Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Luister mee
luisterlink
Laatste onderwerpen
» Wo 18-09 Sokra zaagt door
*RTH* Partridge Family - I think i love you EmptyGisteren om 18:15 van Timmus

» September 2024
*RTH* Partridge Family - I think i love you EmptyGisteren om 11:05 van sokratikos

» 21 sept 2024 De V500 Tombola
*RTH* Partridge Family - I think i love you Empty18.09.24 21:57 van Ries

» Vrijdag 20 september - De Weekendstart 20.00
*RTH* Partridge Family - I think i love you Empty18.09.24 15:44 van Timmus

» Timmus presents: de beste albums van 2023
*RTH* Partridge Family - I think i love you Empty18.09.24 14:47 van Timmus

» *RTH* The Hollies - Stop, Stop, Stop
*RTH* Partridge Family - I think i love you Empty17.09.24 16:58 van sokratikos

» *RTH* a-ha - Hunting High and Low
*RTH* Partridge Family - I think i love you Empty17.09.24 16:28 van sokratikos

» *RTH* Trio - Da Da Da
*RTH* Partridge Family - I think i love you Empty17.09.24 16:14 van sokratikos

» *RTH* José Feliciano - Feliz Navidad
*RTH* Partridge Family - I think i love you Empty17.09.24 16:00 van sokratikos

» *RTH* Wim Sonneveld – De kat van ome Willem
*RTH* Partridge Family - I think i love you Empty17.09.24 12:17 van Mirrr

» *RTH* Depeche Mode – Blasphemous rumours
*RTH* Partridge Family - I think i love you Empty17.09.24 12:16 van Mirrr

» *RTH* Interpol – All the rages back home
*RTH* Partridge Family - I think i love you Empty17.09.24 12:15 van Mirrr

» *RTH* Pussycat Dolls - Don't Cha ft. Busta Rhymes
*RTH* Partridge Family - I think i love you Empty17.09.24 12:15 van Mirrr

» *RTH* Sandy - Ik ben verliefd op John Travolta
*RTH* Partridge Family - I think i love you Empty17.09.24 12:14 van Mirrr

» *RTH* Patsy Cline - Crazy
*RTH* Partridge Family - I think i love you Empty17.09.24 12:14 van Mirrr

» *RTH* Demis Roussos – Auf wiederseh’n
*RTH* Partridge Family - I think i love you Empty17.09.24 12:13 van Mirrr

» *RTH* English teacher – Nearly daffodils
*RTH* Partridge Family - I think i love you Empty17.09.24 12:12 van Mirrr

» *RTH* Osmonds – One way ticket to anywhere
*RTH* Partridge Family - I think i love you Empty17.09.24 12:12 van Mirrr

» *RTH* Elaine Paige & Barbara Dickson – I know him so well
*RTH* Partridge Family - I think i love you Empty17.09.24 12:10 van Mirrr

» Marsha's jukebox (16 september)
*RTH* Partridge Family - I think i love you Empty17.09.24 0:00 van Marsha


*RTH* Partridge Family - I think i love you

+9
Frodo
Ries
PPProfessor
MrJohn
sowhat
Jan...
Paul
ErickNJ
Dave Evans
13 plaatsers

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Ga naar beneden

Jouw stem voor 'I think i love you'

*RTH* Partridge Family - I think i love you Vote_lcap12%*RTH* Partridge Family - I think i love you Vote_rcap 12% 
[ 2 ]
*RTH* Partridge Family - I think i love you Vote_lcap0%*RTH* Partridge Family - I think i love you Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Partridge Family - I think i love you Vote_lcap0%*RTH* Partridge Family - I think i love you Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
*RTH* Partridge Family - I think i love you Vote_lcap6%*RTH* Partridge Family - I think i love you Vote_rcap 6% 
[ 1 ]
*RTH* Partridge Family - I think i love you Vote_lcap12%*RTH* Partridge Family - I think i love you Vote_rcap 12% 
[ 2 ]
*RTH* Partridge Family - I think i love you Vote_lcap18%*RTH* Partridge Family - I think i love you Vote_rcap 18% 
[ 3 ]
*RTH* Partridge Family - I think i love you Vote_lcap18%*RTH* Partridge Family - I think i love you Vote_rcap 18% 
[ 3 ]
*RTH* Partridge Family - I think i love you Vote_lcap18%*RTH* Partridge Family - I think i love you Vote_rcap 18% 
[ 3 ]
*RTH* Partridge Family - I think i love you Vote_lcap18%*RTH* Partridge Family - I think i love you Vote_rcap 18% 
[ 3 ]
*RTH* Partridge Family - I think i love you Vote_lcap0%*RTH* Partridge Family - I think i love you Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
 
Totaal aantal stemmen : 17
 
 
Enquête gesloten

*RTH* Partridge Family - I think i love you Empty *RTH* Partridge Family - I think i love you

Bericht  Dave Evans 09.11.10 19:29

[09-11-2010]
Going back in time with..................
the Partridge Family!


The Partridge Family

ging over een moeder en haar vijf kinderen –de vader was overleden- die samen een bijzondere band hadden. Cassidy was destijds negentien jaar en speelde de zestienjarige Keith Partridge. De moeder werd gespeeld door Shirley Jones, die in het echte leven Davids stiefmoeder was. Hij was de enige in de serie die echt zong en speelde. Zijn tegenspeelster Suzan Dey, die zijn zus Laurie Partridge speelde, vatte een hevige verliefdheid voor hem op. De muzikale tv-serie was direct een succes, maar niemand had gedacht dat David hierdoor zou uitgroeien tot een fenomeen. Toen de tv- en platenmaatschappijen begrepen wat ze in handen hadden buitten ze dit tot het uiterste uit. Cassidy’s schema was moordend. Hij zat de hele dag in de tv-studio, daarna tot diep in de nacht in de platenstudio, in het weekend vloog hij over de hele wereld om op te treden en op maandagochtend was hij dan weer terug in de studio. De opnamen voor Top of the Pops werden op het Engelse vliegveld Heathrow gedaan, omdat de wegen naar Londen helemaal dichtgeslibd waren met fans die er lucht van kregen dat hij kwam. De roem had ook zijn duistere keerzijde. David kreeg doodsbedreigingen en had vierentwintig uur per dag een FBI agent bij zich. Tijdens een concert in Londen in 1974 werd een veertienjarig meisje onder de voet gelopen en zij overleed aan een hartstilstand. David was aan het eind van zijn latijn en trok zich terug in zijn eigen wereld van gitaren, mislukte huwelijken en drugs, hoewel hij zelf zegt dat hij nooit echt verslaafd is geweest. John Lennon, die zich toen ook uit de schijnwerpers had teruggetrokken, werd zijn vriend en adviseur. Hoewel het popidooltijdperk helemaal achter hem ligt, treed David zo nu en dan nog op.



https://www.youtube.com/watch?v=tNXkrX3fGKA


https://www.youtube.com/watch?v=slSXX7r_9hs

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25353
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Partridge Family - I think i love you Empty Re: *RTH* Partridge Family - I think i love you

Bericht  ErickNJ 09.11.10 20:49

Ranking the Hit: 6
Ranking the TV serie: 4

Maar ja, toen ik nog in de "doelgroep" zat, was het wel twee keer een 7.
ErickNJ
ErickNJ
Music-Maniac !!!
Music-Maniac !!!

Aantal berichten : 2377
Registratiedatum : 20-12-08

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Partridge Family - I think i love you Empty Re: *RTH* Partridge Family - I think i love you

Bericht  Paul 09.11.10 20:56

Uit pure nostalgie een 7
Paul
Paul
Moderator
Moderator

Aantal berichten : 5296
Registratiedatum : 19-12-08
Leeftijd : 64
Woonplaats : Landgraaf

https://www.paultjes-plaza.com/

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Partridge Family - I think i love you Empty Re: *RTH* Partridge Family - I think i love you

Bericht  Jan... 09.11.10 21:14

Sommige nummers zijn zo fout dat ze gewoon leuk zijn. Dit is er absoluut 1, ook een ideale plaat om te zingen als je verliefd bent.
Een 8.
Jan...
Jan...
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 5302
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 57

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Partridge Family - I think i love you Empty Re: *RTH* Partridge Family - I think i love you

Bericht  sowhat 09.11.10 21:31

jan4004 schreef:Sommige nummers zijn zo fout dat ze gewoon leuk zijn. Een 8.

Helemaal mee eens!

_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18954
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Partridge Family - I think i love you Empty Re: *RTH* Partridge Family - I think i love you

Bericht  MrJohn 09.11.10 21:45

Wat een afgrijselijk nummer. Pulp, kan er helaas geen andere omschrijving voor bedenken: een 1
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16690
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Partridge Family - I think i love you Empty Re: *RTH* Partridge Family - I think i love you

Bericht  sowhat 09.11.10 22:31

MrJohn, doe normaal, dit is de voorloper van Muse Smile

_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18954
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Partridge Family - I think i love you Empty Re: *RTH* Partridge Family - I think i love you

Bericht  PPProfessor 09.11.10 23:58

Hele foute plaat. Een 6 dus.

PPProfessor
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1842
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 67
Woonplaats : Weesp

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Partridge Family - I think i love you Empty Re: *RTH* Partridge Family - I think i love you

Bericht  Ries 10.11.10 8:21

Hele hele foute muziek maar dat maakt dat ik het met een mooie ruime vodoende kan waarderen, een 7. Heb ooit eens een docu gezien over David Cassidy sindsdien bekijk ik hem iig al met andere ogen (hij was toch ietsje anders dan het hem aangemeten teenybop personage deed vermoeden).
Ries
Ries
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7095
Registratiedatum : 06-01-10
Leeftijd : 54
Woonplaats : Hoogeveen

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Partridge Family - I think i love you Empty Re: *RTH* Partridge Family - I think i love you

Bericht  Gast 10.11.10 10:25

Een heerlijk glad "fout" nummer en daarom ook zo leuk, doet me ook vaag weer denken aan meisjeskamers met posters van die gladde aal van een Cassady aan die muur genageld, muziekje is gewoon een leuk 'feel good: plaatje zonder enige pretenties vandaar maar een 8

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Partridge Family - I think i love you Empty Re: *RTH* Partridge Family - I think i love you

Bericht  Frodo 10.11.10 14:42

Hopelijk morgen weer muziek om te ranken.

Uiteraard een 1 voor dit.
Frodo
Frodo
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7322
Registratiedatum : 29-12-09

http://www.eyecatcherdordrecht.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Partridge Family - I think i love you Empty Re: *RTH* Partridge Family - I think i love you

Bericht  Vleertje 11.11.10 15:02

Ach ik hoor dit toch veel liever dan mevrouw Melua dus deze krijgt ook een iets hoger cijfer. Het is wel een gezellig liedje en daarom een mager vijfje.
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : De wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Partridge Family - I think i love you Empty Re: *RTH* Partridge Family - I think i love you

Bericht  Paapke 11.11.10 16:14

MrJohn schreef:Wat een afgrijselijk nummer. Pulp, kan er helaas geen andere omschrijving voor bedenken: een 1
Wat heeft Pulp er nou weer mee te maken :S




Wink
Paapke
Paapke
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1316
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 39
Woonplaats : Baarn

http://www.last.fm/user/paap_floyd

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Partridge Family - I think i love you Empty Re: *RTH* Partridge Family - I think i love you

Bericht  MrJohn 11.11.10 18:41

Pulp niet in de zin van de Engelse band way back, maar als smakeloze restjes van een bedorven maaltijd, die lange tijd zwaar op de maag blijven liggen Wink
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16690
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Partridge Family - I think i love you Empty Re: *RTH* Partridge Family - I think i love you

Bericht  Paapke 11.11.10 18:45

Plaats ik een mooie knipoog, komt er toch een serieuze reactie. Zucht Sad De boodschap was duidelijk Mr. John Wink
Paapke
Paapke
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1316
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 39
Woonplaats : Baarn

http://www.last.fm/user/paap_floyd

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Partridge Family - I think i love you Empty Re: *RTH* Partridge Family - I think i love you

Bericht  MrJohn 11.11.10 18:53

En ik plaatste ook een knipoog dear Mr Paap Smile
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16690
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Partridge Family - I think i love you Empty Re: *RTH* Partridge Family - I think i love you

Bericht  Timmus 12.11.10 19:02

Frodo schreef:Hopelijk morgen weer muziek om te ranken.

Uiteraard een 1 voor dit.

Als dit voor jou geen muziek is, rank dan ook niet a.u.b.

Vrolijk liedje om het weekend mee te beginnen! 7.


Laatst aangepast door Timmus op 12.11.10 19:03; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Het mag dan wel weekend zijn, maar dat betekent nog niet dat ik taalfouten moet maken)
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16776
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Partridge Family - I think i love you Empty Re: *RTH* Partridge Family - I think i love you

Bericht  Frodo 12.11.10 21:12

Timmus schreef:
Frodo schreef:Hopelijk morgen weer muziek om te ranken.

Uiteraard een 1 voor dit.

Als dit voor jou geen muziek is, rank dan ook niet a.u.b.

Vrolijk liedje om het weekend mee te beginnen! 7.

Ik bepaal zelf wat ik doe.
Heb ik ooit commentaar op jouw cijfers gehad?
Frodo
Frodo
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7322
Registratiedatum : 29-12-09

http://www.eyecatcherdordrecht.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Partridge Family - I think i love you Empty Re: *RTH* Partridge Family - I think i love you

Bericht  Timmus 14.11.10 9:16

Het is geen commentaar op het cijfer zelf, als jij een 1 hiervoor wil geven dan moet je dat doen.

Het gaat mij om de arrogantie die spreekt uit de bewoordingen die je gebruikt: "hopelijk morgen weer muziek om te ranken". Indirect spreek je hier een oordeel uit over mensen die dit wel kunnen waarderen. Nee, dat zeg je niet expliciet, maar deze gedachte roept jouw woordkeus wel op.

Vandaar dat ik opmerkte om niet te ranken als je dit geen muziek vindt: wat doe je hier dan?
Timmus
Timmus
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 16776
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Woonplaats : 's-Gravenhage

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Partridge Family - I think i love you Empty Re: *RTH* Partridge Family - I think i love you

Bericht  Gast 14.11.10 11:57

@Timmus " Vandaar dat ik opmerkte om niet te ranken als je dit geen muziek vindt: wat doe je hier dan?"

Mag ik dit een beetje vreemde en onnodige opmerking vinden??
Ik vind namelijk ook sommige muziek hier non-muziek(Melua bijvoorbeeld wiens stem alleen al mij bijna fysiek misselijk maakt) en sommige muziek te mooi voor woorden ( Ome Neil met Cinnamon Girl bijvoorbeeld) in beide gevallen valt over smaak niet te twisten.Ongetwijfeld zal hier vast wel nog iets langskomen wat jij "geen muziek" zal vinden, maar mag je dat dan meteen niet vinden of mededelen?? Oftewel alleen maar ranken als het muziekje wel in de goede ooraarde valt?? Ik denk dan ook dat de opmerking "wat doe je hier dan" dan ook enigzins misplaatst is of begrijp ik het soms verkeerd??

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Partridge Family - I think i love you Empty Re: *RTH* Partridge Family - I think i love you

Bericht  Ries 14.11.10 12:13

Is het zo moeilijk te lezen wat Timmus schrijft, het gaat hem toch niet om de muziek maar om het commentaar an sich, hij legt het nog uit ook!!!!!!!! Hij geeft notabene nog aan dat elk nummer wat hem betreft een 1 mag krijgen maar dat het commentaar wel wat anders kan!!!!

dit wil trouwens niet zeggen dat ik met zijn commentaar eens ben maar ik begin het gezeur over andermans stemgedrag en de commentaren mooi beu te worden je kunt je kont niet keren of er zit wel weer iemand op je rug.
Ries
Ries
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7095
Registratiedatum : 06-01-10
Leeftijd : 54
Woonplaats : Hoogeveen

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Partridge Family - I think i love you Empty Re: *RTH* Partridge Family - I think i love you

Bericht  Dave Evans 14.11.10 14:03

Jongens wat een gevoeligheden allemaal!
Ten eerste bestaat er helemaal geen non muziek maar wel muziek waar je niets mee hebt. Nou rank daar dan gewoon ook op en oordeel niet over mensen die dat wel geweldig vinden.
Verder wil ik er eigenlijk geen woorden aan vuil maken anders maken we dit belangrijker dan dat het is!
Back to music!!!

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25353
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Partridge Family - I think i love you Empty Re: *RTH* Partridge Family - I think i love you

Bericht  Dave Evans 14.11.10 14:10

Ik geef trouwens een 8 voor dit heerlijke stukje nostalgie. Want voor mij is het zo'n beetje de eerste bewuste aanraking met muziek!
Als heel klein kereltje kan ik me nog herinneren dat ik die prachtig gekleurde bus van de Partridge Family op TV zag. Voeg er ook nog wat lekkere klanken bij en ik was verkocht.
Lang zag ik er geen beelden meer van, maar ineens was daar You Tube en jaaaa ook de Partridge Family stond erop.
Dit is dus gewoon een feel good plaatje en ja daar kan ik ook enorm van genieten. Niet alles hoeft hogeschool muziek te zijn Wink

_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25353
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Partridge Family - I think i love you Empty Re: *RTH* Partridge Family - I think i love you

Bericht  Frodo 14.11.10 14:48

Timmus schreef:Het is geen commentaar op het cijfer zelf, als jij een 1 hiervoor wil geven dan moet je dat doen.
Het gaat mij om de arrogantie die spreekt uit de bewoordingen die je gebruikt: "hopelijk morgen weer muziek om te ranken". Indirect spreek je hier een oordeel uit over mensen die dit wel kunnen waarderen. Nee, dat zeg je niet expliciet, maar deze gedachte roept jouw woordkeus wel op.
Vandaar dat ik opmerkte om niet te ranken als je dit geen muziek vindt: wat doe je hier dan?

Volkomen onzin.
Ik geef gewoon mijn mening over het liedje net zoals iedereen dat doet.
Dat meningen daarbij verschillen is nogal wiedes.
Over woordkeus valt niets zinnigs te zeggen: ik zie bij anderen heel vaak een woordkeus die mij niet bevalt. Daar ga ik ook niet over emmeren.

Vervolgens ben JIJ het die zo arrogant is om een persoonlijke opmerking te maken.
Wanneer JIJ het niet kan trekken dat andere mensen een andere mening hebben moet JIJ jezelf afvragen wat je hier komt doen.
Frodo
Frodo
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 7322
Registratiedatum : 29-12-09

http://www.eyecatcherdordrecht.nl/

Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Partridge Family - I think i love you Empty Re: *RTH* Partridge Family - I think i love you

Bericht  Gast 14.11.10 14:57

De gezelligheid neemt weer toe..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

*RTH* Partridge Family - I think i love you Empty Re: *RTH* Partridge Family - I think i love you

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 2 1, 2  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum