Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Luister mee
luisterlink
Laatste onderwerpen
» November 2024
*RTH* Enrico Caruso – Vesti la giubba - Pagina 3 EmptyGisteren om 7:40 van Ries

» PreParty 13.00-16.00
*RTH* Enrico Caruso – Vesti la giubba - Pagina 3 Empty22.11.24 16:09 van Ries

» V500 2024 - De Lijst
*RTH* Enrico Caruso – Vesti la giubba - Pagina 3 Empty21.11.24 23:05 van MrJohn

» Mijn Muzikale Horizon
*RTH* Enrico Caruso – Vesti la giubba - Pagina 3 Empty21.11.24 19:55 van Timmus

» Wo 20-11 Sokra zaagt door
*RTH* Enrico Caruso – Vesti la giubba - Pagina 3 Empty21.11.24 19:28 van sokratikos

» Di. 19 nov. Roche draait verder.
*RTH* Enrico Caruso – Vesti la giubba - Pagina 3 Empty19.11.24 13:29 van Roche

» *RTH* Grace Slick & Paul Kantner - Silver Spoon
*RTH* Enrico Caruso – Vesti la giubba - Pagina 3 Empty18.11.24 17:13 van sokratikos

» *RTH* Wayne Fontana & The Mindbenders - The Game of Love
*RTH* Enrico Caruso – Vesti la giubba - Pagina 3 Empty18.11.24 16:59 van sokratikos

» *RTH* Natalie Merchant - Carnival
*RTH* Enrico Caruso – Vesti la giubba - Pagina 3 Empty18.11.24 16:45 van sokratikos

» *RTH* Fredrika Stahl - Oh Sunny Sunny Day
*RTH* Enrico Caruso – Vesti la giubba - Pagina 3 Empty18.11.24 16:25 van sokratikos

» !8 nov. Top 40
*RTH* Enrico Caruso – Vesti la giubba - Pagina 3 Empty18.11.24 11:30 van Roche

» *RTH* Mia Martini - Almeno Tu Nell'Universo
*RTH* Enrico Caruso – Vesti la giubba - Pagina 3 Empty16.11.24 23:23 van Mirrr

» *RTH* Michael Bublé – Santa Claus is coming to town
*RTH* Enrico Caruso – Vesti la giubba - Pagina 3 Empty16.11.24 23:22 van Mirrr

» Za. 16 november: Orinoco Weekendsjooww
*RTH* Enrico Caruso – Vesti la giubba - Pagina 3 Empty16.11.24 20:03 van Grafmat

» *RTH* Spirit of St Louis – Down by the radio
*RTH* Enrico Caruso – Vesti la giubba - Pagina 3 Empty16.11.24 14:53 van Mirrr

» *RTH* Pussy Riot – Make America great again
*RTH* Enrico Caruso – Vesti la giubba - Pagina 3 Empty16.11.24 14:52 van Mirrr

» *RTH* Temptations – Law of the land
*RTH* Enrico Caruso – Vesti la giubba - Pagina 3 Empty16.11.24 14:51 van Mirrr

» *RTH* Ennio Morricone – Once upon a time in the West
*RTH* Enrico Caruso – Vesti la giubba - Pagina 3 Empty16.11.24 14:51 van Mirrr

» *RTH* Damned – In dulco decorum
*RTH* Enrico Caruso – Vesti la giubba - Pagina 3 Empty16.11.24 14:50 van Mirrr

» *RTH* Paula Abdul – Straight up
*RTH* Enrico Caruso – Vesti la giubba - Pagina 3 Empty16.11.24 14:50 van Mirrr

*RTH* Enrico Caruso – Vesti la giubba

+11
snoopy
Vleertje
sokratikos
Timmus
Led-Zep
Jan...
Frodo
ErickNJ
sowhat
MrJohn
Dave Evans
15 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Jouw cijfer voor 'Vesti la giubba'

*RTH* Enrico Caruso – Vesti la giubba - Pagina 3 Vote_lcap9%*RTH* Enrico Caruso – Vesti la giubba - Pagina 3 Vote_rcap 9% 
[ 2 ]
*RTH* Enrico Caruso – Vesti la giubba - Pagina 3 Vote_lcap17%*RTH* Enrico Caruso – Vesti la giubba - Pagina 3 Vote_rcap 17% 
[ 4 ]
*RTH* Enrico Caruso – Vesti la giubba - Pagina 3 Vote_lcap22%*RTH* Enrico Caruso – Vesti la giubba - Pagina 3 Vote_rcap 22% 
[ 5 ]
*RTH* Enrico Caruso – Vesti la giubba - Pagina 3 Vote_lcap9%*RTH* Enrico Caruso – Vesti la giubba - Pagina 3 Vote_rcap 9% 
[ 2 ]
*RTH* Enrico Caruso – Vesti la giubba - Pagina 3 Vote_lcap4%*RTH* Enrico Caruso – Vesti la giubba - Pagina 3 Vote_rcap 4% 
[ 1 ]
*RTH* Enrico Caruso – Vesti la giubba - Pagina 3 Vote_lcap22%*RTH* Enrico Caruso – Vesti la giubba - Pagina 3 Vote_rcap 22% 
[ 5 ]
*RTH* Enrico Caruso – Vesti la giubba - Pagina 3 Vote_lcap0%*RTH* Enrico Caruso – Vesti la giubba - Pagina 3 Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Enrico Caruso – Vesti la giubba - Pagina 3 Vote_lcap4%*RTH* Enrico Caruso – Vesti la giubba - Pagina 3 Vote_rcap 4% 
[ 1 ]
[ 1 ]
[ 2 ]

Totaal aantal stemmen : 23

Enquête gesloten

*RTH* Enrico Caruso – Vesti la giubba - Pagina 3 Empty Re: *RTH* Enrico Caruso – Vesti la giubba

Bericht  Timmus 11.09.11 14:38

katje37 schreef:Kwalitatief gezien is dit algemeen geaccepteerd de allerbeste uitvoering van Vesti la Giubba ooit. De kenners van het genre zijn het daar unaniem over eens.

Als mensen hiervoor een 1 geven, dan is het dus niet algemeen geaccepteerd.
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16861
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Enrico Caruso – Vesti la giubba - Pagina 3 Empty Re: *RTH* Enrico Caruso – Vesti la giubba

Bericht  Gast 11.09.11 14:40

Timmus, je mist de term "kenners". Er is geen operakenner op de wereld te vinden die hier een 1 voor geeft.

Gast
Gast

Bericht  Gast 11.09.11 18:08

Even voor de duidelijkheid. Katje geeft aan dat hier een 1 voor geven en klassieker kenner te zijn cultuurbarbaarsheid zou zijn. Ik heb nu alle reacties nogmaals nagelezen en niemand dat te hebben beweerd. Dus, waar hebben we het nu eigenlijk over...........

Sorry, ik wil niet lullig doen, maar ik heb het idee dat iemand uit dr slof is gesprongen wat eigenlijk niet beweerd is.

Gast
Gast

Bericht  Gast 11.09.11 18:18

Toch altijd fijn dat er mensen zijn die denken de posts van anderen te moeten samenvatten en op wat zij "bedoelden" denken een oordeel te kunnen plaatsen over het al dan niet terecht zijn van een reactie; lekker aanmatigend.

Nog 1 keer; wie de kwaliteit van de zang van Caruso niet hoort is stokdoof en wie dit niet onder de betere klassieke muziek schaart, maar wel pretendeert verstand te hebben van deze muziekstroming, heeft het genre niet begrepen.

Zeau, dat is mijn mening en voor de rest zal het me aan m'n geraamte roesten wat een ander daarvan vindt.

En ik ben echt niet pissed-off omdat een ander mijn muziek niet kan waarderen; mijn plaatjes krijgen zo vaak enen Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast 11.09.11 18:25

Sorry kat, maar ik begrijp echt geen fuck ervan en moet eerlijk zeggen dat Frodo gewoon gelijk heeft: in het wilde weg met woorden smijten.

Gast
Gast

Bericht  Gast 11.09.11 18:29

En nee, ik lees de reacties niet om te "samenvatten" en iemand daarop te kunnen beoordelen. Wat een onzin. Ik probeer aan de hand van de reacties een beeld te krijgen van de discussie.

Gast
Gast

Bericht  Jan... 11.09.11 18:29

Alex schreef:Sorry kat, maar ik begrijp echt geen fuck ervan en moet eerlijk zeggen dat Frodo gewoon gelijk heeft: in het wilde weg met woorden smijten.

Ben ik het ook helemaal mee eens. Ik vind de term cultuurbarbaar ook te belachelijk voor worden.
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58

Bericht  Gast 11.09.11 18:32

Dat mogen jullie vinden; ik vind van niet en om niet metafyisisch en dus zinloos verder te ouwenelen, is wat mij betreft de discussie klaar.

Gast
Gast

Bericht  Gast 11.09.11 18:54

@ Alex Ik pretendeer nergens een kenner te zijn van bv Househerrie toch kan ik best wel horen dat er in dat genre sommige zijn die meer kwaliteit hebben dan een ander toch krijgen die een 1 als cijfer om de simpele reden dat het mijn smaak niet is.
Pretendeer ik daarentegen wel kenner te zijn van dit genre dan behoor ik de kwaliteit van bv DJ Tiesto te erkennen en te herkennen.
Samengevat komt het dus hier op neer wat @katje bedoeld althans dat is mijn interpretatie

Gast
Gast

Bericht  Gast 11.09.11 18:58

Yep

Gast
Gast

Bericht  Gast 11.09.11 19:09

Maar Journey, waarom geef je dan Underground Resistance dan een 1, als je dan toch kwaliteit kan herkennen ook al is het jouw smaak niet?

Dus, dan ben ik de kenner en moet het mij verbazen en/of moet ik dan 'cultuurbarbaar' tegen je zeggen omdat je UR wel een 1 heb gegeven. In mijn ogen slaat dat helemaal nergens op. Of ben ik misschien geen dance kenner, ook al produceer ik het zelf, heb ik 15 jaar lang gedraaid en zal ik altijd van blijven houden. Maakt het mij uit wat iemand er voor geeft, ik vindt het alleen maar leuk om het met iemand te delen en dan hoor ik vanzelf wel wat men er van vindt.

Enfin iedereen heeft zijn zegje misschien wel gedaan, ik ga hier niet verder meer mee in discussie want in mijn ogen is deze discussie om iemand te beoordelen sowieso nutteloos.

Gast
Gast

Bericht  Gast 11.09.11 20:19

Ach weet je wat, eigenlijk hebben jullie wel een beetje gelijk.

Het venijn in mijn reactie is niet eens zozeer inhoudelijk als meer emotioneel vanuit het gevoel dat je nooit te ver buiten de geijkte paden kunt gaan in RTH zonder dat de muziek genadeloos wordt afgekraakt.
Dat is met hiphop/house/dance ook het geval en dat vind ik weleens jammer.

Desalniettemin vind ik het een heel leuk onderdeel van het forum Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Mirrr 11.09.11 21:08

Ik houd hier ook totaal niet van, sorry smaken verschillen, een 4.....
Mirrr
Mirrr
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 12297
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60

Bericht  Vleertje 11.09.11 23:24

Zo dan dat was weer een heerlijke storm in een glas water.... waar ging het nou helemaal over..nergens dus maar ik heb me wel weer vermaakt met het gehakketak. Dave-Raver ik heb nog wel zo´n kwaliteitsplaatje of 100 waar de enen je bij om de oren zullen springen omdat het nu eenmaal niet in de geijkte paden valt Laughing Laughing
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 52

Bericht  Gast 12.09.11 0:17

Dan wil ik bij deze ook best mijn 1 even nuanceren... Ik hoor idd best dat de beste man; Enrico Carusa wel degelijk kan zingen...Maar ik geef een 1, omdat het totaal niet mijn smaak is... Ik kan hier gewoon niet naar luisteren... Maar nogmaals neemt niet weg dat ik het heel knap vind dat iemand zo kan zingen... Zou ik hem op zijn zangkwaliteiten beoordelen, scoort hij gegarandeerd een dikke 8, maar in RTH gaat het er toch om wat ik van het te ranken nummer vind? Nou en ik vind het dus niks, omdat ik niet van opera hou, vandaar dus de 1.

Gast
Gast

Bericht  LarryMullen 14.09.11 20:26

Hoe krijgen mensen het tochvoor elkaar... Om zulke beroerde muziek te maken?! Een beetje jammeren op en met een viool..? Muziek.. jaja.

1+1=2.
LarryMullen
LarryMullen
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3951
Registratiedatum : 31-12-10
Leeftijd : 25

Bericht  Gast 14.09.11 21:52

Opera is niet mijn ding, maar dat wil niet zeggen dat er geen mooie nummers tussen zitten.
Met dit nummer heb ik - mede door de geluidskwaliteit - niet zo veel. Ongetwijfeld erg knap gezongen, maar ik vind het niet mooi.
Daarom een 4-punter van mij.

Gast
Gast

Bericht  Paul 16.09.11 2:05

Ik hou niet van opera, te zwaar. Ik kan met operette leven, liefst instrumentaal.
Caruso is een geweldig zanger. Dit nummer vind ik niks. Ik vind dat de kwaliteit van Caruso in andere nummers beter naar voren komt. Dat hij kwaliteit heeft, staat voor mij als een paal boven water. Dit nummer: 3.
Paul
Paul
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 5307
Registratiedatum : 19-12-08
Leeftijd : 65

https://www.paultjes-plaza.com/

Bericht  MrJohn 16.09.11 2:27

Caruso was in zijn tijd natuurlijk een fenomenale zanger. Luister maar eens naar dit met begrip voor de opnamemogelijkheden van die tijd

MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16701
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 74

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

Permissies van dit forum: