Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Luister mee
luisterlink
Laatste onderwerpen
» Wo 18-09 Sokra zaagt door
*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister EmptyGisteren om 18:15 van Timmus

» September 2024
*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister EmptyGisteren om 11:05 van sokratikos

» 21 sept 2024 De V500 Tombola
*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Empty18.09.24 21:57 van Ries

» Vrijdag 20 september - De Weekendstart 20.00
*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Empty18.09.24 15:44 van Timmus

» Timmus presents: de beste albums van 2023
*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Empty18.09.24 14:47 van Timmus

» *RTH* The Hollies - Stop, Stop, Stop
*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Empty17.09.24 16:58 van sokratikos

» *RTH* a-ha - Hunting High and Low
*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Empty17.09.24 16:28 van sokratikos

» *RTH* Trio - Da Da Da
*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Empty17.09.24 16:14 van sokratikos

» *RTH* José Feliciano - Feliz Navidad
*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Empty17.09.24 16:00 van sokratikos

» *RTH* Wim Sonneveld – De kat van ome Willem
*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Empty17.09.24 12:17 van Mirrr

» *RTH* Depeche Mode – Blasphemous rumours
*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Empty17.09.24 12:16 van Mirrr

» *RTH* Interpol – All the rages back home
*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Empty17.09.24 12:15 van Mirrr

» *RTH* Pussycat Dolls - Don't Cha ft. Busta Rhymes
*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Empty17.09.24 12:15 van Mirrr

» *RTH* Sandy - Ik ben verliefd op John Travolta
*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Empty17.09.24 12:14 van Mirrr

» *RTH* Patsy Cline - Crazy
*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Empty17.09.24 12:14 van Mirrr

» *RTH* Demis Roussos – Auf wiederseh’n
*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Empty17.09.24 12:13 van Mirrr

» *RTH* English teacher – Nearly daffodils
*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Empty17.09.24 12:12 van Mirrr

» *RTH* Osmonds – One way ticket to anywhere
*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Empty17.09.24 12:12 van Mirrr

» *RTH* Elaine Paige & Barbara Dickson – I know him so well
*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Empty17.09.24 12:10 van Mirrr

» Marsha's jukebox (16 september)
*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Empty17.09.24 0:00 van Marsha


*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister

+10
Paul
Jan...
Frodo
ErickNJ
Dave Evans
Joyce
Mirrr
LarryMullen
sowhat
MrJohn
14 plaatsers

Ga naar beneden

Wat is jouw cijfer voor "You are my sister'?

*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Vote_lcap0%*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Vote_lcap5%*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Vote_rcap 5% 
[ 1 ]
*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Vote_lcap15%*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Vote_rcap 15% 
[ 3 ]
*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Vote_lcap10%*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Vote_rcap 10% 
[ 2 ]
*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Vote_lcap5%*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Vote_rcap 5% 
[ 1 ]
*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Vote_lcap20%*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Vote_rcap 20% 
[ 4 ]
*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Vote_lcap20%*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Vote_rcap 20% 
[ 4 ]
*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Vote_lcap10%*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Vote_rcap 10% 
[ 2 ]
*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Vote_lcap0%*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Vote_lcap15%*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Vote_rcap 15% 
[ 3 ]
 
Totaal aantal stemmen : 20
 
 
Enquête gesloten

*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Empty *RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister

Bericht  Gast 01.05.11 14:56

Antony and the Johnsons is een New Weird America-band uit New York City, samengesteld rond de zanger/componist Antony Hegarty. Antony and the Johnsons maakt vooral ballads en hun nummers worden wel omschreven als ‘kamermuziek’, vanwege het gebruik van strijkers en houtblazers. De bijzondere falset van Antony is bepalend voor het geluid van Antony and the Johnsons. Ze braken in 2005 door met hun album I Am a Bird Now.

Het debuutalbum Antony and the Johnsons verscheen in 2000 op het Britse Durtrolabel. Kort daarna verscheen de ep I Fell in Love with a Dead Boy (2001). Producer Hal Willner bracht deze onder de aandacht van Lou Reed, die Hegarty onmiddellijk vroeg mee te werken aan zijn muzikale Edgar Allen Poe-project The Raven. Dit bracht een grotere bekendheid van de leadzanger teweeg, waardoor Antony and the Johnsons bij een Amerikaanse platenmaatschappij, Secretly Canadian, een contract kon tekenen.
Bij Secretly Canadian kwam de ep The Lake uit. De titelsong was net als Reeds The Raven geïnspireerd op een gedicht van Edgar Allan Poe. Lou Reed heeft op deze ep zijn medewerking verleend aan het nummer Fistful of Love. In 2004 bracht Secretly Canadian het debuutalbum opnieuw uit om het bij een breder (Amerikaans) publiek onder de aandacht te brengen, gevolgd door de ep Hope There's Someone. In 2005 kwam het tweede album I Am a Bird Now uit, dat goed ontvangen werd. Aan het album werkten Lou Reed, Boy George, Rufus Wainwright en Davendra Banhart mee. Het album betekende de doorbraak voor Antony and the Johnsons: zij wonnen er onder andere de Mercury Music Prize mee voor het beste album van 2005. Later in 2005 verscheen de ep You Are My Sister. De titelsong is het duet van Antony en Boy George dat ook staat op I Am a Bird Now. In januari 2009 verscheen The Crying Light.
Op 11 oktober 2010 is het vierde studioalbum van Antony & the Johnsons, Swanlights, uitgebracht. Dit album werd op 30 augustus 2010 voorafgegaan door de uitgave van een ep, genaamd Thank You For Your Love.
Uit 2005 is deze track nu klaar opgerankt te worden....


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Empty Re: *RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister

Bericht  Gast 01.05.11 16:12

Dit is dusdanig hemels mooi dat ik geen eens ga uitleggen waarom ik ieder cijfer onder de 10 vrij ridicuul zou vinden, onaardse muziek!!! En wat een zeer bijzonder mens die Anthony......
Een diepe buiging voor deze androgyn unieke mens en zijn mij recht in het hart rakende muziek, ongekend!!


Laatst aangepast door Journeyman op 01.05.11 17:51; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Empty Re: *RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister

Bericht  Gast 01.05.11 17:36

Sorry Journeyman, maar ik ben een compleet andere mening toegedicht... Het raakt mij namelijk helemaal niet in het hart... Ik vind het vrij toonloze en emotieloze muziek... Het kabbelt maar voort... Na minuut 2 maar stopgezet omdat ik er bijna van in slaap viel... Ik vind het nogal saai, en ook de stem(men) van Hegarty and the Jonnsons kan ik persoonlijk niet echt waarderen...Noem het vrij ridicuul maar mijn cijfer komt ver beneden de 10 uit en wordt een 3.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Empty Re: *RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister

Bericht  MrJohn 01.05.11 17:41

De zachte en breekbare stem ingebed door wonderschone muziek is als een flonkerende ster in het verre heelal. Zo onvoorstelbaar mooi, dat het inderdaad bijna onaards is: een 10 !
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16690
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Empty Re: *RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister

Bericht  sowhat 01.05.11 18:05

Een 6 omdat het wel mooi is gezongen, maar meer ook niet.

_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18954
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Empty Re: *RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister

Bericht  LarryMullen 01.05.11 18:12

idd vreselijk saai en eentonig, maar dat zal wel aan m'n leeftijd liggen dat ik dit niet kan waarderen Smile

3.
LarryMullen
LarryMullen
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3952
Registratiedatum : 31-12-10
Leeftijd : 25
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Empty Re: *RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister

Bericht  Mirrr 01.05.11 18:13

Dit is ook niet helemaal mijn ding, een 5.....
Mirrr
Mirrr
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 12225
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Empty Re: *RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister

Bericht  Joyce 01.05.11 18:19

Bizarre man...mooi nummer... een 8
Joyce
Joyce
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6575
Registratiedatum : 16-12-08
Woonplaats : Top van de Randstad

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Empty Re: *RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister

Bericht  Dave Evans 01.05.11 18:31

Bij Anthony is het altijd moeilijk ranken omdat hij zowel goede songs als vrij saaie songs heeft. Dit is voor mij een goede song, inderdaad breekbaar gezongen. Omdat bij mij niet alles een 10 is, een 7 omdat hij zeer voldoende is Smile

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25353
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Empty Re: *RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister

Bericht  ErickNJ 01.05.11 20:32

sowhat schreef:Een 6 omdat het wel mooi is gezongen, maar meer ook niet.
Ik ga met Sowhat mee.
ErickNJ
ErickNJ
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 2377
Registratiedatum : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Empty Re: *RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister

Bericht  Gast 01.05.11 21:33

LarryMullen schreef:idd vreselijk saai en eentonig, maar dat zal wel aan m'n leeftijd liggen dat ik dit niet kan waarderen Smile

3.

Zou dat het zijn Larry? Dat het aan 'onze' leeftijd ligt dat wij dit niet kunnen waarderen? En nee het ligt er niet aan dat ik niet van ballads hou, want daar hou ik best wel van, van een rustig muziekje op zn tijd, maar dit kan ik gewoon echt niet waarderen...


Laatst aangepast door glimmerikje20 op 02.05.11 0:17; in totaal 3 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Empty Re: *RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister

Bericht  LarryMullen 01.05.11 21:37

glimmerikje20 schreef:
LarryMullen schreef:idd vreselijk saai en eentonig, maar dat zal wel aan m'n leeftijd liggen dat ik dit niet kan waarderen Smile

3.

Zou dat het zijn Larry? Dat het aan 'onze' leeftijd ligt dat wij dit niet kunnen waarderen?

lol! ben benieuwd wat kaj, Timmus en alle andere twintigers gaan geven Wink
LarryMullen
LarryMullen
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3952
Registratiedatum : 31-12-10
Leeftijd : 25
Woonplaats : Purmerend

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Empty Re: *RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister

Bericht  Frodo 01.05.11 22:05

Technisch zit het degelijk in elkaar, maar er wordt bij mij geen enkele snaar geraakt.

Een 4.
Frodo
Frodo
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7322
Registratiedatum : 29-12-09

http://www.eyecatcherdordrecht.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Empty Re: *RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister

Bericht  Jan... 02.05.11 0:05

Er is ook een ouwe lul die het niet kan waarderen. Deze man zingt alsof hij bang is van zijn eigen schaduw. Beetje meer pit kerel, ok, het leven is kud, maar je kan er altijd wat moois van maken.

Dus John, je bent een parel op de ketting van mijn vrouw, maar ik ga niet met je mee en geef hier een 3 voor.
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Empty Re: *RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister

Bericht  MrJohn 02.05.11 0:17

Smile
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16690
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Empty Re: *RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister

Bericht  Paul 02.05.11 2:53

Ik vind het maar niks. Een 4.
Paul
Paul
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 5296
Registratiedatum : 19-12-08
Leeftijd : 64
Woonplaats : Landgraaf

https://www.paultjes-plaza.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Empty Re: *RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister

Bericht  Vleertje 03.05.11 15:14

Ik ben zeker wel dol op Antony and the Johnsons maar deze vind ik dan zelf wat minder. Hij kan echt veel hartverscheurender en etherischer klinken dan in dit nummer. Daarom word het echt niet meer dan een 7.
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : De wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Empty Re: *RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister

Bericht  Gast 03.05.11 15:19

@vleer

Deze 2 bijvoorbeeld had ik geen eens durven ranken!!!!!!!!! Zo bloedstollend mooi........





Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Empty Re: *RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister

Bericht  Roy 04.05.11 7:55

Dit is zo'n typisch gevalletje van 'love it or hate it'. In mijn geval 'love it'. Ik vind het één van de meest opvallende nieuwkomers in de afgelopen 10 (oké 13) jaar. Dit krijgt van mij dan ook een 10 en net als Journey vind ik het niet eens het beste uit hun oeuvre.
Roy
Roy
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 2026
Registratiedatum : 11-11-09

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Empty Re: *RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister

Bericht  sokratikos 04.05.11 17:49

Deze band is langs me heen gegaan. Dank je Journeyman voor het plaatsen van 'Cripple and starfish': zo mooi. Het te ranken nummer raakt me minder. Een 6
sokratikos
sokratikos
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 10213
Registratiedatum : 24-04-11
Leeftijd : 53
Woonplaats : Nijmegen, NL, Europa, Aarde, Wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Empty Re: *RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister

Bericht  Gast 05.05.11 0:33

ja prima hoor dit. Ik geef het een 7. kan hier aardig mee leven en goed naar luisteren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Empty Re: *RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister

Bericht  Timmus 10.05.11 19:31

Er zijn genoeg platen die ik niet of zeer matig kan waarderen, waarbij ik echter prima kan begrijpen dat er mensen zijn die deze platen wel mooi of goed of leuk vinden. Bij deze plaat gaat dit totaal niet op. Ik vind dit zeldzaam slecht klinken. Een 2.
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16776
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister Empty Re: *RTH* Antony & the Johnsons-You Are My Sister

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum