*RTH* Greatest Show on Earth - Real Cool World
+4
sowhat
Roy
Jan...
Dave Evans
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
Jouw cijfer voor 'Real Cool World'
*RTH* Greatest Show on Earth - Real Cool World
[17-12-2010]
Uit 1970 een plaatje dat zelfs de Top100 van beste singles van dat jaar haalde: Greatest Show on Earth met Real Cool World!
https://www.youtube.com/watch?v=2aB7jen7Vx4
Uit 1970 een plaatje dat zelfs de Top100 van beste singles van dat jaar haalde: Greatest Show on Earth met Real Cool World!
https://www.youtube.com/watch?v=2aB7jen7Vx4
- Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Re: *RTH* Greatest Show on Earth - Real Cool World
Zo, dan zal het lachebekje van de VV-groep de spits afbijten, want ik verveel me.
Ik kan best een leuk verhaal schrijven over hoe mooi de kerstboom is, dat Olga en ik iets belangrijks op een fijne manier hebben uitgepraat, dat het gelukkig niet sneeuwt op dit moment, want we moeten zo naar vrinden. Maar helaas, helaas. Ik moet weer een stront vervelend plaatje recenseren.
In de begin jaren 70 werd fantastische muziek gemaakt maar helaas ook van die rock met klassieke invloeden. Met zo'n orgel helaas. Ekseption, dat soort zooi. Dit is een perfect voorbeeld, het jengelt en raast maar door, maar er zit totaal geen creativiteit in. Gauw vergeten dit, een 2.
Ik kan best een leuk verhaal schrijven over hoe mooi de kerstboom is, dat Olga en ik iets belangrijks op een fijne manier hebben uitgepraat, dat het gelukkig niet sneeuwt op dit moment, want we moeten zo naar vrinden. Maar helaas, helaas. Ik moet weer een stront vervelend plaatje recenseren.
In de begin jaren 70 werd fantastische muziek gemaakt maar helaas ook van die rock met klassieke invloeden. Met zo'n orgel helaas. Ekseption, dat soort zooi. Dit is een perfect voorbeeld, het jengelt en raast maar door, maar er zit totaal geen creativiteit in. Gauw vergeten dit, een 2.
Jan...- Music-Master
- Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 58
Wat leuk!! Ik vind deze juist uitstekend te pruimen, vol met lekkere energie en vrolijk schel getetter wat ik bij tijd en wijle wel aardig kan hebben (niet voor niets is de allergrootste tetteraar Wagner mijn absolute klassieke favo). Deze doet me ook altijd denken aan Blood Sweat and Tears die in hetzelfde idioom rond raasden. En de Hammond klinkt helemaal genietbaar en lekker rollend een beetje op zijn stevie winwood achtig zeg maar. Als cijfer verdiend deze mede dankzij de uitstekende stem van deze zingende broer van een nachtegaal een negen.
Gast- Gast
Voordat ik ga sneeuwruimen, maar eerst even ranken. Inmiddels heb ik toch wel gehad met die sneeuw. Een lieve en belangrijke collega mag ik vanmiddag gaan bezoeken in het ziekenhuis. Bij een glijpartij, afgelopen vrijdag, brak zij het been op 3 plaatsen! dus los van het feit dat we haar een hele tijd gaan missen, gaat zij een vervelend aantal weken tegemoet. :s
Dus koud wel, maar 'real cool' kan het niet vinden. Ik zal het niet meewegen in mijn oordeel, want dan zou vanwege die misselijkmakende lach dit nummer niet verder dan een twee komen.
Het klinkt best wel lekker weg. Volgens mij kunnen wij hier spreken van een echte eendagsvlieg. De twee albums leverden alleen dit als succes op. De muziek vind ik niet verkeerd. De zang (en dan toch vooral die lach) begint al snel irritant te worden. Al met al kom ik tussen de vijf en de zes uit. Het is weekend, dus afronden naar boven maar. Een 6!
Dus koud wel, maar 'real cool' kan het niet vinden. Ik zal het niet meewegen in mijn oordeel, want dan zou vanwege die misselijkmakende lach dit nummer niet verder dan een twee komen.
Het klinkt best wel lekker weg. Volgens mij kunnen wij hier spreken van een echte eendagsvlieg. De twee albums leverden alleen dit als succes op. De muziek vind ik niet verkeerd. De zang (en dan toch vooral die lach) begint al snel irritant te worden. Al met al kom ik tussen de vijf en de zes uit. Het is weekend, dus afronden naar boven maar. Een 6!
Roy- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 2026
Registratiedatum : 11-11-09
Gaat wel: 6
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Ik vind het wel grappig klinken ;-)
Zou het niet kopen.
6je.
Zou het niet kopen.
6je.
Gast- Gast
Vind het een typisch voorbeeld van net niet, een 5 dus
MrJohn- Chief
- Aantal berichten : 16693
Leeftijd : 74
Dit is weer zo'n plaatje, dat ik wel ken, maar compleet vergeten ben..
Ben er niet rouwig om..hahahaha...ppfff
Een 5-je
Ben er niet rouwig om..hahahaha...ppfff
Een 5-je
Joyce- Music-Master
- Aantal berichten : 6575
Aardig geprobeerd om The Crazy World Of Arthur Brown na te doen, maar jammerlijk mislukt.
Een 3.
Een 3.
Had dit nog nooit eerder gehoord. Vanaf het begin boeide de plaat me, zonder dat ik dacht: wat geweldig. Een en ander tegen elkaar afwegende kom ik op een 7,5; afgerond dus een 8.
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16848
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Soortgelijke onderwerpen
» Zat. 8-8:The Hot & Cool show met Dave & Roche
» (Orinoco) Internet Radio Agenda
» *RTH* Sister Sledge - He´s the greatest dancer
» *RTH* Within Temptation - Mother Earth
» *RTH* Joe Jackson - Real Men
» (Orinoco) Internet Radio Agenda
» *RTH* Sister Sledge - He´s the greatest dancer