Verrukkelijke 500 Editie 2010
+24
Mies
noes
Marleen
Boontje
Sjoerd
Marsha
Colijn1984
Mauricedegier
sokocat
Joyce
koekkie
Jorg
muis
Erwin
Vleertje
MrJohn
Paapke
Kaj
Grafmat
Timmus
Mark
sowhat
Ries
Dave Evans
28 plaatsers
Pagina 12 van 16
Pagina 12 van 16 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16
Doe jij ook actief mee met de Verrukkelijke500 2010?
Re: Verrukkelijke 500 Editie 2010
Ik heb goed nieuws, ik heb er een paar luister uren bij, door een onverwachte vrije dag morgen... dat betekent zowel vannacht als morgen tot een uur of 3 extra luisteren/chatten, dat pik ik dan mooi ff extra mee.... Ik heb er dus zin in....
Marsha- Beheerder
- Aantal berichten : 3562
Registratiedatum : 12-04-09
Leeftijd : 59
Het gaat zeker weer spannend worden............want twee van onze vier DJ's zitten in een kapotte trein!!!! (en ze moesten al zover reizen)
Gelukkig hebben Kaj en Jorg zoveel technisch know how dat ze zelf al aan het helpen zijn bij het euvel! Gaan ze op tijd Groningen bereiken of ehhh eerst maar eens Meppel, waar Dave geduldig op ze wacht
Daarna met de hoge snelheids Ford Mondeo naar Fort Grunn alwaar Grafmat alles al stand-by heeft staan
Maar de vraag is (het lijkt het Sinterklaas journaal wel ) begint Grafmat vanavond in zijn ééntje of zijn we er toch met zijn vieren!?!
Wordt vervolgd!!!!
Gelukkig hebben Kaj en Jorg zoveel technisch know how dat ze zelf al aan het helpen zijn bij het euvel! Gaan ze op tijd Groningen bereiken of ehhh eerst maar eens Meppel, waar Dave geduldig op ze wacht
Daarna met de hoge snelheids Ford Mondeo naar Fort Grunn alwaar Grafmat alles al stand-by heeft staan
Maar de vraag is (het lijkt het Sinterklaas journaal wel ) begint Grafmat vanavond in zijn ééntje of zijn we er toch met zijn vieren!?!
Wordt vervolgd!!!!
- Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Van en naar Utrecht rijden sinds half vijf veel minder treinen door brand in een gebouw van de verkeersleiding van ProRail. Het treinverkeer naar het oosten, westen en zuiden ligt stil.
De brand is inmiddels wel geblust
De brand is inmiddels wel geblust
MrJohn- Chief
- Aantal berichten : 16693
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 74
Ik heb me laten vertellen dat de NS koffie erg lekker is
Mies- Moderator
- Aantal berichten : 4072
Leeftijd : 58
Hoor net op het RTL nieuws dat al het treinverkeer van en naar Utrecht gewoon stil ligt, kan binnen een uur verholpen zijn maar kan ook de hele avond nog duren........
Ik leef met de arme treinreizigers mee.
Ik leef met de arme treinreizigers mee.
muis- Music-freak
- Aantal berichten : 415
Registratiedatum : 29-12-08
Zo, ik heb net mijn Winamp geupdated dus ik ben er helemaal klaar voor, kom maar op met die lijst
muis- Music-freak
- Aantal berichten : 415
Registratiedatum : 29-12-08
Dat ik het niet ga uitzingen tot 04.00 vanavond staat vast (ben nu al érrug moe) maar ik ben er zeker bij met de start zometeen. Succes Kaj, Jorg, Dave en Grafmat!!
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16848
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
Mies schreef:Ik heb me laten vertellen dat de NS koffie erg lekker is
Dat was op station Utrecht Mies
Het is te hopen dat er snel verbetering in komt, Utrecht is wel de slechtste plek waar het kan vastlopen voor het treinverkeer
Mauricedegier- Beheerder
- Aantal berichten : 6607
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 42
Luitjes: we zijn begonnen!!
"We" is overigens een erg breed begrip, want Rob, Jorg en Kaj zitten nog steeds in de auto. Brand in Utrecht schijnt een enorme chaos te hebben gecreëerd bij de NS, en Jorg en Kaj hebben fikse vertraging opgelopen. Dat wordt dus straks nog even haasten om helemaal klaar te zitten om 20.00 uur...
"We" is overigens een erg breed begrip, want Rob, Jorg en Kaj zitten nog steeds in de auto. Brand in Utrecht schijnt een enorme chaos te hebben gecreëerd bij de NS, en Jorg en Kaj hebben fikse vertraging opgelopen. Dat wordt dus straks nog even haasten om helemaal klaar te zitten om 20.00 uur...
Gast- Gast
Re: Verrukkelijke 500 editie 2010
Dit bericht kan in twee topics tegelijk (pc vragen/verrukkelijke 500 2010), maar dit is ff actueler dacht ik zo ..
Zo dat was ff spannend zeg.....! Nou was ik zelf hoogstpersoonlijk (per auto) ff naar Utrecht gesjeesd om bij Mediamarkt in eerste instantie pc speakers aan te schaffen, maar achteraf heb ik dat dus niet gedaan. Ik was zo wijs om eerst maar eens info te vragen en heb het 'wel geluid van cd-rom geen geluid via internetradio' uitgelegd aan een zeer hulpvaardige verkoper. Die op een hele goede tip kwam: een interne geluidskaart heeft twee uitgangen: 1 voor cd rom en 1 voor audio/internet. Toen begon er me wat te dagen..het zou zomaar eens kunnen dat de laaste op 1 of andere manier beschadigd is. Dus besloten de aanschaf uit te stellen. Loop ik terug naar de parkeergarage, zie ik op het "smulplein" van Catharijne al heeel erg veel mensen druk bellen en pinnen. Het was daar zeer druk, en eenmaal buiten in de auto nog veel drukker!
O wee.....er is iets mis met de treinen, dacht ik meteen, wist alleen nog niet wat. Nu lees ik hier het hele verhaal (hoorde het ook in de auto alleen toen dacht men aan een bommelding wat uiteindelijk een brand bleek te zijn op het hoofdkantoor en zenuwcentrum van de N.S. wat later weer ProRAil werd..), terwijl ik zelf dus heel even in Utrecht vast stond; (tja, iedereen gaat bellen om opgehaald te worden natuurlijk......! ) Ben ík ff blij dat ik besloot om mijn eigen auto te pakken ipv de trein Culemborg-Utrecht...!!!! Dat vast staan met eigen auto en het plan om boodschappen te halen in Nieuwegein (alles zoveel mogelijk op de route he..) viel nog mee, halverwege besloot ik: ik ga langs de Meubelboulevard en zo onder de A12 (stond ook vast: spitsuur) door tjoep tjoep tjoep naar Nieuwegein Cityplaza. Parkeren maar weer en naar Appie Heijn boodschapjes doen waar het geweldig rustig was. Dit alles kostte mij ongeveer een uurtje. Zit nu lekker aan de zelfgebakken frietjes met superlekkere kroketten + mayo en duik zo de chat in.... kan niet wachten om de lijst erbij te pakken en uit te vogelen hoeveel van mijn favorieten de lijst hebben gehaald.........!
"Tozzo "..!
OH ja: complimenten voor het rennen en vliegen van de heren........! Toch allemaal gelukkig veilig over......!
Zo dat was ff spannend zeg.....! Nou was ik zelf hoogstpersoonlijk (per auto) ff naar Utrecht gesjeesd om bij Mediamarkt in eerste instantie pc speakers aan te schaffen, maar achteraf heb ik dat dus niet gedaan. Ik was zo wijs om eerst maar eens info te vragen en heb het 'wel geluid van cd-rom geen geluid via internetradio' uitgelegd aan een zeer hulpvaardige verkoper. Die op een hele goede tip kwam: een interne geluidskaart heeft twee uitgangen: 1 voor cd rom en 1 voor audio/internet. Toen begon er me wat te dagen..het zou zomaar eens kunnen dat de laaste op 1 of andere manier beschadigd is. Dus besloten de aanschaf uit te stellen. Loop ik terug naar de parkeergarage, zie ik op het "smulplein" van Catharijne al heeel erg veel mensen druk bellen en pinnen. Het was daar zeer druk, en eenmaal buiten in de auto nog veel drukker!
O wee.....er is iets mis met de treinen, dacht ik meteen, wist alleen nog niet wat. Nu lees ik hier het hele verhaal (hoorde het ook in de auto alleen toen dacht men aan een bommelding wat uiteindelijk een brand bleek te zijn op het hoofdkantoor en zenuwcentrum van de N.S. wat later weer ProRAil werd..), terwijl ik zelf dus heel even in Utrecht vast stond; (tja, iedereen gaat bellen om opgehaald te worden natuurlijk......! ) Ben ík ff blij dat ik besloot om mijn eigen auto te pakken ipv de trein Culemborg-Utrecht...!!!! Dat vast staan met eigen auto en het plan om boodschappen te halen in Nieuwegein (alles zoveel mogelijk op de route he..) viel nog mee, halverwege besloot ik: ik ga langs de Meubelboulevard en zo onder de A12 (stond ook vast: spitsuur) door tjoep tjoep tjoep naar Nieuwegein Cityplaza. Parkeren maar weer en naar Appie Heijn boodschapjes doen waar het geweldig rustig was. Dit alles kostte mij ongeveer een uurtje. Zit nu lekker aan de zelfgebakken frietjes met superlekkere kroketten + mayo en duik zo de chat in.... kan niet wachten om de lijst erbij te pakken en uit te vogelen hoeveel van mijn favorieten de lijst hebben gehaald.........!
"Tozzo "..!
OH ja: complimenten voor het rennen en vliegen van de heren........! Toch allemaal gelukkig veilig over......!
sokocat- Music-director
- Aantal berichten : 1022
Registratiedatum : 22-12-08
Leeftijd : 51
Prachtige ouverture Graf vanaf 19.45 !
MrJohn- Chief
Ja hoor we zijn begonnen!!!!!!!
nog even werken om op meerdere manieren in de chat te komen!
nog even werken om op meerdere manieren in de chat te komen!
Ik denk dat verschillende browsers je sowieso al een eind op weg helpen.
Hey luitjes
En ja hoor, daar ben ik weer, begin ook langzaam weer actief te worden, heerlijk deze laatste maanden van het jaar, de top 2000 kriebels beginnen weer.
En ik werd van de week aangenaam verrast door jullie mailtje over de verrukkelijke 500.
Wist niet van het bestaan af maar ja beter laat dan nooit he, zit nu heerlijk te luisteren
Ze vragen zich hier af of mijn verslaving zich uit gaat breiden.
In de kerstvakantie kunnen ze ermee leven dat ik een week van de wereld ben, maar dat ik nu al weer aan de radio gekluisterd zit....
Heb de link al naar een aantal mede verslaafden doorgestuurd
Groetjes Mirjam
En ik werd van de week aangenaam verrast door jullie mailtje over de verrukkelijke 500.
Wist niet van het bestaan af maar ja beter laat dan nooit he, zit nu heerlijk te luisteren
Ze vragen zich hier af of mijn verslaving zich uit gaat breiden.
In de kerstvakantie kunnen ze ermee leven dat ik een week van de wereld ben, maar dat ik nu al weer aan de radio gekluisterd zit....
Heb de link al naar een aantal mede verslaafden doorgestuurd
Groetjes Mirjam
Mirrr- Music-Master
- Aantal berichten : 12274
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60
Gewedig Mirjam, leuk dat je meeluistert!!!
Jorg- Moderator
- Aantal berichten : 3076
Registratiedatum : 05-12-08
Leeftijd : 35
Het is heerlijk luisteren naar jullie.
Ik zit nu te luisteren naar een plaat die ik vroeger helemaal niet leuk vond, want ik was geen 'Soulkikker'.
Nu vind ik het heerlijke muziek: Papa was a rolling stone - Temptations.
Jullie gaan goed. Ik geniet. Maar niet te lang meer, morgen weer een drukke dag.
Ik luister waar en als ik kan...
Ik zit nu te luisteren naar een plaat die ik vroeger helemaal niet leuk vond, want ik was geen 'Soulkikker'.
Nu vind ik het heerlijke muziek: Papa was a rolling stone - Temptations.
Jullie gaan goed. Ik geniet. Maar niet te lang meer, morgen weer een drukke dag.
Ik luister waar en als ik kan...
Bedankt voor een heerlijk eerste avond/nacht Graf/Kaj/Dave/Jorg.
Ik heb genoten !
Ik heb genoten !
MrJohn- Chief
Heerlijk ik geniet met volle teugen
Volgehouden tot 2 uur vannacht (als ik niet gewerkt had, dan had ik het wel tot 4 uur volgehouden )
Maar nu weekend en dus vanavond lekker tot de laatste noot
Heb vanmorgen om 8 uur de boel weer aangezet.
Wat ook zo lekker is, geen journaal, geen reclame, lekker nonstop en een paar uurtjes pauze zodat je niet teveel mist, ga zo door, dit is geweldig!!!
Groetjes Mirjam
Volgehouden tot 2 uur vannacht (als ik niet gewerkt had, dan had ik het wel tot 4 uur volgehouden )
Maar nu weekend en dus vanavond lekker tot de laatste noot
Heb vanmorgen om 8 uur de boel weer aangezet.
Wat ook zo lekker is, geen journaal, geen reclame, lekker nonstop en een paar uurtjes pauze zodat je niet teveel mist, ga zo door, dit is geweldig!!!
Groetjes Mirjam
Laatst aangepast door 19mirjam63 op 20.11.10 11:11; in totaal 2 keer bewerkt
Mirrr- Music-Master
- Aantal berichten : 12274
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60
Hoewel door werk en rusttijden dit jaar niet zo intensief, ben ik blij er af en toe toch bij te kunnen zijn zowel op de chat als luisterend. Wat ik tot nu toe hoor en heb gehoord is werkelijk overweldigend, ben ik nu knettergek of is de goede smaak die hier al was qua muziek nog beter geworden?? Verder is het dj team zowel achter de mike als in de chat luid ende duidelijk aanwezig en klinken nog beter op elkaar ingespeeld. Heren..... mijn complimenten!!! het is genieten!!!! en radio zoals radio is bedoeld!! Om met mijn favo bandje te spreken Raised on Radio!!!!!!!!!!!!
Gast- Gast
Dank jullie wel voorjullie leuke reacties!!!
Wauw vanochtend was het voor mij vroeg eruit en The Morning DJ rol op me nemen. Maar dat was zeker geen straf, want wat schetste mijn verbazing.............al meteen volop chatters en luisteraars! Heerlijk om zo te mogen draaien
Na een uurtje kwam Jorg erbij en samen ging het ook lekker. Inmiddels is de hele meute weer wakker en gaan we door met feesten tot diep in de nacht!!!
Vanmiddag nog een 'mystery guest', dus dat wordt ook spannend (en nee het is niet Sinterklaas!!!).
Nou wij genieten nog even door hoor!
Oja mocht je een berichtje in het gastenboek willen achterlaten, doe dat dan even via www.magistrale.nl want via de V500 site lukt dat even niet!!
Wauw vanochtend was het voor mij vroeg eruit en The Morning DJ rol op me nemen. Maar dat was zeker geen straf, want wat schetste mijn verbazing.............al meteen volop chatters en luisteraars! Heerlijk om zo te mogen draaien
Na een uurtje kwam Jorg erbij en samen ging het ook lekker. Inmiddels is de hele meute weer wakker en gaan we door met feesten tot diep in de nacht!!!
Vanmiddag nog een 'mystery guest', dus dat wordt ook spannend (en nee het is niet Sinterklaas!!!).
Oja mocht je een berichtje in het gastenboek willen achterlaten, doe dat dan even via www.magistrale.nl want via de V500 site lukt dat even niet!!
Het gastenboek op de V500 site werkt ondertussen aleen tijdje!!!
Dave Evans schreef:Dank jullie wel voorjullie leuke reacties!!!
Ik heb je vanmorgen wakker horen worden hoor Dave :-) was er ook al vroeg uit. Daarna ben ik even met de kleinkinderen naar Sinterklaas geweest en zit nu weer te luisteren..... Ze hebben het over een gast die zijn bril moet zoeken om het overzicht op te lezen Wie zou dat nou kunnen zijn.
Mannen het is weer een feest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Boontje- Music-director
- Aantal berichten : 1792
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 61
Zo mensen, de lijst is door de helft! Dat betekent dat het vanaf nu voor het gevoel 5 keer zo snel voorbij gaat, althans dat is mijn ervaring met dit soort geweldige events... Dus geniet er nog even van. Vandaag echt absolute luisterrecords gebroken in de geschiedenis van Orinoco, dat is natuurlijk geweldig! We zullen zien waar het allemaal eindigt op zondag...
Boon: We missen je in de chat, althans - ik schijn je steeds is te lopen...
Boon: We missen je in de chat, althans - ik schijn je steeds is te lopen...
Pagina 12 van 16 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16
Soortgelijke onderwerpen
» Verrukkelijke 500 - Editie 2010
» Verrukkelijke 500 - Editie 2013
» Verrukkelijke 500 #9 - Editie 2016
» Verrukkelijke 500 - Editie 2009
» Verrukkelijke 500 - Editie 2011
» Verrukkelijke 500 - Editie 2013
» Verrukkelijke 500 #9 - Editie 2016