Verrukkelijke 500 #9 - Editie 2016
+17
Martinus
peaceman
Jorg
Chevy
Ries
Kasper
sokocat
Mirrr
arjanh
forzautregivo
sowhat
snoopy
MrJohn
Dave Evans
Timmus
Berend
Grafmat
21 plaatsers
Pagina 1 van 4
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Verrukkelijke 500 #9 - Editie 2016
18, 19 en 20 November: De Verrukkelijke 500 2016 - "Join us on Cloud Nine!"
Of de 9e editie van De Verrukkelijke 500 een revolutionaire editie zal worden…? Tja, dat hangt mede van jullie af. Wij zijn er in ieder geval alweer helemaal klaar voor! Aangezien we geen enkele reden zien om aan de opzet te morrelen, zal de revolutie toch echt IN de lijst zelf tot uitdrukking moeten komen, want voor het overige laten wij alles bij het oude vertrouwde…
En dus trekt ons hele team van vrijdag 18 tot en met zondag 20 november gewoon weer naar ons hoofdkwartier in Harkstede om daar een weekend lang te vieren dat wij dankzij onze luisteraars de mooiste allertijdenlijst die er bestaat kunnen uitzenden. En of het nu bij de pc is met een koptelefoon, op de bank met familie en/of vrienden, of desnoods tijdens het hardlopen of fietsen met je mobieltje en je oortjes in: Reserveer NU alvast jouw favoriete plekken om straks ongestoord een heerlijk lang weekend de Verrukkelijke 500 te kunnen luisteren -> wedden dat we met zijn allen een weekend lang op Cloud #9 zullen verblijven? Ennuh, niet vergeten: Stel in de komende weken jouw lijst samen!
Houd je niet van lange teksten…? Hierbij de managementsamenvatting:
• Wat: de 9e editie van de Verrukkelijke 500
• Wanneer: vrijdag 18 t/m zondag 20 november 2016
• Waar: op Orinoco Radio
• Wat moet je doen?: Een lijstje inzenden, in Excellformat, met minimaal 25 nummers en maximaal 500 nummers naar v500@orinocoradio.nl.
De keuze is volledig vrij, en ja: de volgorde is van belang. Je nummer 1 krijgt de meeste punten, en daarna krijgt elk nummer steeds wat minder punten.
• Deadline: Zondag 30 oktober 0.00 uur (dus op zaterdag 29 oktober om 23.59 uur ben je nog nét op tijd)
With a little help from our friends…
Tjongejonge, we racen al bijna richting ons 10-jarig jubileum! Maarrrr: voordat we ons gaan wentelen in nostalgie willen we van editie #9 wederom het grootst denkbare feest maken! En dat kan natuurlijk alleen maar als jullie wederom massaal je lijstje gaan insturen! Omdat we nog steeds geen reclamebudget tot onze beschikking hebben hopen we dat jullie ook dit jaar weer helpen met het verspreiden van het woord:
De Verrukkelijke 500 is hét onafhankelijke radiospektakel van het jaar!
Want…:
Waar ben je niet gebonden aan allerlei regeltjes?
Waar kun je een lijst samenstellen zonder verplicht uit een beperkte voorkeuzelijst te moeten kiezen?
Waar weet je 100% zeker dat jouw zgn. “vrije keuzes” 100% meetellen in de eindscores…?
En waar mag je maarliefst een top500 insturen…?
Jouw inzending: hoe en wat?
De lijstjes moeten ook dit jaar weer een minimale lengte hebben van 25 nummers, en ja: de volgorde van de lijst telt! Je nummer 1 krijgt dus de meeste punten en elk nummer daarna wat minder.
De maximale lengte van je lijst is net als vorig jaar 500 nummers. Alles tussen de 25 en 500 rekenen we ook goed…
Wij willen jullie wel verzoeken de lijsten in Excel- of een ander spreadsheetformat naar ons op te sturen, zodat het voor onze lijstverwerker gemakkelijk is deze top 25, 100, 500 of alles wat daartussen ligt in te voeren. Het lijstje kun je sturen naar v500@orinocoradio.nl. We hebben dit keer een template voor een top25 (uiteraard kun je die zelf gemakkelijk uitbreiden) downloadbaar gemaakt zodat je die kunt invullen en als attachment naar ons kunt toesturen: Je helpt ons er enorm mee!
Houd bij het opstellen van je top wel rekening met het volgende: laat bij bandnamen overal de voorvoegsels ‘The’ weg, stuur alles in met éérst de artiestennaam (aparte kolom!) en daarna de tracktitel, en controleer van tevoren even de spelling van de artiest en songtitel.
7, 8 en 9 oktober: De V500 Prepush
Nog meer inspiratie nodig? Ook dit jaar zal Orinoco enkele weken voorafgaande aan de sluiting van de stembus weer een volledig weekend gewijd zijn aan tips voor de lijst van luisteraars. Er gelden hierbij enkele regels:
1: het nummer mag vorig jaar niet in de Verrukkelijke 500 hebben gestaan (controleer bij twijfel hier: http://www.orinocoradio.nl/verrukkelijke-500-2015/ )
2: Je mag 1 nummer per band of artiest pushen.
3: Je mag in totaal voor maximaal 20 minuten aan muziek pushen. Of je dat wilt verdelen over 2 of meerdere nummers is helemaal aan jezelf.
Stuur je tips vanaf nu naar: v500@orinocoradio.nl onder vermelding van ‘Tips Pre-Push Verrukkelijke 500’.
Zaterdag 29 oktober: Stemfinaledag!
Je hebt vanaf nu ongeveer 8 weken de tijd om je lijst samen te stellen en in te sturen, want op zaterdag 29 oktober sluiten we met een hele feestelijke uitzending om middernacht de stembus. Tijdens deze uitzending veel aandacht voor de tussenstand van de lijsten die tot dan toe al ingezonden en verwerkt zijn (we zullen niets uit de hoger regionen verklappen, maar juist putten uit platen die in de ‘spannende regionen’ van de lijst staan). En reken er maar op dat het weer een compleet gekkenhuis wordt als tijdens de uitzending de lijsten onze mailbox binnenstromen!
Tot slot
We zien uit naar je lijstje! Als jij belooft in te sturen, beloven wij er weer een te gekke 9e editie van te maken! Volg voor de laatste nieuwtjes rondom Orinoco Radio en de Verrukkelijke 500 ook via de Orinoco-Facebookpagina en de website www.orinocoradio.nl.
Muzikale groeten van het V500 Team!
De revolutionaire (?) 9e editie van dé lijst van Orinoco Radio
Of de 9e editie van De Verrukkelijke 500 een revolutionaire editie zal worden…? Tja, dat hangt mede van jullie af. Wij zijn er in ieder geval alweer helemaal klaar voor! Aangezien we geen enkele reden zien om aan de opzet te morrelen, zal de revolutie toch echt IN de lijst zelf tot uitdrukking moeten komen, want voor het overige laten wij alles bij het oude vertrouwde…
En dus trekt ons hele team van vrijdag 18 tot en met zondag 20 november gewoon weer naar ons hoofdkwartier in Harkstede om daar een weekend lang te vieren dat wij dankzij onze luisteraars de mooiste allertijdenlijst die er bestaat kunnen uitzenden. En of het nu bij de pc is met een koptelefoon, op de bank met familie en/of vrienden, of desnoods tijdens het hardlopen of fietsen met je mobieltje en je oortjes in: Reserveer NU alvast jouw favoriete plekken om straks ongestoord een heerlijk lang weekend de Verrukkelijke 500 te kunnen luisteren -> wedden dat we met zijn allen een weekend lang op Cloud #9 zullen verblijven? Ennuh, niet vergeten: Stel in de komende weken jouw lijst samen!
Houd je niet van lange teksten…? Hierbij de managementsamenvatting:
• Wat: de 9e editie van de Verrukkelijke 500
• Wanneer: vrijdag 18 t/m zondag 20 november 2016
• Waar: op Orinoco Radio
• Wat moet je doen?: Een lijstje inzenden, in Excellformat, met minimaal 25 nummers en maximaal 500 nummers naar v500@orinocoradio.nl.
De keuze is volledig vrij, en ja: de volgorde is van belang. Je nummer 1 krijgt de meeste punten, en daarna krijgt elk nummer steeds wat minder punten.
• Deadline: Zondag 30 oktober 0.00 uur (dus op zaterdag 29 oktober om 23.59 uur ben je nog nét op tijd)
With a little help from our friends…
Tjongejonge, we racen al bijna richting ons 10-jarig jubileum! Maarrrr: voordat we ons gaan wentelen in nostalgie willen we van editie #9 wederom het grootst denkbare feest maken! En dat kan natuurlijk alleen maar als jullie wederom massaal je lijstje gaan insturen! Omdat we nog steeds geen reclamebudget tot onze beschikking hebben hopen we dat jullie ook dit jaar weer helpen met het verspreiden van het woord:
De Verrukkelijke 500 is hét onafhankelijke radiospektakel van het jaar!
Want…:
Waar ben je niet gebonden aan allerlei regeltjes?
Waar kun je een lijst samenstellen zonder verplicht uit een beperkte voorkeuzelijst te moeten kiezen?
Waar weet je 100% zeker dat jouw zgn. “vrije keuzes” 100% meetellen in de eindscores…?
En waar mag je maarliefst een top500 insturen…?
Jouw inzending: hoe en wat?
De lijstjes moeten ook dit jaar weer een minimale lengte hebben van 25 nummers, en ja: de volgorde van de lijst telt! Je nummer 1 krijgt dus de meeste punten en elk nummer daarna wat minder.
De maximale lengte van je lijst is net als vorig jaar 500 nummers. Alles tussen de 25 en 500 rekenen we ook goed…
Wij willen jullie wel verzoeken de lijsten in Excel- of een ander spreadsheetformat naar ons op te sturen, zodat het voor onze lijstverwerker gemakkelijk is deze top 25, 100, 500 of alles wat daartussen ligt in te voeren. Het lijstje kun je sturen naar v500@orinocoradio.nl. We hebben dit keer een template voor een top25 (uiteraard kun je die zelf gemakkelijk uitbreiden) downloadbaar gemaakt zodat je die kunt invullen en als attachment naar ons kunt toesturen: Je helpt ons er enorm mee!
Houd bij het opstellen van je top wel rekening met het volgende: laat bij bandnamen overal de voorvoegsels ‘The’ weg, stuur alles in met éérst de artiestennaam (aparte kolom!) en daarna de tracktitel, en controleer van tevoren even de spelling van de artiest en songtitel.
7, 8 en 9 oktober: De V500 Prepush
Nog meer inspiratie nodig? Ook dit jaar zal Orinoco enkele weken voorafgaande aan de sluiting van de stembus weer een volledig weekend gewijd zijn aan tips voor de lijst van luisteraars. Er gelden hierbij enkele regels:
1: het nummer mag vorig jaar niet in de Verrukkelijke 500 hebben gestaan (controleer bij twijfel hier: http://www.orinocoradio.nl/verrukkelijke-500-2015/ )
2: Je mag 1 nummer per band of artiest pushen.
3: Je mag in totaal voor maximaal 20 minuten aan muziek pushen. Of je dat wilt verdelen over 2 of meerdere nummers is helemaal aan jezelf.
Stuur je tips vanaf nu naar: v500@orinocoradio.nl onder vermelding van ‘Tips Pre-Push Verrukkelijke 500’.
Zaterdag 29 oktober: Stemfinaledag!
Je hebt vanaf nu ongeveer 8 weken de tijd om je lijst samen te stellen en in te sturen, want op zaterdag 29 oktober sluiten we met een hele feestelijke uitzending om middernacht de stembus. Tijdens deze uitzending veel aandacht voor de tussenstand van de lijsten die tot dan toe al ingezonden en verwerkt zijn (we zullen niets uit de hoger regionen verklappen, maar juist putten uit platen die in de ‘spannende regionen’ van de lijst staan). En reken er maar op dat het weer een compleet gekkenhuis wordt als tijdens de uitzending de lijsten onze mailbox binnenstromen!
Tot slot
We zien uit naar je lijstje! Als jij belooft in te sturen, beloven wij er weer een te gekke 9e editie van te maken! Volg voor de laatste nieuwtjes rondom Orinoco Radio en de Verrukkelijke 500 ook via de Orinoco-Facebookpagina en de website www.orinocoradio.nl.
Muzikale groeten van het V500 Team!
Re: Verrukkelijke 500 #9 - Editie 2016
de link van het template is niet goed. Ik krijg een html-bestand met alleen maar data.
Berend- Music-director
- Aantal berichten : 1927
Registratiedatum : 30-04-12
Leeftijd : 59
Berend schreef:de link van het template is niet goed. Ik krijg een html-bestand met alleen maar data.
Heb 't eens getest en het werkt hier prima, dus ik weet niet wat er misgaat bij jou, Berend.
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16848
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
- Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Heerlijke promo, maar dat had ik op FB al luid en duidelijk laten weten
MrJohn- Chief
- Aantal berichten : 16693
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 74
Timmus schreef:Berend schreef:de link van het template is niet goed. Ik krijg een html-bestand met alleen maar data.
Heb 't eens getest en het werkt hier prima, dus ik weet niet wat er misgaat bij jou, Berend.
Zowel thuis als op het werk krijg ik - als ik op de link sta - een xlxs-bestand te zien, maar als ik er op klik kom ik op een webpagina met veel nietszeggende getallen en letters. Daar kan ik dus niks mee.
Ik heb het idee dat de link verwijst naar een webpagina i.p.v. een bestand.
Berend- Music-director
Berend schreef:Timmus schreef:Berend schreef:de link van het template is niet goed. Ik krijg een html-bestand met alleen maar data.
Zowel thuis als op het werk krijg ik - als ik op de link sta - een xlxs-bestand te zien, maar als ik er op klik kom ik op een webpagina met veel nietszeggende getallen en letters. Daar kan ik dus niks mee.
Hier hetzelfde probleem.....ziet er dus zo uit:
PK!§•ù™„Ý[Content_Types].xml ¢Ù( ÌTÉnÂ0½Wê?D¾VÄ@¥ªª8t9¶HÐ0ñ@,Ûò þ¾“PP©ÒH4zI”Åo›g'ãmYDhœMÅ î‹læ´±ËT¼Ï^z÷"BRV«ÂYHÅPŒG×WÉlç#^m19‘³J…±ó`ùËÂ…R?†¥ô*[©%Èa¿'3g ,õ¨Â£ä j]Pô¼å×{%scEô¸ÿ¯¢J…ò¾0™"*7Vÿ é¹ÅÂd ]¶.:F@į,b 3†)±1r”¼±é`4DèU•Ì ·…$vûë fDÔ`7Êï„H»°3Õ©ß=è¹!Þžgík€1¯¬g€¹ñØÂО]{&.¬æÎ.JÕ†¸TÆt7•€+4 ΣäÂuU£5èžgHdà˜Y7°ò^×e}vÖpZ#~[ :nÿ‰Žî»òoy`®è)ñI²¼øvýŽÝ6—c73àüöpµº¡‘²>ÓGŸÿÿPK!µU0#õL Î_rels/.rels ¢Ê( Œ’ÏNÃ0 ÆïH¼CäûênH¡¥»LH»!TÀ$îµ£$@÷ö„‚JcÛÑöçÏ?[ÞîæiTb/Nú(A±3b{×jxŸV b"giÇŽaWÝÞl_x¤”›b×û¨²‹‹º”ü#b4O ñìr¥‘0QÊahÑ“¨eÜ”å=†¿P-<ÕÁj{ª>ú<ù²·4Mox/æ}b—NŒ@ž;ËvåCf ©ÏÛ¨šBËIƒóœÓÉû"cž&Ú\Oôÿ¶8q"K‰ÐHàó<ߊs@ëë.Ÿh©ø½Î<⧄áMdøaÁÅT_ÿÿPK!Þ ý(Ôxl/_rels/workbook.xml.rels ¢( ¼“ÏjÃ0 ÆƒÑ}q’ne”:½ŒA¯[÷&QâÐÄ6–ö'o?“Cº@É.¡ƒ$ü}?Чýá§ïÄjU%)´¥«ZÛ(ø8½><ƒ Ö¶Ò³¨`@‚Cq·ÃNsüD¦õ$¢Š%†Ù襤Ò`¯)qmœÔ.ôšcéuyÖ Ê?,(qžkÁ•ÑÑ38ºÊïï–±ÇcŽ´Ëhå}“F‘+*¨¹™4NJckîÚCä \¸ À×*bq<‹j.5½(¤ö?¦,e¦hkÐþ"bAqö]%Góe)ì.Þ4¯¼Fß'E‰âÎ? éAdtŠÐtð£aÛfÝJ¦I<§Q~]òÍ%o•ßâzƒ:æŦŒÍ3D±“йïK’Ó^jaº@ÅhÏš!èúÉ^ _e”ãy2ô^@*ŸÑKâ ݨ÷ùáWú“è~¹µâbŒÿ)D»AûXÛTba7ØGßdvCÆúJf‘'7d¬¯äIomðSpU`Láè-°dÎ’ž1¼”ü ÿÿPK!iÀRŠVxl/theme/theme1.xmlìYMoE¾#ñF{oc'vGuªØ±[HÓF±[Ôãx=Þfvg53NêjHHˆ‚¸ q JÄ¥üš@©wfv×;ñ˜&%õ!ñÎ>ï÷Ǽ3¾zíAÂÐ’ò´Ô/×DÒiµƒ;Ãþ¥I…Ó1f<%í`FdpmëÝw®âM“„ Oå&n±RÙæÊŠ aËË<#)¼›p‘`"Z | |¶²Z«¯$˜¦JqloO&4$—4KlÌ{ $¤Jê…‰fMrŠ]œ*Î…ë"g²Ë:¬€ 1?’*@ K/ÚAÍ|‚•«+x3'bj m…®o>9]N0>\52E4*…ÖûÖ•’¿0µˆëõzÝ^½äg8 ÁT«K•g£¿Qï<+ ûu‘w·Ö¬5\|…ÿÚ‚ÎN§ÓlåºX¦d¿6ðµõÆöªƒ7 ‹o.àínwÝÁů/àûWZë o@1£éáZ´ßϹ— g7¼ð €oÔrøÙP¦—1á©Zšl ¾ÏEÉ°¢)R³ŒLpyÜÅÉHP¬%àM‚+oìR(–´0$CA3ÕÞÏ0ÔĜ߫çß¾zþ½zþää᳓‡?œþÌ—UüÏß}ôÓŸúPBs^|þä—gO^|ññ¯ß<öÀ·UáCš‰n‘ctÀ°Í8ÆÕœŒÄù(†1¦Ž·‡uOÅðÖ 3®C\çÝÐ=|ÀëÓûŽ®ƒXLõHÞ¸Ç9ëpáuÀ®–UñðpšF~ábZÅ`|ä“ÝÅ©ÚÞ4ƒ¾Y$¥ãûnL5÷tU‘”(¤ßñCB<ÖÝ£Ôñë —|¢Ð=Š:˜z]2¤#'‘æD7hq™ùl†P;¾Ù»‹:œù¬Þ!G. 3òCÂ7^ÇS…Ë!NXÕá7±Š}Jf"¬âzRA¤#Â8ꉔ>šÛì}CÃò†}Í)=ôñ¼‰9¯"wøa7ÆIæÃhW±ïÉCHQŒö¹òÁ÷¸[!úâ€Ó¥á¾K‰î×7‚;4rTš'ˆ~3:–Щþ›ÐôÏš1£Ðm¼mÆí`¶&_IÜ8Õ‚—áþ…wOÓ}¹¾¸ñ¼í»oûnðŸï»Ëjù¬ÝvÞ`¡÷êáÁÆfLN–OÉÊØ@͹)Í ,a·÷aQš3")MY _óîîà" \}@U<ˆqCv=ÐL"™³Ž$ʸ„ÓYöòÖxÔ•=6õ©Á6‰ÕÛå5½\J6fω̴´¦œUØÚ•œ)˜ý&ÂêZ©3K«ÕL¯s¤•&CMƒÅÒ›0† ^ÀËëpJ×¢áp‚k¿Û¸‹‰ÂE†HÆxLòi»cT7A*rÅÜ@îxb¤Oz¯ñZEZK³ý ÒΤª¸ÆqEôþJ”Š žGIî©rdiµ8YŠŽÛA«¹Ú Pˆ³v0s-|M2ˆºÔ“f\…ÊÞ·8EZ¦“ œ-fSåóh¶ ÃÜ"¨Ã]…õû‚ÁŽˆLHµƒel%˜Wy °TK²ú¯6Áe€Íô7Ðbm’áÓü膖L&$TÕ`WV´ïìcÞJùT1ˆÇÇhĦâCøuª‚=c*ázÂtý—iÚÛæ•Ûœó¢«^aœ]Ç,‹qÞnu‰•lᦎKÌSE=°Í«»1îü¦˜’¿ Sªiü?3Eï'p_°6Öá2W`¤ëµp¡b](‹iØ09˜-².dá5$\)›ÿ‚éÿ¶æ,SÖpìS4B‚Â~¤bAÈ>´%“}¯aVÏ÷.Ë’åŒLFUÔ•™U{DŽê¸®÷öÅꦛämÀàNçŸûœWÐ(ÒCNµÞœâm–ž^S4ï ž|l1ƒ<·›¦ð©¢gWµô†¼Ø{Owýù˜Õ(ª„U¶‚V^öo¨Â9·ZÛ±,^mÊA-†År ÊàÖé?°ÿQ2bÒXo¨C~½Á¯ š¤ dõ%;x Ý íâ'»hã¬YY×棓vçßïRî)gkÍÎïs:»Î\qN-^¤³s;¾¶kK] ‘=]¢°4)N2&0æ‡êoO|t½wüS¦¤I&øaI`=¦ øDCºõÿÿPK!;m2KÁB#xl/worksheets/_rels/sheet1.xml.rels„ÁŠÂ0E÷þCx{“Ö… CS7"¸UçbúÚÛ—÷ý{³eÀååpÏå6›û<©f‘,Ôº…äch°ð{Ú-¿A±8êÜ -<aÓ.¾šNNJ‰ÇX ±…Q$ýÃ~ÄÙ±Ž ©>æÙI‰y0Éù‹Ð¬ªjmò_´/Nµï,ä}Wƒ:=RYþìŽ}¢H9ÈEíò€bAëwöžk}¦mÌËóö ÿÿPK!¸JK-·xl/worksheets/sheet2.xmlŒPÁJÄ0½ þC˜»MWY•¥í",‹õžm'mØ$’YWÿÞ´eÁ‹·yyo^æ½jýå¬øĘ ùE }Kñ} ïoÛ«{‰•ï”%5|c‚usyQ)îÓ€È";øTÃÀVR¦v@§RA}f4E§8ÃØË"ªnZrV^—åtÊx˜Vñ?¤µiqCíÁ¡çÙ$¢UœïOƒ šª3™‰ˆº†‡È¦š¾ý0xL¿f1¦ØíGâ©«¡¥òv;¥x‰¢C–_éøˆ¦8W¶<»o«¼TÏ*öÆ'aQgMY܈³~š™Âôº±#fr'4ä‚0Q7 4ŸÀxÖ¹òæÿÿPK!¸JK-·xl/worksheets/sheet3.xmlŒPÁJÄ0½ þC˜»MWY•¥í",‹õžm'mØ$’YWÿÞ´eÁ‹·yyo^æ½jýå¬øĘ ùE }Kñ} ïoÛ«{‰•ï”%5|c‚usyQ)îÓ€È";øTÃÀVR¦v@§RA}f4E§8ÃØË"ªnZrV^—åtÊx˜Vñ?¤µiqCíÁ¡çÙ$¢UœïOƒ šª3™‰ˆº†‡È¦š¾ý0xL¿f1¦ØíGâ©«¡¥òv;¥x‰¢C–_éøˆ¦8W¶<»o«¼TÏ*öÆ'aQgMY܈³~š™Âôº±#fr'4ä‚0Q7 4ŸÀxÖ¹òæÿÿPK!MGO[W xl/worksheets/sheet1.xmlŒ–K›0€ï•úï ØyGÕ>´ê*UÝ>Î^0ÁZÀÔv’¶¿¾c;!¦Ám»!ƒ?gü³½ùÑÔÑIÅE›"Á¼1HI`¢Ã¤Ç]‚ëÓáˆûë³~Ä` Æžë-l[.u å(²´Èe¥Ä<À×YV¹,}€¬G‘µEµ`øáIa³É=ÀI°…ã]ð¹c™ˆ…–hÜ'lÌØþý+QöÿÿPK!MYy“ÜGxl/sharedStrings.xml\AK1…ï‚ÿ!ijMZp‘’M‘‚àAOÕ{Ø»ÓM&Û̬¨¿Þaß{ófãvŸ)ª(Œ™Z½^Y€ºÜ#[ýzx¼½×Š%Pb&hõ°Þùë+Ç,ªf‰[=ˆL[c¸ ^å ¨:﹤ ËÑðT ô<HŠfcmcR@ÒªË3I«fÂó û?öŽÑ;ñO¡Ö‹xª÷Þ ”y¡ÒêÎZµ±ëÆñÎ\Æ#/!$…ô ÔCÙ.Ý›¥ðPe)P .Åg<‘ºìÿ7L}„ÿÿÿPK!bJ c I xl/styles.xml´TM‹Û0½ú„î]ÇiÚÅòB B …¤Ð«ÉŽ@F‡¸¿¾#Éq¼-¡°{<žyóÞÌHÕÓÙhr’>(g-V”H{pBÙŽÑ_ûí»O”àVpí¬dt”>ÕoßTF-wG) „ ŒúÇ¢‡£4<<¸^ZüÓ:o8à§ïŠÐ{ÉEˆIFëÕjS®,«ÖYäà Œ®'G]…?äÄ5ò*iQW§'€ðH$y,72G|åZ5^Å°–¥Çì^GGb4ÅeÎ"–̅몉Q¯^+• XSiý\,:êªçÒÛ-~ÉÞ=JµØùL9ÅÅôDwžåúã"¡HQ¥ó'½lsvÕ•–-`¼êŽñ ®ÇgãœAC(Þ9Ë5šÅ%ãòŽ™¸!¸ ŒÂ1 3ÏIY!ÏR0ºù¸ÄÀ©Â]ñ‰K¢rW8R¾0¾+>‹»m‰£:HwQÜïvî[‰ëyn‰ÌÖÀ7ˆg&.ÓÅÄñLfîQþˆ½[¢eììûÿ‚%çvƉT‰ün“š³ ï{=nQÅt²^ŠZoaa “Œõ%-Û„–”£ÖECŸµsn ‰'šÑ]ºq¸ ÔfP”Õ^»‰°â|Ï*®ð¯§8¹¹R²åƒ†ýü“Ñ«ýC 5˜ÏsÔOur ½Úßã)7i¥ÓÚ§;°þ ÿÿPK!fv*ë§ 'xl/printerSettings/printerSettings1.binìTÍnÓ@ž„ˆ¶âP$8À-$$¤VëÔIÄ%iÒÆ4nâJwk¯ã-Û]Ëv EâÀà€¸ñ<À n\‘xfFurz¨Ôµ&³ßüìÎLv¦ 6”¡~<`p‚”¢¬U ø•¡ë`àŽÂ ZÍ®B nþ€GKÛ¿ß-` >Ý2}(À2‹È'¿u0gÝþ ν‹È5ÝCAa*ÌÜ´öÀÇâ·’]zøáçœ #›]÷jÙ“Yñºðº;§¹†W¿ÿ.à«tg:«Ûð¾ø7}bÉh”6¸Äæé·ÍN$Y¢wåQÁ 9J½ÐÝciÈbA¥Ÿ@Ù1—)‹íX¥ÊS"O¬ G5ÛJ&iLQ½ÃÑ9ŒÔ‰[«â²uƒÐ•À•«\ŽQnÒ!—æ~ʪƪ s&Sšr%Áîõ~Ýr`[ w•Ï bG´í‰„J:d§hÄMú» TìÆôlN9lœ:!&*á£óÄ ¹—“V ME*É í¸vÝX/Zn³µS?è8èÑe^Ø ‚„¥PÛÄh›¶eÉ@á¸iÛ½W,N"¼67Ɔ±1F¶¹}–(1Ê’¨2Fò#6FÛ¥Xòý<=ðÏÕxT_`È*ö±Ô,I2¨Ge%Ó ‘IÐP'gɆ ÞK<Èç =Æ’Û4bñ€¿aP7¡Ë|N³ˆY511úAĘ¯S‚µËé»Ð±í¶~«û‹ß4-Ì]•ÇSÕ!¾ç<é¹ùëÀW|Ÿ‘¿EþešžÎÂl6.?žp}¾&ó¤íòø²÷ú¾ëu]«Z®’å‹Ê¤Z®T¶Èú–YݪUÍr…µÿ‘Óë/ËGÓžžÎYójÞþÿÿPK!ëü¼DedocProps/core.xml ¢( Œ’_Oƒ0ÅßMü¤ïÐqÓXü“=¹hâŒÆ·¦½lDZš¶Êöí-°!Ë|ð±÷œþzÎM³ÅNÖÁ7[5*GqDPŠ7¢R›½®—á5 ¬cJ°ºQ£=X´(./2®)o <›FƒqØÀ“”¥\çh뜦[¾ÉläÊ‹ec$sþh6X3þÉ6€BfX‚c‚9†;`¨G": ‘úËÔ=@p 5HPÎâ8Šñ¯×‘öÏ ½2qÊÊíµïtˆ;e >ˆ£{g«ÑضmÔ¦} Ÿ?Æï«Ç—¾jX©nWP‘ N¹æSÜ<•¥_r†'ãn…5³nå·]V îö'ÎsÕ3û DàCÑ¡ÂQyKïÖKT$$ž…ä&$Wë„P2§Éü£{üä~rÈC„㘦é„x>ûÅÿÿPK!O aÛ‹1docProps/app.xml ¢( œ“ÍNë0…÷H¼Cä=uZB•ct/?b¢R ¬gÒZ¸vdQËÓ3ITšws³Ï9:ú<ž¨ËÍÚe Ædƒ/Äx”‹ ½ ¥õËB<-nO.D–| .x,Ä“¸ÔÇGjC‘,¦Œ#|*ÄŠ¨žJ™Ì ×F,{Vª×@|ŒKªÊ¼æ}žä$ÏÏ%n}‰åIý(úÄiCÿZÓò¥çŶf`þÔµ³ˆo©¬‰!…Š²›A§äPTL7Gó-mu®äð¨æ^q°®À%TrßPwíÐf`cÒª¡iƒ†BÌ’ýà±MDö [œB4-xb¬ÖÖºÚÕ‰¢~Áøöê D¯$úfW½ÃÚžéÓÎÀÅ¡± èAX8D\Xr˜«Dú…øtHÜ1ô¼=Î_æñ¾@[eòO¥Ç^©›Ã}ù·þ-=Õ‹p „»q6Õ|K~¡¾o¨;žttmÈÕ üËç§Ð.Çsÿèñd”ó×íÄ®§ä~×õ'ÿÿPK-!§•ù™„[Content_Types].xmlPK-!µU0#õL ’_rels/.relsPK-!Þ ý(Ô~xl/_rels/workbook.xml.relsPK-!2@|\mÀxl/workbook.xmlPK-!iÀRŠVI xl/theme/theme1.xmlPK-!;m2KÁB#xl/worksheets/_rels/sheet1.xml.relsPK-!¸JK-·xl/worksheets/sheet2.xmlPK-!¸JK-·Oxl/worksheets/sheet3.xmlPK-!MGO[W ˜xl/worksheets/sheet1.xmlPK-!MYy“ÜGÎxl/sharedStrings.xmlPK-!bJ c I Üxl/styles.xmlPK-!fv*ë§ 'xl/printerSettings/printerSettings1.binPK-!ëü¼DeÿdocProps/core.xmlPK-!O aÛ‹1z docProps/app.xmlPK²;#
snoopy- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 2902
Registratiedatum : 17-12-08
Leeftijd : 64
Prima column, snoopy!
Leeftijd : 67
Berend schreef:Timmus schreef:Berend schreef:de link van het template is niet goed. Ik krijg een html-bestand met alleen maar data.
Ik denk dat jullie een verouderde versie van Excel hebben. XLXS-bestand is beschikbaar vanaf Excel 2007. Excel 2002 en 2003 hebben een update nodig voor de xlxs-bestanden kunnen openen. Of er moet een xls-bestand van het template worden rondgestuurd/geupload
sowhat schreef:Prima column, snoopy!
snoopy- Music-Maniac !!!
forzautregivo schreef:
Ik denk dat jullie een verouderde versie van Excel hebben. XLXS-bestand is beschikbaar vanaf Excel 2007. Excel 2002 en 2003 hebben een update nodig voor de xlxs-bestanden kunnen openen. Of er moet een xls-bestand van het template worden rondgestuurd/geupload
Thuis werk ik met de Office 2013-versie. Dat kan het probleem niet zijn.
Berend- Music-director
Ik heb géén idee wat het probleem kan zijn? Bij mij opent hij ook gewoon.
Laatst aangepast door Dave Evans op 14.09.16 20:45; in totaal 1 keer bewerkt
- Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Ik heb geen eens Excell en bij mij opent-ie ook zonder probleem (in open office 'calc')
arjanh- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 4697
Registratiedatum : 10-05-15
Leeftijd : 55
Ik heb er weer zin in
Alleen wat stress want moeten zo'n 9 nummers uit voor nieuwe
Alleen wat stress want moeten zo'n 9 nummers uit voor nieuwe
Mirrr- Music-Master
- Aantal berichten : 12274
Registratiedatum : 21-12-08
Leeftijd : 60
Zo, mijn lijst is ingestuurd.
Geen herfst-stress voor mij, ik ben nu helemaal Zen
Berend- Music-director
Ik heb al tijden geen MS-Office meer maar een vervangend Office programma (idd precies hetzelfde als arjanh - Open Office. 'calc' is het spreadsheetgedeelte) en ik kon deze ook gewoon openen.
Wat met een oudere variant van Excel altijd wel moeilijk ging bij mij, waren XLXS (de nieuwere versie-bestanden) openen. Tja, nu begrijp ik waarom, dankzij de uitleg van Forzautregivo. Maar OpenOffice werkt hier perfect nadat muissie met deze supertip kwam.
Is het trouwens verplicht om gebruik te maken van het voorbeeld, zoals die in de mail als bijlage werd meegestuurd?
Wat met een oudere variant van Excel altijd wel moeilijk ging bij mij, waren XLXS (de nieuwere versie-bestanden) openen. Tja, nu begrijp ik waarom, dankzij de uitleg van Forzautregivo. Maar OpenOffice werkt hier perfect nadat muissie met deze supertip kwam.
Is het trouwens verplicht om gebruik te maken van het voorbeeld, zoals die in de mail als bijlage werd meegestuurd?
sokocat- Music-director
- Aantal berichten : 1022
Registratiedatum : 22-12-08
Leeftijd : 51
snoopy schreef:Berend schreef:Timmus schreef:Berend schreef:de link van het template is niet goed. Ik krijg een html-bestand met alleen maar data.
Hier hetzelfde probleem.....ziet er dus zo uit:
PK!§•ù„Ý[Content_Types].xml ¢Ù( ÌTÉnÂ0½Wê?D¾VÄ@¥ªª8t9¶HÐ0ñ@,Ûò þ¾“PPÒH4zI”Åo›g'ãmYDhœMÅ î‹læ´±ËT¼Ï^z÷"BRV«ÂYHÅPŒG×WÉlç#^m19‘³J…±ó`ùËÂ…R?†¥ô*[%Èa¿'3g ,õ¨Â£ä j]Pô¼å×{%scEô¸ÿ¯¢J…ò¾0"*7Vÿ é¹ÅÂd ]¶.:F@į,b 3†)±1r”¼±é`4DèU•Ì ·…$vûë fDÔ`7Êï„H»°3Õß=è¹!Þžgík€1¯¬g€¹ñØÂО]{&.¬æÎ.JÕ†¸TÆt7•€+4 ΣäÂuU£5èžgHdà˜Y7°ò^×e}vÖpZ#~[ :nÿ‰Žî»òoy`è)ñI²¼øvýŽÝ6—c73àüöpµº¡‘²>ÓGŸÿÿPK!µU0#õL Î_rels/.rels ¢Ê( Œ’ÏNÃ0 ÆïH¼CäûênH¡¥»LH»!TÀ$îµ£$@÷ö„‚JcÛÑöçÏ?[ÞîæiTb/Nú(A±3b{×jxŸV b"giÇŽaWÝÞl_x¤”›b×û¨²‹‹º”ü#b4O ñìr¥‘0QÊahÑ“¨eÜ”å=†¿P-<ÕÁj{ª>ú<ù²·4Mox/æ}b.Ž·‡..;#
Snoopy's nieuwe wachtwoord, mensen.....!
nee ff serieus: Ik denk - zat ff te brainstormen - dat het iets met een Kladblok of zo te maken heeft, dan krijg je vaak ook van deze rare tekens.... maar wel vaag dat de meesten idd geen enkel probleem ervaren en een paar wel.
sokocat- Music-director
- Aantal berichten : 1022
Registratiedatum : 22-12-08
Leeftijd : 51
Wellicht even de link met de rechterknop benaderen en dan kijken of je het bestand kunt opslaan? Ik vermoed overigens dat jullie geen Excel op je computer hebben staan, kan dat kloppen?
Berend schreef:Zo, mijn lijst is ingestuurd.
Toch maar weer even op reageren. Ook van Grafmat hoorde ik dat er al het een en ander binnen is. Ik heb vorig jaar een vurig pleidooi gehouden om de lijsten pas na de prepush uitzendingen in te leveren. Die uitzendingen zijn, behalve leuke muziekavonden, ook bedoeld voor input voor je lijst. Zelf heb ik door de jaren heen heel wat dingetjes gehoord die ik dankzij die uitzendingen heb opgenomen. Dus.
Grafmat schreef:Wellicht even de link met de rechterknop benaderen en dan kijken of je het bestand kunt opslaan? Ik vermoed overigens dat jullie geen Excel op je computer hebben staan, kan dat kloppen?
idd geen Excel Grafmat
snoopy- Music-Maniac !!!
Definitief niet de eerste dus ;-)Berend schreef:Zo, mijn lijst is ingestuurd.
Ik ben bij nummer 325 aanbeland in mijn lijst.
Kasper- Music-director
- Aantal berichten : 1531
Registratiedatum : 04-11-11
Leeftijd : 34
sowhat schreef:Berend schreef:Zo, mijn lijst is ingestuurd.
Toch maar weer even op reageren. Ook van Grafmat hoorde ik dat er al het een en ander binnen is. Ik heb vorig jaar een vurig pleidooi gehouden om de lijsten pas na de prepush uitzendingen in te leveren. Die uitzendingen zijn, behalve leuke muziekavonden, ook bedoeld voor input voor je lijst. Zelf heb ik door de jaren heen heel wat dingetjes gehoord die ik dankzij die uitzendingen heb opgenomen. Dus.
Ieder heeft z'n eigen manier om de voorpret van de V500 te ervaren SW. Jouw plezier hoeft het mijne niet te zijn.
Berend- Music-director
Ik ben mss wat stellig maar ik krijg op deze manier steeds minder zin om tips in te leveren, even zwart/wit gesteld. Stel dat ik een voor jou briljante tip heb die jij niet kent, dan kan ie er bij jou iig niet meer in. Het heeft voor mij dan ook niets met Voorpret te maken, maar met het maken van een zo goed mogelijke lijst.
@sowhat: Volgens mij moet je het wat breder zien. De altijd goed beluisterde PrePush-uitzendingen (en daarvoor "tip2000"-uitzendingen) vormen een prachtig podium om je favoriete muziek onder de aandacht te brengen; dat een plaat ook in andermans lijst beland is mooi meegenomen, maar tóch niet het enige doel? Als ik jou als voorbeeld neem: je hebt altijd leuke bijdragen, maar het is zelden iets wat ik in mijn lijst zou opnemen. Als ik alleen maar ga denken: "oh, die vind ik niet interessant genoeg voor mijn inleverlijst, dus ik ga me hier niet in verdiepen" ontneem ik mezelf een hoop (luister)plezier.
En trouwens: als een nummer dit jaar niet wordt opgenomen in de inleverlijst omdat die al gereed is, kan het, als het een briljante tip is, toch het jaar daarop? All the rowboats was een tip van jou in 2014 - dát jaar kwam hij niet meer in mijn lijst terecht, maar in 2015 wel en dit jaar zal hij flink stijgen.
En trouwens: als een nummer dit jaar niet wordt opgenomen in de inleverlijst omdat die al gereed is, kan het, als het een briljante tip is, toch het jaar daarop? All the rowboats was een tip van jou in 2014 - dát jaar kwam hij niet meer in mijn lijst terecht, maar in 2015 wel en dit jaar zal hij flink stijgen.
Timmus- Beheerder
- Aantal berichten : 16848
Registratiedatum : 01-01-09
Leeftijd : 43
He mooi zo Timmus. Zo'n All the rowboats doet me dan ook heel goed. Je hebt ook wel gelijk hoor. En ik ben ook niet boos op Berend of zo. Maar blijf het gewoon wat jammer vinden, dat eerder inleveren.
Pagina 1 van 4 • 1, 2, 3, 4
Soortgelijke onderwerpen
» PrePush500 Editie 2016 (7,8 & 9 okt. 2016)
» Verrukkelijke 500 Editie 2010
» Verrukkelijke 500 - Editie 2009
» Verrukkelijke 500 - Editie 2010
» Verrukkelijke 500 (editie 2009!)
» Verrukkelijke 500 Editie 2010
» Verrukkelijke 500 - Editie 2009
» Verrukkelijke 500 - Editie 2010
» Verrukkelijke 500 (editie 2009!)
Pagina 1 van 4
Permissies van dit forum: