Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Luister mee
luisterlink
Laatste onderwerpen
» Prepush 500: jouw tips voor de V500
*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 EmptyGisteren om 19:36 van Flyboy

» *RTH* Magazine - Shot by Both Sides
*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 EmptyGisteren om 16:23 van sokratikos

» *RTH* Muse - Sunburn
*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 EmptyGisteren om 16:10 van sokratikos

» *RTH* Genesis - Tonight Tonight Tonight
*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 EmptyGisteren om 15:57 van sokratikos

» *RTH* T. Rex - Jeepster
*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 EmptyGisteren om 15:36 van sokratikos

» *RTH* Jim Diamond - I Should Have Known Better
*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 EmptyGisteren om 14:59 van sokratikos

» *RTH* Gal Costa - Que Pena (Ele Já Não Gosta Mais de Mim)
*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 EmptyGisteren om 14:40 van sokratikos

» *RTH* Gerry & The Pacemakers - It's Gonna Be Alright
*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 EmptyGisteren om 14:19 van sokratikos

» *RTH* The Telescopes - Flying
*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 EmptyGisteren om 12:26 van sowhat

» *RTH* Captain & Tennille - Love Will Keep Us Together
*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 EmptyGisteren om 12:24 van sowhat

» *RTH* Suzie - Johnny Loves Me
*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 EmptyGisteren om 12:23 van sowhat

» *RTH* Brownie Dutch – Stupid kind of lover (live)
*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 EmptyGisteren om 12:18 van sowhat

» *RTH* Sjef van Oekel – Zuurkool met vette jus
*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 EmptyGisteren om 12:16 van sowhat

» *RTH* Dandy Warhols – Everyday should be a holiday
*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 EmptyGisteren om 12:14 van sowhat

» *RTH* Billie Eilish – No time to die
*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 EmptyGisteren om 12:12 van sowhat

» *RTH* Paul de Leeuw - Bejaarden
*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 EmptyGisteren om 12:06 van sowhat

» *RTH* First class - Beach baby
*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 EmptyGisteren om 12:03 van sowhat

» Oktober 2024
*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 Empty04.10.24 23:54 van Timmus

» Introquiz Oktober staat klaar
*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 Empty04.10.24 22:31 van Mies

» Za. 5 oktober: Orinoco Weekendsjoowww
*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 Empty04.10.24 20:51 van Grafmat


*RTH* Muse - Map of the Problematique (live)

+15
Mirrr
Paul
LarryMullen
sokratikos
Keano
PPProfessor
Miennnn
MrJohn
Vleertje
sowhat
Kasper
Grafmat
Jan...
Dutchzaphod
Dave Evans
19 plaatsers

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Jouw cijfer voor 'Map of the problematique'

*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 Vote_lcap11%*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 Vote_rcap 11% 
[ 3 ]
*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 Vote_lcap7%*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 Vote_rcap 7% 
[ 2 ]
*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 Vote_lcap4%*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 Vote_rcap 4% 
[ 1 ]
*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 Vote_lcap4%*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 Vote_rcap 4% 
[ 1 ]
*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 Vote_lcap7%*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 Vote_rcap 7% 
[ 2 ]
*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 Vote_lcap4%*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 Vote_rcap 4% 
[ 1 ]
*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 Vote_lcap7%*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 Vote_rcap 7% 
[ 2 ]
*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 Vote_lcap22%*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 Vote_rcap 22% 
[ 6 ]
*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 Vote_lcap19%*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 Vote_rcap 19% 
[ 5 ]
*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 Vote_lcap15%*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 Vote_rcap 15% 
[ 4 ]
 
Totaal aantal stemmen : 27
 
 
Enquête gesloten

*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Muse - Map of the Problematique (live)

Bericht  MrJohn 04.05.12 0:59

Dutch, ieder vogeltje zingt zoals ie gebekt is. Sommigen doen dat (ook gericht op de persoon) grover dan anderen.

Rustig laten gaan, je muzikale inbreng blijft hier dringend gewenst !

MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16691
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 74

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Muse - Map of the Problematique (live)

Bericht  Jan... 04.05.12 9:49

Het is altijd hetzelfde liedje, Muse komt eraan en ik krijg een waas voor mijn ogen. Ik vind het vreselijke muziek en al dat kudde-gedrag, dat gaat gewoon fout. Maar ja, waar ben ik vredesnaam grof? Ik zit ook niet echt op de persoon, ok ik lees het woord muzikaal opvoeden van Renata en evolutie van Dave en ik sla ermee aan de haal. En ik laat mijn fantasie gaan. Dat is niet goed en veel mensen begrijpen dat dan niet maar ik kan het gewoon niet laten.

Je hebt gewoon een zeer fantieke meerderheid Muse en wel heel krappe minderheid Muse-tegenstander, maar wel heel fanatiek. En dat gaat altijd fout. Aan dat heilige huisje Muse mag je niet zitten. Als er mensen beledigd zijn, dan vind ik dat oprecht jammer.

1 ding weet ik zeker, aan mijn muzikale opvattingen is niks mis mee en ik ben geen flapdrol, want dat vind ik wel grof.En dat hier goeden en slechten aanwezig zijn, dat hou je altijd, het is hier niet het paradijs met alleen maar gelijk gestemden.




Laatst aangepast door jan1966 op 04.05.12 10:06; in totaal 1 keer bewerkt
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Muse - Map of the Problematique (live)

Bericht  PPProfessor 04.05.12 10:01

Hahaha Jan, dat laatste bepalen wij wel Smile Smile Smile Dutch, is toch heerlijk, de verschillende geluiden hier. Stel je toch voor dat we elkaar allemaal nabouwen (of is het nabauwen). Dan is er meteen geen reet meer aan. En de beeldspraken van de 1 zijn wat plastischer of bombastischer dan die van de ander. Ik denk dat iedereen die RTH volgt bijna wekelijks ook enorm prettig verrast wordt door een onbekend of weggezakt nummer dat vanaf dat moment bij je eigen bagage gaat horen. Bij mij werkt het in elk geval wel zo. Een totale win-win situatie dus dit topic. Sommige bands/acts vertonen inderdaad een enorme bandbreedte tussen ergernis en bewondering. Dave en Raver kunnen daar zo een top40 van samenstellen: dat zijn namelijk de nummers met de grootste standaardafwijking. De commentaren daarbij zijn ook het meest temperamentvol, dat lijkt me logisch. Veel Banane iedereen dit weekend Very Happy


Laatst aangepast door PPProfessor op 04.05.12 10:04; in totaal 1 keer bewerkt

PPProfessor
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1842
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 67
Woonplaats : Weesp

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Muse - Map of the Problematique (live)

Bericht  Vleertje 04.05.12 10:04

Misschien valt het kudde gedrag hier eigenlijk nog wel mee. Ik zie namelijk cijfers over de hele linie voorbijkomen van 1 tot en met 10. Eigenlijk scoren ze helemaal niet zo hoog als je gaat kijken naar de Venus in Furs van de Velvet Underground eerder deze week die scoorden volgens mij gemiddeld hoger dan Muse zelfs. Had ik persoonlijk niet verwacht. (overigens is het natuurlijk meer dan terecht want de VU is natuurlijk veel beter dan muse maar goed dat is mijn persoonlijke mening)

Het valt me op dat er momenteel op heel veel slakken zout gelegd word en veel dingen verkeer geinterpreteerd worden. En ja soms zijn de meningen hier scherp en soms krijg je daar een reactie op waarvan je zelf denkt huh maar zo scherp was ik toch niet. Als je dan nog eens goed naar je eigen woorden terug kijkt, het moment van plaatsen en een beetje in leeft in hoe het bij een ander kan overkomen kun je tot conclusie komen dat je misschien wel een tikkie hard bent geweest. Ook de lezer zou soms beter eerst even woede aanval moeten laten zakken op het moment dat ie iets leest en niet meteen gaan typen. Als je het een paar keer herleest voordat je reageert kan het zijn dat je inmiddels ingezien hebt dat je een bericht hebt geplaatst waar je zelf wellicht wel wat uitgelokt was. Of dat je je kennelijk persoonlijk voelt aangevallen omdat iemand iets wat jij heel mooi vind afkraakt. Ja dat laatste dat is nou eenmaal een risico met een forum vol verschillende mensen en verschillende smaken. Maar bedenk wel dat als iemand jouw band niet leuk vind en afkraakt tot het bot dat het dan om de band gaat en niet om jou persoonlijk.

Nou loop ik hier inmiddels zelf al een hele poos mee. Ken deze en gene wat beter heb wat mensen irl gezien en ik raak er niet meer zo snel van van de kook. Tegen die mensen kan ik zeggen dat het hier er soms wat hard aan toe gaat maar dat de mensen irl gewoon hardstikke schattig en aardig zijn. Wat voor de 1 een geintje is is voor de ander een belediging. Probeer niet overal keihard in te gaan als je irritatie voelt kun je ook volstaan met een bijvoorbeeld prive berichtje waarin je vraagt hoe de schrijver het bedoeld heeft.

Overigens zou ik het persoonlijk jammer vinden als de sfeer hier zo word dat men continu zo op zijn woorden moet letten dat men zichzelf moet censureren. Het is fijn dat we allemaal verschillend zijn zoals we zijn.

En dan hoop ik dat de volle maan hier op het forum weer snel gaat afnemen. Laughing
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : De wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Muse - Map of the Problematique (live)

Bericht  Gast 04.05.12 11:28

Als ze naar lowlands komen dit jaar ga ik direct mijn kaartje verkopen.

1 plaatje kan ik nog waarderen, maar voor de rest is het echt prut. Grappig overigens dat ik alleen op dit forum mensen deze meuk de hoogte in stuwen.

Scheitband!
En voel je je persoonlijk aangesproken, kom maar op!

Oja cijfer....een 2. Very Happy Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Muse - Map of the Problematique (live)

Bericht  Miennnn 04.05.12 11:38

Misschien kunnen de muzieknoten erbij worden gezet? lol!

Waar heb ik dat meer gelezen Question Very Happy
Miennnn
Miennnn
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3130
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 68

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Muse - Map of the Problematique (live)

Bericht  Keano 04.05.12 12:25

Ik ben niet zo'n fan van Muse zoals sommigen hier, maar nummers als Starlight en The Resistance gaan er in als zoete koek. Deze vind ik ietsje minder, maar nog altijd goed voor een naar boven afgeronde 6.5.
Keano
Keano
Music-freak
Music-freak

Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 05-11-11
Leeftijd : 40
Woonplaats : Geldrop

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Muse - Map of the Problematique (live)

Bericht  Keano 04.05.12 12:30

Ik snap trouwens niet dat mensen hier geirriteerd kunnen raken van de smaak van anderen..

Laat iedereen zijn eigen ding doen en als iemand drie weken lang 3 cd's van Muse op repeat wil zetten, moet diegene dat lekker zelf weten.

Zo heb ik gisteren nog met een nichtje de Hippie Shake van K3 staan doen en ik moet toegeven dat ik er nog blijer van werd dan dat ik al was Wink

Conclusie: leven en laten leven.
Keano
Keano
Music-freak
Music-freak

Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 05-11-11
Leeftijd : 40
Woonplaats : Geldrop

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Muse - Map of the Problematique (live)

Bericht  sowhat 04.05.12 12:37

Briljante post, Keano!

_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18987
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Muse - Map of the Problematique (live)

Bericht  Gast 04.05.12 12:48

Idd helemaal met Sowhat eens... Het is dat dit geen facebook is en ik je reactie/post niet kan 'like-en', Keano... Anders had ik dat zeker gedaan! Maar daarom doe ik het dan maar even zo: Yes Ook nog even een duimpje: Yes trouwens voor de post van Vleer! Maar we hebben het daar gisteren ook al even over gehad in de chat...

Ach, zo erg voelde ik me nou ook weer niet aangevallen door je post hoor, Jan... Nogmaals ook ik ben niet zo Muse-lyrisch als de meesten hier, maar ik kan deze band wel steeds beter waarderen inmiddels... Misschien was mijn post idd wel een beetje 'overtrokken' vooral met dat 'muzikale-opvoeding' dat had ik idd beter kunnen weglaten... Maar om af te sluiten met de wijze woorden van Keano: 'Leven en laten leven!'


Laatst aangepast door Renata1984 op 04.05.12 13:10; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Muse - Map of the Problematique (live)

Bericht  Keano 04.05.12 13:00

Like! Wink Yes
Keano
Keano
Music-freak
Music-freak

Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 05-11-11
Leeftijd : 40
Woonplaats : Geldrop

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Muse - Map of the Problematique (live)

Bericht  Jan... 04.05.12 13:07

Renata1984 schreef:Idd helemaal met Sowhat eens... Het is dat dit geen facebook is en ik je reactie/post niet kan 'like-en', Keano... Anders had ik dat zeker gedaan! Maar daarom doe ik het dan maar even zo: Yes Ook nog even een duimpje: Yes trouwens voor de post van Vleer! Maar we hebben het daar gisteren ook al even over gehad in de chat...

Ach, zo erg voelde ik me nou ook weer niet aangevallen door je post, hoor Jan... Nogmaals ook ik ben niet zo Muse-lyrisch als de meesten hier, maar nogmaals ik kan deze band wel steeds beter waarderen inmiddels... Misschien was mijn post idd wel een beetje 'overtrokken' vooral met dat 'muzikale-opvoeding' dat had ik idd beter kunnen weglaten... Maar om af te sluiten met de wijze woorden van Keano: 'Leven en laten leven!'

Wijze woorden Renata. Ik kon me het ook eigenlijk niet voorstellen, je gaf me wel veel inspiratie, dus mooi dat je het erin zette.

Nog 1 rectificatie: met kudde-gedrag bedoelde ik niet met het stemgedrag, maar meer al die praatjes van Hear Hear, wat ben jij een muziekkenner, mijn smaak is wel ge-evalueerd.

Maar ja, laat ik maar ophouden, we zijn voorlopig weer een jaar verlost van dit stelletje.
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Muse - Map of the Problematique (live)

Bericht  Gast 04.05.12 13:09

jan1966 schreef:Maar ja, laat ik maar ophouden, we zijn voorlopig weer een jaar verlost van dit stelletje.

Heerlijk...misschien volgend jaar een vooraankondiging dat hij er weer gaat komen, dit ter voorbereiding en/of maatregelen te treffen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Muse - Map of the Problematique (live)

Bericht  Dutchzaphod 04.05.12 13:11

Muse?

*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 Ilikek

Dutchzaphod
Dutchzaphod
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3902
Registratiedatum : 26-11-11
Leeftijd : 68
Woonplaats : Bemmel

http://www.txt2txt.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Muse - Map of the Problematique (live)

Bericht  Jan... 04.05.12 13:15

Alex schreef:
jan1966 schreef:Maar ja, laat ik maar ophouden, we zijn voorlopig weer een jaar verlost van dit stelletje.

Heerlijk...misschien volgend jaar een vooraankondiging dat hij er weer gaat komen, dit ter voorbereiding en/of maatregelen te treffen.

Ja, vind ik een goed idee, Alex. Even tegen mij zeggen vooraf en dan zet ik mezelf even op blokkade. Kan de tegenpartij weer ongestoord in hun paradijsje leven.
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Muse - Map of the Problematique (live)

Bericht  Dave Evans 04.05.12 15:33

Ach het zijn best aardige jongens, die Peter Pan Speedrock groupies Wink

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25375
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Muse - Map of the Problematique (live)

Bericht  sokratikos 04.05.12 15:43

De songteksten behandelen complottheorieën en politieke en wetenschappelijke overtuigingen.
ik begreep geen reet van de evolutie-theorie en nu begrijp ik eindelijk waarom.
Waarom dan, Jan? Hoe wordt kuddegedrag evolutionair verklaard?
Heeft Muse eigenlijk een song over de wetenschappelijke overtuiging van evolutiebiologen?

Persoonlijk vond ik dat de post van Jan veel meer zei over zijn manier van leren als eigenwijs persoon en des te minder dat het een persoonlijke aanval was op iemand met een andere manier van leren. Jan heeft last van Muse-amusie, Vleer van Broes-amusie, ik van Radiohoofd-amusie: wat dan nog? Elk mens is feilbaar, en dat uitgangspunt van open samenlevingen - en de diverse manieren van leren daarbinnen - als de onze gelukkig is wordt effe gruwelijk vergeten in gesloten samenlevingen als van de vermeend onfeilbare Pol Pot, zo leert de geschiedenis - toch Jan?

Voordat ik hier op vv kwam iets meer dan een jaar geleden, had ik wel eens ooit van Muse gehoord, maar bijzonder opgevallen was hun muziek mij niet. Op Orinoco waren afgelopen jaar ´Muse-vrije´ uitzendingen zeldzaam. Zo wordt je vanzelf aan de luister gezet, maar wat mijn smaak is bepaalt mijn eigenwijze ik lekker helemaal zelf tongue . Ik wordt niet lyrisch van Muse, andere typen progrock als van VDGG zijn meer mijn smaak, maar een paar nrs kan ik goed hebben. De Ridders van Tante Sidonia heeft zelfs mijn 1e Musische 1000 gehaald, want die steekt er flatgebouwhoog bovenuit. Bij wijze van spel - net als t spel van de kampen tussen Beatles en Stones - kies ik (door de hype) de kant van de ´Muse-haters´, maar in ernst gun ik de Muse-liefhebbers van harte hun genieten van die muziek. Anekdotes als van Graf over het Mjoes-nr Kippie Wauw zijn: Very Happy Ik schrijf mezelf kleine doses Muse voor, anders raakt mn muzikale maag van streek. Ori draait afwisselend, dus dat is geen probleem. Tot zover deze kleine ´kaart van de problematiek´ omtrent Muse op vv. De RTH komt voorlopig niet in mijn kleine Muse-dieet met beperkt aantal plaatsen, andere nrs hebben voorrang. Een 5.5 wordt 5

_________________
Alle mensen worden vrij en gelijk in waardigheid en rechten geboren. Zij zijn begiftigd met verstand en geweten, en behoren zich jegens elkander in een geest van broederschap te gedragen. Art 1 UVRM
sokratikos
sokratikos
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 10251
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53
Woonplaats : Nijmegen, NL, Europa, Aarde, Wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Muse - Map of the Problematique (live)

Bericht  Jan... 04.05.12 16:17

heel goed Sokratikos, ik ging gewoon verbanden trekken en alles kwam op zn plaats. Toen ik dat geanalyseerd dacht ik al, wat ben jij eigenlijk vreselijk eigenwijs gebleken! Want alles wat er ook stond was gewoon waar. Leuke reactie! Is toch wat leuker dan flapdrol.


Laatst aangepast door jan1966 op 04.05.12 16:19; in totaal 1 keer bewerkt
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Muse - Map of the Problematique (live)

Bericht  Gast 04.05.12 16:18

Heb de tweede album zelfs op CD (jan ik kan hem ook als onderzetter gebruiken idd). Origin of Symmetry is ook terecht als een vernieuwende plaat destijds neergezet door de music-critici met de grootste klappers van dit bandje. Ik noem met name Bliss, Plug in Baby de geweldige cover Feeling Good en het monsterlijk mooie intro van het album New born.
Daarna uit het oor verloren todat het hier booming situatie werdt door de Orinocoradio uitzendingen waar veelvuldig en nog steeds wekelijks op gehamerd wordt.
Ik draai het album nooit meer door dit gedoe, geen zin meer in haha.
Kan er niet meer naar luisteren zonder de kriebels van sommige meningen.
Ook ik vondt dat irritant worden pak en weg zo'n 2 jaar geleden. Gelukkig kun je over je eigen schaduw heenstappen (daar is die weer) en er scheit aan hebben. En dat deed ik ook. Nee inmiddels deze doodgedraaide muzikale overdrijving en het gepush (waar ik toch weer int geheel naar geluisterd heb net weer) met een 3 ga becijferen. Vooral live (waarom alleen maar live becijferen Dave? wellicht kan de studioversie voor een 4 doorgaan namelijk) is dit gejodel op zijn ergst.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Muse - Map of the Problematique (live)

Bericht  Jan... 04.05.12 16:21

Hear hear hear!
Ze komen uit de kast, ze komen uit de kast, de Muse hatertjes!
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Muse - Map of the Problematique (live)

Bericht  Dave Evans 04.05.12 16:39

Raver schreef:
Daarna uit het oor verloren todat het hier booming situatie werdt door de Orinocoradio uitzendingen waar veelvuldig en nog steeds wekelijks op gehamerd wordt.
Ik draai het album nooit meer door dit gedoe, geen zin meer in haha.
Kan er niet meer naar luisteren zonder de kriebels van sommige meningen.
Ook ik vondt dat irritant worden pak en weg zo'n 2 jaar geleden. Gelukkig kun je over je eigen schaduw heenstappen (daar is die weer) en er scheit aan hebben. En dat deed ik ook. Nee inmiddels deze doodgedraaide muzikale overdrijving en het gepush (waar ik toch weer int geheel naar geluisterd heb net weer) met een 3 ga becijferen. Vooral live (waarom alleen maar live becijferen Dave? wellicht kan de studioversie voor een 4 doorgaan namelijk) is dit gejodel op zijn ergst.


Niet dat ik mee aangevallen hoor Wink maar kijk mijn playlisten er maar op na, ik draai ze in ieder geval niet elke keer (tenzij verzoekje) en probeer altijd te variëren. Ik denk ook dat de grootste booming periode allang achter de rug is (heb ze woensdagavond ook niet gehoord Very Happy ). Al vind ik wel dat je kwaliteit altijd mag draaien haha.

Ik heb de live versie in dit geval express gekozen omdat ik deze versie beter vind. En ook ter gelegenheid van de cd/dvd die ik een maand geleden heb gekocht (Haarp). Normaal geef ik idd de mogelijkheid om zowel de live als studio versie te beoordelen, maar nu gaf ik eigenzinnig als dat ik ben maar 1 mogelijkheid Smile
Zo heb ik het zo goed uitgelegd? Wink

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25375
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Muse - Map of the Problematique (live)

Bericht  LarryMullen 04.05.12 17:33

errug goed.. alleen jammer dat Matt zoveel staat te hijgen.. al is dat nog erger bij Plug In Baby

Maar alles bij elkaar n 7.5 naar boven Very Happy
LarryMullen
LarryMullen
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3951
Registratiedatum : 31-12-10
Leeftijd : 25
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Muse - Map of the Problematique (live)

Bericht  Gast 04.05.12 18:24

Je hebt het goed uitgelegd Dave. Je weet hoe ik over "live" in RTH denk, daarin verschillen we van duidelijk van mening.. Het gaat om de plaat en niet hoe de desbetreffende artiest het een keer op een podium aan de man/ vrouw brengt.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Muse - Map of the Problematique (live)

Bericht  Dutchzaphod 04.05.12 18:29

Los van de RTH vind ik het belangrijk hoe de artiest het keer op keer op een podium aan de man/vrouw brengt
Dutchzaphod
Dutchzaphod
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3902
Registratiedatum : 26-11-11
Leeftijd : 68
Woonplaats : Bemmel

http://www.txt2txt.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Muse - Map of the Problematique (live)

Bericht  Dave Evans 04.05.12 18:30

I know Very Happy
Dit is één van de zeldzame uitzonderingen (nou ja volgens mij dan Smile )

OffTopic: Morgen genieten van Blaudzun Raverrrrr

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25375
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Muse - Map of the Problematique (live) - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Muse - Map of the Problematique (live)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum