.24 21:38 van Mauricedegier

» *RTH* Julien Clerc – Si on chantait
*RTH* The Velvet Underground - What goes on Empty16.05.24 23:08 van Frodo

» *RTH* George Harrisson – Give me love (give me peace on earth) (live)
*RTH* The Velvet Underground - What goes on Empty16.05.24 23:05 van Frodo

» *RTH* Beatles – Drive my car
*RTH* The Velvet Underground - What goes on Empty16.05.24 23:04 van Frodo

» *RTH* Lisa Stansfield - All Around The World
*RTH* The Velvet Underground - What goes on Empty16.05.24 23:01 van Frodo


*RTH* The Velvet Underground - What goes on

+6
MrJohn
PPProfessor
sowhat
arjanh
ErickNJ
Timmus
10 plaatsers

Ga naar beneden

Wat is je cijfer voor "What goes on"?

*RTH* The Velvet Underground - What goes on Vote_lcap0%*RTH* The Velvet Underground - What goes on Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* The Velvet Underground - What goes on Vote_lcap0%*RTH* The Velvet Underground - What goes on Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* The Velvet Underground - What goes on Vote_lcap9%*RTH* The Velvet Underground - What goes on Vote_rcap 9% 
[ 1 ]
*RTH* The Velvet Underground - What goes on Vote_lcap9%*RTH* The Velvet Underground - What goes on Vote_rcap 9% 
[ 1 ]
*RTH* The Velvet Underground - What goes on Vote_lcap0%*RTH* The Velvet Underground - What goes on Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* The Velvet Underground - What goes on Vote_lcap9%*RTH* The Velvet Underground - What goes on Vote_rcap 9% 
[ 1 ]
*RTH* The Velvet Underground - What goes on Vote_lcap0%*RTH* The Velvet Underground - What goes on Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* The Velvet Underground - What goes on Vote_lcap45%*RTH* The Velvet Underground - What goes on Vote_rcap 45% 
[ 5 ]
*RTH* The Velvet Underground - What goes on Vote_lcap9%*RTH* The Velvet Underground - What goes on Vote_rcap 9% 
[ 1 ]
*RTH* The Velvet Underground - What goes on Vote_lcap18%*RTH* The Velvet Underground - What goes on Vote_rcap 18% 
[ 2 ]
 
Totaal aantal stemmen : 11
 
 
Enquête gesloten

*RTH* The Velvet Underground - What goes on Empty *RTH* The Velvet Underground - What goes on

Bericht  Timmus 22.08.15 10:26

[15-08-2015]

Verzoekje

Jawel, alweer voor de vijfde keer The Velvet Underground in deze rubriek! Nu met What goes on, in de lange uitvoering, uit 1969.




Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16646
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* The Velvet Underground - What goes on Empty Re: *RTH* The Velvet Underground - What goes on

Bericht  ErickNJ 23.08.15 3:12

Ik ben pas vorig jaar echt naar Velvet Underground gaan luisteren, nadat ik Rock & Roll voor het eerst op de radio hoorde. Die ging meteen naar nummer 1 in mijn V500 lijst. Heb ook meteen maar al hun CD's gekocht. (Bij Amazon koop je de CD's voor een prikkie en dan krijg je de MP3 bestanden er gratis bij. Lekker makkelijk.) Deze krijgt van mij een 8.
ErickNJ
ErickNJ
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 2375
Registratiedatum : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* The Velvet Underground - What goes on Empty Re: *RTH* The Velvet Underground - What goes on

Bericht  arjanh 23.08.15 11:02

Ik ben groot liefhebber van de eerste 2 albums van de VU... de 3e ben ik nog nooit aan toegekomen.
Dit klinkt ook gewoon wel erg lekker. Een 8 daarom.
arjanh
arjanh
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 4684
Registratiedatum : 10-05-15
Leeftijd : 54
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* The Velvet Underground - What goes on Empty Re: *RTH* The Velvet Underground - What goes on

Bericht  sowhat 23.08.15 14:17

Veel te lang en weinig variatie. 4

_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18726
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* The Velvet Underground - What goes on Empty Re: *RTH* The Velvet Underground - What goes on

Bericht  PPProfessor 23.08.15 18:14

Dit vind ik zo verbluffend weergaloos. Van de eerste tot de laatste minuut ben ik Very Happy Very Happy Very Happy als ik naar dit nummer luister. De hele verwachtingsvolle sfeer van die periode zit samengebald in het nummer en trouwens ook in de videoclip. Een 10 met een griffel.

PPProfessor
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1807
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Weesp

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* The Velvet Underground - What goes on Empty Re: *RTH* The Velvet Underground - What goes on

Bericht  MrJohn 23.08.15 18:31

Dit is nou precies waarom muziek mensen in vervoering kan brengen, het had van mij nog veel langer mogen duren.

Natuurlijk een 10 voor dit weergaloze en creatieve muzieksel. Wat een klasse en creativiteit Very Happy
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16670
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* The Velvet Underground - What goes on Empty Re: *RTH* The Velvet Underground - What goes on

Bericht  Timmus 23.08.15 18:38

MrJohn schreef:Dit is nou precies waarom muziek mensen in vervoering kan brengen, het had van mij nog veel langer mogen duren.

Natuurlijk een 10 voor dit weergaloze en creatieve muzieksel. Wat een klasse en creativiteit Very Happy

Goed om je terug te zien in RTH MrJohn cheers
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16646
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* The Velvet Underground - What goes on Empty Re: *RTH* The Velvet Underground - What goes on

Bericht  Frodo 23.08.15 23:24

Ligt het aan mij of hadden we in RTH een hele trits aan matige tot doodgewone muziekjes? Gelukkig is hier dan eindelijk de trendbreuk. Fijne plaat die vanaf het allereerste begin er meteen inknalt. Kenmerkend gitaartje, lekkere orgel er door heen. Dit kan ik zo 10 keer achter elkaar luisteren zonder dat het verveelt.

Doet u mij maar een dikke 9 !!!
Frodo
Frodo
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7302
Registratiedatum : 29-12-09

http://www.eyecatcherdordrecht.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* The Velvet Underground - What goes on Empty Re: *RTH* The Velvet Underground - What goes on

Bericht  Jan... 24.08.15 19:54

Het begin is idd erg sterk, maar wat SW zegt is gewoon waar: het is veel en veels te lang. Aan het einde gebeurt er gewoon geen reet. Dus een 9 voor het intro en een 3 voor de outro is een zes. Maar ja, alles wat VU doet is bij voorbaat al goed voor bepaalde mensen. Het is wel stukken beter dan dat gedoe op die bananenplaat.


Laatst aangepast door jan1966 op 24.08.15 22:02; in totaal 1 keer bewerkt
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* The Velvet Underground - What goes on Empty Re: *RTH* The Velvet Underground - What goes on

Bericht  arjanh 24.08.15 20:07

jan1966 schreef: dat gedoe op die bananenplaat.
Shocked silent
arjanh
arjanh
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 4684
Registratiedatum : 10-05-15
Leeftijd : 54
Woonplaats : Utrecht

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* The Velvet Underground - What goes on Empty Re: *RTH* The Velvet Underground - What goes on

Bericht  Jan... 24.08.15 22:03

arjanh schreef:
jan1966 schreef: dat gedoe op die bananenplaat.
Shocked silent

ja sorry hoor maar kan ik echt niet luisteren naar die onzin
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* The Velvet Underground - What goes on Empty Re: *RTH* The Velvet Underground - What goes on

Bericht  Joostvdaa 24.08.15 22:20

jan1966 schreef:Het begin is idd erg sterk, maar wat SW zegt is gewoon waar: het is veel en veels te lang. Aan het einde gebeurt er gewoon geen reet. Dus een 9 voor het intro en een 3 voor de outro is een zes. Maar ja, alles wat VU doet is bij voorbaat al goed voor bepaalde mensen. Het is wel stukken beter dan dat gedoe op die bananenplaat.

Dit ben ik tot op zekere hoogte wel met Jan eens, maar in minder sterke mate. Ik vind ook bij lange na niet alles wat Velvet Underground heeft gemaakt goed en dit nummer duurt in deze versie inderdaad wat te lang. Verder behoort dit wel tot de top van wat ze gemaakt hebben wat mij betreft, waardoor ik er toch nog een 8 voor over heb.
Joostvdaa
Joostvdaa
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3141
Registratiedatum : 24-09-12
Leeftijd : 38
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://www.last.fm/user/joostvdaa

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* The Velvet Underground - What goes on Empty Re: *RTH* The Velvet Underground - What goes on

Bericht  Gast 25.08.15 20:06



Ook ik behoor nou niet bepaald tot de groep idolate Velvet volgers en adepten en daar veranderd dit muziekje eerlijk gezegd niks aan, vind het vrij rommelig, een slechte compositie en wat anderen al zeiden veel te lang maar bovenal hoor ik op het orgeltje na gewoon de Stones van een paar jaar eerder alleen dan veel en veel slechter, helaas kom ik dan ook niet veel verder dan een 3 voor dit magere werkje.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* The Velvet Underground - What goes on Empty Re: *RTH* The Velvet Underground - What goes on

Bericht  forzautregivo 26.08.15 12:15

Op een paar uitzonderingen na is VU voor mij veel te heftig te verteren, maar dit nummer vind ik dan wel weer heel goed. Fijn riffje, lekker orgeltje, ja dit bevalt mij wel. Een 8

_________________
If I agreed with you we'd both be wrong
forzautregivo
forzautregivo
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 5377
Registratiedatum : 09-10-12
Leeftijd : 34
Woonplaats : Amsterdam

http://www.last.fm/user/forzautregivo

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* The Velvet Underground - What goes on Empty Re: *RTH* The Velvet Underground - What goes on

Bericht  Timmus 28.08.15 20:14

Weer eens met Ivo: Ik ben niet zo kapot van het leeuwendeel van het oeuvre van VU (ook al is één van mijn favoriete bands, te weten Dandy Warhols, schatplichtig aan ze), maar dit kan ik prima hebben. Nog een 8 erbij.
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16646
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* The Velvet Underground - What goes on Empty Re: *RTH* The Velvet Underground - What goes on

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven


 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum