*RTH* Sia - Breathe me
+11
Led-Zep
Jan...
Mirrr
MrJohn
Miennnn
Joostvdaa
Dave Evans
sowhat
forzautregivo
Frodo
sokratikos
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat is je cijfer voor "Sia - Breathe me" ?
*RTH* Sia - Breathe me
[11-05-2014]
Verzoekje
Sia Kate Isobelle Furler (Adelaide, 18 december 1975) is een Australische popzangeres/songwriter. Ze is bekend van haar werk met de groep Zero 7 en haar drie studioalbums. In 2008 heeft ze een hit met The Girl You Lost To Cocaine, waarmee ze in onder andere Nederland in de hitlijsten staat. Ook schreef en zong ze het lied uit de finalescene van de populaire Amerikaanse serie Six Feet Under, 'Breathe Me'. Op 18 juni 2010 kwam haar vierde album uit, dat "We Are Born" heette. Hiermee sloeg ze een andere muzikale richting in. Door de single Clap your hands, een up-tempo poprocknummer (en daarmee al heel anders dan bijvoorbeeld Breathe Me), brak Sia door bij een breed internationaal publiek. Het nummer was in meerdere Europese hitlijsten op een hoge notering terug te vinden.
Voor het album Bionic van Christina Aguilera heeft Sia verschillende liedjes geschreven, waarvan er vier daadwerkelijk op het album staan. Voor de soundtrack van de Twilight Saga film Eclipse nam Sia het nummer 'My Love' op.
In 2011 heeft Sia veel samengewerkt met andere artiesten, zoals David Guetta; daar is de grote hit Titanium uit voortgekomen. Sia heeft samen met Flo Rida op 19 december 2011 de single "Wild ones" uitgebracht. In 2012 heeft Sia opnieuw samengewerkt met David Guetta, aan het nummer "She Wolf". In 2012 werkte ze ook mee aan het album "Warrior" van Ke$ha en schreef ze mee aan "Diamonds", de eerste single van Rihanna's zevende studioalbum, wat tot op heden de grootste hit is die Sia heeft geschreven.
We ranken van Sia het nummer Breathe Me van haar 3e album Colour the Small One (2004). Het was de single waarmee ze doorbrak in Denemarken en piekte op #19. In de UK kwam het tot #71. Het nummer is gecoverd door Aiden Grimshaw, Kelly Clarkson en Sarah Brightman; en Butch Clancy maakte een dubstep bootleg remix-versie van het nummer.
live 2007
Verzoekje
Sia Kate Isobelle Furler (Adelaide, 18 december 1975) is een Australische popzangeres/songwriter. Ze is bekend van haar werk met de groep Zero 7 en haar drie studioalbums. In 2008 heeft ze een hit met The Girl You Lost To Cocaine, waarmee ze in onder andere Nederland in de hitlijsten staat. Ook schreef en zong ze het lied uit de finalescene van de populaire Amerikaanse serie Six Feet Under, 'Breathe Me'. Op 18 juni 2010 kwam haar vierde album uit, dat "We Are Born" heette. Hiermee sloeg ze een andere muzikale richting in. Door de single Clap your hands, een up-tempo poprocknummer (en daarmee al heel anders dan bijvoorbeeld Breathe Me), brak Sia door bij een breed internationaal publiek. Het nummer was in meerdere Europese hitlijsten op een hoge notering terug te vinden.
Voor het album Bionic van Christina Aguilera heeft Sia verschillende liedjes geschreven, waarvan er vier daadwerkelijk op het album staan. Voor de soundtrack van de Twilight Saga film Eclipse nam Sia het nummer 'My Love' op.
In 2011 heeft Sia veel samengewerkt met andere artiesten, zoals David Guetta; daar is de grote hit Titanium uit voortgekomen. Sia heeft samen met Flo Rida op 19 december 2011 de single "Wild ones" uitgebracht. In 2012 heeft Sia opnieuw samengewerkt met David Guetta, aan het nummer "She Wolf". In 2012 werkte ze ook mee aan het album "Warrior" van Ke$ha en schreef ze mee aan "Diamonds", de eerste single van Rihanna's zevende studioalbum, wat tot op heden de grootste hit is die Sia heeft geschreven.
We ranken van Sia het nummer Breathe Me van haar 3e album Colour the Small One (2004). Het was de single waarmee ze doorbrak in Denemarken en piekte op #19. In de UK kwam het tot #71. Het nummer is gecoverd door Aiden Grimshaw, Kelly Clarkson en Sarah Brightman; en Butch Clancy maakte een dubstep bootleg remix-versie van het nummer.
live 2007
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53
Re: *RTH* Sia - Breathe me
Waardeloos geneuzel. Een 3
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Schitterend nummer van een bijzonder veelzijdige en getalenteerde dame, (mede)componiste, zangeres, performer. producer(o.a de laatste van Kylie Mynogue) die als een van de weinige artiesten "live" echt iets toevoegt aan haar nummers, ja en sowhat heeft weer eens volledig gelijk als hij zegt dat dit een echte zangeres is, een 10 voor dit alles behalve "waardeloze geneuzel".
Gast- Gast
Best aardig liedeke: 7
- Aantal berichten : 25419
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Een herkenbare stem waar je van moet houden, kan me wel voorstellen dat niet iedereen dat doet. Ik bij vlagen wel, al werkt het niet altijd. Sia heeft een aantal erg mooie nummers gemaakt (solo, maar ook de vocals van een aantal geweldige platen van Zero 7), maar het is niet allemaal even geslaagd. Ik vind dit nummer in het begin teveel geneuzel, de tweede helft is wel een stuk beter. Al met al een ruime 6.
Wat een zeurplaat! Ik kom echt niet hoger dan een 3.
Miennnn- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 3131
Leeftijd : 68
Op zich fijnzinnige muziek, maar de stem van de zangeres kan me maar heel matig bekoren.
Werkt wel goed als slaapmiddel, dat dan weer wel
Een 5.
Werkt wel goed als slaapmiddel, dat dan weer wel
Een 5.
MrJohn- Chief
- Aantal berichten : 16701
Leeftijd : 74
Als ik MrJohn moet geloven zou dit moeten helpen om goed te slapen Van mij krijgt deze ook een 5....
Mirrr- Music-Master
- Aantal berichten : 12297
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60
gejammer voor gevorderen, 2
Jan...- Music-Master
- Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58
Frodo schreef:Hier kan ik nou totaal niet warm van worden. Een 4.
Ook een 4
Led-Zep- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 4538
Registratiedatum : 03-01-10
Leeftijd : 63
geen goed nummer van een getalenteerde zangeres
ik geef een 5
ik geef een 5
kiske- Music-freak
- Aantal berichten : 373
Registratiedatum : 10-03-13
Leeftijd : 59
Beetje rommelig allemaal. Ze kan wel zingen, maar het nummer zit niet lekker in elkaar. Minpuntje is dat ze op een jonge uitvoering van Spreidstand lijkt. Een 5.
PPProfessor- Music-director
- Aantal berichten : 1842
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 67
Hmmm, misschien had ik toch de live-uitvoering moeten nemen om te ranken. Het begin daarvan is mooier gezongen, met minder overslaande stem dan in de studioversie, en de compositie komt er beter tot zijn recht. Een 7
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53
Zowel de muziek als de vocalen zijn dik in orde; een 7.
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16861
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Tja ik ga toch mee met het kamp dit doet me geen ene donder. Het is allemaal een beetje amechtig en ik ga voor een 5.
Vleertje- Music-Master
- Aantal berichten : 6150
Leeftijd : 52
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: