Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Luister mee
luisterlink
Laatste onderwerpen
» Wo 06-11 Sokra zaagt door
*RTH* Meghan Trainor - All about that bass EmptyGisteren om 16:28 van sokratikos

» November 2024
*RTH* Meghan Trainor - All about that bass EmptyGisteren om 11:31 van sokratikos

» Timmus presents: de beste albums van 2023
*RTH* Meghan Trainor - All about that bass Empty06.11.24 20:57 van Timmus

» Marsha's jukebox (04 november)
*RTH* Meghan Trainor - All about that bass Empty05.11.24 0:58 van Marsha

» *RTH* Cat Power – The greatest
*RTH* Meghan Trainor - All about that bass Empty04.11.24 22:36 van Mirrr

» *RTH* Cheap trick – Dream Police
*RTH* Meghan Trainor - All about that bass Empty04.11.24 22:34 van Mirrr

» Zondag 3 nov. Zonnig vervolg
*RTH* Meghan Trainor - All about that bass Empty03.11.24 17:51 van Roche

» Zat. 2 nov.: Weekendshow met Dave & Roche
*RTH* Meghan Trainor - All about that bass Empty02.11.24 18:51 van Dave Evans

» Introquiz November staat klaar
*RTH* Meghan Trainor - All about that bass Empty02.11.24 17:50 van KatjeV

» *RTH* Vanessa Paradis – Joe le taxi
*RTH* Meghan Trainor - All about that bass Empty02.11.24 15:35 van KatjeV

» *RTH* Nick Cave & The Bad Seeds - Into My Arms
*RTH* Meghan Trainor - All about that bass Empty02.11.24 12:56 van sowhat

» *RTH* Mia Martini - Almeno Tu Nell'Universo
*RTH* Meghan Trainor - All about that bass Empty02.11.24 12:55 van sowhat

» *RTH* Les Thugs - I'm Scared
*RTH* Meghan Trainor - All about that bass Empty02.11.24 12:53 van sowhat

» *RTH* Leonard Cohen – I Want It Darker
*RTH* Meghan Trainor - All about that bass Empty02.11.24 12:51 van sowhat

» *RTH* Smile – Doin’ allright
*RTH* Meghan Trainor - All about that bass Empty02.11.24 12:49 van sowhat

» *RTH* Clash – White riot
*RTH* Meghan Trainor - All about that bass Empty02.11.24 12:48 van sowhat

» Vrijdag 1 nov: De Weekendstart met Tim en Ard
*RTH* Meghan Trainor - All about that bass Empty01.11.24 22:43 van sowhat

» Wo 30-10 Sokra zaagt door
*RTH* Meghan Trainor - All about that bass Empty01.11.24 14:32 van sokratikos

» Stemfinale Weekend
*RTH* Meghan Trainor - All about that bass Empty01.11.24 13:14 van Mirrr

» *RTH* Magazine - Shot by Both Sides
*RTH* Meghan Trainor - All about that bass Empty31.10.24 21:00 van Timmus

*RTH* Meghan Trainor - All about that bass

+8
Jan...
MrJohn
forzautregivo
Frodo
Joostvdaa
sowhat
Chrisje
sokratikos
12 plaatsers

Ga naar beneden

Wat is je cijfer voor "Meghan Trainor - All about that bass" ?

*RTH* Meghan Trainor - All about that bass Vote_lcap43%*RTH* Meghan Trainor - All about that bass Vote_rcap 43% 
[ 6 ]
*RTH* Meghan Trainor - All about that bass Vote_lcap14%*RTH* Meghan Trainor - All about that bass Vote_rcap 14% 
[ 2 ]
*RTH* Meghan Trainor - All about that bass Vote_lcap21%*RTH* Meghan Trainor - All about that bass Vote_rcap 21% 
[ 3 ]
*RTH* Meghan Trainor - All about that bass Vote_lcap14%*RTH* Meghan Trainor - All about that bass Vote_rcap 14% 
[ 2 ]
*RTH* Meghan Trainor - All about that bass Vote_lcap0%*RTH* Meghan Trainor - All about that bass Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Meghan Trainor - All about that bass Vote_lcap0%*RTH* Meghan Trainor - All about that bass Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
[ 0 ]
[ 0 ]
[ 0 ]
*RTH* Meghan Trainor - All about that bass Vote_lcap7%*RTH* Meghan Trainor - All about that bass Vote_rcap 7% 
[ 1 ]

Totaal aantal stemmen : 14

Enquête gesloten

*RTH* Meghan Trainor - All about that bass Empty *RTH* Meghan Trainor - All about that bass

Bericht  sokratikos 10.10.14 18:34

[04-10-2014]

Verzoekje voor een erg recent nummer.

Meghan Elizabeth Trainor (geboren 22 december 1993) is een Amerikaanse singer-songwriter, muzikant en producer. Ze werd  bekend in 2014 met haar nummer "All About That Bass", dat de #1-positie bereikte van de Amerikaanse Billboard Hot 100 en van de hitlijsten van vele andere landen.

Trainor is geboren en getogen in Nantucket, Massachusetts, als dochter van Gary en Kelli Trainor. Ze groeide op in een muzikale familie en schrijft liedjes vanaf dat ze 11 jaar oud was.  Toen ze 13 was kochten haar ouders voor haar een computer zodat ze haar eigen nummers kon componeren. Het gezin verhuisde later naar Hyannis, Massachusetts, zodat Trainor en haar twee broers Ryan en Justin naar de Nauset Regional High School konden gaan in het nabijgelegen North Eastham.

Op 17-jarige leeftijd deed ze mee aan de Durango Songwriter's Expo waarna Big Al Anderson van NRBQ haar voorstelde aan Carla Wallace van Big Yellow Dog Music. Ze tekende bij dat muzieklabel als songwriter vlak na haar 18e verjaardag, toen ze nog op de middelbare school zat. In 2011 schreef en bracht Meghan zelf twee albums uit - I´ll Sing With You en Only 17 - en ondernam verschillende schrijf-reisjes naar Los Angeles, New York en Nashville. Ze vestigde zich toen ze 19 was in Nashville en heeft samen liedjes geschreven met Rascal Flatts, Sabrina Carpenter, R5 en vele anderen.

Op een van Trainor's schrijf-reizen ontmoette ze de Grammy-genomineerde producer Kevin Kadish. Ze schreef samen met hem "All About That Bass" in 2014 en Trainor's uitgeverij vertelde haar dat veel artiesten geïnteresseerd waren in het opnemen van dat lied. LA Reid hoorde Meghan Trainor´s eigen demo van het nummer en liet haar tekenen bij Epic Records, waar ze in staat was om het nummer uit te geven als solo artiest. "All About That Bass" is sindsdien uitgegroeid tot haar eerste nummer 1 hit in de Amerikaanse Billboard Hot 100 chart en de #1-positie bereikte in de hitlijsten van diverse andere landen waaronder Australië, Canada, Nieuw-Zeeland, Ierland, Denemarken, Oostenrijk en Duitsland.

Meghan Trainor's ep "Title" werd uitgebracht in september 2014.

Op 28 september 2014 bevestigde de Britse Official Charts Company dat "All About That Bass" hitlijstgeschiedenis schreef in het Verenigd Koninkrijk door als eerste plaat binnnen te komen in de Official Singles Chart Top 40 enkel en alleen op basis van streams.

We ranken "All About That Bass" van Meghan Trainor. Het nummer, waarin een vrouwelijk achterwerk wordt bezongen, staat op dit moment 5 weken in de NLse Top 40 en op #5 - en op #1 in de NLse Mega Top 50.
http://www.nu.nl/muziek/3894136/meghan-trainor-scoort-eerste-nummer-1-hit-in-nederland.html

Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 10275
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Meghan Trainor - All about that bass Empty Re: *RTH* Meghan Trainor - All about that bass

Bericht  Chrisje 11.10.14 11:35

I'm in love! A 10+!

Dit is gewoon echt heel erg goed!

10!10!10!10!10! Ploink.

Ook in de achtergedachte, she's the one... maar ja, te jong!

Een 10 dus voor Meghan, zo leuk dat ik moet lachen als ik huil.

Chrisje
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3361
Registratiedatum : 03-01-12
Leeftijd : 64

*RTH* Meghan Trainor - All about that bass Empty Re: *RTH* Meghan Trainor - All about that bass

Bericht  sowhat 11.10.14 11:48

Zoals bekend ben ik dol op zangeressen, maar alleen op goede zangeressen.
Dit vind ik geen goede zangeres en, vooral, het liedje is veel en veel te gelikt, ik erger me er gewoon aan. 2

Chief
Chief

Aantal berichten : 19039
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67

Bericht  Joostvdaa 11.10.14 18:00

Zeker in het begin is de zang vreselijk en het is ook mij te gelikt geproduceerd. Verder zitten er wel een paar leuke stukjes in, maar de irritante deuntjes en zanglijnen overheersen toch teveel. Alles bij elkaar een 4.
Joostvdaa
Joostvdaa
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3141
Registratiedatum : 24-09-12
Leeftijd : 39

http://www.last.fm/user/joostvdaa

Bericht  Frodo 12.10.14 14:55

Ik vind dat SoWhat het zeer mild verwoord. Er is niets, maar dan ook helemaal niets aan dit liedje dat enige kwaliteit in zich herbergt.

Een 1.
Frodo
Frodo
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7364
Registratiedatum : 29-12-09

http://www.eyecatcherdordrecht.nl/

Bericht  forzautregivo 12.10.14 16:42

Echt een verschrikking zeg. a) goed bedoelde zang is niet goed. b) leuk bedoelde nummer is niet leuk c) grappig bedoelde clip is niet grappig. Ik zie echt geen enkel pluspunt, één van de dieptepunten in mijn RTH-carrière. Een veel te hoge 1. Snel de oren spoelen

Moderator
Moderator

Aantal berichten : 5387
Registratiedatum : 09-10-12
Leeftijd : 34

http://www.last.fm/user/forzautregivo

Bericht  MrJohn 12.10.14 17:02

Miserabele zangeres, zang en muziek. Onvoorstelbaar dat dit - gezien de introductietekst - hoog staat in de Nederlandse hitlijsten. Gelukkig heb ik hitparades al heel lang geleden afgezworen.

Een 1.
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16693
Leeftijd : 74

Bericht  Jan... 13.10.14 0:49

staat dit op 1??? mijn god, vind je het gek dat het fenoneem top 40 aan het sterven is. ik geef ook een 1
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58

Bericht  Chrisje 14.10.14 20:18

Sorry hoor jongens, maar ik vind het GEWELDIG!

Chrisje
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Bericht  Mirrr 14.10.14 22:37

Oh nee dit vind ik niks dus, een 3
Mirrr
Mirrr
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 12274
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60

Bericht  Gast 15.10.14 12:30

Van sommige mensen vraag je je echt serieus af wat de reden is en vooral waarom zij zich aan de rest van den mensheid willen laten horen, dit is er zo een waar ik me dat dus bij afvraag, zo slecht dat ik er geen eens meer chagrijnig van kan worden, een 1.

Gast
Gast

Bericht  Chrisje 15.10.14 19:33

Voor straf zet ik het nog in mijn inzend-lijst ook... 8 november he?

Chrisje
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Bericht  Timmus 15.10.14 19:39

Vooralsnog heeft het - in Nederland - niet de nummer-1 gehaald, maar daar zou volgende week zo verandering in kunnen komen.

Nogal een cheesy en goedkoop deuntje, wat je wel vaker in de Top 40 tegenkomt. Een 4.
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16848
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43

Bericht  sokratikos 17.10.14 14:37

Niks vermakelijks aan, maar een 1 is ook weer overdreven laag. Omdat het vermoedelijk bij te vaak horen een krimpnummer is, wordt t een 2. Sorry Gaga

Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 10275
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53

Bericht  Miennnn 22.10.14 10:58

Vreselijk!!!
Een 1
Miennnn
Miennnn
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3131
Leeftijd : 68

Bericht  Kaj 22.10.14 11:25

Ik hou regelmatig best van top-40 muziek. Veel hits luisteren gewoon heel makkelijk weg (tja, anders waren het geen hits geworden...), maar hier vind ik echt helemaal niks aan. Irritant vanaf moment 1. Ik geef er een 3 aan, omdat de tweeën en enen al op waren.
Kaj
Kaj
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3999
Leeftijd : 36

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: