Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Luister mee
luisterlink
Laatste onderwerpen
» September 2024
*RTH* Michael Jackson - Give in to me EmptyVandaag om 1:11 van Grafmat

» Zat. 28-09: Dave's Platenkast
*RTH* Michael Jackson - Give in to me EmptyGisteren om 21:59 van Dave Evans

» Vrijdag 27 september: Catch22!
*RTH* Michael Jackson - Give in to me EmptyGisteren om 19:54 van Timmus

» Prepush 500: jouw tips voor de V500
*RTH* Michael Jackson - Give in to me EmptyGisteren om 13:34 van Mirrr

» Wo 25-09 Sokra zaagt door
*RTH* Michael Jackson - Give in to me Empty26.09.24 17:21 van sokratikos

» *RTH* Tame Impala - Elephant
*RTH* Michael Jackson - Give in to me Empty24.09.24 23:32 van sokratikos

» *RTH* Emilie Simon – Paris j’ai pris perpète
*RTH* Michael Jackson - Give in to me Empty24.09.24 23:26 van sokratikos

» *RTH* Twice as much – Sitting om a fence
*RTH* Michael Jackson - Give in to me Empty24.09.24 23:20 van sokratikos

» Psssssttttt Di. 24 sept.
*RTH* Michael Jackson - Give in to me Empty24.09.24 21:13 van Roche

» Marsha's jukebox (23 september)
*RTH* Michael Jackson - Give in to me Empty24.09.24 0:00 van Marsha

» Introquiz September staat klaar
*RTH* Michael Jackson - Give in to me Empty23.09.24 17:32 van Mies

» *RTH* The Notting Hillbillies - Your Own Sweet Way
*RTH* Michael Jackson - Give in to me Empty22.09.24 20:59 van Timmus

» *RTH* Dire Straits - Brothers in Arms
*RTH* Michael Jackson - Give in to me Empty22.09.24 20:12 van Timmus

» *RTH – Mark Knopfler & James Taylor – Sailing to Philadelphia
*RTH* Michael Jackson - Give in to me Empty22.09.24 20:10 van Timmus

» *RTH* Bayand Barrios - Malayo Man, Malapit Din
*RTH* Michael Jackson - Give in to me Empty22.09.24 17:10 van sokratikos

» *RTH* Smashing Pumpkins - 1979
*RTH* Michael Jackson - Give in to me Empty22.09.24 17:07 van sokratikos

» *RTH* Frank & Nancy Sinatra - Something Stupid
*RTH* Michael Jackson - Give in to me Empty22.09.24 17:04 van sokratikos

» *RTH* Gary U.S. Bonds - Quarter To Three
*RTH* Michael Jackson - Give in to me Empty22.09.24 17:03 van sokratikos

» *RTH* Cliff Bennett & Rebel Rousers - Got To Get You Into My Life
*RTH* Michael Jackson - Give in to me Empty22.09.24 16:59 van sokratikos

» *RTH* Keane - Everybody's Changing
*RTH* Michael Jackson - Give in to me Empty22.09.24 16:56 van sokratikos


*RTH* Michael Jackson - Give in to me

+10
Chevy
snoopy
Frodo
Kaj
Joostvdaa
Mirrr
Jan...
MrJohn
sowhat
Dave Evans
14 plaatsers

Ga naar beneden

Jouw cijfer voor 'Give in to me'

*RTH* Michael Jackson - Give in to me Vote_lcap0%*RTH* Michael Jackson - Give in to me Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Michael Jackson - Give in to me Vote_lcap0%*RTH* Michael Jackson - Give in to me Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Michael Jackson - Give in to me Vote_lcap22%*RTH* Michael Jackson - Give in to me Vote_rcap 22% 
[ 4 ]
*RTH* Michael Jackson - Give in to me Vote_lcap0%*RTH* Michael Jackson - Give in to me Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Michael Jackson - Give in to me Vote_lcap11%*RTH* Michael Jackson - Give in to me Vote_rcap 11% 
[ 2 ]
*RTH* Michael Jackson - Give in to me Vote_lcap6%*RTH* Michael Jackson - Give in to me Vote_rcap 6% 
[ 1 ]
*RTH* Michael Jackson - Give in to me Vote_lcap6%*RTH* Michael Jackson - Give in to me Vote_rcap 6% 
[ 1 ]
*RTH* Michael Jackson - Give in to me Vote_lcap33%*RTH* Michael Jackson - Give in to me Vote_rcap 33% 
[ 6 ]
*RTH* Michael Jackson - Give in to me Vote_lcap17%*RTH* Michael Jackson - Give in to me Vote_rcap 17% 
[ 3 ]
*RTH* Michael Jackson - Give in to me Vote_lcap5%*RTH* Michael Jackson - Give in to me Vote_rcap 5% 
[ 1 ]
 
Totaal aantal stemmen : 18
 
 
Enquête gesloten

*RTH* Michael Jackson - Give in to me Empty *RTH* Michael Jackson - Give in to me

Bericht  Dave Evans 25.02.14 17:46

[25-02-2014]
Give In To Me is een single van Michael Jackson, de zevende afkomstig van zijn album Dangerous. Het nummer bevat een gitaarsolo van Slash. In Nederland werd dit een van de succevolste singles van dit album. Give In To Me scoorde net als Black or White, Remember the Time en Will You Be There een derde plek in de Nederlandse Top 40.



De videoclip van Give In To Me bevat Michael Jackson, die het nummer brengt op een podium bij een indoor rock concert, samen met de ex-leden van Guns N' Roses Slash, Gilby Clarke en Teddy Andreadis. Aan het einde van de clip zorgt slecht functionerende techniek voor vonken over het podium, waardoor Michael Jackson moet dansen, terwijl je de elektriciteit over zijn lichaam ziet gaan.

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25373
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Michael Jackson - Give in to me Empty Re: *RTH* Michael Jackson - Give in to me

Bericht  sowhat 25.02.14 18:03

Ik houd al niet van zijn muziek en als hij er ook nog artiesten bij haalt van een groep die ik vreselijk vind dan wordt het alleen maar slechter. Nog een 3, omdat het idee van deze samenwerking origineel is.

_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18966
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Michael Jackson - Give in to me Empty Re: *RTH* Michael Jackson - Give in to me

Bericht  MrJohn 25.02.14 19:56

Het moge bekend zijn, dat ik geen MJ fan ben, maar ik moet erkennen, dat deze RTH wel enige echte passie vertoont.

Een 6.
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16690
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Michael Jackson - Give in to me Empty Re: *RTH* Michael Jackson - Give in to me

Bericht  Jan... 25.02.14 20:00

Ik hou weer wel van MJ, maar dit vind ik duidelijk een van zijn mindere. Onsamenhangend ja... Zelfs Slash kon het nummer niet redden, 3...
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Michael Jackson - Give in to me Empty Re: *RTH* Michael Jackson - Give in to me

Bericht  Mirrr 25.02.14 22:15

MJ heeft goeie nummers maar deze vind ik wat minder, een 5....
Mirrr
Mirrr
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 12227
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Michael Jackson - Give in to me Empty Re: *RTH* Michael Jackson - Give in to me

Bericht  Joostvdaa 25.02.14 23:44

MrJohn schreef:Het moge bekend zijn, dat ik geen MJ fan ben, maar ik moet erkennen, dat deze RTH wel enige echte passie vertoont.

Je kunt veel van MJ zeggen, maar behoudens op het slappe 'Invincible' en het nep-album 'Michael' legt hij altijd veel emotie in zijn songs naar mijn mening. Maar je moet ervan houden en soms is het me ook een beetje té. Ik ben wel een liefhebber van zijn muziek, maar het probleem vind ik dat geen enkel album een consistent hoog niveau haalt. Er staan altijd kneiters op en een paar kutplaten. De RtH valt er een beetje tussenin: een aardige plaat maar in de verste verte niet zijn beste. Een keurige 7 dan ook.
Joostvdaa
Joostvdaa
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3141
Registratiedatum : 24-09-12
Leeftijd : 38
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://www.last.fm/user/joostvdaa

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Michael Jackson - Give in to me Empty Re: *RTH* Michael Jackson - Give in to me

Bericht  Gast 26.02.14 7:33



Hoewel beide heren zowel die Jackson als die enorm overgewaardeerde Slash beide bij mij onder het hoofdstuk "hopeloze muzikale droplullen" te vinden zijn, is dit nummer toch wel een bewijs voor de stelling dat er soms iets goeds kan ontstaan uit iets heel slecht.

Op de een of andere manier werkt deze combinatie uitstekend en is het zelfs jammer te noemen dat we nooit zullen weten hoe of deze muzikale vrijage was afgelopen, voor deze geslaagde poging in ieder geval een 8.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Michael Jackson - Give in to me Empty Re: *RTH* Michael Jackson - Give in to me

Bericht  Kaj 26.02.14 10:12

Ik vind het een van MJ's beste nummers eigenlijk. Nu zegt dat niet per se alles, want ik heb hem niet per se héél hoog op m'n muzikale smaakladder staan, maar dit is gewoon erg fijn. Een 8!
Kaj
Kaj
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3997
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Maastricht

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Michael Jackson - Give in to me Empty Re: *RTH* Michael Jackson - Give in to me

Bericht  Frodo 26.02.14 17:14

Er zijn echt wel nummers van Michael Jackson die ik goed vind, al zijn ze zwaar in de minderheid. Maar daar behoort dit nietszeggende deuntje natuurlijk niet bij. Dit is weer zo'n voorbeeld van een liedje dat indien het door een onbekende artiest zou zijn opgenomen totaal onopgemerkt een flop zou zijn geworden.

Een 3.
Frodo
Frodo
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7322
Registratiedatum : 29-12-09

http://www.eyecatcherdordrecht.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Michael Jackson - Give in to me Empty Re: *RTH* Michael Jackson - Give in to me

Bericht  snoopy 26.02.14 17:39

Ik vind dit ook één van zijn beste nummers.....een 3.....need i say more???
snoopy
snoopy
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 2902
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 64
Woonplaats : Assen

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Michael Jackson - Give in to me Empty Re: *RTH* Michael Jackson - Give in to me

Bericht  Chevy 26.02.14 19:44

Sommigen zouden een meesterwerk nog niet herkennen als het recht voor hun neus gepresenteerd wordt. Sad

Ik snap de haat niet op MJ, vooral omdat zijn muziek doorgaans zo verdomd sterk in elkaar steekt. Scheurend en schreeuwend leverde hij hier m.i. zijn meesterwerk mee af. Dat Slash hier en passant ook nog eens zijn beste solo aflevert, zegt genoeg over hoe geweldig dit nummer is!
Chevy
Chevy
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1584
Registratiedatum : 13-02-11
Leeftijd : 30

http://www.musicmeter.nl/user/29172

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Michael Jackson - Give in to me Empty Re: *RTH* Michael Jackson - Give in to me

Bericht  Frodo 26.02.14 20:25

Chevy schreef:Sommigen zouden een meesterwerk nog niet herkennen als het recht voor hun neus gepresenteerd wordt. Sad

Ik snap de haat niet op MJ, vooral omdat zijn muziek doorgaans zo verdomd sterk in elkaar steekt. Scheurend en schreeuwend leverde hij hier m.i. zijn meesterwerk mee af. Dat Slash hier en passant ook nog eens zijn beste solo aflevert, zegt genoeg over hoe geweldig dit nummer is!
Ook een 3?
Frodo
Frodo
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7322
Registratiedatum : 29-12-09

http://www.eyecatcherdordrecht.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Michael Jackson - Give in to me Empty Re: *RTH* Michael Jackson - Give in to me

Bericht  Timmus 26.02.14 20:33

Frodo schreef:
Chevy schreef:Sommigen zouden een meesterwerk nog niet herkennen als het recht voor hun neus gepresenteerd wordt. Sad

Ik snap de haat niet op MJ, vooral omdat zijn muziek doorgaans zo verdomd sterk in elkaar steekt. Scheurend en schreeuwend leverde hij hier m.i. zijn meesterwerk mee af. Dat Slash hier en passant ook nog eens zijn beste solo aflevert, zegt genoeg over hoe geweldig dit nummer is!
Ook een 3?

Jeutje, wat flauw.
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16785
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Michael Jackson - Give in to me Empty Re: *RTH* Michael Jackson - Give in to me

Bericht  Timmus 28.02.14 19:53

Alleen vanwege de muziek al geweldig, en de stem van MJ, die hier boven zichzelf uitstijgt, maakt het helemaal af. Dit is een 10.
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16785
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Michael Jackson - Give in to me Empty Re: *RTH* Michael Jackson - Give in to me

Bericht  sokratikos 01.03.14 17:03

Thriller is in mijn tienerjaren dermate in mn muzikale ziel ingekerfd dat geen enkel ander album van MJ dat nog zal kunnen evenaren. Een groot liefhebber van zijn muziek ben ik niet, maar sommige nummers zijn wel genieten hoor. Kan me dan ook vinden in wat Joost zei, dat op zijn albums grote verschillen tussen de nummers bestaan. En als je al die goede nummers tussen de over-the-top-meuk uitvist en bij elkaar voegt, dan zijn het er stiekum toch behoorlijk veel. De RTH hoort daar voor mij ook bij - en Slash kan echt wel een potje gitaarspelen hoor, niet alleen hier. In het begin vond ik Give In To Me weinig aan, maar het is gestaag gegroeid. Een iets naar boven afgeronde 8

_________________
Alle mensen worden vrij en gelijk in waardigheid en rechten geboren. Zij zijn begiftigd met verstand en geweten, en behoren zich jegens elkander in een geest van broederschap te gedragen. Art 1 UVRM
sokratikos
sokratikos
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 10239
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53
Woonplaats : Nijmegen, NL, Europa, Aarde, Wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Michael Jackson - Give in to me Empty Re: *RTH* Michael Jackson - Give in to me

Bericht  forzautregivo 05.03.14 0:05

Emotie van MJ is geen garantie voor goede muziek (neem Earth Song of Heal The World, brrrrrrrrrr) maar in dit nummer is er een perfecte match tussen het nummer en zijn emotievolle stem. Ben geen bijzonder groot liefhebber, maar een legende is hij wel. Een 8 voor dit werkje

_________________
If I agreed with you we'd both be wrong
forzautregivo
forzautregivo
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 5387
Registratiedatum : 09-10-12
Leeftijd : 34
Woonplaats : Amsterdam

http://www.last.fm/user/forzautregivo

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Michael Jackson - Give in to me Empty Re: *RTH* Michael Jackson - Give in to me

Bericht  Ries 05.03.14 10:23

Hak op de spreekwoordelijke tak nummer! 1 van de slechtste MJ nummers. Geef dit een 5
Ries
Ries
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7098
Registratiedatum : 06-01-10
Leeftijd : 54
Woonplaats : Hoogeveen

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Michael Jackson - Give in to me Empty Re: *RTH* Michael Jackson - Give in to me

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum