Verrukkelijke 500 - Editie 2011
+33
Jorg
noes
Marleen
Led-Zep
Keano
Kasper
Mies
Paul
Boontje
Erwin
Joyce
Colijn1984
Miennnn
LarryMullen
koekkie
sokocat
Ries
Mauricedegier
Jaap2000
snoopy
Roche
sokratikos
ErickNJ
MrJohn
Vleertje
Kaj
sowhat
Timmus
Mirrr
Dave Evans
Marsha
Jan...
Grafmat
37 plaatsers
Pagina 13 van 19
Pagina 13 van 19 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 19
De Verrukkelijke 500 is het leukste radio-evenement van het jaar!
Re: Verrukkelijke 500 - Editie 2011
Hierbij ook nog even mijn 'hofleveranciers' (ik heb een top 777 gemaakt) in willekeurige volgorde:
* Boudewijn de Groot, Rammstein, Dire Straits, Beatles, Michael Jackson, Snow Patrol, Coldplay, Anouk, Guns N' Roses, U2, Muse, Metallica, Red Hot Chili Peppers, Nickelback, Linkin Park, Queen, Rolling Stones, Radiohead, Madonna.
Enkele van deze bands/artiesten komen met een max. van 10 nummers in mijn lijst voor. Ik heb er namelijk bewust voor gekozen zoveel mogelijk verschillende bands/artiesten in mijn lijst te hebben/zetten, daarom komen er geen getallen voor van 23x in mijn lijst (zoals bij sommigen van jullie)
* Boudewijn de Groot, Rammstein, Dire Straits, Beatles, Michael Jackson, Snow Patrol, Coldplay, Anouk, Guns N' Roses, U2, Muse, Metallica, Red Hot Chili Peppers, Nickelback, Linkin Park, Queen, Rolling Stones, Radiohead, Madonna.
Enkele van deze bands/artiesten komen met een max. van 10 nummers in mijn lijst voor. Ik heb er namelijk bewust voor gekozen zoveel mogelijk verschillende bands/artiesten in mijn lijst te hebben/zetten, daarom komen er geen getallen voor van 23x in mijn lijst (zoals bij sommigen van jullie)
Gast- Gast
In aansluiting op mijn post gisteren.
Het is wel typisch nederlands om vraagtekens te plaatsen bij de telling, Iedereen wil weer zijn plasje doen.
Benader het eens op een andere manier. Geweldig dat er internetradio is als Orinoco Radio, die in tegenstelling tot andere soortgelijke streams met zijn tijd mee gaat en de juiste balans vindt tussen heden en verleden.
Tevens imponerend dat er mensen zijn, die regelmatig hun vrije tijd besteden aan geweldige uurtjes, die veel mensen grandioos plezier bezorgen.
Ik zal volgend weekend met veel plezier luisteren naar de Verrukkelijke 500 (en het is voor mij volstrekt irrelevant of een song op42 of 342 staat dan wel de lijst niet gehaald heeft) vanwege de kwaliteit van de muziek, de community van deze site en de DJ's, die er zoveel tijd in steken waarvoor eeuwig dank.
Het is wel typisch nederlands om vraagtekens te plaatsen bij de telling, Iedereen wil weer zijn plasje doen.
Benader het eens op een andere manier. Geweldig dat er internetradio is als Orinoco Radio, die in tegenstelling tot andere soortgelijke streams met zijn tijd mee gaat en de juiste balans vindt tussen heden en verleden.
Tevens imponerend dat er mensen zijn, die regelmatig hun vrije tijd besteden aan geweldige uurtjes, die veel mensen grandioos plezier bezorgen.
Ik zal volgend weekend met veel plezier luisteren naar de Verrukkelijke 500 (en het is voor mij volstrekt irrelevant of een song op42 of 342 staat dan wel de lijst niet gehaald heeft) vanwege de kwaliteit van de muziek, de community van deze site en de DJ's, die er zoveel tijd in steken waarvoor eeuwig dank.
Laatst aangepast door MrJohn op 12.11.11 4:58; in totaal 1 keer bewerkt
MrJohn- Chief
- Aantal berichten : 16693
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 74
@MrJohn
Welcome to our World MrJohn!!!
Prachtige reactie die ik van harte en volledig onderschrijf.
Welcome to our World MrJohn!!!
Prachtige reactie die ik van harte en volledig onderschrijf.
Gast- Gast
Om even van dat tellingsgezeur af te kunnen zijn post ik hier dan ook maar even mijn favo's cq. hoffies
The Beatles 17 keer
Muse 14 keer
Bob Dylan 11 keer
Pearl Jam 11 keer
Radiohead 9 keer
Neil Young 8 keer
Jimi Hendrix 7 keer
Nirvana 7 keer
Placebo 6 keer
The Doors 6 keer
Alter Bridge 6 keer
The Beatles 17 keer
Muse 14 keer
Bob Dylan 11 keer
Pearl Jam 11 keer
Radiohead 9 keer
Neil Young 8 keer
Jimi Hendrix 7 keer
Nirvana 7 keer
Placebo 6 keer
The Doors 6 keer
Alter Bridge 6 keer
Laatst aangepast door Richie39 op 14.11.11 16:36; in totaal 1 keer bewerkt
Ries- Music-Master
- Aantal berichten : 7103
Registratiedatum : 06-01-10
Leeftijd : 54
Richie houdt ook van Alter Bridge
Mirrr- Music-Master
- Aantal berichten : 12274
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60
Nou nou nou nou... Het tellen neemt logischerwijs meer tijd dan ooit tevoren in beslag, maarrrrr...: Ik heb vanavond de eerste blik kunnen werpen op een soort ruwe data van de stemmingen - en dan nog lang niet van alle lijstjes. Een soort eerste indruk van welke kant het op zou kunnen gaan, zeg maar.
Ennuh: Dat ís me een partijtje interessant...!
Morgenavond verwachten we dat De Lijst 'af' zal zijn!
Ennuh: Dat ís me een partijtje interessant...!
Morgenavond verwachten we dat De Lijst 'af' zal zijn!
Leeftijd : 52
Waar we het twee jaar geleden nog met ongeveer 40 lijstjes moesten doen, is het dus niet verwonderlijk dat we met 117 lijstjes uit diverse bronnen een meer divers beeld krijgen.
Dat laatste kan als totaalbeeld positiever of negatiever uitvallen, maar dat ligt voor iedereen anders, want het hangt natuurlijk van je persoonlijke smaak af
Wat in ieder geval niet zal veranderen, is de persoonlijke muzikale herkenning bij al die parels uit heden en verleden alsmede de toch wel unieke sfeer op Orinoco Radio en in de chat
Dat laatste kan als totaalbeeld positiever of negatiever uitvallen, maar dat ligt voor iedereen anders, want het hangt natuurlijk van je persoonlijke smaak af
Wat in ieder geval niet zal veranderen, is de persoonlijke muzikale herkenning bij al die parels uit heden en verleden alsmede de toch wel unieke sfeer op Orinoco Radio en in de chat
MrJohn- Chief
Heb er nu al onbedoeld veel zin in. Ga vrijdag zelfs zo proberen in te kopen dat ik daarvoor niet meer de deur uit hoef.
Kasper- Music-director
- Aantal berichten : 1531
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 34
Kasper, gratis advies: soep uit zak
Leeftijd : 67
Noodles, pizza, lasagne, maaltijdsalade. Allemaal een minuutje werk voor mij
Kasper- Music-director
Ja, mijn magnetron gaat weer op volle toeren draaien, ondersteund door het espresso-apparaat en een voorraadje whisky
MrJohn- Chief
Moeten we niet een Amsterdamse luisterplek creëren? (A)
Kasper- Music-director
Kreeg ik nou een mailtje met een doc-extensie. Wat is dat nou voor ouderwets iets? Zoiets moet toch in PDF file ofzo.
Erwin- Music-director
- Aantal berichten : 1694
Registratiedatum : 03-01-09
Leeftijd : 41
Erwin, het zou pas echt ouderwets zijn als je het V500-bericht had ontvangen
op een met ganzeveer beschreven papier
bezorgd vanaf het hoge noorden des landes door een postbode te paard
op een met ganzeveer beschreven papier
bezorgd vanaf het hoge noorden des landes door een postbode te paard
sokratikos- Music-Master
- Aantal berichten : 10275
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53
Of per postduif
Vleertje- Music-Master
- Aantal berichten : 6150
Jongens, wees nou gewoon blij dat je een leuk berichtje hebt gekregen van Dave... Hij is nou eenmaal niet zo'n hi-tech-nerdy-internet2.0-type...
Wel een geinige anekdote trouwens die ik jullie tóch niet wil onthouden. Dave had wat fotootjes in het oorspronkelijke document geplakt en in Word verkleind zodat ze netjes op de pagina pasten. Vervolgens had hij de mailing verstuurd, maar niemand had wat ontvangen.
Wat doet 'onze' Dave namelijk? Hij neemt het bronbestand van zijn camera waarmee hij de foto's heeft gemaakt - op maximale kwaliteit en resolutie dus, voegt die in in het Word bestand en verkleint vervolgens met de tools van Word zélf het plaatje tot in zijn ogen 'kleine' proporties. Gevolg was echter wel dat Dave een hele zooi attachments van x MB in het Wordbestand had verstopt en niet begreep waarom de mailserver zijn mail weigerde.... Bestand was 'ietsje' te groot...
Ennuh: De duvel speelt wel een beetje met de V500 dit jaar - u bent gewaarschuwd. Gisteren creëerde ik tijdens de voortgangsvergadering een mega kortsluiting in de studio, omdat ik bij het ontsteken van de gaskachel ongemerkt een stroomkabel tussen de kachelombouw en de radiator had geklemd toen ik de ombouw terugplaatste (ik moet namelijk de ombouw weghalen omdat de automatische onsteker niet meer werkt en ik dus gewoon een lange aansteker in het apparaat moet douwen) ...
Dus toen het 15 minuten daarna ineens pikdonker werd en alles uitviel had ik 'enige tijd' nodig om in het donker erachter te komen waar de kortsluiting nou vandaan kwam. Van een doorgesmolten stroomkabel dus.
(Wat die meneer met die schuiftrompet hier ineens te zoeken had is mij ook een raadsel, maar ach, laat 'm lekker lopen... )
En vandaag zou kaj de eindlijst gaan opleveren, maar dat kan 'ie nu niet doen, want hij kwam vanmiddag zonder internet te zitten. Storing... En vanavond heeft Kaj volgens mij ook nog andere verplichtingen, dus het lijkt erop dat het sowieso pas morgen wordt alvorens de Verrukkelijke 500 van nummer 500 tot 201 bekend gemaakt kan worden...
Maar zoals Kaj me smste: "Rest assured" dat er morgen een Verrukkelijke 500 bekend is!
Wel een geinige anekdote trouwens die ik jullie tóch niet wil onthouden. Dave had wat fotootjes in het oorspronkelijke document geplakt en in Word verkleind zodat ze netjes op de pagina pasten. Vervolgens had hij de mailing verstuurd, maar niemand had wat ontvangen.
Wat doet 'onze' Dave namelijk? Hij neemt het bronbestand van zijn camera waarmee hij de foto's heeft gemaakt - op maximale kwaliteit en resolutie dus, voegt die in in het Word bestand en verkleint vervolgens met de tools van Word zélf het plaatje tot in zijn ogen 'kleine' proporties. Gevolg was echter wel dat Dave een hele zooi attachments van x MB in het Wordbestand had verstopt en niet begreep waarom de mailserver zijn mail weigerde.... Bestand was 'ietsje' te groot...
Ennuh: De duvel speelt wel een beetje met de V500 dit jaar - u bent gewaarschuwd. Gisteren creëerde ik tijdens de voortgangsvergadering een mega kortsluiting in de studio, omdat ik bij het ontsteken van de gaskachel ongemerkt een stroomkabel tussen de kachelombouw en de radiator had geklemd toen ik de ombouw terugplaatste (ik moet namelijk de ombouw weghalen omdat de automatische onsteker niet meer werkt en ik dus gewoon een lange aansteker in het apparaat moet douwen) ...
Dus toen het 15 minuten daarna ineens pikdonker werd en alles uitviel had ik 'enige tijd' nodig om in het donker erachter te komen waar de kortsluiting nou vandaan kwam. Van een doorgesmolten stroomkabel dus.
(Wat die meneer met die schuiftrompet hier ineens te zoeken had is mij ook een raadsel, maar ach, laat 'm lekker lopen... )
En vandaag zou kaj de eindlijst gaan opleveren, maar dat kan 'ie nu niet doen, want hij kwam vanmiddag zonder internet te zitten. Storing... En vanavond heeft Kaj volgens mij ook nog andere verplichtingen, dus het lijkt erop dat het sowieso pas morgen wordt alvorens de Verrukkelijke 500 van nummer 500 tot 201 bekend gemaakt kan worden...
Maar zoals Kaj me smste: "Rest assured" dat er morgen een Verrukkelijke 500 bekend is!
Kaj z'n andere verplichtingen waren erg gezellig, maar lieten niet na dat Kaj z'n Excel nog even aan het werk heeft gezet. Dat leek een fluitje van een cent, maar de v500 bleek een rekensom waar Bill Gates z'n programma niet helemaal op had voorbereid.. Een hoop vastlopers bij te grote doorberekeningen ineens en bijgaand gevloek en getier later, is de lijst dan toch écht klaar. En om maar weer eens een open deur in te trappen: hij is zeer geslaagd te noemen! Het wordt weer een mooi feest vanaf vrijdagavond, ik heb er al heel veel zin in!
Kaj- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 3999
Leeftijd : 36
hij is dus af begrijp ik Wow Kaj 5.52 uur.... dat was een latertje.
Vleertje- Music-Master
Onwetenden zouden het 'toewijding' kunnen noemen. Ik weet wel beter, ik ben 's nachts gewoon productiever dan overdagVleertje schreef: hij is dus af begrijp ik Wow Kaj 5.52 uur.... dat was een latertje.
Kaj- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 3999
Leeftijd : 36
Kaj het is dat mijn werkgever bepaalde werktijden hanteert anders zou ik ook een ander ritme hebben. Maar goe gedaan jochie
Vleertje- Music-Master
Als een soort bezeten tiran heb ik de laatste weken achter lijstjes aangejaagd, dus je kunt je een beetje voorstellen hoe ik achter het samenstellen van deze lijst heb aangezeten de afgelopen dagen....
Maar uiteindelijk rest mij niet anders dan diep respect te betonen voor het werk van Kaj én van onze mysterymedewerker die ons enorm heeft geholpen bij het verwerken van al die lijstjes - uiteindelijk bleken het er trouwens 119 te zijn!
Kaj (en die andere - you know who you are...): RESPECT!! Kaj, help me herinneren dat je een extra klontje suiker in je koffie krijgt vrijdag.
En dan even over die lijst, want jawel... Ik heb 'm in mijn mailbox hangen...
Hij is van een zeer hoog WOW-gehalte! Ik ga écht niet in details treden, maar uiteraard proberen we zo snel mogelijk dat gedeelte van de lijst online te krijgen dat iedereen mag weten...
Het gaat nu écht leven, kriebels....
Maar uiteindelijk rest mij niet anders dan diep respect te betonen voor het werk van Kaj én van onze mysterymedewerker die ons enorm heeft geholpen bij het verwerken van al die lijstjes - uiteindelijk bleken het er trouwens 119 te zijn!
Kaj (en die andere - you know who you are...): RESPECT!! Kaj, help me herinneren dat je een extra klontje suiker in je koffie krijgt vrijdag.
En dan even over die lijst, want jawel... Ik heb 'm in mijn mailbox hangen...
Hij is van een zeer hoog WOW-gehalte! Ik ga écht niet in details treden, maar uiteraard proberen we zo snel mogelijk dat gedeelte van de lijst online te krijgen dat iedereen mag weten...
Het gaat nu écht leven, kriebels....
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16848
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Overdag of in de nacht het zou voor mij een nachtmerrie c.q. een dagramp zijn om te doen wat de HEER KAJ (ja,ja, met hoofdletters!!) heeft gedaan!!
Limbabwe mag met recht trots op je zijn !!
Breda heeft de naam, maar de echte lijstjesparel van het zuiden komt dus uit Maastricht!!!
Limbabwe mag met recht trots op je zijn !!
Breda heeft de naam, maar de echte lijstjesparel van het zuiden komt dus uit Maastricht!!!
Gast- Gast
Pagina 13 van 19 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 19
Soortgelijke onderwerpen
» Verrukkelijke 500 - Editie 2011
» Verrukkelijke 500 Editie 2010
» Verrukkelijke 500 Editie 2015
» Verrukkelijke 500 (editie 2009!)
» Verrukkelijke 500 Editie 2014
» Verrukkelijke 500 Editie 2010
» Verrukkelijke 500 Editie 2015
» Verrukkelijke 500 (editie 2009!)
» Verrukkelijke 500 Editie 2014