Wall Of Sound
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Chat jij ook met ons mee!
Laatste onderwerpen
» Wo 15-05 Sokra zaagt door
Paaps Album Top 57 - Album van de dag! - Pagina 2 EmptyGisteren om 15:38 van sokratikos

» Een wonderkind van 80 (20-05-2024)
Paaps Album Top 57 - Album van de dag! - Pagina 2 Empty14.05.24 20:03 van Timmus

» Steunfonds 19: 12 t/m 18 mei 2024
Paaps Album Top 57 - Album van de dag! - Pagina 2 Empty14.05.24 10:38 van Roadrunner

» *RTH* Queen Latifah - U.N.I.T.Y.
Paaps Album Top 57 - Album van de dag! - Pagina 2 Empty14.05.24 0:26 van sokratikos

» *RTH* Future Islands - Seasons (Waiting On You)
Paaps Album Top 57 - Album van de dag! - Pagina 2 Empty14.05.24 0:15 van sokratikos

» *RTH* Peter Skellern - You're A Lady
Paaps Album Top 57 - Album van de dag! - Pagina 2 Empty14.05.24 0:03 van sokratikos

» Mei 2024
Paaps Album Top 57 - Album van de dag! - Pagina 2 Empty14.05.24 0:00 van Marsha

» Marsha's jukebox (13 mei)
Paaps Album Top 57 - Album van de dag! - Pagina 2 Empty13.05.24 23:58 van Marsha

» *RTH* Liza Minnelli - Losing My Mind
Paaps Album Top 57 - Album van de dag! - Pagina 2 Empty13.05.24 23:56 van sokratikos

» *RTH* Emeli Sandé - Clown
Paaps Album Top 57 - Album van de dag! - Pagina 2 Empty13.05.24 23:47 van sokratikos

» *RTH* Agua de Annique - Beautiful One
Paaps Album Top 57 - Album van de dag! - Pagina 2 Empty13.05.24 23:40 van sokratikos

» *RTH* The Supremes - Someday We'll Be Together
Paaps Album Top 57 - Album van de dag! - Pagina 2 Empty13.05.24 23:33 van sokratikos

» *RTH* Andy Kim – Baby I love you
Paaps Album Top 57 - Album van de dag! - Pagina 2 Empty13.05.24 23:25 van sokratikos

» *RTH* Jimmy Helms – Gonna make you an offer you can't refuse
Paaps Album Top 57 - Album van de dag! - Pagina 2 Empty13.05.24 23:15 van sokratikos

» *RTH* Studio killers – Ode tot the bouncer
Paaps Album Top 57 - Album van de dag! - Pagina 2 Empty13.05.24 23:09 van sokratikos

» *RTH* Redbone – Come and get your love
Paaps Album Top 57 - Album van de dag! - Pagina 2 Empty13.05.24 23:03 van sokratikos

» *RTH* T-Spoon – Sex on the beach
Paaps Album Top 57 - Album van de dag! - Pagina 2 Empty13.05.24 22:59 van sokratikos

» *RTH* Anya – Moscow nights
Paaps Album Top 57 - Album van de dag! - Pagina 2 Empty13.05.24 22:53 van sokratikos

» *RTH* Pete Seeger - We Shall Overcome (live)
Paaps Album Top 57 - Album van de dag! - Pagina 2 Empty13.05.24 22:37 van sokratikos

» *RTH* Suede - Animal Nitrate
Paaps Album Top 57 - Album van de dag! - Pagina 2 Empty13.05.24 22:05 van sokratikos


Paaps Album Top 57 - Album van de dag!

+5
Miennnn
Grafmat
Vleertje
MrJohn
Paapke
9 plaatsers
Reageren

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Paaps Album Top 57 - Album van de dag! - Pagina 2 Empty Re: Paaps Album Top 57 - Album van de dag!

Bericht  sowhat 15.09.10 2:06

Een muur van geluid die mij slecht bevalt.

_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18713
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

Paaps Album Top 57 - Album van de dag! - Pagina 2 Empty Re: Paaps Album Top 57 - Album van de dag!

Bericht  Vleertje 15.09.10 11:16

Jaaaaaaaaaa eerst het neurotische vervreemdende en invloedrijke suicide, daarna het sleazy, sexy, broeierige heerlijke Morphine en nu het gruizige geluid van de heer Branca (I love de No Wave stroming). Paap je maakt me blij. Nu graag iets wat ik nog niet ken want ik wil er ook graag nog wat van leren Wink.
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : De wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Paaps Album Top 57 - Album van de dag! - Pagina 2 Empty Re: Paaps Album Top 57 - Album van de dag!

Bericht  Paapke 15.09.10 12:01

Ik vind je wel veeleisend Vlerelientje. Maar je wordt op je wenken bediend, want 54 ken je denk ik niet.
Paapke
Paapke
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1316
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 39
Woonplaats : Baarn

http://www.last.fm/user/paap_floyd

Terug naar boven Ga naar beneden

Paaps Album Top 57 - Album van de dag! - Pagina 2 Empty Re: Paaps Album Top 57 - Album van de dag!

Bericht  MrJohn 15.09.10 19:28

Glenn Branca, wall of sound en nog tegendraads ook, sinister gitaargeweld.

Zal niet zeggen, dat ik het elke dag zou willen horen, maar 's avonds laat op mijn balkon met de koptelefoon op, terwijl de herfstwind haar spel speelt, een overdonderende eenheid tussen natuur en muziek.
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16669
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

Paaps Album Top 57 - Album van de dag! - Pagina 2 Empty Re: Paaps Album Top 57 - Album van de dag!

Bericht  Paapke 16.09.10 0:46

54. Can – Monster Movie (1969)
Paaps Album Top 57 - Album van de dag! - Pagina 2 CanMonster1

Genre: Krautrock

Father Cannot Yell (7:02)
Mary, Mary So Contrary (6:16)
Outside My Door (4:12)
Yoo Doo Right (20:19)

Te beluisteren via http://listen.grooveshark.com/#/playlist/Can+Monster+Movie/35653939
En dan drukken op 'Play All'.


Niet geheel verrassend is Can de hofleverancier in de lijst, met liefst vijf albums staan ze genoteerd in de lijst, en de eerste vinden we op 54.

In 1969 staat de band nog in de kinderschoenen. Na in 1968 al een en ander te hebben opgenomen wat later pas uitgebracht zou worden) is Monster Movie in 1969 het officiële debuut. Monster Movie klinkt rauw, in your face en door de aanwezigheid van vocalist Malcolm Mooney nog enigszins soulvol (dit in schril contrast met zijn opvolger Damo Suzuki.) Wéér speelt repetitie een hoofdrol, en het is duidelijk te horen dat de band een voorbeeld is geweest voor veel (post-)punk, new en no wave bands aan het einde van de jaren '70. En dan moeten de 'grote' albums nog volgen. Die vinden we dan ook later terug in deze lijst.

Hoe dan ook, deze band was nu zijn tijd al ver vooruit.

Bij het volgende Can-album vertel ik meer over de band, én over de stroming die men 'krautrock' noemt.


Paapke
Paapke
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1316
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 39
Woonplaats : Baarn

http://www.last.fm/user/paap_floyd

Terug naar boven Ga naar beneden

Paaps Album Top 57 - Album van de dag! - Pagina 2 Empty Re: Paaps Album Top 57 - Album van de dag!

Bericht  sowhat 16.09.10 1:31

Can sla ik ff over. Jammer dat er 5 van in staan. Had gehoopt op 1 album per artiest.

_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18713
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

Paaps Album Top 57 - Album van de dag! - Pagina 2 Empty Re: Paaps Album Top 57 - Album van de dag!

Bericht  Gast 16.09.10 11:31

Ik kon Can niet en vind dat geen groot gemis tot nu, ik hoor voornamelijk onafgewerkte ideeen van een bandje wat nog zoekende is, maakt me weer wel een beetje nieuwsgierig naar hun latere werk, maar tot dusver kan Can mij niet pakken

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Paaps Album Top 57 - Album van de dag! - Pagina 2 Empty Re: Paaps Album Top 57 - Album van de dag!

Bericht  Paapke 17.09.10 0:21

53. Cat Power – Moon Pix (1998)
Paaps Album Top 57 - Album van de dag! - Pagina 2 200px-Cat_Power-Moon_Pix_(album_cover)

Genre: Singer-Songwritester met ballen

American Flag (3:30)
He Turns Down (5:39)
No Sense (4:50)
Say (3:24)
Metal Heart (4:02)
Back of Your Head (3:43)
Moonshiner (4:50)
You May Know Him (2:46)
Colors and the Kids (6:35)
Cross Bones Style (4:32)
Peking Saint (2:28)

Te beluisteren via http://listen.grooveshark.com/#/album/Moon+Pix/140539
En dan drukken op 'Play All'.


Geen Can voor Sowhat. Nee, die heeft liever eigenzinnige vrouwen. Dan treft hij het met Cat Power, de eerste van de slechts twee vrouwelijke soloalbums. De volgende komt pas over een maand of anderhalf.

Cat Power, geboren als Charlyn Marie Marshall, verliet voortijdig haar school in Atlanta om naar New York te verhuizen, waar ze Steve Shelley (Sonic Youth) en Tim Foljahn (Two Dollar Guitar) ontmoette. Zij moedigden haar aan werk op plaat te zetten, en zo geschiedde.

In 1998, toen ze inmiddels drie albums op haar naam had staan, kreeg ze een nachtmerrie, die haar inspireerde voor het schrijven van nummers voor haar volgende plaat, Moon Pix. Ondanks het vij brede instrumentarium op de plaat is het toch minimalisme troef. Instrumenten zijn zorgvuldig gekozen, en vaak zijn het er niet meer dan drie per nummer. Het moge duidelijk zijn dat ik een zwak heb voor repeterende patronen, akkoorden en weetikveel wat in muziek, want ook hier is dat het geval. In combinatie met de etherische zang worden er bijzondere nummers neergezet, die allemaal totaal anders klinken, maar ergens toch wel bij elkaar passen.

Ik vind het moeilijk om aan te geven wat ik hier zo geweldig aan vind, maar dat moet je al luisterend zelf maar ontdekken.
Paapke
Paapke
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1316
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 39
Woonplaats : Baarn

http://www.last.fm/user/paap_floyd

Terug naar boven Ga naar beneden

Paaps Album Top 57 - Album van de dag! - Pagina 2 Empty Re: Paaps Album Top 57 - Album van de dag!

Bericht  Gast 17.09.10 9:17

Ik ben er al wel achter dat jij een heel andere muzieksmaak hebt als ik...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Paaps Album Top 57 - Album van de dag! - Pagina 2 Empty Re: Paaps Album Top 57 - Album van de dag!

Bericht  Grafmat 17.09.10 13:17

Even vergeten iets te posten bij Glenn Branca, waar ik wel degelijk naar heb geluisterd, en waar ik na niet echt genoten te hebben van het eerste nummer (understatement) bij het tweede nummer dacht: "Mwoah, dit gaat eigenlijk best de goeie kant op", bleek het nummer een repeteergeweer van 12 minuten te zijn - en ik houd van lange nummers, maar er zijn grenzen... Ik denk dat Glenn geen grote vriend van me gaat worden.

En nu de draad opgepakt bij Can. En het eerste nummer klinkt best ok. Het is me echter wel duidelijk dat je van herhaling houdt, Paap... (of laten we het dan lang uitgesponnen thema's noemen, dat klinkt wat vriendelijker) Razz

edit: ik zie nu pas dat je dat zelf al heel duidelijk hebt gesteld twee posts of zo hierboven. Mijn excuses voor de herhaling van dit thema - hoewel... Toch toepasselijk, in dit geval... Razz

_________________
"Ik ben niets wijzer geworden van wat ik al wist." *28-6-2014 - Sowhat.
Grafmat
Grafmat
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 4297
Registratiedatum : 18-12-08
Leeftijd : 51

http://www.orinocoradio.nl

Terug naar boven Ga naar beneden

Paaps Album Top 57 - Album van de dag! - Pagina 2 Empty Re: Paaps Album Top 57 - Album van de dag!

Bericht  MrJohn 17.09.10 13:40

In tegenstelling tot Glenn Branca heb ik met het Can-album geen klik. Het vervreemdende effect, waar ik toch nogal eens dol op ben Smile , wordt daar te sterk.

Cat Power ga ik morgen op mijn gemak beluisteren, nu helaas geen tijd.
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16669
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

Paaps Album Top 57 - Album van de dag! - Pagina 2 Empty Re: Paaps Album Top 57 - Album van de dag!

Bericht  sowhat 17.09.10 18:21

Jammer dat je maar twee zangeressen hebt, Paap, maar het zijn gelukkig wél twee besten, want de volgende denk ik al met zekerheid te weten.

Cat Power is lekker slepend, genuanceerd krachtig en heeft een volstrekt eigen geluid. No sense heeft mijn lijst al gehaald en het mooie lange liedje Colors and the kids heb ik opgeschreven. Dit album is af!

_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18713
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

Paaps Album Top 57 - Album van de dag! - Pagina 2 Empty Re: Paaps Album Top 57 - Album van de dag!

Bericht  Vleertje 17.09.10 18:33

Stelletje zeurpruimen Laughing

Paap het blijft een geweldig topic en ik zeg maar zo ik geloof in de kracht van herhaling, Paap het blijft een geweldig topic en ik zeg maar zo ik geloof in de kracht van herhaling.

Sowhat gewoon luisteren niets overslaan doen wij bij jouw lijst ook niet als Theo voorbij komt.

Tot nu toe ben ik nog altijd blij met alles wat geplaatst is. Vermoed dat het best wel eens kan dat ik 57 albums lang blij blijf.
Vleertje
Vleertje
Music-Master
Music-Master

Aantal berichten : 6150
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 52
Woonplaats : De wereld

Terug naar boven Ga naar beneden

Paaps Album Top 57 - Album van de dag! - Pagina 2 Empty Re: Paaps Album Top 57 - Album van de dag!

Bericht  MrJohn 17.09.10 22:13

Hier geen zuurpruim hoor, ik vind het een heel fijn initiatief van Paap Smile

Ik struikelde alleen over het album van Can. Wat ik tot nu toe gehoord heb van Cat Power bevalt overigens erg goed.
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16669
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

Paaps Album Top 57 - Album van de dag! - Pagina 2 Empty Re: Paaps Album Top 57 - Album van de dag!

Bericht  sowhat 17.09.10 22:49

Vleertje schreef:Stelletje zeurpruimen Laughing
Sowhat gewoon luisteren niets overslaan doen wij bij jouw lijst ook niet als Theo voorbij komt.

Ik hoor bij die wie altijd luisteren. Ik heb alleen Can overgeslagen, want ik weet dat dit niet mijn kopje thee is.

Ik ben dus beslist geen zuurpruim en vind, net als jij, dit een geweldig topic.

En om op Vicky terug te komen: het is fijn dat Paap een absolute Vicky-fan blij kan maken met muziek die je het tegenovergestelde kunt noemen. Nu moet alleen iemand mij nog even uitleggen hoe dat kan Smile

_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18713
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

Paaps Album Top 57 - Album van de dag! - Pagina 2 Empty Re: Paaps Album Top 57 - Album van de dag!

Bericht  Paapke 17.09.10 22:54

Tsja, ik weet niet wat je van Can kent, maar ze hebben echt zulke verschillende dingen gemaakt.. Nou ja, je mag het allemaal zelf weten. Nummer 52 is er weer één om ene berg stront op los te laten. Ik ben benieuwd! en jullie ook Wink
Paapke
Paapke
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1316
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 39
Woonplaats : Baarn

http://www.last.fm/user/paap_floyd

Terug naar boven Ga naar beneden

Paaps Album Top 57 - Album van de dag! - Pagina 2 Empty Re: Paaps Album Top 57 - Album van de dag!

Bericht  MrJohn 17.09.10 22:56

Paap, ik bedoelde alleen het album van Can dat je hier gepresenteerd hebt. Andere albums van hen ken ik (nog) niet.
MrJohn
MrJohn
Chief
Chief

Aantal berichten : 16669
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 73

Terug naar boven Ga naar beneden

Paaps Album Top 57 - Album van de dag! - Pagina 2 Empty Re: Paaps Album Top 57 - Album van de dag!

Bericht  Paapke 17.09.10 22:58

Ik had het dan ook tegen Sowhat. Ik vind het ergens wel opmerkelijk dat je moeite had met Monster Movie, John. Want zo vervreemdend is dit nou ook weer niet. Misschien het laatste nummer..
Paapke
Paapke
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1316
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 39
Woonplaats : Baarn

http://www.last.fm/user/paap_floyd

Terug naar boven Ga naar beneden

Paaps Album Top 57 - Album van de dag! - Pagina 2 Empty Re: Paaps Album Top 57 - Album van de dag!

Bericht  sowhat 17.09.10 23:00

Paapke schreef:Tsja, ik weet niet wat je van Can kent, maar ze hebben echt zulke verschillende dingen gemaakt.. Nou ja, je mag het allemaal zelf weten. Nummer 52 is er weer één om ene berg stront op los te laten. Ik ben benieuwd! en jullie ook Wink

Oké Paap, ik zal morgen tijdens de koffie tijdens mijn werk als spelletjesmod eens proberen onbevangen te luisteren.

_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18713
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

Paaps Album Top 57 - Album van de dag! - Pagina 2 Empty Re: Paaps Album Top 57 - Album van de dag!

Bericht  Gast 17.09.10 23:43

Als luisteren naar en een mening geven over een op zich prima initiatief betekend dat ik een verzuurde ouwe zeurpruum ben het zij dan maar zo, tenslotte hoeven we niet allemaal hetzelfde even geweldig te vinden lijkt mij

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Paaps Album Top 57 - Album van de dag! - Pagina 2 Empty Re: Paaps Album Top 57 - Album van de dag!

Bericht  Paapke 18.09.10 0:17

52. Richie Hawtin – DE9: Transitions (2005)
Paaps Album Top 57 - Album van de dag! - Pagina 2 200px-De9transitions

Genre: Minimal techno

Welcomm (In) (3:49)
TZ Entry Point (2:47)
Adding And (1:08)
Subtracting (2:00)
Prebuild (1:45)
Seiltanzer (3:00)
Visioning (6:51)
We (All) Search (2:45)
Jupiter Lander (0:30)
Reduction And (3:01)
Seduction (1:22)
Minimal Master (4:00)
All 4 Du (3:00)
Tonarzt (5:01)
The Tunnel (8:27)
Minimission (5:15)
Noch Nah (4:11)
Weiter Noch (5:44)
Where Is Mayday (4:01)
The Hole (2:11)
(D)ecaying Beauty (4:41)

Te beluisteren via http://listen.grooveshark.com/#/playlist/Richie+Hawtin+DE9+Transitions/35772604 En dan drukken op 'Play All'.
Jammer genoeg verschilt het volume een beetje per track.

Minimal techno. Het zegt het al. Wéér minimaal. Techno is niet het genre waar ik mensen hier een plezier mee doe. Op een of asndere manier is elektronische muziek 'not done'. Kraftwerk gaat nog wel, want Autobahn staat in de Top 2000. Maar techno? Dat gooien we toch op dezelfde hoop als die ellendige gabber die in de jaren '90 werd geproduceerd?

Mijn antwoord: nee. Nu moet ik bekennen dat er ook vette gabber is gemaakt, maar dat heeft natuurlijk geen enkele hitlijst gehaald. Nu is deze plaat van Richie Hawtin heel andere koek, maar het blijft een eeuwigdurende beuk. En die brengt je in een trance. Daarboven allemaal subtiele verandering die de trip niet doen verstoren, maar behoorlijke diepte geven.

Koptelefoontje op, en gaan met die banaan. Je mee laten voeren met deze plaat, dat is de bedoeling. Ondanks 21 losse tracks is het gewoon 1 geheel achterelkaar gemixt. Alle nummers zijn samengesteld uit in totaal zo'n 100 tracks. Bijzonder knappe productie!
Paapke
Paapke
Music-director
Music-director

Aantal berichten : 1316
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 39
Woonplaats : Baarn

http://www.last.fm/user/paap_floyd

Terug naar boven Ga naar beneden

Paaps Album Top 57 - Album van de dag! - Pagina 2 Empty Re: Paaps Album Top 57 - Album van de dag!

Bericht  Roche 18.09.10 12:54

Zo....zeurpruimen , vleerbesjes en repeteerpapen , wat een heerlijk stelletje zijn jullie toch Very Happy . Zojuist heb ik een aantal nummers beluisterd maar ik merk dat de meeste muziek tot nu toe niet echt geschikt is voor de zaterdagochtend , vrolijk word ik er niet van. Eigenlijk is de enige die me tot nu toe echt kan bekoren Morphine .
Bij het beluisteren van de anderen krijg ik toch een beetje het gevoel dat men vooral heel erg zijn of haar best doet om vooral anders te zijn . Alternatief , underground , punk .. noem het allemaal maar op. En dan is het wachten op het moment dat de muzikant ontdekt wat ie echt wil... en dan krijg je zoiets moois als Morphine. Maar goed...smaken verschillen en een beetje gezelllig erover twisten is alleen maar leuk... affraid
Roche
Roche
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 3456
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 68
Woonplaats : ergens in Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Paaps Album Top 57 - Album van de dag! - Pagina 2 Empty Re: Paaps Album Top 57 - Album van de dag!

Bericht  sowhat 18.09.10 13:00

Ik heb onbevangen naar Can geluisterd en trok het niet tot het einde: ik vind het zenuwenmuziek. Volgende album geef ik ze weer een kans.

Richie Hawtin kan me ook al niet bekoren. Het is niet mijn eentonigheid.

Maar Paap, je hebt me tot nu toe al met drie albums blij gemaakt en ik denk dat er nog vele volgen!

_________________
Sowhat, voor al uw feesten en partijen!
sowhat
sowhat
Chief
Chief

Aantal berichten : 18713
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 66
Woonplaats : Mokum

Terug naar boven Ga naar beneden

Paaps Album Top 57 - Album van de dag! - Pagina 2 Empty Re: Paaps Album Top 57 - Album van de dag!

Bericht  Gast 18.09.10 13:40

Ik kan begrijpen waarom sommige mensen die Mevrouw wel aardig vinden als singer/songwriter zelf zit ik daarmee in een geheel andere hoek en kan dit mij dus maar bijzonder matig bekoren, idem voor Richie Hawtin die mijn aandacht al na 3 nummers volledig kwijt was, ik heb daar nog het geduld nog de oren voor om er onbevangen naar te kunnen luisteren, sterker ik kreeg er de zenuwen van en dat kan nooit de bedoeling zijn. Echter Morphine maar zeer zeker Glenn Branca waren een openbaring vooral de laatste die ik nu inmiddels gebrand en al afspeel op mijn tochten door dit barre land en verdomd maar zo rond de 0400 in de nacht met donkere luchten en veel regen is dat meer dan prima te pruimen, sterker alsof het ervoor is gemaakt zelfs, jammer dat ik dit altijd heb gemist.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Paaps Album Top 57 - Album van de dag! - Pagina 2 Empty Re: Paaps Album Top 57 - Album van de dag!

Bericht  Dave Evans 19.09.10 17:47

Dat album van Morphine vond ik tot nu toe ook het beste wat ik mocht beluisteren. Had een beetje eentonigheid verwacht maar dat is gelukkig niet uitgekomen. Prima stem van de zanger en er wordt een goede sfeer neergezet. Die Branca doet het best aardig maar waarom moeten die nummers nou weer zo lang uitgesponnen worden, jammer want daardoor zakt bij mij de kwaliteit toch.....
Richie Hawtin wilde ik een kans geven maar idd na drie nummers was het over en sluiten, mijn smaak is het niet.
Maar toch een mooie topic Paap, het geeft ons de kans om ook eens via jouw oortjes mee te luisteren Wink


_________________
If music be the food of love, play on.
William Shakespeare
Dave Evans
Dave Evans
Beheerder
Beheerder

Aantal berichten : 25289
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Woonplaats : Meppel

Terug naar boven Ga naar beneden

Paaps Album Top 57 - Album van de dag! - Pagina 2 Empty Re: Paaps Album Top 57 - Album van de dag!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 3 Vorige  1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Reageren
 
Permissies van dit forum:
Je mag reacties plaatsen in dit subforum