Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Luister mee
luisterlink
Laatste onderwerpen
» November 2024
*RTH* Marshall & Hain - Dancing in the city EmptyGisteren om 7:40 van Ries

» PreParty 13.00-16.00
*RTH* Marshall & Hain - Dancing in the city Empty22.11.24 16:09 van Ries

» V500 2024 - De Lijst
*RTH* Marshall & Hain - Dancing in the city Empty21.11.24 23:05 van MrJohn

» Mijn Muzikale Horizon
*RTH* Marshall & Hain - Dancing in the city Empty21.11.24 19:55 van Timmus

» Wo 20-11 Sokra zaagt door
*RTH* Marshall & Hain - Dancing in the city Empty21.11.24 19:28 van sokratikos

» Di. 19 nov. Roche draait verder.
*RTH* Marshall & Hain - Dancing in the city Empty19.11.24 13:29 van Roche

» *RTH* Grace Slick & Paul Kantner - Silver Spoon
*RTH* Marshall & Hain - Dancing in the city Empty18.11.24 17:13 van sokratikos

» *RTH* Wayne Fontana & The Mindbenders - The Game of Love
*RTH* Marshall & Hain - Dancing in the city Empty18.11.24 16:59 van sokratikos

» *RTH* Natalie Merchant - Carnival
*RTH* Marshall & Hain - Dancing in the city Empty18.11.24 16:45 van sokratikos

» *RTH* Fredrika Stahl - Oh Sunny Sunny Day
*RTH* Marshall & Hain - Dancing in the city Empty18.11.24 16:25 van sokratikos

» !8 nov. Top 40
*RTH* Marshall & Hain - Dancing in the city Empty18.11.24 11:30 van Roche

» *RTH* Mia Martini - Almeno Tu Nell'Universo
*RTH* Marshall & Hain - Dancing in the city Empty16.11.24 23:23 van Mirrr

» *RTH* Michael Bublé – Santa Claus is coming to town
*RTH* Marshall & Hain - Dancing in the city Empty16.11.24 23:22 van Mirrr

» Za. 16 november: Orinoco Weekendsjooww
*RTH* Marshall & Hain - Dancing in the city Empty16.11.24 20:03 van Grafmat

» *RTH* Spirit of St Louis – Down by the radio
*RTH* Marshall & Hain - Dancing in the city Empty16.11.24 14:53 van Mirrr

» *RTH* Pussy Riot – Make America great again
*RTH* Marshall & Hain - Dancing in the city Empty16.11.24 14:52 van Mirrr

» *RTH* Temptations – Law of the land
*RTH* Marshall & Hain - Dancing in the city Empty16.11.24 14:51 van Mirrr

» *RTH* Ennio Morricone – Once upon a time in the West
*RTH* Marshall & Hain - Dancing in the city Empty16.11.24 14:51 van Mirrr

» *RTH* Damned – In dulco decorum
*RTH* Marshall & Hain - Dancing in the city Empty16.11.24 14:50 van Mirrr

» *RTH* Paula Abdul – Straight up
*RTH* Marshall & Hain - Dancing in the city Empty16.11.24 14:50 van Mirrr

*RTH* Marshall & Hain - Dancing in the city

+12
snoopy
LarryMullen
Paul
MrJohn
PPProfessor
ErickNJ
Jan...
sowhat
Vleertje
sokratikos
Frodo
Dave Evans
16 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Jouw cijfer voor 'Dancing in the city'

*RTH* Marshall & Hain - Dancing in the city Vote_lcap0%*RTH* Marshall & Hain - Dancing in the city Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Marshall & Hain - Dancing in the city Vote_lcap26%*RTH* Marshall & Hain - Dancing in the city Vote_rcap 26% 
[ 5 ]
*RTH* Marshall & Hain - Dancing in the city Vote_lcap16%*RTH* Marshall & Hain - Dancing in the city Vote_rcap 16% 
[ 3 ]
*RTH* Marshall & Hain - Dancing in the city Vote_lcap0%*RTH* Marshall & Hain - Dancing in the city Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Marshall & Hain - Dancing in the city Vote_lcap21%*RTH* Marshall & Hain - Dancing in the city Vote_rcap 21% 
[ 4 ]
*RTH* Marshall & Hain - Dancing in the city Vote_lcap11%*RTH* Marshall & Hain - Dancing in the city Vote_rcap 11% 
[ 2 ]
*RTH* Marshall & Hain - Dancing in the city Vote_lcap5%*RTH* Marshall & Hain - Dancing in the city Vote_rcap 5% 
[ 1 ]
*RTH* Marshall & Hain - Dancing in the city Vote_lcap21%*RTH* Marshall & Hain - Dancing in the city Vote_rcap 21% 
[ 4 ]
[ 0 ]
[ 0 ]

Totaal aantal stemmen : 19

Enquête gesloten

*RTH* Marshall & Hain - Dancing in the city Empty *RTH* Marshall & Hain - Dancing in the city

Bericht  Dave Evans 28.10.11 17:42

[28-10-2011]

Marshall Hain was een Brits pop-duo met als leden Julian Marshall (keyboards) en Kit Hain (zang/basgitaar).

In 1976 begonnen ze hun muzikale samenwerking, ze schreven nummers en traden op. In 1978 brachten ze de single Dancing in the City uit, een productie van producer Christopher Neil, en het nummer werd een internationaal succes. In thuisland Engeland werd de derde plaats bereikt, en in onder andere de Musikmarkt Top 50 (Duitsland) en Australië bereikten ze de nummer één positie. In de Nederlandse Top 40 bereikten ze de top tien (#7) en in de Amerikaanse Billboard Hot 100 was #43 hun hoogste positie.

https://www.youtube.com/watch?v=NjYgLIicqus&feature=related

Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25419
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Marshall & Hain - Dancing in the city Empty Re: *RTH* Marshall & Hain - Dancing in the city

Bericht  Frodo 28.10.11 18:08

Daar is-ie weer: jeugdsentiment! Dus een 8!
Frodo
Frodo
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7364
Registratiedatum : 29-12-09

http://www.eyecatcherdordrecht.nl/

*RTH* Marshall & Hain - Dancing in the city Empty Re: *RTH* Marshall & Hain - Dancing in the city

Bericht  sokratikos 28.10.11 18:13

Geen jeugdsentiment voor mij. Flauw popliedje, een 2
sokratikos
sokratikos
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 10290
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53

Bericht  Vleertje 28.10.11 18:15

Ik was 4 in 76 en doe niet aan kindersentiment daarom ga ik keihard met Sokra mee een hele vette dikke 2!
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 52

Bericht  sowhat 28.10.11 18:30

Bijzonder slechte mainstream: 2

Chief
Chief

Aantal berichten : 19068
Leeftijd : 67

Bericht  Jan... 28.10.11 20:00

Zo'n beetje mijn kennismaking met top pop. Geniet van het filmpje, want was dat toch een geweldig programma. Alleen we ranken het nummer, niet het programma en dit is een ramp om naar te luisteren. Vooral de muzikale omlijsting is nog meer belegen dan kaas van 2 maanden oud. Bah, een 2!
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58

Bericht  ErickNJ 28.10.11 21:17

Frodo schreef:Daar is-ie weer: jeugdsentiment! Dus een 8!
Ja hoor, helemaal mee eens! Interessant ritme trouwens. Tegelijkertijd zingen en klappen lijkt me helemaal niet zo eenvoudig op dit nummer.
ErickNJ
ErickNJ
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 2377
Registratiedatum : 20-12-08

Bericht  PPProfessor 28.10.11 22:06

LOL Erick, het klappen valt deze muts erg zwaar. Het hindert duidelijk haar zingen, en bovendien klapt ze net nadat de klapmachine geklapt heeft. Wel helemaal dubbel gelegen bij dit nummer. Daarom verdient het wat mij betreft toch een 5.

PPProfessor
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1842

Bericht  MrJohn 28.10.11 23:49

Ik kan er geen woorden voor vinden, zooooo smakeloos. Ik doe mee met de regen van 2'en.
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16701
Leeftijd : 74

Bericht  Gast 29.10.11 0:23

Ook ik ga mee in de 2en regen! Eigenlijk verdient deze gedrocht van een plaat gewoon een keiharde 1, maar omdat ik mezelf erop betrapte dat ik toch wel moest lachen om de clip en de zogeheten 'klapmachine' waar Prof het over heeft geef ik toch een bonuspuntje, dus daarom een 2.... Want dat deze plaat muzikaal gezien gewoon uber slecht is, staat natuurlijk buiten kijf....

Gast
Gast

Bericht  ErickNJ 29.10.11 1:36

Zo zie je maar weer. Er zit geen gitaar in, dus dan krijg je meteen die lage cijfers. Rolling Eyes

Omdat jullie zulke fans zijn, hier nog een clip.

Kit Hain is solo doorgegaan en had een kleine hit met Danny.

Julian Marshall, daarentegen, ging bij de band Flying Lizards van slag. Ook al zo'n favoriet op dit forum. Razz

ErickNJ
ErickNJ
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 2377
Registratiedatum : 20-12-08

Bericht  Paul 29.10.11 1:36

PPProfessor schreef:LOL Erick, het klappen valt deze muts erg zwaar. Het hindert duidelijk haar zingen, en bovendien klapt ze net nadat de klapmachine geklapt heeft. Wel helemaal dubbel gelegen bij dit nummer. Daarom verdient het wat mij betreft toch een 5.
Ik lig ook dubbel bij het filmpje.
Maar ook voor mij is dit Jeugdsentiment. Een 8.
En Toppop? Geweldig toch!!
Paul
Paul
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 5307
Registratiedatum : 19-12-08
Leeftijd : 65

https://www.paultjes-plaza.com/

Bericht  Dave Evans 29.10.11 13:08

Ach als sommigen weer ontwaakt zijn uit hun Rammstein droom zullen ze moeten bekennen dat het kwalitatief niets met elkaar verschilt. Beide mooi verpakt in een eigen smaakpakketje maar als je de verpakking erom weg haalt blijft er maar een mager liedje over. Voor Mann gegen mann zou ik een 5 geven en dat doe ik dus voor Marshall & Hain ook Wink

Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25419
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59

Bericht  Gast 29.10.11 15:57

Ik heb hier een beetje 'mixed feelings" bij, de stem van de zangeres vind ik namelijk bijzonder aardig klinken alleen het liedje vind ik dan weer helemaal niks.
Voor het meisje dus een 10, maar voor het liedje een niks, nada, nullo en dus word het een vijf en is iedereen tevreden.

Gast
Gast

Bericht  LarryMullen 29.10.11 21:18

saai, irritant en sloom. 3.
LarryMullen
LarryMullen
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3951
Registratiedatum : 31-12-10
Leeftijd : 25

Bericht  PPProfessor 30.10.11 0:55

Ik heb net weer naar de clip gekeken en ik ben weer bezig m'n tranen te drogen. Wat een geweldig idee om dit nummer voor te dragen voor RTH. Sommige platen uit die tijd zijn gewoon zo onvoorstelbaar bespottelijk. Het begin van die clip alleen al: staat zo'n blonde miep wild met haar armen te zwaaien, het is gewoon puur Wim T. Schippers, deze clip, reeds.

PPProfessor
Music-director
Music-director

Bericht  Gast 30.10.11 9:11

Ik ken veel slechter, een 3.

Gast
Gast

Bericht  Jan... 30.10.11 10:02

PPProfessor schreef:Ik heb net weer naar de clip gekeken en ik ben weer bezig m'n tranen te drogen. Wat een geweldig idee om dit nummer voor te dragen voor RTH. Sommige platen uit die tijd zijn gewoon zo onvoorstelbaar bespottelijk. Het begin van die clip alleen al: staat zo'n blonde miep wild met haar armen te zwaaien, het is gewoon puur Wim T. Schippers, deze clip, reeds.

Ik heb ook erg gelachen om die gekke trien in het begin, geweldig!
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Bericht  Jan... 30.10.11 10:12

ErickNJ schreef:Zo zie je maar weer. Er zit geen gitaar in, dus dan krijg je meteen die lage cijfers.

Wat een onzin, Erik. Voor mij maakt het geen ruk uit of er een gitaar in zit. Ik kies voor kwaliteit en dat mist dit nummer op alle fronten. Ik weet zeker dat dat ook voor mede-recensenten geldt.
BTW de Flying Lizzards vind ik wel leuk.
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Bericht  Gast 30.10.11 10:27

@ErickNJ

De meest geliefde grote Kesbekebom @Jan4004 heeft mijns inzien volledig gelijk door te stellen dat het volslagen onzin is dar de lage ranking van dit redelijk deprimerende liedje veroorzaakt zou worden door het ontbreken ener zessnarig jammerhout.
In dit verband wil ik je verwijzen naar de RTH van "Are Friends Electric" waarin zich een opmerkelijke eensgezindheid meester maakte van de resencenten zowel zij die liefhebbers zijn van het opmerkelijke instrument "de Gitaar" als zij die deze zo niet verafschuwen, dan wel een voorkeur hebben voor andere instrumentaria.

Gast
Gast

Bericht  snoopy 30.10.11 18:05

Ik ben gek op jeugdsentiment, vond het destijds wel zo goed dat ik de single heb gekocht Very Happy ...dus jawel...ok hier een 8
snoopy
snoopy
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 2902
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 64

Bericht  Mirrr 30.10.11 20:01

Vond er destijds al niet veel aan en dat is nog niks verandert, dus van mij een magere 5....
Mirrr
Mirrr
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 12297
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60

Bericht  Led-Zep 01.11.11 21:00

Ik heb hier nooit veel aan gevonden.

Een 5
Led-Zep
Led-Zep
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 4538
Registratiedatum : 03-01-10
Leeftijd : 63

Bericht  PPProfessor 03.11.11 16:57

SNOOPY!! Wat een geweldige coming out! Dat vind ik nou echt het toppunt van jezelf kwetsbaar opstellen. Het nummer krijgt bijna alleen maar onvoldoendes en wat zegt Snoopy: ik heb de single gekocht. Was iedereen maar zo eerlijk. Wel leuk topic eigenlijk: welke foute singles heb je gekocht. Ik heb Sacramento hier nog liggen Embarassed

PPProfessor
Music-director
Music-director

Bericht  snoopy 03.11.11 18:00

lol! Profff......dan gelijk ook het laatste taboe maar in de groep......Sacramento staat hier ook op zolder en zit zelfs regelmatig beneden in de jukebox Razz
snoopy
snoopy
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 2902
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 64

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: