WK 2010
+22
noes
PPProfessor
Mark
Roche
Boontje
sokocat
Erwin
Mauricedegier
Jorg
Ries
MrJohn
Timmus
Kaj
sowhat
Nien
Joyce
Jan...
Paapke
Meli
ErickNJ
Dave Evans
Grafmat
26 plaatsers
Pagina 11 van 23
Pagina 11 van 23 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17 ... 23
Hoe ver komt Nederland dit jaar op het WK!?
Re: WK 2010
Jorg, we hebben de Europees Kampioen van 1992, het hoogst geranke Aziatische land, het best presterende Afrikaanse land op WK's all time en de wereldkampioen ijshockey gehad. Wat lul je nou over zwakke tegenstanders?
sowhat- Chief
- Aantal berichten : 19039
Registratiedatum : 16-12-08
Leeftijd : 67
Nee, Brazilië heeft de sterke tegenstanders gehad... Portugal was de laatste groepswedstrijd en deed er niet meer toe, is geen goede maatstaf, maar dat werd 0-0. Noord-Korea maakt het Brazilië nog vrij lang lastig, en dat was dus echt geen hoogvlieger, en Ivoorkust was ook weinig dit jaar. Chili leek heel wat, maar na de 1-0 spelen ze het dommer dan dom.
Tuurlijk, Brazilië is altijd de favoriet, maar laten we dat land niet groter maken dan het is. Nederland heeft gewoon kans. Alleen hoor ik net dat V.d.Vaart weer fit is vrijdag, da's dan wel een dompertje....
Tuurlijk, Brazilië is altijd de favoriet, maar laten we dat land niet groter maken dan het is. Nederland heeft gewoon kans. Alleen hoor ik net dat V.d.Vaart weer fit is vrijdag, da's dan wel een dompertje....
Nederland doet mi niets onder voor Brazilie; hooguit verdedigend een beetje, maar wij hebben van Bommel.
Van Bommel die door mij altijd gehaat werd, maar die ongelofelijk volwassen is geworden. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar mijn mening is 180 graden bijgesteld, ik ben van Bommel fan.
Nederland doet mi niets onder voor Brazilie; hooguit verdedigend een beetje, maar wij hebben van Bommel.
Van Bommel die door mij altijd gehaat werd, maar die ongelofelijk volwassen is geworden. Ik durf het bijna niet te zeggen, maar mijn mening is 180 graden bijgesteld, ik ben van Bommel fan.
Gast- Gast
Ik denk dat we prima kans maken. De verdediging presteert boven verwachting, Stekelburg doet Van der Sar zelfs een beetje vergeten (met als kanttekening dat hij niet heel veel heeft moeten doen, én twee strafschoppen niet heeft gestopt). Achterin loopt het beter dan voorin, maar ik denk dat we met wat meer ruimte ook voorin mooie dingen kunnen gaan doen.
Brazilië is ook nog niet alles. Zij krijgen bijvoorbeeld een tegendoelpunt van Noord-Korea, ook niet bepaald de hoogvlieger van het toernooi. En hoeveel mensen hadden ookalweer gedacht dat Zwitserland wel even zou winnen van Spanje? Ik denk helemaal niemand, zelfs de meest chauvisitische Zwitser niet Ook op dit WK kan je niks voorspellen. We maken prima kans, en laten we hopen op een mooie pot.
Brazilië is ook nog niet alles. Zij krijgen bijvoorbeeld een tegendoelpunt van Noord-Korea, ook niet bepaald de hoogvlieger van het toernooi. En hoeveel mensen hadden ookalweer gedacht dat Zwitserland wel even zou winnen van Spanje? Ik denk helemaal niemand, zelfs de meest chauvisitische Zwitser niet Ook op dit WK kan je niks voorspellen. We maken prima kans, en laten we hopen op een mooie pot.
Als Ndl ooit kans heeft gemaakt een Braziliaans elftal te verslaan dan is het dit tot nu zeer matig presterende Brazilië. Brasil is natuurlijk altijd kanshebber maar dit toernooi stellen ze teleur waar zo'n beetje iedereen in Nederland het heeft over creatief teleurstellend voetbal doet volgens mij dit Braziliaans elftal er nog een schepje bovenop met het grote verschil dat wij beschikken over De Jong en Van Bommel die het statische middenveld van de Brazilianen makkelijk de baas zou moeten kunnen zijn gooi daar boven op het surplus aan klasse waarover wij aanvallend beschikken schat ik de kansen van Nederland zeer hoog in. Ik hoop trouwens dat wij het gaan aandurven om met Elia en Robben te starten, dat zijn aanvallers waar er niet veel van rondlopen en ik wil dan nog weleens zien of Maicon en Bastos zich dan aanvallend veel met het spel zullen durven te bemoeien. Ik gok op een 2-1 voor Oranje
Ries- Music-Master
- Aantal berichten : 7103
Registratiedatum : 06-01-10
Leeftijd : 54
Van Marwijk zal niet met Elia startten, is hij veel te behoudend voor. Bovendien ben ik bang dat Kuijt te hard heeft gewerkt voor Van Marwijk om m nog uit de basis te laten. Aangezien we Robben hard nodig hebben is het nog maar de vraag of Van de Vaart er weer inkomt. Benieuwd wat er gebeurd als Van Persie weer niet presteert als spits.
Jorg- Moderator
- Aantal berichten : 3076
Registratiedatum : 05-12-08
Leeftijd : 35
Word ik geacht hier serieus op in te gaan?sowhat schreef:Jorg, we hebben de Europees Kampioen van 1992, het hoogst geranke Aziatische land, het best presterende Afrikaanse land op WK's all time en de wereldkampioen ijshockey gehad. Wat lul je nou over zwakke tegenstanders?
Jorg- Moderator
- Aantal berichten : 3076
Registratiedatum : 05-12-08
Leeftijd : 35
Paraguay door, vind ik eigenlijk wel jammer
Ries- Music-Master
- Aantal berichten : 7103
Registratiedatum : 06-01-10
Leeftijd : 54
Ach gossie, de Japanners zo huilen, daar krijg ik altijd een brok van in m'n keel.
Ik was ook voor de Japanners.
Wel goed nieuws voor m'n poule; ik had 0-0 voorspeld
Ik was ook voor de Japanners.
Wel goed nieuws voor m'n poule; ik had 0-0 voorspeld
Gast- Gast
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa die vervelende Portugezen zijn er ook uit
- Aantal berichten : 25402
Registratiedatum : 04-12-08
Leeftijd : 59
Dave Evans schreef:jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa die vervelende Portugezen zijn er ook uit
Ik heb anders een heel leuke Portugese buurvrouw en die is allerminst vervelend Dave
MrJohn- Chief
- Aantal berichten : 16693
Leeftijd : 74
Dave Evans schreef:jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa die vervelende Portugezen zijn er ook uit
Gracias Villa
Mauricedegier- Beheerder
- Aantal berichten : 6607
Registratiedatum : 31-12-08
Leeftijd : 42
Krijg je ook wel weer een kraker in de halve finale. Argentinie/Duitsland vs Spanje.
Erwin- Music-director
- Aantal berichten : 1694
Registratiedatum : 03-01-09
Leeftijd : 41
MrJohn schreef:Dave Evans schreef:jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa die vervelende Portugezen zijn er ook uit
Ik heb anders een heel leuke Portugese buurvrouw en die is allerminst vervelend Dave
Maar ik bedoel hiermee dan ook die verwende mannetjes met hun vervelende maniertjes
Je buurvrouw komt zeker vaak om suiker vragen Mr John
O briguado
EWF schreef:Krijg je ook wel weer een kraker in de halve finale. Argentinie/Duitsland vs Spanje.
Gaat Spanje rechtstreeks naar de halve finale dan?
Komop Dave, die rollen Paraguay toch op...
Ik zie ze nog zo kampioen worden.. met een andere keeper, dat wel. Onzekere factor , die Casillas.
Ik zie ze nog zo kampioen worden.. met een andere keeper, dat wel. Onzekere factor , die Casillas.
Heb vandaag bitter weinig van het voetbal gezien, maar het horen van de 0-0 na 90 minuten en verlenging van Paraguay-Japan, en het zien van de laatste 20 minuten van Spanje-Portugal deden weer het allerergste vermoeden. Mijn God, als je toch Portugees bent, 1-0 achter staat en je weigert zelfs in de 85e minuut nog om zelfs maar een beetje op de aanval te gaan spelen... Wat is er toch aan de hand!?!?
Is dit het allerslechtste WK ooit aan het worden.....?
Is dit het allerslechtste WK ooit aan het worden.....?
ErickNJ- Music-Maniac !!!
- Aantal berichten : 2377
Registratiedatum : 20-12-08
Ik zie een complotje met Portugal
De Portugezen speelden op bijna lethargische wijze, alsof ze de opdracht hadden gekregen te verliezen. De enorme vechtlust die ze normaal laten zien, was er nu helemaal niet.
Het deed mij denken aan het EK in Zwitserland en het spel van Nederland tegen de Russen, dat was ook zo a-typisch.
Ik heb van Spanje trouwens wel wat prachtige acties gezien. Die zijn erg goed in het snel rondspelen van de bal in een kleine ruimte. Technisch een zeer sterk team.
De Portugezen speelden op bijna lethargische wijze, alsof ze de opdracht hadden gekregen te verliezen. De enorme vechtlust die ze normaal laten zien, was er nu helemaal niet.
Het deed mij denken aan het EK in Zwitserland en het spel van Nederland tegen de Russen, dat was ook zo a-typisch.
Ik heb van Spanje trouwens wel wat prachtige acties gezien. Die zijn erg goed in het snel rondspelen van de bal in een kleine ruimte. Technisch een zeer sterk team.
Gast- Gast
Lethargisch? Die zet ik even in mijn boekje mooie woorden!
Dus als ik ga tafeltennissen met een klein kind en ik laat die winnen, ben ik dan lethargisch bezig?
Dus als ik ga tafeltennissen met een klein kind en ik laat die winnen, ben ik dan lethargisch bezig?
sowhat- Chief
- Aantal berichten : 19039
Leeftijd : 67
Haha, nee SW dan ben je altruistisch bezig
Lethargisch is een soort combi van sloom, berustend, apathisch en onverschillig. Ik vond het als woord het beste van toepassing op de Portugezen van gisteren.
Lethargisch is een soort combi van sloom, berustend, apathisch en onverschillig. Ik vond het als woord het beste van toepassing op de Portugezen van gisteren.
Gast- Gast
Pagina 11 van 23 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 17 ... 23
Soortgelijke onderwerpen
» Top 10 van 2010 tot nu toe...
» AGR 2010
» Wielerseizoen 2010
» Giro 2010
» Steunfonds 26: 27-6 / 3-7 2010
» AGR 2010
» Wielerseizoen 2010
» Giro 2010
» Steunfonds 26: 27-6 / 3-7 2010