*RTH* Drum Theatre - Eldorado
+8
Dave Evans
LarryMullen
MrJohn
Led-Zep
Roy
sowhat
Vleertje
Frodo
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Wat is jouw cijfer voor "Eldorado'?
*RTH* Drum Theatre - Eldorado
Drum Theatre was een Britse pop -groep, actief midden jaren 80. De band bracht vier singles en een album, waarna ze ontbonden..
Deze track is vandaag de RTH, geef je cijfer maar
Eldorado, hear the story that you told
If you need a dream you'll find a land of gold
https://www.youtube.com/watch?v=SZ9wbAE53yA
Deze track is vandaag de RTH, geef je cijfer maar
https://www.youtube.com/watch?v=SZ9wbAE53yA
Gast- Gast
Re: *RTH* Drum Theatre - Eldorado
Zo te horen zijn ze fan van Prince, maar helaas beschikken ze niet over zulk talent. Eerlijk gezegd doet het deuntje me helemaal niets; het is echt van dat supermarkt muzikaal behang.
Een 3.
Een 3.
ik zet er een 2 bij geen verder commentaar
Vleertje- Music-Master
- Aantal berichten : 6150
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 52
Gaat wel: 6
Leeftijd : 67
Je kunt hier veel of weinig van zeggen geheel naar eigen keuze uiteraard, maar niet dat hun haar niet goed zit want dat zit het!!!
Helaas voor deze heren zit ik hier om de muziek te beoordelen en niet de kwaliteit van hun fohn werkzaamheden die zoals gememoreerd waarlijk groots is daar kun je werkelijk waar helemaal niets van zeggen.
Was dit een verkiezing geweest voor de best gecoiffeerde heren van het westelijk halfrond dan hadden zij in menig kapsalon enorm hoog gescoord maar ja..... dat is het dus niet he.
Dus laat ons de muziek tot ons nemen alhoewel muziek?? Laat ik proberen het mild te omschrijven, stel nu eens en ik bedoel dus echt STEL, dat ik een pruik had gehad dan weet ik na het beluisteren hiervan twee dingen.
De pruik zou spontaan achterstevoren op mijn hoofd staan en ik zou een constante permanent in die pruik hebben, een pruik met krullen op de achtersteven dus.
Nee van deze verzameling bollend haar kan ik met de beste wil van de wereld absoluut geen shampoo van maken, en omdat mijn krultang inmiddels is uitgeschakeld door kortsluiting is mijn stemming plots woest gezakt tot onder het punt der tweeen, dit levert dan voor deze wandelende verzameling kapsalon - fetisjisten dan ook slechts een 1 op.
Gast- Gast
Goh, in 1986 vond ik dit nog wel aardig maar m'n muzieksmaak is toch wel heel eg veranderd in 25 jaar.
Ik ben, zoals wel vaker, wat milder in m'n oordeel dan menig ander forumlid alhier. De kwaliteit van de plaat komt misschien niet verder dan een 2, maar door de percussie wil ik nog wel wat hoger gaan. Jammer alleen dat je drie minuten moet wachten voordat je echt hoort dat de percussie ook gebruikt wordt. Ik hou het op een 4.
Ik ben, zoals wel vaker, wat milder in m'n oordeel dan menig ander forumlid alhier. De kwaliteit van de plaat komt misschien niet verder dan een 2, maar door de percussie wil ik nog wel wat hoger gaan. Jammer alleen dat je drie minuten moet wachten voordat je echt hoort dat de percussie ook gebruikt wordt. Ik hou het op een 4.
Roy- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 2026
Registratiedatum : 11-11-09
Led-Zep- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 4538
Registratiedatum : 03-01-10
Leeftijd : 63
Sfeerloos, duidelijk gebrek aan creativiteit en inspiratie, banaal en oppervlakkig: een 1
MrJohn- Chief
- Aantal berichten : 16693
Leeftijd : 74
Nou, kom op, zo slecht is het nou toch ook weer niet?
Een 5, lekker er middenin.
Een 5, lekker er middenin.
LarryMullen- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 3951
Registratiedatum : 31-12-10
Leeftijd : 25
Als ik dit hoor ben ik blij dat er maar 1 album van ze is uitgebracht. Dit is typisch de 80s die je eigenlijk helemaal niet wil horen. Een 2.
Gast- Gast
'T is inderdaad ook niet mijn favoriete Eighties muziek maar zo slecht vind ik het nou ook weer niet. Wel een beetje zielloos maar verder echt een radioplaatje. Net geen voldoende, ik blijf op een 5 hangen.....
- Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
sha la lie sha la la
Is die zangert de zus van Richenel? Het refrein valt eigenlijk best mee, maar de rest is dit natuurlijk 1 grote ramp, een 2.
Is die zangert de zus van Richenel? Het refrein valt eigenlijk best mee, maar de rest is dit natuurlijk 1 grote ramp, een 2.
Jan...- Music-Master
- Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58
Ik ben het met SW eens, het gaat eigenlijk wel. Het is niet een heel groots verheffend plaatje, maar nou ook weer niet zo slecht dat ik dit met een onvoldoende ga ranken. Een 6 ook van mij!
@ Journeyman, wat een geweldig commentaar op deze RTH plaat ik heb er smakkelijk om moeten lachen, maar gelijk heb je! Voor de geweldige haardracht die typisch 80ies, zou je eigenlijk bij voorbaat al hoger moeten ranken, maar het gaat hier inderdaad toch echt om de muziek!
@ Journeyman, wat een geweldig commentaar op deze RTH plaat ik heb er smakkelijk om moeten lachen, maar gelijk heb je! Voor de geweldige haardracht die typisch 80ies, zou je eigenlijk bij voorbaat al hoger moeten ranken, maar het gaat hier inderdaad toch echt om de muziek!
Gast- Gast
't Is wel heel erg jaren '80, maar zó slecht al ik hierboven las is het nou ook weer niet.
Om dit nummer enen en tweeën te geven gaat me wat ver.
Een welverdiend zesje van mij.
Om dit nummer enen en tweeën te geven gaat me wat ver.
Een welverdiend zesje van mij.
Gast- Gast
Zo dit was in de jaren 80 nog wel een speciaaltje, vond het toen echt een grappig nummer, gelukkig voor mij heeft de tijd dit ingehaald want er is niet echt iets speciaals aan dit nummer dat is blijven hangen, doorsnee jaren 80 muziek en laat dat nou net een decennium zijn dat mij behalve de metal :-) niet zo kan bekoren, een 4 en dat dus alleen maar omdat er nog iets van sentiment aan kleeft
Ries- Music-Master
- Aantal berichten : 7103
Registratiedatum : 06-01-10
Leeftijd : 54
Moest even doorluisteren om het te herkennen.
Ik vind er niet zoveel aan maar zoals sommigen hier zeggen, echt slecht is het ook niet, een 5 dus van mij....
Ik vind er niet zoveel aan maar zoals sommigen hier zeggen, echt slecht is het ook niet, een 5 dus van mij....
Mirrr- Music-Master
- Aantal berichten : 12274
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60
Spandau Ballet, maar dan een stuk slechter. Ik houd het op een 3.
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16848
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: