Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Luister mee
luisterlink
Laatste onderwerpen
» Wo 06-11 Sokra zaagt door
Wielerseizoen 2011 - Pagina 11 EmptyVandaag om 4:28 pm van sokratikos

» November 2024
Wielerseizoen 2011 - Pagina 11 EmptyVandaag om 11:31 am van sokratikos

» Timmus presents: de beste albums van 2023
Wielerseizoen 2011 - Pagina 11 EmptyGisteren om 8:57 pm van Timmus

» Marsha's jukebox (04 november)
Wielerseizoen 2011 - Pagina 11 Emptydi nov 05, 2024 12:58 am van Marsha

» *RTH* Cat Power – The greatest
Wielerseizoen 2011 - Pagina 11 Emptyma nov 04, 2024 10:36 pm van Mirrr

» *RTH* Cheap trick – Dream Police
Wielerseizoen 2011 - Pagina 11 Emptyma nov 04, 2024 10:34 pm van Mirrr

» Zondag 3 nov. Zonnig vervolg
Wielerseizoen 2011 - Pagina 11 Emptyzo nov 03, 2024 5:51 pm van Roche

» Zat. 2 nov.: Weekendshow met Dave & Roche
Wielerseizoen 2011 - Pagina 11 Emptyza nov 02, 2024 6:51 pm van Dave Evans

» Introquiz November staat klaar
Wielerseizoen 2011 - Pagina 11 Emptyza nov 02, 2024 5:50 pm van KatjeV

» *RTH* Vanessa Paradis – Joe le taxi
Wielerseizoen 2011 - Pagina 11 Emptyza nov 02, 2024 3:35 pm van KatjeV

» *RTH* Nick Cave & The Bad Seeds - Into My Arms
Wielerseizoen 2011 - Pagina 11 Emptyza nov 02, 2024 12:56 pm van sowhat

» *RTH* Mia Martini - Almeno Tu Nell'Universo
Wielerseizoen 2011 - Pagina 11 Emptyza nov 02, 2024 12:55 pm van sowhat

» *RTH* Les Thugs - I'm Scared
Wielerseizoen 2011 - Pagina 11 Emptyza nov 02, 2024 12:53 pm van sowhat

» *RTH* Leonard Cohen – I Want It Darker
Wielerseizoen 2011 - Pagina 11 Emptyza nov 02, 2024 12:51 pm van sowhat

» *RTH* Smile – Doin’ allright
Wielerseizoen 2011 - Pagina 11 Emptyza nov 02, 2024 12:49 pm van sowhat

» *RTH* Clash – White riot
Wielerseizoen 2011 - Pagina 11 Emptyza nov 02, 2024 12:48 pm van sowhat

» Vrijdag 1 nov: De Weekendstart met Tim en Ard
Wielerseizoen 2011 - Pagina 11 Emptyvr nov 01, 2024 10:43 pm van sowhat

» Wo 30-10 Sokra zaagt door
Wielerseizoen 2011 - Pagina 11 Emptyvr nov 01, 2024 2:32 pm van sokratikos

» Stemfinale Weekend
Wielerseizoen 2011 - Pagina 11 Emptyvr nov 01, 2024 1:14 pm van Mirrr

» *RTH* Magazine - Shot by Both Sides
Wielerseizoen 2011 - Pagina 11 Emptydo okt 31, 2024 9:00 pm van Timmus

Wielerseizoen 2011

+14
sowhat
Nien
Roy
LarryMullen
Mies
Ries
Grafmat
ErickNJ
Jaap2000
Kaj
Erwin
Dave Evans
Jorg
MrJohn
18 plaatsers

Pagina 11 van 18 Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 14 ... 18  Volgende

Ga naar beneden

Wielerseizoen 2011 - Pagina 11 Empty Re: Wielerseizoen 2011

Bericht  Grafmat zo mei 22, 2011 1:00 am

Ik zag vanmiddag iemand op de Posbank die ons allemaal op minuten reed... Ik dacht onmiddellijk aan doping.

Razz

Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 4327
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 52

http://www.orinocoradio.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Kaj zo mei 22, 2011 1:04 am

Grafmat schreef:Ik zag vanmiddag iemand op de Posbank die ons allemaal op minuten reed... Ik dacht onmiddellijk aan doping.

Razz
De enige die hier aan de dope zit, ben jij Twisted Evil
Kaj
Kaj
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3999
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 36

Bericht  sowhat zo mei 22, 2011 1:05 am

Kaj, feli!

Of ik Grafmat moet feliciteren? Teruggevallen in groep 8 of zo? Ach, ik feliciteer je toch maar. Maar dat omdat je een voortreffelijk gastheer was. Jammer dat je geen energie meer had om Bogey te vregen of ie het nu wel of niet doet met dat meisje uit Dancing the Stars.

Chief
Chief

Aantal berichten : 19039
Leeftijd : 67

Bericht  Grafmat zo mei 22, 2011 1:10 am

Ach Sowhat, het is precies zoals Boogerd vanmiddag al zei toen 'ie een 3e prijswinnaar quasi-onwillig de hand schudde:

Tja, met een derde plaatst tel je niet mee hè. En als iemand dat kan weten ben ik het.....! cheers

Beheerder
Beheerder

Bericht  Jaap2000 zo mei 22, 2011 7:36 am

sowhat schreef:Jaap, ben jij ook zo'n Fransoos die Armstrong omdat hij iets kan wat jij niet kan zo graag aan de hoogste boom wil?
Neuh, ik constateer slechts dat er weer iemand beschuldigingen naar Armstrong uit, niet "van horen zeggen" maar omdat hij zegt zelf getuige te zijn geweest van het gebruik van epo door Armstrong. Het interview was geen verhoor onder ede maar alle betrokkenen zullen er nu wel rekening mee houden dat hen ooit gevraagd zal worden om onder ede verklaringen af te leggen. Op meineed staat in de USofA een fikse straf, dus ik ben benieuwd wie het langste voet bij stuk houdt. De omzichtige manier waarop Armstrong en Hincapie gisteren reageerden zegt wel iets: ze passen er nu wel voor op om ook maar één woord verkeerd te zeggen.
Jaap2000
Jaap2000
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3102
Leeftijd : 66

Bericht  Erwin zo mei 22, 2011 9:37 pm

Kaj schreef:Beloki, Ullrich, Mayo, Hamilton, Zülle, Pantani, Rumsas, Botero, Gonzalez de Galdeano en Mancebo zijn door de jaren heen allemaal op doping betrapt. Zij waren de beste ronderenners van hun generatie en streden jarenlang om de zege in de Tour de France. Helaas was daar één man die hen allemaal op minuten reed, schijnbaar met speels gemak. En hij deed dat nog zonder doping ook!

Ja jongens, droom lekker verder.

Klopt helemaal Kaj. Dat roep ik ook al jaren. Smile Het erge vind ik nog dat Armstrong altijd een strijd voerde tegen mensen die hem beschuldigden van doping, zoals die ene Italiaanse renner die Armstrong een keer terug ging halen uit een kopgroep.... Dat maakt het allemaal nog erger.

Overigens op een bewering van Landis hierboven... Volgens mijheeft Landis helemaal niet zo veel gelogen bij zijn proces? Maar dat weet ik niet precies. Hij heeft altijd beweerd niet datgene gebruikt te hebben waarop hij was betrapt. Dat hij toen aan bloeddoping deed en andere zaken deed toen niet er zake. Maar goed, als dat verhaal van Hincapie waar is, dan heeft Armstrong nu wel een probleem.
Erwin
Erwin
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1694
Registratiedatum : 03-01-09
Leeftijd : 41

Bericht  Roche zo mei 22, 2011 10:19 pm

Bij deze verklaar ik nooit doping gebruikt te hebben... bewijs het tegendeel maar .. Smile
Roche
Roche
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 3549
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 68

Bericht  Marsha zo mei 22, 2011 10:26 pm

Toch wel jammer dat de discussie het mooie verslag van Grafmat meteen weer de kop indrukt...

Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 3562
Registratiedatum : 12-04-09
Leeftijd : 59

Bericht  Grafmat zo mei 22, 2011 10:27 pm

Ik stel voor om een apart doping-topic aan te maken. Kan iedereen daar zich verheerlijken aan de discussies die bij het wielrennen telkens weer oplaaien, waar mijns inziens de hele topsport is vergeven de dope. Alleen bij die andere sporten veegt men alles onder het tapijt om het imago van de sport niet te schaden. Tennis is hiervan wel het meest excellente voorbeeld. Ik ben dat dopinggelul dus eigenlijk gewoon zat.

Dus: Doping naar apart topic, en hier gewoon lekker over wielrennen ouwehoeren! Goed idee?

Beheerder
Beheerder

Bericht  sowhat zo mei 22, 2011 10:32 pm

Eens Graf!

Laten we even stilstaan bij de prestaties van Kaj, Dave, Paap en, o ja , Grafmat.

En blijf met je fikken van Armstrong af!
Als ie bij de rechter is geweest, mag je pas oordelen!

Chief
Chief

Bericht  Erwin ma mei 23, 2011 12:04 am

Tuurlijk worden er in andere sporten ook doping gebruikt, maar wordt er minder gecontroleerd. Juventus was een dopingploegje. De zusjes Williams waren zogenaamd een jaar uit de running door een ''blessure''. Verstappen die ooit als teammaat in de auto van Schumacher mocht rijden en opeens allemaal andere knopjes op het stuur zag (hoewel dit geen doping is).. Om nog maar te zwijgen over de atletiekwereld.

Oke. Apart doping-topic. Ik vind het prima. Ik vind doping en wielrennen altijd erg interessant om te volgen en om meer info te zoeken en te vinden. Het lijkt me inderdaad beter om dat even te splitsen, zodat dit het echte wielertopic blijft.
Erwin
Erwin
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1694
Registratiedatum : 03-01-09
Leeftijd : 41

Bericht  ErickNJ ma mei 23, 2011 2:13 am

Ik heb even een nieuw doping topic gemaakt. En bij deze haal ik het mooie verslag van Grafmat weer even naar boven.
Grafmat schreef:Jongens, laten we ons even druk maken het wielernieuws van vandaag dat écht belangrijk is...

Kaj Raaijmakers rijdt de klimrijdrit op de Posbank bij Rheden als allersnelste in de historie van de fietsclinics onder professionele begeleiding! 3:28 en daarmee een gemiddelde van ongeveer 34 km/uur!!! Hij was daarmee 22 seconden sneller dan de snelste tijd tot dat moment ooit gereden. Aart Vierhouten - bondscoach van de junioren tot 21 - informeerde na afloop naar de leeftijd van Kaj; "kun je zo met ons meerijden..."

In other News:

Paap reed zich volgens mij echt compléét leeg en kwam zo ongeveer scheel als 3e of 4e van de groep met kleppers over de streep op de Posbank om daarna blind door te rijden in de achtervolging op de koplopers - die gewoon aan de kant van de weg stonden. Vele minuten later kwam 'ie nog steeds volledig van de wereld weer teruggereden...

Dave deed het ook keurig. eh tja, Kan ik eigenlijk niet zoveel over vertellen, behalve dat hij zijn toch bepaald niet klimmersachtige lijf nog héél behoorlijk omhoog weet te hijsen en in de subtop van de toppers bovenkwam!

En lest best: G.R.Afmat was een ander lot beschoren.... Het lijf wilde weer niet doen wat de geest zo graag wilde, en dat was in dit geval niet veel meer dan achterin de groep van Kaj, Paap en Dave meerijden.
In de 2e beklimming moest ik lossen en na een woeste achtervolging over de Veluwse Hooglanden sloot ik na de afdaling eindelijk aan bij de groep om metéén weer te lossen en daarna mijn maag aan de kant van de weg binnenste buiten te keren. Dat kunstje moest ik later nog een keer herhalen. Gedesillusioneerd sloot ik na ca. 40 km. aan bij andere groep die het wat rustiger aan deed. Tóch leverde de tijdrit daarna nog een (2e) prijs op in de kneuzencateorie. Ik zou over de tijdrit 5 minuten en 1 seconde gedaan hebben.

Ergens is er iets in mij dat die tijd ten sterkse waagt te betwijfelen, aangezien Kaj in de groep van de kleppers iedereen op ruime achterstand zette... Mocht het toch waar ben ik gezien de omstandigheden uitermate tevreden over die tijd!

Al met al was het een geweldige dag, hoewel mijn maag en slokdarm ook nu nog half in brand staan van het zuur...

Paap, Kaj, Dave: Sluit me helemaal aan bij de tweet van Paap: Dit moeten we zeker vaker doen! (behalve dan het kotsen)
ErickNJ
ErickNJ
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 2377
Registratiedatum : 20-12-08

Bericht  Jorg ma mei 23, 2011 3:40 pm

sowhat schreef:Eens Graf!
Gelukkig ben je altijd zo genuanceerd in discusies Sowhat ..;-)

Jorg
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 3076
Registratiedatum : 05-12-08
Leeftijd : 35

Bericht  Dave Evans ma mei 23, 2011 4:26 pm

En ondertussen is er weer triest nieuws in de wielerwereld..... Crying or Very sad

De wielerwereld is opnieuw opgeschrikt door een sterfgeval. Tijdens een trainingskamp in Sierra Nevada is Xavier Tondo (32) om het leven gekomen. Toen hij op het punt stond om te gaan trainen, viel er een garagedeur op hem.

Toen het ongeluk gebeurde, was Tondo volgens de Spaanse krant Marca in het bijzijn van teamgenoot Benat Intxausti. Eerder dit jaar won Tondo nog het eindklassement van de Ronde van Castilla en León. Vorig seizoen eindigde hij als zesde in de Vuelta. Op zijn erelijst staan verder etappezeges in de Ronde van Catalonië, Parijs-Nice en de Ruta del Sol. Sinds dit jaar stond hij onder contract bij Team Movistar.

Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08

Bericht  sowhat ma mei 23, 2011 4:37 pm

Jorg schreef:
sowhat schreef:Eens Graf!
Gelukkig ben je altijd zo genuanceerd in discusies Sowhat ..;-)

Jorg, nuance is idd niet mijn kernkwaliteit.
Maar pas s.v.p. op met quotes bewerken. Want op deze manier lijkt het net of ik het tegen Graf had. Maar het was een algemene mededeling twgen vv.

Chief
Chief

Bericht  Dave Evans di mei 24, 2011 11:15 pm

Wielerseizoen 2011 - Pagina 11 1306254337-120

Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Bericht  Gast wo mei 25, 2011 9:03 am

Hele mooie foto Dave!

Gast
Gast

Bericht  Jaap2000 wo mei 25, 2011 9:28 am

Inlijsten, dat plaatje!
Jaap2000
Jaap2000
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 3102
Leeftijd : 66

Bericht  MrJohn wo jun 15, 2011 2:29 pm

Kaj Reus, die na dat vreselijke ongeluk in 2007 lange tijd uitgeschakeld was, en in 2009 hervatte, maar in 2010 de wielrennerij vaarwel zei en zich stortte op het marathonschaatsen, keert terug in de wielersport.

kaireus.nl

Het gaat weer beginnen woensdag 15 juni 2011 10:37

Ik heb er bewust niets van laten doorschemeren, maar ik ga weer aan de slag als wielrenner. Van de winter heb ik een mooie basis kunnen leggen in een andere omgeving, het schaatsen wat me goed is bevallen. Half februari heb ik al mijn rust gepakt en ben begin maart van dit jaar begonnen met de fiets trainingen. Na een aantal weken voelde het zo goed aan, dat ik weer ging denken wanneer ik eventueel terug wilde gaan keren in het wielerpeloton.

Ik heb me de laatste tijd bewust op de achtergrond gehouden. Rust was het enige wat ik wilde, en, dat kan ik wel zeggen, het is behoorlijk gelukt en me goed bevallen.

Voor de rest van het seizoen heb ik me aangesloten bij het continentalteam van “De Rijke”. In de tweede helft van dit jaar hebben ze een mooi programma met tal van 1.1-wedstrijden. Daar wil ik er graag een aantal van rijden om te kijken hoe ik er als wielrenner voor sta. Ik heb een goed gevoel bij mijn nieuwe team “De Rijke” , de gesprekken met de leiding geven me vertrouwen.

Het is nog even afwachten wanneer ik mijn eerste wedstrijd ga rijden. Het NK tijdrijden van volgende week woensdag in Veendam staat op het lijstje maar of ik kan starten is nog even de vraag.

De afgelopen winter bij de schaatsploeg “Wadro” van Henk Angenent is me goed bevallen. Schaatsen is prachtig om te doen maar, en dat heb ik nooit ontkend, ik ben en ik blijf in de eerste plaats wielrenner. De komende winter zal ik waarschijnlijk nog een aantal wedstrijden rijden, maar het wielrennen staat voorop. Zoals het dat altijd heeft gedaan.

De verstandhouding met Henk Angenent is nog net zo als deze winter. Hij staat volledig achter mijn plannen met betrekking tot het wielrennen. En als ik straks in het najaar of de winter mee zou willen trainen, ben ik daarvoor altijd welkom.

Gezien de dagelijkse ‘kijkcijfers’ van mijn site is me duidelijk geworden dat er nog steeds behoorlijke belangstelling is voor mijn doen en laten. Omdat ik na vorig seizoen echt toe was aan rust, heb ik het op de site ook rustig gehouden. Met bovenstaand verhaal hoop ik iedereen wat meer inzicht te hebben gegeven hoe het nu met me gaat
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16693
Leeftijd : 74

Bericht  Dave Evans wo jun 15, 2011 2:44 pm

Ja ik had het al gelezen op een wielerprikbord. Mooi nieuws, hoop dat hij de weg naar de top weer kan vinden. Maar.....eerst maar eens lekker fietsen de rest van het seizoen Smile

Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Bericht  Jorg wo jun 15, 2011 7:44 pm

Reus heeft een lange weg te gaan, als ie al op het niveau komt waar ie ooit zat of naar streefde. Maar ik gun het die jongen van harte en hoop dattie weer plezier heeft in het fietsen Smile

Jorg
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 3076
Registratiedatum : 05-12-08
Leeftijd : 35

Bericht  Dave Evans do jun 16, 2011 5:50 pm

Steven Kruyswijk wint een bergrit in de Ronde van Zwitserland, en hoe! Gewoon weggereden (ong. 2 km voor de top) uit een kopgroep met o.a Damiano Cunego, Frank Schleck, Laurens ten Dam, Matthias Frank, Levi Leipheimer en Bauke Mollema!
Bauke Mollema werd 4e

Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Bericht  Dave Evans do jun 16, 2011 5:54 pm

[bron: wielerland]
Steven Kruijswijk heeft de vijfde etappe van de Tour de Suisse gewonnen. De jonge Nederlander van Rabobank kwam als eerste boven in Malbun, na een loodzware slotklim van de buitencategorie met een gemiddeld stijgingspercentage van elf procent.

De etappe werd opgeschrikt door een zware val van Maurico Soler (Movistar). De Colombiaan reed het publiek in en werd met een schedelfractuur afgevoerd naar het ziekenhuis. Eén toeschouwer raakte ook gewond. Nadat de koers enige tijd geneutraliseerd was, ontstond er een kopgroep van drie renners: Sylvain Chavanel (Quickstep), Angel Madrazo (Movistar) en Inxausti Izagirre (Euskaltel-Euskadi). Op vijf kilometer van de streep werden ze teruggepakt door de uitgedunde groep met favorieten. Kruijwijk zette op twee kilometer van de streep een aanval in en hield knap stand. Achter hem werden Levi Leipheimer (Radioshack) en Damiano Cunego (Lampre-ISD) tweede en derde. Cunego blijft leider in het algemeen klassement. Bauke Mollema (Rabobank) werd vierde in de rituitslag en schuift door het wegvallen van Soler op naar de tweede plaats in de rangschikking. Laurens Ten Dam maakt het feest voor Rabobank compleet. Hij werd achtste. Wout Poels (Vacansoleil-DCM) eindigde ook op een knappe 22ste plaats.

1.Steven Kruyswijk
2.Levi Leipheimer op 0.09
3.Damiono Cunego op 0.18
4.Bauke Mollema op 0.21
5.Giampaolo Caruso z.t.
6.Frank Schleck op 0.30
7.Matthias Frank z.t.
8.Laurens ten Dam op 1.19
9.Jakob Fuglsang op 1.27
10.Thom Danielson op 1.42

Algemeen Klassement zijn Bauke 2e, Steven 3e en Laurens 6e

Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Bericht  MrJohn do jun 16, 2011 10:29 pm

Steven, pas 23 jaar oud, ontwikkelt zich erg snel Smile

Al met al heeft Nederland niet een, maar meerdere renners, die zich kunnen onderscheiden in een grote ronde !
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16693
Leeftijd : 74

Bericht  MrJohn vr jun 17, 2011 1:53 pm

MrJohn
MrJohn