Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Luister mee
luisterlink
Laatste onderwerpen
» Steunfonds 26: 30 juni t/m 6 juli 2024
*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night EmptyVandaag om 4:03 pm van sowhat

» Glastonbury Dag 2 Juni 2024
*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night EmptyVandaag om 6:53 am van Boebstie

» Juni 2024
*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night EmptyVandaag om 1:34 am van Grafmat

» Steunfonds 25: 23 t/m 29 juni 2024
*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night EmptyGisteren om 6:59 pm van MrJohn

» *RTH* Janse Bagge Band - Sollicitere
*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night EmptyGisteren om 1:43 pm van sowhat

» *RTH* Janet Jackson – All for you
*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night EmptyGisteren om 1:42 pm van sowhat

» *RTH* Hans Dorrestijn – Meryl Streep
*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night EmptyGisteren om 1:41 pm van sowhat

» *RTH* Drs. P - Veteraan
*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night EmptyGisteren om 1:36 pm van sowhat

» *RTH* Special D – Nothing I won’t do
*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night EmptyGisteren om 1:33 pm van sowhat

» *RTH* Full house – Standing on the inside
*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night EmptyGisteren om 1:29 pm van sowhat

» Zat. 29-06: Orinoco Weekendsjowww
*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night EmptyGisteren om 12:26 pm van Dave Evans

» Glastonbury Part I vrijdag 28 juni 2024
*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night EmptyGisteren om 7:39 am van Boebstie

» De Muzikale strijd der EK landen
*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night Emptyvr jun 28, 2024 11:05 pm van Mauricedegier

» De Muzikale strijd der EK landen 1/8 finale-4
*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night Emptyvr jun 28, 2024 11:01 pm van Mauricedegier

» De Muzikale strijd der EK landen 1/8 finale-3
*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night Emptyvr jun 28, 2024 10:56 pm van Mauricedegier

» De Muzikale strijd der EK landen 1/8 finale-2
*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night Emptyvr jun 28, 2024 10:47 pm van Mauricedegier

» De Muzikale strijd der EK landen 1/8 finale-1
*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night Emptyvr jun 28, 2024 10:35 pm van Mauricedegier

» Vrijdag 28-06: Catch 22 & Weekendstart
*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night Emptyvr jun 28, 2024 4:11 pm van Kaj

» Wo 26-06 Sokra zaagt door
*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night Emptydo jun 27, 2024 5:47 pm van sokratikos

» Timmus presents: de beste albums van 2023
*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night Emptydi jun 25, 2024 7:15 pm van Timmus


*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night

+5
Frodo
Joostvdaa
sowhat
Jan...
Dave Evans
9 plaatsers

Ga naar beneden

Jouw cijfer voor 'Oh Holy Night'

*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night Vote_lcap50%*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night Vote_rcap 50% 
[ 6 ]
*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night Vote_lcap0%*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night Vote_lcap17%*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night Vote_rcap 17% 
[ 2 ]
*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night Vote_lcap8%*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night Vote_rcap 8% 
[ 1 ]
*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night Vote_lcap0%*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night Vote_lcap0%*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night Vote_lcap8%*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night Vote_rcap 8% 
[ 1 ]
*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night Vote_lcap8%*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night Vote_rcap 8% 
[ 1 ]
*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night Vote_lcap8%*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night Vote_rcap 8% 
[ 1 ]
*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night Vote_lcap0%*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
 
Totaal aantal stemmen : 12
 
 
Enquête gesloten

*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night Empty *RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night

Bericht  Dave Evans do dec 19, 2013 6:30 pm

[19-12-2013]
Ik neem de gok! Het zal wel éénen regenen maar het is tijd voor een echte Kerstplaat in de RTH!
En oja het is natuurlijk ook om de Kerstkrant ehh Kerstkrans van Sowhat te promoten, want Sowhat pretendeert altijd de meeste gospels in zijn lijst te hebben Wink



Mariah Carey (Huntington, New York, 27 maart 1970[1]) is een Amerikaanse pop-/R&B-zangeres, producer en actrice. Ze debuteerde in 1990 en zag haar eerste vijf singles naar nr. 1 in de Amerikaanse top 100 gaan. Na haar huwelijk met haar manager, Tommy Mottola, groeide haar succes en werd Carey de meest succesvolle act van haar label.

In 1997 scheidde Carey van Mottola en bracht meer R&B-elementen in haar muziek. Na een korte periode van succes daalde haar populariteit tot ongekende diepten in 2001. In dit jaar verliet Carey haar label Columbia Records voor Virgin, maar werd door Virgin ontslagen. Ondertussen bracht ze de semi-autobiografische film Glitter uit, waarin ze zelf een hoofdrol speelde - de film werd door critici gelaakt als een van de slechtste films aller tijden en was een factor in Careys emotionele en fysieke teloorgang, waar in de media veel over geschreven werd. In 2002 sloot Carey een deal met Island Records en keerde terug naar de top van de muziekwereld met het album The Emancipation of Mimi in 2005.

Mariah Carey heeft wereldwijd zo'n 200 miljoen albums en 75 miljoen singles en video's/dvd's/blu-rays verkocht, waarmee ze een van de bestverkopende artiesten aller tijden is. Bij de World Music Awards in 2000 werd Carey uitgeroepen tot de bestverkopende vrouwelijke artiest van het millennium. De Recording Industry Ascociation of America (RIAA) erkent Carey als de derde bestverkopende vrouwelijke artiest ter wereld en de zeventiende bestverkopende artiest in het algemeen, met de verkoop van zo'n 63 miljoen albums in de Verenigde Staten. Buiten haar commerciële successen is Carey de winnares van vijf Grammy Awards en staat ze bekend om haar vocaal bereik van vijf octaven, haar fluitregister en de kracht van haar stem.


2010


_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25312
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night Empty Re: *RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night

Bericht  Jan... do dec 19, 2013 7:24 pm

Kolder in den kop, Dave??? Mijn god, met alle respect als zij gaat galmen dan krijg ik kriebels over mn hele lichaam.
1
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night Empty Re: *RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night

Bericht  sowhat do dec 19, 2013 7:43 pm

Dank voor promotie van de Kerstkrans, Dave! Kijkt allen in het betreffende topic of klik de Kerstkrans!

Dat van die gospels pretendeer ik niet alleen, ik heb het bij de sowhat-factor ook geconstateerd.

Mariah is Technisch een van de beste zangeressen ter wereld. Dat ik desondanks maar 1 liedje van haar in mijn lijst heb, is omdat ze in het zingen weinig eigen gevoel, zeg maar emotie, legt. Met kerstliedjes is dat anders, dat zit wel goed bij haar. Dit zingt ze werkelijk prachtig, ik geniet er van hoe ze dit zingt. Maar omdat dit een vreselijk saaie gospel is, kom ik toch niet verder dan een 7.

_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18816
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night Empty Re: *RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night

Bericht  Gast do dec 19, 2013 9:37 pm



Is er nu echt geen ontkomen aan??

Voor deze draak een 1 en dat terwijl er ook leuke zijn.....


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night Empty Re: *RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night

Bericht  Joostvdaa vr dec 20, 2013 12:53 pm

sowhat schreef:Mariah is Technisch een van de beste zangeressen ter wereld. Dat ik desondanks maar 1 liedje van haar in mijn lijst heb, is omdat ze in het zingen weinig eigen gevoel, zeg maar emotie, legt. Met kerstliedjes is dat anders, dat zit wel goed bij haar. Dit zingt ze werkelijk prachtig, ik geniet er van hoe ze dit zingt. Maar omdat dit een vreselijk saaie gospel is, kom ik toch niet verder dan een 7.

Hier ben ik het in grote lijnen wel mee eens. Ze zingt technisch altijd perfect, alleen maakt ze van die vreselijke muziek. Ik voel de emotie hier niet van afspatten in het rustige gedeelte, terwijl ik de uitbarstingen later weer te overdreven vind. Daar komt bij dat ik dit nummer sowieso, in welke uitvoering dan ook, al matig vind. Daardoor kan ik er toch echt niet meer dan een 4 van maken.
Joostvdaa
Joostvdaa
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3141
Registratiedatum : 24-09-12
Leeftijd : 38
Woonplaats : 's-Hertogenbosch

http://www.last.fm/user/joostvdaa

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night Empty Re: *RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night

Bericht  Frodo vr dec 20, 2013 4:28 pm

Ik wil best geloven dat Mariah Carey een goede zangeres is. Maar om dat te bewijzen zou ze dat eerst eens moeten gaan doen.

Want ongeacht je smaak of persoonlijke voorkeur: gillen is niet hetzelfde als zingen.

En in dit plaatje gilt ze. Geen discussie mogelijk.

Daarom dus een beargumenteerde 1.
Frodo
Frodo
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7303
Registratiedatum : 29-12-09

http://www.eyecatcherdordrecht.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night Empty Re: *RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night

Bericht  Vleertje vr dec 20, 2013 4:47 pm

Deze vrouw heeft een fantastisch lichaam ik zou graag willen ruilen. Verder is dat het enige wat ik fantastisch aan haar vind. Ze gilt inderdaad maar wat op dit kerstnummer. Nu hou ik al niet van kerstliedjes maar deze krijgt een keiharde 1.
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : De wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night Empty Re: *RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night

Bericht  MrJohn vr dec 20, 2013 7:32 pm

Er zijn prachtige kerstliederen, maar Mariah Carey is een bijzonder nietszeggende spreek-/zingpop. Zonder enige emotie en met gillende uithalen, daardoor erg eng.

Vanwege de kerstgedachte nog een 3.

Ik prefereer deze . Al na de eerste tonen wordt men overweldigd, gedragen emotie en een zinderende toon. Mariah mag hooguit haar veters strikken...oh wacht....zelfs dat niet. Stel je voor  Smile 

MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16687
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night Empty Re: *RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night

Bericht  sokratikos vr dec 20, 2013 10:16 pm

5 octaven bereik, dat is echt veel, en vereist zangtechniek, maar hoe kan t dan toch dat ik nog niet 1 lekker gezongen nr van Mariah Carey heb gehoord. Inderdaad, de emotie ontbreekt, van allerlei vibrato-kunstjes, hoge nootjes alsof ze uit de violin-functie (fabrieksstandaard) van een synth komen, van die typische R&B-toonvallen en -toonstijgingen waarvan ik persoonlijk gruwel. Het is een heuse beproeving dit uit te zitten. De bewonderende gezichtjes van de kleine meisjes daar in die kerk maakten t wat dragelijker. Natuurlijk doe ik mee met de voorspelde 1-en-regen.

_________________
Alle mensen worden vrij en gelijk in waardigheid en rechten geboren. Zij zijn begiftigd met verstand en geweten, en behoren zich jegens elkander in een geest van broederschap te gedragen. Art 1 UVRM
sokratikos
sokratikos
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 10005
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53
Woonplaats : Nijmegen, NL, Europa, Aarde, Wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night Empty Re: *RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night

Bericht  Mirrr ma dec 23, 2013 9:54 pm

Oh ik krijg al de kriebels als ik Mariah Blery zie (en vooral hoor), niks voor mij dit, een 3....
Mirrr
Mirrr
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 12105
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night Empty Re: *RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night

Bericht  Gast ma feb 10, 2014 2:27 pm

Vleertje schreef:Deze vrouw heeft een fantastisch lichaam ik zou graag willen ruilen. Verder is dat het enige wat ik fantastisch aan haar vind. Ze gilt inderdaad maar wat op dit kerstnummer. Nu hou ik al niet van kerstliedjes maar deze krijgt een keiharde 1.

VLEER !!!!!!!!!!!! G E N I E T E N......................

http://www.dailystar.co.uk/showbiz/364670/CLEAVAGE-DIVA-Mariah-Carey-proves-she-s-queen-of-bust-flashing-in-a-slashed-chest-corset

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night Empty Re: *RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night

Bericht  sowhat ma feb 10, 2014 3:43 pm

Dank je vriend Journey. Mijn Engels is niet zo best, maar de foto's begrijp ik wel Smile

_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18816
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night Empty Re: *RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night

Bericht  Vleertje ma feb 10, 2014 6:48 pm

Ik ga voorlopig toch nog maar niet in zo'n jurkje rondlopen. Lijkt me wat frisjes.
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : De wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night Empty Re: *RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night

Bericht  Frodo ma feb 10, 2014 8:55 pm

Mag ik dan nog even toevoegen dat ik haar spuuglelijk vind, en dat ze beter een burka aan kan trekken?

Ja, dat mag ik!  Very Happy 
Frodo
Frodo
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7303
Registratiedatum : 29-12-09

http://www.eyecatcherdordrecht.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night Empty Re: *RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night

Bericht  sowhat ma feb 10, 2014 9:46 pm

Vriend Frodo, ik zie liever haar in haar blote kont dan jou in je zondagse pak

_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18816
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night Empty Re: *RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night

Bericht  Frodo ma feb 10, 2014 9:54 pm

Sommige mensen zijn nu eenmaal heel snel tevreden.
Frodo
Frodo
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7303
Registratiedatum : 29-12-09

http://www.eyecatcherdordrecht.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night Empty Re: *RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night

Bericht  MrJohn ma feb 10, 2014 11:09 pm

Een beetje decollete tonen en dan ben je gelijk mooi en geaccepteerd ?

Wat een affront voor het vrouwelijke deel van de mensheid !
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16687
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night Empty Re: *RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night

Bericht  sowhat ma feb 10, 2014 11:35 pm

Wat een onzin weer! Ik heb haar altijd prachtig gevonden, met of zonder decolleté!

_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18816
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night Empty Re: *RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night

Bericht  Gast di feb 11, 2014 12:03 am



Nee Vleer, dat snap ik, want ik zou er zelf ook niet aan moeten denken om er zo bij te gaan lopen, trouwens met een cupje dubbel AA zou ik voor sint Joducus zitten op die grand piano, maar wat een lijf heb dat wijf brrrrr en brrrrr godsamme je mag er toch eens zo uitzien op je 43e.

Ach beste vriend Mahatma YogiYoga SoWhat laat die verzuurde schraalhanzen die slechts nog tot waardeloos puinpoedergruisafval vermalen cojones bezitten en van daar uit van mening zijn hun azijnpisserij over de wereld te mogen en kunnen uitstrooien als ware hun uitspraken het mantra voor de mensheid toch lekker met hun verzuurde augurkjes spelen, who gives a fuck anyway?? ik niet in ieder geval want ik denk en vind net als Dame Vleer dat Marietje een fantastisch lijf heeft, als ik vrouw zou wezen had ik er ook gelijk mee geruild om daarna ook subiet pot tot op het bot te worden dat dan weer wel gna gna gna................

En verder beperk ik me tot de aangepaste quote uit de vermaarde serie It Ain't Half Hot Mum waarin de Sergant-Majoor tegen zijn "vermeende" zoon altijd zei, Lovely Boy, You've got nice shoulders, boy Show em, Show, em en die nu tegen Marietje zou zeggen, Lovely Girl, You've got nice boobs girl, Show em, Show em!!!!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night Empty Re: *RTH* Mariah Carey - Oh Holy Night

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum