*RTH* Kate Perry - Hot 'n cold
+11
Vleertje
PPProfessor
sokratikos
Timmus
Mauricedegier
Mirrr
sowhat
ErickNJ
Jan...
Frodo
Dave Evans
15 plaatsers
Pagina 1 van 1
Jouw cijfer voor 'Hot 'n cold'
*RTH* Kate Perry - Hot 'n cold
[27-12-2011]
Nr. 1209 in de Top 2000, zal even na middernacht voorbij komen. Maar........hoe ranken wij deze plaat?
https://www.youtube.com/watch?v=kTHNpusq654&ob=av2e
Katy Perry, artiestennaam van Katheryn Elizabeth Hudson (Santa Barbara, 25 oktober 1984) is een Amerikaanse popzangeres, actrice en gitariste.
Toen Perry nog relatief onbekend was, speelde zij in de videoclip van Gym Class Heroes' Cupid's Chokehold, het derde vriendinnetje van zanger Travie McCoy, met wie zij in het echte leven ook een relatie had. Perry werd in de Verenigde Staten bekend toen ze daar onder haar officiële naam Katy Hudson in 2001 een gospelalbum uitbracht. Naderhand nam ze de artiestennaam Katy Perry aan, om verwarring met actrice Kate Hudson te voorkomen. Eind 2007 bracht ze de digitale EP Ur So Gay uit. Dit kreeg zowel lovende als afkeurende reacties. Perry kreeg kritiek vanwege haar vermeende homofobie. Madonna bestempelde Ur So Gay echter als haar favoriete nummer van dat moment.
Perry's wereldwijde doorbraak kwam in 2008 met het nummer I Kissed a Girl. Dit nummer stond op nummer 1 in meer dan twintig landen, waaronder de Verenigde Staten, ondanks dat de tekst in dat land aanleiding was voor een grote controverse. Met I Kissed a Girl brak Perry ook door in Nederland. Nadat het nummer werd benoemd tot Alarmschijf en 3FM Megahit kwam het in de Nederlandse Top 40 op de eerste plaats terecht, en bleef daar twee weken bovenaan. Ook Perry's album One of the Boys is een succes, alsmede de tweede single van dat album, Hot N Cold.
Nr. 1209 in de Top 2000, zal even na middernacht voorbij komen. Maar........hoe ranken wij deze plaat?
https://www.youtube.com/watch?v=kTHNpusq654&ob=av2e
Katy Perry, artiestennaam van Katheryn Elizabeth Hudson (Santa Barbara, 25 oktober 1984) is een Amerikaanse popzangeres, actrice en gitariste.
Toen Perry nog relatief onbekend was, speelde zij in de videoclip van Gym Class Heroes' Cupid's Chokehold, het derde vriendinnetje van zanger Travie McCoy, met wie zij in het echte leven ook een relatie had. Perry werd in de Verenigde Staten bekend toen ze daar onder haar officiële naam Katy Hudson in 2001 een gospelalbum uitbracht. Naderhand nam ze de artiestennaam Katy Perry aan, om verwarring met actrice Kate Hudson te voorkomen. Eind 2007 bracht ze de digitale EP Ur So Gay uit. Dit kreeg zowel lovende als afkeurende reacties. Perry kreeg kritiek vanwege haar vermeende homofobie. Madonna bestempelde Ur So Gay echter als haar favoriete nummer van dat moment.
Perry's wereldwijde doorbraak kwam in 2008 met het nummer I Kissed a Girl. Dit nummer stond op nummer 1 in meer dan twintig landen, waaronder de Verenigde Staten, ondanks dat de tekst in dat land aanleiding was voor een grote controverse. Met I Kissed a Girl brak Perry ook door in Nederland. Nadat het nummer werd benoemd tot Alarmschijf en 3FM Megahit kwam het in de Nederlandse Top 40 op de eerste plaats terecht, en bleef daar twee weken bovenaan. Ook Perry's album One of the Boys is een succes, alsmede de tweede single van dat album, Hot N Cold.
- Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Re: *RTH* Kate Perry - Hot 'n cold
Ja slimme meid die Katy. Weet precies bij wie ze allemaal moet aankloppen. Dit nummer kan ik wel waarderen maar California Gurls is vink helemaal geweldig. Die drumbeat, die is echt goed, vierkwartsmaat met de hihat ertussen. Simpel maar zo effectief. Dit nummer is wat minder omdat ik het ook zo vaak gehoord heb bij al die popstars, tvohs en weet ik veel wat. En nee, geen kleuter disco dit voor mij. Het hoeft gewoon niet altijd serieus te zijn maar mag soms wel lekker stampen. Ik geef 't een 6.
Gast- Gast
ik word er niet koud of heet van... flauw maar het is zo'n nietszeggend nr dat ik niet meer dan een 3 geef.
Gast- Gast
Staat dit in de top 2000? Oh, ik vind Kate wel leuk en dit nummer vind ik best OK. Een 7.
Jan...- Music-Master
- Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58
In tegenstelling tot Lady Gaga, die best wel talent heeft alhoewel het niet altijd mijn smaak is, heb ik een grote hekel aan Katy Perry. Ik zet de tv even op een andere zender wanneer haar pukkelcreme reclame weer voorbij komt. Ik heb op de chat een 4 gegeven en dat doe ik nu weer.
ErickNJ- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 2377
Registratiedatum : 20-12-08
Ik ben meer van Last Friday night als het op Kate Perry singles aankomt.
Daar zit een geniaal stukje blaasinstrument in op 't laatst. Die krijgt een 7.
Deze is me toch te zoet overgeproduceerd radio 538 puber georienteerd stijltje, een 5.
Daar zit een geniaal stukje blaasinstrument in op 't laatst. Die krijgt een 7.
Deze is me toch te zoet overgeproduceerd radio 538 puber georienteerd stijltje, een 5.
Gast- Gast
jan1966 schreef:Staat dit in de top 2000? Oh, ik vind Kate wel leuk en dit nummer vind ik best OK. Een 7.
Idem
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Frodo schreef:Dit soort kleuter-disco-pop kan ik niet zo goed hebben.
Een 3.
Mee eens, maar zal het nog een 4 geven....
Mirrr- Music-Master
- Aantal berichten : 12274
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60
Ik kan me wel redelijk vinden in de reactie van Erick. Ik vind de stem van Perry schreeuwerig, op het irritante af. Het nummer is ook niks.
4
4
Mauricedegier- Beheerder
- Aantal berichten : 6607
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 42
Alex zei al "simpel maar effectief"; daar sluit ik me bij aan. Het heeft niet veel om het lijf, maar het is pakkend en doeltreffend. Een 7.
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16848
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Nr van het soort one time consuming pop dat enkel in de top 2000 staat omdat het nog betrekkelijk vers in het stemmersgeheugen zit en niet omdat het thuishoort onder de tijdloze nrs die altijd vers blijven. Een 2
sokratikos- Music-Master
- Aantal berichten : 10275
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53
Tja, op zich wel gezellig maar na enige tijd denk je toch: wat een pulp eigenlijk. de videoclip is wel grappig. Een 5.
PPProfessor- Music-director
- Aantal berichten : 1842
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 67
Gaat effe lekker met de billen bloot want vind dit dus wel leuk! een 7
Vleertje- Music-Master
- Aantal berichten : 6150
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 52
Haar ooit op Pinkpop live gezien toen ik met een vriend verdwaald raakte tussen de 17-jarige meisjes.
Performen kan ze zeker en dit liedje zit gewoon goed in elkaar. Een 8.
Performen kan ze zeker en dit liedje zit gewoon goed in elkaar. Een 8.
Keano- Music-freak
- Aantal berichten : 254
Registratiedatum : 05-11-11
Leeftijd : 40
sowhat schreef:jan1966 schreef:Staat dit in de top 2000? Oh, ik vind Kate wel leuk en dit nummer vind ik best OK. Een 7.
Idem
Hier sluit ik mij ook bij aan! Al heb ik haar wel voorbij horen komen in de top 2000, dus ik wist wel dat ze erin stond... Last Friday Night en Fireworks en The One That Got Away ook best OK. Ik ben geen grote fan van dr muziek ofzo, maar kan de meeste nummers van haar best wel waarderen eigenlijk... Niks mis mee, maar ook geen platen die een 8 of meer zouden scoren...
Gast- Gast
BLEEEEEEEGHHHHHHHH
Wat een walgelijk nummer is dit toch... op een deuntje wat de overbuurjongen van 4 met vork en mes maakt met een veel te hoog stemmetje nutteloze teksten op..dreunen.. toch wonderlijk dat dit zoveel 'hoge' cijfers van 3en en 4en haalt. WAL-GE-LIJK!
En dat ie in de Top 2000 staat... ik word niet goed...
1
Wat een walgelijk nummer is dit toch... op een deuntje wat de overbuurjongen van 4 met vork en mes maakt met een veel te hoog stemmetje nutteloze teksten op..dreunen.. toch wonderlijk dat dit zoveel 'hoge' cijfers van 3en en 4en haalt. WAL-GE-LIJK!
En dat ie in de Top 2000 staat... ik word niet goed...
1
LarryMullen- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 3951
Registratiedatum : 31-12-10
Leeftijd : 25
Niet aan mij besteed, een 1
Led-Zep- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 4538
Registratiedatum : 03-01-10
Leeftijd : 63
Soortgelijke onderwerpen