Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Luister mee
luisterlink
Laatste onderwerpen
» Wo 06-11 Sokra zaagt door
*RTH* Het Goede Doel - Alles geprobeerd! - Pagina 2 EmptyVandaag om 16:28 van sokratikos

» November 2024
*RTH* Het Goede Doel - Alles geprobeerd! - Pagina 2 EmptyVandaag om 11:31 van sokratikos

» Timmus presents: de beste albums van 2023
*RTH* Het Goede Doel - Alles geprobeerd! - Pagina 2 EmptyGisteren om 20:57 van Timmus

» Marsha's jukebox (04 november)
*RTH* Het Goede Doel - Alles geprobeerd! - Pagina 2 Empty05.11.24 0:58 van Marsha

» *RTH* Cat Power – The greatest
*RTH* Het Goede Doel - Alles geprobeerd! - Pagina 2 Empty04.11.24 22:36 van Mirrr

» *RTH* Cheap trick – Dream Police
*RTH* Het Goede Doel - Alles geprobeerd! - Pagina 2 Empty04.11.24 22:34 van Mirrr

» Zondag 3 nov. Zonnig vervolg
*RTH* Het Goede Doel - Alles geprobeerd! - Pagina 2 Empty03.11.24 17:51 van Roche

» Zat. 2 nov.: Weekendshow met Dave & Roche
*RTH* Het Goede Doel - Alles geprobeerd! - Pagina 2 Empty02.11.24 18:51 van Dave Evans

» Introquiz November staat klaar
*RTH* Het Goede Doel - Alles geprobeerd! - Pagina 2 Empty02.11.24 17:50 van KatjeV

» *RTH* Vanessa Paradis – Joe le taxi
*RTH* Het Goede Doel - Alles geprobeerd! - Pagina 2 Empty02.11.24 15:35 van KatjeV

» *RTH* Nick Cave & The Bad Seeds - Into My Arms
*RTH* Het Goede Doel - Alles geprobeerd! - Pagina 2 Empty02.11.24 12:56 van sowhat

» *RTH* Mia Martini - Almeno Tu Nell'Universo
*RTH* Het Goede Doel - Alles geprobeerd! - Pagina 2 Empty02.11.24 12:55 van sowhat

» *RTH* Les Thugs - I'm Scared
*RTH* Het Goede Doel - Alles geprobeerd! - Pagina 2 Empty02.11.24 12:53 van sowhat

» *RTH* Leonard Cohen – I Want It Darker
*RTH* Het Goede Doel - Alles geprobeerd! - Pagina 2 Empty02.11.24 12:51 van sowhat

» *RTH* Smile – Doin’ allright
*RTH* Het Goede Doel - Alles geprobeerd! - Pagina 2 Empty02.11.24 12:49 van sowhat

» *RTH* Clash – White riot
*RTH* Het Goede Doel - Alles geprobeerd! - Pagina 2 Empty02.11.24 12:48 van sowhat

» Vrijdag 1 nov: De Weekendstart met Tim en Ard
*RTH* Het Goede Doel - Alles geprobeerd! - Pagina 2 Empty01.11.24 22:43 van sowhat

» Wo 30-10 Sokra zaagt door
*RTH* Het Goede Doel - Alles geprobeerd! - Pagina 2 Empty01.11.24 14:32 van sokratikos

» Stemfinale Weekend
*RTH* Het Goede Doel - Alles geprobeerd! - Pagina 2 Empty01.11.24 13:14 van Mirrr

» *RTH* Magazine - Shot by Both Sides
*RTH* Het Goede Doel - Alles geprobeerd! - Pagina 2 Empty31.10.24 21:00 van Timmus

*RTH* Het Goede Doel - Alles geprobeerd!

+13
Jaap2000
sokratikos
Mirrr
Jan...
MrJohn
LarryMullen
Vleertje
Mies
Ries
ErickNJ
sowhat
Frodo
Dave Evans
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Jouw cijfer voor 'Alles geprobeerd'

*RTH* Het Goede Doel - Alles geprobeerd! - Pagina 2 Vote_lcap0%*RTH* Het Goede Doel - Alles geprobeerd! - Pagina 2 Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Het Goede Doel - Alles geprobeerd! - Pagina 2 Vote_lcap0%*RTH* Het Goede Doel - Alles geprobeerd! - Pagina 2 Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Het Goede Doel - Alles geprobeerd! - Pagina 2 Vote_lcap5%*RTH* Het Goede Doel - Alles geprobeerd! - Pagina 2 Vote_rcap 5% 
[ 1 ]
*RTH* Het Goede Doel - Alles geprobeerd! - Pagina 2 Vote_lcap5%*RTH* Het Goede Doel - Alles geprobeerd! - Pagina 2 Vote_rcap 5% 
[ 1 ]
*RTH* Het Goede Doel - Alles geprobeerd! - Pagina 2 Vote_lcap9%*RTH* Het Goede Doel - Alles geprobeerd! - Pagina 2 Vote_rcap 9% 
[ 2 ]
*RTH* Het Goede Doel - Alles geprobeerd! - Pagina 2 Vote_lcap14%*RTH* Het Goede Doel - Alles geprobeerd! - Pagina 2 Vote_rcap 14% 
[ 3 ]
*RTH* Het Goede Doel - Alles geprobeerd! - Pagina 2 Vote_lcap23%*RTH* Het Goede Doel - Alles geprobeerd! - Pagina 2 Vote_rcap 23% 
[ 5 ]
*RTH* Het Goede Doel - Alles geprobeerd! - Pagina 2 Vote_lcap14%*RTH* Het Goede Doel - Alles geprobeerd! - Pagina 2 Vote_rcap 14% 
[ 3 ]
*RTH* Het Goede Doel - Alles geprobeerd! - Pagina 2 Vote_lcap27%*RTH* Het Goede Doel - Alles geprobeerd! - Pagina 2 Vote_rcap 27% 
[ 6 ]
[ 1 ]

Totaal aantal stemmen : 22

Enquête gesloten

*RTH* Het Goede Doel - Alles geprobeerd! - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Het Goede Doel - Alles geprobeerd!

Bericht  Jaap2000 07.07.11 17:01

Dave Evans schreef:Maar nogmaals Henk W heeft helemaal geen bijdrage bij deze plaat Smile
Ik dacht ook al dat ik alleen Henk T. maar hoorde zingen. Cool
Jaap2000
Jaap2000
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3102
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Het Goede Doel - Alles geprobeerd! - Pagina 2 Empty Re: *RTH* Het Goede Doel - Alles geprobeerd!

Bericht  sokratikos 07.07.11 18:19

Ok, Dave, Henk W zingt 'Alles geprobeerd' niet maar is wel samen met Henk T verantwoordelijk voor de muziek en tekst van alle nrs op 'Mooi en Onverslijtbaar' (1986). Wat ik boven heb gezegd over de stem van Henk 1 geldt ook voor Henk 2 Wink
sokratikos
sokratikos
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 10275
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53

Bericht  Vleertje 07.07.11 18:54

Of het nou Henk of Henk is ze neuzelen allebei Razz
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150
Leeftijd : 52

Bericht  Dave Evans 07.07.11 18:57

Toch twee zeer verschillende stemmen......

Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59

Bericht  LarryMullen 07.07.11 18:58

Waar gaat het eigenlijk over, we stemmen toch gewoon op Henk?
LarryMullen
LarryMullen
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3951
Registratiedatum : 31-12-10
Leeftijd : 25

Bericht  Jaap2000 07.07.11 18:59

Het zijn inderdaad geen van beiden grote zangtalenten maar dat komt vaker voor in de popmuziek. Bij hun repertoire vind ik dat nog niet zo storend.
Ik geef er een zeventje voor want het meeslepende einde maakt veel goed.
Jaap2000
Jaap2000
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3102
Leeftijd : 66

Bericht  Paul 08.07.11 14:05

Een van de leukere Nederlandstalige nummers. Het nummer heeft een warme uitstraling, vind ik. Een 8.
Paul
Paul
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 5305
Registratiedatum : 19-12-08
Leeftijd : 65

https://www.paultjes-plaza.com/

Bericht  Grafmat 08.07.11 16:49

jan4004 schreef:In het begin denk je gatverredamme het Goede Doel. Maar tot mijn stomme verbazing is dit weer zo'n uitzondering. Ik heb erg genoten van dit nummer, om na al die jaren weer te horen. Ik geef hier gewoon een 7 voor. Prima plaat.

Sommige mensen blijven in staat je te verrassen met hun oordeel. Smile Ik geef nog een puntje meer: dus een 8!

(wat een gezeik verder weer over met name Henk W. Ik twitterde nog niet zo lang geleden dat je 'onze' (hollandse) mentaliteit kunt aflezen aan trending topics: als daar de naam van een persoon vermeld staat, reken maar dat er 99 % aan negatieve bagger over je wordt uitgestort. Wij kunnen geloof ik niet zo goed tegen mensen die iets presteren of bereiken, al helemaal niet als het Nederlanders zijn...)

Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 4327
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 52

http://www.orinocoradio.nl

Bericht  Gast 08.07.11 17:41

Grafmat schreef:
jan4004 schreef:In het begin denk je gatverredamme het Goede Doel. Maar tot mijn stomme verbazing is dit weer zo'n uitzondering. Ik heb erg genoten van dit nummer, om na al die jaren weer te horen. Ik geef hier gewoon een 7 voor. Prima plaat.

Sommige mensen blijven in staat je te verrassen met hun oordeel. Smile Ik geef nog een puntje meer: dus een 8!

(wat een gezeik verder weer over met name Henk W. Ik twitterde nog niet zo lang geleden dat je 'onze' (hollandse) mentaliteit kunt aflezen aan trending topics: als daar de naam van een persoon vermeld staat, reken maar dat er 99 % aan negatieve bagger over je wordt uitgestort. Wij kunnen geloof ik niet zo goed tegen mensen die iets presteren of bereiken, al helemaal niet als het Nederlanders zijn...)

geheel mee eens, 9

Gast
Gast

Bericht  Gast 08.07.11 18:34

Dat klopt Grafmat, dat zijn de beroemde bergen en dalen waar Bomans het over had, dat Nederlanders willen dat anderen net zo zijn als ons landschap; hooguit heuvelachtig....

Gast
Gast

Bericht  Jan... 10.07.11 23:48

Ik was pas op een festival in drente en daar waren o.a. het Goede Doel. En je gaat echt over je nek van die beste man. Die man doet presentatie's en uitspraken en zogenaamd schijtlollig gedoe, brrrr. Ik heb het 5 seconden aangekeken en ben weg gegaan.
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58

Bericht  Mies 11.07.11 0:23

katje37 schreef:Dat klopt Grafmat, dat zijn de beroemde bergen en dalen waar Bomans het over had, dat Nederlanders willen dat anderen net zo zijn als ons landschap; hooguit heuvelachtig....

Naar aanleiding van dit citaat van Bomans ben ik eens op zoek gegaan. Op www.citaten.nl vind je er nog veel meer, die man had een enorm relativeringsvermogen, maar ook een droge en scherpe humor. Meer dan eens treft hij precies de kern van de zaak..
Mies
Mies
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 4072
Leeftijd : 58

Bericht  Gast 11.07.11 6:45

Leuke site Mies, daar kun je een leven lang uit putten.

Gast
Gast

Bericht  Timmus 15.07.11 20:29

Mooi en Onverslijtbaar, zo heet het album waar dit vanaf komt. Misschien wat arrogant om je plaat deze titel mee te geven. Maar het moet worden gezegd dat dit album ijzersterke songs betreft (Ik Dans Dus Ik Besta, Atoombom, Nooduitgang). Dít nummer krijgt de term "ijzersterk" niet mee, maar is nog wel goed voor een 7.
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16848
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43

Bericht  Mark 16.07.11 12:06

Negen!
BTW, waar kan ik de eerste twee posts van Vleer liken?

Oh trouwens, die negen is omdat het outtro inderdaad prachtig is en eigenlijk het hele nummer mooi is!
Mark
Mark
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1241
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 37

http://www.maeur.nl

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: